ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Engineerpro123
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Mayıs 2020 21:55
Son Ziyaret:
09 Eylül 2020 23:06
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Engin özel
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Erzurum
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Engin özel
SON 7 MESAJI
450l Akvaryuma Zeolit Miktarı
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Merhaba 10 adet damizlik frontoza icin ne kafar gereklidir?
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE
[QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE][QUOTE=nejalt]Merhaba,
Zeolit, karbon, kedi kumu , purigen gibi kimyasallar akvaryumda acil durumda kullanılır ve 1-2 gün sonra çıkartılır.
Bu ürünler doyuma ulaşan ürünlerdir. Devamlı kullananlar vardır akvaryumun şartlarına bağlı olarak doyuma ulaşınca patlar.
Petshop veya endüstri sünger satarak para kazanamadıkları için, yeni ürünler lazım ve bunları allayıp pullayıp biz hobicilerin kullanması için pazarlanması. ( 1litre purigen = 600TL)
Merhaba,
Siporax tıpkı sünger gibi bakterilerin tutunduğu yüzeyi artırmak içi kullanılır. Akvaryumda balık yükünüz ne kadar fazla ise o kadar çok kullanabilirsiniz.[/QUOTE]
Merhaba 10 adet damizlik frontoza icin ne kafar gereklidir?
200x50x55 Tank, Kafa Allak Bullak
[QUOTE=ukilavuz]Akvaryum boyutu büyük baya da ağır olcağından ek sehpa vs ne kadar sağlıklı olur iyice düşünmek lazım.
Frontoza olcaksa çok aydınlık sevmedikleri için dediğiniz led sistemi yeterli olur.
Sump da alttan olsa daha sağlıklı. Boyutunu istediğiniz gibi yaparsınız ,yavruluk bölümü bile yaparsınız. Yandan olunca boydan kısaltıyor.
[/QUOTE]
Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. Diger sorularıma da cevap bulabilirsem ne mutlu bana[EDIT]Engineerpro123,2020-05-26 18:40:59[/EDIT]
[QUOTE=ukilavuz]Akvaryum boyutu büyük baya da ağır olcağından ek sehpa vs ne kadar sağlıklı olur iyice düşünmek lazım.
Frontoza olcaksa çok aydınlık sevmedikleri için dediğiniz led sistemi yeterli olur.
Sump da alttan olsa daha sağlıklı. Boyutunu istediğiniz gibi yaparsınız ,yavruluk bölümü bile yaparsınız. Yandan olunca boydan kısaltıyor.
[/QUOTE]
Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. Diger sorularıma da cevap bulabilirsem ne mutlu bana[EDIT]Engineerpro123,2020-05-26 18:40:59[/EDIT]
200x50x55 Tank, Kafa Allak Bullak
Merhabalar, başlık biraz kafiyeli oldu ama gece uyuyamiyorum[:(]
Öncelike şunu belirtmek isterim ki malawi, canli doğuran turleriyle alakali güzel tecrubelerim oldu. Daha önce 300 lt lik bir akvaryum tanitmistim ama istedigim tür baliklara uygun olmadığını düşündüğümden onu satıp yukarıdaki ölçülerde bir akvaryum sipariş verdim. (Siparişi konu sonunda düşüncelerinize göre değiştirebilme şansım var)Bu arada alttan sump sistemi de olacak. 80x40x40 ölçülerinde.
Beslemek istediğim balık tropheus red rainbow idi. Fakat zor balık dediler. İlangi yellow da hoşuma gidiyor. Acaba zorluk dereceleri ayni midir? Maswa turleri pek hoşuma gitmedi. Murago çok güzel ama pahalı.( zorlama şansım olabilir bütçeyi) Albino turleri istemiyorum. KIrma istemiyorum. Amacim ise show dan ziyade üretim yapabilmek. Zaten baliklar show icin beslenmemeli bence.cunku dogal hayatlarinda ürüyor bu canlılar.
2. Alternatifim ise frontoza, fakat akvaryumun derinliği 48 cm falan olacagi icin tereddütteyim.
Yorum ve tavsiyelerinizi beklerim.
Ve akvaryumla ilgili birkaç sorum da şu şekilde ;
50 cm genişlikte yapma sebebimiz sehpanin 50 cm olmasi. Akvaryumu 60 cm genisliginde yapip 50 cm lik mobilyayi kullanma şansım var mi? Mesela akvaryumun arka kismina geleceği için 10 cm lik kalan kısım için 2m×15cmx mobilya yuksekligi kadar profilden sehpa yaptirsam ve uzerine 5 cm xps koysam nasil olur? Yada alternatif bir cozum öneriniz var mı? Profil sehpa ile mdf mobilyanin mukavemet statik ve esneme durumları farkli olduğu için ayri çalışacaklar. Bu sorun olur mu ? Bir altarnatif te mobilyaya 5_10 kalasla arkadan ek yapmak. Alternatif onerilerinizi bekliyorum. ( akvaryum genişliğini yukseltmek istememdeki sebep frontoza tercihi olursa baliklarin rahat hareket etmesidir.
Alttan sump sistemi tasarlanirken akvaryumdan sump a inişte tek köşeden mi inis vermeli yoksa sağ ve sol koselerden mi? Malum 200 cm akvaryum. Sirkülasyonun optimum olmasini istiyorum canli sağlığı açısından .
Bir diğer sorum da şu sekilde;
Akvaryumda bitki olmayacak. Isiklandirmayi asma led yada floresan armatür seklinde yapsam nasıl olur?
80x40x40 sump yeterli midir? Kafa motoru egeim compact on 2000. 1000 2000 lt /h debisi yeterli midir?
3. Edit: Alttan sump mi daha iyi olur yoksa yandan sump mi? Ben 2m lik akvaryum uzunluğunun düşmemesi adina ve baliklarin daha rahat ermeleri adına alttan tercih ettim. Fakat bu konuda da görüş ve onerilerinize açığım. Yandan kastettiğim iç ortamdandir.
Teşekkürler şimdiden [EDIT]Engineerpro123,2020-05-26 16:06:36[/EDIT]
Merhabalar, başlık biraz kafiyeli oldu ama gece uyuyamiyorum[:(]
Öncelike şunu belirtmek isterim ki malawi, canli doğuran turleriyle alakali güzel tecrubelerim oldu. Daha önce 300 lt lik bir akvaryum tanitmistim ama istedigim tür baliklara uygun olmadığını düşündüğümden onu satıp yukarıdaki ölçülerde bir akvaryum sipariş verdim. (Siparişi konu sonunda düşüncelerinize göre değiştirebilme şansım var)Bu arada alttan sump sistemi de olacak. 80x40x40 ölçülerinde.
Beslemek istediğim balık tropheus red rainbow idi. Fakat zor balık dediler. İlangi yellow da hoşuma gidiyor. Acaba zorluk dereceleri ayni midir? Maswa turleri pek hoşuma gitmedi. Murago çok güzel ama pahalı.( zorlama şansım olabilir bütçeyi) Albino turleri istemiyorum. KIrma istemiyorum. Amacim ise show dan ziyade üretim yapabilmek. Zaten baliklar show icin beslenmemeli bence.cunku dogal hayatlarinda ürüyor bu canlılar.
2. Alternatifim ise frontoza, fakat akvaryumun derinliği 48 cm falan olacagi icin tereddütteyim.
Yorum ve tavsiyelerinizi beklerim.
Ve akvaryumla ilgili birkaç sorum da şu şekilde ;
50 cm genişlikte yapma sebebimiz sehpanin 50 cm olmasi. Akvaryumu 60 cm genisliginde yapip 50 cm lik mobilyayi kullanma şansım var mi? Mesela akvaryumun arka kismina geleceği için 10 cm lik kalan kısım için 2m×15cmx mobilya yuksekligi kadar profilden sehpa yaptirsam ve uzerine 5 cm xps koysam nasil olur? Yada alternatif bir cozum öneriniz var mı? Profil sehpa ile mdf mobilyanin mukavemet statik ve esneme durumları farkli olduğu için ayri çalışacaklar. Bu sorun olur mu ? Bir altarnatif te mobilyaya 5_10 kalasla arkadan ek yapmak. Alternatif onerilerinizi bekliyorum. ( akvaryum genişliğini yukseltmek istememdeki sebep frontoza tercihi olursa baliklarin rahat hareket etmesidir.
Alttan sump sistemi tasarlanirken akvaryumdan sump a inişte tek köşeden mi inis vermeli yoksa sağ ve sol koselerden mi? Malum 200 cm akvaryum. Sirkülasyonun optimum olmasini istiyorum canli sağlığı açısından .
Bir diğer sorum da şu sekilde;
Akvaryumda bitki olmayacak. Isiklandirmayi asma led yada floresan armatür seklinde yapsam nasıl olur?
80x40x40 sump yeterli midir? Kafa motoru egeim compact on 2000. 1000 2000 lt /h debisi yeterli midir?
3. Edit: Alttan sump mi daha iyi olur yoksa yandan sump mi? Ben 2m lik akvaryum uzunluğunun düşmemesi adina ve baliklarin daha rahat ermeleri adına alttan tercih ettim. Fakat bu konuda da görüş ve onerilerinize açığım. Yandan kastettiğim iç ortamdandir.
Teşekkürler şimdiden [EDIT]Engineerpro123,2020-05-26 16:06:36[/EDIT]
200x50x50(h) Kalinlik Sorunsali Ve Maliyetler
[QUOTE=musanpa]Http://www.dizaynakvaryum.com/cama-cam-akvaryum.asp
Buradan tahmini fiyat ve boyut örneklemeleri fikir verebilir, bahsettiğinize yakın ölçülerde bir akvaryum için 12 mm kullandıklarını belirtmişler.[/QUOTE]
12 mm icin soyledigi akvaryum yuksekligi 60cm benimki 50 cm .
O meshur konuyu tek tek okudum. 9 sayfalik:) Bu sebeple saruhandan da tavsiye istiyorum
[QUOTE=musanpa]Http://www.dizaynakvaryum.com/cama-cam-akvaryum.asp
Buradan tahmini fiyat ve boyut örneklemeleri fikir verebilir, bahsettiğinize yakın ölçülerde bir akvaryum için 12 mm kullandıklarını belirtmişler.[/QUOTE]
12 mm icin soyledigi akvaryum yuksekligi 60cm benimki 50 cm .
O meshur konuyu tek tek okudum. 9 sayfalik:) Bu sebeple saruhandan da tavsiye istiyorum
200*60*60 Ölçüsünde Akvaryum İçin Tavsiye
[QUOTE=serdar131977]Ferhat bey yorumunuzdan dolayı teşekkür ederim akvaryumu imalatcıya yaptıracağım
için demir profil den yapıyor[/QUOTE]
Cam kalinligi ne kullanildi acaba
[QUOTE=serdar131977]Ferhat bey yorumunuzdan dolayı teşekkür ederim akvaryumu imalatcıya yaptıracağım
için demir profil den yapıyor[/QUOTE]
Cam kalinligi ne kullanildi acaba
200x50x50(h) Kalinlik Sorunsali Ve Maliyetler
Arkadaşlar başlıkta belirttiğim akvaryum için 8mm mi yoksa 10mm mi cam kullanmaliyim? Kayıt kuşak olacak. Ayrica cam m2 fiyatlari konusunda guncel bilginiz var mi? Ayrica bu akvaryum yapimi için işçilik ne kadar vermeliyim?
Ve son olarak Erzurumda tanidik bildik ustaniz var mi?
Teşekkürler.[EDIT]Engineerpro123,2020-05-23 05:35:05[/EDIT]
Arkadaşlar başlıkta belirttiğim akvaryum için 8mm mi yoksa 10mm mi cam kullanmaliyim? Kayıt kuşak olacak. Ayrica cam m2 fiyatlari konusunda guncel bilginiz var mi? Ayrica bu akvaryum yapimi için işçilik ne kadar vermeliyim?
Ve son olarak Erzurumda tanidik bildik ustaniz var mi?
Teşekkürler.[EDIT]Engineerpro123,2020-05-23 05:35:05[/EDIT]
2 Adet Akvaryumla Herkese Merhaba
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223887/210520202158331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223887/210520202158561.jpg[/IMG]
Merhabalar, ben Engin. Araniza yeni katildim fakat uzun süredir sizleri uzaktan takip ediyirum. Malawi, canli doguran tecrübelerimden sonra hobiyi bırakmıştım. Çünkü kiraci olduğum icin buyuk akvaryum zulümdü benim için... 32 yasindayim ve sonunda ev sahibi olduktan sonra tabii ki içimdeki akvaryum aşkı depreşti. [:3]. Ilk asama olarak küçük bir akvaryumla başlamak istedim. Kahverengi kapakli olan 1mx.45x.55 lik petgardenin ithal akvaryumu. Ona eheim2217 dış filtre alacagim. Tetra aps 400 hava motoru ve jbl isitici da yolda. Taii ki bu ürünlerin tamamını 2. El aldim. Ekipman fiyatlari gerçekten cok artmış.
2. Resimdeki, arkadaşımın sahip olduğu, uzun akvaryumun ölçüleri ise 250x.26x.45 cm dir. Ina da benzer ekipmanlar aliyoruz. Sonucta ikisinin hacmi de yakin. Benzer balıklar bakmak istiyoruz.
Hobiden uzun zamandır uzak kaldiktan sobra balik seçimi yapmak, baliği seçiminden sonra saglam tedarik kaynagi bulmak gercekten zulümmüş[:'(]
Gönlüm red rainbow dan yana fakat tropheus türleri o kadar cok ki kafam allak bullak. Bir de karar verdik diyelim ki red reinbow alacaz, kimden alacaz? Ayrica arkadasimin 250 cm lik akvaryumuna kac tropheus koymalıyız?Neyse ilk mesaj icin çok uzadi sanirim. Tekrar herkese merhaba[:)]
Hem yazdim, hem oynadim...[:(((]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223887/210520202158331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223887/210520202158561.jpg[/IMG]
Merhabalar, ben Engin. Araniza yeni katildim fakat uzun süredir sizleri uzaktan takip ediyirum. Malawi, canli doguran tecrübelerimden sonra hobiyi bırakmıştım. Çünkü kiraci olduğum icin buyuk akvaryum zulümdü benim için... 32 yasindayim ve sonunda ev sahibi olduktan sonra tabii ki içimdeki akvaryum aşkı depreşti. [:3]. Ilk asama olarak küçük bir akvaryumla başlamak istedim. Kahverengi kapakli olan 1mx.45x.55 lik petgardenin ithal akvaryumu. Ona eheim2217 dış filtre alacagim. Tetra aps 400 hava motoru ve jbl isitici da yolda. Taii ki bu ürünlerin tamamını 2. El aldim. Ekipman fiyatlari gerçekten cok artmış.
2. Resimdeki, arkadaşımın sahip olduğu, uzun akvaryumun ölçüleri ise 250x.26x.45 cm dir. Ina da benzer ekipmanlar aliyoruz. Sonucta ikisinin hacmi de yakin. Benzer balıklar bakmak istiyoruz.
Hobiden uzun zamandır uzak kaldiktan sobra balik seçimi yapmak, baliği seçiminden sonra saglam tedarik kaynagi bulmak gercekten zulümmüş[:'(]
Gönlüm red rainbow dan yana fakat tropheus türleri o kadar cok ki kafam allak bullak. Bir de karar verdik diyelim ki red reinbow alacaz, kimden alacaz? Ayrica arkadasimin 250 cm lik akvaryumuna kac tropheus koymalıyız?Neyse ilk mesaj icin çok uzadi sanirim. Tekrar herkese merhaba[:)]
Hem yazdim, hem oynadim...[:(((]
SON MESAJLAR
- Betta'daki Şişlik Nedir Cyber_Scout, 01:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım mareq, 01:03
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 00:39
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
