ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
vent0565
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Kasım 2023 18:51
Son Ziyaret:
25 Kasım 2023 10:35
Toplam Mesaj:
45 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hasan Vent
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hasan Vent
SON 10 MESAJI
Dış Filtrem Su Kaçırıyor
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Merhaba, konuyu probleminizi anladım öncelikle nalbura gidin teflon bant alın, o_ringi zarar vermeden kredi kartı gibi bişey ile çıkarın tornavida benzeri bişey zarar verir. Sonra teflon bantı o-ring yuvasına 5 tur düzgünce dolayın ve o-ringi düzgünce yerine takın kapak sıkı geçecektir tatlı sert olması lazım kapak hiç girmeyecek olursa 3 tur sarın, 5 tur sarmanıza rağmen gevşek girip kaçırıyorsa 7 tur sarın. Bu söylediklerimi yaparsanız olur. Tabi bu söylediklerimi conta sağlamdır demenizden yola çıkarak anlattım conta deformeyse yenilemenin lazım.
Anlayamadığın birşey olursa yazabilirsin cevaplarım. [/QUOTE]
Teşekkürler, deneyeceğim..
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Merhaba, konuyu probleminizi anladım öncelikle nalbura gidin teflon bant alın, o_ringi zarar vermeden kredi kartı gibi bişey ile çıkarın tornavida benzeri bişey zarar verir. Sonra teflon bantı o-ring yuvasına 5 tur düzgünce dolayın ve o-ringi düzgünce yerine takın kapak sıkı geçecektir tatlı sert olması lazım kapak hiç girmeyecek olursa 3 tur sarın, 5 tur sarmanıza rağmen gevşek girip kaçırıyorsa 7 tur sarın. Bu söylediklerimi yaparsanız olur. Tabi bu söylediklerimi conta sağlamdır demenizden yola çıkarak anlattım conta deformeyse yenilemenin lazım.
Anlayamadığın birşey olursa yazabilirsin cevaplarım. [/QUOTE]
Teşekkürler, deneyeceğim..
Dış Filtrem Su Kaçırıyor
Her türlü yolu denedim ama yine su kaçırıyor. Klipsler tam sağlam sıkmıyor galiba. Bunun için kapağa plastik kelepçe takmam doğru olur mu? Veya başka ne yapabilirim kapağın sağlam kapanması için
[QUOTE=Aqua Discovery]Yukarı da arkadaş doğru tahminde bulunmuş bence , bende kullandım çok randıman li bir filtre değil
İçi biraz fazla dolu olunca ya debi düşüyor ya basınçla terleme gibi çok az akıntı yapıyor kendi tecrübem bu şekilde olmuştu
Zaten 60 litre den yukarı akvaryum lar a yeterli gelmiyor ben bedava arkadaş a vermiştim bidaha da bu filtreye bulaşmadım
Bunun yerine kaliteli şelale filtre kullanmak daha mantıklı bence [:iyi:][/QUOTE]
Filtrenin içi fazla dolu değil. Başka bir problem var gibi görünüyor. Orijinal süngerleri yarı yarıya kestim, motoru üste taktım, alttaki ızgaranın ayaklarını yükselttim. Üst kapağa baskı yapmasın diye üst tarafa çok pay bıraktım. Olmuyor da olmuyor.
Her türlü yolu denedim ama yine su kaçırıyor. Klipsler tam sağlam sıkmıyor galiba. Bunun için kapağa plastik kelepçe takmam doğru olur mu? Veya başka ne yapabilirim kapağın sağlam kapanması için
[QUOTE=Aqua Discovery]Yukarı da arkadaş doğru tahminde bulunmuş bence , bende kullandım çok randıman li bir filtre değil
İçi biraz fazla dolu olunca ya debi düşüyor ya basınçla terleme gibi çok az akıntı yapıyor kendi tecrübem bu şekilde olmuştu
Zaten 60 litre den yukarı akvaryum lar a yeterli gelmiyor ben bedava arkadaş a vermiştim bidaha da bu filtreye bulaşmadım
Bunun yerine kaliteli şelale filtre kullanmak daha mantıklı bence [:iyi:][/QUOTE]
Filtrenin içi fazla dolu değil. Başka bir problem var gibi görünüyor. Orijinal süngerleri yarı yarıya kestim, motoru üste taktım, alttaki ızgaranın ayaklarını yükselttim. Üst kapağa baskı yapmasın diye üst tarafa çok pay bıraktım. Olmuyor da olmuyor.
Sunsun Hw-603b Kullananlar İçeri
[QUOTE=fatihto]Su akisi ile ilgili sorun yok, debisi iyi, hava boslugunu da alabildim sanirim ama buradan sabit sekilde su damliyor.. birkac saatte bir kova dolduracak gobi nedendir? Tam takabildigimi dusunuyorum kapagi..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126150/240320191457061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende de aynı sorun var. Çözebilen oldu mu?
[QUOTE=fatihto]Su akisi ile ilgili sorun yok, debisi iyi, hava boslugunu da alabildim sanirim ama buradan sabit sekilde su damliyor.. birkac saatte bir kova dolduracak gobi nedendir? Tam takabildigimi dusunuyorum kapagi..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126150/240320191457061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende de aynı sorun var. Çözebilen oldu mu?
Dış Filtrem Su Kaçırıyor
[QUOTE=ysfmtr123]Izgaranın kestıgın mesafesını gerı sağlamman lazım bende cok ugrastım olmuyor yani öle bi ayarlamıslarkı oara olacak ıllaki[/QUOTE]
Alt ızgaranın ayaklarına bir şey koyup yükseltirim. Riske girmemek için ızgara altına çok pay bırakayım mı? Orijinal yüksekliğini yapmam çok zor olur.
Üst ızgarayı koymazsam bir şey olur mu? üstten su direkt siporaxa temas edecek.[EDIT]vent0565,2023-11-23 22:48:08[/EDIT]
[QUOTE=ysfmtr123]Izgaranın kestıgın mesafesını gerı sağlamman lazım bende cok ugrastım olmuyor yani öle bi ayarlamıslarkı oara olacak ıllaki[/QUOTE]
Alt ızgaranın ayaklarına bir şey koyup yükseltirim. Riske girmemek için ızgara altına çok pay bırakayım mı? Orijinal yüksekliğini yapmam çok zor olur.
Üst ızgarayı koymazsam bir şey olur mu? üstten su direkt siporaxa temas edecek.[EDIT]vent0565,2023-11-23 22:48:08[/EDIT]
Dış Filtrem Su Kaçırıyor
[QUOTE=ysfmtr123]Hocam içerde materyal fazlalaı ust kapaga basınç yapıyor
Aynı markayı kullanıyorum en ust parca ıle kapak birde alt çıkış yerinde arasında boşluk kalması gerek
ızagarayı kesmen nedenıyle yapıyor[/QUOTE]
üst tarafta boşluk var aslında. fotoğrafta görüldüğü gibi en üstte siporax var ve onun üstünde bir şey yok.
alt ızgaranın ayaklarını fazla kesmedim. 1cm kadar kestim. Yani halen boşluk var.
Şimdi ne yapmam lazım? Uyku tutmadı halletmeden uyumak istemiyorum.
[QUOTE=ysfmtr123]Hocam içerde materyal fazlalaı ust kapaga basınç yapıyor
Aynı markayı kullanıyorum en ust parca ıle kapak birde alt çıkış yerinde arasında boşluk kalması gerek
ızagarayı kesmen nedenıyle yapıyor[/QUOTE]
üst tarafta boşluk var aslında. fotoğrafta görüldüğü gibi en üstte siporax var ve onun üstünde bir şey yok.
alt ızgaranın ayaklarını fazla kesmedim. 1cm kadar kestim. Yani halen boşluk var.
Şimdi ne yapmam lazım? Uyku tutmadı halletmeden uyumak istemiyorum.
Dış Filtrem Su Kaçırıyor
Silip tekrar bakıyorum ama o küçük deliklerden kaçırıyor. Bazı filtre malzemelerini çıkardım ve en üstteki plastik ızgarayı kapağa baskı yapmasın diye çıkardım yine aynı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241230/231120232118511.jpg[/IMG]
Yukarıdaki gibi conta dediğiniz turuncu olan galiba. Bunda sıkıntı göremiyorum. Acaba elyafı fazla koyduğum için mi kaçırıyor? Ya da filtre malzemelerini fazla mı koydum acaba? Saçma bir şey diyor olabilirim ama sadece fikir yürütüyorum.
Fotoğrafta görünen vidaları çıkarsam ve oradaki teçhizata baksam çözebilir miyim acaba?
Vanalardan kaçırmadığı için oralara bakmadım.
Fotoğrafta görüldüğü gibi en üstte siporax var ve direkt kapağını kapatıyorum. Plastik ızgarayı çıkardım
Not: En alttaki plastik ızgaranın da ayaklarını kestim hacimden kazanmak için acaba o etki eder mi? En alttaki ızgaranın yarattığı boşluktan motor su basıyor.
Silip tekrar bakıyorum ama o küçük deliklerden kaçırıyor. Bazı filtre malzemelerini çıkardım ve en üstteki plastik ızgarayı kapağa baskı yapmasın diye çıkardım yine aynı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241230/231120232118511.jpg[/IMG]
Yukarıdaki gibi conta dediğiniz turuncu olan galiba. Bunda sıkıntı göremiyorum. Acaba elyafı fazla koyduğum için mi kaçırıyor? Ya da filtre malzemelerini fazla mı koydum acaba? Saçma bir şey diyor olabilirim ama sadece fikir yürütüyorum.
Fotoğrafta görünen vidaları çıkarsam ve oradaki teçhizata baksam çözebilir miyim acaba?
Vanalardan kaçırmadığı için oralara bakmadım.
Fotoğrafta görüldüğü gibi en üstte siporax var ve direkt kapağını kapatıyorum. Plastik ızgarayı çıkardım
Not: En alttaki plastik ızgaranın da ayaklarını kestim hacimden kazanmak için acaba o etki eder mi? En alttaki ızgaranın yarattığı boşluktan motor su basıyor.
Dış Filtrem Su Kaçırıyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241230/231120231940041.jpg[/IMG]
Dış Filtre: Sunsun HW603B - Motor altta.
Fotoğrafta da gördüğünüz gibi dış filtrem fotoğraftaki ufak delikten su kaçırıyor. O deliklerin amacını bilmiyorum ama bu sorunu nasıl çözebilirim? Az önce temizlik yaptım. Temizlik yaptıktan sonra su kaçırmaya başladı. Acaba zamanla düzelen bir şey mi bu?
Bu gece yardım edebilecek var mı? Çözemiyorum sorunu. Lütfen bilen birisi yardımcı olabilir mi?
İçinde hava olduğu için su kaçırıyor olabilir mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241230/231120231940041.jpg[/IMG]
Dış Filtre: Sunsun HW603B - Motor altta.
Fotoğrafta da gördüğünüz gibi dış filtrem fotoğraftaki ufak delikten su kaçırıyor. O deliklerin amacını bilmiyorum ama bu sorunu nasıl çözebilirim? Az önce temizlik yaptım. Temizlik yaptıktan sonra su kaçırmaya başladı. Acaba zamanla düzelen bir şey mi bu?
Bu gece yardım edebilecek var mı? Çözemiyorum sorunu. Lütfen bilen birisi yardımcı olabilir mi?
İçinde hava olduğu için su kaçırıyor olabilir mi?
Dipte Kalan Yemler Ve Dışkılar Alınmazsa Ne Olur?
[QUOTE=erkanmazici]Bitkili akvaryumlarda dip temizliğine gerek yoktur. Çünkü oturmuş bir bitkili akvaryumda dışkılar bakteriler tarafından parçalanır ve bitkiler tarafından gübre olarak kullanılır. Ancak bitkisiz, canlı yükü fazla akvaryumlarda dip çekimi ile alttaki tortuların toplanması gerekiyor.
Yemleri tabanda birikmeyecek miktarda, azar azar verin. Tabanda yem birikmesi yanlış bir durumdur. Eğer büyük ebatlı balıklar beslemiyorsanız, balıkların aç kalmasından korkmayın. Balıklar az yem ile yetinebilir. Fazla yem vermek, az yem vermekten daha zararlı ve tehlikelidir.[/QUOTE]
Anubias gibi low-tech bitkiler için geçerli mi bu? Çünkü taşa bağlı şekilde akvaryumumda duruyor. Yani toprak bitkisi değil.
Anubias bitkisi, dışkıları gübre olarak kullanabilir mi?[EDIT]vent0565,2023-11-19 23:52:59[/EDIT]
[QUOTE=erkanmazici]Bitkili akvaryumlarda dip temizliğine gerek yoktur. Çünkü oturmuş bir bitkili akvaryumda dışkılar bakteriler tarafından parçalanır ve bitkiler tarafından gübre olarak kullanılır. Ancak bitkisiz, canlı yükü fazla akvaryumlarda dip çekimi ile alttaki tortuların toplanması gerekiyor.
Yemleri tabanda birikmeyecek miktarda, azar azar verin. Tabanda yem birikmesi yanlış bir durumdur. Eğer büyük ebatlı balıklar beslemiyorsanız, balıkların aç kalmasından korkmayın. Balıklar az yem ile yetinebilir. Fazla yem vermek, az yem vermekten daha zararlı ve tehlikelidir.[/QUOTE]
Anubias gibi low-tech bitkiler için geçerli mi bu? Çünkü taşa bağlı şekilde akvaryumumda duruyor. Yani toprak bitkisi değil.
Anubias bitkisi, dışkıları gübre olarak kullanabilir mi?[EDIT]vent0565,2023-11-19 23:52:59[/EDIT]
Isıtıcı Kullanmak Gerekli Mi?
[QUOTE=GhostKoi]
@vent0565 Teorik bir tartışma mı yürütmek istiyorsunuz anlaşılmıyor. Herkesin farklı tercihleri olabilir. Jaon balığı zaten serin su balığıdır ve evde de açık havada da ısıtıcısız beslenebilir. +3 ile 30 derece arasında rahatlıkla yaşar. Bu tartışmanın dışındadır. Daha mantıklı bir soru sorarsanız açıklama yapılabilir.[/QUOTE]
Konu sadece Japon balığı değil. Madem doğayı taklit ediyoruz o zaman yaz ve kış için akvaryumda beslediğimiz balık türüne göre ayrı bir sıcaklık belirlememiz balık açısından daha iyi olmaz mı? Yani "A" balığı 25 derecede yaşıyor diye yıl boyunca hep 25 derecede mi sabit tutmak gerekir?
[QUOTE=GhostKoi]
@vent0565 Teorik bir tartışma mı yürütmek istiyorsunuz anlaşılmıyor. Herkesin farklı tercihleri olabilir. Jaon balığı zaten serin su balığıdır ve evde de açık havada da ısıtıcısız beslenebilir. +3 ile 30 derece arasında rahatlıkla yaşar. Bu tartışmanın dışındadır. Daha mantıklı bir soru sorarsanız açıklama yapılabilir.[/QUOTE]
Konu sadece Japon balığı değil. Madem doğayı taklit ediyoruz o zaman yaz ve kış için akvaryumda beslediğimiz balık türüne göre ayrı bir sıcaklık belirlememiz balık açısından daha iyi olmaz mı? Yani "A" balığı 25 derecede yaşıyor diye yıl boyunca hep 25 derecede mi sabit tutmak gerekir?
Isıtıcı Kullanmak Gerekli Mi?
Japon balığı besleyen bir hobicinin akvaryumu yazın 22 derece, kışın ise 20 derece yapması balığın sağlığı açısından sıkıntılı bir yöntem mi? Yıl boyu stabil sıcaklık olmayacak ama en azından doğayı taklit etme adına böyle bir yöntem düşünülebilir mi?[EDIT]vent0565,2023-11-19 20:53:15[/EDIT]
Japon balığı besleyen bir hobicinin akvaryumu yazın 22 derece, kışın ise 20 derece yapması balığın sağlığı açısından sıkıntılı bir yöntem mi? Yıl boyu stabil sıcaklık olmayacak ama en azından doğayı taklit etme adına böyle bir yöntem düşünülebilir mi?[EDIT]vent0565,2023-11-19 20:53:15[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Conix, 08:56
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
