ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DFatma28
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Ocak 2023 20:37
Son Ziyaret:
08 Ocak 2023 17:06
Toplam Mesaj:
30 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fatma Durdu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Faze
SON 10 MESAJI
Nasıl Yerleştirmeliyim
Ben bu hastalıklar hakkında bilgi sahibiyim sizde balıklar hakkında lütfen bilmediğiniz konular hakkında saçma şeyler yazmayın bu konuyu eleştirilmek için açmadım saygılı olun ve bildiğiniz ,bilgi sahibi olduğunuz şeyler hakkında yorum yapın
[QUOTE=GhostKoi]
Rahatsızlığınız her ne ise ayrıntıları burada paylaşmanız gerekmiyor. Geçmiş olsun. Durumunuz herhangi bir canlının sorumluluğunu almaya uygun değil. Bunlar birer oyuncak değil. Doktorlarınız, psikologlarınız bunu ailenize söylememiş olamaz. Ailenizin buna uygun yaklaşım sergilemesi ve buna uygun önlemler alması gerekirdi.
Ne demek kredi kartları cihazınızda kayıtlı? Her türlü alışverişi onlardan habersiz yapabiliyorsunuz demek. Bu, korkunç sonuçlar doğurabilecek bir ihmal. Anlattığınız tabloya bakılırsa şu an sizin hiçbir konuda karar verme yetki ve sorumluluğunuz yok. Zaten reşit değilsiniz, bu durumunuz sürdüğü müddetçe aileniz ya da vasinizin izni ve onayı olmadan hiçbir konuda karar alamazsınız. Ailenizin ipleri ele alması gerekiyor. Eğer yakınlarda balıkların verilebileceği bir yer yoksa bizzat gidip Hatay'daki satıcıya elden iade etsinler.
Mesele doluya koydum almadı boşa koydum dolmadı meselesi değil. Balık beslemenin belli standartları var. Bunlara uyabilecekseniz ailenizin gözetimi altında buyrun besleyin.[/QUOTE]ailemin beni nasıl yetiştirdikleri sizi hiç ilgilendirmez maalesef anlamadığınız için böyle detaylıca anlatmak zorunda kaldım belki bir şeylerde öğrenirsiniz
[QUOTE=GhostKoi]
Rahatsızlığınız her ne ise ayrıntıları burada paylaşmanız gerekmiyor. Geçmiş olsun. Durumunuz herhangi bir canlının sorumluluğunu almaya uygun değil. Bunlar birer oyuncak değil. Doktorlarınız, psikologlarınız bunu ailenize söylememiş olamaz. Ailenizin buna uygun yaklaşım sergilemesi ve buna uygun önlemler alması gerekirdi.
Ne demek kredi kartları cihazınızda kayıtlı? Her türlü alışverişi onlardan habersiz yapabiliyorsunuz demek. Bu, korkunç sonuçlar doğurabilecek bir ihmal. Anlattığınız tabloya bakılırsa şu an sizin hiçbir konuda karar verme yetki ve sorumluluğunuz yok. Zaten reşit değilsiniz, bu durumunuz sürdüğü müddetçe aileniz ya da vasinizin izni ve onayı olmadan hiçbir konuda karar alamazsınız. Ailenizin ipleri ele alması gerekiyor. Eğer yakınlarda balıkların verilebileceği bir yer yoksa bizzat gidip Hatay'daki satıcıya elden iade etsinler.
Mesele doluya koydum almadı boşa koydum dolmadı meselesi değil. Balık beslemenin belli standartları var. Bunlara uyabilecekseniz ailenizin gözetimi altında buyrun besleyin.[/QUOTE]ailemin beni nasıl yetiştirdikleri sizi hiç ilgilendirmez maalesef anlamadığınız için böyle detaylıca anlatmak zorunda kaldım belki bir şeylerde öğrenirsiniz
[QUOTE=GhostKoi]
Rahatsızlığınız her ne ise ayrıntıları burada paylaşmanız gerekmiyor. Geçmiş olsun. Durumunuz herhangi bir canlının sorumluluğunu almaya uygun değil. Bunlar birer oyuncak değil. Doktorlarınız, psikologlarınız bunu ailenize söylememiş olamaz. Ailenizin buna uygun yaklaşım sergilemesi ve buna uygun önlemler alması gerekirdi.
Ne demek kredi kartları cihazınızda kayıtlı? Her türlü alışverişi onlardan habersiz yapabiliyorsunuz demek. Bu, korkunç sonuçlar doğurabilecek bir ihmal. Anlattığınız tabloya bakılırsa şu an sizin hiçbir konuda karar verme yetki ve sorumluluğunuz yok. Zaten reşit değilsiniz, bu durumunuz sürdüğü müddetçe aileniz ya da vasinizin izni ve onayı olmadan hiçbir konuda karar alamazsınız. Ailenizin ipleri ele alması gerekiyor. Eğer yakınlarda balıkların verilebileceği bir yer yoksa bizzat gidip Hatay'daki satıcıya elden iade etsinler.
Mesele doluya koydum almadı boşa koydum dolmadı meselesi değil. Balık beslemenin belli standartları var. Bunlara uyabilecekseniz ailenizin gözetimi altında buyrun besleyin.[/QUOTE]ailemin beni nasıl yetiştirdikleri sizi hiç ilgilendirmez maalesef anlamadığınız için böyle detaylıca anlatmak zorunda kaldım belki bir şeylerde öğrenirsiniz
[QUOTE=GhostKoi]
Rahatsızlığınız her ne ise ayrıntıları burada paylaşmanız gerekmiyor. Geçmiş olsun. Durumunuz herhangi bir canlının sorumluluğunu almaya uygun değil. Bunlar birer oyuncak değil. Doktorlarınız, psikologlarınız bunu ailenize söylememiş olamaz. Ailenizin buna uygun yaklaşım sergilemesi ve buna uygun önlemler alması gerekirdi.
Ne demek kredi kartları cihazınızda kayıtlı? Her türlü alışverişi onlardan habersiz yapabiliyorsunuz demek. Bu, korkunç sonuçlar doğurabilecek bir ihmal. Anlattığınız tabloya bakılırsa şu an sizin hiçbir konuda karar verme yetki ve sorumluluğunuz yok. Zaten reşit değilsiniz, bu durumunuz sürdüğü müddetçe aileniz ya da vasinizin izni ve onayı olmadan hiçbir konuda karar alamazsınız. Ailenizin ipleri ele alması gerekiyor. Eğer yakınlarda balıkların verilebileceği bir yer yoksa bizzat gidip Hatay'daki satıcıya elden iade etsinler.
Mesele doluya koydum almadı boşa koydum dolmadı meselesi değil. Balık beslemenin belli standartları var. Bunlara uyabilecekseniz ailenizin gözetimi altında buyrun besleyin.[/QUOTE]ailemin beni nasıl yetiştirdikleri sizi hiç ilgilendirmez maalesef anlamadığınız için böyle detaylıca anlatmak zorunda kaldım belki bir şeylerde öğrenirsiniz
[QUOTE=GhostKoi]
Rahatsızlığınız her ne ise ayrıntıları burada paylaşmanız gerekmiyor. Geçmiş olsun. Durumunuz herhangi bir canlının sorumluluğunu almaya uygun değil. Bunlar birer oyuncak değil. Doktorlarınız, psikologlarınız bunu ailenize söylememiş olamaz. Ailenizin buna uygun yaklaşım sergilemesi ve buna uygun önlemler alması gerekirdi.
Ne demek kredi kartları cihazınızda kayıtlı? Her türlü alışverişi onlardan habersiz yapabiliyorsunuz demek. Bu, korkunç sonuçlar doğurabilecek bir ihmal. Anlattığınız tabloya bakılırsa şu an sizin hiçbir konuda karar verme yetki ve sorumluluğunuz yok. Zaten reşit değilsiniz, bu durumunuz sürdüğü müddetçe aileniz ya da vasinizin izni ve onayı olmadan hiçbir konuda karar alamazsınız. Ailenizin ipleri ele alması gerekiyor. Eğer yakınlarda balıkların verilebileceği bir yer yoksa bizzat gidip Hatay'daki satıcıya elden iade etsinler.
Mesele doluya koydum almadı boşa koydum dolmadı meselesi değil. Balık beslemenin belli standartları var. Bunlara uyabilecekseniz ailenizin gözetimi altında buyrun besleyin.[/QUOTE]ailemin beni nasıl yetiştirdikleri sizi hiç ilgilendirmez maalesef anlamadığınız için böyle detaylıca anlatmak zorunda kaldım belki bir şeylerde öğrenirsiniz
[QUOTE=GhostKoi]
Rahatsızlığınız her ne ise ayrıntıları burada paylaşmanız gerekmiyor. Geçmiş olsun. Durumunuz herhangi bir canlının sorumluluğunu almaya uygun değil. Bunlar birer oyuncak değil. Doktorlarınız, psikologlarınız bunu ailenize söylememiş olamaz. Ailenizin buna uygun yaklaşım sergilemesi ve buna uygun önlemler alması gerekirdi.
Ne demek kredi kartları cihazınızda kayıtlı? Her türlü alışverişi onlardan habersiz yapabiliyorsunuz demek. Bu, korkunç sonuçlar doğurabilecek bir ihmal. Anlattığınız tabloya bakılırsa şu an sizin hiçbir konuda karar verme yetki ve sorumluluğunuz yok. Zaten reşit değilsiniz, bu durumunuz sürdüğü müddetçe aileniz ya da vasinizin izni ve onayı olmadan hiçbir konuda karar alamazsınız. Ailenizin ipleri ele alması gerekiyor. Eğer yakınlarda balıkların verilebileceği bir yer yoksa bizzat gidip Hatay'daki satıcıya elden iade etsinler.
Mesele doluya koydum almadı boşa koydum dolmadı meselesi değil. Balık beslemenin belli standartları var. Bunlara uyabilecekseniz ailenizin gözetimi altında buyrun besleyin.[/QUOTE]ailemin beni nasıl yetiştirdikleri sizi hiç ilgilendirmez maalesef anlamadığınız için böyle detaylıca anlatmak zorunda kaldım belki bir şeylerde öğrenirsiniz
Ben bu hastalıklar hakkında bilgi sahibiyim sizde balıklar hakkında lütfen bilmediğiniz konular hakkında saçma şeyler yazmayın bu konuyu eleştirilmek için açmadım saygılı olun ve bildiğiniz ,bilgi sahibi olduğunuz şeyler hakkında yorum yapın
[QUOTE=GhostKoi]
Rahatsızlığınız her ne ise ayrıntıları burada paylaşmanız gerekmiyor. Geçmiş olsun. Durumunuz herhangi bir canlının sorumluluğunu almaya uygun değil. Bunlar birer oyuncak değil. Doktorlarınız, psikologlarınız bunu ailenize söylememiş olamaz. Ailenizin buna uygun yaklaşım sergilemesi ve buna uygun önlemler alması gerekirdi.
Ne demek kredi kartları cihazınızda kayıtlı? Her türlü alışverişi onlardan habersiz yapabiliyorsunuz demek. Bu, korkunç sonuçlar doğurabilecek bir ihmal. Anlattığınız tabloya bakılırsa şu an sizin hiçbir konuda karar verme yetki ve sorumluluğunuz yok. Zaten reşit değilsiniz, bu durumunuz sürdüğü müddetçe aileniz ya da vasinizin izni ve onayı olmadan hiçbir konuda karar alamazsınız. Ailenizin ipleri ele alması gerekiyor. Eğer yakınlarda balıkların verilebileceği bir yer yoksa bizzat gidip Hatay'daki satıcıya elden iade etsinler.
Mesele doluya koydum almadı boşa koydum dolmadı meselesi değil. Balık beslemenin belli standartları var. Bunlara uyabilecekseniz ailenizin gözetimi altında buyrun besleyin.[/QUOTE]ailemin beni nasıl yetiştirdikleri sizi hiç ilgilendirmez maalesef anlamadığınız için böyle detaylıca anlatmak zorunda kaldım belki bir şeylerde öğrenirsiniz
[QUOTE=GhostKoi]
Rahatsızlığınız her ne ise ayrıntıları burada paylaşmanız gerekmiyor. Geçmiş olsun. Durumunuz herhangi bir canlının sorumluluğunu almaya uygun değil. Bunlar birer oyuncak değil. Doktorlarınız, psikologlarınız bunu ailenize söylememiş olamaz. Ailenizin buna uygun yaklaşım sergilemesi ve buna uygun önlemler alması gerekirdi.
Ne demek kredi kartları cihazınızda kayıtlı? Her türlü alışverişi onlardan habersiz yapabiliyorsunuz demek. Bu, korkunç sonuçlar doğurabilecek bir ihmal. Anlattığınız tabloya bakılırsa şu an sizin hiçbir konuda karar verme yetki ve sorumluluğunuz yok. Zaten reşit değilsiniz, bu durumunuz sürdüğü müddetçe aileniz ya da vasinizin izni ve onayı olmadan hiçbir konuda karar alamazsınız. Ailenizin ipleri ele alması gerekiyor. Eğer yakınlarda balıkların verilebileceği bir yer yoksa bizzat gidip Hatay'daki satıcıya elden iade etsinler.
Mesele doluya koydum almadı boşa koydum dolmadı meselesi değil. Balık beslemenin belli standartları var. Bunlara uyabilecekseniz ailenizin gözetimi altında buyrun besleyin.[/QUOTE]ailemin beni nasıl yetiştirdikleri sizi hiç ilgilendirmez maalesef anlamadığınız için böyle detaylıca anlatmak zorunda kaldım belki bir şeylerde öğrenirsiniz
[QUOTE=GhostKoi]
Rahatsızlığınız her ne ise ayrıntıları burada paylaşmanız gerekmiyor. Geçmiş olsun. Durumunuz herhangi bir canlının sorumluluğunu almaya uygun değil. Bunlar birer oyuncak değil. Doktorlarınız, psikologlarınız bunu ailenize söylememiş olamaz. Ailenizin buna uygun yaklaşım sergilemesi ve buna uygun önlemler alması gerekirdi.
Ne demek kredi kartları cihazınızda kayıtlı? Her türlü alışverişi onlardan habersiz yapabiliyorsunuz demek. Bu, korkunç sonuçlar doğurabilecek bir ihmal. Anlattığınız tabloya bakılırsa şu an sizin hiçbir konuda karar verme yetki ve sorumluluğunuz yok. Zaten reşit değilsiniz, bu durumunuz sürdüğü müddetçe aileniz ya da vasinizin izni ve onayı olmadan hiçbir konuda karar alamazsınız. Ailenizin ipleri ele alması gerekiyor. Eğer yakınlarda balıkların verilebileceği bir yer yoksa bizzat gidip Hatay'daki satıcıya elden iade etsinler.
Mesele doluya koydum almadı boşa koydum dolmadı meselesi değil. Balık beslemenin belli standartları var. Bunlara uyabilecekseniz ailenizin gözetimi altında buyrun besleyin.[/QUOTE]ailemin beni nasıl yetiştirdikleri sizi hiç ilgilendirmez maalesef anlamadığınız için böyle detaylıca anlatmak zorunda kaldım belki bir şeylerde öğrenirsiniz
[QUOTE=GhostKoi]
Rahatsızlığınız her ne ise ayrıntıları burada paylaşmanız gerekmiyor. Geçmiş olsun. Durumunuz herhangi bir canlının sorumluluğunu almaya uygun değil. Bunlar birer oyuncak değil. Doktorlarınız, psikologlarınız bunu ailenize söylememiş olamaz. Ailenizin buna uygun yaklaşım sergilemesi ve buna uygun önlemler alması gerekirdi.
Ne demek kredi kartları cihazınızda kayıtlı? Her türlü alışverişi onlardan habersiz yapabiliyorsunuz demek. Bu, korkunç sonuçlar doğurabilecek bir ihmal. Anlattığınız tabloya bakılırsa şu an sizin hiçbir konuda karar verme yetki ve sorumluluğunuz yok. Zaten reşit değilsiniz, bu durumunuz sürdüğü müddetçe aileniz ya da vasinizin izni ve onayı olmadan hiçbir konuda karar alamazsınız. Ailenizin ipleri ele alması gerekiyor. Eğer yakınlarda balıkların verilebileceği bir yer yoksa bizzat gidip Hatay'daki satıcıya elden iade etsinler.
Mesele doluya koydum almadı boşa koydum dolmadı meselesi değil. Balık beslemenin belli standartları var. Bunlara uyabilecekseniz ailenizin gözetimi altında buyrun besleyin.[/QUOTE]ailemin beni nasıl yetiştirdikleri sizi hiç ilgilendirmez maalesef anlamadığınız için böyle detaylıca anlatmak zorunda kaldım belki bir şeylerde öğrenirsiniz
[QUOTE=GhostKoi]
Rahatsızlığınız her ne ise ayrıntıları burada paylaşmanız gerekmiyor. Geçmiş olsun. Durumunuz herhangi bir canlının sorumluluğunu almaya uygun değil. Bunlar birer oyuncak değil. Doktorlarınız, psikologlarınız bunu ailenize söylememiş olamaz. Ailenizin buna uygun yaklaşım sergilemesi ve buna uygun önlemler alması gerekirdi.
Ne demek kredi kartları cihazınızda kayıtlı? Her türlü alışverişi onlardan habersiz yapabiliyorsunuz demek. Bu, korkunç sonuçlar doğurabilecek bir ihmal. Anlattığınız tabloya bakılırsa şu an sizin hiçbir konuda karar verme yetki ve sorumluluğunuz yok. Zaten reşit değilsiniz, bu durumunuz sürdüğü müddetçe aileniz ya da vasinizin izni ve onayı olmadan hiçbir konuda karar alamazsınız. Ailenizin ipleri ele alması gerekiyor. Eğer yakınlarda balıkların verilebileceği bir yer yoksa bizzat gidip Hatay'daki satıcıya elden iade etsinler.
Mesele doluya koydum almadı boşa koydum dolmadı meselesi değil. Balık beslemenin belli standartları var. Bunlara uyabilecekseniz ailenizin gözetimi altında buyrun besleyin.[/QUOTE]ailemin beni nasıl yetiştirdikleri sizi hiç ilgilendirmez maalesef anlamadığınız için böyle detaylıca anlatmak zorunda kaldım belki bir şeylerde öğrenirsiniz
[QUOTE=GhostKoi]
Rahatsızlığınız her ne ise ayrıntıları burada paylaşmanız gerekmiyor. Geçmiş olsun. Durumunuz herhangi bir canlının sorumluluğunu almaya uygun değil. Bunlar birer oyuncak değil. Doktorlarınız, psikologlarınız bunu ailenize söylememiş olamaz. Ailenizin buna uygun yaklaşım sergilemesi ve buna uygun önlemler alması gerekirdi.
Ne demek kredi kartları cihazınızda kayıtlı? Her türlü alışverişi onlardan habersiz yapabiliyorsunuz demek. Bu, korkunç sonuçlar doğurabilecek bir ihmal. Anlattığınız tabloya bakılırsa şu an sizin hiçbir konuda karar verme yetki ve sorumluluğunuz yok. Zaten reşit değilsiniz, bu durumunuz sürdüğü müddetçe aileniz ya da vasinizin izni ve onayı olmadan hiçbir konuda karar alamazsınız. Ailenizin ipleri ele alması gerekiyor. Eğer yakınlarda balıkların verilebileceği bir yer yoksa bizzat gidip Hatay'daki satıcıya elden iade etsinler.
Mesele doluya koydum almadı boşa koydum dolmadı meselesi değil. Balık beslemenin belli standartları var. Bunlara uyabilecekseniz ailenizin gözetimi altında buyrun besleyin.[/QUOTE]ailemin beni nasıl yetiştirdikleri sizi hiç ilgilendirmez maalesef anlamadığınız için böyle detaylıca anlatmak zorunda kaldım belki bir şeylerde öğrenirsiniz
Nasıl Yerleştirmeliyim
[QUOTE=BadGunner]
Benimde anlamadığım o oldu 14 yaşındaki bir çocuğun böyle bir hastalığı varken ailesinden habersiz bir şekilde internette bu kadar şey alması birde aldığı bu şeyler birer canlı.Kusura bakmayın ama aşırı mantıksız.Ayrıca unutuyorsunuz bazı şeyleri madem internetten nasıl bir şeyler aldınız kart lazım kartın şifresi lazım ayrıca aileniz size neden kartın şifresini verdi(14 yaşında bazen bir şeyler unutan ve istemeden bu kadar yanlış şeyler yapan bir çocuğun ailesi özellikle dikkat eder diye düşünüyorum),alacağınız balıkların isimlerini nasıl biliyordunuz.Garip yapılacak en doğru şey balıkları birisine vermek olacaktır.[/QUOTE] alamayacağını için anlamak mantıksız ama kişilik bozukluğu ile epilepsi karışık bir sıkıntım var kişilik bozukluğundan kişi kişilik değiştirir ve farklı biri olur bu kişi sayısı ise 100lerce olabilir benim epilepsim sağ beyin lobumda duyguların olduğu kısım kişilik değişikliği psikolojik bir rahatsızlık bu yüzden benimki daha ağır ayrıca ailemin kredi kartları cihazımda kayıtlıydı alışveriş yapmak pekte zor değil lütfen daha çok konuşarak moralimi bozmayın
[QUOTE=BadGunner]Beni yanlış anlamayın ama hayvanlar böyle beslenmez hayvan demek sorumluluk demektir. Ancak 14 yaşındaki birinin bu kadar büyük bir sorumluluk almasını doğru bulmuyorum(Alamaz da zaten).Karides demek axolot demek çok büyük sorumluluk demektir daha önce bende girdim karides işine çok pişman oldum beslenmesi kesinlikle kolay değildir.Axolota girmiyorum bile onun için ayrı akvaryum ayrı soğutucular lazım oda koşullarında yaşayan bir canlı değil çünkü.14 yaşındasın hayatta çoğu şeye heves edilen yaşlar ancak bu heveslerle hayvanlara işkence yapmayın lütfen ve nerden aldıysanız oraya geri verin derim ben.Çünkü bu saydığınız balıkların hiç biri(karides dışında)küçük akvaryumlarda beslencek balıklar değiller.Ayrıca bu hobi zaman isteyen bir iştir 14 yaşındaki bir çocuğun bu hayvanlara nasıl bu kadar zaman ayıracağını da anlamadım.Eğer çok heves ettiyseniz bakımı kolay balıklardan başlayın beta mesela yada Japon falan.Çünkü yazdığınız balıkların hiç biri hobiye yeni başlayan birine göre uygun değil beni kesinlike yanlış anlamayın ama bu hobi zor iştir para gerektiren bir iştir eğer hayvana uygun koşullar sağlanmassa çok kötü sonuçlar doğurabilecek bir iştir.Tabi sizin bileceğiniz iş.Yavru lepistesinizede yazmıştım zaten.
Geçmiş olsun ama bir şey soracağım bu kadar balığı alırken aileniz hiç mi bir şey demedi. 14 yaşındaki birinin ailesinden habersiz bu kadar şeyin internetten alması beni hayrete düşürdü açıkçası.[/QUOTE] maalesef durumum ağır ve butür şeyler yapabileceğimi de biliyorlardı aldığım yer hatayda ve iade kabul etmiyorlar göndermeyi denedik ama balık ölür diye istemediler
[QUOTE=GhostKoi]
Öyle bir hastalık olduğunu düşünmüyorum. Konunun tamamını en başından beri dikkatli ve ayık kafayla okudum. Öyle bir hastalığınız olduğunu varsayalım, o zaman sorumluluk almanızı gerektiren canlılardan uzak durun. Herhangi bir canlı beslemeyin. Hafıza kaybı nedeniyle yemlediğinizi unutup balıkları günde 20 defa yemlerseniz ne olacak? Eğer ki böyle bir hastalığınız varsa ailenizin size destek olması beklenir. Görülüyor ki sizi kendi halinize bırakmışlar. Dediğiniz boyutta bir hafıza ve kontrol problemi yaşıyorsanız, lütfen kendi başınıza hiçbir karar vermeyin ve evde beslenen canlılardan uzak durun.[/QUOTE] bu sorundan muzdarip kalmadıkça böyle konuşmak doğru değil her hafızam kaybolduğunda farklı şeyler yapmazsınız bu sadece alzarymırda geçerli
Ben kendimde olmadığım yemek yiyip alışveriş yapıp etrafta dolaşırım mesela
Ayrıca yıllardır farklı çeşit hayvanlar baktım bu konu hakkında birçok bilgiye sahibim ayriyeten veterinerlik hedefliyorum ve yeterli bilgim vat bu konuyu yardım almak için açtım başkalarının beni ve ailemi eleştirmesi için değil.
[QUOTE=BadGunner]
Benimde anlamadığım o oldu 14 yaşındaki bir çocuğun böyle bir hastalığı varken ailesinden habersiz bir şekilde internette bu kadar şey alması birde aldığı bu şeyler birer canlı.Kusura bakmayın ama aşırı mantıksız.Ayrıca unutuyorsunuz bazı şeyleri madem internetten nasıl bir şeyler aldınız kart lazım kartın şifresi lazım ayrıca aileniz size neden kartın şifresini verdi(14 yaşında bazen bir şeyler unutan ve istemeden bu kadar yanlış şeyler yapan bir çocuğun ailesi özellikle dikkat eder diye düşünüyorum),alacağınız balıkların isimlerini nasıl biliyordunuz.Garip yapılacak en doğru şey balıkları birisine vermek olacaktır.[/QUOTE] alamayacağını için anlamak mantıksız ama kişilik bozukluğu ile epilepsi karışık bir sıkıntım var kişilik bozukluğundan kişi kişilik değiştirir ve farklı biri olur bu kişi sayısı ise 100lerce olabilir benim epilepsim sağ beyin lobumda duyguların olduğu kısım kişilik değişikliği psikolojik bir rahatsızlık bu yüzden benimki daha ağır ayrıca ailemin kredi kartları cihazımda kayıtlıydı alışveriş yapmak pekte zor değil lütfen daha çok konuşarak moralimi bozmayın
[QUOTE=BadGunner]Beni yanlış anlamayın ama hayvanlar böyle beslenmez hayvan demek sorumluluk demektir. Ancak 14 yaşındaki birinin bu kadar büyük bir sorumluluk almasını doğru bulmuyorum(Alamaz da zaten).Karides demek axolot demek çok büyük sorumluluk demektir daha önce bende girdim karides işine çok pişman oldum beslenmesi kesinlikle kolay değildir.Axolota girmiyorum bile onun için ayrı akvaryum ayrı soğutucular lazım oda koşullarında yaşayan bir canlı değil çünkü.14 yaşındasın hayatta çoğu şeye heves edilen yaşlar ancak bu heveslerle hayvanlara işkence yapmayın lütfen ve nerden aldıysanız oraya geri verin derim ben.Çünkü bu saydığınız balıkların hiç biri(karides dışında)küçük akvaryumlarda beslencek balıklar değiller.Ayrıca bu hobi zaman isteyen bir iştir 14 yaşındaki bir çocuğun bu hayvanlara nasıl bu kadar zaman ayıracağını da anlamadım.Eğer çok heves ettiyseniz bakımı kolay balıklardan başlayın beta mesela yada Japon falan.Çünkü yazdığınız balıkların hiç biri hobiye yeni başlayan birine göre uygun değil beni kesinlike yanlış anlamayın ama bu hobi zor iştir para gerektiren bir iştir eğer hayvana uygun koşullar sağlanmassa çok kötü sonuçlar doğurabilecek bir iştir.Tabi sizin bileceğiniz iş.Yavru lepistesinizede yazmıştım zaten.
Geçmiş olsun ama bir şey soracağım bu kadar balığı alırken aileniz hiç mi bir şey demedi. 14 yaşındaki birinin ailesinden habersiz bu kadar şeyin internetten alması beni hayrete düşürdü açıkçası.[/QUOTE] maalesef durumum ağır ve butür şeyler yapabileceğimi de biliyorlardı aldığım yer hatayda ve iade kabul etmiyorlar göndermeyi denedik ama balık ölür diye istemediler
[QUOTE=GhostKoi]
Öyle bir hastalık olduğunu düşünmüyorum. Konunun tamamını en başından beri dikkatli ve ayık kafayla okudum. Öyle bir hastalığınız olduğunu varsayalım, o zaman sorumluluk almanızı gerektiren canlılardan uzak durun. Herhangi bir canlı beslemeyin. Hafıza kaybı nedeniyle yemlediğinizi unutup balıkları günde 20 defa yemlerseniz ne olacak? Eğer ki böyle bir hastalığınız varsa ailenizin size destek olması beklenir. Görülüyor ki sizi kendi halinize bırakmışlar. Dediğiniz boyutta bir hafıza ve kontrol problemi yaşıyorsanız, lütfen kendi başınıza hiçbir karar vermeyin ve evde beslenen canlılardan uzak durun.[/QUOTE] bu sorundan muzdarip kalmadıkça böyle konuşmak doğru değil her hafızam kaybolduğunda farklı şeyler yapmazsınız bu sadece alzarymırda geçerli
Ben kendimde olmadığım yemek yiyip alışveriş yapıp etrafta dolaşırım mesela
Ayrıca yıllardır farklı çeşit hayvanlar baktım bu konu hakkında birçok bilgiye sahibim ayriyeten veterinerlik hedefliyorum ve yeterli bilgim vat bu konuyu yardım almak için açtım başkalarının beni ve ailemi eleştirmesi için değil.
Nasıl Yerleştirmeliyim
[QUOTE=Mr_Ocean]
Yakınlarda yoksa nasıl sahiplendiniz? [:?][/QUOTE] hafıza kaybı gibi tanımlanamayan bir hastalığım var internetten sipariş etmişim
[QUOTE=Maverickse]Aynı arkadaş geçen günde ''kuyruksuz yavru lepistes'' diye konu açmıştı, balığın fotosunu çekmesini istediler. Balığı masanın üstüne koyup foto çekmiş.
Dünyanın en şanssız lepistesi olabilir, hem kuyruğu yenmiş, hemde su dışında yaşıyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237453/070120230055151.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237453/070120230055401.jpg[/IMG][/QUOTE] maalesef şeffaf bir şeye sahip değilim yada yüksek çözünürlük sahibi bir telefonumda yok balığın kuyruğu başka türlü gözükmüyordu şu hayvanı umursamam bil bir şey bunca hastalığım arasında şu balıklarla ilgilenmeye çalışıyorum biraz saygılı olun
[QUOTE=GhostKoi]
Bu kadar çok sayıda ve uyumsuz canlıyı uygunsuz şartlarda bir araya getirmeyi başardığınıza göre siz bir hobiciden ziyade bir kolleksiyoncusunuz. Bakamadığınız canlılardan kurtulmak sizin sorumluluğunuzda. Burada mantık sınırları içinde buna bir çare bulunamaz. Canlılardan kurtulun ve pul kolleksiyonu gibi zararsız faaliyetlere yönelin. Ya da her birine uygun yaşama ortamı sağlayın. İşin bu kısmı sizden başkasını ilgilendirmiyor.[/QUOTE] ilk olarak okumadan cevap vermemenizi rica ederekten
Tanısı daha konulamayan bir hastalık sahibiyim hafızam gidiyor ve bu esnada garip şeyler yapıyorum koleksiyoncu falan değilim şu balıkları yaşatmaya çalışıyorum
[QUOTE=Mr_Ocean]
Yakınlarda yoksa nasıl sahiplendiniz? [:?][/QUOTE] hafıza kaybı gibi tanımlanamayan bir hastalığım var internetten sipariş etmişim
[QUOTE=Maverickse]Aynı arkadaş geçen günde ''kuyruksuz yavru lepistes'' diye konu açmıştı, balığın fotosunu çekmesini istediler. Balığı masanın üstüne koyup foto çekmiş.
Dünyanın en şanssız lepistesi olabilir, hem kuyruğu yenmiş, hemde su dışında yaşıyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237453/070120230055151.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237453/070120230055401.jpg[/IMG][/QUOTE] maalesef şeffaf bir şeye sahip değilim yada yüksek çözünürlük sahibi bir telefonumda yok balığın kuyruğu başka türlü gözükmüyordu şu hayvanı umursamam bil bir şey bunca hastalığım arasında şu balıklarla ilgilenmeye çalışıyorum biraz saygılı olun
[QUOTE=GhostKoi]
Bu kadar çok sayıda ve uyumsuz canlıyı uygunsuz şartlarda bir araya getirmeyi başardığınıza göre siz bir hobiciden ziyade bir kolleksiyoncusunuz. Bakamadığınız canlılardan kurtulmak sizin sorumluluğunuzda. Burada mantık sınırları içinde buna bir çare bulunamaz. Canlılardan kurtulun ve pul kolleksiyonu gibi zararsız faaliyetlere yönelin. Ya da her birine uygun yaşama ortamı sağlayın. İşin bu kısmı sizden başkasını ilgilendirmiyor.[/QUOTE] ilk olarak okumadan cevap vermemenizi rica ederekten
Tanısı daha konulamayan bir hastalık sahibiyim hafızam gidiyor ve bu esnada garip şeyler yapıyorum koleksiyoncu falan değilim şu balıkları yaşatmaya çalışıyorum
Nasıl Yerleştirmeliyim
[QUOTE=Maverickse]
3 oranda için en az 80-100 litre hacim lazım. Akvaryum almaya bütçeniz yetmiyorsa, 40-50 litrelik fiyatı ucuz plastik kaplardan alın 2 oranda'yı oraya koyun. 1 tanesini petshopa geri verin veya sahiplendirin. 10 litre akvaryuma karidesleri ve 2 lepistes yavrusunu koyun. 8 litrelik kapa axolotu koyun bana kalırsa petshopa geri verin onun bakımı zordur.
Cüce guramilere ise hiç bulaşmayın, elden çıkarın. Filtre orandaların olduğu yere, ısıtıcı karides lepistes tankına koyun.
Kuyruğu kökten kopan lepistes yavrunuz vardı, onu kesinlikle Guramiler koparmıştır.
[/QUOTE][QUOTE=Maverickse]
3 oranda için en az 80-100 litre hacim lazım. Akvaryum almaya bütçeniz yetmiyorsa, 40-50 litrelik fiyatı ucuz plastik kaplardan alın 2 oranda'yı oraya koyun. 1 tanesini petshopa geri verin veya sahiplendirin. 10 litre akvaryuma karidesleri ve 2 lepistes yavrusunu koyun. 8 litrelik kapa axolotu koyun bana kalırsa petshopa geri verin onun bakımı zordur.
Cüce guramilere ise hiç bulaşmayın, elden çıkarın. Filtre orandaların olduğu yere, ısıtıcı karides lepistes tankına koyun.
Kuyruğu kökten kopan lepistes yavrunuz vardı, onu kesinlikle Guramiler koparmıştır.
[/QUOTE] sağolun
[QUOTE=ziyasenkaya]Hakikaten şaka gibi. Lepistes ve karides dışındaki her şeyden kurtulun. İleride bütçe olduğu zaman tekrar başlayın, hayvanlara da boşuna eziyet etmeyin. 40-5o lt lik plastik saklama kapları da çok ucuz değil sonuçta.[/QUOTE] yakınlarda verecek pet Shop akvaryum yok
[QUOTE=Maverickse]
3 oranda için en az 80-100 litre hacim lazım. Akvaryum almaya bütçeniz yetmiyorsa, 40-50 litrelik fiyatı ucuz plastik kaplardan alın 2 oranda'yı oraya koyun. 1 tanesini petshopa geri verin veya sahiplendirin. 10 litre akvaryuma karidesleri ve 2 lepistes yavrusunu koyun. 8 litrelik kapa axolotu koyun bana kalırsa petshopa geri verin onun bakımı zordur.
Cüce guramilere ise hiç bulaşmayın, elden çıkarın. Filtre orandaların olduğu yere, ısıtıcı karides lepistes tankına koyun.
Kuyruğu kökten kopan lepistes yavrunuz vardı, onu kesinlikle Guramiler koparmıştır.
[/QUOTE][QUOTE=Maverickse]
3 oranda için en az 80-100 litre hacim lazım. Akvaryum almaya bütçeniz yetmiyorsa, 40-50 litrelik fiyatı ucuz plastik kaplardan alın 2 oranda'yı oraya koyun. 1 tanesini petshopa geri verin veya sahiplendirin. 10 litre akvaryuma karidesleri ve 2 lepistes yavrusunu koyun. 8 litrelik kapa axolotu koyun bana kalırsa petshopa geri verin onun bakımı zordur.
Cüce guramilere ise hiç bulaşmayın, elden çıkarın. Filtre orandaların olduğu yere, ısıtıcı karides lepistes tankına koyun.
Kuyruğu kökten kopan lepistes yavrunuz vardı, onu kesinlikle Guramiler koparmıştır.
[/QUOTE] sağolun
[QUOTE=ziyasenkaya]Hakikaten şaka gibi. Lepistes ve karides dışındaki her şeyden kurtulun. İleride bütçe olduğu zaman tekrar başlayın, hayvanlara da boşuna eziyet etmeyin. 40-5o lt lik plastik saklama kapları da çok ucuz değil sonuçta.[/QUOTE] yakınlarda verecek pet Shop akvaryum yok
Nasıl Yerleştirmeliyim
[QUOTE=ziyasenkaya]Aynı konu 2 kere açılmış galiba, balıkları geçtim axolot ve kiraz karides aynı akvaryumda mı, yani 10 litre olan?[/QUOTE]
1 gurami hasta olduğu için 8 lt lik kapta bakım altında 1 gurami saldırgan olduğu için 5 lt lik kapta 10 lt akvaryumda 1 gurami 1 japon var derece 22 , 3lt komada 2 yavru lepistes 15 lt kapta axolotl 5 lt kapta 11 karides
[QUOTE=ziyasenkaya]Aynı konu 2 kere açılmış galiba, balıkları geçtim axolot ve kiraz karides aynı akvaryumda mı, yani 10 litre olan?[/QUOTE]
1 gurami hasta olduğu için 8 lt lik kapta bakım altında 1 gurami saldırgan olduğu için 5 lt lik kapta 10 lt akvaryumda 1 gurami 1 japon var derece 22 , 3lt komada 2 yavru lepistes 15 lt kapta axolotl 5 lt kapta 11 karides
Nasıl Yerleştirmeliyim
Arkadaşlar bir sebepten dolayı bilinçsizce balık satın aldım 1 ay falan önce (sarhoş olmadım) elimde 1 3 renkli oranda 3 tane cüce gurami 1 axolotl 11 kiraz karides 2 tanede yavru lepistes var 14 yaşındayım ailem bu tür şeylere para harcamanın gereksiz olduğunu ve hayvanların küçük alanda yaşayabilceklerini söylüyor sadece 10 litre akvaryum 5litre bidon 5litre kap 3 litre kova 8 litre kap ve 15 litre kaplarım var ne yapmalıyım ve sadece 1 ısıtıcı 1 filtre var[:?]
Arkadaşlar bir sebepten dolayı bilinçsizce balık satın aldım 1 ay falan önce (sarhoş olmadım) elimde 1 3 renkli oranda 3 tane cüce gurami 1 axolotl 11 kiraz karides 2 tanede yavru lepistes var 14 yaşındayım ailem bu tür şeylere para harcamanın gereksiz olduğunu ve hayvanların küçük alanda yaşayabilceklerini söylüyor sadece 10 litre akvaryum 5litre bidon 5litre kap 3 litre kova 8 litre kap ve 15 litre kaplarım var ne yapmalıyım ve sadece 1 ısıtıcı 1 filtre var[:?]
Kuyruksuz Yavru Lepistes
[QUOTE=BadGunner]Fotoğrafı daha dikkatli inceleyince bir şey fark ettim.Balığın omurgası aşşağı doğru kaymış.Buda balığa büyük ihtimalle başka bir balığın saldırdığını gösteriyor.Balığın kuyruğundaki yara kapanmış ancak omurga aşşağıya kaymış bir poziyonda ve neredeyse dışarda.Kısacası kuyruk iyileşmiş ama kuyrukta herhangi bir uzama meydana gelmemiş.Bu yüzden yüksek ihtimalle balığın kuyruğu uzamayacak.Uzadı diyelim yinede balık kuyruğunu düzgün kullanamayacak ve sürekli diğer balıkların saldırısına maruz kalacak malesef.Sizi ümitlendirmek istemem,ümitsizliğe düşürmekte istemem ama o kuyruğun uzama ihtimalli yok denecek kadar az ancak dediğim gibi o balık ölmez sadece çok zor bir hayatı olur sizin özellikle dikkat etmeniz gereken bir balık olacak eğer ölmeden büyürse(dediğim gibi ölmez çünkü bütün hayati organları sağlam).Yem yiyip yemediğine dikkat etmeniz gerekecek.Ancak çıkmadık candan ümit kesilmez şu anlık o balık biraz ayrı dursun ama sıcaklığı sabit bir yer lazım kesinlikle yoksa ölür. Akvaryumun içine akvaryumlarda genelde betalar ve yavru balıklar için kullanılan bir ayraç var.Onu kullanabilirsiniz.Yavruluk diyede geçer.Böylelikle hem diğer yavrulardan ve balıklardan ayrı hemde su sıcaklığı ve değerleri sabit bir akvaryumunuz olur tavsiye ederim.[/QUOTE][QUOTE=BadGunner]Fotoğrafı daha dikkatli inceleyince bir şey fark ettim.Balığın omurgası aşşağı doğru kaymış.Buda balığa büyük ihtimalle başka bir balığın saldırdığını gösteriyor.Balığın kuyruğundaki yara kapanmış ancak omurga aşşağıya kaymış bir poziyonda ve neredeyse dışarda.Kısacası kuyruk iyileşmiş ama kuyrukta herhangi bir uzama meydana gelmemiş.Bu yüzden yüksek ihtimalle balığın kuyruğu uzamayacak.Uzadı diyelim yinede balık kuyruğunu düzgün kullanamayacak ve sürekli diğer balıkların saldırısına maruz kalacak malesef.Sizi ümitlendirmek istemem,ümitsizliğe düşürmekte istemem ama o kuyruğun uzama ihtimalli yok denecek kadar az ancak dediğim gibi o balık ölmez sadece çok zor bir hayatı olur sizin özellikle dikkat etmeniz gereken bir balık olacak eğer ölmeden büyürse(dediğim gibi ölmez çünkü bütün hayati organları sağlam).Yem yiyip yemediğine dikkat etmeniz gerekecek.Ancak çıkmadık candan ümit kesilmez şu anlık o balık biraz ayrı dursun ama sıcaklığı sabit bir yer lazım kesinlikle yoksa ölür. Akvaryumun içine akvaryumlarda genelde betalar ve yavru balıklar için kullanılan bir ayraç var.Onu kullanabilirsiniz.Yavruluk diyede geçer.Böylelikle hem diğer yavrulardan ve balıklardan ayrı hemde su sıcaklığı ve değerleri sabit bir akvaryumunuz olur tavsiye ederim.[/QUOTE] söylediğiniz için sağolun iyileştirmeye çalışacağım
[QUOTE=BadGunner]Fotoğrafı daha dikkatli inceleyince bir şey fark ettim.Balığın omurgası aşşağı doğru kaymış.Buda balığa büyük ihtimalle başka bir balığın saldırdığını gösteriyor.Balığın kuyruğundaki yara kapanmış ancak omurga aşşağıya kaymış bir poziyonda ve neredeyse dışarda.Kısacası kuyruk iyileşmiş ama kuyrukta herhangi bir uzama meydana gelmemiş.Bu yüzden yüksek ihtimalle balığın kuyruğu uzamayacak.Uzadı diyelim yinede balık kuyruğunu düzgün kullanamayacak ve sürekli diğer balıkların saldırısına maruz kalacak malesef.Sizi ümitlendirmek istemem,ümitsizliğe düşürmekte istemem ama o kuyruğun uzama ihtimalli yok denecek kadar az ancak dediğim gibi o balık ölmez sadece çok zor bir hayatı olur sizin özellikle dikkat etmeniz gereken bir balık olacak eğer ölmeden büyürse(dediğim gibi ölmez çünkü bütün hayati organları sağlam).Yem yiyip yemediğine dikkat etmeniz gerekecek.Ancak çıkmadık candan ümit kesilmez şu anlık o balık biraz ayrı dursun ama sıcaklığı sabit bir yer lazım kesinlikle yoksa ölür. Akvaryumun içine akvaryumlarda genelde betalar ve yavru balıklar için kullanılan bir ayraç var.Onu kullanabilirsiniz.Yavruluk diyede geçer.Böylelikle hem diğer yavrulardan ve balıklardan ayrı hemde su sıcaklığı ve değerleri sabit bir akvaryumunuz olur tavsiye ederim.[/QUOTE][QUOTE=BadGunner]Fotoğrafı daha dikkatli inceleyince bir şey fark ettim.Balığın omurgası aşşağı doğru kaymış.Buda balığa büyük ihtimalle başka bir balığın saldırdığını gösteriyor.Balığın kuyruğundaki yara kapanmış ancak omurga aşşağıya kaymış bir poziyonda ve neredeyse dışarda.Kısacası kuyruk iyileşmiş ama kuyrukta herhangi bir uzama meydana gelmemiş.Bu yüzden yüksek ihtimalle balığın kuyruğu uzamayacak.Uzadı diyelim yinede balık kuyruğunu düzgün kullanamayacak ve sürekli diğer balıkların saldırısına maruz kalacak malesef.Sizi ümitlendirmek istemem,ümitsizliğe düşürmekte istemem ama o kuyruğun uzama ihtimalli yok denecek kadar az ancak dediğim gibi o balık ölmez sadece çok zor bir hayatı olur sizin özellikle dikkat etmeniz gereken bir balık olacak eğer ölmeden büyürse(dediğim gibi ölmez çünkü bütün hayati organları sağlam).Yem yiyip yemediğine dikkat etmeniz gerekecek.Ancak çıkmadık candan ümit kesilmez şu anlık o balık biraz ayrı dursun ama sıcaklığı sabit bir yer lazım kesinlikle yoksa ölür. Akvaryumun içine akvaryumlarda genelde betalar ve yavru balıklar için kullanılan bir ayraç var.Onu kullanabilirsiniz.Yavruluk diyede geçer.Böylelikle hem diğer yavrulardan ve balıklardan ayrı hemde su sıcaklığı ve değerleri sabit bir akvaryumunuz olur tavsiye ederim.[/QUOTE] söylediğiniz için sağolun iyileştirmeye çalışacağım
Kuyruksuz Yavru Lepistes
[QUOTE=BadGunner]Balığın organları zarar görmemiş fakat şöyle bir durum var sanırım kuyruğun uzayabilme ihtimale olan yerden balığı koparmışlar(yemişler) bu yüzden kuyruğu uzayamaz (fotoğraftan öyle görünüyor).Tabi ki kesin konuşmak olmaz.Siz elinizden geleni yapın çünkü balığın hayati organları zarar görmemiş bu yüzden yaşayabilir.Kesinlikle diğer yavrulardan ve yetişkinlerden ayrı bir akvaryuma koyun balığı yiyebilirler kolay lokma olduğu için sıcaklık değerleri sabit olsun su değişimini sık yapın bellimi olur belki kuyruğu yeniden uzayabilir.(Ancak doğuştan beri böyleyse malesef uzamaz bu yazdıklarım balığın kuyruğunun yendiği durumda geçerli ama siz yinede ayrımalısınız diğer balıklardan)Umarım iyileşir.[/QUOTE] " çok sağolun hemen ayrı bir yere aldım şu an daha mutlu görünüyor
[QUOTE=BadGunner]Balığın organları zarar görmemiş fakat şöyle bir durum var sanırım kuyruğun uzayabilme ihtimale olan yerden balığı koparmışlar(yemişler) bu yüzden kuyruğu uzayamaz (fotoğraftan öyle görünüyor).Tabi ki kesin konuşmak olmaz.Siz elinizden geleni yapın çünkü balığın hayati organları zarar görmemiş bu yüzden yaşayabilir.Kesinlikle diğer yavrulardan ve yetişkinlerden ayrı bir akvaryuma koyun balığı yiyebilirler kolay lokma olduğu için sıcaklık değerleri sabit olsun su değişimini sık yapın bellimi olur belki kuyruğu yeniden uzayabilir.(Ancak doğuştan beri böyleyse malesef uzamaz bu yazdıklarım balığın kuyruğunun yendiği durumda geçerli ama siz yinede ayrımalısınız diğer balıklardan)Umarım iyileşir.[/QUOTE] " çok sağolun hemen ayrı bir yere aldım şu an daha mutlu görünüyor
Kuyruksuz Yavru Lepistes
[QUOTE=Maverickse]
Akvaryumda başka hangi tür balıklar var? diğer balıkların saldırısına uğramış olabilir.[/QUOTE] sadece yavrular
[QUOTE=Maverickse]
Akvaryumda başka hangi tür balıklar var? diğer balıkların saldırısına uğramış olabilir.[/QUOTE] sadece yavrular
Kuyruksuz Yavru Lepistes
[QUOTE=Maverickse]Sanki kuyruk kısmı yenmiş gibi duruyor. Doğduğunda böylemiydi, sonradanmı oldu?
Bırakın yaşayabildiği kadar yaşasın. Foto çekmek için balığı keşke sudan çıkarmasaydınız daha iyi olurdu.[/QUOTE] maalesef başka türlü belli olmuyordu sanırım sonradan oldu bunlar ilk yavrularım 10 taneden 3 tane kaldı [:'(]
[QUOTE=Maverickse]Sanki kuyruk kısmı yenmiş gibi duruyor. Doğduğunda böylemiydi, sonradanmı oldu?
Bırakın yaşayabildiği kadar yaşasın. Foto çekmek için balığı keşke sudan çıkarmasaydınız daha iyi olurdu.[/QUOTE] maalesef başka türlü belli olmuyordu sanırım sonradan oldu bunlar ilk yavrularım 10 taneden 3 tane kaldı [:'(]
SON MESAJLAR
- Ember Tetra joko29, 15:30
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
oktay42,
yeekim,
0rnn,
altuntasseref,
Arch.Hüseyin,
yokte,
sina cen,
MuratOzdemir,
Kuduoglu,
osmandbnl,
nniiaa,
Kınayu,
EKAR,
jaloreef,
HaydarGul,
mertt1925,
frekaze,
888starz_pyol,
Burak çetin,
fffurkan9,
lojistisyen,
m170,
Tortuga7,
Ehtiyar,
Tata,
Ozzgurr,
AQUAGREEN,
ilterisdoğukan,
TheDS,
AlpayFerdiNAR,
WilliamMup,
smithiseek,
Redko,
MertSoyumert,
Cyber_Scout,
JujuSeri,
Koksal Gurkan,
jezey,
BilalM.,
Jotunheim,
Stoke,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
