ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Arslan61
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Mart 2019 17:02
Son Ziyaret:
31 Ağustos 2019 22:20
Toplam Mesaj:
31 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğu Arslan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Doğu Arslan
SON 10 MESAJI
İlk Deneyimim(60x35x40)
Sae büyüdükçe zemin bitkilerini söküyor
Sae büyüdükçe zemin bitkilerini söküyor
Kararan Çürüyen Bitkiler Hk
Nasıl bir önlem aldınız peki adaptasyon süreci diyip beklemek mi gerekir ?
Nasıl bir önlem aldınız peki adaptasyon süreci diyip beklemek mi gerekir ?
Kararan Çürüyen Bitkiler Hk
Merhabalar
24.04.19 kurulum tarihli 35x35x35
4 cm lav kırığı 6 cm dennerle scaper's soil kullandım.
ışık powerled 12w forumda edindiğim bilgiler dooğrultusunda özel sipariş yaptırdım.(deep red, royal blue soğuk beyaz + uv )
şelale ve pipo filtre mevcut.
ısıtıcı 24 derecede sabit.
co2 karbonatlı sistem kullanıyorum 2 saniyede 1 damla, difuzor DIY ıhlamur ağacının kuru dalından yaptım merak eden olursa paylaşırım.
Misket gübre kullanmadım zemin için aldığım kum aktif kum.
Şimdi sıvı gübreleme işlemi için fosfat, demir, potasyum, dıy olarak aldım. mikro element kullanmalımıyım? gübreleme hk. yardım rica ediyorum.
Bitkilerin fotoğraflarından göreceğiniz üzere
zemin bitkim monte carlo birçoğu sararmakta
bitkilerin çürümelerini nasıl durdurucam yardımcı olur musunuz ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/020520191200091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/020520191200101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/020520191200121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/020520191200131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/020520191200141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/020520191200161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/020520191200171.jpg[/IMG]
Merhabalar
24.04.19 kurulum tarihli 35x35x35
4 cm lav kırığı 6 cm dennerle scaper's soil kullandım.
ışık powerled 12w forumda edindiğim bilgiler dooğrultusunda özel sipariş yaptırdım.(deep red, royal blue soğuk beyaz + uv )
şelale ve pipo filtre mevcut.
ısıtıcı 24 derecede sabit.
co2 karbonatlı sistem kullanıyorum 2 saniyede 1 damla, difuzor DIY ıhlamur ağacının kuru dalından yaptım merak eden olursa paylaşırım.
Misket gübre kullanmadım zemin için aldığım kum aktif kum.
Şimdi sıvı gübreleme işlemi için fosfat, demir, potasyum, dıy olarak aldım. mikro element kullanmalımıyım? gübreleme hk. yardım rica ediyorum.
Bitkilerin fotoğraflarından göreceğiniz üzere
zemin bitkim monte carlo birçoğu sararmakta
bitkilerin çürümelerini nasıl durdurucam yardımcı olur musunuz ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/020520191200091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/020520191200101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/020520191200121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/020520191200131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/020520191200141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/020520191200161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/020520191200171.jpg[/IMG]
Mayalı Sistem Süresi
Hocam ıhlamur ağacının ortalama boyda bir dalını alın.
Dış kabuğunu soyun
Dalın ortasına bir toplu iğne batırın
Falçata yardımı ile co2 çıkacak tarafını hafif traşlayın. iğneyi çıkarın.
hava hortumuna işlem yaptığınız dalı takın.
Mühim olan hava hortumuna girecek incelikte dal bulmak.
Piyasada satılan birçok difüzörden daha ince çözüyor çokta memnunum
maliyet sıfır ..
Hocam ıhlamur ağacının ortalama boyda bir dalını alın.
Dış kabuğunu soyun
Dalın ortasına bir toplu iğne batırın
Falçata yardımı ile co2 çıkacak tarafını hafif traşlayın. iğneyi çıkarın.
hava hortumuna işlem yaptığınız dalı takın.
Mühim olan hava hortumuna girecek incelikte dal bulmak.
Piyasada satılan birçok difüzörden daha ince çözüyor çokta memnunum
maliyet sıfır ..
Bitkili Akvaryuma İlk Baslangic
Bitki yükü fazla olmuş hocam
Bitki yükü fazla olmuş hocam
Yeni Kurulum Hk
Merhabalar
24.04.19 kurulum tarihli 35x35x35
4 cm lav kırığı 6 cm dennerle scaper's soil kullandım.
ışık powerled 12w forumda edindiğim bilgiler dooğrultusunda özel sipariş yaptırdım.(deep red, royal blue soğuk beyaz + uv )
şelale ve pipo filtre mevcut.
ısıtıcı 24 derecede sabit.
co2 karbonatlı sistem kullanıyorum 2 saniyede 1 damla, difuzor DIY ıhlamur ağacının kuru dalından yaptım merak eden olursa paylaşırım.
Misket gübre kullanmadım zemin için aldığım kum aktif kum.
Şimdi sıvı gübreleme işlemi için fosfat, demir, potasyum, dıy olarak aldım. mikro element kullanmalımıyım? gübreleme hk. yardım rica ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/270420192344241.jpg[/IMG][EDIT]Arslan61,2019-05-02 12:02:21[/EDIT]
Merhabalar
24.04.19 kurulum tarihli 35x35x35
4 cm lav kırığı 6 cm dennerle scaper's soil kullandım.
ışık powerled 12w forumda edindiğim bilgiler dooğrultusunda özel sipariş yaptırdım.(deep red, royal blue soğuk beyaz + uv )
şelale ve pipo filtre mevcut.
ısıtıcı 24 derecede sabit.
co2 karbonatlı sistem kullanıyorum 2 saniyede 1 damla, difuzor DIY ıhlamur ağacının kuru dalından yaptım merak eden olursa paylaşırım.
Misket gübre kullanmadım zemin için aldığım kum aktif kum.
Şimdi sıvı gübreleme işlemi için fosfat, demir, potasyum, dıy olarak aldım. mikro element kullanmalımıyım? gübreleme hk. yardım rica ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/270420192344241.jpg[/IMG][EDIT]Arslan61,2019-05-02 12:02:21[/EDIT]
Bitkili Akvaryumda Işık, Co2, Filtre Ve Taban Hk.
O fotosentezi görecem aga..
Madem öyle bende sıvı gübrelerimi ve low-tech akvaryumu bir arkadaşıma hediye etme kararı aldım. Aşağıdaki gibi hazırladım. Bitkilerin çürümemesi adına eldeki gübreleri ne şekilde kullanmalı dersiniz ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/220420191805471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/220420191805481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/220420191805501.jpg[/IMG]
Şimdi gelelim kendi hevesime =)
Gübreleri ayrı ayrı alıyorum üstadım Nitrat, Fosfat, Potasyum, Mikroelement olarak 4 ayrıda şırınga alıyorum.
Zemin için en dipte lav kırıklarıyla birlikte aktif kum kullanacağım, üzerine piyasada hagen diye satılan kumdan minimum 6 cm zemin yapıyorum.
CO2 ideal gibi duruyor dropchecker ile kontroldeyim açık yeşil renkte.
Işıkta forumda araştırdığım kadarı ile lt başına 0,3-0,4 W arası bir noktada
Atladığım birşey varsa Çarşamba kurulum yapacağım önerilerinizi bekliyorum.
O fotosentezi görecem aga..
Madem öyle bende sıvı gübrelerimi ve low-tech akvaryumu bir arkadaşıma hediye etme kararı aldım. Aşağıdaki gibi hazırladım. Bitkilerin çürümemesi adına eldeki gübreleri ne şekilde kullanmalı dersiniz ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/220420191805471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/220420191805481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/220420191805501.jpg[/IMG]
Şimdi gelelim kendi hevesime =)
Gübreleri ayrı ayrı alıyorum üstadım Nitrat, Fosfat, Potasyum, Mikroelement olarak 4 ayrıda şırınga alıyorum.
Zemin için en dipte lav kırıklarıyla birlikte aktif kum kullanacağım, üzerine piyasada hagen diye satılan kumdan minimum 6 cm zemin yapıyorum.
CO2 ideal gibi duruyor dropchecker ile kontroldeyim açık yeşil renkte.
Işıkta forumda araştırdığım kadarı ile lt başına 0,3-0,4 W arası bir noktada
Atladığım birşey varsa Çarşamba kurulum yapacağım önerilerinizi bekliyorum.
Bitkili Akvaryumda Işık, Co2, Filtre Ve Taban Hk.
[QUOTE=Splendor]Merhaba,
Damla sayaçlı bir difüzör alın. Ista 3in1 gibi.
"mikro ve makro element takviyesi 3 günde 5 er damla" böyle bir gübreleme sistemi yok. Bitkili tanklarda su değerleri;
(kaynak: https://www.akvaryum.com/Forum/akvaryum_su_degerleri_k297912.asp )
Sıcaklık: 24 - 25 C
Potasyum: 20 - 30ppm
Nitrat: 5 - 10 ppm
Fosfat: 0.2 - 0,8 ppm
PPM nedir, nasıl hesaplanır bunları öğrenin. Her gübrenin üstünde şu kadar ML, bu kadar suya, bu kadar ppm katar yazar. Bunu tankınıza göre hesaplayın ve buna göre uygulayın.
Su içinde fazla akıntı oluyorsa bir köşede toplanmaları normaldir. Şelale filtreyi kısmayı deneyin.[/QUOTE]
Yüksek destekli akvaryumlara günde 100 lt suya 5 ml diyor üzerinde benim takribi 30 lt akvaryumum var 1,5 ml kullanacağım.
Günde 1,5 ml makro ve mikro sıvı gübreleme yapmaya başlıyorum.
Crystalpro'nun mikro ve makro vitaminleri bu yolda işimi görecek mi acaba ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/100420191013541.jpg[/IMG]
[QUOTE=Splendor]Merhaba,
Damla sayaçlı bir difüzör alın. Ista 3in1 gibi.
"mikro ve makro element takviyesi 3 günde 5 er damla" böyle bir gübreleme sistemi yok. Bitkili tanklarda su değerleri;
(kaynak: https://www.akvaryum.com/Forum/akvaryum_su_degerleri_k297912.asp )
Sıcaklık: 24 - 25 C
Potasyum: 20 - 30ppm
Nitrat: 5 - 10 ppm
Fosfat: 0.2 - 0,8 ppm
PPM nedir, nasıl hesaplanır bunları öğrenin. Her gübrenin üstünde şu kadar ML, bu kadar suya, bu kadar ppm katar yazar. Bunu tankınıza göre hesaplayın ve buna göre uygulayın.
Su içinde fazla akıntı oluyorsa bir köşede toplanmaları normaldir. Şelale filtreyi kısmayı deneyin.[/QUOTE]
Yüksek destekli akvaryumlara günde 100 lt suya 5 ml diyor üzerinde benim takribi 30 lt akvaryumum var 1,5 ml kullanacağım.
Günde 1,5 ml makro ve mikro sıvı gübreleme yapmaya başlıyorum.
Crystalpro'nun mikro ve makro vitaminleri bu yolda işimi görecek mi acaba ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/100420191013541.jpg[/IMG]
Bitkili Akvaryumda Işık, Co2, Filtre Ve Taban Hk.
Herkese Merhabalar,
35x35x35 akvaryumda 12 cm ile başlayıp 6 cm düşen dipte lav kırığı üstünde hagen olan gübresiz zeminim var.
CO2 7/24 veriyorum Damla Sayacım yok dıy olarak birşeyler yapacağım.
12W power led mevcut hopar'ın armatürünü dönüştürdüm, 4 adet 9000k soğuk beyaz 3 adet 6500k soğuk beyaz 3 adet deep red 1 adet royal blue 1 adet UV aranılan değerlerde ışığım mevcut
mikro ve makro element taksviyesi 3 günde 5 er damla yapmaktayım takriben 30 lt su var içinde full low-tech bitki olmasına rağmen ne fotosentez gördüm nede bitkilerin formu iyiye gidiyor.
6 nerite 2 helen 10 ember tetra mevcut canlı olarak.
Birde balıklar hep köşede yüzüyor veya dipte geziniyor yemlerinide dibe düşünce yiyorlar
1 dophin p 155 pipo filtre ve rs 3000 şelale filtre var
neler yapmayalım önerileriniz neler filtreler fazla mı geliyor vs. yorumlarınız bekliyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/220420190940421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/220420190940431.jpg[/IMG]
Herkese Merhabalar,
35x35x35 akvaryumda 12 cm ile başlayıp 6 cm düşen dipte lav kırığı üstünde hagen olan gübresiz zeminim var.
CO2 7/24 veriyorum Damla Sayacım yok dıy olarak birşeyler yapacağım.
12W power led mevcut hopar'ın armatürünü dönüştürdüm, 4 adet 9000k soğuk beyaz 3 adet 6500k soğuk beyaz 3 adet deep red 1 adet royal blue 1 adet UV aranılan değerlerde ışığım mevcut
mikro ve makro element taksviyesi 3 günde 5 er damla yapmaktayım takriben 30 lt su var içinde full low-tech bitki olmasına rağmen ne fotosentez gördüm nede bitkilerin formu iyiye gidiyor.
6 nerite 2 helen 10 ember tetra mevcut canlı olarak.
Birde balıklar hep köşede yüzüyor veya dipte geziniyor yemlerinide dibe düşünce yiyorlar
1 dophin p 155 pipo filtre ve rs 3000 şelale filtre var
neler yapmayalım önerileriniz neler filtreler fazla mı geliyor vs. yorumlarınız bekliyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/220420190940421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/214220/220420190940431.jpg[/IMG]
Bitki Akvaryumda Önerileriniz Bekliyorum
Piyasada hagen diye satılan kum ve lav kırığı var 10cm ile başlıyor 6 cm iniyor eğilim bir zeminim var.
Low-tech kurulum olduğu ve karidesler mevcut olduğu için misket gübre vs. kullanmadım bir dahaki su değişiminde çürüyen bitkileri keseceğim, teşekkürler.
Piyasada hagen diye satılan kum ve lav kırığı var 10cm ile başlıyor 6 cm iniyor eğilim bir zeminim var.
Low-tech kurulum olduğu ve karidesler mevcut olduğu için misket gübre vs. kullanmadım bir dahaki su değişiminde çürüyen bitkileri keseceğim, teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
TheDS,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
isakaynak,
AreS,
Ahmedis,
Kemalk41,
gachuafireice,
BilalM.,
Ehtiyar,
0rnn,
tukabu,
hasancn,
Urar,
ternapi,
Öğretmen Ali,
Tuby,
CevdetSERBEST,
Sütçü,
Kınayu,
nazemert,
altuntasseref,
Koksal Gurkan,
Sungurr,
akinsinan,
MiSoSiKiaN,
DigitalPen,
portre,
osmandbnl,
-RBG-,
Ancalagon,
Balikcidede,
bysmokin,
Jeveux,
Ahmetcn9,
solana_dhOl,
yeekim,
yilmaz006,
Osmand,
Hknçkl,
Laetacara,
SJess,
Alibicimcilci,
fissidens,
OsmanEnes,
kutay3757,
Mustafasesen,
oguzozt,
exCaLiSTa,
Erdinç güngör,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
