ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
otorun
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
37
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Kasım 2019 21:11
Son Ziyaret:
18 Mart 2023 21:09
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Oğuz Torun
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1984
Yaş:
42
İl:
Ankara
Meslek:
Jeoloji Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Oğuz Torun
SON 10 MESAJI
Akvaryuma Obsidyen Taşı
Obsidyen suya salınım yapmaz ancak camsı yapıda olduğu için kenarları çok keskin olur, balıklarınızı yaralayabilir.
Obsidyen suya salınım yapmaz ancak camsı yapıda olduğu için kenarları çok keskin olur, balıklarınızı yaralayabilir.
200 Lt Sıfırdan Akvaryum Kurdum - İşte Detaylar
Yeni kurulumunuz hayırlı olsun çok güzel görünüyor. Bambuların yapraklarının tamamen su üstünde olması gerekli diye biliyorum. Benim akvaryumda da var. Konuyu açalı 1 aya yakın olmuş, hala tamamen su altında mı bambularınız, çürüme vs meydana geldi mi bu süreçte.
Yeni kurulumunuz hayırlı olsun çok güzel görünüyor. Bambuların yapraklarının tamamen su üstünde olması gerekli diye biliyorum. Benim akvaryumda da var. Konuyu açalı 1 aya yakın olmuş, hala tamamen su altında mı bambularınız, çürüme vs meydana geldi mi bu süreçte.
Lepistes İçin Malzeme
Merhaba, seçtiğiniz yemi hiç duymadım başlangıç için daha bilinir markaları öneririm. Sera bakto tabs antibiyotik içeren bir yem, normal yem gibi kullanılmadığı için ilk etapta gerek olmayabilir.
Akvaryum 80-90 lt olacaksa 200w yerine 100w ısıtıcı hem daha uyguna gelir hem de akvaryumda daha az yer kaplar. Son olarak ta seachem prime oldukça konsantre bir ürün, çok az miktarda kullanılıyor, ben 100 ml olanını 1 senedir kullanıyorum. İsterseniz 250 ml yerine tercih edebilirsiniz.
Merhaba, seçtiğiniz yemi hiç duymadım başlangıç için daha bilinir markaları öneririm. Sera bakto tabs antibiyotik içeren bir yem, normal yem gibi kullanılmadığı için ilk etapta gerek olmayabilir.
Akvaryum 80-90 lt olacaksa 200w yerine 100w ısıtıcı hem daha uyguna gelir hem de akvaryumda daha az yer kaplar. Son olarak ta seachem prime oldukça konsantre bir ürün, çok az miktarda kullanılıyor, ben 100 ml olanını 1 senedir kullanıyorum. İsterseniz 250 ml yerine tercih edebilirsiniz.
Melek Balıklarım İçin Yem Ve Bakım Önerisi
Hocam merhaba, melek balığı beslemediğim için bakımı konusunda pek öneride bulunmam ancak filtrenin sürekli açık olması gerekiyor. Akıntı fazla ise akvaryum için uygun daha düşük debili bir filtre edinin ya da mümkünse filtrenizin debisini düşürün. Hem balıklar için daha sağlıklı olur hem de siz her gün açıp kapamakla uğraşmazsınız. Bir de değişim için su düzenleyici kullanıyorsanız 1 hafta dinlendirmenize gerek yok aynı gün kullanabilirsiniz. Sadi ve Zeliş le birlikte sağlıklı günler [:)][EDIT]otorun,2022-08-04 20:47:42[/EDIT]
Hocam merhaba, melek balığı beslemediğim için bakımı konusunda pek öneride bulunmam ancak filtrenin sürekli açık olması gerekiyor. Akıntı fazla ise akvaryum için uygun daha düşük debili bir filtre edinin ya da mümkünse filtrenizin debisini düşürün. Hem balıklar için daha sağlıklı olur hem de siz her gün açıp kapamakla uğraşmazsınız. Bir de değişim için su düzenleyici kullanıyorsanız 1 hafta dinlendirmenize gerek yok aynı gün kullanabilirsiniz. Sadi ve Zeliş le birlikte sağlıklı günler [:)][EDIT]otorun,2022-08-04 20:47:42[/EDIT]
Granül-pul Yem Farkı Ve Otomatik Yemleme Cihazı
[QUOTE=Nalbantoglu16]
Aktardığınız bilgiler için çok teşekkür ederim. Sanırım pul yem ile granül yem ile alakalı üretim süreçlerine bağlı olarak oluşan kalite farkına dair bir şey okumuştum. Böyle bir durum hakkında bilginiz ya da gözleminiz var mı? Genel olarak kısa diyebileceğim bir hafta on günlük tatiller tercih ediyorum. Ancak uzun bir tatilde pul yemlerin nem dolayısı ile makinede tıkanıklığa sebep olduğunu ve balıkların buna bağlı olarak beslenmede problem yaşadığını okumuştum? Böyle bir sorun ile karşılaşır mıyım? Otomatik yem makinesi seçimi konusunda ilk etapta bende yılda üç ya da beş defa kullanırım diye seçimimi iş görecek bir makine tarafına yoğunlaştırmalıyım diye düşündüm. Ancak görev icabı vardiyalı çalıştığım ve zaman zaman da görev sürem 16 saat olduğu için balıkların düzenli bir beslenme döngüsü olması adına her konuda sorun yaşamayacağım bir makine almak konusunda tereddütte kaldım. Sizce tercihim hangi marka ve model olmalı?[/QUOTE]
Aynı markaların hem pul hem de granül yemlerini kullandım, ben aralarında gözle görülür bir değişiklik görmedim. Lepisteslerim daha iyi tükettikleri için pul yemi tercih ediyorum, değişiklik olsun diye arada granül kullanıyorum. İçeriği besleyici olduktan sonra bence önemli olan balıkların kolay tüketebilmesi.
Nemlenme problemi yaşamadım daha önce ama böyle bir durum var. Yemin nemlenmemesini sağlayan makineler de var piyasada. Farklı modeller kullanmadığım için öneride bulunamam ama eheim 3581 oldukça tutuluyor, isterseniz bakabilirsiniz.
[QUOTE=Nalbantoglu16]
Aktardığınız bilgiler için çok teşekkür ederim. Sanırım pul yem ile granül yem ile alakalı üretim süreçlerine bağlı olarak oluşan kalite farkına dair bir şey okumuştum. Böyle bir durum hakkında bilginiz ya da gözleminiz var mı? Genel olarak kısa diyebileceğim bir hafta on günlük tatiller tercih ediyorum. Ancak uzun bir tatilde pul yemlerin nem dolayısı ile makinede tıkanıklığa sebep olduğunu ve balıkların buna bağlı olarak beslenmede problem yaşadığını okumuştum? Böyle bir sorun ile karşılaşır mıyım? Otomatik yem makinesi seçimi konusunda ilk etapta bende yılda üç ya da beş defa kullanırım diye seçimimi iş görecek bir makine tarafına yoğunlaştırmalıyım diye düşündüm. Ancak görev icabı vardiyalı çalıştığım ve zaman zaman da görev sürem 16 saat olduğu için balıkların düzenli bir beslenme döngüsü olması adına her konuda sorun yaşamayacağım bir makine almak konusunda tereddütte kaldım. Sizce tercihim hangi marka ve model olmalı?[/QUOTE]
Aynı markaların hem pul hem de granül yemlerini kullandım, ben aralarında gözle görülür bir değişiklik görmedim. Lepisteslerim daha iyi tükettikleri için pul yemi tercih ediyorum, değişiklik olsun diye arada granül kullanıyorum. İçeriği besleyici olduktan sonra bence önemli olan balıkların kolay tüketebilmesi.
Nemlenme problemi yaşamadım daha önce ama böyle bir durum var. Yemin nemlenmemesini sağlayan makineler de var piyasada. Farklı modeller kullanmadığım için öneride bulunamam ama eheim 3581 oldukça tutuluyor, isterseniz bakabilirsiniz.
Granül-pul Yem Farkı Ve Otomatik Yemleme Cihazı
Genel olarak balıkların türüne göre tercih edilir. Pul yemler daha çok su yüzeyinden beslenen balıklar için uygun, granül yemler orta seviye balıkları için tercih ediliyor. İçerik olarak aynı markanın aynı amaçlı pul ve granül yemleri benzer oluyor, sera vipan-vipagran gibi.
Otomatik yemleme için de ben analog ucuz ürünlerden birini kullanıyorum. Senede en fazla 3-5 defa ihtiyacım oluyor. Kullanımı basit ve işimi görüyor. Yemlemeyi sürekli bununla yapacaksanız eheim, jbl, sera gibi daha kaliteli ürünlere bakın bence.[EDIT]otorun,2022-08-03 10:01:32[/EDIT]
Genel olarak balıkların türüne göre tercih edilir. Pul yemler daha çok su yüzeyinden beslenen balıklar için uygun, granül yemler orta seviye balıkları için tercih ediliyor. İçerik olarak aynı markanın aynı amaçlı pul ve granül yemleri benzer oluyor, sera vipan-vipagran gibi.
Otomatik yemleme için de ben analog ucuz ürünlerden birini kullanıyorum. Senede en fazla 3-5 defa ihtiyacım oluyor. Kullanımı basit ve işimi görüyor. Yemlemeyi sürekli bununla yapacaksanız eheim, jbl, sera gibi daha kaliteli ürünlere bakın bence.[EDIT]otorun,2022-08-03 10:01:32[/EDIT]
Artemia Çıkartamıyorum
Artemia mix te gerekli oranda tuz bulunuyor, paketi yarım litre suya boşaltmanız yeterli. Belki siz ekstradan kaya tuzu eklediğiniz için çıkmıyor olabilir.
Artemia mix te gerekli oranda tuz bulunuyor, paketi yarım litre suya boşaltmanız yeterli. Belki siz ekstradan kaya tuzu eklediğiniz için çıkmıyor olabilir.
Baskın Dişi Moli
Diğerlerinden daha iri olan dişi lepistes ve molilerin benzer agresif davranışlarını ben de gözlemledim. Cama yapışan tipte veya dip tabletlerinde daha ufak dişi ve erkekleri bazen kovalıyorlar. Muhtemelen yemeğini koruma içgüdüsünden kaynaklanıyor.
Diğerlerinden daha iri olan dişi lepistes ve molilerin benzer agresif davranışlarını ben de gözlemledim. Cama yapışan tipte veya dip tabletlerinde daha ufak dişi ve erkekleri bazen kovalıyorlar. Muhtemelen yemeğini koruma içgüdüsünden kaynaklanıyor.
Hagen(siyah Parlak Kum) Nedir
Dediğiniz gibi siyah kuvars nadir bulunuyor. Ancak kumu tamamen kuvarstan oluşan bir bloktan üretmiyorlardır. Bende aquadeco marka olanı var. Kumu ilk aldığımda biraz incelemiştim, içinde kuvars dışında feldspat ve mika mineralleri de bulunuyor. Hatırlarsınız granitte en bol bulunan mineraller bu üçü. Muhtemelen bu kumu granit mostrasından üretiyorlar ve içerisindeki kuvarslar siyahlaşmış durumda. Bunun dışında bana pek doğal yollardan oluşmuş dere ya da plaj kumu gibi gelmedi, bunlarda aşınmadan dolayı tanelerde yuvarlanma olması gerekir, bendeki kum oldukça köşeli ve kırıklı. Kendi kullandığım kumdan yola çıkarak yaptığım varsayımlar bu şekilde. Piyasada komple hagen olarak adlandırılıyor ama farklı markaların kumları mutlaka birbirinden faklı bileşime ve oluşuma sahiptir.
Forumda salyangoz ve karidesler üzerinde olumsuz etkisi olduğuna dair yazılar var ancak bu demir içeriğinden mi kaynaklanır, manyetik özellikten dolayı mı ya da faklı bir sebebi var mıdır o konuda bir fikrim yok maalesef. Bende elma, ramshorn ve adi salyangozlar var 1,5 senedir olumsuz etkisini görmedim.
[EDIT]otorun,2020-11-24 18:13:44[/EDIT]
Dediğiniz gibi siyah kuvars nadir bulunuyor. Ancak kumu tamamen kuvarstan oluşan bir bloktan üretmiyorlardır. Bende aquadeco marka olanı var. Kumu ilk aldığımda biraz incelemiştim, içinde kuvars dışında feldspat ve mika mineralleri de bulunuyor. Hatırlarsınız granitte en bol bulunan mineraller bu üçü. Muhtemelen bu kumu granit mostrasından üretiyorlar ve içerisindeki kuvarslar siyahlaşmış durumda. Bunun dışında bana pek doğal yollardan oluşmuş dere ya da plaj kumu gibi gelmedi, bunlarda aşınmadan dolayı tanelerde yuvarlanma olması gerekir, bendeki kum oldukça köşeli ve kırıklı. Kendi kullandığım kumdan yola çıkarak yaptığım varsayımlar bu şekilde. Piyasada komple hagen olarak adlandırılıyor ama farklı markaların kumları mutlaka birbirinden faklı bileşime ve oluşuma sahiptir.
Forumda salyangoz ve karidesler üzerinde olumsuz etkisi olduğuna dair yazılar var ancak bu demir içeriğinden mi kaynaklanır, manyetik özellikten dolayı mı ya da faklı bir sebebi var mıdır o konuda bir fikrim yok maalesef. Bende elma, ramshorn ve adi salyangozlar var 1,5 senedir olumsuz etkisini görmedim.
[EDIT]otorun,2020-11-24 18:13:44[/EDIT]
Hagen(siyah Parlak Kum) Nedir
Merhaba, konuya jeoloji mühendisi olarak katkıda bulunabilirim.
Kuvarsı tanımlamak gerekirse %99 dan fazla SiO2 bileşeni içeren bir mineraldir, bunun dışında eser miktarda özellikle demir ve alüminyum gibi elementleri içerebilir. Aslında kuvars siyah olmaz demekte haklısınız, normalde kuvarsın rengi beyaz-kısmen bejimsi/grimsi ve yarı şeffaftır. Ancak içerisinde bulunan eser elementlere ve güneşten aldığı radyasyona göre rengi siyahtan mora, yeşilden pembeye kadar farklılık gösterebilir. Bu farklı renklerin her biri de ayrı mineraller olarak isimlendirilir. Örneğin takı yapımında falan kullanılan ametist, yaygın olduğu için muhtemelen duymuşsunuzdur. Rengi mordur fakat temelde kuvarstır, SiO2 den oluşur.
Hagen kum olarak geçen (benim akvaryumumda da var) siyah kum da kuvars olup, güneşten aldığı rasyasyondan dolayı bu renge kavuşuyor. Hatta bu kumun aralarında grimsi-beyazımsı renkli kuvars taneleri de görürsünüz çünkü kırılıp kum haline dönüştürüldüğü yerdeki mostrası muhtemelen tamamen siyahlaşmış halde değildir. Fotoğrafta görüleceği gibi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219222/241120201601161.jpg[/IMG]
Dolayısıyla bizim akvaryumlarda kullandığımız hagen, kuvars, silis olarak adlandırılan kumların hepsi aslında aynı kimyasal bileşime sahip. Kuvarsın hem fiziksel hem de kimyasal dayanımı çok yüksek olduğu için bu kumlar akvaryuma salınım yapmazlar ancak bazı durumlarda kum, kırıp alınmadan önce bulunduğu yerde hidrotermal sularla etkileşimde bulunduysa içerisinde demir içerebilen bileşiklerle karışma durumu olabilir. Kimi tanelerin mıknatısa yapışması bu demir içeriğinden dolayı oluyor.
Obsidyen ise tamamen farklı bir kayaç türü, volkanik lavın hızlı soğuması sonucu kristalleşemeden cam formunda soğumasıyla oluşuyor. Aslında temel olarak cam. Kenarları, kırılma yüzeyleri çok keskin olduğu için tarih boyunca kesici alet ve silah olarak kullanılmış. Bunun da kimyasal bileşimi yüksek oranda SiO2 den oluşur ve salınım yapması gibi bir durum olmaz ancak kırıldığında çok keskin ve sivri olduğu için akvaryumda kullanılamaz balıkları kesinlikle yaralar.
Magnetit ise içinde bol miktarda demir içeren bir mineral. Demir cevheri olarak kullanılır ve manyetik özellik gösterir. Endüstride demir üretiminde kullanıldığı için magnetitin kum halinde piyasada satıldığını pek düşünmüyorum.[EDIT]otorun,2020-11-24 16:41:46[/EDIT]
Merhaba, konuya jeoloji mühendisi olarak katkıda bulunabilirim.
Kuvarsı tanımlamak gerekirse %99 dan fazla SiO2 bileşeni içeren bir mineraldir, bunun dışında eser miktarda özellikle demir ve alüminyum gibi elementleri içerebilir. Aslında kuvars siyah olmaz demekte haklısınız, normalde kuvarsın rengi beyaz-kısmen bejimsi/grimsi ve yarı şeffaftır. Ancak içerisinde bulunan eser elementlere ve güneşten aldığı radyasyona göre rengi siyahtan mora, yeşilden pembeye kadar farklılık gösterebilir. Bu farklı renklerin her biri de ayrı mineraller olarak isimlendirilir. Örneğin takı yapımında falan kullanılan ametist, yaygın olduğu için muhtemelen duymuşsunuzdur. Rengi mordur fakat temelde kuvarstır, SiO2 den oluşur.
Hagen kum olarak geçen (benim akvaryumumda da var) siyah kum da kuvars olup, güneşten aldığı rasyasyondan dolayı bu renge kavuşuyor. Hatta bu kumun aralarında grimsi-beyazımsı renkli kuvars taneleri de görürsünüz çünkü kırılıp kum haline dönüştürüldüğü yerdeki mostrası muhtemelen tamamen siyahlaşmış halde değildir. Fotoğrafta görüleceği gibi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219222/241120201601161.jpg[/IMG]
Dolayısıyla bizim akvaryumlarda kullandığımız hagen, kuvars, silis olarak adlandırılan kumların hepsi aslında aynı kimyasal bileşime sahip. Kuvarsın hem fiziksel hem de kimyasal dayanımı çok yüksek olduğu için bu kumlar akvaryuma salınım yapmazlar ancak bazı durumlarda kum, kırıp alınmadan önce bulunduğu yerde hidrotermal sularla etkileşimde bulunduysa içerisinde demir içerebilen bileşiklerle karışma durumu olabilir. Kimi tanelerin mıknatısa yapışması bu demir içeriğinden dolayı oluyor.
Obsidyen ise tamamen farklı bir kayaç türü, volkanik lavın hızlı soğuması sonucu kristalleşemeden cam formunda soğumasıyla oluşuyor. Aslında temel olarak cam. Kenarları, kırılma yüzeyleri çok keskin olduğu için tarih boyunca kesici alet ve silah olarak kullanılmış. Bunun da kimyasal bileşimi yüksek oranda SiO2 den oluşur ve salınım yapması gibi bir durum olmaz ancak kırıldığında çok keskin ve sivri olduğu için akvaryumda kullanılamaz balıkları kesinlikle yaralar.
Magnetit ise içinde bol miktarda demir içeren bir mineral. Demir cevheri olarak kullanılır ve manyetik özellik gösterir. Endüstride demir üretiminde kullanıldığı için magnetitin kum halinde piyasada satıldığını pek düşünmüyorum.[EDIT]otorun,2020-11-24 16:41:46[/EDIT]
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
