ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
srnozcn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
22
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Eylül 2024 21:41
Son Ziyaret:
22 Mayıs 2026 17:39
Toplam Mesaj:
69 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serhan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serhan
SON 10 MESAJI
Zebra Danio
[QUOTE=Kaannn455]Merhabalar. Zebra Danio beslemeye karar verdim de bu balıklar için su üstü bitkileri şart mı? Loş ışığı mı severler? [/QUOTE]
Ben de kendi deneyimimi paylasayim. Yaklasik 6 aydir karma akvaryumda 6 tanesine bakiyorum. 6 tetra, 4 tane mucevher tetra ve 2 tane biryerden zorunlu gelen lepistesler ile birlikte bitkili akvaryumda gayet saglikli ve mutlular. Akvaryumdan atlama, saldirma vs gibi seylerin stresle alakali oldugunu dusunuyorum. Ne kuyruga saldirma ne de akvaryumdan atlama gibi bir sey yasamadim. Aldigimda 1 cm bile degillerdi simdi 3 cm oldular nerdeyse. Bitkili akvaryum oldugu icin gun icinde 9 saat powerled ile aydinlatiliyor akvaryum ve su üstü bitkisi yok. Bir sorun yasamadim hala devam ediyorlar.
[QUOTE=Kaannn455]Merhabalar. Zebra Danio beslemeye karar verdim de bu balıklar için su üstü bitkileri şart mı? Loş ışığı mı severler? [/QUOTE]
Ben de kendi deneyimimi paylasayim. Yaklasik 6 aydir karma akvaryumda 6 tanesine bakiyorum. 6 tetra, 4 tane mucevher tetra ve 2 tane biryerden zorunlu gelen lepistesler ile birlikte bitkili akvaryumda gayet saglikli ve mutlular. Akvaryumdan atlama, saldirma vs gibi seylerin stresle alakali oldugunu dusunuyorum. Ne kuyruga saldirma ne de akvaryumdan atlama gibi bir sey yasamadim. Aldigimda 1 cm bile degillerdi simdi 3 cm oldular nerdeyse. Bitkili akvaryum oldugu icin gun icinde 9 saat powerled ile aydinlatiliyor akvaryum ve su üstü bitkisi yok. Bir sorun yasamadim hala devam ediyorlar.
Tank Değişimi İçin Taban Tavsiyesi
Dostlar selamlar, 60x40x40 bir tankım var. Lowtech olarak başladım fakat ışıklandırma, bitki, co2 derken iş başka yönlere gitti. Tank biraz eskiydi çizikler vs ışıklandırmayla çok göze batmaya başladı. Şimdi yeni bir tank siparişi verdim aynı ölçülerde. Fakat tabanı da değiştireceğim. Monte Carlo'da ekmek istiyorum zemine. Bunun icin en uygun zemin nasil olmali bi yardimci olabilirseniz çok sevinirim.
_____________________________________________________________
Birde konudan bağımsız olarak yeni tank ultraclear olarak geliyor ama benimkiyle aynı mı bilmiyorum yakından görmedim hiç ultraclear. Benim tankın camının resmini çektim bu ultraclear mı normal mi acaba ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/101120241703381.jpg[/IMG]
Dostlar selamlar, 60x40x40 bir tankım var. Lowtech olarak başladım fakat ışıklandırma, bitki, co2 derken iş başka yönlere gitti. Tank biraz eskiydi çizikler vs ışıklandırmayla çok göze batmaya başladı. Şimdi yeni bir tank siparişi verdim aynı ölçülerde. Fakat tabanı da değiştireceğim. Monte Carlo'da ekmek istiyorum zemine. Bunun icin en uygun zemin nasil olmali bi yardimci olabilirseniz çok sevinirim.
_____________________________________________________________
Birde konudan bağımsız olarak yeni tank ultraclear olarak geliyor ama benimkiyle aynı mı bilmiyorum yakından görmedim hiç ultraclear. Benim tankın camının resmini çektim bu ultraclear mı normal mi acaba ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/101120241703381.jpg[/IMG]
Difüzör Yerleşimi Nasıl Olmalı ?
Herkese selamlar, tankıma co2 ekledim fakat bunun bir yerleşim mantığı var mıdır? Örneğin dış filtrede emiş basış boruları karşılıklı olmalı çünkü sirkülasyon var diyoruz. Peki bu difüzörden çözülen co2 tankın içinde dağılmalı mı yoksa sabit bir noktadan çıkış yapması yeterli mi ? Yaptığım araştırmalar ve gözlemlerime göre 3 farklı kullanım şekli var. Siz hangisini kullanıyorsunuz ve neden. Benimki şuan sabit bir şekilde yüzeye kadar çıkıyor. Bu şekilde olması yeterli mi bu tankın tamamına etki edecek çözünümü yapıyor mudur?
1 - Sabit bir noktadan yukarı doğru co2 akışı olması ve ek olarak oksijen için su yüzeyinde dalgalanma.
2 - Dış filtre çıkışına koyarak tank içine doğrudan püskürtülmesi.
3 - Dış filtre emiş borusuna yakın koyarak co2'nin filtreye çekilmesi ve çözünerek tekrar tanka dönmesi.
[B]Güncelleme[/B]
Yurtdışı forumlarda ve bazı üretici firmalarda da sıklıkla rastladığım alttaki yerleşimi uyguladım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/081120242329321.jpg[/IMG][EDIT]srnozcn,2024-11-08 23:29:43[/EDIT]
Herkese selamlar, tankıma co2 ekledim fakat bunun bir yerleşim mantığı var mıdır? Örneğin dış filtrede emiş basış boruları karşılıklı olmalı çünkü sirkülasyon var diyoruz. Peki bu difüzörden çözülen co2 tankın içinde dağılmalı mı yoksa sabit bir noktadan çıkış yapması yeterli mi ? Yaptığım araştırmalar ve gözlemlerime göre 3 farklı kullanım şekli var. Siz hangisini kullanıyorsunuz ve neden. Benimki şuan sabit bir şekilde yüzeye kadar çıkıyor. Bu şekilde olması yeterli mi bu tankın tamamına etki edecek çözünümü yapıyor mudur?
1 - Sabit bir noktadan yukarı doğru co2 akışı olması ve ek olarak oksijen için su yüzeyinde dalgalanma.
2 - Dış filtre çıkışına koyarak tank içine doğrudan püskürtülmesi.
3 - Dış filtre emiş borusuna yakın koyarak co2'nin filtreye çekilmesi ve çözünerek tekrar tanka dönmesi.
[B]Güncelleme[/B]
Yurtdışı forumlarda ve bazı üretici firmalarda da sıklıkla rastladığım alttaki yerleşimi uyguladım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/081120242329321.jpg[/IMG][EDIT]srnozcn,2024-11-08 23:29:43[/EDIT]
Eheim Experience150 60x40x40 Akvaryuma Yeterli Mi?
[QUOTE=Emresrsln]Akvaryumda lepistes ve transgenetik tetra beslemeyi düşünüyorum Eheim experience150 60x40x40 akvaryuma yeterli olur mu? [/QUOTE]
Fazlasiyla yeter.
[QUOTE=Emresrsln]Akvaryumda lepistes ve transgenetik tetra beslemeyi düşünüyorum Eheim experience150 60x40x40 akvaryuma yeterli olur mu? [/QUOTE]
Fazlasiyla yeter.
Power Led Dizilimi Onerisi (tamamlandı)
[QUOTE=BabySoul]
Sıcak serin kumlardan, serin soğuk sulara.. [:D] Güle güle kullan, düzgün ve şık olmuş.[/QUOTE]
Cok sagol hocam yardimlarinizla birseyler cikarttik bakalim suanlik hersey yolunda. [:nazar:]
[QUOTE=BabySoul]
Sıcak serin kumlardan, serin soğuk sulara.. [:D] Güle güle kullan, düzgün ve şık olmuş.[/QUOTE]
Cok sagol hocam yardimlarinizla birseyler cikarttik bakalim suanlik hersey yolunda. [:nazar:]
60x40x40 Akvaryum İçin Dış Filtre Tavsiyesi
Ben ayni olculerdeki akvaryumum icin Eheim 2215 kullaniyorum. Emis basis borularini da Neo Premium Air Flow M V2 ile degistirdim. Fazla debi akinti sorunu olmuyor aparattan oturu. Yuzey emisi de yapiyor. Tavsiye ederim. Ben de oturdugum odada kullaniyorum ses konusunda cok iyi ama gecenin sessizliginde illaki duyarsin hangisi olursa olsun.
Ben ayni olculerdeki akvaryumum icin Eheim 2215 kullaniyorum. Emis basis borularini da Neo Premium Air Flow M V2 ile degistirdim. Fazla debi akinti sorunu olmuyor aparattan oturu. Yuzey emisi de yapiyor. Tavsiye ederim. Ben de oturdugum odada kullaniyorum ses konusunda cok iyi ama gecenin sessizliginde illaki duyarsin hangisi olursa olsun.
Power Led Dizilimi Onerisi (tamamlandı)
[QUOTE=Babakızakvarist]Merhaba hayırlı olsun tekrardan çok iyi gözüküyor orjinal olmuş fandan verim almak için kasanın üst kısmı yapraklı alüminyum olmalı birde boya da izole edebiliyor ısıyı . malesef power led soğutmaya uygun kasa imkanı çok kısıtlı hazır aldıklarımız smd ledlere uygunlar eldeki imkanlar buna yetiyor
güle güle kullanın[:)][/QUOTE]
Tesekkur ederim hocam aslinda ilk planim oyleydi elimde de var yaprakli aluminyum ama o kadar kotu duruyorki :D guzel bir tasarimli yaprak aluminyum bulamadim bulduklarima sacma sapan rakamlar istediler. Bir de garip bir sekilde isin akvaryum icin oldugunu anlayinca farkli fiyat veriyorlar gibi hissediyorum. Bursada bir firmada wallwasher bos kutusu sordum var dediler. Sirf var dedikleri icin gittim 60cm olacak akvaryumda kullanicam falan diyince hesap kitap yapti tek sira kasaya 1000 Lira istedi. Internette dolusu 1 metrelik dolusu 1000 lira zaten. Neyse sonuc olarak dediklerinize tamamen katiliyorum guzel ve uygun bir yaprakli aluminyum bulursam transfer ederim oraya muhtemelen :).
[QUOTE=Babakızakvarist]Merhaba hayırlı olsun tekrardan çok iyi gözüküyor orjinal olmuş fandan verim almak için kasanın üst kısmı yapraklı alüminyum olmalı birde boya da izole edebiliyor ısıyı . malesef power led soğutmaya uygun kasa imkanı çok kısıtlı hazır aldıklarımız smd ledlere uygunlar eldeki imkanlar buna yetiyor
güle güle kullanın[:)][/QUOTE]
Tesekkur ederim hocam aslinda ilk planim oyleydi elimde de var yaprakli aluminyum ama o kadar kotu duruyorki :D guzel bir tasarimli yaprak aluminyum bulamadim bulduklarima sacma sapan rakamlar istediler. Bir de garip bir sekilde isin akvaryum icin oldugunu anlayinca farkli fiyat veriyorlar gibi hissediyorum. Bursada bir firmada wallwasher bos kutusu sordum var dediler. Sirf var dedikleri icin gittim 60cm olacak akvaryumda kullanicam falan diyince hesap kitap yapti tek sira kasaya 1000 Lira istedi. Internette dolusu 1 metrelik dolusu 1000 lira zaten. Neyse sonuc olarak dediklerinize tamamen katiliyorum guzel ve uygun bir yaprakli aluminyum bulursam transfer ederim oraya muhtemelen :).
Power Led Dizilimi Onerisi (tamamlandı)
[QUOTE=BabySoul]Driver normalse o zaman ledlerde sıkıntı var, o mA ile abartı ısınmaz. Soğutursan istersen 500mA var bir şey olmaz demek istediğim. Senin fanın diğer tarafında logo olmayınca resimden anlaşılmıyor hangi tarafı arka veya ön.. Fanlar ile o profil arasında ne koydun arada mesafe bırakmak için?[/QUOTE]
Onceki mesajda ekleyecektim unutmusum. Ledlerde de sorun olabilir dediginiz icin onlari da degistirdim eski patlayan setin tamami eski bir sistemden kalmaydi. Hepsini sifir olarak yeniledim.
Aralik birakmak icin de silikon yukseltici ayak ekledim. Hem titresimi azaltmasi icin hem de saga sola da ufleyebilmesi icin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/041120240231111.jpg[/IMG]
[QUOTE=BabySoul]Driver normalse o zaman ledlerde sıkıntı var, o mA ile abartı ısınmaz. Soğutursan istersen 500mA var bir şey olmaz demek istediğim. Senin fanın diğer tarafında logo olmayınca resimden anlaşılmıyor hangi tarafı arka veya ön.. Fanlar ile o profil arasında ne koydun arada mesafe bırakmak için?[/QUOTE]
Onceki mesajda ekleyecektim unutmusum. Ledlerde de sorun olabilir dediginiz icin onlari da degistirdim eski patlayan setin tamami eski bir sistemden kalmaydi. Hepsini sifir olarak yeniledim.
Aralik birakmak icin de silikon yukseltici ayak ekledim. Hem titresimi azaltmasi icin hem de saga sola da ufleyebilmesi icin.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/041120240231111.jpg[/IMG]
Power Led Dizilimi Onerisi (tamamlandı)
[QUOTE=BabySoul]
Soğutma tamam da ledlerin normal olarak patlamaması lazımdı o düzenekte, eğer driver 350mA veriyorsa 351 çıkmamalı, çıkarsa o zaman o led patlar yani yanar. Şimdi soğutma yaptın ama mA çıkışı net mi?
Ha bir de o tür soğutma sitemlerine fanlar ısıyı basınçla soğutur, sen ters takmışsın fanı. Sende ki fan ısıyı alıp dışarı atıyor, profili soğutma. bilgisyar cpu ya da gpu fanı gibi düşün. Kasa içi hava ile dışarı atma gibi değil..[/QUOTE]
Evet hocam ilk soylediginizde mahalledeki bir elektronikciye goturup test ettirdim 310-335 arasinda geziyor. O yuzden sorun olmadigini garantileyip oyle bagladim yoksa yenisini alacaktim.
Fan ile alakli da dediginiz gibi profile dogru veriyor havayi suan zaten. Tersine yukari uflemiyor yani ben de fanin ustundeki yazi olan kismi yukarda olur diye dusunuyordum ama ufledigi kisim profile bakacak sekilde koydum. 4 saatin sonunda kasanin tamami en fazla 35 derece oluyor.
[QUOTE=BabySoul]
Soğutma tamam da ledlerin normal olarak patlamaması lazımdı o düzenekte, eğer driver 350mA veriyorsa 351 çıkmamalı, çıkarsa o zaman o led patlar yani yanar. Şimdi soğutma yaptın ama mA çıkışı net mi?
Ha bir de o tür soğutma sitemlerine fanlar ısıyı basınçla soğutur, sen ters takmışsın fanı. Sende ki fan ısıyı alıp dışarı atıyor, profili soğutma. bilgisyar cpu ya da gpu fanı gibi düşün. Kasa içi hava ile dışarı atma gibi değil..[/QUOTE]
Evet hocam ilk soylediginizde mahalledeki bir elektronikciye goturup test ettirdim 310-335 arasinda geziyor. O yuzden sorun olmadigini garantileyip oyle bagladim yoksa yenisini alacaktim.
Fan ile alakli da dediginiz gibi profile dogru veriyor havayi suan zaten. Tersine yukari uflemiyor yani ben de fanin ustundeki yazi olan kismi yukarda olur diye dusunuyordum ama ufledigi kisim profile bakacak sekilde koydum. 4 saatin sonunda kasanin tamami en fazla 35 derece oluyor.
Power Led Dizilimi Onerisi (tamamlandı)
[QUOTE=Babakızakvarist]
Şimdiden hayırlı olsun yanlız grow un yanına deep red ve royalblue fazla gelmezmi grow zaten ikisnin karışımı diye biliyorum ben[/QUOTE]
Tesekkur ederim hocam evet azalttim zaten 10k yi cogalttim onun yerine bitirdim cok sukur bakalim insallah bitkilere faydasini goruruz :)
Evet arkadaslar sonunda bitirdim. 36led ile 35derecelerde calisan bir armatur oldu. Oldukca sessiz ve aydinlatma kisminda da basarili. 4+4 seklinde zamanlayici da ekledim bakalim insallah umdugumu bulurum. Sirada co2 var bakalim [:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/031120242314411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/031120242314441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/031120242314361.jpg[/IMG]
[QUOTE=Babakızakvarist]
Şimdiden hayırlı olsun yanlız grow un yanına deep red ve royalblue fazla gelmezmi grow zaten ikisnin karışımı diye biliyorum ben[/QUOTE]
Tesekkur ederim hocam evet azalttim zaten 10k yi cogalttim onun yerine bitirdim cok sukur bakalim insallah bitkilere faydasini goruruz :)
Evet arkadaslar sonunda bitirdim. 36led ile 35derecelerde calisan bir armatur oldu. Oldukca sessiz ve aydinlatma kisminda da basarili. 4+4 seklinde zamanlayici da ekledim bakalim insallah umdugumu bulurum. Sirada co2 var bakalim [:)))]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/031120242314411.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/031120242314441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/031120242314361.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
erkanmazici,
sina cen,
Laetacara,
Urar,
Hidro Dinamik,
sedatkaryurek,
altanilker,
Jotunheim,
Savas37,
MDForensic,
TheDS,
Ozzgur,
mrah,
benji,
yeekim,
reano,
aktugsedat,
Formicasmind,
EKAR,
bilginstein,
Balikcidede,
murat efe,
dream07,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
fetocan,
gencaslann,
MelihB,
mightymurat,
HalilSefaa,
miracemir,
egecinar,
1xbet app_xska,
kdrustun,
osmandbnl,
Alikadir,
Sufisu,
mirac06,
byzikzak,
riderfish,
İbrahim dur,
Sungurr,
akvarist10UR,
drtanganyika,
Savvah,
burak1996,
TolgaÜNAL,
AquaVita,
Flytheshrimp,
Alpbaba,
capitano,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
