ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Htchaticeonem9
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Ocak 2023 11:45
Son Ziyaret:
27 Mayıs 2023 06:51
Toplam Mesaj:
27 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hatice Kübra Nur
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hatice Kübra Nur
SON 10 MESAJI
Japon Balığım Ölüyor
[QUOTE=GhostKoi]
Kendisini linç ettiğimiz falan yok. Daha önce açmış olduğu diğer konuya yazdık, durumu düzeltmek için önerilerde bulunduk. Bunların pek etkisi olmadı. Şimdi de ısrarla tüm kabahati petshop'a atması ve eleştirileri hiçbir şekilde üzerine alınmaması, daha üste çıkmaya çalışması takdire şayan.
Yine de kendisine kötü bir şey denmiş değil. Hatanın birazını da kendinde aramasını söyledik sadece. Ve bu hatayı balık beslemeye yeni başlayanların çoğunun da yaptığını belirttik. Yani şahsına özel bir tavır sözkonusu değil. Kişi savunma mekanizmalarını işletip eleştiriye kulak tıkıyorsa kendi bileceği şey. Bunu biz burada düzeltecek değiliz. Her ay buna benzer en az 3-4 konu açılıyor forumda. Dolayısıyla bazılarımızın bu tür hatalara toleransı kalmıyor. En iyisi görmezden gelelim bari.
Her şeye rağmen, eğer uygun şartları sağlayarak tekrar balık beslemeye başlarsa bu kez daha başarılı olabileceğini umuyorum.[/QUOTE]
Ben kendimi üste çıkarmıyorum. Gereksiz ve saçma tepkinize, saçma bir şekilde yazdığınız cevabı eleştriyorum. Akvaryumcu yalan yanlış bilgilendirme yapsa da ben yine de internetten bolca araştırma yaptım, siz de söylüyorsunuz birkaç kez foruma da yazdım. Sonra akvaryumun küçük olduğunu, kumlarım boyalı olması nedeniyle balıklarımı zehirleyebileceğini öğrendim. Fakat büyük akvaryuma, güçlü filtre almaya imkanım olmadığından, yetişemeyecek, bakamayacak olduğumdan, hastalıklarını bilmediğimden veya tedavisinden anlamadığımdan hemen gidip akvaryumcuya geri götürdüm.
Peki, sizin eleştiriniz ne hakkında? Neyi ıspatlamaya çalışıyorsunuz? Hangi hakla eleştriyorsunuz? Duyar kastığınız o kadar belli ki. Daha fazla kendinizi haklı çıkarmaya çalışmasanız iyi olur. Showunuzu dediğim gibi gerçek hayvan katillerine yapın. Onlara tepki gösterin. [EDIT]Htchaticeonem9,2023-02-03 00:26:59[/EDIT]
[QUOTE=GhostKoi]
Kendisini linç ettiğimiz falan yok. Daha önce açmış olduğu diğer konuya yazdık, durumu düzeltmek için önerilerde bulunduk. Bunların pek etkisi olmadı. Şimdi de ısrarla tüm kabahati petshop'a atması ve eleştirileri hiçbir şekilde üzerine alınmaması, daha üste çıkmaya çalışması takdire şayan.
Yine de kendisine kötü bir şey denmiş değil. Hatanın birazını da kendinde aramasını söyledik sadece. Ve bu hatayı balık beslemeye yeni başlayanların çoğunun da yaptığını belirttik. Yani şahsına özel bir tavır sözkonusu değil. Kişi savunma mekanizmalarını işletip eleştiriye kulak tıkıyorsa kendi bileceği şey. Bunu biz burada düzeltecek değiliz. Her ay buna benzer en az 3-4 konu açılıyor forumda. Dolayısıyla bazılarımızın bu tür hatalara toleransı kalmıyor. En iyisi görmezden gelelim bari.
Her şeye rağmen, eğer uygun şartları sağlayarak tekrar balık beslemeye başlarsa bu kez daha başarılı olabileceğini umuyorum.[/QUOTE]
Ben kendimi üste çıkarmıyorum. Gereksiz ve saçma tepkinize, saçma bir şekilde yazdığınız cevabı eleştriyorum. Akvaryumcu yalan yanlış bilgilendirme yapsa da ben yine de internetten bolca araştırma yaptım, siz de söylüyorsunuz birkaç kez foruma da yazdım. Sonra akvaryumun küçük olduğunu, kumlarım boyalı olması nedeniyle balıklarımı zehirleyebileceğini öğrendim. Fakat büyük akvaryuma, güçlü filtre almaya imkanım olmadığından, yetişemeyecek, bakamayacak olduğumdan, hastalıklarını bilmediğimden veya tedavisinden anlamadığımdan hemen gidip akvaryumcuya geri götürdüm.
Peki, sizin eleştiriniz ne hakkında? Neyi ıspatlamaya çalışıyorsunuz? Hangi hakla eleştriyorsunuz? Duyar kastığınız o kadar belli ki. Daha fazla kendinizi haklı çıkarmaya çalışmasanız iyi olur. Showunuzu dediğim gibi gerçek hayvan katillerine yapın. Onlara tepki gösterin. [EDIT]Htchaticeonem9,2023-02-03 00:26:59[/EDIT]
Japon Balığım Ölüyor
[QUOTE=Maverickse]
Tankı kurmadan önce gelip burda sorsa hiçbir sorun yaşanmaz. İçerde sıkıntı olmadan konu açmıyorlar. Japon balıkları çok şansız. Deney tüpü olarak kullanılıyorlar.[/QUOTE]
Bu siteyi onları aldıktan sonra keşfettim. Ayrıca deney tüpü olarak kullanılmıyorlar. Duyar kasmayı bırakın. Sorup soruşturduk ama yanlış yönlendirildik. Bunu anlayınca da hemen petshopa götürüp geri verdik. Balığın öleceğini anlayınca kızartıp yiyen vicdan yoksunları da var. Gidin duyarınızı biraz da o canilere kasın.
[QUOTE=Maverickse]
Tankı kurmadan önce gelip burda sorsa hiçbir sorun yaşanmaz. İçerde sıkıntı olmadan konu açmıyorlar. Japon balıkları çok şansız. Deney tüpü olarak kullanılıyorlar.[/QUOTE]
Bu siteyi onları aldıktan sonra keşfettim. Ayrıca deney tüpü olarak kullanılmıyorlar. Duyar kasmayı bırakın. Sorup soruşturduk ama yanlış yönlendirildik. Bunu anlayınca da hemen petshopa götürüp geri verdik. Balığın öleceğini anlayınca kızartıp yiyen vicdan yoksunları da var. Gidin duyarınızı biraz da o canilere kasın.
Japon Balığım Ölüyor
[QUOTE=DarkOcean]
Sanırsam rakı dökmüşsünüz sarhoş olmuş olabilirler.[:)))][:)))] şaka bir yana en son su değişimi yaptığınız tarihi sormaya korkuyorum. Hadi balıkları küçük akvaryuma tıktınız hiçdeğilse suyu değiştirin. Hiçdeğilse geç olmadan hatanızdan dönmüşsünüz elinizdeki akvaryumu karides koyarak değerlendirebilirsiniz ama dikkat edin karidesler rakı içemez.[:)][:)][/QUOTE]
Akvaryum küçük olduğu ve filtre yetersiz geldiği için suları ikide bir pisleniyormuş. Ayrıca 2 günde bir değiştirdim ve yaptığınız şaka da hiç komik değil. Bugün petshopa ziyaretlerine gittim kırmızı ters dönen ölmüş öteki hastaydı. O hayvanlar geldiklerinden beri hastaydı zaten. Akvaryumcu da elini vicdanına koyup o akvaryuma küçük, o boyalı kumlara zehirli dememiş. Çok üzücü ama olan oldu...
[QUOTE=DarkOcean]
Sanırsam rakı dökmüşsünüz sarhoş olmuş olabilirler.[:)))][:)))] şaka bir yana en son su değişimi yaptığınız tarihi sormaya korkuyorum. Hadi balıkları küçük akvaryuma tıktınız hiçdeğilse suyu değiştirin. Hiçdeğilse geç olmadan hatanızdan dönmüşsünüz elinizdeki akvaryumu karides koyarak değerlendirebilirsiniz ama dikkat edin karidesler rakı içemez.[:)][:)][/QUOTE]
Akvaryum küçük olduğu ve filtre yetersiz geldiği için suları ikide bir pisleniyormuş. Ayrıca 2 günde bir değiştirdim ve yaptığınız şaka da hiç komik değil. Bugün petshopa ziyaretlerine gittim kırmızı ters dönen ölmüş öteki hastaydı. O hayvanlar geldiklerinden beri hastaydı zaten. Akvaryumcu da elini vicdanına koyup o akvaryuma küçük, o boyalı kumlara zehirli dememiş. Çok üzücü ama olan oldu...
Japon Balığım Ölüyor
[QUOTE=Emirrztrk]Leğene koyun bari ölmeden büyük bir leğence içme suyunda bekletin verene kadar zehirleniyorlar orada her geçen saniye.[/QUOTE]
Pet Shopa bıraktık evvelsi gün. Kocaman bir akvaryuma koymuşlardı ikisini de. Çok mutlu ve sağlıklı gözüküyorlardı. Onları özleyecek olsam da sağlıklı olmalarına çok şükrettim [:)]
[QUOTE=YusufVrl5255]
İnşallah iyileşirler ve yakın zamanda daha büyük bir akvaryum alırsın.[:)))][/QUOTE]
Pet Shopa bıraktık evvelsi gün. Kocaman bir akvaryuma koymuşlardı ikisini de. Çok mutlu ve sağlıklı gözüküyorlardı. Onları özleyecek olsam da sağlıklı olmalarına çok şükrettim [:)]
[QUOTE=Emirrztrk]Leğene koyun bari ölmeden büyük bir leğence içme suyunda bekletin verene kadar zehirleniyorlar orada her geçen saniye.[/QUOTE]
Pet Shopa bıraktık evvelsi gün. Kocaman bir akvaryuma koymuşlardı ikisini de. Çok mutlu ve sağlıklı gözüküyorlardı. Onları özleyecek olsam da sağlıklı olmalarına çok şükrettim [:)]
[QUOTE=YusufVrl5255]
İnşallah iyileşirler ve yakın zamanda daha büyük bir akvaryum alırsın.[:)))][/QUOTE]
Pet Shopa bıraktık evvelsi gün. Kocaman bir akvaryuma koymuşlardı ikisini de. Çok mutlu ve sağlıklı gözüküyorlardı. Onları özleyecek olsam da sağlıklı olmalarına çok şükrettim [:)]
Japon Balığım Ölüyor
[QUOTE=YusufVrl5255]
O akvaryumda japon balığı bakılmaz zaten.Akvaryumda küçük.Filtrede güçlü ise balıklar çok sarsılacak ve eninde sonunda ölecek yani.Bence kalan son balığı petshopa verin.[/QUOTE]
İkisini de vereceğim fotoğraftaki ters yatan daha ölmedi ama ikide bir ters dönüyor dakikalarca durup biraz normal yüzüp sonra yine ters yatıyor şuan da ters duruyor ama nefes alıyor. Fakat pullarının üstünde kırmızı çizikler var sanırım parazitten hasta olmuş. İnşallah birazdan petshopa vereceğim ikisini de. İnşallah orada iyileşirler. 🤲[:'(]
[QUOTE=YusufVrl5255]
O akvaryumda japon balığı bakılmaz zaten.Akvaryumda küçük.Filtrede güçlü ise balıklar çok sarsılacak ve eninde sonunda ölecek yani.Bence kalan son balığı petshopa verin.[/QUOTE]
İkisini de vereceğim fotoğraftaki ters yatan daha ölmedi ama ikide bir ters dönüyor dakikalarca durup biraz normal yüzüp sonra yine ters yatıyor şuan da ters duruyor ama nefes alıyor. Fakat pullarının üstünde kırmızı çizikler var sanırım parazitten hasta olmuş. İnşallah birazdan petshopa vereceğim ikisini de. İnşallah orada iyileşirler. 🤲[:'(]
Japon Balığım Ölüyor
Kırmızı japon balığım sık sık ters durmaya başladı bir süre öyle duruyor sonra ben akvaryumu sallayınca düzeliyor. Günlerdir yem yemiyor, (kabız), dışkı yapmıyor. Bir de parazitleri var sanırım. Bugün akvaryumcuya götürüp geri vereceğiz. Dün ikisi de son derece hareketsizdi şimdi ise ters dönüp duruyor kırmızı balık. Sarı da sürekli suyun yüzeyinde öylece duruyor. Ölecekler mi? Filtrem 2W. Akvaryum litresi (biliyorum az ama başlangıçta düşük litreli almamamız gerektiğini bilmiyorduk) 5-10 arası. Kumlar da boyalıymış keşke almasaymışız. Su iki günde bupbulanık oluyor zaten. Buna su da dayanmaz. Saydığım sebeplerden ötürü sanırım yakında ölecekler. Ölmeden önce akvaryumcuya acil teslim etmem lazım. Ben kum, akvaryum vs. alırdım ama kabızlar, parazitleri var ve hava keseleri zarar gördü galiba. Bundan ötürü bir akvaryumcuya geri götürmek en iyisi. Onlar hem geniş ve temiz bir yaşam alanı sunarlar hem de hastalarsa da bakarlar satmak için. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231057331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231059241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231059511.jpg[/IMG]
Kırmızı japon balığım sık sık ters durmaya başladı bir süre öyle duruyor sonra ben akvaryumu sallayınca düzeliyor. Günlerdir yem yemiyor, (kabız), dışkı yapmıyor. Bir de parazitleri var sanırım. Bugün akvaryumcuya götürüp geri vereceğiz. Dün ikisi de son derece hareketsizdi şimdi ise ters dönüp duruyor kırmızı balık. Sarı da sürekli suyun yüzeyinde öylece duruyor. Ölecekler mi? Filtrem 2W. Akvaryum litresi (biliyorum az ama başlangıçta düşük litreli almamamız gerektiğini bilmiyorduk) 5-10 arası. Kumlar da boyalıymış keşke almasaymışız. Su iki günde bupbulanık oluyor zaten. Buna su da dayanmaz. Saydığım sebeplerden ötürü sanırım yakında ölecekler. Ölmeden önce akvaryumcuya acil teslim etmem lazım. Ben kum, akvaryum vs. alırdım ama kabızlar, parazitleri var ve hava keseleri zarar gördü galiba. Bundan ötürü bir akvaryumcuya geri götürmek en iyisi. Onlar hem geniş ve temiz bir yaşam alanı sunarlar hem de hastalarsa da bakarlar satmak için. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231057331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231059241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/230120231059511.jpg[/IMG]
Japon Balıklarım Çok Hareketsiz
[QUOTE=SteveH]
Olan olmuş ben artık çözmeye çalışır pozitif düşünürdüm yapacak bir şey yok[/QUOTE]
Bugün de tersine kırmızı balık çok hareketli ama ikide bir ters dönüyor kendini salıyor tam öldü zannediyorum geri düzeliyor. Sarı da suyun yüzünde öylece duruyor. Filtreyi artırdım. Balıklar hem kabız dışkı yapmıyor hem de kırmızı ters dönen balığım yem yemiyor. Parazitleri de var olabilir çünkü karnını sık sık kuma sürtüyor. Hava kesesi de zarar gördü galiba. Eğer akvaryumculara götürürsem onlar satmak için mutlaka onları iyileştirecek çözümler bulur. Benim hem o kadar 40-50 litre akvaryum alacak durumum yok hem de parazitleriyle kabızlığına diyet yapmama rağmen iyileşmediler. Hayvanlara eziyet etmek istemiyorum. Su da 1 günde kirleniyor. Ha bire su değiştirsem hem hayvanlar zarar görür hem de buna su dayanmaz. O yüzden götürüp vereceğim.
[QUOTE=SteveH]
Olan olmuş ben artık çözmeye çalışır pozitif düşünürdüm yapacak bir şey yok[/QUOTE]
Bugün de tersine kırmızı balık çok hareketli ama ikide bir ters dönüyor kendini salıyor tam öldü zannediyorum geri düzeliyor. Sarı da suyun yüzünde öylece duruyor. Filtreyi artırdım. Balıklar hem kabız dışkı yapmıyor hem de kırmızı ters dönen balığım yem yemiyor. Parazitleri de var olabilir çünkü karnını sık sık kuma sürtüyor. Hava kesesi de zarar gördü galiba. Eğer akvaryumculara götürürsem onlar satmak için mutlaka onları iyileştirecek çözümler bulur. Benim hem o kadar 40-50 litre akvaryum alacak durumum yok hem de parazitleriyle kabızlığına diyet yapmama rağmen iyileşmediler. Hayvanlara eziyet etmek istemiyorum. Su da 1 günde kirleniyor. Ha bire su değiştirsem hem hayvanlar zarar görür hem de buna su dayanmaz. O yüzden götürüp vereceğim.
Japon Balıklarım Çok Hareketsiz
[QUOTE=GhostKoi]Akvaryumun tam bir fotoğrafını verip, kaç litre olduğunu yazar mısınız? Bu balıklar en az 40-50 litrede beslenmeli. Su fazla bulandığına göre fazla yem vermiş olabilirsiniz. Verdiğiniz yemi de yazın, yemlemeyi azaltın, korkmayın 2 günde açlıktan ölmezler. Fakat fazla yemleme sonucu su kirlenirse hastalanıp ölebilirler. Söylenebilecek çok şey var ama siz yeterince bilgi sunmuyorsunuz. Filtreniz de uyun olmayabilir. Üzerinde yazan bilgileri de buraya yazın.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/200120231154091.jpg[/IMG] 2w filtre kullanıyorum. Akvaryum litresi 5-10 arası. Çok düşük ama ben 40-50 litre gerektiğini bilmiyordum. Yem su değiştiğinden beri neredeyse hiç vermedim. Kabız oldukları için diyetteler. Dün sadece 1 bezelye verdim. Bugün de 2 yem attım o kadar. Zaten hepsini sarı balık yiyor. Kırmızı 1 haftadır yem yemiyor zaten geldiğinden beri, dışkı da yok. Paraziti falan olabilir. Biz bakamadık o yüzden iade edeceğiz yarın pet shopa. Üzgünüm ama yapacak bir şey yok. :( Bu arada bu fotoğrafı 3 gün önce çekmiştim. Bugün sürekli dipteler ve öylece duruyorlar.[EDIT]Htchaticeonem9,2023-01-22 18:57:21[/EDIT]
[QUOTE=GhostKoi]Akvaryumun tam bir fotoğrafını verip, kaç litre olduğunu yazar mısınız? Bu balıklar en az 40-50 litrede beslenmeli. Su fazla bulandığına göre fazla yem vermiş olabilirsiniz. Verdiğiniz yemi de yazın, yemlemeyi azaltın, korkmayın 2 günde açlıktan ölmezler. Fakat fazla yemleme sonucu su kirlenirse hastalanıp ölebilirler. Söylenebilecek çok şey var ama siz yeterince bilgi sunmuyorsunuz. Filtreniz de uyun olmayabilir. Üzerinde yazan bilgileri de buraya yazın.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/200120231154091.jpg[/IMG] 2w filtre kullanıyorum. Akvaryum litresi 5-10 arası. Çok düşük ama ben 40-50 litre gerektiğini bilmiyordum. Yem su değiştiğinden beri neredeyse hiç vermedim. Kabız oldukları için diyetteler. Dün sadece 1 bezelye verdim. Bugün de 2 yem attım o kadar. Zaten hepsini sarı balık yiyor. Kırmızı 1 haftadır yem yemiyor zaten geldiğinden beri, dışkı da yok. Paraziti falan olabilir. Biz bakamadık o yüzden iade edeceğiz yarın pet shopa. Üzgünüm ama yapacak bir şey yok. :( Bu arada bu fotoğrafı 3 gün önce çekmiştim. Bugün sürekli dipteler ve öylece duruyorlar.[EDIT]Htchaticeonem9,2023-01-22 18:57:21[/EDIT]
Japon Balıklarım Çok Hareketsiz
[QUOTE=Emirrztrk]Balık bakmak zor değil. 0 bilgi ile başlamışsınız. Balığı suya koyup yem verince balıkları yaşatamıyoruz maalesef. Suyun temizliği çok kötü aşırı bulanık. Akvaryum küçük, filtre yok, ısıtıcı yok, renkli taş koymak zararlı. Bunları biliyo olmanız gerekirdi. Lütfen araştırmanızı yapmadan bilgi edinmeden hayvan satın almayın. [/QUOTE]
Filtre zaten var ve çalışıyor. Ayrıca suyu daha 2 gün önce değiştirdim 1 günde kirleniyor. Kum konusunda haklısınız ama bu hayvan kabız ve diyet yemeğini vermeme rağmen yemiyor ve iyileşmiyor.
[QUOTE=TTuna]1-2 gün Dinlenmiş çeşme suyuyla ya da damacana su ile hemen su değişimi yapın. Bir pipo filtre edinin ve zemindeki kumu değiştirin.
Ama su değişimi en acil yapmanız gereken şey[/QUOTE]
Ama daha değiştireli 2 gün oldu ve filtrem de var üstelik
[QUOTE=Emirrztrk]Balık bakmak zor değil. 0 bilgi ile başlamışsınız. Balığı suya koyup yem verince balıkları yaşatamıyoruz maalesef. Suyun temizliği çok kötü aşırı bulanık. Akvaryum küçük, filtre yok, ısıtıcı yok, renkli taş koymak zararlı. Bunları biliyo olmanız gerekirdi. Lütfen araştırmanızı yapmadan bilgi edinmeden hayvan satın almayın. [/QUOTE]
Filtre zaten var ve çalışıyor. Ayrıca suyu daha 2 gün önce değiştirdim 1 günde kirleniyor. Kum konusunda haklısınız ama bu hayvan kabız ve diyet yemeğini vermeme rağmen yemiyor ve iyileşmiyor.
[QUOTE=TTuna]1-2 gün Dinlenmiş çeşme suyuyla ya da damacana su ile hemen su değişimi yapın. Bir pipo filtre edinin ve zemindeki kumu değiştirin.
Ama su değişimi en acil yapmanız gereken şey[/QUOTE]
Ama daha değiştireli 2 gün oldu ve filtrem de var üstelik
Japon Balıklarım Çok Hareketsiz
Japon balıklarım yaklaşık 1 gündür sürekli akvaryumun köşesinde, dipte hareketsiz duruyor. Nefes alıyorlar, arada bir çok çok nadir akvaryumda çok hareketli bir şekilde dolanıyorlar kısa bir süre sonra yeniden dibe çöküyorlar ve yine öylece sanki ölümlerini beklercesine duruyorlar. Uyumuyorlar çünkü kırmızı balık yüzgeçlerini hareket ettiriyor ve kafası yukarı doğru bakıyor. Ve bu kadar uzun süre uyumazlar. Kırmızı balık kabız zaten günlerdir hiç yemek yemedi ve dışkı yapmadı. 1 haftadır sürekli problem çıktı, balık bakmak çok zormuş akvaryuma geri götüreceğim eğer bugün de düzelmezlerse.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231403431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231404001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231406071.jpg[/IMG][EDIT]Htchaticeonem9,2023-01-22 14:06:18[/EDIT]
Japon balıklarım yaklaşık 1 gündür sürekli akvaryumun köşesinde, dipte hareketsiz duruyor. Nefes alıyorlar, arada bir çok çok nadir akvaryumda çok hareketli bir şekilde dolanıyorlar kısa bir süre sonra yeniden dibe çöküyorlar ve yine öylece sanki ölümlerini beklercesine duruyorlar. Uyumuyorlar çünkü kırmızı balık yüzgeçlerini hareket ettiriyor ve kafası yukarı doğru bakıyor. Ve bu kadar uzun süre uyumazlar. Kırmızı balık kabız zaten günlerdir hiç yemek yemedi ve dışkı yapmadı. 1 haftadır sürekli problem çıktı, balık bakmak çok zormuş akvaryuma geri götüreceğim eğer bugün de düzelmezlerse.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231403431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231404001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238017/220120231406071.jpg[/IMG][EDIT]Htchaticeonem9,2023-01-22 14:06:18[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
