ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Maliky
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
53
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Kasım 2022 18:24
Son Ziyaret:
21 Şubat 2023 18:40
Toplam Mesaj:
181 [0.14 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Malik yetkin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Elazig
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
M.Y
SON 10 MESAJI
Tanka Sade Soda Dökmek?
[QUOTE=Akvaryumis]Hocam bitkilerle o kadar fazla tecrübem olmasada soda dökme işini bende duymuştum. Işıklandırmanız yetersiz olabilir mi ?
240 lt akvaryuma ne kullanıyorsunuz ışık olarak ?[/QUOTE]
Evet kesinlikle yetersiz ışıklandırma.4 tane florasan lamba kullanıyorum 36 w toplamda.Ancak şundan 2.5 ay önceye kadar çok hızlı büyüme vardi su an durdu resmen aynı ışık
[QUOTE=Akvaryumis]Hocam bitkilerle o kadar fazla tecrübem olmasada soda dökme işini bende duymuştum. Işıklandırmanız yetersiz olabilir mi ?
240 lt akvaryuma ne kullanıyorsunuz ışık olarak ?[/QUOTE]
Evet kesinlikle yetersiz ışıklandırma.4 tane florasan lamba kullanıyorum 36 w toplamda.Ancak şundan 2.5 ay önceye kadar çok hızlı büyüme vardi su an durdu resmen aynı ışık
Tanka Sade Soda Dökmek?
Arkadaşlar bitkilerde gelisimlerim durdu resmen.240 lt yakın su var tankta.Sade soda öneriyorlar.Ne düşünüyorsunuz deneyim ve tecrübelerinize başvurmak istedim.Eledoa sessiflora moss var
Arkadaşlar bitkilerde gelisimlerim durdu resmen.240 lt yakın su var tankta.Sade soda öneriyorlar.Ne düşünüyorsunuz deneyim ve tecrübelerinize başvurmak istedim.Eledoa sessiflora moss var
Bitkinin Yaprakları Eğilmiş, Ne Yapmalıyım?
[QUOTE=Oğuzhan Ölçay]
Neyse ben başta lepistes ile başlarım sonra karides denerim eğer yavrularını yemezlerse veya birkaçı kurtulabilirse beslerim onuda. Bende yeşillik şuan yok ama eklicem umarım.
Umarım bu 60 litrelik akvaryumu güzelce bir döngüye bağlarımda ikinci akvaryuma geçecek cesareti bulurum 1 yıl sonra falan. 25x25x25 yada 30x30x30 beta akvaryumu kurasım var bide eğer yaşarsa yere cüce vatoz koymak isterim yaşam olarak fakat olmazsa sorun olmazda belkide bu 60 litrelik akvaryumda herşey kötü gidecek ve sıkılacağım buda olabilirde çoğu önlemi aldım umarım sorun olmaz...[/QUOTE]
Şoyleki sen 60 lt akvaryumda 15,20 lepistes alıp bide karides alsan zaten cogalmazlar karidesler.Ben 300 lt tanka 12 karides attım ki Oluru 25 falan karideslerle iyi geçiriyorlar.Max 7,8 lepistes at sonra istediğin kadar karides at.Bitki alana kadar onlar yumurta tutar en azından
[QUOTE=Oğuzhan Ölçay]
Neyse ben başta lepistes ile başlarım sonra karides denerim eğer yavrularını yemezlerse veya birkaçı kurtulabilirse beslerim onuda. Bende yeşillik şuan yok ama eklicem umarım.
Umarım bu 60 litrelik akvaryumu güzelce bir döngüye bağlarımda ikinci akvaryuma geçecek cesareti bulurum 1 yıl sonra falan. 25x25x25 yada 30x30x30 beta akvaryumu kurasım var bide eğer yaşarsa yere cüce vatoz koymak isterim yaşam olarak fakat olmazsa sorun olmazda belkide bu 60 litrelik akvaryumda herşey kötü gidecek ve sıkılacağım buda olabilirde çoğu önlemi aldım umarım sorun olmaz...[/QUOTE]
Şoyleki sen 60 lt akvaryumda 15,20 lepistes alıp bide karides alsan zaten cogalmazlar karidesler.Ben 300 lt tanka 12 karides attım ki Oluru 25 falan karideslerle iyi geçiriyorlar.Max 7,8 lepistes at sonra istediğin kadar karides at.Bitki alana kadar onlar yumurta tutar en azından
Bitkinin Yaprakları Eğilmiş, Ne Yapmalıyım?
[QUOTE=Oğuzhan Ölçay]
Tamamdır ozaman bende bir fikrimi söyleyeceğim. Ben lepistes kaç tane almalıyım yani bunlar zaten üreyecekler kaç ayda ortalama kaç çocuk olur yani her ay 10-20 tane olacaksa her çiftten sıkıntı olur akvaryum küçücük. Neyse ben araştırmıştım lepistes-neon tetra akvaryumu yapılıyormuş yapanlar var fakat ben bu akvaryuma karides eklersem neonlar yemese bile lepistesler yer mi? Hayalim neon tetra ve kiraz karides beslemekti fakat siz lepistes olsun dediniz, bu üçü olur mu? İlk 2-3 ay lepistesler sonra neon tetra sonra karides eklenecek şeklinde bir yol izlesem sorun olur mu karides veya diğerleri açısından? Bir cevapta çokça soru soruyorum [:lol:][/QUOTE]
Ben lepistes ve karides besliyorum.Lepisteslere yere çökmeyecek suyun üzerinden direk yiyip bitirecekler kadar yem verince inip toprağı karıştırmıyor dolayısıyla karides yavrularını yemiyorlar ki saklanma yeri çok bende.Ancsj benim akvaryum 300 lt diye de tepeden asagi inmiyorlar.Kucuk akvaryumda nasil olur bilemem
[QUOTE=Maverickse]
1 aylıkken bile anlaşılıyor. 1 aylık dişi yavruların karnının alt kısmında siyah nokta oluyor, erkeklerde nokta yok. 45 günlük 2 aylık yavrularda cinsiyetler net bellidir. Ben 15 günde hangisinin dişi hangisinin erkek olacağını anlıyorum. Petshoptaki yavrular kaç günlük? en az 40 günlük vardır onlar. 2 e - 4 d şeklinde al.[/QUOTE]
Hocam bende 2 aylık yavru albino ful red lep. Var ama hala anlamıyorum cinsiyeti.Albino diye mi bilmiyorum siyah nokta hiçbirinde olmadığı gibi bu yavrularda da olmuyor.Erkek çoğunluğu yapacağım güzel görünüyorlar ve yavrulara az olsun diye ama cinsiyeti anlayamiyorum
[QUOTE=Oğuzhan Ölçay]
Tamamdır ozaman bende bir fikrimi söyleyeceğim. Ben lepistes kaç tane almalıyım yani bunlar zaten üreyecekler kaç ayda ortalama kaç çocuk olur yani her ay 10-20 tane olacaksa her çiftten sıkıntı olur akvaryum küçücük. Neyse ben araştırmıştım lepistes-neon tetra akvaryumu yapılıyormuş yapanlar var fakat ben bu akvaryuma karides eklersem neonlar yemese bile lepistesler yer mi? Hayalim neon tetra ve kiraz karides beslemekti fakat siz lepistes olsun dediniz, bu üçü olur mu? İlk 2-3 ay lepistesler sonra neon tetra sonra karides eklenecek şeklinde bir yol izlesem sorun olur mu karides veya diğerleri açısından? Bir cevapta çokça soru soruyorum [:lol:][/QUOTE]
Ben lepistes ve karides besliyorum.Lepisteslere yere çökmeyecek suyun üzerinden direk yiyip bitirecekler kadar yem verince inip toprağı karıştırmıyor dolayısıyla karides yavrularını yemiyorlar ki saklanma yeri çok bende.Ancsj benim akvaryum 300 lt diye de tepeden asagi inmiyorlar.Kucuk akvaryumda nasil olur bilemem
[QUOTE=Maverickse]
1 aylıkken bile anlaşılıyor. 1 aylık dişi yavruların karnının alt kısmında siyah nokta oluyor, erkeklerde nokta yok. 45 günlük 2 aylık yavrularda cinsiyetler net bellidir. Ben 15 günde hangisinin dişi hangisinin erkek olacağını anlıyorum. Petshoptaki yavrular kaç günlük? en az 40 günlük vardır onlar. 2 e - 4 d şeklinde al.[/QUOTE]
Hocam bende 2 aylık yavru albino ful red lep. Var ama hala anlamıyorum cinsiyeti.Albino diye mi bilmiyorum siyah nokta hiçbirinde olmadığı gibi bu yavrularda da olmuyor.Erkek çoğunluğu yapacağım güzel görünüyorlar ve yavrulara az olsun diye ama cinsiyeti anlayamiyorum
Bu Silikon Zarar Verir Mi Acaba?
[QUOTE=Maverickse]Sista varken başka seçenek düşünülemez.[/QUOTE]
Cok teşekkür ederim.Hani camı cama yapistirmayacagim.Cam ile üstünde süs olarak takılan alçı tarzı çerçeve arasını dolduracagim diye aslında bunu düşündüm.Orayi da yine bu sistanın silikonla doldurabilirim yani.Dolduracak olsam kimyasal sonuçta dolu tanka zarar gelmez demi 300 lt tank
[QUOTE=Aqua Discovery]Kötülemek için yazmıyorum ama akfix 5 para etmez sista nın yanında kalite bakımından ,ayrıca Erhan abi nin uyarısını da dinlemenizi tavsiye ederim sonra büyük sıkıntı olur ondan mi bundan mı derken silikon aklınıza gelir ölümler olunca [:iyi:][/QUOTE]
Cok teşekkür ederim.Hani camı cama yapistirmayacagim.Cam ile üstünde süs olarak takılan alçı tarzı çerçeve arasını dolduracagim diye aslında bunu düşündüm.Orayi da yine bu sistanın silikonla doldurabilirim yani.Dolduracak olsam kimyasal sonuçta dolu tanka zarar gelmez demi 300 lt tank.Aynisinu arkadaşa da kopyaladım görmesi için
[QUOTE=Maverickse]Sista varken başka seçenek düşünülemez.[/QUOTE]
Cok teşekkür ederim.Hani camı cama yapistirmayacagim.Cam ile üstünde süs olarak takılan alçı tarzı çerçeve arasını dolduracagim diye aslında bunu düşündüm.Orayi da yine bu sistanın silikonla doldurabilirim yani.Dolduracak olsam kimyasal sonuçta dolu tanka zarar gelmez demi 300 lt tank
[QUOTE=Aqua Discovery]Kötülemek için yazmıyorum ama akfix 5 para etmez sista nın yanında kalite bakımından ,ayrıca Erhan abi nin uyarısını da dinlemenizi tavsiye ederim sonra büyük sıkıntı olur ondan mi bundan mı derken silikon aklınıza gelir ölümler olunca [:iyi:][/QUOTE]
Cok teşekkür ederim.Hani camı cama yapistirmayacagim.Cam ile üstünde süs olarak takılan alçı tarzı çerçeve arasını dolduracagim diye aslında bunu düşündüm.Orayi da yine bu sistanın silikonla doldurabilirim yani.Dolduracak olsam kimyasal sonuçta dolu tanka zarar gelmez demi 300 lt tank.Aynisinu arkadaşa da kopyaladım görmesi için
Bu Silikon Zarar Verir Mi Acaba?
[QUOTE=Kınayu]Sipariş ettiğiniz yer büyük yapı Market tarzı bir şeyse ellerinde bu akvaryum Silikonun dan,da vardır değiştire bilirsiniz çok az bir fark verip .
Arkadaş o bu şu yapmış olmuş olmamışlar la canlı üzerinde deney olmaz olmamalı bence yine siz daha iyi bilirsiniz de .[/QUOTE]
Aynen çok haklısın
[QUOTE=Kınayu]Sipariş ettiğiniz yer büyük yapı Market tarzı bir şeyse ellerinde bu akvaryum Silikonun dan,da vardır değiştire bilirsiniz çok az bir fark verip .
Arkadaş o bu şu yapmış olmuş olmamışlar la canlı üzerinde deney olmaz olmamalı bence yine siz daha iyi bilirsiniz de .[/QUOTE]
Aynen çok haklısın
Kiraz Karides Akvaryumum
[QUOTE=UrasArt]Yeni hamile karides[:3][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236810/010220231831341.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hayırlı olsun.Benimde ilk olduğunda gözümü ayırmıyordum:)
[QUOTE=UrasArt]Yeni hamile karides[:3][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236810/010220231831341.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hayırlı olsun.Benimde ilk olduğunda gözümü ayırmıyordum:)
Bu Silikon Zarar Verir Mi Acaba?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Akvaryum suyu ile temas edecekse bir şekilde illaki zararı olur balıklarınız zehirlene bilir . Silikon canlı veya balıklar için üretilmediği için zararlı maddeler ihtiva ediyor [:((]
Tabi bunda bu Silikonun akvaryum suyu ile temas ettiği bölge yüzeyin alanı i lede alakalı bir durum ama eninde sonunda süreye etki eder illaki ölümler yaşarsınız .
Bu tarz Akvaryum silikonu kullanmanız lazım kafa rahat [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryum%20Silikon-1.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryum%20Silikon.JPG[/IMG][/QUOTE][QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Akvaryum suyu ile temas edecekse bir şekilde illaki zararı olur balıklarınız zehirlene bilir . Silikon canlı veya balıklar için üretilmediği için zararlı maddeler ihtiva ediyor [:((]
Tabi bunda bu Silikonun akvaryum suyu ile temas ettiği bölge yüzeyin alanı i lede alakalı bir durum ama eninde sonunda süreye etki eder illaki ölümler yaşarsınız .
Bu tarz Akvaryum silikonu kullanmanız lazım kafa rahat [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryum%20Silikon-1.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryum%20Silikon.JPG[/IMG][/QUOTE]
Hay Allah bir arkadaş kullanmış 5 aydır sorun yok.Bilemeeim bide sipariş etmiştim bunu
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Akvaryum suyu ile temas edecekse bir şekilde illaki zararı olur balıklarınız zehirlene bilir . Silikon canlı veya balıklar için üretilmediği için zararlı maddeler ihtiva ediyor [:((]
Tabi bunda bu Silikonun akvaryum suyu ile temas ettiği bölge yüzeyin alanı i lede alakalı bir durum ama eninde sonunda süreye etki eder illaki ölümler yaşarsınız .
Bu tarz Akvaryum silikonu kullanmanız lazım kafa rahat [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryum%20Silikon-1.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryum%20Silikon.JPG[/IMG][/QUOTE][QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Akvaryum suyu ile temas edecekse bir şekilde illaki zararı olur balıklarınız zehirlene bilir . Silikon canlı veya balıklar için üretilmediği için zararlı maddeler ihtiva ediyor [:((]
Tabi bunda bu Silikonun akvaryum suyu ile temas ettiği bölge yüzeyin alanı i lede alakalı bir durum ama eninde sonunda süreye etki eder illaki ölümler yaşarsınız .
Bu tarz Akvaryum silikonu kullanmanız lazım kafa rahat [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryum%20Silikon-1.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/Akvaryum%20Silikon.JPG[/IMG][/QUOTE]
Hay Allah bir arkadaş kullanmış 5 aydır sorun yok.Bilemeeim bide sipariş etmiştim bunu
Akvaryum Bitki Su Değişimi
[QUOTE=Aqua42]Su değişimi her akvaryum için kesin formülü olmayan bir konu. Ben haftalık %20 oranında yapıyorum, canlı yükü artmış ve nitrat seviyesi artmışsa biraz daha fazla yapıyorum. Canlı yükünüz çok fazla değil bu sebeple sıklaştırmanın bir anlamı yok, haftalık yapmak şu aşamadı doğru gözüküyor.
Su değişimi sonrası sudaki oksijen miktarı artıyor. Fotosentezin gözükmesinin sebebi de sudaki oksijen oranının çözülebilecek maksimum noktaya gelmesi ve artık bitkilerin yaptığı fotosentez sonucu üretilen oksijenin suda çözünemeyip baloncuk biçiminde çıkması.[/QUOTE][QUOTE=Aqua42]Su değişimi her akvaryum için kesin formülü olmayan bir konu. Ben haftalık %20 oranında yapıyorum, canlı yükü artmış ve nitrat seviyesi artmışsa biraz daha fazla yapıyorum. Canlı yükünüz çok fazla değil bu sebeple sıklaştırmanın bir anlamı yok, haftalık yapmak şu aşamadı doğru gözüküyor.
Su değişimi sonrası sudaki oksijen miktarı artıyor. Fotosentezin gözükmesinin sebebi de sudaki oksijen oranının çözülebilecek maksimum noktaya gelmesi ve artık bitkilerin yaptığı fotosentez sonucu üretilen oksijenin suda çözünemeyip baloncuk biçiminde çıkması.[/QUOTE]
Peki dip çekimi şart mıdır sizce su değişirken.Nitrat birikmesi açısından
[QUOTE=hakanyildiz06]Bettanın tek tür olarak beslenmesi taraftarıyım. Birlikte yaşayan çok tür olduğu yazılıyor, bazı türler için bettayla uyumlu diyen de var uyumsuz diyen de. Bettanın karakterine bağlı olabilir uyumlu olup olmaması. Yavruyken beraber büyümüş dişi bettalar genelde uyumlu oluyormuş, sizde dişi bettalar varken sayısını tek tek artırmayı deneyebilirsiniz, uyum sağlayan kalır, sağlamayan değişime gider. [:)][/QUOTE][QUOTE=hakanyildiz06]Bettanın tek tür olarak beslenmesi taraftarıyım. Birlikte yaşayan çok tür olduğu yazılıyor, bazı türler için bettayla uyumlu diyen de var uyumsuz diyen de. Bettanın karakterine bağlı olabilir uyumlu olup olmaması. Yavruyken beraber büyümüş dişi bettalar genelde uyumlu oluyormuş, sizde dişi bettalar varken sayısını tek tek artırmayı deneyebilirsiniz, uyum sağlayan kalır, sağlamayan değişime gider. [:)][/QUOTE]
Konuyla alakası yok özür diliyorum konuyu açan arkadaştan.Kalan yemler ve ölü bitki yaprakları için nerite almayı düşünüyorum ancak yumurtaları zamanla camlara yapışıp çıkmıyor ve çoğu kişi jiletle resmen kalıyoruz ancak iyi is yapıyorlar diyor.Ne düşünüyorsunuz.Kafam çok karışık
[QUOTE=Aqua42]Su değişimi her akvaryum için kesin formülü olmayan bir konu. Ben haftalık %20 oranında yapıyorum, canlı yükü artmış ve nitrat seviyesi artmışsa biraz daha fazla yapıyorum. Canlı yükünüz çok fazla değil bu sebeple sıklaştırmanın bir anlamı yok, haftalık yapmak şu aşamadı doğru gözüküyor.
Su değişimi sonrası sudaki oksijen miktarı artıyor. Fotosentezin gözükmesinin sebebi de sudaki oksijen oranının çözülebilecek maksimum noktaya gelmesi ve artık bitkilerin yaptığı fotosentez sonucu üretilen oksijenin suda çözünemeyip baloncuk biçiminde çıkması.[/QUOTE][QUOTE=Aqua42]Su değişimi her akvaryum için kesin formülü olmayan bir konu. Ben haftalık %20 oranında yapıyorum, canlı yükü artmış ve nitrat seviyesi artmışsa biraz daha fazla yapıyorum. Canlı yükünüz çok fazla değil bu sebeple sıklaştırmanın bir anlamı yok, haftalık yapmak şu aşamadı doğru gözüküyor.
Su değişimi sonrası sudaki oksijen miktarı artıyor. Fotosentezin gözükmesinin sebebi de sudaki oksijen oranının çözülebilecek maksimum noktaya gelmesi ve artık bitkilerin yaptığı fotosentez sonucu üretilen oksijenin suda çözünemeyip baloncuk biçiminde çıkması.[/QUOTE]
Peki dip çekimi şart mıdır sizce su değişirken.Nitrat birikmesi açısından
[QUOTE=hakanyildiz06]Bettanın tek tür olarak beslenmesi taraftarıyım. Birlikte yaşayan çok tür olduğu yazılıyor, bazı türler için bettayla uyumlu diyen de var uyumsuz diyen de. Bettanın karakterine bağlı olabilir uyumlu olup olmaması. Yavruyken beraber büyümüş dişi bettalar genelde uyumlu oluyormuş, sizde dişi bettalar varken sayısını tek tek artırmayı deneyebilirsiniz, uyum sağlayan kalır, sağlamayan değişime gider. [:)][/QUOTE][QUOTE=hakanyildiz06]Bettanın tek tür olarak beslenmesi taraftarıyım. Birlikte yaşayan çok tür olduğu yazılıyor, bazı türler için bettayla uyumlu diyen de var uyumsuz diyen de. Bettanın karakterine bağlı olabilir uyumlu olup olmaması. Yavruyken beraber büyümüş dişi bettalar genelde uyumlu oluyormuş, sizde dişi bettalar varken sayısını tek tek artırmayı deneyebilirsiniz, uyum sağlayan kalır, sağlamayan değişime gider. [:)][/QUOTE]
Konuyla alakası yok özür diliyorum konuyu açan arkadaştan.Kalan yemler ve ölü bitki yaprakları için nerite almayı düşünüyorum ancak yumurtaları zamanla camlara yapışıp çıkmıyor ve çoğu kişi jiletle resmen kalıyoruz ancak iyi is yapıyorlar diyor.Ne düşünüyorsunuz.Kafam çok karışık
Bu Silikon Zarar Verir Mi Acaba?
Bunu gördüğünüz cam ve üstdeki cama yapışık alçı arasına çekmeyi düşünüyorum.Çünkü kapağı açıp kapayıncaya üstteki nemlenen su dış cama asagi su süzülüp kireçlenme yapıyor dış tarafta arayı kapatacağım
Sizce bir zarari olur mu sonuçta buharlaşıp bu silikona diyip yine suya gidecektir damlalar[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237381/010220231731141.jpg[/IMG]
Bunu gördüğünüz cam ve üstdeki cama yapışık alçı arasına çekmeyi düşünüyorum.Çünkü kapağı açıp kapayıncaya üstteki nemlenen su dış cama asagi su süzülüp kireçlenme yapıyor dış tarafta arayı kapatacağım
Sizce bir zarari olur mu sonuçta buharlaşıp bu silikona diyip yine suya gidecektir damlalar[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237381/010220231731141.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 33 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
