ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
rahmiant
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Eylül 2008 10:20
Son Ziyaret:
01 Nisan 2013 16:53
Toplam Mesaj:
124 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Rahmi KURNAZ
Doğum Tarihi:
20 Eylül 1983
Yaş:
42
İl:
Antalya
Meslek:
Bilgisayar Yazılım
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
]
Rahmi KURNAZ 205 LT Mpanga + Sarı Prenses + Snow Prenses
SON 10 MESAJI
'0' Maliyetle Akvaryum Soğutucusu
Arkadaşlar yorum yazan ve fikir veren herkese çok teşekkürler....
[QUOTE=amatorbalikci]Arkadaşlar bu işlemci fanlarının tam olarak soğutabilmesi için aliminyum veya bakır gibi yardımcı elemanlara ihtiyacı vardır.Aksi taktirde sıcaklık fazla değişmeyecektir. Sıcaklık değerlerinin 40-42 derece olduğu bir yerde havayı o fanlarla suya verdiğimizde sıcaklık 35 dereceden aşağıya inmez. Cam yüzeylerin sıcaklık alma yüzeyleri çok fazla o yüzden su fazla soğumayacaktır. Sıcaklığı sabit tutabilmek için levhaların akvaryumun arka camına sabitleyip fanlarla bu levhaları soğutursak suyun sıcaklığı daha da düşük olacaktır kanaitindeyim. örnek olarak acizane bir resim cizdim umarım açıklayıcı olmuştur.

Öncelikle aliminyum veya bakır levha konusunda size katıldığımı belirtmek isterim... Antalya'da hava sıcaklığı 40-42 derecelerde. Akvaryumun içindeki suyun sıcaklığı 40 ları bulsa bence balıklar hemen ölür. Geçen sene temmuz ayında suyun sıcaklığı en fazla 34-35 dereceye kadar cıktı. Ben fan uygulamasını kullanmaya başladığımda suyun sıcaklığı 32 derece idi. Fanlar 3-4 saat çalıştı suyun sıcaklığı 30 dereceye düştü. Ertesi gün akaşm baktığımda ise 27 derece olmuştu ki, benim planladığım dereceye düşmüştü zaten...
Arkadaşlar yorum yazan ve fikir veren herkese çok teşekkürler....
Şunu belirteyim ki; bence sistem güzel bir şekilde çalışıyor....
Fan Takılı olan tankımdaki sıcaklık 27 derece de sabitlenmiş durumda.... Evet buharlaşma biraz fazlalaştı. Buharlaşan suyu tekrar takviye ederek çözüyorum sorunu...
Evimdeki diğer akvaryumumun sıcaklığı 32 derece... İşe yarayıp yaramadığını da buradan tespit ettim. Akvaryumlar ikiside aynı odada...
Bu yüzden benim işime yarıyor şu anda... :)
Herkesede tavsiye ederim....
[QUOTE=amatorbalikci]Arkadaşlar bu işlemci fanlarının tam olarak soğutabilmesi için aliminyum veya bakır gibi yardımcı elemanlara ihtiyacı vardır.Aksi taktirde sıcaklık fazla değişmeyecektir. Sıcaklık değerlerinin 40-42 derece olduğu bir yerde havayı o fanlarla suya verdiğimizde sıcaklık 35 dereceden aşağıya inmez. Cam yüzeylerin sıcaklık alma yüzeyleri çok fazla o yüzden su fazla soğumayacaktır. Sıcaklığı sabit tutabilmek için levhaların akvaryumun arka camına sabitleyip fanlarla bu levhaları soğutursak suyun sıcaklığı daha da düşük olacaktır kanaitindeyim. örnek olarak acizane bir resim cizdim umarım açıklayıcı olmuştur.

Öncelikle aliminyum veya bakır levha konusunda size katıldığımı belirtmek isterim... Antalya'da hava sıcaklığı 40-42 derecelerde. Akvaryumun içindeki suyun sıcaklığı 40 ları bulsa bence balıklar hemen ölür. Geçen sene temmuz ayında suyun sıcaklığı en fazla 34-35 dereceye kadar cıktı. Ben fan uygulamasını kullanmaya başladığımda suyun sıcaklığı 32 derece idi. Fanlar 3-4 saat çalıştı suyun sıcaklığı 30 dereceye düştü. Ertesi gün akaşm baktığımda ise 27 derece olmuştu ki, benim planladığım dereceye düşmüştü zaten...
O yüzden benim işime yarıyor... Ve Tavsiye Ediyorum....
'0' Maliyetle Akvaryum Soğutucusu
[QUOTE=omergunel] [QUOTE=rahmiant][QUOTE=didiii]Fanlar tahtaya düz baglı ama tahta ters ayrıca yazım yanlışlıkları için özür dilerim yeni bir klavye alıcam kısmetse[/QUOTE] Hamdi bey inanın hala ters olan kısmı anlamış değilim...
Rahmi Bey tebrikler,
Hamdi Bey'in anlatmak istedigi sey, islemci fanlari islemcinin uzerine yapisir ve fanlar islemciyi sogutmasi icin islemcinin uzerine dogru soguk hava ufler demek istemis ancak boyle bir durum soz konusu degil, cunku islemci fanlari islemcinin uzerine yapisir ancak sogutmak icin islemciye dogru soguk hava uflemez tam tersi islemciden aldigi isiyi disariya dogru atma mantigi ile calisir, yani havayi islemciye degil disariya dogru ufler.
Birazcik karmasik oldu ama umarim anlatabilmisimdir, bu arada Sizin sistemdeki ufleme akvaryuma dogru olacaktir ama bazi konulari incelerseniz ki bilgisayar islemcisindeki gibi mantik ile ayni, acaba isinan havayi akvaryumun disina atmak daha mi etkili olur? Hazir fan projesini olusturmussunuz bence fanlari ters cevirip yukari ya dogru baktirip akvaryumdan aldigi havayi akvaryum disina atmasi seklinde bir deneyin derim.
Denemesi bedava.
Yazarken yoruldum umarim okurken yorulmazsiniz :)
Saygilar.
[/QUOTE] Forumu araştırdım dün,
[QUOTE=omergunel] [QUOTE=rahmiant][QUOTE=didiii]Fanlar tahtaya düz baglı ama tahta ters ayrıca yazım yanlışlıkları için özür dilerim yeni bir klavye alıcam kısmetse[/QUOTE] Hamdi bey inanın hala ters olan kısmı anlamış değilim...
Fanların üflediği kısım suya doğru... Yani fanlar suya hava üflüyorlar....
Resimleri ya tam anlamıyla incelemediniz. Yada ben anlamadım...
Fanlar yapıştırdığım kısım alt tarafta... Yani suya üflüyorlar şu anda... :)
[/QUOTE]Rahmi Bey tebrikler,
Hamdi Bey'in anlatmak istedigi sey, islemci fanlari islemcinin uzerine yapisir ve fanlar islemciyi sogutmasi icin islemcinin uzerine dogru soguk hava ufler demek istemis ancak boyle bir durum soz konusu degil, cunku islemci fanlari islemcinin uzerine yapisir ancak sogutmak icin islemciye dogru soguk hava uflemez tam tersi islemciden aldigi isiyi disariya dogru atma mantigi ile calisir, yani havayi islemciye degil disariya dogru ufler.
Birazcik karmasik oldu ama umarim anlatabilmisimdir, bu arada Sizin sistemdeki ufleme akvaryuma dogru olacaktir ama bazi konulari incelerseniz ki bilgisayar islemcisindeki gibi mantik ile ayni, acaba isinan havayi akvaryumun disina atmak daha mi etkili olur? Hazir fan projesini olusturmussunuz bence fanlari ters cevirip yukari ya dogru baktirip akvaryumdan aldigi havayi akvaryum disina atmasi seklinde bir deneyin derim.
Denemesi bedava.
Yazarken yoruldum umarim okurken yorulmazsiniz :)
Saygilar.
[/QUOTE] Forumu araştırdım dün,
İki şekildede projeler mevcut..
ben şu anda fanları suya doğru üfletiyorum ve gayet etkili oldu.
Fanları Takmadan 31-32 derece de olan su sıcaklığı dün akşam eve gittiğimde 27 derece idi.
Fanlar Sabaha kadar çalıştı. Sabah kalktığımda kontrol ettim. Gene 27 dereceyi gösteriyordu...
Yani projem başarılı sayılır.
Ama akvaryumdan havayı alacak şekilde deneyeceğim... Bakalım Fark Olacakmı.
Bu arada bilgi alma amaçlı okuduğum hiçbirşeyden sıkılmam. Teşekkür ederim....
'0' Maliyetle Akvaryum Soğutucusu
[QUOTE=bileciklivolki]Ellerine sağlık. Bu sistemi şuan ayaklarımı serinletmekte kullanıyorum. Buralarda feci sıcak :D[/QUOTE]
O daha güzel olmuş.... 
rahmiant 2010-06-16 15:54:57
[QUOTE=bileciklivolki]Ellerine sağlık. Bu sistemi şuan ayaklarımı serinletmekte kullanıyorum. Buralarda feci sıcak :D[/QUOTE]
Balıklarımın Tür ve Cinsiyetleri Nedir?(Resimli)
Öncelikle Hosşgeldiniz... Umarım keyifli vakit geçirirsiniz....
balıklarınıza gelince
1. resim: Yaşayan kaya (1 e 1 d gibi kafa yapılarına dayarak söyledim. detaylı foto daha kesin olur)
2. resim: Mavi Prenses (Erkeğe benziyor)
Diğerleri Hakkında fikrim Yok...
Üstadlar Bilgi Vereceklerdir...
'0' Maliyetle Akvaryum Soğutucusu
[QUOTE=hayvansever1234]Aynı sistemden bende kuracağım yoksa balıklar pişer.Bugün hava 40 derece.
[/QUOTE]
[QUOTE=turgay*]Etkisi oldumu?
rahmiant 2010-06-16 13:42:18
[QUOTE=hayvansever1234]Aynı sistemden bende kuracağım yoksa balıklar pişer.Bugün hava 40 derece.
[/QUOTE]
Kesinlikle yapmanızı tavsiye ederim. Aracım bugün hava sıcaklığını 49 derece gösterdi. Gerçi güneşin altındaydı ama olsun...
Havalar çok ısındı... Umarım işinize yarar...
[QUOTE=turgay*]Etkisi oldumu?
Benim akvaryumum, şu anda 35 dereceyi gösteriyor, ve oldukça endişeliyim.. Akşamları buzdolabından bir kalıp buz atıyorum..
[/QUOTE]
Etki olarak şöyle söyleyeyim;
Fanları akvaryuma yerleştirdikten sonra 3-4 saat içinde suyun sıcaklığı 2 derece aşağıya indi.
Gerçek etkisi akşam belli olacak. Gece ve bugün tamamen çalışır durumda...
Bakalım...
(Bu arada buz atmak çok sağlıklı değil. Geçici bir çözüm ve ani ısı değişikliği yaptığı için balıklara zararlı..)
'0' Maliyetle Akvaryum Soğutucusu
[QUOTE=didiii]Fanlar tahtaya düz baglı ama tahta ters ayrıca yazım yanlışlıkları için özür dilerim yeni bir klavye alıcam kısmetse[/QUOTE] Hamdi bey inanın hala ters olan kısmı anlamış değilim...
[QUOTE=AgLoT]Harika bir çalışma olmuş.
[QUOTE=didiii]Fanlar tahtaya düz baglı ama tahta ters ayrıca yazım yanlışlıkları için özür dilerim yeni bir klavye alıcam kısmetse[/QUOTE] Hamdi bey inanın hala ters olan kısmı anlamış değilim...
Fanların üflediği kısım suya doğru... Yani fanlar suya hava üflüyorlar....
Resimleri ya tam anlamıyla incelemediniz. Yada ben anlamadım...
Fanlar yapıştırdığım kısım alt tarafta... Yani suya üflüyorlar şu anda... :)
[QUOTE=AgLoT]Harika bir çalışma olmuş.
Bende bir tane istiyorum :)
Ellerine Sağlık
[/QUOTE]
Sen iste yeterki abi.
Yaparız... 
'0' Maliyetle Akvaryum Soğutucusu
[QUOTE=didiii]Bence çok etkili olmaz çünkü işlemci fanları havayı aşagı doğru verir, bu sistem ters oldugu için hava aşağı yerine yukarı gidecektir. Bence genede elinize sağlık.[/QUOTE]
freeasabird 2010-06-16 11:30:22
[QUOTE=didiii]Bence çok etkili olmaz çünkü işlemci fanları havayı aşagı doğru verir, bu sistem ters oldugu için hava aşağı yerine yukarı gidecektir. Bence genede elinize sağlık.[/QUOTE]
Fanların şeklini hesaplayıp bağladığınız zaman sorun olmaz. Ben birebir test ettim. Su üzerinde fanın oluşturduğu baskı bariz belli oluyor ki 3-4 saat de 2 derece düştü suyun sıcaklığı.
Bence çok etkili olmaz çünkü işlemci fanları havayı aşagı doğru verir, bu sistem ters oldugu için hava aşağı yerine yukarı gidecektir. Bence genede elinize sağlık.
Ters olan kısım neresi. Fanlar düz bir şekilde bağlı.
Bence çok etkili olmaz çünkü işlemci fanları havayı aşagı doğru verir, bu sistem ters oldugu için hava aşağı yerine yukarı gidecektir. Bence genede elinize sağlık.
Ters olan kısım neresi. Fanlar düz bir şekilde bağlı.
'0' Maliyetle Akvaryum Soğutucusu
Slm Arkadaşlar. Dün Akşam Yapmış Olduğum, Bence Başarılı Olan Bir Çalışmayı Sizinle Paylaşmak İstedim.
rahmiant 2010-06-16 09:25:00
Slm Arkadaşlar. Dün Akşam Yapmış Olduğum, Bence Başarılı Olan Bir Çalışmayı Sizinle Paylaşmak İstedim.
'0' Maliyet Yazdım Çünkü; Malzemelerin Hiçbirine 1 Kuruş Bile Ödemedim.
Gelelim Yapım Aşamasına.
Gerekli Malzemeler;
3 Adet P4 İşlemci Fanı. (Metal Kısmından Ayrılmış),(Elimde Vardı)
1 Adet 12v Dc Adaptör.(Elimde Vardı)
1 adet 80 cm Uzunluğunda Çıta.(Elimde Vardı)
Yapıştırıcı + Maket Bıçağı + Yan Keski + İzoleBant.(Herkesin Evinde Muhakkak Vardır)
Fanları Metal Kısımlarından Ayırdıktan Sonra Sadece Sarı Ve Siyah Kablolar Kalacak Şekilde Gerekli Kesme İşlermlerini Yapıyoruz...
Daha Sonrasında Fanların Üzerine Yapıştırı Sürerek Biraz Bekliyoruz...
Yapıştırıcı Biraz Kuruduktan Sonra Çıtanın Üzerine Kablolar Tek Bir Yöne Bakacak Şelikde İstenilen Aralıkta Yapıştırıyoruz..
Daha Sonra Kurumasını Biraz Daha Bekledikten Sonra + ve - Kutuplara Dikkat Ederek Fanlardan Birer Tane Kablo Uzatıyoruz. Tek Birde Yerde Toplamak Ve Görüntü Kirliliği Olmaması Açısından..
Gerekli İşlemler Yapıldıktan Sonra Fanları Bant Yardımıyla Sabitliyoruz... (Yapıştırı Tamamen Kuruyuncaya Kadar.)
Çıtanın Üst Yüzeyinde Kalan Bantların Bir Kısmını Kesebilirsiniz..( Daha Sonra Çıkacaklar Zaten :) )
Adaptörüde Bağladıktan Sonra (+ ve - kutuplara Dikkat Ederek)
Akvaryumda Uygun Olan Kapak Boşluğuna Koyuyoruz... Adaptörüde Fişe Takarak Balıkları Serinletmeye Başlıyoruz.... :)
Arkadaşlar Antalya Çok Sıcak Bir Yer. Bilen Bilir. O Yüzden Yapmış Olduğum İş den Dolayı Malzeme Temin Etmekde Zorlanmadan 0 Maliyetle Böyle Bir Uygulama Yaptım... Umarım Sizede Yardımcı Olur...
(Bu Arada Fanları Hangi Bilgisayar Teknik Firmasına Gitseniz Ücretsiz Alabilirsiniz... Çünkü Hurda Olarak Ayırıyorlar...)
Yorumlarınızı Bekliyorum...
Dekor Değişimi Sizce Naıl Olmuş
[QUOTE=kgurkan] [QUOTE=rahmiant]Balık Sayısı Fazla Biliyorum Ama, Bende Çok Boş Görünsün İstemiyorum Açıkcası
.
Maalesef kırmızı ile işaretlediğim düşünce sadece sizde değil bir çok kişide var. Boş görünmesin diyerek balıkları sıkıntılı bir ortamda tutmak çok doğru olmaz. Bunu bir kere daha düşünmenizi öneririm.
[/QUOTE] Haklısınız. Oyüzden Tekrar Gözden Geçireceğim... Tşk Ederim...
[QUOTE=kgurkan] [QUOTE=rahmiant]Balık Sayısı Fazla Biliyorum Ama, Bende Çok Boş Görünsün İstemiyorum Açıkcası
Vatoz Olarakda 2 Tane daha Vatozum Var. Bakalım Büyükleri Belkide Elden Çıkartırım....
Fikirleriniz İçin Teşekkürler....
[/QUOTE]Maalesef kırmızı ile işaretlediğim düşünce sadece sizde değil bir çok kişide var. Boş görünmesin diyerek balıkları sıkıntılı bir ortamda tutmak çok doğru olmaz. Bunu bir kere daha düşünmenizi öneririm.
[/QUOTE] Haklısınız. Oyüzden Tekrar Gözden Geçireceğim... Tşk Ederim...
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.















