ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yassiann
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Nisan 2009 10:47
Son Ziyaret:
10 Mayıs 2012 21:05
Toplam Mesaj:
24 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yasin ÇAĞIR
Doğum Tarihi:
04 Nisan 1987
Yaş:
39
İl:
Izmir
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
150 x 50 x 65h sp
SON 10 MESAJI
150X70X60 AKVARYUM YAPIMI 630 lt küçük havuz
Enver bey çalışmanızı çok başarılı buldum ve aynı üst sumptan bende 150 x 50 x 65 akvaryumum için yaptım atman at203 max2000lt debili bi motor aldım. Alttan 3 cm boşluk bırakmama rağmen su üstten taşma yapıyor. Ara bölmeleri 11 cm yaptım. Acaba sizin kullandığınız motorun debisi kaç?
Şu an sadece zeolit gibi bilye gibi taşlar ve karbon var. daha elyaf bile koymadım yani!!!
Enver bey çalışmanızı çok başarılı buldum ve aynı üst sumptan bende 150 x 50 x 65 akvaryumum için yaptım atman at203 max2000lt debili bi motor aldım. Alttan 3 cm boşluk bırakmama rağmen su üstten taşma yapıyor. Ara bölmeleri 11 cm yaptım. Acaba sizin kullandığınız motorun debisi kaç?
Şu an sadece zeolit gibi bilye gibi taşlar ve karbon var. daha elyaf bile koymadım yani!!!
Dış Filtre-Dip Çekimi

Arkadaşım seninkine bir alternatif olabilir.
Bende şöle bişey düşünüyorum.
Tabana ızgara şeklinde çeyreklik su borusu döşeyerek bunuda matkapla sık sık delerek tabandaki pis suyu çekmek . boruların üstüne sineklikle kaplayıp üstüne kum vs koymak istiyorum balıklar boruları meydana çıkarmasın diye
Çekincelerim:
1 Aynı sifonlama gibi su iyi gelir mi ? 1 kere suyu çektirdim mi musluk hava almayacağı için sürekli musluğu açıpp kullanabilirm.
2 olurda tabandaki bakteri kültürünü tamamen çekerse akvaryumun dengesi bozulur mu
3 illaki sp lerim kumu kazacaklar çokkötü bi görüntü olur mu

Arkadaşım seninkine bir alternatif olabilir.
Bende şöle bişey düşünüyorum.
Tabana ızgara şeklinde çeyreklik su borusu döşeyerek bunuda matkapla sık sık delerek tabandaki pis suyu çekmek . boruların üstüne sineklikle kaplayıp üstüne kum vs koymak istiyorum balıklar boruları meydana çıkarmasın diye
Çekincelerim:
1 Aynı sifonlama gibi su iyi gelir mi ? 1 kere suyu çektirdim mi musluk hava almayacağı için sürekli musluğu açıpp kullanabilirm.
2 olurda tabandaki bakteri kültürünü tamamen çekerse akvaryumun dengesi bozulur mu
3 illaki sp lerim kumu kazacaklar çokkötü bi görüntü olur mu
tepe filitre düşüncem
Bende 150 x 50 x 65 tankıma tepe filtre yapmak için uğraşıyorum benimkinin ağırlığı 30 kg arka kuşağın üstüne koyucam ama dayanır mı diye araştırıyorum
Bende 150 x 50 x 65 tankıma tepe filtre yapmak için uğraşıyorum benimkinin ağırlığı 30 kg arka kuşağın üstüne koyucam ama dayanır mı diye araştırıyorum
150 50 65 için önerileriniz
[QUOTE=Burakim]O kadar taş büyük ağırlık yapacaktır akvaryumu dolaba oturturken altına mutlaka strafor kullan.
Yorumunuz için teşekkür ederim
Öncelikle akvaryumu yine forumdaki yorumları okuyarak yaptırdım ama ilk defa sizden geniş bir tank önerisi okudum. Keşke daha önce bilseydim yarın tankımı teslim alıyorum. İzmir bornova akvaryumdan kayıtları ve kuşakları var 10 mm cam birol abi patlama tehlikesine karşı 2 yıl garanti verdi.
Kendim kaynak makinası ile 3x3 2mm profilden masa yaptım üstüne 2 cm mdf ve 2 cm strafor aldım ama sert strafor almıştım forumda yumuşak olması avantaj demişler şimdi onu arıyorum.
***Akvaryum suyunun altına da strafor koymam gerekirmi üstüne taşları koymak için ??***
Bu arada daha sade ve hafif olan yalıtımlı tuğlalardan mağaralar da yapabilirm ağırlık fazlalığına karşı.
Forumda fidangül rumuzlu kullanıcı yanlış hatırlaıyorsam 536 lt lik akvaryuma yaklaşık 9 lt üst sump yapmış ve memnun olduğunu belirtmiş.Burada http://www.akvaryum.com/Forum/akvaryum_ustu_minyatur_sump_k352415.asp
Bende elimdeki malzemelerle 22 lt üst sump yapacağım. Hiç olmazsa denemiş olurum. Akıntı için Eski gap iç filtremide akvaryuma koyacağım.
4d 1e sarı prenses kolonisi buldum 35 Tl. onu da alıp içine koyup kısa sürede üretime geçmek istiyorum. tabi ne kadar yapabilirsem.
Eksik ya da yanlış yönleri yazmanızı rica ederim.
[QUOTE=Burakim]O kadar taş büyük ağırlık yapacaktır akvaryumu dolaba oturturken altına mutlaka strafor kullan.
İlk önerim 150/50/65 göze hitap etmeyecektir hazır başlıyorsun en güzel ölçülü ve güvenilir tanklar geniş tanklardır yani balık sadece sağa sola deil içeri dışarı doğruda yüzer bütün güzelliğini sergiler.
oradaki ölçüler tahminimce kayıt kuşaksız ölçüler.Tabi biz herzaman en güvenlisini baz almak zorundayız.Tepe sumpun bu büyüklükte tanka yeteceğini sanmıyorum 500lt olduğunu varsayarsak en az 3000lt lik bir motor gerekecek debi düşüşüyle o akan su yeterince temizlenmeyebilir.Ya prof dış filtre kullanacaksın yada uygun fiyatlı 2 adet dış filtre kullanıcaksın.1000lt /h olan 2 dış filtrenin yaklaşık maliyeti 200-250tl bence sump yapma dış filtre çok daha az uğraş ister sump ise ilgi ister.Tekrar söylüyorum o taşlar çok büyük ağırlık yapacaktır kayıp düşerlerse biryeri kırabilirler sonuçta su içinde daha hafif olacaklar ve akıntıyıda hesaba katarsak tehlikeli olabilir.
[/QUOTE]Yorumunuz için teşekkür ederim
Öncelikle akvaryumu yine forumdaki yorumları okuyarak yaptırdım ama ilk defa sizden geniş bir tank önerisi okudum. Keşke daha önce bilseydim yarın tankımı teslim alıyorum. İzmir bornova akvaryumdan kayıtları ve kuşakları var 10 mm cam birol abi patlama tehlikesine karşı 2 yıl garanti verdi.
Kendim kaynak makinası ile 3x3 2mm profilden masa yaptım üstüne 2 cm mdf ve 2 cm strafor aldım ama sert strafor almıştım forumda yumuşak olması avantaj demişler şimdi onu arıyorum.
***Akvaryum suyunun altına da strafor koymam gerekirmi üstüne taşları koymak için ??***
Bu arada daha sade ve hafif olan yalıtımlı tuğlalardan mağaralar da yapabilirm ağırlık fazlalığına karşı.
Forumda fidangül rumuzlu kullanıcı yanlış hatırlaıyorsam 536 lt lik akvaryuma yaklaşık 9 lt üst sump yapmış ve memnun olduğunu belirtmiş.Burada http://www.akvaryum.com/Forum/akvaryum_ustu_minyatur_sump_k352415.asp
Bende elimdeki malzemelerle 22 lt üst sump yapacağım. Hiç olmazsa denemiş olurum. Akıntı için Eski gap iç filtremide akvaryuma koyacağım.
4d 1e sarı prenses kolonisi buldum 35 Tl. onu da alıp içine koyup kısa sürede üretime geçmek istiyorum. tabi ne kadar yapabilirsem.
Eksik ya da yanlış yönleri yazmanızı rica ederim.
90 x 40 x 50h sizce ne kadar eder?
Arkadaşlar hepinize teşekkürler işlem iptal edildi. Foruma giremediğim için yazamamştım. Şimdi 150 x 50 x 65 yeni bir akvaryum alıyorum umarım daha iyi olur
Arkadaşlar hepinize teşekkürler işlem iptal edildi. Foruma giremediğim için yazamamştım. Şimdi 150 x 50 x 65 yeni bir akvaryum alıyorum umarım daha iyi olur
prenses için hangi kum ?
Bende aynı dertten müzdaribim450 lt akvaryumumu yarın teslim alıyoru ama hangi kumu koyayım hala bilmiyorum . sp beslicem . akvaryumun sehbası siyah silikonu siyah buna hangi kumu koymalıım bilmiyorum.
Acaba evin önünde ki inşaat milini eleyip incesini atsam kalınını yıkadıktan sonra akvaryuma mı koysam diye de düşünüyorum. eleyince midye kırığı gibi krem ara ara da beyaz parlak taşlar görünüyo.
Bende aynı dertten müzdaribim450 lt akvaryumumu yarın teslim alıyoru ama hangi kumu koyayım hala bilmiyorum . sp beslicem . akvaryumun sehbası siyah silikonu siyah buna hangi kumu koymalıım bilmiyorum.
Acaba evin önünde ki inşaat milini eleyip incesini atsam kalınını yıkadıktan sonra akvaryuma mı koysam diye de düşünüyorum. eleyince midye kırığı gibi krem ara ara da beyaz parlak taşlar görünüyo.
150 50 65 için önerileriniz
Bu taşları yakınımdaki taş ocağındanda alabilirim ama biraz daha yüksek taş daha hoş duracak diye düşünüyrum
Bu taşları yakınımdaki taş ocağındanda alabilirim ama biraz daha yüksek taş daha hoş duracak diye düşünüyrum
150 50 65 için önerileriniz
[QUOTE=Gurgula61]Dekor için biraz daha ön araştırma yapmanız sanki daha iyi olur tabi sizin bakış açınız önemli. [/QUOTE]
Sitede ve google da bazı tasarımlara baktım. En hoşuma giden ve s ler için en uygun buna karar verdim. Alternatif öneriniz varsa seve seve değerlendiririm.
[QUOTE=Gurgula61]Dekor için biraz daha ön araştırma yapmanız sanki daha iyi olur tabi sizin bakış açınız önemli. [/QUOTE]
Sitede ve google da bazı tasarımlara baktım. En hoşuma giden ve s ler için en uygun buna karar verdim. Alternatif öneriniz varsa seve seve değerlendiririm.
150 50 65 için önerileriniz
Tepe sump yapmayı düşünüyorum ama yetmezse dediğim gibi arada birde kumun altındaki borulardan belirli miktar suyu çekme ihtiyacım olabilir diye düşündüm.
Arkaya köpük koymak destek olacaktır ama taşların arasına da belirli bir miktar silikon süreyim mi acaba?
Birde Atman At-203 kafa motoru alayım diyorum sizce nasıl seçim
Tepe sump yapmayı düşünüyorum ama yetmezse dediğim gibi arada birde kumun altındaki borulardan belirli miktar suyu çekme ihtiyacım olabilir diye düşündüm.
Arkaya köpük koymak destek olacaktır ama taşların arasına da belirli bir miktar silikon süreyim mi acaba?
Birde Atman At-203 kafa motoru alayım diyorum sizce nasıl seçim
150 50 65 için önerileriniz
Herkese iyi günler yakın zamanda 150 x 50 x 65h akvaryumum geliyor.bununla ilgili birkaç sorum olacak
1. Akvaryum.com ana sayfadaki cam kalınlığı veren araç cam kalınlığını kayıtsız kuşaksız olarak mı veriyor benimkiler 10 mm olacak acaba bi sorun olur mu? Yapan akvaryumcu sorun çıkmaz garantili diyor ama emin olamadım?(Akvaryumcum baya iyimiş bu forumda okudum)
2. Dip çekimi için akvaryumun altına ızgara şeklinde çeyreklik su borusu(ev tesistatında olan borular) döşeyeyim diyorum.Sonra boruları ince matkapla delip akvaryum kumunun altındada kalacağı için rahatça nitratlı suyu çekebilirm diye düşünüyorum. Deneyen arkadaşlar var mıdır forumda bulamadım?
3. bir de dekor olarak şöyle bişey yapmak istiyorum ama taşların düşmemesi için ne yapabilirim?
Ayıca ısıtıcı, motor gibi konulardada yardıma ihtiyacım var ? Malum akvaryumu yeni kuruyorum tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim
Sarı prenses, yunus, beyaz prenses ve paslı bakacağım
Herkese iyi günler yakın zamanda 150 x 50 x 65h akvaryumum geliyor.bununla ilgili birkaç sorum olacak
1. Akvaryum.com ana sayfadaki cam kalınlığı veren araç cam kalınlığını kayıtsız kuşaksız olarak mı veriyor benimkiler 10 mm olacak acaba bi sorun olur mu? Yapan akvaryumcu sorun çıkmaz garantili diyor ama emin olamadım?(Akvaryumcum baya iyimiş bu forumda okudum)
2. Dip çekimi için akvaryumun altına ızgara şeklinde çeyreklik su borusu(ev tesistatında olan borular) döşeyeyim diyorum.Sonra boruları ince matkapla delip akvaryum kumunun altındada kalacağı için rahatça nitratlı suyu çekebilirm diye düşünüyorum. Deneyen arkadaşlar var mıdır forumda bulamadım?
3. bir de dekor olarak şöyle bişey yapmak istiyorum ama taşların düşmemesi için ne yapabilirim?

Ayıca ısıtıcı, motor gibi konulardada yardıma ihtiyacım var ? Malum akvaryumu yeni kuruyorum tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim
Sarı prenses, yunus, beyaz prenses ve paslı bakacağım
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim sacityld, 17:24
Yeni Üye Forumu - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 17:21
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
KULLANICILAR
- 93 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
ternapi,
HalilSefaa,
Bare,
Ancalagon,
yeekim,
Jeveux,
ILGIN,
Betul_,
DigitalPen,
mcakir17,
osmandbnl,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
ercane,
bysmokin,
fikret43,
Malawi34,
K3r3m,
Kınayu,
CoryCory,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
ciways,
nniiaa,
sinor,
0rnn,
EKAR,
Çağatay Tozak,
Laetacara,
Fatihsm,
murtdmr,
AltanKaya17,
aupqua,
mbcr06,
pianoƒish,
layper,
ulukaya84,
Ozzgurr,
jacksoap,
Lilam,
şansal,
senol74,
twinsoul,
Goldfish2000,
VaranusSalvator,
kocoglu,
FaSTAaa,
1xbet apk_ezol,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
