ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Borika53
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
20
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Mayıs 2020 23:41
Son Ziyaret:
07 Ekim 2023 19:40
Toplam Mesaj:
66 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih Uzun
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Semih Uzun
SON 10 MESAJI
Lepistes Beyaz Dışkı İştahsızlık
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223800/080920221936101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223800/080920221936291.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Kuyruk kısma, Beyaz dışkılama ve İştahsızlık
Akvaryum Kapasitesi (litre): 90
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Çöpçü, Elma salyangozu
Filitrasyon: 400lt/h Dış Filtre
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Yaklaşık 1 haftadır yavrularda gözlemliyorum. Anaçlar gayet sağlıklı. Yem olarak tetra pro crips, white balance tropical ve sera vipan kullanıyorum. Günde 3 defa azar azar besliyordum fakat kabızlıktan dolayı son günlerde yemlemeyi baya azalttım. Suya 2 yemek kaşığı Epson (İngiliz) tuzu koydum. Isı 27 derece. Dip çekimi haftalık yapıyorum. Sorun ne olabilir ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223800/080920221944211.jpg[/IMG]
Anlık görüntü..
Bilen biri yok mu ?
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223800/080920221936101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223800/080920221936291.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Kuyruk kısma, Beyaz dışkılama ve İştahsızlık
Akvaryum Kapasitesi (litre): 90
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Çöpçü, Elma salyangozu
Filitrasyon: 400lt/h Dış Filtre
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Yaklaşık 1 haftadır yavrularda gözlemliyorum. Anaçlar gayet sağlıklı. Yem olarak tetra pro crips, white balance tropical ve sera vipan kullanıyorum. Günde 3 defa azar azar besliyordum fakat kabızlıktan dolayı son günlerde yemlemeyi baya azalttım. Suya 2 yemek kaşığı Epson (İngiliz) tuzu koydum. Isı 27 derece. Dip çekimi haftalık yapıyorum. Sorun ne olabilir ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223800/080920221944211.jpg[/IMG]
Anlık görüntü..
Bilen biri yok mu ?
Bakteri Çakışması Lepistes
[QUOTE=ogurcay]Merhaba,
Eğer alacağınız akvaryumun sağlıklı olduğunu biliyorsanız tabi faydalı olur.
Saygılarımla[/QUOTE]
Yani gördüğüm kadarıyla balıklar gayet sağlıklı. Kendi akvaryum sularından eklemek faydalı olur diye düşündüm bu yüzden.
[QUOTE=ogurcay]Merhaba,
Eğer alacağınız akvaryumun sağlıklı olduğunu biliyorsanız tabi faydalı olur.
Saygılarımla[/QUOTE]
Yani gördüğüm kadarıyla balıklar gayet sağlıklı. Kendi akvaryum sularından eklemek faydalı olur diye düşündüm bu yüzden.
Bakteri Çakışması Lepistes
[QUOTE=İnve Artemia]Net bir çözümü yok.
En iyisi, tek seferde bir yerden alıp bir daha içine balık karıştırmamak.
Sağlıklı ve keyifli hobiler [/QUOTE] Yalnız bakteri çakışması yaşadığımdan bahsetmedim. Tek bir yerden tek seferde alsam dahi akvaryum suyumdan dolayı sıkıntı olur mu onu merak ettim. İnternette mikofish ile bir hafta kadar karantinada tutulursa balıkların bakterisinin sıfırlanacağı söylenmiş. Balıkları bir hobiciden tek seferde almayı düşünüyorum. Hatta almadan önce alacağım akvaryumdan bir miktar su benimkine ekleyeyim diyorum ama kurulu akvaryuma ekleyeceğim için sıkıntı çıkarabilir mi bilmiyorum.
[QUOTE=İnve Artemia]Net bir çözümü yok.
En iyisi, tek seferde bir yerden alıp bir daha içine balık karıştırmamak.
Sağlıklı ve keyifli hobiler [/QUOTE] Yalnız bakteri çakışması yaşadığımdan bahsetmedim. Tek bir yerden tek seferde alsam dahi akvaryum suyumdan dolayı sıkıntı olur mu onu merak ettim. İnternette mikofish ile bir hafta kadar karantinada tutulursa balıkların bakterisinin sıfırlanacağı söylenmiş. Balıkları bir hobiciden tek seferde almayı düşünüyorum. Hatta almadan önce alacağım akvaryumdan bir miktar su benimkine ekleyeyim diyorum ama kurulu akvaryuma ekleyeceğim için sıkıntı çıkarabilir mi bilmiyorum.
Bakteri Çakışması Lepistes
Hayırlı ramazanlar. Geçen ay gibi yeni akvaryum kurmuştum. Kurulumda eski lepistes akvaryumunun suyundan bir miktar kıllanmıştım. 90 litrelik tanka 4-5 litre civarı. Lepistes akvaryumu kurmak yoktu aklımda ancak yine o yola giricem gibi. Yeni koloni alsam acaba bakteri konusunda çakışma falan olur mu ? Bitki falan ekmiştim suyu sıfırlamam baya zor olduğu için kararsız kaldım açıkçası. Bakteri çakışması olacaksa eğer bi çözüm yolu var mı ?
Hayırlı ramazanlar. Geçen ay gibi yeni akvaryum kurmuştum. Kurulumda eski lepistes akvaryumunun suyundan bir miktar kıllanmıştım. 90 litrelik tanka 4-5 litre civarı. Lepistes akvaryumu kurmak yoktu aklımda ancak yine o yola giricem gibi. Yeni koloni alsam acaba bakteri konusunda çakışma falan olur mu ? Bitki falan ekmiştim suyu sıfırlamam baya zor olduğu için kararsız kaldım açıkçası. Bakteri çakışması olacaksa eğer bi çözüm yolu var mı ?
Monte Carlo Bitkisi Gelişim Sorunu
[QUOTE=tolgittin]Bence sorun aydınlatmada olabilir. Aydınlatma ne kullanıyorsunuz. Ben de 1.5 ay önce monte carlo kurulumu yaptim 40x40x30h ölçülerindeki akvaryuma, limon tuzu+karbonat ile Co2 veriyorum, Haftalık %40 su degisimi yapıyorum, gübre desteği de veriyorum. Yosun sorunu pek olmadı. Bitkilerin formu güzel ama yayılma hızı bekledigimden biraz az geldi bana. Bunun da nedeni aydınlatmanin (15watt power led kullanıyorum litre başına 0.35 watt düşüyor) biraz yetersiz kaldığını düşünüyorum. Sizin akvaryumun fotoğraflarından yanlış gormuyorsam aydınlatma biraz yetersiz kalmış gibi görünüyor. [/QUOTE]
Elimde bulunan ledleri kullanmıştım. Basit led ışıklardan değil özel bir led. Günışığı rengi veriyor. Wattından pek haberim yok ne yazık ki.
[QUOTE=tolgittin]Bence sorun aydınlatmada olabilir. Aydınlatma ne kullanıyorsunuz. Ben de 1.5 ay önce monte carlo kurulumu yaptim 40x40x30h ölçülerindeki akvaryuma, limon tuzu+karbonat ile Co2 veriyorum, Haftalık %40 su degisimi yapıyorum, gübre desteği de veriyorum. Yosun sorunu pek olmadı. Bitkilerin formu güzel ama yayılma hızı bekledigimden biraz az geldi bana. Bunun da nedeni aydınlatmanin (15watt power led kullanıyorum litre başına 0.35 watt düşüyor) biraz yetersiz kaldığını düşünüyorum. Sizin akvaryumun fotoğraflarından yanlış gormuyorsam aydınlatma biraz yetersiz kalmış gibi görünüyor. [/QUOTE]
Elimde bulunan ledleri kullanmıştım. Basit led ışıklardan değil özel bir led. Günışığı rengi veriyor. Wattından pek haberim yok ne yazık ki.
Monte Carlo Bitkisi Gelişim Sorunu
Herkese hayırlı günler. Takıldığım bir konuda sizlede danışıp fikrinizi almak istedim. Yaklaşık 1-1.5 ay önce akvaryum kurulumu yaptım. Tabanda katkısız bitki torfu kullandım. Onun üstünde de reeflowers iceland kumunu ekledim. Ortalama 6cm yükseklikte taban mevcut. Tabanı kapsül gübreler ile zenginleştirdim. Bitkilerin ekimini yaptım ve sıvı gübre ekledim. Mayalı sistem ile co2 verdim. Bu sistemde kendi yapmış olduğum difüzörü kullandım. Kabarcıklar toz tanesi kadar ufak çıkıyor. Sıvı gübre olarak reeflowersın All İnclusive ve onun yanında potash gübresini kullandım. Işık 8 saatten az açık kalmıyor ki bu yüzden yosun problemi dahi yaşadım. Bi ara nitrat, fosfat takviyesi yaptım o ara yosunlar coştu. Kırmızı bitkiler renkleri hariç gayet sağlıklı ve hızlı büyürken monte carlolarda gelişim pek yavaş hatta yok denecek kadar az. Yapraklarda sararma yok ama eskisi kadar sağlıklı durmuyorlar. Nedeni ne olabilir ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223800/010420222030201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223800/010420222030291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223800/010420222030371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223800/010420222030441.jpg[/IMG]
Herkese hayırlı günler. Takıldığım bir konuda sizlede danışıp fikrinizi almak istedim. Yaklaşık 1-1.5 ay önce akvaryum kurulumu yaptım. Tabanda katkısız bitki torfu kullandım. Onun üstünde de reeflowers iceland kumunu ekledim. Ortalama 6cm yükseklikte taban mevcut. Tabanı kapsül gübreler ile zenginleştirdim. Bitkilerin ekimini yaptım ve sıvı gübre ekledim. Mayalı sistem ile co2 verdim. Bu sistemde kendi yapmış olduğum difüzörü kullandım. Kabarcıklar toz tanesi kadar ufak çıkıyor. Sıvı gübre olarak reeflowersın All İnclusive ve onun yanında potash gübresini kullandım. Işık 8 saatten az açık kalmıyor ki bu yüzden yosun problemi dahi yaşadım. Bi ara nitrat, fosfat takviyesi yaptım o ara yosunlar coştu. Kırmızı bitkiler renkleri hariç gayet sağlıklı ve hızlı büyürken monte carlolarda gelişim pek yavaş hatta yok denecek kadar az. Yapraklarda sararma yok ama eskisi kadar sağlıklı durmuyorlar. Nedeni ne olabilir ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223800/010420222030201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223800/010420222030291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223800/010420222030371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223800/010420222030441.jpg[/IMG]
Eski Lav Kırığı Temizleme
[QUOTE=Seb.]
Dostum sen niye sürekli fiyat hakkında yorum yapıyorsun, yok yenisini al 20 lira yok parkta bedava, uzatmaya gerek yok. Çamaşır makinesine atarım olur biter. Yeterli.[/QUOTE] Usta sirkeli suyla falan yıkayabilirsin. Akvaryumları da öyle yıkıyoruz deterjan falan kullanmadan güzel steril ediyor.
[QUOTE=Seb.]
Dostum sen niye sürekli fiyat hakkında yorum yapıyorsun, yok yenisini al 20 lira yok parkta bedava, uzatmaya gerek yok. Çamaşır makinesine atarım olur biter. Yeterli.[/QUOTE]
Arkadaşlar biraz dalga geçer gibi konuşmuş ben cevaplamış olayım. İnsanlar burda neler neler soruyor o kadar da gereksiz bi soru olduğunu düşünmüyorum.
[QUOTE=Seb.]
Dostum sen niye sürekli fiyat hakkında yorum yapıyorsun, yok yenisini al 20 lira yok parkta bedava, uzatmaya gerek yok. Çamaşır makinesine atarım olur biter. Yeterli.[/QUOTE] Usta sirkeli suyla falan yıkayabilirsin. Akvaryumları da öyle yıkıyoruz deterjan falan kullanmadan güzel steril ediyor.
[QUOTE=Seb.]
Dostum sen niye sürekli fiyat hakkında yorum yapıyorsun, yok yenisini al 20 lira yok parkta bedava, uzatmaya gerek yok. Çamaşır makinesine atarım olur biter. Yeterli.[/QUOTE]
Arkadaşlar biraz dalga geçer gibi konuşmuş ben cevaplamış olayım. İnsanlar burda neler neler soruyor o kadar da gereksiz bi soru olduğunu düşünmüyorum.
Dipte Oturan Lepistes
[QUOTE=yiitferhat]
Teşekkür ederim eksik olmayın.
Bakteri çakışmasında belirti bildiğimiz hastalıklar mı oluyor? Yani kuyruk kısması, columnaris ve dahası bakteri çakışması diye bahsedilen olaydan da kaynaklanıyor mu?
Bir balığa etki eden kuyruk kısması diğerine etki etmeyebiliyor mu? Kafam karıştı yani balık aniden ölse bakteri çakışması tamam diyip anlardım da işte öyle olmadığından anlamadım.
İlk kurulumdaki 2 lepistesimden dişi olan kuyruk kısıp columnaris belirtisi de gösterdi. Onda bakteri çakışması olamaz o zaman kötü su şartları demek doğru olabilir.
Şuan balık gayet iyi herhangi bir oturma eğilimi görmedim. Belki dün 15-20 dk bahsettiğim karışımda yüzmesi faydalı olmuştur. Bugün yine tekrarlayacağım.
not: metilen mavisi yerine Bactofish kullanmam gerekiyormuş. Yanlış okumuşum. [/QUOTE]
Aslında bakteri çakışması balığın bağışıklığını zayıflatır. Bunun sonucunda da balık her türlü hastalığa açık olur. Akvaryum sularımız hastalık taşır aslında ancak balığımızın bağışıklık sistemi yerinde oldukça herhangi şekilde hasta olmazlar. Sadece buna bağlamak tabi doğru olmaz ancak ihtimal dahilinde. Dediğim gibi yapabilme şansınız varsa yapın derim. Komple dekorları, akvaruyumu vs. sirkeli su ile yıkayın ve sıfırdan başlayın. Eğer mümkün değilse bu şekilde devam edin. Yavrularınız düzgün bir bakımda muhtemelen yaşayacaktır.
[QUOTE=yiitferhat]
Teşekkür ederim eksik olmayın.
Bakteri çakışmasında belirti bildiğimiz hastalıklar mı oluyor? Yani kuyruk kısması, columnaris ve dahası bakteri çakışması diye bahsedilen olaydan da kaynaklanıyor mu?
Bir balığa etki eden kuyruk kısması diğerine etki etmeyebiliyor mu? Kafam karıştı yani balık aniden ölse bakteri çakışması tamam diyip anlardım da işte öyle olmadığından anlamadım.
İlk kurulumdaki 2 lepistesimden dişi olan kuyruk kısıp columnaris belirtisi de gösterdi. Onda bakteri çakışması olamaz o zaman kötü su şartları demek doğru olabilir.
Şuan balık gayet iyi herhangi bir oturma eğilimi görmedim. Belki dün 15-20 dk bahsettiğim karışımda yüzmesi faydalı olmuştur. Bugün yine tekrarlayacağım.
not: metilen mavisi yerine Bactofish kullanmam gerekiyormuş. Yanlış okumuşum. [/QUOTE]
Aslında bakteri çakışması balığın bağışıklığını zayıflatır. Bunun sonucunda da balık her türlü hastalığa açık olur. Akvaryum sularımız hastalık taşır aslında ancak balığımızın bağışıklık sistemi yerinde oldukça herhangi şekilde hasta olmazlar. Sadece buna bağlamak tabi doğru olmaz ancak ihtimal dahilinde. Dediğim gibi yapabilme şansınız varsa yapın derim. Komple dekorları, akvaruyumu vs. sirkeli su ile yıkayın ve sıfırdan başlayın. Eğer mümkün değilse bu şekilde devam edin. Yavrularınız düzgün bir bakımda muhtemelen yaşayacaktır.
Dipte Oturan Lepistes
[QUOTE=yiitferhat]Kuyruk olarak kendisi açıyor sürekli öyle o olmadığından düşünmedim orasını.
Kendisini 1 ay önce 5 arkadaşıyla beraber aldım.
İlk kurduğum yaklaşık 1 aylık akvaryumu yetersiz hacim ve ekipman olmadığından bozmuştum ve yavruları doğuran dişi de kuyruk kısması hastalığından ölmüştü. 9 yavru doğurdu ve tedavi esnasında kaybettik kendisini. Daha sonrasında yavrular bir kaç haftalıklen kuyrukları sivrilmeye başladı kuyruğunu yiyip bitirdi hastalıklar ve 9 taneden 4 tane kaldı.
2 hafta önce bir dişi yine kuyruğu eriyerek öldü.
Benim yeni eklediğim balıklar da aynı dükkandan alındı farklı akvaryum ama aynı petshop. Sattığı balıkların çok sağlıklı olduğunu düşünmüyorum artık.
Filtre olarak hamburg filtre kullanıyorum, ısıtıcı ilk başlarda 27 ye ayarlıyken şu sıralar 25 e düşürdüm. 2 günde bir %15-%20 su değişimi ve dipteki dışkıları çekiyorum. Yemleme konusunda sık veriyorum ama artmıyor.
İnanın bıktım bende şu rahatsızlıktan. Yeni akvaryum kurdum yine buldu beni. Eski akvaryumdan çok az su aktarmıştım bakteri otursun diye...
Bir daha aynı petshoptan balık almayacağım.
( bu arada 2 günlük akvaryumda 4 yavru 1 aylık lepistes ve 1 erkek yetişkin lepistes vardı)[/QUOTE]
Hatanızı itiraf ettiniz aslında. Sadece farkında değilsiniz. Lepistes balıkları hassas balıklardır ve bakteri çakışması diye adlandırdığımız olaydan çok kolay bir şekilde kaybedebiliriz balığımızı. Bakteri çakışması neden olur peki ? Farklı akvaryumlardan aldığınız balıkları tek akvaryumda birleştirirseniz balıkların bakterileri birbiriyle çakışır ve sonuç ölüm olur. Tedavisi yoktur. Muhtemelen elinizdeki balıklar ölür (yavrular hariç). önceki akvaryumdan da bakteri olsun diye su eklediğinizi söylemişsiniz ki bu da yanlıştır. Size tavsiyem akvaryumunuzu sıfırlayıp balıkları tek seferde alıp daha herhangi ekleme çıkarma yapmamanızdır. 1 erkeğe 3-4 dişi oranında alacağınız koloniniz zaten kısa zamanda çoğalacaktır. Dip çekimlerinizi haftalık %25-30 oranında yapmanız daha sağlıklı olur. 2 günde bir su değişmek akvaryumun bakteri dengesini sarsar. Akvaryumunuzun litresini aşmayacak kadar balık koymanız da önemli tabii. Aksi taktirde akvaryumun biyolojik dengesini sağlayamazsınız. Isıtıcı konusunda aslında pek yanlış sayılmazdınız. Lepistesler 26-27 derece suları severler. Tekrar o dereceye getirmenizi öneririm. Aklınıza takılan başka bir ley varsa yine sorabilirsiniz. Bilgim yettiğince cevaplamaya çalışırım.
[QUOTE=yiitferhat]Kuyruk olarak kendisi açıyor sürekli öyle o olmadığından düşünmedim orasını.
Kendisini 1 ay önce 5 arkadaşıyla beraber aldım.
İlk kurduğum yaklaşık 1 aylık akvaryumu yetersiz hacim ve ekipman olmadığından bozmuştum ve yavruları doğuran dişi de kuyruk kısması hastalığından ölmüştü. 9 yavru doğurdu ve tedavi esnasında kaybettik kendisini. Daha sonrasında yavrular bir kaç haftalıklen kuyrukları sivrilmeye başladı kuyruğunu yiyip bitirdi hastalıklar ve 9 taneden 4 tane kaldı.
2 hafta önce bir dişi yine kuyruğu eriyerek öldü.
Benim yeni eklediğim balıklar da aynı dükkandan alındı farklı akvaryum ama aynı petshop. Sattığı balıkların çok sağlıklı olduğunu düşünmüyorum artık.
Filtre olarak hamburg filtre kullanıyorum, ısıtıcı ilk başlarda 27 ye ayarlıyken şu sıralar 25 e düşürdüm. 2 günde bir %15-%20 su değişimi ve dipteki dışkıları çekiyorum. Yemleme konusunda sık veriyorum ama artmıyor.
İnanın bıktım bende şu rahatsızlıktan. Yeni akvaryum kurdum yine buldu beni. Eski akvaryumdan çok az su aktarmıştım bakteri otursun diye...
Bir daha aynı petshoptan balık almayacağım.
( bu arada 2 günlük akvaryumda 4 yavru 1 aylık lepistes ve 1 erkek yetişkin lepistes vardı)[/QUOTE]
Hatanızı itiraf ettiniz aslında. Sadece farkında değilsiniz. Lepistes balıkları hassas balıklardır ve bakteri çakışması diye adlandırdığımız olaydan çok kolay bir şekilde kaybedebiliriz balığımızı. Bakteri çakışması neden olur peki ? Farklı akvaryumlardan aldığınız balıkları tek akvaryumda birleştirirseniz balıkların bakterileri birbiriyle çakışır ve sonuç ölüm olur. Tedavisi yoktur. Muhtemelen elinizdeki balıklar ölür (yavrular hariç). önceki akvaryumdan da bakteri olsun diye su eklediğinizi söylemişsiniz ki bu da yanlıştır. Size tavsiyem akvaryumunuzu sıfırlayıp balıkları tek seferde alıp daha herhangi ekleme çıkarma yapmamanızdır. 1 erkeğe 3-4 dişi oranında alacağınız koloniniz zaten kısa zamanda çoğalacaktır. Dip çekimlerinizi haftalık %25-30 oranında yapmanız daha sağlıklı olur. 2 günde bir su değişmek akvaryumun bakteri dengesini sarsar. Akvaryumunuzun litresini aşmayacak kadar balık koymanız da önemli tabii. Aksi taktirde akvaryumun biyolojik dengesini sağlayamazsınız. Isıtıcı konusunda aslında pek yanlış sayılmazdınız. Lepistesler 26-27 derece suları severler. Tekrar o dereceye getirmenizi öneririm. Aklınıza takılan başka bir ley varsa yine sorabilirsiniz. Bilgim yettiğince cevaplamaya çalışırım.
Lepistes Balığ Akvaryumu
Arkadaşlar konuya nokta koymak gerekirse herkes akvaryum hobisini yapmak zorunda değil. Önce araştırın sonra bu işlere girin. Altından kalkamayabilirsiniz yoksa.
Arkadaşlar konuya nokta koymak gerekirse herkes akvaryum hobisini yapmak zorunda değil. Önce araştırın sonra bu işlere girin. Altından kalkamayabilirsiniz yoksa.
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 22:20
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:19
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
KULLANICILAR
- 79 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
ternapi,
ALEM,
Jotunheim,
TheDS,
-doctore-,
SaviaSora,
yeekim,
Sfenks111,
SeaWorld,
EKAR,
Leonthe pro,
upeker,
AlisBaba,
ErayDemirel,
Balikcidede,
syerli,
bysmokin,
hasancn,
Kınayu,
Samoo,
HalilSefaa,
Polat 58 Mpimblu,
Efeayd,
Speakeraqw,
Jeveux,
KurtOrman,
osmandbnl,
DigitalPen,
İbrahim dur,
SNBT38,
3muratyucel8,
simsela,
Meryemmm,
şansal,
fissidens,
MarkOrion,
Bora Bey,
Gökdeniz Kale,
Aquarist101,
nazemert,
oguzsel,
Brdk64,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
