ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
gorkembektas
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Aralık 2022 07:42
Son Ziyaret:
07 Nisan 2023 15:46
Toplam Mesaj:
12 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Görkem BEKTAŞ
Doğum Tarihi:
16 Temmuz 1990
Yaş:
35
İl:
Istanbul
Meslek:
Yazılım Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Görkem BEKTAŞ
SON 8 MESAJI
150x30x50 Mobilyalı Hk.
[QUOTE=MiSoSiKiaN]Tekrardan merhabalar.
Gördüğüm kadarıyla birleşim yerlerinde geçme yok hiç. Bu şekilde hiç sağlıklı değil. Eğim olması da ayrı bir tehlike. Yüke bindiği zaman yani su dolduğunda zamanla açısal fark artacak ve bir anda yıkılacaktır. Tavsiyem montaj kısmında destek almanızdan yana olacaktır. [/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için. O zaman ben en iyisi yarın bir demirci ile görüşüp, boyalı profil ile sehpa yaptırayım. Böylesi daha iyi olacak sanıyorum.
[QUOTE=MiSoSiKiaN]Tekrardan merhabalar.
Gördüğüm kadarıyla birleşim yerlerinde geçme yok hiç. Bu şekilde hiç sağlıklı değil. Eğim olması da ayrı bir tehlike. Yüke bindiği zaman yani su dolduğunda zamanla açısal fark artacak ve bir anda yıkılacaktır. Tavsiyem montaj kısmında destek almanızdan yana olacaktır. [/QUOTE]
Teşekkür ederim yorumunuz için. O zaman ben en iyisi yarın bir demirci ile görüşüp, boyalı profil ile sehpa yaptırayım. Böylesi daha iyi olacak sanıyorum.
150x30x50 Mobilyalı Hk.
Uzun bir aradan sonra merhaba tekrar :)
Arkadaşım sağolsun masa işini halletti ama bugün eve getirip yerine koyunca eğim olduğunu fark ettim. Terazi ile bakınca şu an sorun yok masa tam terazide, ama desteklerden dolayı eğim var görünüyor.
Mobilya kaplamaya geçmeden önce yorumlarınıza göre yeni iskelet yapmayı düşünmeye başlayacağım. Ne dersiniz, kullanmaya değer mi ?
[url=https://www.hizliresim.com/r2asjfy][img]https://i.hizliresim.com/r2asjfy.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/mfnptbd][img]https://i.hizliresim.com/mfnptbd.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/b6zav39][img]https://i.hizliresim.com/b6zav39.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/mrssjnz][img]https://i.hizliresim.com/mrssjnz.jpg[/img][/url]
[B]Tam 90 derecede değil;[/B]
[url=https://www.hizliresim.com/5utz7bm][img]https://i.hizliresim.com/5utz7bm.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/7gu8xop][img]https://i.hizliresim.com/7gu8xop.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/5b444k2][img]https://i.hizliresim.com/5b444k2.jpg[/img][/url]
İskeletin tam görünümü;
[url=https://www.hizliresim.com/3bfrsvf][img]https://i.hizliresim.com/3bfrsvf.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/j7n26kj][img]https://i.hizliresim.com/j7n26kj.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/lzr91xu][img]https://i.hizliresim.com/lzr91xu.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/rar61no][img]https://i.hizliresim.com/rar61no.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/5xlu69i][img]https://i.hizliresim.com/5xlu69i.jpg[/img][/url]
Uzun bir aradan sonra merhaba tekrar :)
Arkadaşım sağolsun masa işini halletti ama bugün eve getirip yerine koyunca eğim olduğunu fark ettim. Terazi ile bakınca şu an sorun yok masa tam terazide, ama desteklerden dolayı eğim var görünüyor.
Mobilya kaplamaya geçmeden önce yorumlarınıza göre yeni iskelet yapmayı düşünmeye başlayacağım. Ne dersiniz, kullanmaya değer mi ?
[url=https://www.hizliresim.com/r2asjfy][img]https://i.hizliresim.com/r2asjfy.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/mfnptbd][img]https://i.hizliresim.com/mfnptbd.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/b6zav39][img]https://i.hizliresim.com/b6zav39.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/mrssjnz][img]https://i.hizliresim.com/mrssjnz.jpg[/img][/url]
[B]Tam 90 derecede değil;[/B]
[url=https://www.hizliresim.com/5utz7bm][img]https://i.hizliresim.com/5utz7bm.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/7gu8xop][img]https://i.hizliresim.com/7gu8xop.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/5b444k2][img]https://i.hizliresim.com/5b444k2.jpg[/img][/url]
İskeletin tam görünümü;
[url=https://www.hizliresim.com/3bfrsvf][img]https://i.hizliresim.com/3bfrsvf.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/j7n26kj][img]https://i.hizliresim.com/j7n26kj.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/lzr91xu][img]https://i.hizliresim.com/lzr91xu.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/rar61no][img]https://i.hizliresim.com/rar61no.jpg[/img][/url]
[url=https://www.hizliresim.com/5xlu69i][img]https://i.hizliresim.com/5xlu69i.jpg[/img][/url]
150x30x50 Mobilyalı Hk.
[QUOTE=Ahmetkngr]
Ayakdan ziyade sehpanın ana destek yerleri önemli bence.
Bu risk alinmaya değer mi bilemiyorum.
O kadar para harcayıp da Cat diye giderse emekleriniz daha çok üzülürsünüz.
Ya küçük akvaryumlarsan vazgeçin derim yada ana destekleri profilden yapın.
Dolabın ana taşıyıcıları mobilyadan yapılırsa bence riskli bir durum olacak.[/QUOTE]
Öneriniz için teşekkür ederim. Dediğiniz gibi ana destek noktalarını güçlendirdim. Sağ ve soldan mobilyayı sipariş geçerken 36mm MDF yaparak ana iskelete destek olmasını sağlayacağım.
Planyalı kereste siparişlerini de geçtim bakalım yarın teslim alacağım.
[QUOTE=Ahmetkngr]
Ayakdan ziyade sehpanın ana destek yerleri önemli bence.
Bu risk alinmaya değer mi bilemiyorum.
O kadar para harcayıp da Cat diye giderse emekleriniz daha çok üzülürsünüz.
Ya küçük akvaryumlarsan vazgeçin derim yada ana destekleri profilden yapın.
Dolabın ana taşıyıcıları mobilyadan yapılırsa bence riskli bir durum olacak.[/QUOTE]
Öneriniz için teşekkür ederim. Dediğiniz gibi ana destek noktalarını güçlendirdim. Sağ ve soldan mobilyayı sipariş geçerken 36mm MDF yaparak ana iskelete destek olmasını sağlayacağım.
Planyalı kereste siparişlerini de geçtim bakalım yarın teslim alacağım.
150x30x50 Mobilyalı Hk.
[QUOTE=ukilavuz]O nasıl fiyatlar 14-15 nası versin insanlar.
Kendiniz yaptığınızda maliyet ne kadar oluyor tahminen ?[/QUOTE]
1500 TL İskeletin maliyeti, 7000 TL ise mobilya (akvaryumcudan istediğim mobilya bu değildi. Son durum itibariyle ben özelleştirdim yoksa 2000TL tutuyor), ultra clear akvaryumlar ise 3500 TL. Üst akvaryum yandan sump'lu 10mm.
[QUOTE=Ahmetkngr]Alttaki dolabın içinden profil ile dönmenizde fayda var.
3 akvaryum olacak biri 360 litre 2 adet de 75 litre olacak ortalama. 500 litre civarı yapıyor ortalama.
Kumudur taşıdır odur budur derken çok yük binecek.
Olmuşken de saglam olsun derseniz kesinlikle profil veya destek demiri atmanızı öneririm.[/QUOTE]
Profil için kısa parçalar olduğundan çok maliyet çıkartıyorlar. Birde boyası, paslanma konusu da ayrı problem.
Ana 4 ayağı 10x10'la destekleyebilirim. Olur mu dersiniz?
[QUOTE=ukilavuz]O nasıl fiyatlar 14-15 nası versin insanlar.
Kendiniz yaptığınızda maliyet ne kadar oluyor tahminen ?[/QUOTE]
1500 TL İskeletin maliyeti, 7000 TL ise mobilya (akvaryumcudan istediğim mobilya bu değildi. Son durum itibariyle ben özelleştirdim yoksa 2000TL tutuyor), ultra clear akvaryumlar ise 3500 TL. Üst akvaryum yandan sump'lu 10mm.
[QUOTE=Ahmetkngr]Alttaki dolabın içinden profil ile dönmenizde fayda var.
3 akvaryum olacak biri 360 litre 2 adet de 75 litre olacak ortalama. 500 litre civarı yapıyor ortalama.
Kumudur taşıdır odur budur derken çok yük binecek.
Olmuşken de saglam olsun derseniz kesinlikle profil veya destek demiri atmanızı öneririm.[/QUOTE]
Profil için kısa parçalar olduğundan çok maliyet çıkartıyorlar. Birde boyası, paslanma konusu da ayrı problem.
Ana 4 ayağı 10x10'la destekleyebilirim. Olur mu dersiniz?
150x30x50 Mobilyalı Hk.
Tekrar herkese merhaba,
Son dakika ufak bir değişiklik ile, salona dikey dolap ile birlikte birleşik bir akvaryum yapma konusunda netleştim. Akvaryumculardan ortalama bir fiyat aldığım ve masa iskeleti yapınca 14-15bin TL istediklerinden ötürü kendim bu işe koyuldum :)
Üste 1 adet 150x40x60 ana akvaryum
Masanın içindeki sağ ve sol bölmeye ise 2 adet 50x30x50 yavruluk akvaryum
Bu sistemi ise 5x10 'lardan oluşan aşağıdaki masa iskeletine MDF giydirme ile yapmayı planlıyorum.
Masa iskeleti sağlamlığı sizce yeterli midir? Ben tamamen görsel amaçlı bir iskelet tasarımı yaptım.
[IMG]https://i.ibb.co/KKDB2W3/image.png[/IMG]
Bitirmeyi planladığım son hali ise şöyle;
[IMG]https://gcdnb.pbrd.co/images/o68ZtEi628Ig.png[/IMG]
Tekrar herkese merhaba,
Son dakika ufak bir değişiklik ile, salona dikey dolap ile birlikte birleşik bir akvaryum yapma konusunda netleştim. Akvaryumculardan ortalama bir fiyat aldığım ve masa iskeleti yapınca 14-15bin TL istediklerinden ötürü kendim bu işe koyuldum :)
Üste 1 adet 150x40x60 ana akvaryum
Masanın içindeki sağ ve sol bölmeye ise 2 adet 50x30x50 yavruluk akvaryum
Bu sistemi ise 5x10 'lardan oluşan aşağıdaki masa iskeletine MDF giydirme ile yapmayı planlıyorum.
Masa iskeleti sağlamlığı sizce yeterli midir? Ben tamamen görsel amaçlı bir iskelet tasarımı yaptım.
[IMG]https://i.ibb.co/KKDB2W3/image.png[/IMG]
Bitirmeyi planladığım son hali ise şöyle;
[IMG]https://gcdnb.pbrd.co/images/o68ZtEi628Ig.png[/IMG]
150x30x50 Mobilyalı Hk.
[QUOTE=Barsans]Yapmışken 150-50-50 150-50-60 gibi yaptırın, çocuklarınız benim yiğenler gibiyse yapacak bişey yok ,4 tane tv ekranı kırdılar [/QUOTE]
Onu maalesef yer probleminden ötürü yapamıyorum. Mobilyada olacağı için +10cm büyüyecek. Geçiş alanı kalmıyor salonda.
[QUOTE=oranda20]Öncelikle merhabalar, bende 2 sene önce 125*30*45h bir tank yaptırmıştım yer sıkıntısından dolayı. Şimdi ise aynı yerde 150*50*60 tanka geçtim. Kendi tecrübelerimden yola çıkarak affınıza sığınarak bir iki öneri vermek istiyorum. Özellikle büyük balık besleyecekseniz 30cm genişlik bir tank için çok dar oluyor. Ama daha küçük boyutlu balıklardan düşünüyorsanız problem olmaz sanırım. Benimde evde 2 çocuğum var. Şu anda biri 5 biri 2 yaşında bu tank ile büyüdüler. Eğer cam kalınlığını 10mm olarak ayarlarsanız güvenlik konusunda çok sert ve sivri bir aletle darbe almadıktan sonra sıkıntı yaşamazsınız. Mutlaka tankın kayıt kuşağı olsun. Filtre konusunda dış filtre olabilir veya tankın iç hacminden 15-20cm feragat ederseniz sump sistemi de olabilir.[/QUOTE]
Öneriniz ve tecrübenizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Büyük balık beslemeyi düşünmüyorum genellikle bitkili lepistes, tetra, neon tarzı beslemeyi düşünüyorum. Filtre sistemi olarak yandan sump düşünüyorum. Ben 150 net ölçüsü, aslında 170x30x50 yaptırmayı planlıyorum.
[QUOTE=mutlubaba]Lcd televizyonların ekranlarına takılan telefon ekran koruyucusu gibi bir şeyler var bulabilirseniz ön cama onlardan yapın çocuklar ayaklanıp sağa sola el ile vurmaya başlayınca faydasını görürsünüz.
30 cm biraz içine malzeme dekor koyunca biraz sorunlu olur gibi bence ayrıca sallantı durumunda devrilmemesi için duvara sabitleyecek bir şeylerde düşünün diyebilirim
keyifli hobiler
[/QUOTE]
Öneriniz için teşekkürler çok mantıklı. Benim de aklıma camı extra clear yaptırıp, en öne pleksi glass koymaktı. Kereste kasa üstüne mobilya giydirme yapmayı planlıyorum. Yaklaşık 200lt tank sallanma problemi yaşar mı dersiniz?
[QUOTE=Barsans]Yapmışken 150-50-50 150-50-60 gibi yaptırın, çocuklarınız benim yiğenler gibiyse yapacak bişey yok ,4 tane tv ekranı kırdılar [/QUOTE]
Onu maalesef yer probleminden ötürü yapamıyorum. Mobilyada olacağı için +10cm büyüyecek. Geçiş alanı kalmıyor salonda.
[QUOTE=oranda20]Öncelikle merhabalar, bende 2 sene önce 125*30*45h bir tank yaptırmıştım yer sıkıntısından dolayı. Şimdi ise aynı yerde 150*50*60 tanka geçtim. Kendi tecrübelerimden yola çıkarak affınıza sığınarak bir iki öneri vermek istiyorum. Özellikle büyük balık besleyecekseniz 30cm genişlik bir tank için çok dar oluyor. Ama daha küçük boyutlu balıklardan düşünüyorsanız problem olmaz sanırım. Benimde evde 2 çocuğum var. Şu anda biri 5 biri 2 yaşında bu tank ile büyüdüler. Eğer cam kalınlığını 10mm olarak ayarlarsanız güvenlik konusunda çok sert ve sivri bir aletle darbe almadıktan sonra sıkıntı yaşamazsınız. Mutlaka tankın kayıt kuşağı olsun. Filtre konusunda dış filtre olabilir veya tankın iç hacminden 15-20cm feragat ederseniz sump sistemi de olabilir.[/QUOTE]
Öneriniz ve tecrübenizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Büyük balık beslemeyi düşünmüyorum genellikle bitkili lepistes, tetra, neon tarzı beslemeyi düşünüyorum. Filtre sistemi olarak yandan sump düşünüyorum. Ben 150 net ölçüsü, aslında 170x30x50 yaptırmayı planlıyorum.
[QUOTE=mutlubaba]Lcd televizyonların ekranlarına takılan telefon ekran koruyucusu gibi bir şeyler var bulabilirseniz ön cama onlardan yapın çocuklar ayaklanıp sağa sola el ile vurmaya başlayınca faydasını görürsünüz.
30 cm biraz içine malzeme dekor koyunca biraz sorunlu olur gibi bence ayrıca sallantı durumunda devrilmemesi için duvara sabitleyecek bir şeylerde düşünün diyebilirim
keyifli hobiler
[/QUOTE]
Öneriniz için teşekkürler çok mantıklı. Benim de aklıma camı extra clear yaptırıp, en öne pleksi glass koymaktı. Kereste kasa üstüne mobilya giydirme yapmayı planlıyorum. Yaklaşık 200lt tank sallanma problemi yaşar mı dersiniz?
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Merhabalar,
Uzun süre önce aranızdaydım ancak 10 yılı aşmış. Eski üyeliğimi bile hatırlamadığım için yenisini açmak durumunda kaldım. Tüm forumdaşlara destekleri için teşekkürler.
Merhabalar,
Uzun süre önce aranızdaydım ancak 10 yılı aşmış. Eski üyeliğimi bile hatırlamadığım için yenisini açmak durumunda kaldım. Tüm forumdaşlara destekleri için teşekkürler.
150x30x50 Mobilyalı Hk.
Merhaba,
10 yılı aşkın süredir bu hobiden uzak kalmıştım. Hatta şifremi ve mailimi dahi hatırlayamadığım için yeni üyelik ile aranıza tekrar katıldım.
Evdeki alan sıkıntısı nedeniyle ince uzun bir akvaryum yaptırmak istiyorum. 150x30x50 boyutunda Mobilyasını ise kendim imal edeceğim. İnternetten öncelikle silinmiş kereste siparişlerini verip, ardından da mobilya giydirmesini yapacağım.
Akvaryum tarafında desteğinize ihtiyacım var. Bu ölçülerde bir akvaryumu dış darbelere karşı korumak için neler yapmak gerekir? Evde 3.5 ve 1 yaşlarında bebek var :) Ek olarak, filtreleme sistemi olarak ne önerirsiniz?
Şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba,
10 yılı aşkın süredir bu hobiden uzak kalmıştım. Hatta şifremi ve mailimi dahi hatırlayamadığım için yeni üyelik ile aranıza tekrar katıldım.
Evdeki alan sıkıntısı nedeniyle ince uzun bir akvaryum yaptırmak istiyorum. 150x30x50 boyutunda Mobilyasını ise kendim imal edeceğim. İnternetten öncelikle silinmiş kereste siparişlerini verip, ardından da mobilya giydirmesini yapacağım.
Akvaryum tarafında desteğinize ihtiyacım var. Bu ölçülerde bir akvaryumu dış darbelere karşı korumak için neler yapmak gerekir? Evde 3.5 ve 1 yaşlarında bebek var :) Ek olarak, filtreleme sistemi olarak ne önerirsiniz?
Şimdiden teşekkür ederim.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
KULLANICILAR
- 38 Online Kullanıcı, 21 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
