ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
E.G.E.M.E.N
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Haziran 2010 19:28
Son Ziyaret:
03 Şubat 2020 16:37
Toplam Mesaj:
223 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Egemen GÜLER
Doğum Tarihi:
16 Haziran 1993
Yaş:
33
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Egemen GÜLER
SON 10 MESAJI
Yoksa Siz Halâ Dip Mi Çekiyorsunuz?
Yorumlara hızlıca göz gezdirdim.Malawilerle ilgili birşey göremedim.Filtremi 3 aydır temizlemiyorum.Akvaryum salonda spot ışıkları inanılmaz yosun yapıyor.3 ya da 4 hafta önce bir temizlik yapmıştım.Onur Bey bana ''dip çekimi yapma!'' deyiverin de büyük bir dertten kurtarın
.
Yorumlara hızlıca göz gezdirdim.Malawilerle ilgili birşey göremedim.Filtremi 3 aydır temizlemiyorum.Akvaryum salonda spot ışıkları inanılmaz yosun yapıyor.3 ya da 4 hafta önce bir temizlik yapmıştım.Onur Bey bana ''dip çekimi yapma!'' deyiverin de büyük bir dertten kurtarın
.2. kez üniversiteye hazırlık
Bu sene ben de hazırlanacağım.Benden bayağı ilerdesiniz.2 sene ara verdiğim için fenden hiç birşey hatırlamıyorum.Artık duruma göre bakacağız.Söylediğin gibi evde ne kadar çözersen çöz.Orası bambaşka.Senin heyecanın yetmezmiş gibi birde sağında solunda ayılanlar bayılanlar oluyor.Allah hepimize kolaylık versin.Dersaneye gelince.Ben butik bir dersaneyi tercih ettim.Daha önce de butik dersanelere gitmiştim.İmkanın varsa git derim.Sınıfta 10 kişiden fazla olmaz.Bazı yerler 5 kişi bile olabiliyor.Ve çok daha fazla ilgi,daha rahat soru çözümleri gibi birçok artısı var.Fiyatları da il ve ilçeye göre değişebilir ama ben bakırköy fdd'den 6200 lira fiyat aldım.Maalesef dersanelerin hemen hemen hepsi iyi öğrenciyle ilgileniyor.Hakkımızda hayırlısı olsun.
Bu sene ben de hazırlanacağım.Benden bayağı ilerdesiniz.2 sene ara verdiğim için fenden hiç birşey hatırlamıyorum.Artık duruma göre bakacağız.Söylediğin gibi evde ne kadar çözersen çöz.Orası bambaşka.Senin heyecanın yetmezmiş gibi birde sağında solunda ayılanlar bayılanlar oluyor.Allah hepimize kolaylık versin.Dersaneye gelince.Ben butik bir dersaneyi tercih ettim.Daha önce de butik dersanelere gitmiştim.İmkanın varsa git derim.Sınıfta 10 kişiden fazla olmaz.Bazı yerler 5 kişi bile olabiliyor.Ve çok daha fazla ilgi,daha rahat soru çözümleri gibi birçok artısı var.Fiyatları da il ve ilçeye göre değişebilir ama ben bakırköy fdd'den 6200 lira fiyat aldım.Maalesef dersanelerin hemen hemen hepsi iyi öğrenciyle ilgileniyor.Hakkımızda hayırlısı olsun.
EN BÜYÜK HAYALİMDİ ASKER OLMAK
[QUOTE=E.G.E.M.E.N]Ben de 2011 yılından beri kanser tedavisi görüyordum.Ameliyatta geçirdim.Bu yüzden askere gitmeyeceğim.İnsanlar askere gitmemek için çürük raporu alıyorlar.Ayrıca ben kendi açımdan olaya şöyle bakıyorum.Ben 2 sene tedavi gördüm.Bir nevi askerliği orda yaptım ve yine bence çoğu askerden daha zor şeyler yaşadım.Ancak senin asker olmayı çok istediğin belli.Benim böyle bir isteğim yoktu.Seni çok iyi anlayamam.Ama çok da kafana takma.Dediğim gibi insanlar gitmemek için elinden geleni yapıyorlar.Hatta olumlu bakmaya çalış iş hayatına daha erken atılırsın.Umarım hakkında hayırlısı olur. [/QUOTE]
Doktorların illa bakamadığı yerler var.Mesela benim patoloji sonucumu istediler.Ona kendileri tekrar baktı.Tümör akciğerde olduğu için doktorun akciğerime filmler dışında bakması imkansız gibi birşey.Bu şekilde tanıdık yoluyla olabilir böyle şeyler.Çevremde çoğu kişiden duyuyorum.Daha yeni mezunlar.İşe girmek istiyorlar.Ama işveren askerliğini yap öyle gel diyor.Ben seni yetiştiricem,askere gideceksin.Gelince başka bir işe gireceksin.İyi yönden bak.Hem diğer mesajlarda da yazmışlar.Vatana hizmet sadece askerlikle olmaz.
[QUOTE=E.G.E.M.E.N]Ben de 2011 yılından beri kanser tedavisi görüyordum.Ameliyatta geçirdim.Bu yüzden askere gitmeyeceğim.İnsanlar askere gitmemek için çürük raporu alıyorlar.Ayrıca ben kendi açımdan olaya şöyle bakıyorum.Ben 2 sene tedavi gördüm.Bir nevi askerliği orda yaptım ve yine bence çoğu askerden daha zor şeyler yaşadım.Ancak senin asker olmayı çok istediğin belli.Benim böyle bir isteğim yoktu.Seni çok iyi anlayamam.Ama çok da kafana takma.Dediğim gibi insanlar gitmemek için elinden geleni yapıyorlar.Hatta olumlu bakmaya çalış iş hayatına daha erken atılırsın.Umarım hakkında hayırlısı olur. [/QUOTE]
Birde çürük raporu almak o kadar kolaymı yahu gata da binbir türlü tektik den geçiyorsun bu adamlar çürük olmadıkları halde kendilerinin nasıl inandırıyorlar yahu uzman doktorlara.
[/QUOTE]
Doktorların illa bakamadığı yerler var.Mesela benim patoloji sonucumu istediler.Ona kendileri tekrar baktı.Tümör akciğerde olduğu için doktorun akciğerime filmler dışında bakması imkansız gibi birşey.Bu şekilde tanıdık yoluyla olabilir böyle şeyler.Çevremde çoğu kişiden duyuyorum.Daha yeni mezunlar.İşe girmek istiyorlar.Ama işveren askerliğini yap öyle gel diyor.Ben seni yetiştiricem,askere gideceksin.Gelince başka bir işe gireceksin.İyi yönden bak.Hem diğer mesajlarda da yazmışlar.Vatana hizmet sadece askerlikle olmaz.
EN BÜYÜK HAYALİMDİ ASKER OLMAK
Ben de 2011 yılından beri kanser tedavisi görüyordum.Ameliyatta geçirdim.Bu yüzden askere gitmeyeceğim.İnsanlar askere gitmemek için çürük raporu alıyorlar.Ayrıca ben kendi açımdan olaya şöyle bakıyorum.Ben 2 sene tedavi gördüm.Bir nevi askerliği orda yaptım ve yine bence çoğu askerden daha zor şeyler yaşadım.Ancak senin asker olmayı çok istediğin belli.Benim böyle bir isteğim yoktu.Seni çok iyi anlayamam.Ama çok da kafana takma.Dediğim gibi insanlar gitmemek için elinden geleni yapıyorlar.Hatta olumlu bakmaya çalış iş hayatına daha erken atılırsın.Umarım hakkında hayırlısı olur.
Ben de 2011 yılından beri kanser tedavisi görüyordum.Ameliyatta geçirdim.Bu yüzden askere gitmeyeceğim.İnsanlar askere gitmemek için çürük raporu alıyorlar.Ayrıca ben kendi açımdan olaya şöyle bakıyorum.Ben 2 sene tedavi gördüm.Bir nevi askerliği orda yaptım ve yine bence çoğu askerden daha zor şeyler yaşadım.Ancak senin asker olmayı çok istediğin belli.Benim böyle bir isteğim yoktu.Seni çok iyi anlayamam.Ama çok da kafana takma.Dediğim gibi insanlar gitmemek için elinden geleni yapıyorlar.Hatta olumlu bakmaya çalış iş hayatına daha erken atılırsın.Umarım hakkında hayırlısı olur.
Mesleki Önerileriniz
[QUOTE=BarisAkkaya] [QUOTE=E.G.E.M.E.N] [QUOTE=BarisAkkaya] [QUOTE=E.G.E.M.E.N]Benim teyzemin kızı laborant(meslek lisesi ve üniversite).Çok fazla kadro açılmadığı doğru ancak hiç işsiz kalmadı.Okuldayken bile gece nöbetli çalışıyordu.Özel sektörde laboranta daha çok ihtiyaç var.Çünkü kan alma,sonuçları inceleme işlemlerini yapanlar genellikle biyoloji mezunu ve çalışmaları yasak.Ama özel sektörde referans önemlidir.O iyi,bu kötü,az para veriyor,çok para veriyor,çok çalıştırıyor vs bunlara bakmadan işi kabul etmek lazım.Ayrıca sözleşmeli olarak sağlık ocağı,devlet hastanelerinde çalışabilirler.Devlet kadro açtığında kpss'ye gerek olmadan sözleşmeli elemanı kadroya alıyor.
[/QUOTE]
Hayır,sözleşmeli olarak girmek için kpss'ye gerek yok.Zaten bu mantıksız olur.Hem kpss'de iyi puan yapıp kazan hem de sözleşmeli çalış.
Geçtiğimiz günlerde yüz bin sağlık çalışanı için kadro açıldı.Bu şekilde kadroya giren birçok çalışan var.Devlet öncelikle kendi yetiştirdiği,cihazlarını bilen elemanı tercih ediyor
.
[/QUOTE]
Az önce öğrendim.İşler değişmiş.Sizin söylediğiniz gibi.Az kalsın arkadaşı da yanlış bigilendiriyordum.Ama aklıma takılan bir kısım var.100 tane sözleşmeli eleman ne olacak?Onlar hep sözleşmeli mi kalacak?
[QUOTE=BarisAkkaya] [QUOTE=E.G.E.M.E.N] [QUOTE=BarisAkkaya] [QUOTE=E.G.E.M.E.N]Benim teyzemin kızı laborant(meslek lisesi ve üniversite).Çok fazla kadro açılmadığı doğru ancak hiç işsiz kalmadı.Okuldayken bile gece nöbetli çalışıyordu.Özel sektörde laboranta daha çok ihtiyaç var.Çünkü kan alma,sonuçları inceleme işlemlerini yapanlar genellikle biyoloji mezunu ve çalışmaları yasak.Ama özel sektörde referans önemlidir.O iyi,bu kötü,az para veriyor,çok para veriyor,çok çalıştırıyor vs bunlara bakmadan işi kabul etmek lazım.Ayrıca sözleşmeli olarak sağlık ocağı,devlet hastanelerinde çalışabilirler.Devlet kadro açtığında kpss'ye gerek olmadan sözleşmeli elemanı kadroya alıyor.
[/QUOTE]
Çoğu yer dediğin gibi en berbat şartlarda en az maaşla çalıştırıyor,köle arıyor kendine yani kısaca buralarda çalışmak da ne derece dogru bilemiyorun.Ayrıca bildiğim kadarıyla zaten sağlık ocaklarında,hastanelere sözleşmeli olarak girebilmen için kpss gerekiyor.Kpss siz alım yok.Kpssli de alım yok çünkü kadro yok maalesef.
[/QUOTE]
Hayır,sözleşmeli olarak girmek için kpss'ye gerek yok.Zaten bu mantıksız olur.Hem kpss'de iyi puan yapıp kazan hem de sözleşmeli çalış.
Geçtiğimiz günlerde yüz bin sağlık çalışanı için kadro açıldı.Bu şekilde kadroya giren birçok çalışan var.Devlet öncelikle kendi yetiştirdiği,cihazlarını bilen elemanı tercih ediyor
.[/QUOTE]
Hayır öyle değil yanlış biliyorsun örnek veriyorum,milli eğitim okullarına sözleşmeli olarak bile girebilmek için kpss ye girmeli yeterli puanı almalısınız.Hastanelerde de böyledir,yüzbin kadroya kpss ile atama yapılır.Devlet der ki 100 tane sözleşmeli 10 tane de kadrolu personel alacağım der mesela 95 alırsan kadrolu girersin 90 alırsan sözleşmeli girersin.Kpss tercih kılavuzuna bakabilirsin.Sözleşmeli şu kadar puan kadrolu şu kadar puan diye yazar orda.Yani devlete sözleşmeli bile girmek için kpssde belli puanı almalısınız.
[/QUOTE]
Az önce öğrendim.İşler değişmiş.Sizin söylediğiniz gibi.Az kalsın arkadaşı da yanlış bigilendiriyordum.Ama aklıma takılan bir kısım var.100 tane sözleşmeli eleman ne olacak?Onlar hep sözleşmeli mi kalacak?
Mesleki Önerileriniz
[QUOTE=BarisAkkaya] [QUOTE=E.G.E.M.E.N]Benim teyzemin kızı laborant(meslek lisesi ve üniversite).Çok fazla kadro açılmadığı doğru ancak hiç işsiz kalmadı.Okuldayken bile gece nöbetli çalışıyordu.Özel sektörde laboranta daha çok ihtiyaç var.Çünkü kan alma,sonuçları inceleme işlemlerini yapanlar genellikle biyoloji mezunu ve çalışmaları yasak.Ama özel sektörde referans önemlidir.O iyi,bu kötü,az para veriyor,çok para veriyor,çok çalıştırıyor vs bunlara bakmadan işi kabul etmek lazım.Ayrıca sözleşmeli olarak sağlık ocağı,devlet hastanelerinde çalışabilirler.Devlet kadro açtığında kpss'ye gerek olmadan sözleşmeli elemanı kadroya alıyor.
[/QUOTE]
Hayır,sözleşmeli olarak girmek için kpss'ye gerek yok.Zaten bu mantıksız olur.Hem kpss'de iyi puan yapıp kazan hem de sözleşmeli çalış.
Geçtiğimiz günlerde yüz bin sağlık çalışanı için kadro açıldı.Bu şekilde kadroya giren birçok çalışan var.Devlet öncelikle kendi yetiştirdiği,cihazlarını bilen elemanı tercih ediyor
.
[QUOTE=BarisAkkaya] [QUOTE=E.G.E.M.E.N]Benim teyzemin kızı laborant(meslek lisesi ve üniversite).Çok fazla kadro açılmadığı doğru ancak hiç işsiz kalmadı.Okuldayken bile gece nöbetli çalışıyordu.Özel sektörde laboranta daha çok ihtiyaç var.Çünkü kan alma,sonuçları inceleme işlemlerini yapanlar genellikle biyoloji mezunu ve çalışmaları yasak.Ama özel sektörde referans önemlidir.O iyi,bu kötü,az para veriyor,çok para veriyor,çok çalıştırıyor vs bunlara bakmadan işi kabul etmek lazım.Ayrıca sözleşmeli olarak sağlık ocağı,devlet hastanelerinde çalışabilirler.Devlet kadro açtığında kpss'ye gerek olmadan sözleşmeli elemanı kadroya alıyor.
[/QUOTE]
Çoğu yer dediğin gibi en berbat şartlarda en az maaşla çalıştırıyor,köle arıyor kendine yani kısaca buralarda çalışmak da ne derece dogru bilemiyorun.Ayrıca bildiğim kadarıyla zaten sağlık ocaklarında,hastanelere sözleşmeli olarak girebilmen için kpss gerekiyor.Kpss siz alım yok.Kpssli de alım yok çünkü kadro yok maalesef.
[/QUOTE]
Hayır,sözleşmeli olarak girmek için kpss'ye gerek yok.Zaten bu mantıksız olur.Hem kpss'de iyi puan yapıp kazan hem de sözleşmeli çalış.
Geçtiğimiz günlerde yüz bin sağlık çalışanı için kadro açıldı.Bu şekilde kadroya giren birçok çalışan var.Devlet öncelikle kendi yetiştirdiği,cihazlarını bilen elemanı tercih ediyor
.Tüm Akvaryumların Arka Planlarını Değiştirelim, AKVARYUM.COM
Emin olmamakla birlikte akvaryum.com logosu var.Dernekte verildiğini/satıldığını okumuştum.Böyle konular daha önce de açıldı.T-shirt,logo vs bastıralım şeklinde ama yönetim bu işe fazla karışmak istemiyor.İnsanlar kendi arasında birkaç tane yapıp alışverişte bulunabilirler.Ancak yönetim işin içine girdiği zaman toplu alımlara yönelme oluyor.Daha sonra vazgeçenler olabiliyor.Bu sebeple birkaç kişi dışına çıkmadı bu tür olaylar.Yönetimdeymiş gibi konuştum.
Emin olmamakla birlikte akvaryum.com logosu var.Dernekte verildiğini/satıldığını okumuştum.Böyle konular daha önce de açıldı.T-shirt,logo vs bastıralım şeklinde ama yönetim bu işe fazla karışmak istemiyor.İnsanlar kendi arasında birkaç tane yapıp alışverişte bulunabilirler.Ancak yönetim işin içine girdiği zaman toplu alımlara yönelme oluyor.Daha sonra vazgeçenler olabiliyor.Bu sebeple birkaç kişi dışına çıkmadı bu tür olaylar.Yönetimdeymiş gibi konuştum.
Mesleki Önerileriniz
Benim teyzemin kızı laborant(meslek lisesi ve üniversite).Çok fazla kadro açılmadığı doğru ancak hiç işsiz kalmadı.Okuldayken bile gece nöbetli çalışıyordu.Özel sektörde laboranta daha çok ihtiyaç var.Çünkü kan alma,sonuçları inceleme işlemlerini yapanlar genellikle biyoloji mezunu ve çalışmaları yasak.Ama özel sektörde referans önemlidir.O iyi,bu kötü,az para veriyor,çok para veriyor,çok çalıştırıyor vs bunlara bakmadan işi kabul etmek lazım.Ayrıca sözleşmeli olarak sağlık ocağı,devlet hastanelerinde çalışabilirler.Devlet kadro açtığında kpss'ye gerek olmadan sözleşmeli elemanı kadroya alıyor.
Benim teyzemin kızı laborant(meslek lisesi ve üniversite).Çok fazla kadro açılmadığı doğru ancak hiç işsiz kalmadı.Okuldayken bile gece nöbetli çalışıyordu.Özel sektörde laboranta daha çok ihtiyaç var.Çünkü kan alma,sonuçları inceleme işlemlerini yapanlar genellikle biyoloji mezunu ve çalışmaları yasak.Ama özel sektörde referans önemlidir.O iyi,bu kötü,az para veriyor,çok para veriyor,çok çalıştırıyor vs bunlara bakmadan işi kabul etmek lazım.Ayrıca sözleşmeli olarak sağlık ocağı,devlet hastanelerinde çalışabilirler.Devlet kadro açtığında kpss'ye gerek olmadan sözleşmeli elemanı kadroya alıyor.
Bitkili Canlı Doğuran Akvaryum Kurulumları Başlasın (Resimli)
Hayırlı olsun.Umarım dilediğiniz gibi bir akvaryumunuz olur.Bundan sonrası beklemek ve bol bol okumak.Kolay gelsin.
Hayırlı olsun.Umarım dilediğiniz gibi bir akvaryumunuz olur.Bundan sonrası beklemek ve bol bol okumak.Kolay gelsin.
Bitkili Canlı Doğuran Akvaryum Kurulumları Başlasın (Resimli)
Öncelikle bitkili akvaryum kurmaya karar verdiğiniz için tebrik ederim.Bitkili akvaryumlar hakkında fazla bilgi sahibi değilim.Ama forumdan okuduklarımla size yardımcı olmaya çalışırım.Elbette hiçbir şey tecrübenin yerini tutmaz.Tecrübeli arkadaşlar bizim eksiklerimizi kapatacaklardır.
Öncelikle yukarıda da belirttikleri gibi fon işini çözmenizi öneririm.Fonun rengine göre kum alabilirsiniz.Siyah hagen kumun bitkiler için iyi olduğu söylenir.Sanırım ileriye dönük sağlam bir taban hazırlamak istiyorsunuz.Bunun için birçok malzeme var.Hindistan cevizi torfu gibi.Tabanda misket gübre kullanmak gibi.Bitkili akvaryumlar kısmında daha fazla zaman geçirmenizi öneririm.
Tuz kullanmanıza gerek yok.Hem bitkilere hem de vatoza zarar verdiği söylenir.Mavi mürekkebi de hastalık olmadığı sürece kullanmamalısınız.
Hesaplamlar kısmında ışıklandırmanızla ilgili sorunuza cevap bulabilirsiniz.
Filtreniz 1100 litre devirli 60 litre için çok fazla.Ben 190 litrede 1050 devir kullanıyorum.Lepisteslerin süzülmelerini izleyemeyebilirsiniz.
Eledoa başlangıç için uygun bir bitkidir.Bir zamanlar ben de bakmıştım.Saz,zeytin,gül,çınar,moss,su mercimeği gibi birçok az bakım isteyen başlangıç bitkisi var.Çok fazla olmamak kaydıyla birkaç tür bitki daha ekleyebilirsiniz.Büyük ihtimalle kısa zamanda büyüyüp budama için haftasonlarınızı zehir edebilirler
(biz halimizden memnunuz da anne babalar ve eşler pek memnun değil).
Şimdilik aklıma gelenler bu kadar.Konuyu takip etmeye çalışacağım.Bir kusurum olduysa affola.Tecrübeli arkadaşlardan eksiklerimizi kapatmaları için yardım bekliyoruz.
Öncelikle bitkili akvaryum kurmaya karar verdiğiniz için tebrik ederim.Bitkili akvaryumlar hakkında fazla bilgi sahibi değilim.Ama forumdan okuduklarımla size yardımcı olmaya çalışırım.Elbette hiçbir şey tecrübenin yerini tutmaz.Tecrübeli arkadaşlar bizim eksiklerimizi kapatacaklardır.
Öncelikle yukarıda da belirttikleri gibi fon işini çözmenizi öneririm.Fonun rengine göre kum alabilirsiniz.Siyah hagen kumun bitkiler için iyi olduğu söylenir.Sanırım ileriye dönük sağlam bir taban hazırlamak istiyorsunuz.Bunun için birçok malzeme var.Hindistan cevizi torfu gibi.Tabanda misket gübre kullanmak gibi.Bitkili akvaryumlar kısmında daha fazla zaman geçirmenizi öneririm.
Tuz kullanmanıza gerek yok.Hem bitkilere hem de vatoza zarar verdiği söylenir.Mavi mürekkebi de hastalık olmadığı sürece kullanmamalısınız.
Hesaplamlar kısmında ışıklandırmanızla ilgili sorunuza cevap bulabilirsiniz.
Filtreniz 1100 litre devirli 60 litre için çok fazla.Ben 190 litrede 1050 devir kullanıyorum.Lepisteslerin süzülmelerini izleyemeyebilirsiniz.
Eledoa başlangıç için uygun bir bitkidir.Bir zamanlar ben de bakmıştım.Saz,zeytin,gül,çınar,moss,su mercimeği gibi birçok az bakım isteyen başlangıç bitkisi var.Çok fazla olmamak kaydıyla birkaç tür bitki daha ekleyebilirsiniz.Büyük ihtimalle kısa zamanda büyüyüp budama için haftasonlarınızı zehir edebilirler
(biz halimizden memnunuz da anne babalar ve eşler pek memnun değil).Şimdilik aklıma gelenler bu kadar.Konuyu takip etmeye çalışacağım.Bir kusurum olduysa affola.Tecrübeli arkadaşlardan eksiklerimizi kapatmaları için yardım bekliyoruz.
SON MESAJLAR
- Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
Sfenks111,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Dogukanaktas,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
caglard,
lgaquatic,
ercane,
oguzsel,
MehmetEgemen,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
