ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
avukat1907
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Aralık 2008 11:24
Son Ziyaret:
27 Mayıs 2020 18:59
Toplam Mesaj:
41 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
HAYDAR YÜKSEL
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1976
Yaş:
50
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
HAYDAR YÜKSEL
SON 10 MESAJI
Sude Petmarket
Sunsun 304b Uv li dış filtre almak için bilinen bir siteden sipariş verdim. Akşam üzeri sipariş red edildi. Sebep olarakta ellerinde tek kaldığını paketleme esnasında ürünün hatalı olduğundan dolayı red ettiklerini açıkladılar. Oysa sipariş vermeden önce sordum ve sıkıntı olmadığını belirtmişlerdi. İzmir küçük bir yer derim her zaman red gerekçesinin bu olmadığını bizzat öğrendim :))) Durumun tahmin ettiğim gibi olduğunu ve Ellerinde olmayan yani stokta olmayan ürünü satmışlar sonra sattıkları fiyata temin edemedikleri içinde böyle bir gerekçe uydurmuşlar. Oysa son ürün ise hemen her firma stoktaki son ürün diye belirtiyor. [B]Hobiye yeni başlamış olsam belki inanırdım ama gerekçesi inandırıcı gelmemişti [/B] ısrarlı sorularıma standart cevap vermişlerdi. Biraz fazla ödeyip aldım ama sepetler boş olduğu için yanında karbondu seramikti sağolsun aldığım yer hediye verdi. Hemen hemen aynı fiyata bizzat gidip aldım.
Sunsun 304b Uv li dış filtre almak için bilinen bir siteden sipariş verdim. Akşam üzeri sipariş red edildi. Sebep olarakta ellerinde tek kaldığını paketleme esnasında ürünün hatalı olduğundan dolayı red ettiklerini açıkladılar. Oysa sipariş vermeden önce sordum ve sıkıntı olmadığını belirtmişlerdi. İzmir küçük bir yer derim her zaman red gerekçesinin bu olmadığını bizzat öğrendim :))) Durumun tahmin ettiğim gibi olduğunu ve Ellerinde olmayan yani stokta olmayan ürünü satmışlar sonra sattıkları fiyata temin edemedikleri içinde böyle bir gerekçe uydurmuşlar. Oysa son ürün ise hemen her firma stoktaki son ürün diye belirtiyor. [B]Hobiye yeni başlamış olsam belki inanırdım ama gerekçesi inandırıcı gelmemişti [/B] ısrarlı sorularıma standart cevap vermişlerdi. Biraz fazla ödeyip aldım ama sepetler boş olduğu için yanında karbondu seramikti sağolsun aldığım yer hediye verdi. Hemen hemen aynı fiyata bizzat gidip aldım.
Akvaryem Pet Market
Ceylan ı hobiye ilk başladığım yıllarda 2007 de tanımıştım açık yem satışı yapıyordu. Sonra balık üretip satmaya başladı. Bir arkadaş aracılığı ile balık aldırmıştım elinde kalan ıskartaları göndermişti ve o günden sonra irtibatı kesmiştim. Yıllar sonra gerek alışveriş sitelerinde gerekse de burada ki olumsuz eleştirileri görünce açıkcası eski bir tanıdık olması nedeniyle üzüldüm.
Ceylan ı hobiye ilk başladığım yıllarda 2007 de tanımıştım açık yem satışı yapıyordu. Sonra balık üretip satmaya başladı. Bir arkadaş aracılığı ile balık aldırmıştım elinde kalan ıskartaları göndermişti ve o günden sonra irtibatı kesmiştim. Yıllar sonra gerek alışveriş sitelerinde gerekse de burada ki olumsuz eleştirileri görünce açıkcası eski bir tanıdık olması nedeniyle üzüldüm.
PTT Kargo
Erdinç Bey, geçen sene hatırlarsanız yem alımında PTT KARGO ile bende sorun yaşamıştım sonra tekrardan sizi rahatsız etmiş ve yolladığınız evrakla birlikte bende kargo bedelini almıştım ama 6-7 ay kadar uğraşmıştım. Gerçekten de PTT kargo çok özensiz, koliler rastgele fırlatılıyor istif ediliyor felan uzak durulması gereken bir firma ucuz diyerek elinizdeki malınızdan da olmayın bence..
Erdinç Bey, geçen sene hatırlarsanız yem alımında PTT KARGO ile bende sorun yaşamıştım sonra tekrardan sizi rahatsız etmiş ve yolladığınız evrakla birlikte bende kargo bedelini almıştım ama 6-7 ay kadar uğraşmıştım. Gerçekten de PTT kargo çok özensiz, koliler rastgele fırlatılıyor istif ediliyor felan uzak durulması gereken bir firma ucuz diyerek elinizdeki malınızdan da olmayın bence..
Hangi Kargo Şirketinden Memnunsunuz?
PTT kargo mu :) Geçen sene yem olayında başıma neler getirdiler anlatmıştım. İzmir de PİM e gidip görmenizi isterim kargolar nasıl yuvarlanıyor yerlere fırlatılıyor. Hatta evrak vermeye gittiğim de adam koliyi bir fırlattı 5 metre yerde yuvarlandıktan sonra gelip bana çarparak durdu. Ankaradan toplu yem alımına katılmıştım, 3 çeşit yem tek çeşit haline getirilmişti ki bu yemler bitkisel ve portein ağırlıklı ayrı ayrı yemler di ve ayrıca miktarları azalmıştı. Kokusundan dolayı kedi poşeti parçalamış gerekçeleri buydu. İnat ettim tahsil ettim kargo bedelini ama 8 ay sonra bir sürü yazışmalar konuşmalar felan baya bir uğraşmıştım. Aras kargo ise filo kargo adı altında bir alt firması daha olması nedeniyle sıkıntı yaratabiliyor ama en hızlısı diyebilirim. Sürat kargo derseniz, kargonuz 3 günde ancak gelebiliyor önce belli yerlerdeki transfer merkezlerine gidiyor ordan şehirlere dağıtılıyor Adana dan İzmir e 3 gün de ancak gelebilmişti yemlerim önce afyon transfer merkezine getirilmiş ordan da 2 gün sonra İzmir e gelebilmişti. Yurtiçi kargo ise gönderi yollayacak ve acentaya gitmeyip ben bulunduğum yerden Tıklayım gelsin alsınlar diyorsanız ve acil işiniz de varsa kesin geliyorlar ama 2 gün sonra :)) Birinde dilekçe için evrak yollayacaktım İzmir içindeki bir arkadaşa dedim tıklayım gelip alsınlar akşama kadar bekle ne gelen var ne giden merkezlerini aradım gerekçe adreste sorun var o nedenle gelememiş arkadaşlar oldu. Sistemlerinde kayıtlı olmasına daha önce kargo yollamama ve almama rağmen bulamamışlar adresimi:)) Güzel bir şekilde izah ettikten sonra ama adres vermedim kesinlikle telefonu kapadım. Ben kargomu başka firma ile yolladım o akşam, ertesi gün akşamı yurtiçi kargo elemanı geldi gönderiniz varmış demez mi :)) Size ne zaman haber verildi dediğim de adam dalga geçer gibi dün istemişsiniz dedi :)) Ayrıca kargonuz geldiğinde sizi bulamamışlarsa kesinlike acentalarına gidip ordan teslim alacaksınız size geri getirme gibi bir huyları yok. Uzaklık yada kargo ağırlığı ne olursa olsun illaki şubeden teslim alacaksınız. Avukat olmam ve toplu yem alımlarına katılmam yada netten siparişler vermem nedeniyle bir çok kargo firması ile çalıştım başıma gelenler bunlar :))
PTT kargo mu :) Geçen sene yem olayında başıma neler getirdiler anlatmıştım. İzmir de PİM e gidip görmenizi isterim kargolar nasıl yuvarlanıyor yerlere fırlatılıyor. Hatta evrak vermeye gittiğim de adam koliyi bir fırlattı 5 metre yerde yuvarlandıktan sonra gelip bana çarparak durdu. Ankaradan toplu yem alımına katılmıştım, 3 çeşit yem tek çeşit haline getirilmişti ki bu yemler bitkisel ve portein ağırlıklı ayrı ayrı yemler di ve ayrıca miktarları azalmıştı. Kokusundan dolayı kedi poşeti parçalamış gerekçeleri buydu. İnat ettim tahsil ettim kargo bedelini ama 8 ay sonra bir sürü yazışmalar konuşmalar felan baya bir uğraşmıştım. Aras kargo ise filo kargo adı altında bir alt firması daha olması nedeniyle sıkıntı yaratabiliyor ama en hızlısı diyebilirim. Sürat kargo derseniz, kargonuz 3 günde ancak gelebiliyor önce belli yerlerdeki transfer merkezlerine gidiyor ordan şehirlere dağıtılıyor Adana dan İzmir e 3 gün de ancak gelebilmişti yemlerim önce afyon transfer merkezine getirilmiş ordan da 2 gün sonra İzmir e gelebilmişti. Yurtiçi kargo ise gönderi yollayacak ve acentaya gitmeyip ben bulunduğum yerden Tıklayım gelsin alsınlar diyorsanız ve acil işiniz de varsa kesin geliyorlar ama 2 gün sonra :)) Birinde dilekçe için evrak yollayacaktım İzmir içindeki bir arkadaşa dedim tıklayım gelip alsınlar akşama kadar bekle ne gelen var ne giden merkezlerini aradım gerekçe adreste sorun var o nedenle gelememiş arkadaşlar oldu. Sistemlerinde kayıtlı olmasına daha önce kargo yollamama ve almama rağmen bulamamışlar adresimi:)) Güzel bir şekilde izah ettikten sonra ama adres vermedim kesinlikle telefonu kapadım. Ben kargomu başka firma ile yolladım o akşam, ertesi gün akşamı yurtiçi kargo elemanı geldi gönderiniz varmış demez mi :)) Size ne zaman haber verildi dediğim de adam dalga geçer gibi dün istemişsiniz dedi :)) Ayrıca kargonuz geldiğinde sizi bulamamışlarsa kesinlike acentalarına gidip ordan teslim alacaksınız size geri getirme gibi bir huyları yok. Uzaklık yada kargo ağırlığı ne olursa olsun illaki şubeden teslim alacaksınız. Avukat olmam ve toplu yem alımlarına katılmam yada netten siparişler vermem nedeniyle bir çok kargo firması ile çalıştım başıma gelenler bunlar :))
EVCİLAL PET SHOP HAKKINDA.
Bende geçen gün evcil al ın açık yemlerinden sipariş ettim ancak NLS formula eksik geldi telefonla durumu bildirdiğim de hemen yollayacaklarını belirttiler ve herhangi bir kayıt yada tutanak istemeden akşama kargoya vermişler. Bugün yem elime ulaştı, müşteri odaklı ve son derece alakalılar. İlk defa alışveriş yapmama rağmen hiç bir sorun yaşatmadılar. Yalnız kendilerinden ricam sürat kargo ile gönderim yapmamaları zira 2-3 günü buluyor gelmesi.. İzmir merkeze Cuma verdiğim siparişler pazartesi, pazartesi gönderilen eksik yollanan yem ise çarşamba geldi.
Bende geçen gün evcil al ın açık yemlerinden sipariş ettim ancak NLS formula eksik geldi telefonla durumu bildirdiğim de hemen yollayacaklarını belirttiler ve herhangi bir kayıt yada tutanak istemeden akşama kargoya vermişler. Bugün yem elime ulaştı, müşteri odaklı ve son derece alakalılar. İlk defa alışveriş yapmama rağmen hiç bir sorun yaşatmadılar. Yalnız kendilerinden ricam sürat kargo ile gönderim yapmamaları zira 2-3 günü buluyor gelmesi.. İzmir merkeze Cuma verdiğim siparişler pazartesi, pazartesi gönderilen eksik yollanan yem ise çarşamba geldi.
LD Akvaryum hakkında
Nuri arkadaşım herkes fikrini yazmakta serbest iken bende öyle yaptım sayende düşman kazandım:)) Koruma istedim hemen tehdit karşısında :)
Nuri arkadaşım herkes fikrini yazmakta serbest iken bende öyle yaptım sayende düşman kazandım:)) Koruma istedim hemen tehdit karşısında :)
LD Akvaryum hakkında
Lütfullah bey benim konuyu farklı yere çektiğim yok okuduklarım üzerine yorum yaptım.. Neyse artık olanlar olmuş, keşke demeyi sevmem ama keşke bu arkadaşa da teslimatı canlı garantileri gönderimlerdeki gibi yapsaydınız da bunları konuşmasaydık. Elbette akvaryum.com a uzun zamandır üye olmam nedeniyle takip ettiğim kadarıyla, bu camiada övgüye takdir bir kaç firmadan biri olduğunuzu biliyorum ve görüyorum. Hukukta kesin olan bir kural vardır, her olay ayrı değerlendirir ve kendine özgü bir yapısı vardır. Bu olayda ben okuduklarım üzerine yorum yazdım o kadar...
Lütfullah bey benim konuyu farklı yere çektiğim yok okuduklarım üzerine yorum yaptım.. Neyse artık olanlar olmuş, keşke demeyi sevmem ama keşke bu arkadaşa da teslimatı canlı garantileri gönderimlerdeki gibi yapsaydınız da bunları konuşmasaydık. Elbette akvaryum.com a uzun zamandır üye olmam nedeniyle takip ettiğim kadarıyla, bu camiada övgüye takdir bir kaç firmadan biri olduğunuzu biliyorum ve görüyorum. Hukukta kesin olan bir kural vardır, her olay ayrı değerlendirir ve kendine özgü bir yapısı vardır. Bu olayda ben okuduklarım üzerine yorum yazdım o kadar...
LD Akvaryum hakkında
Lütfullah Bey, ben gerçekte İzmir Barosuna kayıtlı bir avukatım, isterseniz tüm bilgileri de msn den verebilirim. ...Ve sana şunu belirteyim onca balık telafisi yapan biri olarak bir çırpıda lafı kesin atmışınız... diye bir ifadeniz var ki anlayabilmiş değilim.. Ben mi onca balık telafisi yapmış biri olarak lafı bir çırpıda kesin attım.. Ben okuduklarım üzerine yorum yaptım, yorum yazmak için bundan sonra sizden, havaleli bir dilekçe ile izin isteklerimi iletirim.. Havale ne diye takılmazsın umarım, parayla pulla ilgili değil.. Bilmem anlatabildim mi, nasrettin hocanın dediği gibi hırsızın hiç mi suçu yok!! Başta da dediğim gibi ne sizi ne da alıcı arkadaşı tanırım yazılanlar üzerine yorum yaptım.. Birde oksijen basılmadı paketleme yapılmadı diyorsunuz neye güvenerek o şekilde balıkları teslim ettiniz onu da sormak isterim size ki, Erzurum ile kayseri arası oldukça uzak bir mesafe sizin gibi profesyonel olarak bu işi yapan bir firma neye güvenerek bu şekilde arkadaşlara teslim etti merakım umarım sizi kızdırmaz yine..avukat1907 2012-02-13 14:54:22
Lütfullah Bey, ben gerçekte İzmir Barosuna kayıtlı bir avukatım, isterseniz tüm bilgileri de msn den verebilirim. ...Ve sana şunu belirteyim onca balık telafisi yapan biri olarak bir çırpıda lafı kesin atmışınız... diye bir ifadeniz var ki anlayabilmiş değilim.. Ben mi onca balık telafisi yapmış biri olarak lafı bir çırpıda kesin attım.. Ben okuduklarım üzerine yorum yaptım, yorum yazmak için bundan sonra sizden, havaleli bir dilekçe ile izin isteklerimi iletirim.. Havale ne diye takılmazsın umarım, parayla pulla ilgili değil.. Bilmem anlatabildim mi, nasrettin hocanın dediği gibi hırsızın hiç mi suçu yok!! Başta da dediğim gibi ne sizi ne da alıcı arkadaşı tanırım yazılanlar üzerine yorum yaptım.. Birde oksijen basılmadı paketleme yapılmadı diyorsunuz neye güvenerek o şekilde balıkları teslim ettiniz onu da sormak isterim size ki, Erzurum ile kayseri arası oldukça uzak bir mesafe sizin gibi profesyonel olarak bu işi yapan bir firma neye güvenerek bu şekilde arkadaşlara teslim etti merakım umarım sizi kızdırmaz yine..
LD Akvaryum hakkında
Konuyu başından beri takip ediyorum, ne balık alan arkadaşı tanırım ne de LD ile bir alışverişim oldu. Alıcı arkadaşın dediğine göre paketleme bizzat LD tarafından yapılmış oksijen basılarak ve pilli motor yerleştirilerek. LD ısrarla balıkları kontrol etseydiniz sizin hatanız demeye getiriyor. Mesajlardan da anlaşıldığı üzere, nakil işi özel arabayla olmuş ve bu durumda sıcaklık değerinde aşırı bir düşme olması söz konusu değil neticede bu arkadaşlar klimayı çalıştırmadan onca yolu buz gibi havada gidecek değiller. Bende sormak isterim ld ye arkadaş bizzat gelip almayıp, siz kargo ile yollamış olsanız farklı bir paketleme mi yapacaktınız?Farklı bir paketleme yapacak iseniz neden Erzurum gibi uzak bir yer için garantili bir paketleme yapmadınız.. Esnaflık malı satmakla değil, sattıktan sonra belli olur.
Konuyu başından beri takip ediyorum, ne balık alan arkadaşı tanırım ne de LD ile bir alışverişim oldu. Alıcı arkadaşın dediğine göre paketleme bizzat LD tarafından yapılmış oksijen basılarak ve pilli motor yerleştirilerek. LD ısrarla balıkları kontrol etseydiniz sizin hatanız demeye getiriyor. Mesajlardan da anlaşıldığı üzere, nakil işi özel arabayla olmuş ve bu durumda sıcaklık değerinde aşırı bir düşme olması söz konusu değil neticede bu arkadaşlar klimayı çalıştırmadan onca yolu buz gibi havada gidecek değiller. Bende sormak isterim ld ye arkadaş bizzat gelip almayıp, siz kargo ile yollamış olsanız farklı bir paketleme mi yapacaktınız?Farklı bir paketleme yapacak iseniz neden Erzurum gibi uzak bir yer için garantili bir paketleme yapmadınız.. Esnaflık malı satmakla değil, sattıktan sonra belli olur.
Bitkiler Ve Balıklar Uyumlu olurlarmı?
İzmir de karabağlar burda mağazasının yanında ki işhanın 2. katında kardelen akvaryum var bir çok malzemeyi toptan fiyatına ordan temin edebilirsiniz, yatı kökü de dahil olmak üzere her türlü malzeme var. Toptancı olmasına rağmen parekende satışda yapan bir yer tavsiye ederim.
İzmir de karabağlar burda mağazasının yanında ki işhanın 2. katında kardelen akvaryum var bir çok malzemeyi toptan fiyatına ordan temin edebilirsiniz, yatı kökü de dahil olmak üzere her türlü malzeme var. Toptancı olmasına rağmen parekende satışda yapan bir yer tavsiye ederim.
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Jotunheim,
Omer901,
Tortuga7,
aquanil,
ByOscar:),
JuqLax,
yeekim,
Sfenks111,
darknessmania,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
mlh06,
bysmokin,
umutak,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
Vitamixsps,
barsbingul,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Fatihsm,
AquaShirmp,
Balıkmen,
Tata,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
dınay,
Phos,
Pandkoal,
Hakanm_,
Furkann,
oguzsel,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
