ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Alieren.d
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Aralık 2019 19:39
Son Ziyaret:
09 Şubat 2020 23:13
Toplam Mesaj:
32 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali eren
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ali eren
SON 10 MESAJI
Kumda Olan Kücük Canlilar. Ne Yapmaliyim
[QUOTE=ceyh]Tubifex boğumlu kurt (bahçe solucanı gibi), onlar da ayrı bir tür, google görsellere bakıp sizdekileri yakından incelerseniz ayrımını yapabilirsiniz. Akvaryuma bir şekilde dışarıdan geldiyse ortamı uygun bulup çoğalmış olmaları mümkün ama olasılığı düşüktür diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Olabilir bende bilmiyorum en iyi yontem su degisimi ve az yemlemeye gecicem
[QUOTE=ceyh]Tubifex boğumlu kurt (bahçe solucanı gibi), onlar da ayrı bir tür, google görsellere bakıp sizdekileri yakından incelerseniz ayrımını yapabilirsiniz. Akvaryuma bir şekilde dışarıdan geldiyse ortamı uygun bulup çoğalmış olmaları mümkün ama olasılığı düşüktür diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Olabilir bende bilmiyorum en iyi yontem su degisimi ve az yemlemeye gecicem
Power Led Armatür
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/010220201338191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/010220201338421.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese merhaba ,
Ben akvaryum icin 6w'lık bir armatür yapmak istiyorum forumda açılan led kullanımı adlı makeleyi okudum sonra bunları temin ettim bundan sonra ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz ?
Şimdiden teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/010220201338191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/010220201338421.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese merhaba ,
Ben akvaryum icin 6w'lık bir armatür yapmak istiyorum forumda açılan led kullanımı adlı makeleyi okudum sonra bunları temin ettim bundan sonra ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz ?
Şimdiden teşekkürler
Kumda Olan Kücük Canlilar. Ne Yapmaliyim
[QUOTE=grandturco]Ben net goremedigim icin planarya diye dusundum nematod olma ihtimalide var haftalik duzenli su degisimleriyle ortadan kaybolurlar.
Siz su degisimlerini duzenli olarak yapiyomusunuz? Yada ne kadar zamanda nasil bi su degisimi yapiyosunuz?[/QUOTE]
Sordugum bir akvarist arastirmaci abi tubifex dedi hatta tubifexden bile daha zararsiz dedi haftada bir kere % 30 luk bir degisim yapiyirum
[QUOTE=ceyh]Fotolardakiler nematode gibi, bahsedildiği üzere büyük çoğunluğu zararsızdır, fazla yemleme yapıyor olmalısınız. Nematode ve planarya aynı şey değildir, nematodelar yuvarlak solucan, planaryalar yassı solucan grubundadır, tamamen iki farklı türdür, mikroskopik değillerdir, gözle görülürler.
Planarya etçil bir avcıdır ve karideslere zarar verir, nematode genel olarak öyle değildir, artma sebebi fazla yem ve ortamda avcı olmamasıdır.[/QUOTE]
Sordugum bir akvarist arastirmaci abi tubifex dedi hatta tubifexden bile daha zararsiz dedi
[QUOTE=grandturco]Ben net goremedigim icin planarya diye dusundum nematod olma ihtimalide var haftalik duzenli su degisimleriyle ortadan kaybolurlar.
Siz su degisimlerini duzenli olarak yapiyomusunuz? Yada ne kadar zamanda nasil bi su degisimi yapiyosunuz?[/QUOTE]
Sordugum bir akvarist arastirmaci abi tubifex dedi hatta tubifexden bile daha zararsiz dedi haftada bir kere % 30 luk bir degisim yapiyirum
[QUOTE=ceyh]Fotolardakiler nematode gibi, bahsedildiği üzere büyük çoğunluğu zararsızdır, fazla yemleme yapıyor olmalısınız. Nematode ve planarya aynı şey değildir, nematodelar yuvarlak solucan, planaryalar yassı solucan grubundadır, tamamen iki farklı türdür, mikroskopik değillerdir, gözle görülürler.
Planarya etçil bir avcıdır ve karideslere zarar verir, nematode genel olarak öyle değildir, artma sebebi fazla yem ve ortamda avcı olmamasıdır.[/QUOTE]
Sordugum bir akvarist arastirmaci abi tubifex dedi hatta tubifexden bile daha zararsiz dedi
Kumda Olan Kücük Canlilar. Ne Yapmaliyim
[QUOTE=grandturco]Fotograglardan anliyamadim ama muhtemelen planarya o canlilar karides akvaryumlarinda olusmasi normal ama sayilari cok fazlaysa sikinti yaratabilir.asiri yemlemeden dolayi olusurlar planarya kapani ile yakalayarak sayilarini azaltabilirsiniz yada no planarya ilaci kullanmalisiniz fakat ilaci cok tavsiye etmiyorum dozaji kacirirsaniz butun akvaryum dongusu alt ust olup karidesleri kaybedebilirsiniz.
Planarya kapanina para vermek istemezseniz 0.5litrelik pet su sisesinin altina igne ile delikler acin igne ucundan biraz genis olsa yeterli sayi olarakta 20ye yakin delik acarsaniz idealdir.pet sisenin icine protein yemi yada ben kiyma kullaniyorum bi bezelye tanesi kadar kiymayi koyun siseyi kapagi acik sekilde suya batirin battiktan sonra kapagini kapatin.Siseyi kumun uzerine delikler gelecek sekilde sabitleyin 2 saat sonra siseyi cikarip icindeki planaryalari cope atabilirsiniz:) bu islemi akvaryum aydinlatmasi kapaliyken yaparsaniz daha iyi cunku karanlikta daha cok aktif olurlar isik yaninca kuma saklanma ihtiyaci hissederler.2 saatlik periyotlarla yakalayarak sayilarini dusurebilirsiniz.[:iyi:][/QUOTE]
Nemetod ihtimali nedir
[QUOTE=grandturco]Fotograglardan anliyamadim ama muhtemelen planarya o canlilar karides akvaryumlarinda olusmasi normal ama sayilari cok fazlaysa sikinti yaratabilir.asiri yemlemeden dolayi olusurlar planarya kapani ile yakalayarak sayilarini azaltabilirsiniz yada no planarya ilaci kullanmalisiniz fakat ilaci cok tavsiye etmiyorum dozaji kacirirsaniz butun akvaryum dongusu alt ust olup karidesleri kaybedebilirsiniz.
Planarya kapanina para vermek istemezseniz 0.5litrelik pet su sisesinin altina igne ile delikler acin igne ucundan biraz genis olsa yeterli sayi olarakta 20ye yakin delik acarsaniz idealdir.pet sisenin icine protein yemi yada ben kiyma kullaniyorum bi bezelye tanesi kadar kiymayi koyun siseyi kapagi acik sekilde suya batirin battiktan sonra kapagini kapatin.Siseyi kumun uzerine delikler gelecek sekilde sabitleyin 2 saat sonra siseyi cikarip icindeki planaryalari cope atabilirsiniz:) bu islemi akvaryum aydinlatmasi kapaliyken yaparsaniz daha iyi cunku karanlikta daha cok aktif olurlar isik yaninca kuma saklanma ihtiyaci hissederler.2 saatlik periyotlarla yakalayarak sayilarini dusurebilirsiniz.[:iyi:][/QUOTE
Forumda biri paylasmis planarya diye ama onlar kalin bunlar ince bide planaryalar isigi kapatinca suda geziniyorlarmis bunlar kumdan hic cikmiyorlar
[QUOTE=grandturco]Fotograglardan anliyamadim ama muhtemelen planarya o canlilar karides akvaryumlarinda olusmasi normal ama sayilari cok fazlaysa sikinti yaratabilir.asiri yemlemeden dolayi olusurlar planarya kapani ile yakalayarak sayilarini azaltabilirsiniz yada no planarya ilaci kullanmalisiniz fakat ilaci cok tavsiye etmiyorum dozaji kacirirsaniz butun akvaryum dongusu alt ust olup karidesleri kaybedebilirsiniz.
Planarya kapanina para vermek istemezseniz 0.5litrelik pet su sisesinin altina igne ile delikler acin igne ucundan biraz genis olsa yeterli sayi olarakta 20ye yakin delik acarsaniz idealdir.pet sisenin icine protein yemi yada ben kiyma kullaniyorum bi bezelye tanesi kadar kiymayi koyun siseyi kapagi acik sekilde suya batirin battiktan sonra kapagini kapatin.Siseyi kumun uzerine delikler gelecek sekilde sabitleyin 2 saat sonra siseyi cikarip icindeki planaryalari cope atabilirsiniz:) bu islemi akvaryum aydinlatmasi kapaliyken yaparsaniz daha iyi cunku karanlikta daha cok aktif olurlar isik yaninca kuma saklanma ihtiyaci hissederler.2 saatlik periyotlarla yakalayarak sayilarini dusurebilirsiniz.[:iyi:][/QUOTE]
Nemetod ihtimali nedir
[QUOTE=grandturco]Fotograglardan anliyamadim ama muhtemelen planarya o canlilar karides akvaryumlarinda olusmasi normal ama sayilari cok fazlaysa sikinti yaratabilir.asiri yemlemeden dolayi olusurlar planarya kapani ile yakalayarak sayilarini azaltabilirsiniz yada no planarya ilaci kullanmalisiniz fakat ilaci cok tavsiye etmiyorum dozaji kacirirsaniz butun akvaryum dongusu alt ust olup karidesleri kaybedebilirsiniz.
Planarya kapanina para vermek istemezseniz 0.5litrelik pet su sisesinin altina igne ile delikler acin igne ucundan biraz genis olsa yeterli sayi olarakta 20ye yakin delik acarsaniz idealdir.pet sisenin icine protein yemi yada ben kiyma kullaniyorum bi bezelye tanesi kadar kiymayi koyun siseyi kapagi acik sekilde suya batirin battiktan sonra kapagini kapatin.Siseyi kumun uzerine delikler gelecek sekilde sabitleyin 2 saat sonra siseyi cikarip icindeki planaryalari cope atabilirsiniz:) bu islemi akvaryum aydinlatmasi kapaliyken yaparsaniz daha iyi cunku karanlikta daha cok aktif olurlar isik yaninca kuma saklanma ihtiyaci hissederler.2 saatlik periyotlarla yakalayarak sayilarini dusurebilirsiniz.[:iyi:][/QUOTE
Forumda biri paylasmis planarya diye ama onlar kalin bunlar ince bide planaryalar isigi kapatinca suda geziniyorlarmis bunlar kumdan hic cikmiyorlar
Kumda Olan Kücük Canlilar. Ne Yapmaliyim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/310120202302311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/310120202303051.jpg[/IMG]
Akvaryummda bu kucuk canlilar var ama hep kumun icindeler tankimda karidesler var kurtulmam icin ne yapmaliyim lütfen yardım edin fotoda gozukmuyodur diye soyliyeyim uzun ince canlilar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/310120202302311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/310120202303051.jpg[/IMG]
Akvaryummda bu kucuk canlilar var ama hep kumun icindeler tankimda karidesler var kurtulmam icin ne yapmaliyim lütfen yardım edin fotoda gozukmuyodur diye soyliyeyim uzun ince canlilar
Bu Ne Yumurtası ?
[QUOTE=ceyh]Salyangoz yumurtası, ramshorn.[/QUOTE] bir problem cikarir mi nasil oradan sokebilirim
[QUOTE=ceyh]Salyangoz yumurtası, ramshorn.[/QUOTE] bir problem cikarir mi nasil oradan sokebilirim
Bu Ne Yumurtası ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/300120202308081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/300120202308331.jpg[/IMG]
Herkese merhaba öncelikle :
Daha önceden de bunun gibi yumurtalar vardı sonra kayboldular akvaryumda neon tetra karidesler ve l144 var acaba bu ne yumurtası
Şimdiden teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/300120202308081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/300120202308331.jpg[/IMG]
Herkese merhaba öncelikle :
Daha önceden de bunun gibi yumurtalar vardı sonra kayboldular akvaryumda neon tetra karidesler ve l144 var acaba bu ne yumurtası
Şimdiden teşekkürler
172 Litrede Melek Ve Discus
[QUOTE=kerimkoz]Merhabalar , bana kalırsa discus bu hobinin zirvesidir narin bi balık türüdür çok iyi filtreleme isterler ısı değişimini hiç sevmezler ve 2 veya 3 adet olunca stres yapar kararırlar size tavsiyem discus tek besleyip 6 7 tane olması yada hiç beslememeniz .(discus hakkında çok bilgim yok eksiğim varsa değerli forum üyeleri düzeltirler)
Akvaryum melekler için uygun 5 tane iyi olucaktır ama büyük ihtimalle lepistesleri rahat bırakmazlar .
Yani özet olarak türler hakkında detaylı araştırma yapıp almanız lazım yoksa hobiden soğur hayvanları canından edersiniz .
İyi hobiler.[/QUOTE]
Ilk once tesekkurler meleklerle lepistes degil de kardinal tetra beslemek istiyorum
[QUOTE=kerimkoz]Merhabalar , bana kalırsa discus bu hobinin zirvesidir narin bi balık türüdür çok iyi filtreleme isterler ısı değişimini hiç sevmezler ve 2 veya 3 adet olunca stres yapar kararırlar size tavsiyem discus tek besleyip 6 7 tane olması yada hiç beslememeniz .(discus hakkında çok bilgim yok eksiğim varsa değerli forum üyeleri düzeltirler)
Akvaryum melekler için uygun 5 tane iyi olucaktır ama büyük ihtimalle lepistesleri rahat bırakmazlar .
Yani özet olarak türler hakkında detaylı araştırma yapıp almanız lazım yoksa hobiden soğur hayvanları canından edersiniz .
İyi hobiler.[/QUOTE]
Ilk once tesekkurler meleklerle lepistes degil de kardinal tetra beslemek istiyorum
172 Litrede Melek Ve Discus
Öncelikle herkese merhaba :
85.45.45 olan akvaryumumda
Melek ya da discus beslemek istiyorum . Melek beslersem ( 5 tane yeter sanırım ) yanında 10 ' lu kardinal tetrada beslemek istiyorum . Eğer discus(2 ya da 3 adet sağlıklı büyüsünler diye ) beslersem yanında lepistes beslemek istiyorum . Red tail ya da german blue . Bir de ek olarak akvaryuma bitki eklemek istiyorum bildiğim kadarıyla melekler bitki yiyor . O yüzden sert yapraklı bitkiler önerirseniz sevinirim
Saygılarımla şimdiden teşkkürler
Öncelikle herkese merhaba :
85.45.45 olan akvaryumumda
Melek ya da discus beslemek istiyorum . Melek beslersem ( 5 tane yeter sanırım ) yanında 10 ' lu kardinal tetrada beslemek istiyorum . Eğer discus(2 ya da 3 adet sağlıklı büyüsünler diye ) beslersem yanında lepistes beslemek istiyorum . Red tail ya da german blue . Bir de ek olarak akvaryuma bitki eklemek istiyorum bildiğim kadarıyla melekler bitki yiyor . O yüzden sert yapraklı bitkiler önerirseniz sevinirim
Saygılarımla şimdiden teşkkürler
30*30*30 Walstad Yöntemi İle Bitkili Betta Tankı
[QUOTE=kemosentez]Güncelleme vakti gelmişti konuya sanırım
Armatürümüz geldi, Mustafa Kalın beyefendiye teşekkürlerimi sunuyorum. Kendisi bize çok güzel armatürler yaptı. 7 W Power Led 4 adet 6500 k Beyaz, 2 adet deep Red, 1 adet royal blue. 4-5 W lık bir aydınlatma yetecekti elbet ama 10 cm yüksekliğinde olduğunu düşünerek 7 W armatür tercih ettik. Kesinlikle yakışacağını düşünüyorum akvaryuma.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201242171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201242281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201242381.jpg[/IMG]
Bunun haricinde bitkiler geldi. Sessiflora ve parvula mini, diğerleri Hamza Özel kardeşimde mevcut olduğu için satın almadık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201245541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201246301.jpg[/IMG]
Parvula mini eklemeyecektik ama çok hoşuma gidiyor, öndeki çayır görüntüsü beni benden alıyor.
Planlamamız da değişti o yüzden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201247221.jpg[/IMG]
Kırmızı renkli bitkiye daha karar vermedik. Ama kesinlikle orada farklı bir renk düşünüyorum.
Tankın paşasına Hamza abisi iyi bakıyor, ona çeşit çeşit yemler almış
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201251021.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende sizin gibi bir power led armatür yaptım ancak led driveri bulamadim benim armatur 6 w acaba yardimci olabilir misiniz
[QUOTE=kemosentez]Güncelleme vakti gelmişti konuya sanırım
Armatürümüz geldi, Mustafa Kalın beyefendiye teşekkürlerimi sunuyorum. Kendisi bize çok güzel armatürler yaptı. 7 W Power Led 4 adet 6500 k Beyaz, 2 adet deep Red, 1 adet royal blue. 4-5 W lık bir aydınlatma yetecekti elbet ama 10 cm yüksekliğinde olduğunu düşünerek 7 W armatür tercih ettik. Kesinlikle yakışacağını düşünüyorum akvaryuma.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201242171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201242281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201242381.jpg[/IMG]
Bunun haricinde bitkiler geldi. Sessiflora ve parvula mini, diğerleri Hamza Özel kardeşimde mevcut olduğu için satın almadık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201245541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201246301.jpg[/IMG]
Parvula mini eklemeyecektik ama çok hoşuma gidiyor, öndeki çayır görüntüsü beni benden alıyor.
Planlamamız da değişti o yüzden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201247221.jpg[/IMG]
Kırmızı renkli bitkiye daha karar vermedik. Ama kesinlikle orada farklı bir renk düşünüyorum.
Tankın paşasına Hamza abisi iyi bakıyor, ona çeşit çeşit yemler almış
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201251021.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende sizin gibi bir power led armatür yaptım ancak led driveri bulamadim benim armatur 6 w acaba yardimci olabilir misiniz
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 33 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
