ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
gokhantiknaz
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
72
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Kasım 2010 12:42
Son Ziyaret:
21 Nisan 2026 21:01
Toplam Mesaj:
664 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gokhan TIKNAZOGLU
Doğum Tarihi:
24 Nisan 1984
Yaş:
42
İl:
Ankara
Meslek:
Yazılımcı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]http://img832.imageshack.us/img832/4240/gokhantknazoglu.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Aquaterarium Huzur Köşem
Elinize sağlık. Orjinali de bayağı izledim. Gayet başarılı olmuş sizin akvaryumda. Akvaryum halen aktif mi acaba? Ve dekota malzeme kabardı mı ? sağlam duruyormu hala ?
Elinize sağlık. Orjinali de bayağı izledim. Gayet başarılı olmuş sizin akvaryumda. Akvaryum halen aktif mi acaba? Ve dekota malzeme kabardı mı ? sağlam duruyormu hala ?
Bahçede Akvaryum
Dışarda akvaryuma ısıtıcı koymak ne kadar mantıklı? ÜStelik japon akvaryumuna...
Dışarda akvaryuma ısıtıcı koymak ne kadar mantıklı? ÜStelik japon akvaryumuna...
Bitkili Betta
3.fotoğrafta yakın çekimdeki bitkinin adı nedir? Bu aralar akvaryumcularda görüyorum. Yaprakları çok sert. KArasal bir türe benziyor.
3.fotoğrafta yakın çekimdeki bitkinin adı nedir? Bu aralar akvaryumcularda görüyorum. Yaprakları çok sert. KArasal bir türe benziyor.
Noname - A New Start
Herkese selamlar...
Ufak bi bilgilendirme ile bi güncelleme yapmak isterim..
Ilk Kurulum PS: Tunze 9004DC idi. Şimdi Tunze 9012
Armatür Maxpect Razor R420R 180 Watt idi. Şimdi Giessman Matrix II 6*39 + 144 Watt Royal Blue+Blue +30 Watt Sıcak Beyaz Power Led
Ilk Kurulum LPS olarak tasarlanmıştı. fakat artık yavaş yavaş SPS ye dönüş başladı. Eldeki LPS lerin çoğu çıktıktan sonra Artık montipora ve sps türleri girecek kısmetse. Umarım uzun soluklu olur
Canlı olarak
Tomini Tang
Royal Dottyback
Ufak bir gobby
Fire Shrimp
Mono Argus
Kaya tasarımı değişti.
Ufak bir video ve fotolar.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=WidCukhR3M0[/VID]
[URL=http://s1048.photobucket.com/user/gokhantiknaz/media/20180321_221222_zps4ojolwhg.jpg.html][IMG]http://i1048.photobucket.com/albums/s378/gokhantiknaz/20180321_221222_zps4ojolwhg.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1048.photobucket.com/user/gokhantiknaz/media/20180321_232344_zpsfh9r8w93.jpg.html][IMG]http://i1048.photobucket.com/albums/s378/gokhantiknaz/20180321_232344_zpsfh9r8w93.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1048.photobucket.com/user/gokhantiknaz/media/20180321_232341_zps3x2h5dzo.jpg.html][IMG]http://i1048.photobucket.com/albums/s378/gokhantiknaz/20180321_232341_zps3x2h5dzo.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1048.photobucket.com/user/gokhantiknaz/media/20180321_232311_zpshaq51fog.jpg.html][IMG]http://i1048.photobucket.com/albums/s378/gokhantiknaz/20180321_232311_zpshaq51fog.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1048.photobucket.com/user/gokhantiknaz/media/20180321_210947_zpsfp8xpcl4.jpg.html][IMG]http://i1048.photobucket.com/albums/s378/gokhantiknaz/20180321_210947_zpsfp8xpcl4.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1048.photobucket.com/user/gokhantiknaz/media/20180321_210900_zpss20hecqt.jpg.html][IMG]http://i1048.photobucket.com/albums/s378/gokhantiknaz/20180321_210900_zpss20hecqt.jpg[/IMG][/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/101102/220320181624251.jpg[/IMG][EDIT]gokhantiknaz,2018-03-22 16:25:44[/EDIT]
Herkese selamlar...
Ufak bi bilgilendirme ile bi güncelleme yapmak isterim..
Ilk Kurulum PS: Tunze 9004DC idi. Şimdi Tunze 9012
Armatür Maxpect Razor R420R 180 Watt idi. Şimdi Giessman Matrix II 6*39 + 144 Watt Royal Blue+Blue +30 Watt Sıcak Beyaz Power Led
Ilk Kurulum LPS olarak tasarlanmıştı. fakat artık yavaş yavaş SPS ye dönüş başladı. Eldeki LPS lerin çoğu çıktıktan sonra Artık montipora ve sps türleri girecek kısmetse. Umarım uzun soluklu olur
Canlı olarak
Tomini Tang
Royal Dottyback
Ufak bir gobby
Fire Shrimp
Mono Argus
Kaya tasarımı değişti.
Ufak bir video ve fotolar.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=WidCukhR3M0[/VID]
[URL=http://s1048.photobucket.com/user/gokhantiknaz/media/20180321_221222_zps4ojolwhg.jpg.html][IMG]http://i1048.photobucket.com/albums/s378/gokhantiknaz/20180321_221222_zps4ojolwhg.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1048.photobucket.com/user/gokhantiknaz/media/20180321_232344_zpsfh9r8w93.jpg.html][IMG]http://i1048.photobucket.com/albums/s378/gokhantiknaz/20180321_232344_zpsfh9r8w93.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1048.photobucket.com/user/gokhantiknaz/media/20180321_232341_zps3x2h5dzo.jpg.html][IMG]http://i1048.photobucket.com/albums/s378/gokhantiknaz/20180321_232341_zps3x2h5dzo.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1048.photobucket.com/user/gokhantiknaz/media/20180321_232311_zpshaq51fog.jpg.html][IMG]http://i1048.photobucket.com/albums/s378/gokhantiknaz/20180321_232311_zpshaq51fog.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1048.photobucket.com/user/gokhantiknaz/media/20180321_210947_zpsfp8xpcl4.jpg.html][IMG]http://i1048.photobucket.com/albums/s378/gokhantiknaz/20180321_210947_zpsfp8xpcl4.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://s1048.photobucket.com/user/gokhantiknaz/media/20180321_210900_zpss20hecqt.jpg.html][IMG]http://i1048.photobucket.com/albums/s378/gokhantiknaz/20180321_210900_zpss20hecqt.jpg[/IMG][/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/101102/220320181624251.jpg[/IMG][EDIT]gokhantiknaz,2018-03-22 16:25:44[/EDIT]
L144 Longfin Blueeye Üretim Projesi
Güncelleme varmı Batuhan bey.
Güncelleme varmı Batuhan bey.
Noname - A New Start
Yeni canlımız. Carpet Anemon
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/101102/161120171401411.jpg[/IMG][EDIT]gokhantiknaz,2017-11-16 14:02:03[/EDIT]
Yeni canlımız. Carpet Anemon
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/101102/161120171401411.jpg[/IMG][EDIT]gokhantiknaz,2017-11-16 14:02:03[/EDIT]
5630 Smd Led Bar Tecrubem
[QUOTE=mka1923]
Hocam merhaba,
Alüminyum levhaya ledleri döşeyip, onu da pleksinin içine yapıştıracağım o zaman.
Bu şekilde olacaktır değil mi? Bu arada alüminyumu pleksiye en iyi nasıl yapıştırabilirim acaba ne önerirsiniz?
Teşekkürler.[/QUOTE]
Evet dediğiniz gibi olur güzel de olur. Alüminyum ve pleksi yapıştırmak için bu hızlı yapıştırıcılar iş görecektir. Pleksiyi eritirmi bilemedim ama sanmıyorum. çift taraflı bantlar iş görmüyor. yada alüminyuma vida atarak pleksiye sabitleyin en temizi.
[QUOTE=mka1923]
Hocam merhaba,
Alüminyum levhaya ledleri döşeyip, onu da pleksinin içine yapıştıracağım o zaman.
Bu şekilde olacaktır değil mi? Bu arada alüminyumu pleksiye en iyi nasıl yapıştırabilirim acaba ne önerirsiniz?
Teşekkürler.[/QUOTE]
Evet dediğiniz gibi olur güzel de olur. Alüminyum ve pleksi yapıştırmak için bu hızlı yapıştırıcılar iş görecektir. Pleksiyi eritirmi bilemedim ama sanmıyorum. çift taraflı bantlar iş görmüyor. yada alüminyuma vida atarak pleksiye sabitleyin en temizi.
5630 Smd Led Bar Tecrubem
[QUOTE=mka1923]Arkadaşlar selamlar,
Konuyu açandan da tecrübelerini paylaşan arkadaşlardan da Allah razı olsun kafamdaki tüm soru işaretleri kaldı 5630 ile ilgili.
Elimde normal şerit led kullandığım, 5 mm kalınlığında pleksiden bir kasa var şirkette yaptırmıştım akvaryumum için.
Bunu kullanabilir miyim ledleri döşemecek için? Pleksinin dayanamayacğı kadar sıcak mı? Olmazsa alüminyum bir levha mı kestireyim ve alüminyum olursa ayrıca soğutucu falan kullanmama gerek var mı?
Tşk.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/270320172324241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/270320172325311.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ledlerin uç kısımları pleksiye değmediği sürece eritmezler. Power lede bile dayanabiliyor. Tecrübe ile sabit.
Ama yine de alüminyum levha daha mantıklı eğer imkanınız varsa.
[QUOTE=mka1923]Arkadaşlar selamlar,
Konuyu açandan da tecrübelerini paylaşan arkadaşlardan da Allah razı olsun kafamdaki tüm soru işaretleri kaldı 5630 ile ilgili.
Elimde normal şerit led kullandığım, 5 mm kalınlığında pleksiden bir kasa var şirkette yaptırmıştım akvaryumum için.
Bunu kullanabilir miyim ledleri döşemecek için? Pleksinin dayanamayacğı kadar sıcak mı? Olmazsa alüminyum bir levha mı kestireyim ve alüminyum olursa ayrıca soğutucu falan kullanmama gerek var mı?
Tşk.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/270320172324241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/270320172325311.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ledlerin uç kısımları pleksiye değmediği sürece eritmezler. Power lede bile dayanabiliyor. Tecrübe ile sabit.
Ama yine de alüminyum levha daha mantıklı eğer imkanınız varsa.
[QUOTE=mka1923]Arkadaşlar selamlar,
Konuyu açandan da tecrübelerini paylaşan arkadaşlardan da Allah razı olsun kafamdaki tüm soru işaretleri kaldı 5630 ile ilgili.
Elimde normal şerit led kullandığım, 5 mm kalınlığında pleksiden bir kasa var şirkette yaptırmıştım akvaryumum için.
Bunu kullanabilir miyim ledleri döşemecek için? Pleksinin dayanamayacğı kadar sıcak mı? Olmazsa alüminyum bir levha mı kestireyim ve alüminyum olursa ayrıca soğutucu falan kullanmama gerek var mı?
Tşk.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/270320172324241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/270320172325311.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ledlerin uç kısımları pleksiye değmediği sürece eritmezler. Power lede bile dayanabiliyor. Tecrübe ile sabit.
Ama yine de alüminyum levha daha mantıklı eğer imkanınız varsa.
[QUOTE=mka1923]Arkadaşlar selamlar,
Konuyu açandan da tecrübelerini paylaşan arkadaşlardan da Allah razı olsun kafamdaki tüm soru işaretleri kaldı 5630 ile ilgili.
Elimde normal şerit led kullandığım, 5 mm kalınlığında pleksiden bir kasa var şirkette yaptırmıştım akvaryumum için.
Bunu kullanabilir miyim ledleri döşemecek için? Pleksinin dayanamayacğı kadar sıcak mı? Olmazsa alüminyum bir levha mı kestireyim ve alüminyum olursa ayrıca soğutucu falan kullanmama gerek var mı?
Tşk.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/270320172324241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/270320172325311.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ledlerin uç kısımları pleksiye değmediği sürece eritmezler. Power lede bile dayanabiliyor. Tecrübe ile sabit.
Ama yine de alüminyum levha daha mantıklı eğer imkanınız varsa.
[QUOTE=mka1923]Arkadaşlar selamlar,
Konuyu açandan da tecrübelerini paylaşan arkadaşlardan da Allah razı olsun kafamdaki tüm soru işaretleri kaldı 5630 ile ilgili.
Elimde normal şerit led kullandığım, 5 mm kalınlığında pleksiden bir kasa var şirkette yaptırmıştım akvaryumum için.
Bunu kullanabilir miyim ledleri döşemecek için? Pleksinin dayanamayacğı kadar sıcak mı? Olmazsa alüminyum bir levha mı kestireyim ve alüminyum olursa ayrıca soğutucu falan kullanmama gerek var mı?
Tşk.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/270320172324241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/270320172325311.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ledlerin uç kısımları pleksiye değmediği sürece eritmezler. Power lede bile dayanabiliyor. Tecrübe ile sabit.
Ama yine de alüminyum levha daha mantıklı eğer imkanınız varsa.
[QUOTE=mka1923]Arkadaşlar selamlar,
Konuyu açandan da tecrübelerini paylaşan arkadaşlardan da Allah razı olsun kafamdaki tüm soru işaretleri kaldı 5630 ile ilgili.
Elimde normal şerit led kullandığım, 5 mm kalınlığında pleksiden bir kasa var şirkette yaptırmıştım akvaryumum için.
Bunu kullanabilir miyim ledleri döşemecek için? Pleksinin dayanamayacğı kadar sıcak mı? Olmazsa alüminyum bir levha mı kestireyim ve alüminyum olursa ayrıca soğutucu falan kullanmama gerek var mı?
Tşk.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/270320172324241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180375/270320172325311.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ledlerin uç kısımları pleksiye değmediği sürece eritmezler. Power lede bile dayanabiliyor. Tecrübe ile sabit.
Ama yine de alüminyum levha daha mantıklı eğer imkanınız varsa.
Noname - A New Start
Yeni güncelleme atalım yeni misafirlerle.
2 adet firefsh ve 2 true percula eklendi.
[URL]https://youtu.be/MAOPJ7gW8Jc[/URL]
Youtube video ekleme calısmıyor sanırım.[EDIT]gokhantiknaz,2017-11-12 23:57:19[/EDIT]
Yeni güncelleme atalım yeni misafirlerle.
2 adet firefsh ve 2 true percula eklendi.
[URL]https://youtu.be/MAOPJ7gW8Jc[/URL]
Youtube video ekleme calısmıyor sanırım.[EDIT]gokhantiknaz,2017-11-12 23:57:19[/EDIT]
Noname - A New Start
[QUOTE=-doctore-]Pek olmamış. Çok yapay duruyor. Bitkili akvaryumda daha başarılıydınız. Bence de dönün. Belki bize de bir faydası dokunur.[:devil:][/QUOTE]
Yeni projem 75*30*30 olacak gibi. Bu tank miadini dolduruyor yavaş yavaş. Daha farklı bir kaya tasarımı varsa önerilere açığız :)
[QUOTE=-doctore-]Pek olmamış. Çok yapay duruyor. Bitkili akvaryumda daha başarılıydınız. Bence de dönün. Belki bize de bir faydası dokunur.[:devil:][/QUOTE]
Yeni projem 75*30*30 olacak gibi. Bu tank miadini dolduruyor yavaş yavaş. Daha farklı bir kaya tasarımı varsa önerilere açığız :)
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
nniiaa,
lojistisyen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
darkaura,
Benmuro,
pusathan01,
yeekim,
Koksal Gurkan,
0rnn,
Kınayu,
EfeC,
omerkaya40,
FurkanTezcan,
Ertug22,
altuntasseref,
Sungurr,
Maverickse,
osmandbnl,
TolgahanA,
DABARAKATO,
Rafayel,
layper,
Alibicimcilci,
şansal,
altanilker,
NightWist,
mrah,
Kemalk41,
Stoke,
nazemert,
Burak PEKDEMİR,
İnci Kefali,
_rammstein_,
ilterisdoğukan,
Savvah,
Keremiko,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
