ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Alvina
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
16
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Mart 2020 14:51
Son Ziyaret:
19 Nisan 2022 02:08
Toplam Mesaj:
27 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Buse m
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gülebildiğin kadar mutlusun
SON 10 MESAJI
Kolay Bitkisel Pul Yem Yapımı
[QUOTE=RobinsonDefoe]
Haklısınız pul yemden ziyade pond yeme daha çok benziyodu ama balıklar büyük olduğu için çok şekline önem vermemiştim [:D] Ben tamamen elimde kalan artemiaları değerlendirme amaçlı yapıyorum. Nohut mükemmel besin kaynağı gerçekten balıklar çıldırarak yiyor nohutu tek başınada.[/QUOTE]
İyi düşünmüşsünüz balıklarınız büyükse tabiki sorun yok canlı doğuranlar için pul yem tarzı daha ideal oluyor. [:)]
[QUOTE=RobinsonDefoe]
Haklısınız pul yemden ziyade pond yeme daha çok benziyodu ama balıklar büyük olduğu için çok şekline önem vermemiştim [:D] Ben tamamen elimde kalan artemiaları değerlendirme amaçlı yapıyorum. Nohut mükemmel besin kaynağı gerçekten balıklar çıldırarak yiyor nohutu tek başınada.[/QUOTE]
İyi düşünmüşsünüz balıklarınız büyükse tabiki sorun yok canlı doğuranlar için pul yem tarzı daha ideal oluyor. [:)]
Kolay Bitkisel Pul Yem Yapımı
[QUOTE=Merend]
Besleyici bir yem olmuş elinize sağlık, fakat artemiayla nohutu kıyaslamak doğru olmaz. Biri hayvansal protein biri bitkisel, içerdikleri aminoasitler farklı. İkisinin birlikte kullanılması en doğrusu olur. Keyifli hobiler :) [/QUOTE]
Ben anlatamadım sanırım. [:)] Zaten tarifi okursanız her zaman vermek için yapmadığımı anlarsınız. Ben protein ağırlıklı yemlerin yanında haftada 1-2 gün kullanmak için hazırladım o da sindirim rahatlatmak vs. için. İkisinin kıyaslanamayacağını farkındayım. Diğer arkadaşlar sürekli vermek için artemia ekledi sanırım kimse tarifin kendisini tam okumadan yorum yapmış enteresan. [:)]
[QUOTE=Merend]
Besleyici bir yem olmuş elinize sağlık, fakat artemiayla nohutu kıyaslamak doğru olmaz. Biri hayvansal protein biri bitkisel, içerdikleri aminoasitler farklı. İkisinin birlikte kullanılması en doğrusu olur. Keyifli hobiler :) [/QUOTE]
Ben anlatamadım sanırım. [:)] Zaten tarifi okursanız her zaman vermek için yapmadığımı anlarsınız. Ben protein ağırlıklı yemlerin yanında haftada 1-2 gün kullanmak için hazırladım o da sindirim rahatlatmak vs. için. İkisinin kıyaslanamayacağını farkındayım. Diğer arkadaşlar sürekli vermek için artemia ekledi sanırım kimse tarifin kendisini tam okumadan yorum yapmış enteresan. [:)]
Kolay Bitkisel Pul Yem Yapımı
[QUOTE=sina00]
Aradığım bir tarif...
Ben farklı olarak tonbalığı ekledim iyice mixerden geçirip kuruttum.
Balıklar severek yediler.
Şu anlık az az veriyorum.
Eğer bir sıkıntı olmazsa oranı artıracağım.
[/QUOTE]
Tonbalığının yağsız olanından olması lazım. Güzel olabilir tarifiniz. Diğer yemlerde zaten balık olduğu için ben rahatlatıcı olarak sadece bitki tercih ettim.
[QUOTE=RobinsonDefoe]Un koymanıza gerek yokmuş aslında zaten nohutun içi de un gibi püre oluyor, ben bunu un koymadan bezelye, nohut, ıspanak ve kabuksuz toz artemiayı karıştırarak yapıp buz dolabında 1 gün bekleterek denemiştim. Kurudu ve suda dağılmadı güzel yediler. Yine yapıcam yoksa kabuksuz artemialar çöp olacak yiyemiyor balıklar büyük olduğu için. [:D][/QUOTE]
Un olmadan kesinlikle dağılıyor defalarca denedim. Sizin yaptığınız pul yem olacak kadar ince olmamış sanırım dağılmadığına göre. Bir de nohutun içerdiği besinleri okursanız bezelye ve artemiaya gerek bile kalmadığını zaten çok yüklü besin içerdiğini görürsünüz [:)]
[QUOTE=sina00]
Aradığım bir tarif...
Ben farklı olarak tonbalığı ekledim iyice mixerden geçirip kuruttum.
Balıklar severek yediler.
Şu anlık az az veriyorum.
Eğer bir sıkıntı olmazsa oranı artıracağım.
[/QUOTE]
Tonbalığının yağsız olanından olması lazım. Güzel olabilir tarifiniz. Diğer yemlerde zaten balık olduğu için ben rahatlatıcı olarak sadece bitki tercih ettim.
[QUOTE=RobinsonDefoe]Un koymanıza gerek yokmuş aslında zaten nohutun içi de un gibi püre oluyor, ben bunu un koymadan bezelye, nohut, ıspanak ve kabuksuz toz artemiayı karıştırarak yapıp buz dolabında 1 gün bekleterek denemiştim. Kurudu ve suda dağılmadı güzel yediler. Yine yapıcam yoksa kabuksuz artemialar çöp olacak yiyemiyor balıklar büyük olduğu için. [:D][/QUOTE]
Un olmadan kesinlikle dağılıyor defalarca denedim. Sizin yaptığınız pul yem olacak kadar ince olmamış sanırım dağılmadığına göre. Bir de nohutun içerdiği besinleri okursanız bezelye ve artemiaya gerek bile kalmadığını zaten çok yüklü besin içerdiğini görürsünüz [:)]
Moli Balığım Hamilemi
Şuan için hamile gibi durmuyorlar veya çok başındalar.
Şuan için hamile gibi durmuyorlar veya çok başındalar.
Kolay Bitkisel Pul Yem Yapımı
[QUOTE=ertunc89]Benim dün hazırladığım kuru yemler de burada. Çok uğraştım ama oldu çok şükür. Taze yem kadar besleyici olduğunu düşünmüyorum ama akvaryuma dağılıp kirletmemesi benim için önemliydi. Balıkların gerçekten hoşuna gitti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222850/220420201331251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222850/220420201331281.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Gayet güzel görünüyor, sindirimlerini rahatlatmak için ideal olduğunu düşünüyorum.
[QUOTE=ertunc89]Benim dün hazırladığım kuru yemler de burada. Çok uğraştım ama oldu çok şükür. Taze yem kadar besleyici olduğunu düşünmüyorum ama akvaryuma dağılıp kirletmemesi benim için önemliydi. Balıkların gerçekten hoşuna gitti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222850/220420201331251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222850/220420201331281.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Gayet güzel görünüyor, sindirimlerini rahatlatmak için ideal olduğunu düşünüyorum.
Kolay Bitkisel Pul Yem Yapımı
[QUOTE=ertunc89]Ben nasıl dağılmayan kuru bir yem oluşturabilirim diye aramalar yapıyordum. Sarı prenseslerim için hazır yemlere benzeyen yemler yapmak istiyordum. Bir türlü bulamamıştım. Tarifinizde belirttiğiniz "un" aklıma hiç gelmedi. Bu fikir gerçekten hoşuma gitti. Deneyeceğim. Teşekkür derim.[/QUOTE]
Rica ederim. Balıklarınız beğenirse ne mutlu.[:)]
[QUOTE=ertunc89]Ben nasıl dağılmayan kuru bir yem oluşturabilirim diye aramalar yapıyordum. Sarı prenseslerim için hazır yemlere benzeyen yemler yapmak istiyordum. Bir türlü bulamamıştım. Tarifinizde belirttiğiniz "un" aklıma hiç gelmedi. Bu fikir gerçekten hoşuma gitti. Deneyeceğim. Teşekkür derim.[/QUOTE]
Rica ederim. Balıklarınız beğenirse ne mutlu.[:)]
Cüce Vatoz Kavgası
[QUOTE=menesc]Cüce vatoz erkekleri akvaryumda yer tuttuktan sonra ve üremeye hazır olduklarında saldırgan olabiliyor. Fotoğraflarını atsaydınız cinsiyet konusunda yardımcı olabilirdik.
Lepisteslerin renkleri düzelmez maalesef. Ama yeni doğumlarda daha kaliteli yavrular meydana gelebilir.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler. Fotoğraf yakar yakalamaz atacağım. İkisinin de kafalarında anten gibi çıkıntınlar yok bildiğim kadarıyla biraz daha büyüyünce belli oluyor. Eski vatozum yer tuttu ama yuvasından çıkıp özellikle uzaktaki diğer vatozumun yanına gelip kavga ediyor diğeride karşılık veriyor. Diğerinde yer tutma gözlemlemedim. Acaba dişi olduğu için kur vs. olabilir mi ben mi yanlış yorumluyorum?
[QUOTE=menesc]Cüce vatoz erkekleri akvaryumda yer tuttuktan sonra ve üremeye hazır olduklarında saldırgan olabiliyor. Fotoğraflarını atsaydınız cinsiyet konusunda yardımcı olabilirdik.
Lepisteslerin renkleri düzelmez maalesef. Ama yeni doğumlarda daha kaliteli yavrular meydana gelebilir.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler. Fotoğraf yakar yakalamaz atacağım. İkisinin de kafalarında anten gibi çıkıntınlar yok bildiğim kadarıyla biraz daha büyüyünce belli oluyor. Eski vatozum yer tuttu ama yuvasından çıkıp özellikle uzaktaki diğer vatozumun yanına gelip kavga ediyor diğeride karşılık veriyor. Diğerinde yer tutma gözlemlemedim. Acaba dişi olduğu için kur vs. olabilir mi ben mi yanlış yorumluyorum?
Cüce Vatoz Kavgası
Merhaba. Lepisteslerimin olduğu akvaryumumda 4 cm boyunda cüce vatozum vardı. 2 gün önce bir tane daha hemen hemen aynı boyda bir cüce vatoz daha aldım ama önceki vatozum pek huzur vermiyor akvaryumun ortasında resmen kavga ediyorlar diğer zamanlarda herkes kendi bölgesinde. Henüz cinsiyetlerini anlayamıyorum ama bildiğim kadarıyla barışçıl bir tür ve bu kavga gerçekten canımı sıktı nedeni nedir? Bilen arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim [:(]
Bir de aldığım dişi lepisteslerin kuyruklarındaki desen sadece kuyruğun yarısını kaplıyor bu düzelir mi?
Merhaba. Lepisteslerimin olduğu akvaryumumda 4 cm boyunda cüce vatozum vardı. 2 gün önce bir tane daha hemen hemen aynı boyda bir cüce vatoz daha aldım ama önceki vatozum pek huzur vermiyor akvaryumun ortasında resmen kavga ediyorlar diğer zamanlarda herkes kendi bölgesinde. Henüz cinsiyetlerini anlayamıyorum ama bildiğim kadarıyla barışçıl bir tür ve bu kavga gerçekten canımı sıktı nedeni nedir? Bilen arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim [:(]
Bir de aldığım dişi lepisteslerin kuyruklarındaki desen sadece kuyruğun yarısını kaplıyor bu düzelir mi?
Isıtıcı Sorunu
10 litrelik akvaryuma ısıtıcı koyduysanız balığın yanması normaldir.
10 litrelik akvaryuma ısıtıcı koyduysanız balığın yanması normaldir.
Kolay Bitkisel Pul Yem Yapımı
Merhabalar. Denediğim ve iyi sonuç aldığım bitkisel yem tarifimi sizlerle paylaşmak istedim. Yaptığım araştırmalar sonucu bir sürü tarifle karşılaştım fakat hiçbiri hoşuma gitmedi ve kendim denemek istedim. Yaptığım yemi moli ve platilerime verdim ve gerçekten severek yediler. Balıkların sağlığı ve yavruların hızlı büyümesi için kullanabilirsiniz. Umarım sizler için de faydalı bir paylaşım olur. [:$]
[K][/K]MALEZEMELER
-Nohut (5-6 adet haşlanmış)
-Ispanak (2-3 yaprak)
-Un (1 çay kaşığı) (Mısır unu da olabilir)
-Yağlı kağıt
[K][/K]YAPILIŞI
1. Haşlanmış nohutlarımızın dışındaki kabuğu soyuyoruz.
2. Ispanaklarımızı küçük bir cezvede 7-8 dakika haşlıyoruz.
3. Haşlanmış ıspanaklarımızı küçük bir tabakta ince ince bir bıçak yardımıyla doğruyoruz.
4. Kabuğunu soyduğumuz nohutları toz haline gelene kadar dövüyoruz.
5. Ispanak ve nohutlarımızı bir kapta birleştirip içine bir çay kaşığı un ekliyoruz ve iyice karıştırıyoruz.
6. Yağlı kağıda ince bir tabaka halinde yayıyoruz ve kurumaya bırakıyoruz.
7. Kuruyan yemimiz kolaylıkla kağıttan ayrılıyor, pul pul hale getirerek balıklarınıza verebilirsiniz.
NOT: Oda sıcaklığında kurutmanızı tavsiye ederim Peteğin üzerinde olmasın. Yaklaşık 1 günde kuruyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221765/270320202003021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221765/270320202013291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221765/270320202014071.jpg[/IMG]
[B][/B]Burada unu yemin pul pul olması ve dağılmaması için kullandım. Malzemeleri az tuttum önce denemek istedim ve yemin bozulmaması için az tercih ettim. Bana yaklaşık 15 gün gitti. Siz isterseniz artırabilirsiniz. Nohut ve ıspanak zaten fazlasıyla besleyici besinler bu sebeple pek fazla çeşit olsun istemedim. Balıklarınız hepçil ise haftada 1-2 gün gönül rahatlığıyla verebilirsiniz benim balıklarıma bir zararı olmadı aksine faydası oldu. [:)] Yeminizi fazla yaparsanız buzdolabında saklayabilirsiniz. Sağlıklı balıklar diliyorum. [:3]
Merhabalar. Denediğim ve iyi sonuç aldığım bitkisel yem tarifimi sizlerle paylaşmak istedim. Yaptığım araştırmalar sonucu bir sürü tarifle karşılaştım fakat hiçbiri hoşuma gitmedi ve kendim denemek istedim. Yaptığım yemi moli ve platilerime verdim ve gerçekten severek yediler. Balıkların sağlığı ve yavruların hızlı büyümesi için kullanabilirsiniz. Umarım sizler için de faydalı bir paylaşım olur. [:$]
[K][/K]MALEZEMELER
-Nohut (5-6 adet haşlanmış)
-Ispanak (2-3 yaprak)
-Un (1 çay kaşığı) (Mısır unu da olabilir)
-Yağlı kağıt
[K][/K]YAPILIŞI
1. Haşlanmış nohutlarımızın dışındaki kabuğu soyuyoruz.
2. Ispanaklarımızı küçük bir cezvede 7-8 dakika haşlıyoruz.
3. Haşlanmış ıspanaklarımızı küçük bir tabakta ince ince bir bıçak yardımıyla doğruyoruz.
4. Kabuğunu soyduğumuz nohutları toz haline gelene kadar dövüyoruz.
5. Ispanak ve nohutlarımızı bir kapta birleştirip içine bir çay kaşığı un ekliyoruz ve iyice karıştırıyoruz.
6. Yağlı kağıda ince bir tabaka halinde yayıyoruz ve kurumaya bırakıyoruz.
7. Kuruyan yemimiz kolaylıkla kağıttan ayrılıyor, pul pul hale getirerek balıklarınıza verebilirsiniz.
NOT: Oda sıcaklığında kurutmanızı tavsiye ederim Peteğin üzerinde olmasın. Yaklaşık 1 günde kuruyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221765/270320202003021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221765/270320202013291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221765/270320202014071.jpg[/IMG]
[B][/B]Burada unu yemin pul pul olması ve dağılmaması için kullandım. Malzemeleri az tuttum önce denemek istedim ve yemin bozulmaması için az tercih ettim. Bana yaklaşık 15 gün gitti. Siz isterseniz artırabilirsiniz. Nohut ve ıspanak zaten fazlasıyla besleyici besinler bu sebeple pek fazla çeşit olsun istemedim. Balıklarınız hepçil ise haftada 1-2 gün gönül rahatlığıyla verebilirsiniz benim balıklarıma bir zararı olmadı aksine faydası oldu. [:)] Yeminizi fazla yaparsanız buzdolabında saklayabilirsiniz. Sağlıklı balıklar diliyorum. [:3]
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
erkanmazici,
sina cen,
Laetacara,
Urar,
Hidro Dinamik,
sedatkaryurek,
altanilker,
Jotunheim,
Savas37,
MDForensic,
TheDS,
Ozzgur,
mrah,
benji,
yeekim,
reano,
aktugsedat,
Formicasmind,
EKAR,
bilginstein,
Balikcidede,
murat efe,
dream07,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
fetocan,
gencaslann,
MelihB,
mightymurat,
HalilSefaa,
miracemir,
egecinar,
1xbet app_xska,
kdrustun,
osmandbnl,
Alikadir,
Sufisu,
mirac06,
byzikzak,
riderfish,
İbrahim dur,
Sungurr,
akvarist10UR,
drtanganyika,
Savvah,
burak1996,
TolgaÜNAL,
AquaVita,
Flytheshrimp,
Alpbaba,
capitano,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
