ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
fromhell
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ağustos 2010 12:05
Son Ziyaret:
24 Aralık 2018 14:46
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Özgür SAYIM
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Turizm
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
120-50-80 sump sistem akvaryum
SON 10 MESAJI
Seachem Flourite Red Bitkili Akvaryum Toprağı
Merhaba,
Arkadaşlar 60x40x40 bir akvaryumla bitkili deneyimine başlamak istiyorum. Başlıkta görünen bitki toprağı tek başına yeterlimi ? Tabanda sadece bu toprağı kullansam olurmu? Bitkiler için artıları ve eksileri nelerdir. Cevap veren arkadaşlarıma teşekkür ederim.
Merhaba,
Arkadaşlar 60x40x40 bir akvaryumla bitkili deneyimine başlamak istiyorum. Başlıkta görünen bitki toprağı tek başına yeterlimi ? Tabanda sadece bu toprağı kullansam olurmu? Bitkiler için artıları ve eksileri nelerdir. Cevap veren arkadaşlarıma teşekkür ederim.
Mutsuz Son... // konu kapatılabilir...
Merhaba,
Bende de aynı sorun olmuştu elyafı fazla kaçırdığım içinmiş. Elyafı çıkardım sorun düzeldi. Bence motordan önce elyafı azaltıp deneyin. Olmazsa motrdandır ama asla tıkanıklık değildir.
Merhaba,
Bende de aynı sorun olmuştu elyafı fazla kaçırdığım içinmiş. Elyafı çıkardım sorun düzeldi. Bence motordan önce elyafı azaltıp deneyin. Olmazsa motrdandır ama asla tıkanıklık değildir.
630 lt'ye sump mu yoksa dış filtre mi?
Merhaba,
3 yıldır sump kullanan biri olarak nacizane tavsiyede bulunabilirim.
1-Biraz ses yapıyor doğru ama kaliteli bir kafa motoru kullanırsanız motor sesi hiç rahatsız etmiyor.Ben zor duyuyorum. Su sesine gelince bu konuda çok fazla konu mevcut bunları araştırarak su sesini ben 0 a indirdim.
2-Ben 3 yıldır kullanıyorum asla pis bir koku duymadım. Eğer düzenli bakımları yaparsanız koku olmaz.
3-Temizlemesi biraz zor olabiliyor sump ı komple boşaltmak dolabından koca akvaryumu dışarı çıkarmak insanı epey yoruyor ama ben bu temizliği her eylül ayında yapıyorum yani senede 1 kez şu an daha 2 kez sump ı komple çıkarıp yıkadım. Tabi sende 1 kez temizlik yapmak için sump malzemeleri iyi seçilmeli ara gözlere elyaf koyulmamalı( eğer ara bölmelerde elyaf olursa değiştirirken mutlaka topladığı pisliğin yarısından çoğunu sumpa bırakıyor ve maalesef sump ı temizlemek zorunda kalıyorsun) sump a fazla müdahale etmemek için uzun ömürlü malzemeler kullanılmalı .Ben elyaf, karbon kullanmıyorum. Elyaf yerine deniz akvaryumlarında kullanılan sump a inen borunun ucuna takılan file tarzı torbalardan kullanıyorum haftada 15-20 günde bir değiştiriyorum.
4-Test ederek elektrik kesildiğinde akvaryumdan sump a ne kadar su ineceğini ve sump ı ne kadar doldurmak gerektiğini ayarlayabilirsin. Bu sayede asla taşma gibi bir problemin olmaz.
Başda da dediğim gibi 3 yıldır sump kullanıyorum karbon ve elyaf kullanmadığım halde suyum çok berrak ve temiz. Bence sump yaptırın akvaryumunuzda çok sağlıklı bir filtrasyona sahip olun.
Saygılarımla.
Merhaba,
3 yıldır sump kullanan biri olarak nacizane tavsiyede bulunabilirim.
1-Biraz ses yapıyor doğru ama kaliteli bir kafa motoru kullanırsanız motor sesi hiç rahatsız etmiyor.Ben zor duyuyorum. Su sesine gelince bu konuda çok fazla konu mevcut bunları araştırarak su sesini ben 0 a indirdim.
2-Ben 3 yıldır kullanıyorum asla pis bir koku duymadım. Eğer düzenli bakımları yaparsanız koku olmaz.
3-Temizlemesi biraz zor olabiliyor sump ı komple boşaltmak dolabından koca akvaryumu dışarı çıkarmak insanı epey yoruyor ama ben bu temizliği her eylül ayında yapıyorum yani senede 1 kez şu an daha 2 kez sump ı komple çıkarıp yıkadım. Tabi sende 1 kez temizlik yapmak için sump malzemeleri iyi seçilmeli ara gözlere elyaf koyulmamalı( eğer ara bölmelerde elyaf olursa değiştirirken mutlaka topladığı pisliğin yarısından çoğunu sumpa bırakıyor ve maalesef sump ı temizlemek zorunda kalıyorsun) sump a fazla müdahale etmemek için uzun ömürlü malzemeler kullanılmalı .Ben elyaf, karbon kullanmıyorum. Elyaf yerine deniz akvaryumlarında kullanılan sump a inen borunun ucuna takılan file tarzı torbalardan kullanıyorum haftada 15-20 günde bir değiştiriyorum.
4-Test ederek elektrik kesildiğinde akvaryumdan sump a ne kadar su ineceğini ve sump ı ne kadar doldurmak gerektiğini ayarlayabilirsin. Bu sayede asla taşma gibi bir problemin olmaz.
Başda da dediğim gibi 3 yıldır sump kullanıyorum karbon ve elyaf kullanmadığım halde suyum çok berrak ve temiz. Bence sump yaptırın akvaryumunuzda çok sağlıklı bir filtrasyona sahip olun.
Saygılarımla.
120-50-80 Yeni başlangıç
Merhaba arkadaşlar,
Bu akvaryumdan yer darlığı nedeniyle ayrılmaktan üzüntü duyuyorum ama kendime 60*50*50 bir deniz akvaryumu yapmaya karar verdim umarım iyi olur.
Edit :Satılıktır
Link : http://www.akvaryum.com/Forum/komple_akvaryum_set_canlilar_dahil_k572802.asp
fromhell 2012-04-12 17:19:17
Merhaba arkadaşlar,
Bu akvaryumdan yer darlığı nedeniyle ayrılmaktan üzüntü duyuyorum ama kendime 60*50*50 bir deniz akvaryumu yapmaya karar verdim umarım iyi olur.
Edit :Satılıktır
Link : http://www.akvaryum.com/Forum/komple_akvaryum_set_canlilar_dahil_k572802.asp
120-50-80 Yeni başlangıç
[QUOTE=uğurtaşçı]Merhabalar;Öncelikle hobiye hoşgeldiniz.Akvaryum boyutlarınız yeni başlayan için oldukça cesaretli tebrik ederim.Size tropheus ve malawi türlerini bi arada bakabileceğinizi söyleyen her kimse bu foruma bi üye olsun
..Gerçekten iyi bir bütçe ayırmışsınız hobi için ancak ;Su şartlarından tutunda beslenmesine, üremesine kadar herşeyiyle birbirinden kırmızı çizgilerle ayrılır bu 2 tür.Akvaryumunuzun boyutları ne olursa olsun tropheus ve malawi türünü bir arada bakamazsınız.Benim tavsiyem,ya tropheus ya malawi yapın.Yoksa yakın bi zamanda kavgalar ve hatta balık ölümlerine kadar gider bu iş..Akvaryumunuzda bayağı bi kalabalık...Lütfen eleştirilere açık olun ve akvaryumunuza her ne alacak olursanız olun formu incelemeden hiç birşey almayın.Ve ayrıca sitemizin arama motorundan her bilgiye ulaşabilirsiniz.sağlıklı balıklar sağlıklı günler dilerim...[/QUOTE]
Bende bu forumdan öğrendiğim kadarıyla zaten tropheusları satışa çıkardım ilanlar bölümüne koydum, bu problemi böyle çözücem.Ayrıca ben birdaha bu forumda bilgili insanlara danışmadan hiçbirşey almam.Akvaryumcuya akıl ver diyosun filitreleme sistemi nasıl olsun diyorsun SUMP olsun diyor.Arkadaş SUMP olsunda dipten çekecek gibi olsun,suyu yüzeyden çekiyor dipte hep pislik kalıyor, öğrendiğim kadarıyla dipten çektiriyorlar suyu pislikler gidiyormuş sump sisteminde, ne biçim akvaryumcusun arkadaş.
[QUOTE=x_nurettin] Mavi bir arka fon güzel durur sizde bulunan arka fon balıklarınızın rengini örtüyor. Bir de kuvvetli bi aydınlatma yaptınızda seyir zevki oldukca güzel olur.[/QUOTE]
Aslında aydınlatma 4 adet T5 (50watt olması lazım) var ama siz ne önerirsiniz.
Fonla ilgili kesinlikle önerilerinizi dikkate alacağım.Akvaryumun arkasına girmek çok zor ama siz öyle diyorsanız daha güzel olacağından şüphem yok.
[QUOTE=uğurtaşçı]Merhabalar;Öncelikle hobiye hoşgeldiniz.Akvaryum boyutlarınız yeni başlayan için oldukça cesaretli tebrik ederim.Size tropheus ve malawi türlerini bi arada bakabileceğinizi söyleyen her kimse bu foruma bi üye olsun
..Gerçekten iyi bir bütçe ayırmışsınız hobi için ancak ;Su şartlarından tutunda beslenmesine, üremesine kadar herşeyiyle birbirinden kırmızı çizgilerle ayrılır bu 2 tür.Akvaryumunuzun boyutları ne olursa olsun tropheus ve malawi türünü bir arada bakamazsınız.Benim tavsiyem,ya tropheus ya malawi yapın.Yoksa yakın bi zamanda kavgalar ve hatta balık ölümlerine kadar gider bu iş..Akvaryumunuzda bayağı bi kalabalık...Lütfen eleştirilere açık olun ve akvaryumunuza her ne alacak olursanız olun formu incelemeden hiç birşey almayın.Ve ayrıca sitemizin arama motorundan her bilgiye ulaşabilirsiniz.sağlıklı balıklar sağlıklı günler dilerim...[/QUOTE]Bende bu forumdan öğrendiğim kadarıyla zaten tropheusları satışa çıkardım ilanlar bölümüne koydum, bu problemi böyle çözücem.Ayrıca ben birdaha bu forumda bilgili insanlara danışmadan hiçbirşey almam.Akvaryumcuya akıl ver diyosun filitreleme sistemi nasıl olsun diyorsun SUMP olsun diyor.Arkadaş SUMP olsunda dipten çekecek gibi olsun,suyu yüzeyden çekiyor dipte hep pislik kalıyor, öğrendiğim kadarıyla dipten çektiriyorlar suyu pislikler gidiyormuş sump sisteminde, ne biçim akvaryumcusun arkadaş.
[QUOTE=x_nurettin] Mavi bir arka fon güzel durur sizde bulunan arka fon balıklarınızın rengini örtüyor. Bir de kuvvetli bi aydınlatma yaptınızda seyir zevki oldukca güzel olur.[/QUOTE]
Aslında aydınlatma 4 adet T5 (50watt olması lazım) var ama siz ne önerirsiniz.
Fonla ilgili kesinlikle önerilerinizi dikkate alacağım.Akvaryumun arkasına girmek çok zor ama siz öyle diyorsanız daha güzel olacağından şüphem yok.
120-50-80 Yeni başlangıç


Fotoğraf:






Boyut (cm):120-50-80
Kapasite (litre):480LT
Canlılar:Mbuna ve Tropheus Türleri (Hepsinin tam adını bilmiyorum)
Malzemeler:70-40-40 Sump-Aquabee 3000 kafa motoru-Eheim Jager 300w ısıtıcı-Markasını bilmediğim iç filtre-Seachem Denitrate-JBL elyaf-Biyolojik sünger-Markasını bilmediğim aktif karbon ve seramik halkalar.
Akvaryum Bakımı:Haftada bir kez %20 dip çekimi ve dinlenmiş su ilavesi
Kullanılan Yemler:Tetra Pro Vegetable-New Life Spectrum Thera +A-Tropical Spirulina Super Forte Granulat-Sera Flora-Tropical Spirulina Super Forte Pul Yem-Tropical Spirulina Tablet
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:Azoo Aquaguard
Bu akvaryum işinden pek anlamıyorum,ama bu forum sayesinde bazı şeyleri yavaş yavaş kavramaya başladım diyebilirim. Bu nedenle bilgilerini hiç kimseden esirgemeyen,herkezin sorusuna içtenlikle cevap vermeye çalışan tüm forum üyelerine teşekkür ederim.
tankımla ilgili öneri ve görüşlerinizi belirtirseniz beni memnun edersiniz.
Hepinize tekrar teşekkürler. .
fromhell 2011-08-17 12:11:08


Fotoğraf:






Boyut (cm):120-50-80
Kapasite (litre):480LT
Canlılar:Mbuna ve Tropheus Türleri (Hepsinin tam adını bilmiyorum)
Malzemeler:70-40-40 Sump-Aquabee 3000 kafa motoru-Eheim Jager 300w ısıtıcı-Markasını bilmediğim iç filtre-Seachem Denitrate-JBL elyaf-Biyolojik sünger-Markasını bilmediğim aktif karbon ve seramik halkalar.
Akvaryum Bakımı:Haftada bir kez %20 dip çekimi ve dinlenmiş su ilavesi
Kullanılan Yemler:Tetra Pro Vegetable-New Life Spectrum Thera +A-Tropical Spirulina Super Forte Granulat-Sera Flora-Tropical Spirulina Super Forte Pul Yem-Tropical Spirulina Tablet
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:Azoo Aquaguard
Bu akvaryum işinden pek anlamıyorum,ama bu forum sayesinde bazı şeyleri yavaş yavaş kavramaya başladım diyebilirim. Bu nedenle bilgilerini hiç kimseden esirgemeyen,herkezin sorusuna içtenlikle cevap vermeye çalışan tüm forum üyelerine teşekkür ederim.
tankımla ilgili öneri ve görüşlerinizi belirtirseniz beni memnun edersiniz.
Hepinize tekrar teşekkürler. .
50-35-25 akvaryumda ne beslemeliyim?
Bitkili lepistes bence.
Bitkili lepistes bence.
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Merhaba balık dostları...
Merhaba balık dostları...
120-50-80 yeni akvaryum
Merhabalar.
Bu hobiye başlıkta yazan ebatlarda yaptırdığım akvaryumla yeni başladım.Akvaryumda sump sistemi mevcut (resimlerini ekleyeceğim)
Hayalimde bol yeşillikli bir akvaryum istiyorum ama ne yazıkki bitkilerin bakımı en azından şu anlık becerebileceğim türden değil biraz daha tecrübelenmem lazım.
Sizden ricam, var ise bu işe yeni başlamış olanların bakabileceği türde bitkiler ve bu bitkilerin içinde mutlu olabilecek ve de çok da küçük olmayan balıklar önerebilirmisiniz.
Merhabalar.
Bu hobiye başlıkta yazan ebatlarda yaptırdığım akvaryumla yeni başladım.Akvaryumda sump sistemi mevcut (resimlerini ekleyeceğim)
Hayalimde bol yeşillikli bir akvaryum istiyorum ama ne yazıkki bitkilerin bakımı en azından şu anlık becerebileceğim türden değil biraz daha tecrübelenmem lazım.
Sizden ricam, var ise bu işe yeni başlamış olanların bakabileceği türde bitkiler ve bu bitkilerin içinde mutlu olabilecek ve de çok da küçük olmayan balıklar önerebilirmisiniz.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
portre,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Kınayu,
MuratOzdemir,
Hoppala,
Kuduoglu,
EKAR,
oktay42,
osmandbnl,
Formicasmind,
huseyincan,
joko29,
HaydarGul,
JujuSeri,
Cyber_Scout,
altuntasseref,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
kocoglu,
AquaShirmp,
Malawi34,
yeekim,
0rnn,
888starz_tjml,
seljoy,
lonelywarrior40,
ezzalisi,
oguzozt,
syerli,
orhanacikgoz,
BurakSemihAslan,
oguzkanmaz,
ternapi,
hakanb.,
Salihsapkaa,
888starz_ixSa,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
