ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
vockomo
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Mart 2019 14:01
Son Ziyaret:
15 Ağustos 2019 01:05
Toplam Mesaj:
53 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Arda müderrisoğlu
Doğum Tarihi:
27 Ağustos 2002
Yaş:
23
İl:
Ordu
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cleair aquatics mika 130 litre akvaryum
-2 plati
-7 lepistes
-9 neon
-2 endler
-6 çöpçü
-1 cüce vatoz
-1 elma salyangozu
CANLI DOĞURANLAR
(12 litrede bir betta halfmoon)
SON 10 MESAJI
Eheim Classic 250 Ses Sorunu
[QUOTE=Mystii]
Bir ses doyası yükleyebilirsen dediğim gibi daha net birşey söyleyebilirdik.
Fakat şöyle bir durum var çin malı üretim mallarında bi ara ses problemi rutin di.
Bende kullandım sizin filitrenizden alman yapımıydı bende ses duymadım.
Bir video eklerseniz daha sağlıklı olur.
Son birşey daha filitre dizilimini söylermisiniz ?
Birde filitreyi komple boşaltıp sadece su ile doldurup deneyebilirmisin.
Motoru dışarıda kuru şekilde çalıştırmak hem mıknatısı kırar hemde ses daha fazla çıkar mutlaka su dolu olsun.[/QUOTE]
Hocam sıkıldım bununla uğraşmaktan sattım eheimi.
Tetra 600 aldım onun yerine, çıt yok bunda.
Çok da güzel temizliyor.Keşke en başından bunu alsaymışım.
Yardımınız için çok teşekkür ediyorum bu arada.
[QUOTE=Mystii]
Bir ses doyası yükleyebilirsen dediğim gibi daha net birşey söyleyebilirdik.
Fakat şöyle bir durum var çin malı üretim mallarında bi ara ses problemi rutin di.
Bende kullandım sizin filitrenizden alman yapımıydı bende ses duymadım.
Bir video eklerseniz daha sağlıklı olur.
Son birşey daha filitre dizilimini söylermisiniz ?
Birde filitreyi komple boşaltıp sadece su ile doldurup deneyebilirmisin.
Motoru dışarıda kuru şekilde çalıştırmak hem mıknatısı kırar hemde ses daha fazla çıkar mutlaka su dolu olsun.[/QUOTE]
Hocam sıkıldım bununla uğraşmaktan sattım eheimi.
Tetra 600 aldım onun yerine, çıt yok bunda.
Çok da güzel temizliyor.Keşke en başından bunu alsaymışım.
Yardımınız için çok teşekkür ediyorum bu arada.
Eheim Classic 250 Ses Sorunu
[QUOTE=Mystii]
Evet hava alırsa filitre tam görevini yapmaz ve sürekli ses sorunu yaşarsın.
[/QUOTE]
Aynı modeli kullananlara sordum bu durumu,bütün klipsleri açtıklarında bile hava almıyormuş conta olduğu için
Dün motoru çıkarıp kovada çalıştırdım hala uğultu devam ediyordu.Tıkırtı gibi değil ama uğultu geliyor
mile vazelin sürdüm biraz azaldı sanırım ses.Başka yapabileceğim bir şey var mı?
[QUOTE=Mystii]
Evet hava alırsa filitre tam görevini yapmaz ve sürekli ses sorunu yaşarsın.
[/QUOTE]
Aynı modeli kullananlara sordum bu durumu,bütün klipsleri açtıklarında bile hava almıyormuş conta olduğu için
Dün motoru çıkarıp kovada çalıştırdım hala uğultu devam ediyordu.Tıkırtı gibi değil ama uğultu geliyor
mile vazelin sürdüm biraz azaldı sanırım ses.Başka yapabileceğim bir şey var mı?
Eheim Classic 250 Ses Sorunu
Video eklemeye çalıştım ama hata verdi
sanırım sorunu buldum.İnternette kurulum videolarında 4 klips var ancak benimkinde 3 var, bir tane klipsi açarken vs düşürdüm sanırım,su sızdırmıyor ancak hava alıyor gibi duruyor.Bir klips olmayınca hava alır mı sizce?
Bu modeli kullananlar bir klipsi çıkarıp çalıştırmayı denedikten sonra sonucu paylaşırlarsa çok makbule geçer.
Bu arada akvaryum 50 litre ancak filtre pek iyi temizlemiyor.İçinde hava olması temizliği etkiler mi?
Video eklemeye çalıştım ama hata verdi
sanırım sorunu buldum.İnternette kurulum videolarında 4 klips var ancak benimkinde 3 var, bir tane klipsi açarken vs düşürdüm sanırım,su sızdırmıyor ancak hava alıyor gibi duruyor.Bir klips olmayınca hava alır mı sizce?
Bu modeli kullananlar bir klipsi çıkarıp çalıştırmayı denedikten sonra sonucu paylaşırlarsa çok makbule geçer.
Bu arada akvaryum 50 litre ancak filtre pek iyi temizlemiyor.İçinde hava olması temizliği etkiler mi?
Eheim Classic 250 Ses Sorunu
[QUOTE=Flexa]
Normalde çalkaladıktan birkaç dakika sonra havanın çıkıp hışırtının gitmesi lazım. Zaten hava baloncuklarının çıktığını görürsünüz. Eğer hava baloncuğu çıkmamasına rağmen ses varsa geri götürün, bilen birisi bir incelesin. Değişim isteyebilirsiniz. Aynı ürünü kullandığım için söylüyorum, üründen ses falan duyulmuyor hiç. [/QUOTE]
Her sallayışımda biraz çıkıyor ama ses aynı.
Hava alıyor sanırım bir yerden.[QUOTE=Mystii]
Kulağınızı yaklaştırdığınızda duymanız gayet normal bence.
İlk kurulumda mili veya pervaneyi çıkartıp baktınız mı?[/QUOTE]
Kulağımı yaklaştırınca tıkırtı da duyuyorum,ama uzaklaşınca uğultu devam ediyor.[QUOTE=ismet24]Playstore den ses ölçme programları var. İndirerek deneyebilirsiniz.
Ayrıca hava kalmasını istemiyorsanız,
Hortum vs takılı iken hortum uçları yukarıda olacak şekilde (su terazisi gibi) tutun ve hortum ucundan biraz biraz su doldurun. Her iki uçtan sırayla üfleme yapın ( su taşmayacak şekilde) daha sonra su dökmeden takın ve çalıştırın.
Hava yapma en aza inecektir.
[/QUOTE]
Deneyeceğim teşekkürler.
[QUOTE=Flexa]
Normalde çalkaladıktan birkaç dakika sonra havanın çıkıp hışırtının gitmesi lazım. Zaten hava baloncuklarının çıktığını görürsünüz. Eğer hava baloncuğu çıkmamasına rağmen ses varsa geri götürün, bilen birisi bir incelesin. Değişim isteyebilirsiniz. Aynı ürünü kullandığım için söylüyorum, üründen ses falan duyulmuyor hiç. [/QUOTE]
Her sallayışımda biraz çıkıyor ama ses aynı.
Hava alıyor sanırım bir yerden.[QUOTE=Mystii]
Kulağınızı yaklaştırdığınızda duymanız gayet normal bence.
İlk kurulumda mili veya pervaneyi çıkartıp baktınız mı?[/QUOTE]
Kulağımı yaklaştırınca tıkırtı da duyuyorum,ama uzaklaşınca uğultu devam ediyor.[QUOTE=ismet24]Playstore den ses ölçme programları var. İndirerek deneyebilirsiniz.
Ayrıca hava kalmasını istemiyorsanız,
Hortum vs takılı iken hortum uçları yukarıda olacak şekilde (su terazisi gibi) tutun ve hortum ucundan biraz biraz su doldurun. Her iki uçtan sırayla üfleme yapın ( su taşmayacak şekilde) daha sonra su dökmeden takın ve çalıştırın.
Hava yapma en aza inecektir.
[/QUOTE]
Deneyeceğim teşekkürler.
Eheim Classic 250 Ses Sorunu
[QUOTE=Oguzhank]Selamlar.Bendede tetratec var.Bazen temizlikten sonra içinde hava kaliyor ve ses yapiyor.Bende size önerildiği gibi hafif sallayarak havasini çikartıyorum.Motor çalişirken yapıyorum bunu.Hafif yana eğik çalıştirmakta işe yarar diye düşünüyorum
[/QUOTE]
Onu denedim ama işe yaramadı hala ses var[:(]
[QUOTE=Oguzhank]Selamlar.Bendede tetratec var.Bazen temizlikten sonra içinde hava kaliyor ve ses yapiyor.Bende size önerildiği gibi hafif sallayarak havasini çikartıyorum.Motor çalişirken yapıyorum bunu.Hafif yana eğik çalıştirmakta işe yarar diye düşünüyorum
[/QUOTE]
Onu denedim ama işe yaramadı hala ses var[:(]
Eheim Classic 250 Ses Sorunu
[QUOTE=ismet24]45 desibel altı ses normal.
Üstü anormal.
Hava için biraz sallayin ve 45 derece gibi eğik tutun[/QUOTE]
desibel olarak bilmiyorum ama ucuz bir hava motoruyla aynı sesi çıkarıyor
[QUOTE=ismet24]45 desibel altı ses normal.
Üstü anormal.
Hava için biraz sallayin ve 45 derece gibi eğik tutun[/QUOTE]
desibel olarak bilmiyorum ama ucuz bir hava motoruyla aynı sesi çıkarıyor
Eheim Classic 250 Ses Sorunu
[QUOTE=Mystii]
Hayırlı olsun öncelikle.
Normalde havasını aldıkta sonra hiç ses yapmaması lazım motor sesi haricinde.
Gelen sesi tesbit etmeniz lazım hava sesimi geliyor yoksa tıkırtılı mil sesi mi ?[/QUOTE]
Teşekkürler,hafif bir tıkırtı var kulağımı yaklaştırınca duyulabiliyor.
[QUOTE=Mystii]
Hayırlı olsun öncelikle.
Normalde havasını aldıkta sonra hiç ses yapmaması lazım motor sesi haricinde.
Gelen sesi tesbit etmeniz lazım hava sesimi geliyor yoksa tıkırtılı mil sesi mi ?[/QUOTE]
Teşekkürler,hafif bir tıkırtı var kulağımı yaklaştırınca duyulabiliyor.
Eheim Classic 250 Ses Sorunu
Merhaba,bugün Eheim classic 250 modelini aldım kurulumunu yaptım ağzımla hortumu vakumlayarak havasını aldım 3 saattir çalışıyor ama hala sesli.
millerini motorunu kontrol ettim herhangi bir sorun gözükmüyor.
İlk kurulumda bu normal midir?İçindeki havanın tam atılması ne kadar sürer?
Merhaba,bugün Eheim classic 250 modelini aldım kurulumunu yaptım ağzımla hortumu vakumlayarak havasını aldım 3 saattir çalışıyor ama hala sesli.
millerini motorunu kontrol ettim herhangi bir sorun gözükmüyor.
İlk kurulumda bu normal midir?İçindeki havanın tam atılması ne kadar sürer?
Hangi Filtreyi Kullanmalıyım?
[QUOTE=kapkara]Eheımı alın hem siz hem canlılarınız rahat etsin.[/QUOTE]
Teşekkürler tavsiyeniz için.
[QUOTE=kapkara]Eheımı alın hem siz hem canlılarınız rahat etsin.[/QUOTE]
Teşekkürler tavsiyeniz için.
Hangi Filtreyi Kullanmalıyım?
Merhaba,
elimde 60 litrelik bitkili canlı doğuran tankım var.İçerisinde 9 u neon olmak üzere 20 balık var.
filtre olarak hagen elite stingray iç filtre kullanıyorum.Filtrenin vatoz şeklinde dizay edilmesinden dolayı haznesi geniş.
İki ufak substrat bölmesi ve sünger bölmesi var.Substrat olarak eheim pro kullanıyorum.Saatte 220 litre su çeviriyor.
Aynı zamanda elimde boşta durmakta olan dophin kf-150 adında saatte 150 litre çeviren ufak bir filtre daha var.
Sadece hagen pek yeterli gelmiyor gibi geliyor bana,
Bir arkadaşımdan da eheim classic 250 isimli dış filtreyi 150 liraya buldum.(Sıfırı 500 lira)
Sorum şu:
Sizce kf 150 yi de ilave edip iki iç filtre mi kullanmalıyım,yoksa ikisini de çıkarıp eheim dış filtre mi kullanmalıyım?
dış filtreyi alırsam elimde iki tane fazlalık filtre olacağı için almaya pek sıcak bakmıyorum.
Ne yapmalıyım? Teşekkürler
Merhaba,
elimde 60 litrelik bitkili canlı doğuran tankım var.İçerisinde 9 u neon olmak üzere 20 balık var.
filtre olarak hagen elite stingray iç filtre kullanıyorum.Filtrenin vatoz şeklinde dizay edilmesinden dolayı haznesi geniş.
İki ufak substrat bölmesi ve sünger bölmesi var.Substrat olarak eheim pro kullanıyorum.Saatte 220 litre su çeviriyor.
Aynı zamanda elimde boşta durmakta olan dophin kf-150 adında saatte 150 litre çeviren ufak bir filtre daha var.
Sadece hagen pek yeterli gelmiyor gibi geliyor bana,
Bir arkadaşımdan da eheim classic 250 isimli dış filtreyi 150 liraya buldum.(Sıfırı 500 lira)
Sorum şu:
Sizce kf 150 yi de ilave edip iki iç filtre mi kullanmalıyım,yoksa ikisini de çıkarıp eheim dış filtre mi kullanmalıyım?
dış filtreyi alırsam elimde iki tane fazlalık filtre olacağı için almaya pek sıcak bakmıyorum.
Ne yapmalıyım? Teşekkürler
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 06:57
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl ahmetfiratozkaya, 06:15
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
