ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Şubat 2024 21:30
Son Ziyaret:
12 Mayıs 2024 22:14
Toplam Mesaj:
13 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Çankiri
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emir
SON 10 MESAJI
Japon Balığımın Nesi Var?
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: balığım bembeyazdı alnında siyah bir leke oluştu, solungacı biraz morlaştı ve solungacında gümüş rengi bir şey var
Akvaryum Kapasitesi (litre): 120 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: iki tane daha japon balığı
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 24°
Filitrasyon: pipo filtrem var ve düzenli su değişimi yapıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242848/110520241609141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242848/110520241609211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242848/110520241609251.jpg[/IMG]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: balığım bembeyazdı alnında siyah bir leke oluştu, solungacı biraz morlaştı ve solungacında gümüş rengi bir şey var
Akvaryum Kapasitesi (litre): 120 litre
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: iki tane daha japon balığı
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 24°
Filitrasyon: pipo filtrem var ve düzenli su değişimi yapıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242848/110520241609141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242848/110520241609211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242848/110520241609251.jpg[/IMG]
Hasta Lepistes
[QUOTE=Hipinozo]Merhabalar,
Yaklaşık 6-7 aydır bu hobiyi edinmiş durumdayım. Maalesef ben de ilk başta iç filtre kullanmıştım. Su döngüsü veya oturmamış bakteriyi öğrenene kadar çok balık kaybettim.
Bu konuda çok bilgili değilim forumdaki üstadlara saygısızlık etmeden tecrübelerimi aktarmak isterim.
Öncelikle akvaryumda pet shoptan aldığınız ürünü kullanmamanızı tavsiye ederim.
Ben de kullandım ve pek faydasını göremedim.
Sonrasında burada tanıştığım bir arkadaş sayesinde sera markasının ürünlerini kullanmaya başladım. Bio nitrivec ve sera aquatan. İkinci olan suyu pek dinlendirmeye gerek kalmadan acil durumlarda su değişimi için kullanılıyor. Nitrivec ise bakteri döngüsünün oturmasını ve onu korumaya yardımcı oluyor.
Bu ürünlerden ben memnun kaldım size de tavsiye edebilirim. İç filtreden pipo filtreye geçtiğimde balıkların daha rahat yüzdüğünü akvaryumun zamanla daha netleştiğini gördüm.
Lepistesler için bitki, bitki kumu da avantaj sağlıyor. Bu bendeki bilgiler bu balığınızı kurtarmaya yeterli olamayabilir belki. Çok net bir bilgi veremem maalesef. Ama sonraki balıklarınıza faydalı olacağını düşünüyorum.
[/QUOTE]
çok teşekkür ederim hocam hepinize, ne yapmam ve ne kullanmam gerektiği konusunda az da olsa bilgi sahibiyim sanırım araştırmaya devam edeceğim sağlıcakla kalın
[QUOTE=Erdincsener4]
Maddi durumunuz müsaitse kesinlikle pipo filtre hatta yeni çıkan benim de kullandığım sumplu pipo filtre candır!Fiyatları da çok normal seviyelerde. Belli bir litreye kadar ki bence 80 litreye kadar olan akvaryumlarda iç filtre tamamen gereksiz bir ekipman,hiç bir avantajını göremedim bugüne kadar ben.
Sizin durumda da malesef benim ve muhtemelen bu hobiye hevesle başlayan herkesin yapabildiği ortak hatalar neden olmuş. Bundan sonrasındaki süreç için kayıp yaşamamanızı dilerim. Bu süreçte doğru insanlardan bol bol bilgilendirme videoları izlemeniz çok iyi olur.[/QUOTE]
haklısınız hocam en kısa sürede pipo filtre temin edeceğimden emin olabilirsiniz, tavsiyelerinizi uygulayacağım teşekkür ederim
[QUOTE=Hipinozo]Merhabalar,
Yaklaşık 6-7 aydır bu hobiyi edinmiş durumdayım. Maalesef ben de ilk başta iç filtre kullanmıştım. Su döngüsü veya oturmamış bakteriyi öğrenene kadar çok balık kaybettim.
Bu konuda çok bilgili değilim forumdaki üstadlara saygısızlık etmeden tecrübelerimi aktarmak isterim.
Öncelikle akvaryumda pet shoptan aldığınız ürünü kullanmamanızı tavsiye ederim.
Ben de kullandım ve pek faydasını göremedim.
Sonrasında burada tanıştığım bir arkadaş sayesinde sera markasının ürünlerini kullanmaya başladım. Bio nitrivec ve sera aquatan. İkinci olan suyu pek dinlendirmeye gerek kalmadan acil durumlarda su değişimi için kullanılıyor. Nitrivec ise bakteri döngüsünün oturmasını ve onu korumaya yardımcı oluyor.
Bu ürünlerden ben memnun kaldım size de tavsiye edebilirim. İç filtreden pipo filtreye geçtiğimde balıkların daha rahat yüzdüğünü akvaryumun zamanla daha netleştiğini gördüm.
Lepistesler için bitki, bitki kumu da avantaj sağlıyor. Bu bendeki bilgiler bu balığınızı kurtarmaya yeterli olamayabilir belki. Çok net bir bilgi veremem maalesef. Ama sonraki balıklarınıza faydalı olacağını düşünüyorum.
[/QUOTE]
çok teşekkür ederim hocam hepinize, ne yapmam ve ne kullanmam gerektiği konusunda az da olsa bilgi sahibiyim sanırım araştırmaya devam edeceğim sağlıcakla kalın
[QUOTE=Erdincsener4]
Maddi durumunuz müsaitse kesinlikle pipo filtre hatta yeni çıkan benim de kullandığım sumplu pipo filtre candır!Fiyatları da çok normal seviyelerde. Belli bir litreye kadar ki bence 80 litreye kadar olan akvaryumlarda iç filtre tamamen gereksiz bir ekipman,hiç bir avantajını göremedim bugüne kadar ben.
Sizin durumda da malesef benim ve muhtemelen bu hobiye hevesle başlayan herkesin yapabildiği ortak hatalar neden olmuş. Bundan sonrasındaki süreç için kayıp yaşamamanızı dilerim. Bu süreçte doğru insanlardan bol bol bilgilendirme videoları izlemeniz çok iyi olur.[/QUOTE]
haklısınız hocam en kısa sürede pipo filtre temin edeceğimden emin olabilirsiniz, tavsiyelerinizi uygulayacağım teşekkür ederim
Hasta Lepistes
[QUOTE=Foltes]Hocam, tekrar baktığımda umarım kullandığınız şey akvaryumdur.
Öncelikle bir pipo filtre edinin, sanırım tankınızda filtre yok.
Filtreyi asla kapatmayın bırakın çalışsın yararlı bakteriler filtreye tutunur.
Kimyasal kullanmayın (metilen mavisi vs kullanın diye vermiş olabilir petshopunuz onun kullanım amacı farklı, kullanmayın. forumda bulabilirsiniz.)
Yemlemeyi fazla yapmayın, dozunda.
İsterseniz bakteri kültürü oluşması için bakteri yemleri tarzı şeyler var onları temin edebilirsiniz, sadece süreci hızlandırır.
Kuyruk erimesi tedavisi içinde, youtubede videolar bulabilirsiniz çeşitli tedavi yöntemleri var, fakat bu saatten sonra kurtarılacağını sanmıyorum.
[/QUOTE]
Balık hastaysa diye fanusa ayırmıştım hocam bu ölümünü hızlandırır mı?
İç filtre kullanıyordum ama gerekli ise pipo filtre de alırım ikisini aynı anda kullanmam sorun olur mu? Kültür işini hızlandırmak için Sera bio nitrivec, Belki tedavi edilebilir diye Sera bactobur alacağım yarın tesekkurler
[QUOTE=Foltes]Hocam, tekrar baktığımda umarım kullandığınız şey akvaryumdur.
Öncelikle bir pipo filtre edinin, sanırım tankınızda filtre yok.
Filtreyi asla kapatmayın bırakın çalışsın yararlı bakteriler filtreye tutunur.
Kimyasal kullanmayın (metilen mavisi vs kullanın diye vermiş olabilir petshopunuz onun kullanım amacı farklı, kullanmayın. forumda bulabilirsiniz.)
Yemlemeyi fazla yapmayın, dozunda.
İsterseniz bakteri kültürü oluşması için bakteri yemleri tarzı şeyler var onları temin edebilirsiniz, sadece süreci hızlandırır.
Kuyruk erimesi tedavisi içinde, youtubede videolar bulabilirsiniz çeşitli tedavi yöntemleri var, fakat bu saatten sonra kurtarılacağını sanmıyorum.
[/QUOTE]
Balık hastaysa diye fanusa ayırmıştım hocam bu ölümünü hızlandırır mı?
İç filtre kullanıyordum ama gerekli ise pipo filtre de alırım ikisini aynı anda kullanmam sorun olur mu? Kültür işini hızlandırmak için Sera bio nitrivec, Belki tedavi edilebilir diye Sera bactobur alacağım yarın tesekkurler
Hasta Lepistes
[QUOTE=Foltes]Kötü su şartlarından kastım, bakteri döngüsü oturmamış su hocam. Bakteri döngüsü oturmamış akvaryumlarda balıklar bir nevi savunmasızdır. Böyle durumlara alışın birkaç hafta için, hatanız direk akvaryumu doldurup balıkları eklemek olmuş sanırım. Sondaki dediğiniz yan yüzme olayı da tam da kuyruk erimesini kanıtlıyor, balık kendini kontrol edemediği için ordan oraya savrulur. Bir çok balığımda yaşadım.
Ayrıca bulaşıcı değildir, umarım diğer balıklarınız da güçsüz düşmez.[/QUOTE]
Hocam bakteri döngüsü konusunu biraz daha açabilir misiniz size zahmet bunu oturtmak için ne yapmam gerekir? Kuyruk erimesinin bir tedavisi yok mu acaba?
[QUOTE=Foltes]Kötü su şartlarından kastım, bakteri döngüsü oturmamış su hocam. Bakteri döngüsü oturmamış akvaryumlarda balıklar bir nevi savunmasızdır. Böyle durumlara alışın birkaç hafta için, hatanız direk akvaryumu doldurup balıkları eklemek olmuş sanırım. Sondaki dediğiniz yan yüzme olayı da tam da kuyruk erimesini kanıtlıyor, balık kendini kontrol edemediği için ordan oraya savrulur. Bir çok balığımda yaşadım.
Ayrıca bulaşıcı değildir, umarım diğer balıklarınız da güçsüz düşmez.[/QUOTE]
Hocam bakteri döngüsü konusunu biraz daha açabilir misiniz size zahmet bunu oturtmak için ne yapmam gerekir? Kuyruk erimesinin bir tedavisi yok mu acaba?
Hasta Lepistes
[QUOTE=Foltes]Yanlış görmediysem kuyruk erimesi var, ve dibe çökmüş yem yemiyor. Bu saatten sonra yapacağınız bişey kalmamış, genelde kötü su şartlarından olur bu tarz durumlar. Tankınız kaç haftalık? [/QUOTE]
Bir hafta oluyor neredeyse, kötü su şartlarından kastınız nedir hocam çeşme suyunu iki gün dinlendiriyorum ayrıca deep fix kullanıyorum
kuyruk erimesi dediğiniz şey tam olarak ne oluyor diğer balıklarımda da görülebilir mi?
balık birden hareketlendi yem yemeye başladı ve su yüzeyine yakın bir şekilde yüzüyor ama hafif yan duruyor sanki bir yüzgecini kullanamıyor olabilir mi
[QUOTE=Foltes]Yanlış görmediysem kuyruk erimesi var, ve dibe çökmüş yem yemiyor. Bu saatten sonra yapacağınız bişey kalmamış, genelde kötü su şartlarından olur bu tarz durumlar. Tankınız kaç haftalık? [/QUOTE]
Bir hafta oluyor neredeyse, kötü su şartlarından kastınız nedir hocam çeşme suyunu iki gün dinlendiriyorum ayrıca deep fix kullanıyorum
kuyruk erimesi dediğiniz şey tam olarak ne oluyor diğer balıklarımda da görülebilir mi?
balık birden hareketlendi yem yemeye başladı ve su yüzeyine yakın bir şekilde yüzüyor ama hafif yan duruyor sanki bir yüzgecini kullanamıyor olabilir mi
Hasta Lepistes
[QUOTE=Erdincsener4]Malesef ne zaman böyle bir manzara görsem,o balığı kaybettim. Akvaryumda su değişimi ya da bir farklılık yarattınız mı?[/QUOTE]
Su değişimi yaptım ancak yapmadan önce de böyleydi, elime aldığım zaman hiç çırpınmıyor iyice hareketsizleşti. Arada bir titriyor neden olabilir?[EDIT]emivr,2024-04-27 22:32:52[/EDIT]
[QUOTE=Erdincsener4]Malesef ne zaman böyle bir manzara görsem,o balığı kaybettim. Akvaryumda su değişimi ya da bir farklılık yarattınız mı?[/QUOTE]
Su değişimi yaptım ancak yapmadan önce de böyleydi, elime aldığım zaman hiç çırpınmıyor iyice hareketsizleşti. Arada bir titriyor neden olabilir?[EDIT]emivr,2024-04-27 22:32:52[/EDIT]
Hasta Lepistes
Geçen hafta bir erkek iki dişi olmak üzere üç lepistes aldım, dişilerde hiç bir sorun yokken erkek lepistesim akvaryumun dibine çöktü hareketsiz bekliyor yem yemiyor. Lepistesi diğerlerinden ayırdım iyileşmesi için ne yapabilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242848/270420242029441.jpg[/IMG]
Geçen hafta bir erkek iki dişi olmak üzere üç lepistes aldım, dişilerde hiç bir sorun yokken erkek lepistesim akvaryumun dibine çöktü hareketsiz bekliyor yem yemiyor. Lepistesi diğerlerinden ayırdım iyileşmesi için ne yapabilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/242848/270420242029441.jpg[/IMG]
Japon Balığımın Nesi Var?
Merak edenler için balığım yaşıyor, büyük bir akvaryumda çok sağlıklı ve mutlu, herkese teşekkür ederim
Merak edenler için balığım yaşıyor, büyük bir akvaryumda çok sağlıklı ve mutlu, herkese teşekkür ederim
Japon Balığımın Nesi Var?
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]
Hava taşına ihtiyacı yok oksijene ihtiyacı var suyun yüzeyini dalgalandırman önemli ya filitre ile dalgalandırırsın yada hava taşı ile . Büyük bitkili bir akvaryumda balık stoğuna göre bu ikisine de gerek kalmayabilir. [/QUOTE]
Hocam sizi tekrardan rahatsız ediyorum kusura bakmayın, akvaryum şu an elimde bir gün önceden temiz bir kovaya musluk suyunu dinlenmeye bırakmıştım içindeki klorun uçması için ne kadar beklemeliyim? bir gün yeterli mi?
Ayrıca su değişimlerinde hazır su mu kullanmalıyım musluk suyu mu?
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]
Hava taşına ihtiyacı yok oksijene ihtiyacı var suyun yüzeyini dalgalandırman önemli ya filitre ile dalgalandırırsın yada hava taşı ile . Büyük bitkili bir akvaryumda balık stoğuna göre bu ikisine de gerek kalmayabilir. [/QUOTE]
Hocam sizi tekrardan rahatsız ediyorum kusura bakmayın, akvaryum şu an elimde bir gün önceden temiz bir kovaya musluk suyunu dinlenmeye bırakmıştım içindeki klorun uçması için ne kadar beklemeliyim? bir gün yeterli mi?
Ayrıca su değişimlerinde hazır su mu kullanmalıyım musluk suyu mu?
Japon Balığımın Nesi Var?
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Fanusta olmasından kaynaklı oksijen yetersiz boğuluyor. Akvaryum alamayacaksanız akvaryumu olan birine veya en kötü akvaryumcuya verin yoksa ölür.
Balık çok güzelmiş. [/QUOTE]
Yanıtınız için teşekkür ederim hocam, akvaryum şu an kargoda, elime ulaşıncaya kadar balığı birine vereceğim tekrardan teşekkürler
[QUOTE=Alp3]
https://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=997628&PID=6024156#scrl6024156
dün benzer bi konu açılmıştı fanusta bir saniye bile bekletmeyin balığı. Yeni tank alıcaksınız da japon balıklarının gereksinimi araştırıp alın karşılayacak bir akvaryum alamazsanız da arkadaşın dediği gibi sahiplendirin başka türlere yönelin [/QUOTE]
Çok haklısınız hocam kusura bakmayın araştırmadan balık almak için hızlı davranmamalıydım, tavsiyelerinizi uygulayacağım cevabınız için teşekkürler
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Fanusta olmasından kaynaklı oksijen yetersiz boğuluyor. Akvaryum alamayacaksanız akvaryumu olan birine veya en kötü akvaryumcuya verin yoksa ölür.
Balık çok güzelmiş. [/QUOTE]
Yanıtınız için teşekkür ederim hocam, akvaryum şu an kargoda, elime ulaşıncaya kadar balığı birine vereceğim tekrardan teşekkürler
[QUOTE=Alp3]
https://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=997628&PID=6024156#scrl6024156
dün benzer bi konu açılmıştı fanusta bir saniye bile bekletmeyin balığı. Yeni tank alıcaksınız da japon balıklarının gereksinimi araştırıp alın karşılayacak bir akvaryum alamazsanız da arkadaşın dediği gibi sahiplendirin başka türlere yönelin [/QUOTE]
Çok haklısınız hocam kusura bakmayın araştırmadan balık almak için hızlı davranmamalıydım, tavsiyelerinizi uygulayacağım cevabınız için teşekkürler
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 70 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Hidro Dinamik,
kasim12,
0rnn,
Jeveux,
hasancn,
Urar,
Tuby,
Öğretmen Ali,
altuntasseref,
simsela,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
TheDS,
osmandbnl,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
EKAR,
Kınayu,
sina cen,
DigitalPen,
Gökdeniz Kale,
GokturkEkinci,
heserx,
ternapi,
aupqua,
Corydoras.gram,
shkola onlain_zrei,
wille6994,
Ehtiyar,
yeekim,
MarkOrion,
Mertkk,
Tata,
wallece,
Sufisu,
TuRKeR,
alperibis,
LEGEND59,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
