ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
HBora
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
266
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ocak 2011 20:59
Son Ziyaret:
18 Eylül 2023 02:44
Toplam Mesaj:
505 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Lütfen özelden geneli ilgilendiren konularda soru sormayınız.
Konu açın bilgisi dahilinde herkez yardımcı olur. Forum kültürü bunu gerektirir.
SON 10 MESAJI
Borantum Albino Rio Nanay Melekler
Merhaba melek üretimine ara verdiğimde elimdeki tüm melek türlerini dağıttım elimde melek yok, eskiden bu tarz balıkların bulunması çok zordu artık 10X çok daha zor..
Merhaba melek üretimine ara verdiğimde elimdeki tüm melek türlerini dağıttım elimde melek yok, eskiden bu tarz balıkların bulunması çok zordu artık 10X çok daha zor..
Petshopların Genel Kalitesinin Düşüşü
Selamlar, senelerdir bu işin hem hobicisi hem esnafı olarak birkaç cümlede ben eklemek istiyorum. Bir işletme sahibiyim ve bana petshop denildiğinde hayır ben akvaryumcuyum derdim, birkaç senedir akvaryum işleri yolunda gitmeyince bende genele uyup mama felan denedim oda olmadı.. yeniden yakın zamanda balığa başlayacağım inşallah
Öncelikle bence artık gelinen noktada [K]akvaryumcu[/K] ve petshop dükkanlarını iki ayrı kavram olarak ayırıp öyle düşünmek lazım.. petshopda balık satar ancak ağırlık pet ürünleri gibi başka şeylerdedir, akvaryumcuda ağırlık akvaryum canlılarındadır diyebiliriz.
Yem ve malzeme olayıda tedarikciler alıma göre iskonto uyguluyorlar , canlı satmayan internet satıcılarının çoğuda vadeli ya da kredi ile ürün alıp bunu nakite çevirme çabalarından nerdeyse diğer dükkanların tedakricinin altığı fiyatların altında satış yapıyorlar.. Hal böyle olunca müşteri yem noktasında hem interte kayıyor hemde esnaf müşteriyle internette şu fiyat gibisinden anlamsız diyaloga girmek zorunda kalıyor.
Birde akvaryum müşterileri sözüm meclisten dışarı ama gerçekten anlamsız şekilde sourunlu olabiliyor pazarlık vb çabası ya da bazen alışverişten sonra yaşanan problemler olabiliyorken ancak hayvanlarına mama alan insanların çoğu istediği ürünü alıyor ve çıkıyor petshopcu esnafda elektirik yem fire maliyetler vb derken 20 liraya 2 lepistes ya da japon balığı satacağıma kilosu 80-90 liradan 1 kilo kedi maması 50-60 liradan kedi kumu satarım başımda ağırımaz diye düşünüyor..
Akvaryum işinde malesef maliyetler çok yüksek şehirlere göre ısınma elektirik maliyetleri var her esnafda kendi maliyetine göre fiyat belirlemek durumunda ,Akvaryum işi malesef eskisi gibi değil.. yüksek maliyetlere karşın bunları karşılayacak seviyede gelir elde edemeyen ya da bu geliri verdiği çabayı tatminkar bulamayan esnafta haliyle kuru malzemeye yöneliyor.Tabi aynı durum hobisini yapan vatandaş içinde geçerli..
Son olarak akvaryumculara sahip çıkın.. nesilleri tükenmek üzere..
Selamlar, senelerdir bu işin hem hobicisi hem esnafı olarak birkaç cümlede ben eklemek istiyorum. Bir işletme sahibiyim ve bana petshop denildiğinde hayır ben akvaryumcuyum derdim, birkaç senedir akvaryum işleri yolunda gitmeyince bende genele uyup mama felan denedim oda olmadı.. yeniden yakın zamanda balığa başlayacağım inşallah
Öncelikle bence artık gelinen noktada [K]akvaryumcu[/K] ve petshop dükkanlarını iki ayrı kavram olarak ayırıp öyle düşünmek lazım.. petshopda balık satar ancak ağırlık pet ürünleri gibi başka şeylerdedir, akvaryumcuda ağırlık akvaryum canlılarındadır diyebiliriz.
Yem ve malzeme olayıda tedarikciler alıma göre iskonto uyguluyorlar , canlı satmayan internet satıcılarının çoğuda vadeli ya da kredi ile ürün alıp bunu nakite çevirme çabalarından nerdeyse diğer dükkanların tedakricinin altığı fiyatların altında satış yapıyorlar.. Hal böyle olunca müşteri yem noktasında hem interte kayıyor hemde esnaf müşteriyle internette şu fiyat gibisinden anlamsız diyaloga girmek zorunda kalıyor.
Birde akvaryum müşterileri sözüm meclisten dışarı ama gerçekten anlamsız şekilde sourunlu olabiliyor pazarlık vb çabası ya da bazen alışverişten sonra yaşanan problemler olabiliyorken ancak hayvanlarına mama alan insanların çoğu istediği ürünü alıyor ve çıkıyor petshopcu esnafda elektirik yem fire maliyetler vb derken 20 liraya 2 lepistes ya da japon balığı satacağıma kilosu 80-90 liradan 1 kilo kedi maması 50-60 liradan kedi kumu satarım başımda ağırımaz diye düşünüyor..
Akvaryum işinde malesef maliyetler çok yüksek şehirlere göre ısınma elektirik maliyetleri var her esnafda kendi maliyetine göre fiyat belirlemek durumunda ,Akvaryum işi malesef eskisi gibi değil.. yüksek maliyetlere karşın bunları karşılayacak seviyede gelir elde edemeyen ya da bu geliri verdiği çabayı tatminkar bulamayan esnafta haliyle kuru malzemeye yöneliyor.Tabi aynı durum hobisini yapan vatandaş içinde geçerli..
Son olarak akvaryumculara sahip çıkın.. nesilleri tükenmek üzere..
Borantum Albino Rio Nanay Melekler
Merhaba dükkanı taşıdıktan sonra meleğe ara verdim , kanı devam etiren arkadaşlar var.
Merhaba dükkanı taşıdıktan sonra meleğe ara verdim , kanı devam etiren arkadaşlar var.
Melek Balığı Türü
[QUOTE=tolgaturhan]Arkadaşlar herkese merhabalar. Fotoğraftaki melek balığının türü nedir, bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155624/131220191358471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Smokey :)
Silver ile eş tutuysa yavruları silver ve smokey %50 / %50
[QUOTE=tolgaturhan]Arkadaşlar herkese merhabalar. Fotoğraftaki melek balığının türü nedir, bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/155624/131220191358471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Smokey :)
Silver ile eş tutuysa yavruları silver ve smokey %50 / %50
Laetacara Dorsigera (kırmızı Göğüslü Acara)
[QUOTE=Arifhb]
Ooo maşallah 😊 Hala duruyor mu bunlardan?[/QUOTE]
Malesef elimde hiç yok çok severek ve zevk alarak üretiğim bir balılktı gecen yıl tadilat olduğunda hepsini bir arkadaşıma vermek durumda kaldım oda dağıttı belki hala elinde vardır sormam lazım.[EDIT]HBora,2020-01-24 01:23:45[/EDIT]
[QUOTE=Arifhb]
Ooo maşallah 😊 Hala duruyor mu bunlardan?[/QUOTE]
Malesef elimde hiç yok çok severek ve zevk alarak üretiğim bir balılktı gecen yıl tadilat olduğunda hepsini bir arkadaşıma vermek durumda kaldım oda dağıttı belki hala elinde vardır sormam lazım.[EDIT]HBora,2020-01-24 01:23:45[/EDIT]
Laetacara Dorsigera (kırmızı Göğüslü Acara)
Güzel balıktır , ama ülkemizde değeri bilinmeyen türlerden malesef, yavruları çok yavaş gelişiryor gecen yıl üretimini yapıp dükkana koyduğum yavruların videosu.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=0lRJcuHQj3k[/VID]
Güzel balıktır , ama ülkemizde değeri bilinmeyen türlerden malesef, yavruları çok yavaş gelişiryor gecen yıl üretimini yapıp dükkana koyduğum yavruların videosu.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=0lRJcuHQj3k[/VID]
Ankara Sularında Sıkıntı Var Mı?
Evet , %40 oranında kızıl ırmak suyu geliyor yaklaşık 15 gündür, aski sayfasında açıklamalar var. İletkenlik çok yüksek oranlarda özellikle düşük iletkenlikte bakılan balıklarda bu dönemde ro ile harman olarak kullanmakta fayda var.
Evet , %40 oranında kızıl ırmak suyu geliyor yaklaşık 15 gündür, aski sayfasında açıklamalar var. İletkenlik çok yüksek oranlarda özellikle düşük iletkenlikte bakılan balıklarda bu dönemde ro ile harman olarak kullanmakta fayda var.
Borantum Albino Rio Nanay Melekler
[QUOTE=Laetacara][;)][;)][:)]
Bizi hayıflamdırmayın sizde Sercan Bey[:)]. Ankara'da burnumuzun dibinde bu tür. Evet, H. Bora Bey de bayağı reklamını yaptı. Bu bizi gururlandırdı Ankara'da. Ancak H . Bora Bey bu balığı bize gösteriyor ancak yine bugünkü ilanda bu balığın yavru boy satışı yine yok. Kendimi üretecek, yoksa bir yerden ithalat mı edecek, sorduk ama yakın zaman için net değil diyor. İnş. gelir veya üretilir de gerçekten agresif olmayacağını veya çok baskın olmayacağını düşündüğümüz/umut ettiğimiz bu türe biz de en azından koleksiyonculuk anlamında katılabiliriz[;)]. İyi balıklar...[/QUOTE]
Mart 2019 da yavru , ağustos 2019 da damızlık altı getirdim mağazaya
Biraz sabır :) seneye yeniden yavru gelecek inşallah :)
[QUOTE=Laetacara][;)][;)][:)]
Bizi hayıflamdırmayın sizde Sercan Bey[:)]. Ankara'da burnumuzun dibinde bu tür. Evet, H. Bora Bey de bayağı reklamını yaptı. Bu bizi gururlandırdı Ankara'da. Ancak H . Bora Bey bu balığı bize gösteriyor ancak yine bugünkü ilanda bu balığın yavru boy satışı yine yok. Kendimi üretecek, yoksa bir yerden ithalat mı edecek, sorduk ama yakın zaman için net değil diyor. İnş. gelir veya üretilir de gerçekten agresif olmayacağını veya çok baskın olmayacağını düşündüğümüz/umut ettiğimiz bu türe biz de en azından koleksiyonculuk anlamında katılabiliriz[;)]. İyi balıklar...[/QUOTE]
Mart 2019 da yavru , ağustos 2019 da damızlık altı getirdim mağazaya
Biraz sabır :) seneye yeniden yavru gelecek inşallah :)
Altum Melek (pterophyllum Altum )
Merhaba Bülent abi balıklar maşallah çok güzeller sağlıcakla büyüsünler inşallah
Bir yoruma gözüm iliştiği için yazmak istedim.
Bana biri mesaj ile albino silver ile albino peruviannın ne farklı var diye mesaj yazmış, bende kim soruyor diye bakarken buradaki yorumları okudum ve kendimi tutamadım yazmak istedim..
Hibrit altum diye bir şey yok. Peruvian ya da herhangi bir pt.scalare ile pt.altumun yavrusu olamaz. Öyle olsaydı ben bunu çoktan yapardım [:)]
Melek balığıda tüm american cichlidlerinde olduğu gibi boy ile değil erişkinlinliğe zaman içerisinde ulaşır.. Larval dönemden itibaren Scalarelerde bu süre varyasyonuna göre 8 ila 15 Altumlarda ise lavradan itibaren yaklaşık 24 aydır.. Tahminen 4-5 aylık altum alan bir kişin altumlarının üreme erişkinliğne ulaşması 17-18 ay sürecektir.
Mesala bir üretici de peru altumu(rio nanay /peru) isminden dolayı altum sınıfından sandığından altum x scalare çiftleştirdiğini düşünmüş.. Halbiki iki balıkda scalre.
İki balığın DNA ları farklı olduğundan böyle bir şey mümkün görünmüyor.
Altum üreten biri bunu fotograflar videosunu çeker bişeyler yapar..
Balığın f0 olması bence sadece üretimde önemli bir konu bence onun dışında tank üretimi balıklar doğadan toplananlardan daha güzeller çünki seçici üretim , yapay seçim gibi imkanlar var örnek simon folkerın üretiği altumlar efsanedir bence.
Altum üretimi dünya genelinde çözüldü gibi üreten kişi sayısı artı 7-8 sene içerisinde tank üretimi balıkların sayılarının artacağını düşünüyorum.
Birde ülkemizde biliyorsunuz çekememezlik diye bir hastalık var, bende bu çekmezlerden çok çektim halada çekiyorum ,Allah çektirmesin.
Tekrar maşallah çok güzel balıklar.. Herkeze selamlar..
[EDIT]HBora,2019-11-09 03:00:32[/EDIT]
Merhaba Bülent abi balıklar maşallah çok güzeller sağlıcakla büyüsünler inşallah
Bir yoruma gözüm iliştiği için yazmak istedim.
Bana biri mesaj ile albino silver ile albino peruviannın ne farklı var diye mesaj yazmış, bende kim soruyor diye bakarken buradaki yorumları okudum ve kendimi tutamadım yazmak istedim..
Hibrit altum diye bir şey yok. Peruvian ya da herhangi bir pt.scalare ile pt.altumun yavrusu olamaz. Öyle olsaydı ben bunu çoktan yapardım [:)]
Melek balığıda tüm american cichlidlerinde olduğu gibi boy ile değil erişkinlinliğe zaman içerisinde ulaşır.. Larval dönemden itibaren Scalarelerde bu süre varyasyonuna göre 8 ila 15 Altumlarda ise lavradan itibaren yaklaşık 24 aydır.. Tahminen 4-5 aylık altum alan bir kişin altumlarının üreme erişkinliğne ulaşması 17-18 ay sürecektir.
Mesala bir üretici de peru altumu(rio nanay /peru) isminden dolayı altum sınıfından sandığından altum x scalare çiftleştirdiğini düşünmüş.. Halbiki iki balıkda scalre.
İki balığın DNA ları farklı olduğundan böyle bir şey mümkün görünmüyor.
Altum üreten biri bunu fotograflar videosunu çeker bişeyler yapar..
Balığın f0 olması bence sadece üretimde önemli bir konu bence onun dışında tank üretimi balıklar doğadan toplananlardan daha güzeller çünki seçici üretim , yapay seçim gibi imkanlar var örnek simon folkerın üretiği altumlar efsanedir bence.
Altum üretimi dünya genelinde çözüldü gibi üreten kişi sayısı artı 7-8 sene içerisinde tank üretimi balıkların sayılarının artacağını düşünüyorum.
Birde ülkemizde biliyorsunuz çekememezlik diye bir hastalık var, bende bu çekmezlerden çok çektim halada çekiyorum ,Allah çektirmesin.
Tekrar maşallah çok güzel balıklar.. Herkeze selamlar..
[EDIT]HBora,2019-11-09 03:00:32[/EDIT]
Borantum Albino Rio Nanay Melekler
Teşekkürler, kötülüme şu anlamda birincisi isim bizimkilerle benzeyen zamanında israilde üretilip ortadan kaybolan dantumların olması bende zira borantum ismini birazda gönderme olarak kullandım. Üretimde de israil danzierden o dönemde gelen dantumları kullandım bunuda zaten gizlemiyorum.
İkincisi albino melek üreten ya da satış yapan ama pek bilgisi olmayan Türk arkadaşların saçmalamaları, Yabancılar ilgi ile karşılıyor ancak balıklar dünya genelinde güzel sözler ile bahsediliyor ve hem ülkemizde hem dünya genelinde bir talep oluşması beni mutlu ediyor malezya,singapur,endonezya,abd,bulgaristan vb gibi ülkelerden facebook da görüp isteyen üreticiler oluyor. Ancak şuanda hergangi bir dağıtım faaliyetimiz yurt içi ya da dışı söz konusu değil.
Bu fotografda albino olmayan bir rio nanay ve albino olan bir rio nanay mevcut.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104756/251020191259471.jpg[/IMG]
Meksikalıların melek balığı grubunda Sercan kardeşimin paylaşımın paylaşılması.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104756/251020191303141.jpg[/IMG]
Balıklardan temin edip beslemek isteyen arkadaşlar,İlk fotografdaki balıklar şuan damızlığa tutuğumuz balıkların yavruluk halleri , yani daha yeni damızlık oldular.. Hem balığı geliştirme ve üretim noktasında çalışmalarım var , ancak şuanda bu noktada değiliz.İnşallah ilerleyen zamanlarda.[EDIT]HBora,2019-10-25 13:37:51[/EDIT]
Teşekkürler, kötülüme şu anlamda birincisi isim bizimkilerle benzeyen zamanında israilde üretilip ortadan kaybolan dantumların olması bende zira borantum ismini birazda gönderme olarak kullandım. Üretimde de israil danzierden o dönemde gelen dantumları kullandım bunuda zaten gizlemiyorum.
İkincisi albino melek üreten ya da satış yapan ama pek bilgisi olmayan Türk arkadaşların saçmalamaları, Yabancılar ilgi ile karşılıyor ancak balıklar dünya genelinde güzel sözler ile bahsediliyor ve hem ülkemizde hem dünya genelinde bir talep oluşması beni mutlu ediyor malezya,singapur,endonezya,abd,bulgaristan vb gibi ülkelerden facebook da görüp isteyen üreticiler oluyor. Ancak şuanda hergangi bir dağıtım faaliyetimiz yurt içi ya da dışı söz konusu değil.
Bu fotografda albino olmayan bir rio nanay ve albino olan bir rio nanay mevcut.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104756/251020191259471.jpg[/IMG]
Meksikalıların melek balığı grubunda Sercan kardeşimin paylaşımın paylaşılması.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104756/251020191303141.jpg[/IMG]
Balıklardan temin edip beslemek isteyen arkadaşlar,İlk fotografdaki balıklar şuan damızlığa tutuğumuz balıkların yavruluk halleri , yani daha yeni damızlık oldular.. Hem balığı geliştirme ve üretim noktasında çalışmalarım var , ancak şuanda bu noktada değiliz.İnşallah ilerleyen zamanlarda.[EDIT]HBora,2019-10-25 13:37:51[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
nniiaa,
lojistisyen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
darkaura,
Benmuro,
pusathan01,
yeekim,
Koksal Gurkan,
0rnn,
Kınayu,
EfeC,
omerkaya40,
FurkanTezcan,
Ertug22,
altuntasseref,
Sungurr,
Maverickse,
osmandbnl,
TolgahanA,
DABARAKATO,
Rafayel,
layper,
Alibicimcilci,
şansal,
altanilker,
NightWist,
mrah,
Kemalk41,
Stoke,
nazemert,
Burak PEKDEMİR,
İnci Kefali,
_rammstein_,
ilterisdoğukan,
Savvah,
Keremiko,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
