ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
LorisFarauros
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Haziran 2024 16:58
Son Ziyaret:
19 Şubat 2025 14:20
Toplam Mesaj:
6 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hakan Güler
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Manisa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hakan Güler
SON 5 MESAJI
Japon Yumurtlama Durumu
Merhaba,
Yaklaşık 7 aydır 4 adet japon balığı bakıyorum. Düzenli aralıklarla sularını değiştirip yemlemesini sağlıyorum. Her şey oldukça yolunda gidiyor. Normalde kullandığım hava motoru da sorunsuz çalışıyor. Ancak birkaç gündür evde değildim ve geldiğimde suyun birden kötüleştiğini fark ettim. Balıklara zarar vermemesi için onları ayrı bir suya aldım. Suyu değiştirmek için dip çekimi yaptığım esnada akvaryumun dibinde bir sürü yumurta gördüm. Ve daha önce hiç bu durumla karşılaşmadım. Balıkları oradan aldığım için yaklaşık 18 saattir akvaryumda motor da çalışmıyor. Bu yumurtalar yada akvaryum için yapabileceğim bir şey var mı? Mantar vb. Durumundan yada diğer balıkları akvaryuma geri koymaktan şuan korkuyorum. Tavsiyeniz var mı? Ben suyun bir kısmını aldım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/140220251722341.jpg[/IMG]
Merhaba,
Yaklaşık 7 aydır 4 adet japon balığı bakıyorum. Düzenli aralıklarla sularını değiştirip yemlemesini sağlıyorum. Her şey oldukça yolunda gidiyor. Normalde kullandığım hava motoru da sorunsuz çalışıyor. Ancak birkaç gündür evde değildim ve geldiğimde suyun birden kötüleştiğini fark ettim. Balıklara zarar vermemesi için onları ayrı bir suya aldım. Suyu değiştirmek için dip çekimi yaptığım esnada akvaryumun dibinde bir sürü yumurta gördüm. Ve daha önce hiç bu durumla karşılaşmadım. Balıkları oradan aldığım için yaklaşık 18 saattir akvaryumda motor da çalışmıyor. Bu yumurtalar yada akvaryum için yapabileceğim bir şey var mı? Mantar vb. Durumundan yada diğer balıkları akvaryuma geri koymaktan şuan korkuyorum. Tavsiyeniz var mı? Ben suyun bir kısmını aldım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/140220251722341.jpg[/IMG]
Japon Balıklarım Stres Olmuş Olabilir Mi?
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]Akvaryumdaki taşları çıkarın. En az 100 litre bir akvaryum alın. [/QUOTE]
Akvaryumda olan şeyler cam bilye ve dekorasyon, onlarla da zaman geçiriyorlar bunları çıkarttığımda dibe bile inmiyorlar. Ayrıca yukarıdaki yazımda bahsettiğim gibi şuan bırakın 100 lt bir akvaryumu 50 lt bile alamam ne yazık ki. Burası için yapılacak bir tavsiye istedim. Kaldı ki sorduğum soru ve verdiğim detaylara yeterli bir bilgi değil. Yine de sağolun.
[QUOTE=Kırımlı]Akvaryuma silis kum eklemenizi tavsite ederim. Balıklar kendilerini doğal bir ortamda hissetmeleri için. Hiçbir dekor malzemesi kullanmayın. Yüzücek alanları olsun. Pipo filtre takabilirsiniz, ucuzdurlar, akıntı fazla yapmazlar. Tek sorunları hava motoru istemeleri. Onu da alın bi zahmet canım 300 tl ye iyi birşey bulursunuz😀. Zaten akvaryumun hali hazırda hava taşına ihtiyacı var, pipo filitre bu sorunu çözer. 1 orta boy pipo, yada 2 küçük pipo alabilirsiniz. Fazla yer kaplamayacak şekilde rercihinizi yapın ben pipoların akvaryumunuzda nasıl yer kaplayacağını bipmiyorum ona siz karar verin. Günde 2 kez yemleme yapın, ve az yem vermekden kaçının. Çok demiyorum, miktarınca verin diyorum. Yem azlığı yüzünden kavga ediyor olabilirler.
Bu dedikleeimin size maksimum maliyeti 700-800 tl olur. Akvaryumculuk pahalı bir hobi![/QUOTE]
Cevap için teşekkürler ama sorduğum sorulara net bir cevap yine alamadım. İçerisine kum ekleyin ve eklemeyin diye ikiye bölünmüş bir akvaryum dünyası var. Kum konusunu değerlendireceğim. Filtre zaten var içerisinde ve filtre suda dalgalandırma da yapıyor zaten. Yani oksijen durumuyla ilgili olmadığına eminim ama gözden kaçan bir şey olup olmadığını bilmiyorum. Az yemden kastım balık başına 1 tanecik gibi bir az değil. 2 dakika içerisinde bitirebilecekleri kadar bir yem veriyorum. Açlıktan değil fazla yemden ölen bir tür sonuçta. Yaklaşık 1,5-2 aydır da bu şekilde hiç böyle olmadılar. Yukarıda belirttiğim şekilde acaba hasta olabilirler mi ve yosun durumu için forum açtım.
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]Akvaryumdaki taşları çıkarın. En az 100 litre bir akvaryum alın. [/QUOTE]
Akvaryumda olan şeyler cam bilye ve dekorasyon, onlarla da zaman geçiriyorlar bunları çıkarttığımda dibe bile inmiyorlar. Ayrıca yukarıdaki yazımda bahsettiğim gibi şuan bırakın 100 lt bir akvaryumu 50 lt bile alamam ne yazık ki. Burası için yapılacak bir tavsiye istedim. Kaldı ki sorduğum soru ve verdiğim detaylara yeterli bir bilgi değil. Yine de sağolun.
[QUOTE=Kırımlı]Akvaryuma silis kum eklemenizi tavsite ederim. Balıklar kendilerini doğal bir ortamda hissetmeleri için. Hiçbir dekor malzemesi kullanmayın. Yüzücek alanları olsun. Pipo filtre takabilirsiniz, ucuzdurlar, akıntı fazla yapmazlar. Tek sorunları hava motoru istemeleri. Onu da alın bi zahmet canım 300 tl ye iyi birşey bulursunuz😀. Zaten akvaryumun hali hazırda hava taşına ihtiyacı var, pipo filitre bu sorunu çözer. 1 orta boy pipo, yada 2 küçük pipo alabilirsiniz. Fazla yer kaplamayacak şekilde rercihinizi yapın ben pipoların akvaryumunuzda nasıl yer kaplayacağını bipmiyorum ona siz karar verin. Günde 2 kez yemleme yapın, ve az yem vermekden kaçının. Çok demiyorum, miktarınca verin diyorum. Yem azlığı yüzünden kavga ediyor olabilirler.
Bu dedikleeimin size maksimum maliyeti 700-800 tl olur. Akvaryumculuk pahalı bir hobi![/QUOTE]
Cevap için teşekkürler ama sorduğum sorulara net bir cevap yine alamadım. İçerisine kum ekleyin ve eklemeyin diye ikiye bölünmüş bir akvaryum dünyası var. Kum konusunu değerlendireceğim. Filtre zaten var içerisinde ve filtre suda dalgalandırma da yapıyor zaten. Yani oksijen durumuyla ilgili olmadığına eminim ama gözden kaçan bir şey olup olmadığını bilmiyorum. Az yemden kastım balık başına 1 tanecik gibi bir az değil. 2 dakika içerisinde bitirebilecekleri kadar bir yem veriyorum. Açlıktan değil fazla yemden ölen bir tür sonuçta. Yaklaşık 1,5-2 aydır da bu şekilde hiç böyle olmadılar. Yukarıda belirttiğim şekilde acaba hasta olabilirler mi ve yosun durumu için forum açtım.
Japon Balıklarım Stres Olmuş Olabilir Mi?
Merhaba,
Balık beslemeye başlayalı çok uzun zaman olmadı. Yaklaşık 1,5 aydır Japon Balığı ile ilgileniyorum. Daha önce de burada foruma yazmış ve arkadaşın söylediklerini birebir uygulamıştım. Dün öğlene kadar herhangi bir anormallik yoktu. Balıklar gayet güzel bir şekilde yüzüyor, yem yiyor ve dışkıları da sağlıklı görünüyordu.
Ancak bir anda sanki bir şey olmuş gibi hepsi yüzmeyi bırakıp ya filtrenin altında ya da akvaryumun herhangi bir noktasında toplanıp birlikte durmaya başladılar. Ve hatta bazen birbirlerini kovalamaya başladılar. Bu neden oldu bilmiyorum ama uzun süredir akvaryumda yada balıklarımda böyle bir durum gözlemlememiştim. Ne yapabileceğimi de bilmiyorum.
Hatta 1 tane balığın sırt yüzgeci arada inik şekilde oluyor. Diğerlerinde bunu görmedim.
İç filtreyi ise günde 2-3 kez 30-40 dakika kadar çalıştırıyorum çünkü Japon Balığı için devamlı çalışması yorucu olur dediler.
Akvaryum ile ilgili bilgiler ise şöyle;
35 litrelik bir akvaryum,
4 japon balığı var,
Günde 1 kez az bir yem veriyorum,
4-5 günde bir kez %30 oranında su değişimi yapıyorum. (Min 5-6 gün dinlendirilmiş içme suyu ile)
İçerisinde kullandığım filtre ise;
Venus Aqua 2003F
240V 50/60 Hz 12W
F. Max: 600L/H
Bir de camlar çok hafif yosunlanıyor gibi, güneşten uzakta tutuyorum oldukça. Buna ne yapabilirim? Buna da bir cevap bulabilirsem sevinirim. [:?]
Daha önceki yazım;
https://www.akvaryum.com/Forum/japon_akvaryumunda_filtre_kullanimi_k1000233.asp?PID=6037378
Burada verilen bilgiyle birlikte filtreyi uzun cama yapıştırdım, yapay bitkileri ve deniz kabuğunu çıkarttım. Sonrasında 2 balık daha ekledim akvaryuma. 2 haftadır beraberler. Hiçbir şey de yoktu.
Desteğinizi bekliyorum.
(Not eklemek istiyorum; 4 japon balığı için şuan idare eder ama yetmeyecek bir akvaryum olduğunu biliyorum litre bazında. Ancak maddi imkanlardan dolayı şuan daha büyük bir akvaryum alamıyorum, camcıda da yaptırmam çok zor çünkü küçük bir yerleşim yerindeyim. Bunu göz önünde bulundurarak cevap verirseniz sevinirim. Yoksa ben de onlara kocaman bir alan yaratmayı isterdim...)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/290620240737081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/290620240737131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/290620240737171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/290620240738141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241707241.jpg[/IMG][EDIT]LorisFarauros,2024-06-29 08:05:57[/EDIT]
Merhaba,
Balık beslemeye başlayalı çok uzun zaman olmadı. Yaklaşık 1,5 aydır Japon Balığı ile ilgileniyorum. Daha önce de burada foruma yazmış ve arkadaşın söylediklerini birebir uygulamıştım. Dün öğlene kadar herhangi bir anormallik yoktu. Balıklar gayet güzel bir şekilde yüzüyor, yem yiyor ve dışkıları da sağlıklı görünüyordu.
Ancak bir anda sanki bir şey olmuş gibi hepsi yüzmeyi bırakıp ya filtrenin altında ya da akvaryumun herhangi bir noktasında toplanıp birlikte durmaya başladılar. Ve hatta bazen birbirlerini kovalamaya başladılar. Bu neden oldu bilmiyorum ama uzun süredir akvaryumda yada balıklarımda böyle bir durum gözlemlememiştim. Ne yapabileceğimi de bilmiyorum.
Hatta 1 tane balığın sırt yüzgeci arada inik şekilde oluyor. Diğerlerinde bunu görmedim.
İç filtreyi ise günde 2-3 kez 30-40 dakika kadar çalıştırıyorum çünkü Japon Balığı için devamlı çalışması yorucu olur dediler.
Akvaryum ile ilgili bilgiler ise şöyle;
35 litrelik bir akvaryum,
4 japon balığı var,
Günde 1 kez az bir yem veriyorum,
4-5 günde bir kez %30 oranında su değişimi yapıyorum. (Min 5-6 gün dinlendirilmiş içme suyu ile)
İçerisinde kullandığım filtre ise;
Venus Aqua 2003F
240V 50/60 Hz 12W
F. Max: 600L/H
Bir de camlar çok hafif yosunlanıyor gibi, güneşten uzakta tutuyorum oldukça. Buna ne yapabilirim? Buna da bir cevap bulabilirsem sevinirim. [:?]
Daha önceki yazım;
https://www.akvaryum.com/Forum/japon_akvaryumunda_filtre_kullanimi_k1000233.asp?PID=6037378
Burada verilen bilgiyle birlikte filtreyi uzun cama yapıştırdım, yapay bitkileri ve deniz kabuğunu çıkarttım. Sonrasında 2 balık daha ekledim akvaryuma. 2 haftadır beraberler. Hiçbir şey de yoktu.
Desteğinizi bekliyorum.
(Not eklemek istiyorum; 4 japon balığı için şuan idare eder ama yetmeyecek bir akvaryum olduğunu biliyorum litre bazında. Ancak maddi imkanlardan dolayı şuan daha büyük bir akvaryum alamıyorum, camcıda da yaptırmam çok zor çünkü küçük bir yerleşim yerindeyim. Bunu göz önünde bulundurarak cevap verirseniz sevinirim. Yoksa ben de onlara kocaman bir alan yaratmayı isterdim...)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/290620240737081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/290620240737131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/290620240737171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/290620240738141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241707241.jpg[/IMG][EDIT]LorisFarauros,2024-06-29 08:05:57[/EDIT]
Japon Akvaryumunda Filtre Kullanımı
Merhaba, öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Dediklerinize dikkat etmeye çalışacağım kesinlikle. İlk olarak akvaryumdaki yapay bitkileri çıkartıp filtreyi de dediğiniz gibi uzun cama yapıştırıp biraz daha yukarıya taşıyacağım. 2. bir yem konusunu ben de düşünüyordum ve bunu da göz önüne alacağım.
Akvaryumdaki bakteri kültürü konusunda da birkaç şey okumuştum bu sebeple buna elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum. Dediğiniz ürünlerden bir tanesini Petshop da önerdi onu da oradan alabilirim.
Çekvalfi de petshop filtrenin çok ses yaptığını söylediğim için verdi hava hortumuna takmam için. Bunu çıkartmalı mıyım? Ancak inanılmaz bir ses yapıyor. Önereceğiniz farklı bir şey varsa sevinirim. Video veya ses eklenebilse göstermek isterim.
Bunun dışında zemine kum koyma konusunda pek bilgim yok. Yani zemine kum koyduğumda suyu bulandırma durumu ya da temizlik konusunda ne yapabilirim bilmiyorum daha önce hiç kullanmadım. Ama bu kumla oynama konusunu da bir kaç yerde gördüm.
Son olarak da Japon balığının akvaryumuna ek olarak sizce vatoz yada çöpçü balığı alınır mı? Çöpçü için emin olamıyorum çünkü japonlar zaten çöpçü gibi buldukları her şeyi yiyebilen canlılar. Ama bu akvaryuma ekleyebileceğim bu tarz bir şey varsa bilmek isterim. Şimdiden teşekkürler.[EDIT]LorisFarauros,2024-06-11 13:14:23[/EDIT]
Merhaba, öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Dediklerinize dikkat etmeye çalışacağım kesinlikle. İlk olarak akvaryumdaki yapay bitkileri çıkartıp filtreyi de dediğiniz gibi uzun cama yapıştırıp biraz daha yukarıya taşıyacağım. 2. bir yem konusunu ben de düşünüyordum ve bunu da göz önüne alacağım.
Akvaryumdaki bakteri kültürü konusunda da birkaç şey okumuştum bu sebeple buna elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum. Dediğiniz ürünlerden bir tanesini Petshop da önerdi onu da oradan alabilirim.
Çekvalfi de petshop filtrenin çok ses yaptığını söylediğim için verdi hava hortumuna takmam için. Bunu çıkartmalı mıyım? Ancak inanılmaz bir ses yapıyor. Önereceğiniz farklı bir şey varsa sevinirim. Video veya ses eklenebilse göstermek isterim.
Bunun dışında zemine kum koyma konusunda pek bilgim yok. Yani zemine kum koyduğumda suyu bulandırma durumu ya da temizlik konusunda ne yapabilirim bilmiyorum daha önce hiç kullanmadım. Ama bu kumla oynama konusunu da bir kaç yerde gördüm.
Son olarak da Japon balığının akvaryumuna ek olarak sizce vatoz yada çöpçü balığı alınır mı? Çöpçü için emin olamıyorum çünkü japonlar zaten çöpçü gibi buldukları her şeyi yiyebilen canlılar. Ama bu akvaryuma ekleyebileceğim bu tarz bir şey varsa bilmek isterim. Şimdiden teşekkürler.[EDIT]LorisFarauros,2024-06-11 13:14:23[/EDIT]
Japon Akvaryumunda Filtre Kullanımı
[:?]Merhaba, yaklaşık 1 aydır Japon Balığı bakmaktayım. 2 tane Japon balığım için yaklaşık 30-35 LT olan bir akvaryum ve içerisine de bir filtre aldım. Su değişimini hafta 1 %30 oranında yapıp her gün sabah 09:00 akşam 21:00 saatlerinde düzenli olarak az az yem veriyorum. Yemi de filtreyi de balıkları aldığım Petshop önerdi. Çok profesyonel olmadığım için de kabul ettim. Ancak bir tanıdığımız bu filtrenin çok hızlı olduğunu ve balıkları yoracağını söyledi. Yemin doğru olup olmadığını bilmiyorum. [:?] Filtredeki akış hızını düşürmek için bir yöntem var mıdır? Ve önerebileceğiniz farklı bir şey var mıdır? Sırf yorulmamaları için günde aralıklı olarak toplamda 2-3 saat ancak çalıştırıyorum. Destek olursanız sevinirim. Akvaryumun, filtrenin ve yemin görsellerini de ekleyeceğim. Çok ses olmasın diye hortumunda susturucu da mevcut. [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241705141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241706261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241707021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241707241.jpg[/IMG]
[:?]Merhaba, yaklaşık 1 aydır Japon Balığı bakmaktayım. 2 tane Japon balığım için yaklaşık 30-35 LT olan bir akvaryum ve içerisine de bir filtre aldım. Su değişimini hafta 1 %30 oranında yapıp her gün sabah 09:00 akşam 21:00 saatlerinde düzenli olarak az az yem veriyorum. Yemi de filtreyi de balıkları aldığım Petshop önerdi. Çok profesyonel olmadığım için de kabul ettim. Ancak bir tanıdığımız bu filtrenin çok hızlı olduğunu ve balıkları yoracağını söyledi. Yemin doğru olup olmadığını bilmiyorum. [:?] Filtredeki akış hızını düşürmek için bir yöntem var mıdır? Ve önerebileceğiniz farklı bir şey var mıdır? Sırf yorulmamaları için günde aralıklı olarak toplamda 2-3 saat ancak çalıştırıyorum. Destek olursanız sevinirim. Akvaryumun, filtrenin ve yemin görsellerini de ekleyeceğim. Çok ses olmasın diye hortumunda susturucu da mevcut. [:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241705141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241706261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241707021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247010/090620241707241.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
