ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
hectordesertan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Şubat 2009 18:55
Son Ziyaret:
22 Mayıs 2015 21:04
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
sertan aşık
Doğum Tarihi:
27 Ocak 1978
Yaş:
48
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Sertan Aşık
SON 10 MESAJI
Difüsor üzerinde oluşan jelimsi yapı
Herkese selam. Uzun zamandir siteye üyeyim, fakat aktif bir katilimim pek olmadı simdiye kadar. Gorev yaptigim yer biraz mahrumiyette kaliyor. Kargolarin gelmesi 1 haftayı bulabiliyor. Bu şartlar altında uzun arastirmalar ışığında 30 litrelik wavebox cube 30 cosmo akvaryum aldim. Lawtech Nano bitkili akvaryum kurmak amacindayim. Bu boyutlarda bir akvaryumda su degerlerini tutturmak ve dengede kalmasını sağlamak zor biliyorum ama 15 senelik meslek hayatinda 6ıncı sehirde goreve başlayan biri için daha buyuk boylar zor oluyor. JBl manado marla bitki kumu (1kg az geldi aslında), lav tası kumu, beyaz yol dekoru icin az bir mercan kırığı kumu (bu da ph degerlerini etkileyeceğinden dolayı hata oldu farkındayım), gnas kaya, çınar, lobelia cardinalis, cardimine lyrata, hemianthus cuba, adını hatırlayamadığım saz tarzı zemin bitkisi, DIY CO2 sistemi (ista 3in1 difusor) ile ise basladim. Bitkilerin cogu vardiklarinda kendilerinden gecmisti diyebilirim. Akvaryumun kendinden ic filtre (icinde karbon, sunger ve porselen halkalar var), 20 watt kırmızı ve beyaz lambasi olan aydınlatma. Sistemi kurali zorluklara rağmen 2 hafta oldu. Bitkiler yeni yeni kendine gelmeye basliyor. Bazi yapraklarda curuume sorunlari var. Kuma az miktarda DIY misket gubre koydum. Suan icin aldigim kumdaki mineraller yeterli olur diye düşünmüştüm. 1haftadir yeni geken diy sivi micro element gubresi haftada 2 defa, sivi azot, nitrat, fosfat gubreleri haftada 3 defa, sivi potasyum sulfat gubresi haftada 1 defa belirtilen dozlarda vermeye basladim. 3-4 gunde difusorun uzeri jelimsi bir maddeyle kaplaniyor ve delikleri tikiyor, temizlemek zorunda kaliyorum. Bu durum sagliksiz bir durum mudur. Bir alg olusumu mudur. Mayalı sistemden mi kaynaklaniyor bilemedim. Bu arada kullandigim su yer altindan cikan kuyu suyu. En az bir hafta dinlendirdim. Fakat icinde cok kirec var diyebilirim. Kullandigim kettlein resistansindan bu durum kolay anlasiliyor. Sanırım su cok berrak olmasina ragmen degerlerde yolunda gitmeyen birseyler var. Test kitlerim malesef yok. Ilgilenen arkadaşlar tecrubelerini aktarirlarsa sevinirim. 2 hafta sonra karides koymayi dusunuyorum. Muteakiben 6 civarı neon tetra. Bu canlilari henuz nasil temin edecegim konusunda fikrim yok. Karides 1 haftada olsa canli gelebilir ama, baligin sansi yok gibi. Belki bir izin donusunde alabilirim.Herkese bol seyirlik, sağlıklı akvaryumlar dilerim
Herkese selam. Uzun zamandir siteye üyeyim, fakat aktif bir katilimim pek olmadı simdiye kadar. Gorev yaptigim yer biraz mahrumiyette kaliyor. Kargolarin gelmesi 1 haftayı bulabiliyor. Bu şartlar altında uzun arastirmalar ışığında 30 litrelik wavebox cube 30 cosmo akvaryum aldim. Lawtech Nano bitkili akvaryum kurmak amacindayim. Bu boyutlarda bir akvaryumda su degerlerini tutturmak ve dengede kalmasını sağlamak zor biliyorum ama 15 senelik meslek hayatinda 6ıncı sehirde goreve başlayan biri için daha buyuk boylar zor oluyor. JBl manado marla bitki kumu (1kg az geldi aslında), lav tası kumu, beyaz yol dekoru icin az bir mercan kırığı kumu (bu da ph degerlerini etkileyeceğinden dolayı hata oldu farkındayım), gnas kaya, çınar, lobelia cardinalis, cardimine lyrata, hemianthus cuba, adını hatırlayamadığım saz tarzı zemin bitkisi, DIY CO2 sistemi (ista 3in1 difusor) ile ise basladim. Bitkilerin cogu vardiklarinda kendilerinden gecmisti diyebilirim. Akvaryumun kendinden ic filtre (icinde karbon, sunger ve porselen halkalar var), 20 watt kırmızı ve beyaz lambasi olan aydınlatma. Sistemi kurali zorluklara rağmen 2 hafta oldu. Bitkiler yeni yeni kendine gelmeye basliyor. Bazi yapraklarda curuume sorunlari var. Kuma az miktarda DIY misket gubre koydum. Suan icin aldigim kumdaki mineraller yeterli olur diye düşünmüştüm. 1haftadir yeni geken diy sivi micro element gubresi haftada 2 defa, sivi azot, nitrat, fosfat gubreleri haftada 3 defa, sivi potasyum sulfat gubresi haftada 1 defa belirtilen dozlarda vermeye basladim. 3-4 gunde difusorun uzeri jelimsi bir maddeyle kaplaniyor ve delikleri tikiyor, temizlemek zorunda kaliyorum. Bu durum sagliksiz bir durum mudur. Bir alg olusumu mudur. Mayalı sistemden mi kaynaklaniyor bilemedim. Bu arada kullandigim su yer altindan cikan kuyu suyu. En az bir hafta dinlendirdim. Fakat icinde cok kirec var diyebilirim. Kullandigim kettlein resistansindan bu durum kolay anlasiliyor. Sanırım su cok berrak olmasina ragmen degerlerde yolunda gitmeyen birseyler var. Test kitlerim malesef yok. Ilgilenen arkadaşlar tecrubelerini aktarirlarsa sevinirim. 2 hafta sonra karides koymayi dusunuyorum. Muteakiben 6 civarı neon tetra. Bu canlilari henuz nasil temin edecegim konusunda fikrim yok. Karides 1 haftada olsa canli gelebilir ama, baligin sansi yok gibi. Belki bir izin donusunde alabilirim.Herkese bol seyirlik, sağlıklı akvaryumlar dilerim
Difüsor üzerinde oluşan jelimsi yapı
Herkese selam. Uzun zamandir siteye üyeyim, fakat aktif bir katilimim pek olmadı simdiye kadar. Gorev yaptigim yer biraz mahrumiyette kaliyor. Kargolarin gelmesi 1 haftayı bulabiliyor. Bu şartlar altında uzun arastirmalar ışığında 30 litrelik wavebox cube 30 cosmo akvaryum aldim. Lawtech Nano bitkili akvaryum kurmak amacindayim. Bu boyutlarda bir akvaryumda su degerlerini tutturmak ve dengede kalmasını sağlamak zor biliyorum ama 15 senelik meslek hayatinda 6ıncı sehirde goreve başlayan biri için daha buyuk boylar zor oluyor. JBl manado marla bitki kumu (1kg az geldi aslında), lav tası kumu, beyaz yol dekoru icin az bir mercan kırığı kumu (bu da ph degerlerini etkileyeceğinden dolayı hata oldu farkındayım), gnas kaya, çınar, lobelia cardinalis, cardimine lyrata, hemianthus cuba, adını hatırlayamadığım saz tarzı zemin bitkisi, DIY CO2 sistemi (ista 3in1 difusor) ile ise basladim. Bitkilerin cogu vardiklarinda kendilerinden gecmisti diyebilirim. Akvaryumun kendinden ic filtre (icinde karbon, sunger ve porselen halkalar var), 20 watt kırmızı ve beyaz lambasi olan aydınlatma. Sistemi kurali zorluklara rağmen 2 hafta oldu. Bitkiler yeni yeni kendine gelmeye basliyor. Bazi yapraklarda curuume sorunlari var. Kuma az miktarda DIY misket gubre koydum. Suan icin aldigim kumdaki mineraller yeterli olur diye düşünmüştüm. 1haftadir yeni geken diy sivi micro element gubresi haftada 2 defa, sivi azot, nitrat, fosfat gubreleri haftada 3 defa, sivi potasyum sulfat gubresi haftada 1 defa belirtilen dozlarda vermeye basladim. 3-4 gunde difusorun uzeri jelimsi bir maddeyle kaplaniyor ve delikleri tikiyor, temizlemek zorunda kaliyorum. Bu durum sagliksiz bir durum mudur. Bir alg olusumu mudur. Mayalı sistemden mi kaynaklaniyor bilemedim. Bu arada kullandigim su yer altindan cikan kuyu suyu. En az bir hafta dinlendirdim. Fakat icinde cok kirec var diyebilirim. Kullandigim kettlein resistansindan bu durum kolay anlasiliyor. Sanırım su cok berrak olmasina ragmen degerlerde yolunda gitmeyen birseyler var. Test kitlerim malesef yok. Ilgilenen arkadaşlar tecrubelerini aktarirlarsa sevinirim. 2 hafta sonra karides koymayi dusunuyorum. Muteakiben 6 civarı neon tetra. Bu canlilari henuz nasil temin edecegim konusunda fikrim yok. Karides 1 haftada olsa canli gelebilir ama, baligin sansi yok gibi. Belki bir izin donusunde alabilirim.Herkese bol seyirlik, sağlıklı akvaryumlar dilerim
Herkese selam. Uzun zamandir siteye üyeyim, fakat aktif bir katilimim pek olmadı simdiye kadar. Gorev yaptigim yer biraz mahrumiyette kaliyor. Kargolarin gelmesi 1 haftayı bulabiliyor. Bu şartlar altında uzun arastirmalar ışığında 30 litrelik wavebox cube 30 cosmo akvaryum aldim. Lawtech Nano bitkili akvaryum kurmak amacindayim. Bu boyutlarda bir akvaryumda su degerlerini tutturmak ve dengede kalmasını sağlamak zor biliyorum ama 15 senelik meslek hayatinda 6ıncı sehirde goreve başlayan biri için daha buyuk boylar zor oluyor. JBl manado marla bitki kumu (1kg az geldi aslında), lav tası kumu, beyaz yol dekoru icin az bir mercan kırığı kumu (bu da ph degerlerini etkileyeceğinden dolayı hata oldu farkındayım), gnas kaya, çınar, lobelia cardinalis, cardimine lyrata, hemianthus cuba, adını hatırlayamadığım saz tarzı zemin bitkisi, DIY CO2 sistemi (ista 3in1 difusor) ile ise basladim. Bitkilerin cogu vardiklarinda kendilerinden gecmisti diyebilirim. Akvaryumun kendinden ic filtre (icinde karbon, sunger ve porselen halkalar var), 20 watt kırmızı ve beyaz lambasi olan aydınlatma. Sistemi kurali zorluklara rağmen 2 hafta oldu. Bitkiler yeni yeni kendine gelmeye basliyor. Bazi yapraklarda curuume sorunlari var. Kuma az miktarda DIY misket gubre koydum. Suan icin aldigim kumdaki mineraller yeterli olur diye düşünmüştüm. 1haftadir yeni geken diy sivi micro element gubresi haftada 2 defa, sivi azot, nitrat, fosfat gubreleri haftada 3 defa, sivi potasyum sulfat gubresi haftada 1 defa belirtilen dozlarda vermeye basladim. 3-4 gunde difusorun uzeri jelimsi bir maddeyle kaplaniyor ve delikleri tikiyor, temizlemek zorunda kaliyorum. Bu durum sagliksiz bir durum mudur. Bir alg olusumu mudur. Mayalı sistemden mi kaynaklaniyor bilemedim. Bu arada kullandigim su yer altindan cikan kuyu suyu. En az bir hafta dinlendirdim. Fakat icinde cok kirec var diyebilirim. Kullandigim kettlein resistansindan bu durum kolay anlasiliyor. Sanırım su cok berrak olmasina ragmen degerlerde yolunda gitmeyen birseyler var. Test kitlerim malesef yok. Ilgilenen arkadaşlar tecrubelerini aktarirlarsa sevinirim. 2 hafta sonra karides koymayi dusunuyorum. Muteakiben 6 civarı neon tetra. Bu canlilari henuz nasil temin edecegim konusunda fikrim yok. Karides 1 haftada olsa canli gelebilir ama, baligin sansi yok gibi. Belki bir izin donusunde alabilirim.Herkese bol seyirlik, sağlıklı akvaryumlar dilerim
doğadan bitki...
10 gün oldu...Renkleri biraz soldu lakin yosunlarım duruyor. Çöpçü ve kılıçkuyruklar tadını çok sevdiler galiba, didikleyip duruyorlar :D
10 gün oldu...Renkleri biraz soldu lakin yosunlarım duruyor. Çöpçü ve kılıçkuyruklar tadını çok sevdiler galiba, didikleyip duruyorlar :D
doğadan bitki...
Sanırım suları serin olan ülkemizdeki su bitkilerinin 25-26 derece sıcaklığın üzerinde yaşamaları imkansız... Kaya yosunları hala duruyorlar ama çok fazla dayanacaklarını sanmıyorum ben de...citronx 2009-03-27 01:36:30
Sanırım suları serin olan ülkemizdeki su bitkilerinin 25-26 derece sıcaklığın üzerinde yaşamaları imkansız... Kaya yosunları hala duruyorlar ama çok fazla dayanacaklarını sanmıyorum ben de...
doğadan bitki...
Evet gerçekten bu şekilde çok daha iyi olmuş, ellerine sağlık...citronx 2009-03-27 01:35:24
Evet gerçekten bu şekilde çok daha iyi olmuş, ellerine sağlık...
doğadan bitki...
Doğadan su kenarından bulduğum bir yosun türü sanırım... Halı gibi akvaryumun zemininde çok hoş durdu... 2 gün geçmesine rağmen olumsuz bir gelişme, bozulma henüz gözlemlemedim... Tabi yorum yapmak için henüz çok erken... Bu bitkinin bulunduğu ortamda 0 dereceye yakın bir sıcaklık vardı... Akvaryumda 27 derece sıcaklıkta hayatını devam ettirebilir mi ya da akvaryumdaki balıklarım ve kiraz karideslerim için zararı olur mu bilmiyorum...Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bilgilerini paylaşırlarsa çok sevinirim... Çektiğim resmi sayfaya yüklemeyi başaramadım ama http://www.negatif.com/foto/810699 adresinden görebilirsiniz...
hectordesertan 2009-03-14 22:16:56
Doğadan su kenarından bulduğum bir yosun türü sanırım... Halı gibi akvaryumun zemininde çok hoş durdu... 2 gün geçmesine rağmen olumsuz bir gelişme, bozulma henüz gözlemlemedim... Tabi yorum yapmak için henüz çok erken... Bu bitkinin bulunduğu ortamda 0 dereceye yakın bir sıcaklık vardı... Akvaryumda 27 derece sıcaklıkta hayatını devam ettirebilir mi ya da akvaryumdaki balıklarım ve kiraz karideslerim için zararı olur mu bilmiyorum...Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bilgilerini paylaşırlarsa çok sevinirim... Çektiğim resmi sayfaya yüklemeyi başaramadım ama http://www.negatif.com/foto/810699 adresinden görebilirsiniz...
Yeni aldığım 1e3d kılıçkuyruklarımda sorun nedir?
Teşekkür ederim. Görev yaptığım yer dolayısıyla akvaryumcu veya pet shop bölgemde yok. İhtiyaçlarımı internetten karşılıyorum. Kargo da 3-4 günden önce buraya ulaşmıyor. Bir iç filtre elde etmeye çalışacağım. Şu an için ses çıkarsa da hava motorunu çalıştırdım. Sanırım denildiği gibi oksijen yetersiz geliyordu, şu an balıklar kendine geldi, yüzmeye, gezinmeye başladılar ve ben de çok mutlu oldum.
Teşekkür ederim. Görev yaptığım yer dolayısıyla akvaryumcu veya pet shop bölgemde yok. İhtiyaçlarımı internetten karşılıyorum. Kargo da 3-4 günden önce buraya ulaşmıyor. Bir iç filtre elde etmeye çalışacağım. Şu an için ses çıkarsa da hava motorunu çalıştırdım. Sanırım denildiği gibi oksijen yetersiz geliyordu, şu an balıklar kendine geldi, yüzmeye, gezinmeye başladılar ve ben de çok mutlu oldum.
Yeni aldığım 1e3d kılıçkuyruklarımda sorun nedir?
Ben de sizin gibi düşündüm. Havalandırma pompası var. Dün balıklar gelince çalıştırdım. Gece kapadım. Motor çok ses çıkarıyor. Hava yetersiz olsa diğer balıklar da yüzeyde yüzerlerdi diye düşündüm. Yavaş yavaş diğer erkek ve dişi de aşağı inmeye başladı. Ama belli zaman sonra tekrar yüzeye çıkıyorlar. Dış pompanın su veren debisini azaltmıştım vanasından akvaryum da çok dalgalanma yaratıyor diye. Çok dalgalanma olması tertaları ve diğer balıkları rahatsız eder mi acaba? Şayet etmiyorsa debiyi artırmam oksijen seviyesinin artması konusunda olumlu bir etki yaratır mı acaba?
Ben de sizin gibi düşündüm. Havalandırma pompası var. Dün balıklar gelince çalıştırdım. Gece kapadım. Motor çok ses çıkarıyor. Hava yetersiz olsa diğer balıklar da yüzeyde yüzerlerdi diye düşündüm. Yavaş yavaş diğer erkek ve dişi de aşağı inmeye başladı. Ama belli zaman sonra tekrar yüzeye çıkıyorlar. Dış pompanın su veren debisini azaltmıştım vanasından akvaryum da çok dalgalanma yaratıyor diye. Çok dalgalanma olması tertaları ve diğer balıkları rahatsız eder mi acaba? Şayet etmiyorsa debiyi artırmam oksijen seviyesinin artması konusunda olumlu bir etki yaratır mı acaba?
Yeni aldığım 1e3d kılıçkuyruklarımda sorun nedir?
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler:Dün aldığım 1e 3d kılıçkuyruklar 2d hariç sürekli akvaryum yüzeyinde yüzüyorlar. 2d zaman zaman aşağıya inip normal yüzmelerine devam ediyorlar fakat bir süre sonra tekrar yukarı çıkıyorlar. Neden olabilir acaba?
Akvaryum Kapasitesi (litre):40
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:5 neon tetra, 2 siyah neon tetra, 2 çöpçü, 1 vatoz, yeni eledoa bitki 4 adet
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:lifetech 828 dış filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Bitkileri arkadaşımdan yeni aldım, kendisi istememiş, daha fazlaydı, fakat çıkardım. Bitkiler renklerini kaybetmiş, deep fix sıvı bitki gübresi kullandım.
Fotoğraf:
Canlıdaki Belirtiler:Dün aldığım 1e 3d kılıçkuyruklar 2d hariç sürekli akvaryum yüzeyinde yüzüyorlar. 2d zaman zaman aşağıya inip normal yüzmelerine devam ediyorlar fakat bir süre sonra tekrar yukarı çıkıyorlar. Neden olabilir acaba?
Akvaryum Kapasitesi (litre):40
Akvaryumdaki Diğer Canlılar:5 neon tetra, 2 siyah neon tetra, 2 çöpçü, 1 vatoz, yeni eledoa bitki 4 adet
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon:lifetech 828 dış filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.) : Bitkileri arkadaşımdan yeni aldım, kendisi istememiş, daha fazlaydı, fakat çıkardım. Bitkiler renklerini kaybetmiş, deep fix sıvı bitki gübresi kullandım.
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl pianoƒish, 04:58
Filtreleme Seçenekleri - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
