ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Rangemax77
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Kasım 2023 23:58
Son Ziyaret:
10 Ocak 2024 13:41
Toplam Mesaj:
36 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Eren
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Eren
SON 10 MESAJI
İç Filtre Modifikasyon İçin Yardlm Lazım
[QUOTE=Berkant]
Eren bey o kısım zaten suyun içerisinde, [:)] Filtre dediğim gibi çalışır. O sizin kullandığınız filtre bir nevi kafa motoru yani suyu iktirmek için yapılmış bir makine . Bunun dışında kafa motorunuzu debisi daha düşüğü ile değiştirmenizden başka alternatif yok.
Ek olarak şunu da söylememde fayda var ; akvaryum ölçüleriniz tropheus için uygun değil.[/QUOTE]
Bilgi için teşekkürler peki o fotoğrafta gözüken saydam hava hortumunu suya atmam yeterli olacak mıdır ? [EDIT]Rangemax77,2023-11-25 15:41:59[/EDIT]
[QUOTE=Berkant]
Eren bey o kısım zaten suyun içerisinde, [:)] Filtre dediğim gibi çalışır. O sizin kullandığınız filtre bir nevi kafa motoru yani suyu iktirmek için yapılmış bir makine . Bunun dışında kafa motorunuzu debisi daha düşüğü ile değiştirmenizden başka alternatif yok.
Ek olarak şunu da söylememde fayda var ; akvaryum ölçüleriniz tropheus için uygun değil.[/QUOTE]
Bilgi için teşekkürler peki o fotoğrafta gözüken saydam hava hortumunu suya atmam yeterli olacak mıdır ? [EDIT]Rangemax77,2023-11-25 15:41:59[/EDIT]
İç Filtre Modifikasyon İçin Yardlm Lazım
[QUOTE=Berkant]Filtrenin hava emiş borusunu iptal etmeniz sorunu çözecektir.
Hava emişini iptal etmeniz durumunda su sirkülasyonu devam edecektir sadece sizin değiminizle kabarcık olmayacaktır.
Pipo filtreniz yeterli oksijeni sağlayacaktır.
[/QUOTE]
O hortumu çıkardığımda hortumun girdiği yer açık kalacak. Filtre sizin dediğiniz gibi çalışır mı ? içine su kaçar bozulur falan maddi krize sokar bu durum şu an beni 😂 ayrıca böyle çalışacağından emin misiniz ? İç filtreyi ilk aldığımda öyle denedim makine boğuluyormuş gibi ses verip çalışmıyor hissiyatı uyandırdı bana
[QUOTE=Rangemax77][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241249/241120230544511.jpg[/IMG]
Merhaba fotoğrafta görünen 2 bölmeli, saatte 1200lt su çeviren bir iç filtrem var. (Bunun dışında bir de büyük boy pipo filtre çalışıyor)
Fazla uzatmadan hemen problemimi ve fikrimi söyleyip tecrübeli,bilgili arkadaşlardan fikir almak istiyorum.
Tankta toz taneleri gibi partiküller var ve bu partiküller kabul edersiniz ki bir hayli sinir bozucu gözüküyor. Fikrim ise bu iki bölmeli iç filtrenin alt bölmesindeki biyolojik süngeri çıkarıp onun yerine seramik, elyaf ve az bir şey aktif karbon koyma gibi bir düşüncem var. Zaten üst bölmede ve pipo filtrede olan biyolojik sünger bakteri tutunması için yeterli olacağını düşündüm alt bölmeyi ise seramik,elyaf ve biraz aktif karbon ile zenginleştirip daha iyi bir filtrasyon amaçlayabilir miyim ? Bu sudaki toz tanesi gibi olan partiküllerin böyle önüne geçebilir miyim ? [/QUOTE]
/// Arkadaşlar konu hala günceldir ne yapmamı önerirsiniz ?[EDIT]Rangemax77,2023-11-24 22:00:41[/EDIT]
[QUOTE=Berkant]Filtrenin hava emiş borusunu iptal etmeniz sorunu çözecektir.
Hava emişini iptal etmeniz durumunda su sirkülasyonu devam edecektir sadece sizin değiminizle kabarcık olmayacaktır.
Pipo filtreniz yeterli oksijeni sağlayacaktır.
[/QUOTE]
O hortumu çıkardığımda hortumun girdiği yer açık kalacak. Filtre sizin dediğiniz gibi çalışır mı ? içine su kaçar bozulur falan maddi krize sokar bu durum şu an beni 😂 ayrıca böyle çalışacağından emin misiniz ? İç filtreyi ilk aldığımda öyle denedim makine boğuluyormuş gibi ses verip çalışmıyor hissiyatı uyandırdı bana
[QUOTE=Rangemax77][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241249/241120230544511.jpg[/IMG]
Merhaba fotoğrafta görünen 2 bölmeli, saatte 1200lt su çeviren bir iç filtrem var. (Bunun dışında bir de büyük boy pipo filtre çalışıyor)
Fazla uzatmadan hemen problemimi ve fikrimi söyleyip tecrübeli,bilgili arkadaşlardan fikir almak istiyorum.
Tankta toz taneleri gibi partiküller var ve bu partiküller kabul edersiniz ki bir hayli sinir bozucu gözüküyor. Fikrim ise bu iki bölmeli iç filtrenin alt bölmesindeki biyolojik süngeri çıkarıp onun yerine seramik, elyaf ve az bir şey aktif karbon koyma gibi bir düşüncem var. Zaten üst bölmede ve pipo filtrede olan biyolojik sünger bakteri tutunması için yeterli olacağını düşündüm alt bölmeyi ise seramik,elyaf ve biraz aktif karbon ile zenginleştirip daha iyi bir filtrasyon amaçlayabilir miyim ? Bu sudaki toz tanesi gibi olan partiküllerin böyle önüne geçebilir miyim ? [/QUOTE]
/// Arkadaşlar konu hala günceldir ne yapmamı önerirsiniz ?[EDIT]Rangemax77,2023-11-24 22:00:41[/EDIT]
İç Filtre Modifikasyon İçin Yardlm Lazım
[QUOTE=patrickstar]İç filtreden hava vermeden kullandınız mı hiç? O zaman da bu kadar yoğun mu?[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241249/241120231520121.jpg[/IMG]
Sanırım bu dışarıda kalan hava hortumundan bahsedşyoruz. Bu olmadan makine çalışmıyor içeriye kabarcık vermiyor su dalgalanmıyor o yüzden bu hortum dışarıda olacak şekilde çalıştırıyorum ( hava hortumunun ucunda vana var )[EDIT]Rangemax77,2023-11-24 15:23:00[/EDIT]
[QUOTE=marlo]
Seramik ve karbon, bahsettiğiniz partiküllere fayda etmez. Seramikler; üzerinde bakteri kolonizasyonu oluşması için, aktif karbon ise mikroskobik ölçüde partikülleri ve zararlı organik maddeleri ayrıştırır. Eğer gözle görebildiğiniz partiküllerden kurtulmak istiyorsanız, elyaf / sünger gibi mekanik filtrasyon ürünleri kullanmanız gerekiyor.[/QUOTE]
Evet aslında demek istediğim zaten fotoğrafta görüldüğü gibi yeterince biyolojik sünger var 2 bölmeli iç filtrenin alt bölmesindeki süngeri çıkarıp içine seramik karbon koyup sonra bu seramik ile karbonun çevresini elyaf ile sarsam işe yarar mı ?
[QUOTE=patrickstar]İç filtreden hava vermeden kullandınız mı hiç? O zaman da bu kadar yoğun mu?[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241249/241120231520121.jpg[/IMG]
Sanırım bu dışarıda kalan hava hortumundan bahsedşyoruz. Bu olmadan makine çalışmıyor içeriye kabarcık vermiyor su dalgalanmıyor o yüzden bu hortum dışarıda olacak şekilde çalıştırıyorum ( hava hortumunun ucunda vana var )[EDIT]Rangemax77,2023-11-24 15:23:00[/EDIT]
[QUOTE=marlo]
Seramik ve karbon, bahsettiğiniz partiküllere fayda etmez. Seramikler; üzerinde bakteri kolonizasyonu oluşması için, aktif karbon ise mikroskobik ölçüde partikülleri ve zararlı organik maddeleri ayrıştırır. Eğer gözle görebildiğiniz partiküllerden kurtulmak istiyorsanız, elyaf / sünger gibi mekanik filtrasyon ürünleri kullanmanız gerekiyor.[/QUOTE]
Evet aslında demek istediğim zaten fotoğrafta görüldüğü gibi yeterince biyolojik sünger var 2 bölmeli iç filtrenin alt bölmesindeki süngeri çıkarıp içine seramik karbon koyup sonra bu seramik ile karbonun çevresini elyaf ile sarsam işe yarar mı ?
İç Filtre Modifikasyon İçin Yardlm Lazım
[QUOTE=Hüdai]Biolojik filtrasyon için pipo filtre süngeri de iyi iş görüyor. İlla ki iç filtre ile 3-4ay idare edeyim ardından dış filtre alacak iseniz ve görüntüsü de sizi rahatsız etmeyecek ise filtre sepetlerinin içini elinzide ki biolojik milz ile doldurun ve sepetlerin etrafını elyaf ile sarın. Ambalaj lastiği bu konuda iş görür. Elyafı değiştirmek istediğiniz vakit de filtrenin altından bir poşet geçirerek filtrenizi akvaryumdan çıkarın. Böylece elyafa yapışan pislikler dağılmaz. Aynı uygulamayı pipo filtreyi akv.dan çıkartırken de yaparsınız.[/QUOTE]
İç filtrem iki bölmeli alt bölmedeki biyolojik süngeri çıkarıp seramik/ aktif karbon çevresini de elyaf ile sarmayı düşünüyorum. Sizce bu attığım fotoğraflardaki partikülleri toplar engeller mi yararını görür müyüm ? [EDIT]Rangemax77,2023-11-24 15:01:14[/EDIT]
[QUOTE=Hüdai]Biolojik filtrasyon için pipo filtre süngeri de iyi iş görüyor. İlla ki iç filtre ile 3-4ay idare edeyim ardından dış filtre alacak iseniz ve görüntüsü de sizi rahatsız etmeyecek ise filtre sepetlerinin içini elinzide ki biolojik milz ile doldurun ve sepetlerin etrafını elyaf ile sarın. Ambalaj lastiği bu konuda iş görür. Elyafı değiştirmek istediğiniz vakit de filtrenin altından bir poşet geçirerek filtrenizi akvaryumdan çıkarın. Böylece elyafa yapışan pislikler dağılmaz. Aynı uygulamayı pipo filtreyi akv.dan çıkartırken de yaparsınız.[/QUOTE]
İç filtrem iki bölmeli alt bölmedeki biyolojik süngeri çıkarıp seramik/ aktif karbon çevresini de elyaf ile sarmayı düşünüyorum. Sizce bu attığım fotoğraflardaki partikülleri toplar engeller mi yararını görür müyüm ? [EDIT]Rangemax77,2023-11-24 15:01:14[/EDIT]
İç Filtre Modifikasyon İçin Yardlm Lazım
[QUOTE=XneoMendro]
180 litre için filtrasyon yetersiz bence bir adet dış filtre edinmelisiniz. Ben iç filtreyi en altta geniş gözenekli sünger onun üstünde seramik onun üstünde elyaf olacak şekilde yapıyordum. Ama elyaf iç filtreyi çabuk tıkıyor haberiniz olsun.[/QUOTE]
Evet dış filtreye geçeceğim lakin geçene kadar sanırım 3-4 ay geçecek. Bu süre zarfında partiküller bir hayli can sıkıyor. İç filtrenin alt kısmındaki haznesinde biyolojik sünger ve silindir bir plastik boru var. Silindir plastiğin yanlarına seramik / aktif karbon koysam çevsenini de elyaf ile sarsam iş görür mü sizce ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241249/241120231427031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241249/241120231427101.jpg[/IMG]
Arkadaşlar daha anlaşılabilir olsun diye sudaki partikülleri ve akvaryumu atayım diye düşündüm.
[QUOTE=XneoMendro]
180 litre için filtrasyon yetersiz bence bir adet dış filtre edinmelisiniz. Ben iç filtreyi en altta geniş gözenekli sünger onun üstünde seramik onun üstünde elyaf olacak şekilde yapıyordum. Ama elyaf iç filtreyi çabuk tıkıyor haberiniz olsun.[/QUOTE]
Evet dış filtreye geçeceğim lakin geçene kadar sanırım 3-4 ay geçecek. Bu süre zarfında partiküller bir hayli can sıkıyor. İç filtrenin alt kısmındaki haznesinde biyolojik sünger ve silindir bir plastik boru var. Silindir plastiğin yanlarına seramik / aktif karbon koysam çevsenini de elyaf ile sarsam iş görür mü sizce ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241249/241120231427031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241249/241120231427101.jpg[/IMG]
Arkadaşlar daha anlaşılabilir olsun diye sudaki partikülleri ve akvaryumu atayım diye düşündüm.
İç Filtre Modifikasyon İçin Yardlm Lazım
[QUOTE=muratdeg]Akvaryum kaç litre? Hangi balıklardan kaç adet var? Başka filtre var mı?[/QUOTE]
Yaklaşık 180litre. Karma ciklet akvaryumum var totalde 10 balık. Sadece iç filtre ve büyük boy pipo filtre kullanıyorum.
[QUOTE=Cloudbuster]Seramik biyolojik arıtma için, aktif karbon ise kimyasal arıtma için, eklemeyi düşündüğünüz malzemelerden sadece elyaf toz ve partekülleri tutmaya yarar.. Onu da bir iç filitreye nasıl yerleştirdiğiniz önemli[/QUOTE]
Evet fakat dediğim gibi filtrasyon işlemini zenginleştirebileceğini düşündüm.
İç filtrenin alt bölmesini çıkarıp elyafın arasına aktif karbon ve seramik koysam sonra elyafı rulo yapsam. Örnek vermek gerekirse sigara böreği gibi yapsam olmaz mı ? 😂 işte fikir almam gereken konular da tam olarak bu kısımlar.[EDIT]Rangemax77,2023-11-24 13:55:15[/EDIT]
[QUOTE=muratdeg]Akvaryum kaç litre? Hangi balıklardan kaç adet var? Başka filtre var mı?[/QUOTE]
Yaklaşık 180litre. Karma ciklet akvaryumum var totalde 10 balık. Sadece iç filtre ve büyük boy pipo filtre kullanıyorum.
[QUOTE=Cloudbuster]Seramik biyolojik arıtma için, aktif karbon ise kimyasal arıtma için, eklemeyi düşündüğünüz malzemelerden sadece elyaf toz ve partekülleri tutmaya yarar.. Onu da bir iç filitreye nasıl yerleştirdiğiniz önemli[/QUOTE]
Evet fakat dediğim gibi filtrasyon işlemini zenginleştirebileceğini düşündüm.
İç filtrenin alt bölmesini çıkarıp elyafın arasına aktif karbon ve seramik koysam sonra elyafı rulo yapsam. Örnek vermek gerekirse sigara böreği gibi yapsam olmaz mı ? 😂 işte fikir almam gereken konular da tam olarak bu kısımlar.[EDIT]Rangemax77,2023-11-24 13:55:15[/EDIT]
İç Filtre Modifikasyon İçin Yardlm Lazım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241249/241120230544511.jpg[/IMG]
Merhaba fotoğrafta görünen 2 bölmeli, saatte 1200lt su çeviren bir iç filtrem var. (Bunun dışında bir de büyük boy pipo filtre çalışıyor)
Fazla uzatmadan hemen problemimi ve fikrimi söyleyip tecrübeli,bilgili arkadaşlardan fikir almak istiyorum.
Tankta toz taneleri gibi partiküller var ve bu partiküller kabul edersiniz ki bir hayli sinir bozucu gözüküyor. Fikrim ise bu iki bölmeli iç filtrenin alt bölmesindeki biyolojik süngeri çıkarıp onun yerine seramik, elyaf ve az bir şey aktif karbon koyma gibi bir düşüncem var. Zaten üst bölmede ve pipo filtrede olan biyolojik sünger bakteri tutunması için yeterli olacağını düşündüm alt bölmeyi ise seramik,elyaf ve biraz aktif karbon ile zenginleştirip daha iyi bir filtrasyon amaçlayabilir miyim ? Bu sudaki toz tanesi gibi olan partiküllerin böyle önüne geçebilir miyim ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241249/241120230544511.jpg[/IMG]
Merhaba fotoğrafta görünen 2 bölmeli, saatte 1200lt su çeviren bir iç filtrem var. (Bunun dışında bir de büyük boy pipo filtre çalışıyor)
Fazla uzatmadan hemen problemimi ve fikrimi söyleyip tecrübeli,bilgili arkadaşlardan fikir almak istiyorum.
Tankta toz taneleri gibi partiküller var ve bu partiküller kabul edersiniz ki bir hayli sinir bozucu gözüküyor. Fikrim ise bu iki bölmeli iç filtrenin alt bölmesindeki biyolojik süngeri çıkarıp onun yerine seramik, elyaf ve az bir şey aktif karbon koyma gibi bir düşüncem var. Zaten üst bölmede ve pipo filtrede olan biyolojik sünger bakteri tutunması için yeterli olacağını düşündüm alt bölmeyi ise seramik,elyaf ve biraz aktif karbon ile zenginleştirip daha iyi bir filtrasyon amaçlayabilir miyim ? Bu sudaki toz tanesi gibi olan partiküllerin böyle önüne geçebilir miyim ?
Akvaryum Yapıyorum
Emeğine Sağlık. Bu tarz özgün işleri takip etmek bir hayli keyifli. Konuyu favorilere ekledim müsait oldukça bize yeni havadisler vermeni bekliyor olacağız 😁
Emeğine Sağlık. Bu tarz özgün işleri takip etmek bir hayli keyifli. Konuyu favorilere ekledim müsait oldukça bize yeni havadisler vermeni bekliyor olacağız 😁
!fotoğraflı Tropheus Um Bitkin Ve Yem Yemiyor!
[QUOTE=faruk036]Normalde bloat zaten balığın herhangi bir nedenden kabız olması demekki Buda balığın tedaviye cevap vermesi durumunda çok kalın ve çokça sert ve siyah dışkı yapmasıyla olur. Balığın dışkısının şeffaf olması bloat ihtimalini ekarte edebilir şeffaf dışkı genelde iç paraziti işaret eder ki onun da belirtisi karında çökme , yeme gelmeme ve şeffaf dışkıdır sizin balıkta karında çökme yok yani sözün özü belirti olarak ne tam anlamıyla bloata uyuyor nede iç parazite bence sera baktotabs edinin akvaryum Alanı geniş petshoplarda tane ile satılmakta 3,5 tablet edinip denemenizde fayda var o balık iyileşmişse bile karantina tankında tek başına stres olmuş olabilir bu durumda da yeme gelmeme olabilir [/QUOTE]
Fikirler için teşekkürler bugün tedavi sürecini başarılı bir şekilde bitirmiş durumdayım. Aşılama yaparak karantina tankından ana tankıma ekledim. Şu an gayet sağlıklı ve yem yiyor.
Bu konuya yolu düşmüş aynı hastalıktan muzdarip olan arkadaşlara, gerekli tedavi ilaçlarını envanterinde bulundurmaları için balıkların hasta olmalarını beklememelerini öneririm. Çünkü ne kadar erken tedaviye başlanırsa o kadar başarılı olunabildini öğrendim.
Özet geçmek gerekirse:
-balığın yem yemediğini,durgunlaştığını,şeffaf dışkı yaptığını ve saklandığını fark eder etmez karantina tankına akvaryumdan aldığım su ile yerleştirdim. Yedek ısıtıcıyı taktım akvaryumdaki ile aynı dereceye getirdim. Hava taşı ile destekledim.
- karantina tankındaki suya flagyl ilaç ( 50lt 1 ölçek veriliyor araştırmalarımda) karıştırdım ve epsom tuzu ilave ettim.
-Balık ilk 3-4 gün yem yemedi ben bu 3-4 günlük süre zarfında her gün %30 su değiştirip ilk gün eklediğim flagyl ve epsom un %50 kadarını ilave ettim suya.
-bugün ise dışkısının normal formuna döndüğünü,hareketlendiğini ve yem yediğini gördüğümde çok mutlu oldum.
-Gerekli şekilde damlatma yöntemi ile sabırlı bir şekilde aşılama yapıp ana tanka balığımı koydum.
Edindiğim tecrübeler:
-telaş yapılacak bir durum yok. Zaten balığı karantina tankına koyup yeterince streslendiriyoruz bir de ikide bir nasıl olmuş diye gözlemlemek balığı daha da strese sokacağı ihtimalini veriyor.
-Tek yem ile beslenmemesi gerektiği konusunda tecrübe edindim.
* Umarım benim gibi bu işe yeni başlayan başlayan arkadaşların yolu buralara düşmeden bu hastalığı yaşamamalarını dilerim. Herkese keyifli hobiler. [EDIT]Rangemax77,2023-11-14 23:14:54[/EDIT]
[QUOTE=faruk036]Normalde bloat zaten balığın herhangi bir nedenden kabız olması demekki Buda balığın tedaviye cevap vermesi durumunda çok kalın ve çokça sert ve siyah dışkı yapmasıyla olur. Balığın dışkısının şeffaf olması bloat ihtimalini ekarte edebilir şeffaf dışkı genelde iç paraziti işaret eder ki onun da belirtisi karında çökme , yeme gelmeme ve şeffaf dışkıdır sizin balıkta karında çökme yok yani sözün özü belirti olarak ne tam anlamıyla bloata uyuyor nede iç parazite bence sera baktotabs edinin akvaryum Alanı geniş petshoplarda tane ile satılmakta 3,5 tablet edinip denemenizde fayda var o balık iyileşmişse bile karantina tankında tek başına stres olmuş olabilir bu durumda da yeme gelmeme olabilir [/QUOTE]
Fikirler için teşekkürler bugün tedavi sürecini başarılı bir şekilde bitirmiş durumdayım. Aşılama yaparak karantina tankından ana tankıma ekledim. Şu an gayet sağlıklı ve yem yiyor.
Bu konuya yolu düşmüş aynı hastalıktan muzdarip olan arkadaşlara, gerekli tedavi ilaçlarını envanterinde bulundurmaları için balıkların hasta olmalarını beklememelerini öneririm. Çünkü ne kadar erken tedaviye başlanırsa o kadar başarılı olunabildini öğrendim.
Özet geçmek gerekirse:
-balığın yem yemediğini,durgunlaştığını,şeffaf dışkı yaptığını ve saklandığını fark eder etmez karantina tankına akvaryumdan aldığım su ile yerleştirdim. Yedek ısıtıcıyı taktım akvaryumdaki ile aynı dereceye getirdim. Hava taşı ile destekledim.
- karantina tankındaki suya flagyl ilaç ( 50lt 1 ölçek veriliyor araştırmalarımda) karıştırdım ve epsom tuzu ilave ettim.
-Balık ilk 3-4 gün yem yemedi ben bu 3-4 günlük süre zarfında her gün %30 su değiştirip ilk gün eklediğim flagyl ve epsom un %50 kadarını ilave ettim suya.
-bugün ise dışkısının normal formuna döndüğünü,hareketlendiğini ve yem yediğini gördüğümde çok mutlu oldum.
-Gerekli şekilde damlatma yöntemi ile sabırlı bir şekilde aşılama yapıp ana tanka balığımı koydum.
Edindiğim tecrübeler:
-telaş yapılacak bir durum yok. Zaten balığı karantina tankına koyup yeterince streslendiriyoruz bir de ikide bir nasıl olmuş diye gözlemlemek balığı daha da strese sokacağı ihtimalini veriyor.
-Tek yem ile beslenmemesi gerektiği konusunda tecrübe edindim.
* Umarım benim gibi bu işe yeni başlayan başlayan arkadaşların yolu buralara düşmeden bu hastalığı yaşamamalarını dilerim. Herkese keyifli hobiler. [EDIT]Rangemax77,2023-11-14 23:14:54[/EDIT]
3D Arka Fon Yapımı Resimli Led ışıklı (değirmen)
[QUOTE=byture]Yıl olmuş 2023 yaklaşık değil tam 10 yıl evvel başlayıp bir ayda yaptığım bu çalışma sizlere ömür. Bu geçen on yılda herşey gibi bizlerde yaşlandık ve eskidik hayatımıza girenler ve çıkanlar oldu. Ben bu arka fonu yapmaya başladığımda büyük bir bunalımın içindeydim ve o dönemde bu iş bana büyük moral vermişti. Bu sebeple burada paylaşma gereği duymuştum, iyiki paylaşmışım iyi ki sizlerin arasında olmuşum. Hobi insanın sevdiği için yaptığı iştir ve insanı hayata bağlar. Bu yazıyı okuyan herkes umarım hayatı boyunca sevdiği işi yapar. Ama unutmayın dünya fani, baki olana çalışalım. :)[/QUOTE]
10 yıl önce açtığın konuya dönüş yapmanı görmek açıkçası beni mutlu etti. Tekrar emeğine sağlık şu an bir akvaryumun var mı eğer var ise güncel durumunu atabilir misin ?
[QUOTE=byture]Yıl olmuş 2023 yaklaşık değil tam 10 yıl evvel başlayıp bir ayda yaptığım bu çalışma sizlere ömür. Bu geçen on yılda herşey gibi bizlerde yaşlandık ve eskidik hayatımıza girenler ve çıkanlar oldu. Ben bu arka fonu yapmaya başladığımda büyük bir bunalımın içindeydim ve o dönemde bu iş bana büyük moral vermişti. Bu sebeple burada paylaşma gereği duymuştum, iyiki paylaşmışım iyi ki sizlerin arasında olmuşum. Hobi insanın sevdiği için yaptığı iştir ve insanı hayata bağlar. Bu yazıyı okuyan herkes umarım hayatı boyunca sevdiği işi yapar. Ama unutmayın dünya fani, baki olana çalışalım. :)[/QUOTE]
10 yıl önce açtığın konuya dönüş yapmanı görmek açıkçası beni mutlu etti. Tekrar emeğine sağlık şu an bir akvaryumun var mı eğer var ise güncel durumunu atabilir misin ?
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
