ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
balik1234
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Haziran 2024 12:11
Son Ziyaret:
20 Temmuz 2024 19:48
Toplam Mesaj:
13 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
.
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
.
SON 10 MESAJI
Balığım Şişti
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]
Renkli taşları çıkarın. Akvaryum ve filtre bir kaç günlüğüne değil balığın ömrüne göre temin etmelisiniz. Tedaviden kastım kalıcıydı. [/QUOTE]
Balığım öldü hocam yine de sağ olun. Diğer balığımı bu akvaryuma aktarmak istiyorum ama suyu yenilemem gerekir mi? Enfeksiyonik bir hastalık olma olasılığı var mıdır?
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]
Renkli taşları çıkarın. Akvaryum ve filtre bir kaç günlüğüne değil balığın ömrüne göre temin etmelisiniz. Tedaviden kastım kalıcıydı. [/QUOTE]
Balığım öldü hocam yine de sağ olun. Diğer balığımı bu akvaryuma aktarmak istiyorum ama suyu yenilemem gerekir mi? Enfeksiyonik bir hastalık olma olasılığı var mıdır?
Japon Balığında İleri Dropsy
[QUOTE=Azizdurdenn]
Renkli taşları çıkarın.[/QUOTE][QUOTE=Azizdurdenn]
Renkli taşları çıkarın.[/QUOTE]
Çıkaracağım ama bomboş kalıyor ortam, ortamın nasıl göründüğü umurumda değil ama hayvan aranıyor bir şeyler. Şu an elimde dere kumu yok, başka ne koyabilirim?
[QUOTE=Azizdurdenn]
Renkli taşları çıkarın.[/QUOTE][QUOTE=Azizdurdenn]
Renkli taşları çıkarın.[/QUOTE]
Çıkaracağım ama bomboş kalıyor ortam, ortamın nasıl göründüğü umurumda değil ama hayvan aranıyor bir şeyler. Şu an elimde dere kumu yok, başka ne koyabilirim?
Japon Balığında İleri Dropsy
Hastalık Belirtileri: Şişme, pullarda kabarma, dropsy
Akvaryum Kapasitesi (litre): Bilmiyorum
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 tane japon balığı başka canlı yok
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Bilmiyorum
Filitrasyon: Bilmiyorum
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Flagyl 500 mg yarım tablet, kaya tuzu
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Fanustan akvaryuma aldım, hava motoru taktım
Balığımda bir veya iki aydır şişme vardı, tamamen amatör balık bakıyorum iki japon balığım var bir anda geldiler. Ayrı fanuslarda yaşıyorlardı. Akvaryum temin edememiştim ödünç aldım birkaç günlüğüne şimdi. Hava motoru taktım. Hasta balığımı akvaryuma aldım bugün. Üç gün kadar flagyl verdim kaya tuzu verdim bir değişim göremedim. Şimdi hep tabanda duruyor, yamuk yumuk yüzüyor, gözünde kanlanma gibi bir şey var. Ne yapabilirim bilmiyorum. Yardımcı olur musunuz? Akvaryum ve motor temin edeceğim ama emaneten iyileşene kadar bu akvaryumu kullanıyorum. Kaç litre bir bilgim yok.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/060720241423391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/060720241423441.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Şişme, pullarda kabarma, dropsy
Akvaryum Kapasitesi (litre): Bilmiyorum
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 tane japon balığı başka canlı yok
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): Bilmiyorum
Filitrasyon: Bilmiyorum
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Flagyl 500 mg yarım tablet, kaya tuzu
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Fanustan akvaryuma aldım, hava motoru taktım
Balığımda bir veya iki aydır şişme vardı, tamamen amatör balık bakıyorum iki japon balığım var bir anda geldiler. Ayrı fanuslarda yaşıyorlardı. Akvaryum temin edememiştim ödünç aldım birkaç günlüğüne şimdi. Hava motoru taktım. Hasta balığımı akvaryuma aldım bugün. Üç gün kadar flagyl verdim kaya tuzu verdim bir değişim göremedim. Şimdi hep tabanda duruyor, yamuk yumuk yüzüyor, gözünde kanlanma gibi bir şey var. Ne yapabilirim bilmiyorum. Yardımcı olur musunuz? Akvaryum ve motor temin edeceğim ama emaneten iyileşene kadar bu akvaryumu kullanıyorum. Kaç litre bir bilgim yok.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/060720241423391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/060720241423441.jpg[/IMG]
Balığım Şişti
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]
Fanusa küçük bir pipo filtre veya hava taşı alıp balığın daha rahat hava almasını sağlayabilirsiniz. Bu ürünler için akvaryum motoru gerekli. Yani bence pipo filtre ve akvaryum motoru alın. İkisi ortalama 150-200 tl, bu fiyattaki ürünlerin kalitesi normal. Yani işinizi görür. Eğer filtre ve yakın zamanda 40 litre bir akvaryum alırsanız. Balığınız kurtulur gibi görünüyor. Yani hala bir şans var. Lakin sadece filtre de işinizi görmeyebilir.en kesin tedavi 40 litre akvaryum ve filtre alıp balığın sağlığımın yerine gelmesini beklemek. [/QUOTE]
Hocam merhaba akvaryum ve motor temin ettim birkaç günlüğüne. Fotoğrafı ekliyorum. Balık çoğunlukla yerde yatıyor ya da yamuk yumuk yüzüyor. Kaya tuzu ekledim biraz suya. Bir de birazcık ilaç eklemiştim. Bir de gözünün kenarı kanlanmış. Acaba fileyle alırken mi oldu diye düşündüm ya da bazen elime alıyorum fanusu temizlerken başka yere aktarmak için belki ondandır diye düşündüm.
Şimdilik başka yapılacak bir şey var mı? Hava motoru zarar verir mi balığa? Arasına sıkışır mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/060720241423391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/060720241423441.jpg[/IMG][EDIT]balik1234,2024-07-06 14:26:01[/EDIT]
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]
Fanusa küçük bir pipo filtre veya hava taşı alıp balığın daha rahat hava almasını sağlayabilirsiniz. Bu ürünler için akvaryum motoru gerekli. Yani bence pipo filtre ve akvaryum motoru alın. İkisi ortalama 150-200 tl, bu fiyattaki ürünlerin kalitesi normal. Yani işinizi görür. Eğer filtre ve yakın zamanda 40 litre bir akvaryum alırsanız. Balığınız kurtulur gibi görünüyor. Yani hala bir şans var. Lakin sadece filtre de işinizi görmeyebilir.en kesin tedavi 40 litre akvaryum ve filtre alıp balığın sağlığımın yerine gelmesini beklemek. [/QUOTE]
Hocam merhaba akvaryum ve motor temin ettim birkaç günlüğüne. Fotoğrafı ekliyorum. Balık çoğunlukla yerde yatıyor ya da yamuk yumuk yüzüyor. Kaya tuzu ekledim biraz suya. Bir de birazcık ilaç eklemiştim. Bir de gözünün kenarı kanlanmış. Acaba fileyle alırken mi oldu diye düşündüm ya da bazen elime alıyorum fanusu temizlerken başka yere aktarmak için belki ondandır diye düşündüm.
Şimdilik başka yapılacak bir şey var mı? Hava motoru zarar verir mi balığa? Arasına sıkışır mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/060720241423391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/060720241423441.jpg[/IMG][EDIT]balik1234,2024-07-06 14:26:01[/EDIT]
Balığım Şişti
[QUOTE=EfeKizi]fanus’ta balık bakamazsınız[/QUOTE][QUOTE=EfeKizi]fanus’ta balık bakamazsınız[/QUOTE]
Farkındayım hanımefendi, yukarıda yazdım zaten.
Hocam merhaba balığa 3 gün flagyl ve biraz kaya tuzu verdim son halini ekliyorum fotoğraflara. Şu durumda ne yapmam gerekiyor? Dibe çöküp bekliyor hayvan ben fanusa dokunana kadar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/030720241822111.jpg[/IMG]
[QUOTE=balik1234]
Hocam merhaba balığa 3 gün flagyl ve biraz kaya tuzu verdim son halini ekliyorum fotoğraflara. Şu durumda ne yapmam gerekiyor? Dibe çöküp bekliyor hayvan ben fanusa dokunana kadar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/030720241822111.jpg[/IMG][/QUOTE]
[QUOTE=EfeKizi]fanus’ta balık bakamazsınız[/QUOTE][QUOTE=EfeKizi]fanus’ta balık bakamazsınız[/QUOTE]
Farkındayım hanımefendi, yukarıda yazdım zaten.
Hocam merhaba balığa 3 gün flagyl ve biraz kaya tuzu verdim son halini ekliyorum fotoğraflara. Şu durumda ne yapmam gerekiyor? Dibe çöküp bekliyor hayvan ben fanusa dokunana kadar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/030720241822111.jpg[/IMG]
[QUOTE=balik1234]
Hocam merhaba balığa 3 gün flagyl ve biraz kaya tuzu verdim son halini ekliyorum fotoğraflara. Şu durumda ne yapmam gerekiyor? Dibe çöküp bekliyor hayvan ben fanusa dokunana kadar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/030720241822111.jpg[/IMG][/QUOTE]
Balığım Şişti
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]
Kaya tuzuna devam Edin. Ve metilen mavisi satın alıp balığın akvaryumuna damlatın
Başka yapılabilecek birşey sanırsam yok. [:(][/QUOTE]
Elimden geleni yapayım da gerisi artık beni ilgilendirmez çünkü ölüm hepimizin başında :( Flagyl 500mg tabletin birazını kesip suyunda eritiyorum, C vitamini alacağım, antibiyotikli yem alacağım bir de metilen mavisi alacağım tamamdır. Alabilirsem en azından 10-12 litrelik bir akvaryum alma fikrim de var ama bakalım
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]
Kaya tuzuna devam Edin. Ve metilen mavisi satın alıp balığın akvaryumuna damlatın
Başka yapılabilecek birşey sanırsam yok. [:(][/QUOTE]
Elimden geleni yapayım da gerisi artık beni ilgilendirmez çünkü ölüm hepimizin başında :( Flagyl 500mg tabletin birazını kesip suyunda eritiyorum, C vitamini alacağım, antibiyotikli yem alacağım bir de metilen mavisi alacağım tamamdır. Alabilirsem en azından 10-12 litrelik bir akvaryum alma fikrim de var ama bakalım
Balığım Şişti
[QUOTE=oguzsel]Maalesef dropsy hastalığı ileri seviyede görünüyor. Dönüşü zor. Çok deneyimli bir akvarist olup ekipman ve antibiyotik ilaca ihtiyacınız var. Kaya tuzuyla hiçbir fayda sağlayamazsınız. En az 30-40lt akvaryum, düzgün bir filtre, antibiyotik ilaç ve şans lazım geri dönmesi için balığın. Bunları temin edene kadar muhtemelen ölmüş olur. Size tavsiyem eğer tekrar balık bakmak istiyorsanız forumu ve genel olarak interneti biraz karıştırıp bilgi sahibi olduktan sonra daha iyi şartlarda bir kurulum yapmanız. [/QUOTE]
Hocam merhabalar, flagyl 500 mg tabletten kestim ekledim suyuna. suyunu da yeni değiştirdim. kaya tuzu da ekledim. suyunu sık sık değiştireceğim. 24 saatte bir %50 değişim yapacağım. akvaryuma geçeceğim ama umarım o zamana kadar dayanır. veteriner hekim arkadaşım c vitamini falan da ver dedi onları temin etmeyi deneyeceğim yarın. antibiyotikli yem varmış ondan da vereceğim bulabilirsem buralarda. eczane yoktu açık yakınlarda, umudu kesmiştim flagylden bulamam diye ama ilaç dolabına bakar bakmaz karşıma direkt o çıktı. balığın şansı vardır diye ümit ediyorum
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]
Balığınız arkadaşların dediği üzerine dropsy. Yani kurtulması çok zor yapılabilecek birşey neredeyse yok. Ama yinede youtubedan araştırabilirsiniz. [/QUOTE]
Teşekkürler hocam yukarıdaki yanıtıma bakar mısınız?
[QUOTE=oguzsel]Maalesef dropsy hastalığı ileri seviyede görünüyor. Dönüşü zor. Çok deneyimli bir akvarist olup ekipman ve antibiyotik ilaca ihtiyacınız var. Kaya tuzuyla hiçbir fayda sağlayamazsınız. En az 30-40lt akvaryum, düzgün bir filtre, antibiyotik ilaç ve şans lazım geri dönmesi için balığın. Bunları temin edene kadar muhtemelen ölmüş olur. Size tavsiyem eğer tekrar balık bakmak istiyorsanız forumu ve genel olarak interneti biraz karıştırıp bilgi sahibi olduktan sonra daha iyi şartlarda bir kurulum yapmanız. [/QUOTE]
Hocam merhabalar, flagyl 500 mg tabletten kestim ekledim suyuna. suyunu da yeni değiştirdim. kaya tuzu da ekledim. suyunu sık sık değiştireceğim. 24 saatte bir %50 değişim yapacağım. akvaryuma geçeceğim ama umarım o zamana kadar dayanır. veteriner hekim arkadaşım c vitamini falan da ver dedi onları temin etmeyi deneyeceğim yarın. antibiyotikli yem varmış ondan da vereceğim bulabilirsem buralarda. eczane yoktu açık yakınlarda, umudu kesmiştim flagylden bulamam diye ama ilaç dolabına bakar bakmaz karşıma direkt o çıktı. balığın şansı vardır diye ümit ediyorum
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]
Balığınız arkadaşların dediği üzerine dropsy. Yani kurtulması çok zor yapılabilecek birşey neredeyse yok. Ama yinede youtubedan araştırabilirsiniz. [/QUOTE]
Teşekkürler hocam yukarıdaki yanıtıma bakar mısınız?
Balığım Şişti
[QUOTE=Ykaya.]Görünüşe göre balığınız dropsy olmuş. Baya da hastalık ilerlemiş gibi. Kurtulması çok zor bir hastalık. İnternetten tedavi yöntemlerine bakabilirsiniz.
[/QUOTE]
baktım ama hiçbir şey anlamadım, kaya tuzu versem ya da başka bir şey ne gerekiyorsa söyleseniz
[QUOTE=Ykaya.]Görünüşe göre balığınız dropsy olmuş. Baya da hastalık ilerlemiş gibi. Kurtulması çok zor bir hastalık. İnternetten tedavi yöntemlerine bakabilirsiniz.
[/QUOTE]
baktım ama hiçbir şey anlamadım, kaya tuzu versem ya da başka bir şey ne gerekiyorsa söyleseniz
Balığım Şişti
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]Balığın türü ne?
Kabız olabilir. [/QUOTE]
japon balığı diye biliyorum
[QUOTE=AMATÖRAVARİST Ka]Balığın türü ne?
Kabız olabilir. [/QUOTE]
japon balığı diye biliyorum
Balığım Şişti
Merhabalar, fanusta baktığım bir balığım var. Tropikal flake yem kullanıyordum, bir ay kadardır yavaş yavaş şişti. Şimdi tamamen şişti ve pulları da tuhaf. Biliyorum bu tip taşları kullanmamalıyım ve fanusta bakmamam gerek balığa ama şu an için konu bu değil, akvaryuma geçiş yapmayı düşünüyorum. Mümkünse şişliği nasıl geçirebileceğimi söyleyin. Petshop gibi bir yerde bana kaya tuzu diye kare şeklinde bir şeyler verdi. Fanusa onu parçalayıp biraz attım. Yemi de değiştirdim fakat şimdi hâlâ aynı. Fotoğraf ekliyorum.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/290620241218051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/290620241218101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/290620241218161.jpg[/IMG]
Merhabalar, fanusta baktığım bir balığım var. Tropikal flake yem kullanıyordum, bir ay kadardır yavaş yavaş şişti. Şimdi tamamen şişti ve pulları da tuhaf. Biliyorum bu tip taşları kullanmamalıyım ve fanusta bakmamam gerek balığa ama şu an için konu bu değil, akvaryuma geçiş yapmayı düşünüyorum. Mümkünse şişliği nasıl geçirebileceğimi söyleyin. Petshop gibi bir yerde bana kaya tuzu diye kare şeklinde bir şeyler verdi. Fanusa onu parçalayıp biraz attım. Yemi de değiştirdim fakat şimdi hâlâ aynı. Fotoğraf ekliyorum.
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/290620241218051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/290620241218101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247696/290620241218161.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 33 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
