ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
m.akkus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Aralık 2008 21:26
Son Ziyaret:
08 Kasım 2018 17:33
Toplam Mesaj:
20 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa Akkuş
Doğum Tarihi:
11 Ekim 1989
Yaş:
36
İl:
Ankara
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mustafa Akkuş//ANKARA
135 lt demasoni
70 lt. yavrucuklar :)
135 lt demasoni
70 lt. yavrucuklar :)
SON 10 MESAJI
Demasoni ağzına yumurta aldı ama sorun
Dişiyi tül yavruluğa ayırırsanız yumurtaları atmayabilir ama rahat olmayacağı için atma oranı yüksek. Dişiler kuluçka süresince karanlık ve saklanabileceği güvenli bir ortam ister, stressiz olarak sonunda yavruları bırakır.. Ağzındaki yumurtalar azalıyor gibi gelebilir, bu durum normaldir, tabi gerçekten azalıyor mu yoksa yumurtalar yavruya dönüştüğü için kursağında yer mi açılıyor ne oluyor onu ben de tam bilemiyorum ama bu durum normal sanırım. Çünkü benim dişi ikinci yumurta tutuşunda ağzı o kadar doluydu ki başlangıçta, dedim ki 15-20 yavru çıkar herhalde :) ama 9 yavru çıktı.. Sizin yapmanız gereken dişi sayısını artırmak, kendi şehrinizde olmasa da yakın şehirlerden bakmanızı öneririm, yavru eklerseniz bence hiç sağlıklı olmaz, çünkü yeni alacağınız balıklar, elinizdeki erkekten boyut olarak çok küçük olursa ne yem yedirir ne de akvaryumda rahat bırakır... Bulabilirseniz damızlık en az 2 dişi alın derim.. İyi akşamlar
Dişiyi tül yavruluğa ayırırsanız yumurtaları atmayabilir ama rahat olmayacağı için atma oranı yüksek. Dişiler kuluçka süresince karanlık ve saklanabileceği güvenli bir ortam ister, stressiz olarak sonunda yavruları bırakır.. Ağzındaki yumurtalar azalıyor gibi gelebilir, bu durum normaldir, tabi gerçekten azalıyor mu yoksa yumurtalar yavruya dönüştüğü için kursağında yer mi açılıyor ne oluyor onu ben de tam bilemiyorum ama bu durum normal sanırım. Çünkü benim dişi ikinci yumurta tutuşunda ağzı o kadar doluydu ki başlangıçta, dedim ki 15-20 yavru çıkar herhalde :) ama 9 yavru çıktı.. Sizin yapmanız gereken dişi sayısını artırmak, kendi şehrinizde olmasa da yakın şehirlerden bakmanızı öneririm, yavru eklerseniz bence hiç sağlıklı olmaz, çünkü yeni alacağınız balıklar, elinizdeki erkekten boyut olarak çok küçük olursa ne yem yedirir ne de akvaryumda rahat bırakır... Bulabilirseniz damızlık en az 2 dişi alın derim.. İyi akşamlar
demasoni fabrikası (bu balıklar beni şaşırtıyor))
[QUOTE=karani85]
Benim yavru aldığım dişi yaklaşık 4,5-5 cm civarında, sarı beneği var, ama hafif tonda sarı renkli, erkeğin sarı beneği ise çok yoğun derecede sarı renkte ve hemen göze çarpıyor..
[QUOTE=karani85]
İşte kendi balıklarınızdan bakarak alt kuyruklarındaki sarı beneklere göre ayırabildiğiniz varmı yada kuyrugunda sarı benek belirgin olup dişi balık olan yada kuyrugunda saru benek çok az olup erkek çıkan balığınız varmı? onu sormuştum.
[/QUOTE]Benim yavru aldığım dişi yaklaşık 4,5-5 cm civarında, sarı beneği var, ama hafif tonda sarı renkli, erkeğin sarı beneği ise çok yoğun derecede sarı renkte ve hemen göze çarpıyor..
Erkek yunusum yumurtalari vermiyor
Aile bağları çok kuvvetli bir yunus aileniz var
İnşallah yavrular da gelir de iyice pekişir.
tugix 2011-10-13 19:31:55
Aile bağları çok kuvvetli bir yunus aileniz var
İnşallah yavrular da gelir de iyice pekişir.
Garip bir olay
Üstadım kuluçka makinası için birşey söyleyemem, ama ben de demasoni besliyorum, dişi sayısı az olduğu zaman bu durum dişiler için zulüm oluyor erkek sürekli kovalıyor, dişinin ağzı dolu olsun olmasın farketmez. Ama yukarıda söylenildiği gibi yeterli kayalık alan görünmüyor, demasoniler kayalıklara bayılırlar, daracık aralara girmeyi severler, bunu yaparsanız dişinin de saklanıp yumurtaları koruyacağı bir alan oluşturmuş olursunuz. Kusturmanız kötü olmuş, ilk sefer yumurta tuttuysa kendi haline bırakmanız balığın tecrübe edinmesi açısından daha iyi olurdu..
Üstadım kuluçka makinası için birşey söyleyemem, ama ben de demasoni besliyorum, dişi sayısı az olduğu zaman bu durum dişiler için zulüm oluyor erkek sürekli kovalıyor, dişinin ağzı dolu olsun olmasın farketmez. Ama yukarıda söylenildiği gibi yeterli kayalık alan görünmüyor, demasoniler kayalıklara bayılırlar, daracık aralara girmeyi severler, bunu yaparsanız dişinin de saklanıp yumurtaları koruyacağı bir alan oluşturmuş olursunuz. Kusturmanız kötü olmuş, ilk sefer yumurta tuttuysa kendi haline bırakmanız balığın tecrübe edinmesi açısından daha iyi olurdu..
Ağzında yumurta olan balığın yem yemesi
Yem yiyorlarsa büyük ihtimalle yutmuşlardır yumurtaları, ilk seferse normaldir... Saygılar
Yem yiyorlarsa büyük ihtimalle yutmuşlardır yumurtaları, ilk seferse normaldir... Saygılar
ankara'daki su
[QUOTE=Hasir26]Ankara nın suyundan caık bile olmaz diyen arkadasa sesleniyorum sen cackık yememişsin...Samsun ve
Edirne deki sularıda gördük emin ol buna suan yapılan araştırma ve Askideki yetkilin ifadesi şu bu su içilr demsi ve bn tankıma 4 saat sonra direk balıklarımı içine koydum ve cok şükür yasşıyorlar sadece biraz tuz ilave etmiştim koymadan önce... Umarım nedmek istediğimi anlamışındır.Ankaral lıyım laf ettirmem ne taşına ne suyuna ne toprağına NEDE İNSANINA [/QUOTE]
Gelin şu noktada anlaşalım, ben diyorum ki ankara'nın bölgelerine göre içme suyunda çok büyük değişiklik ve bozukluk var. Daha iki gün önce yaşadığımı söylüyorum, evde hazır su yoktu çok susadım çeşmeden doldurdum, suyu ağzıma götürmemle geri tükürmem bir oldu. Kimse bana ankaranın suyu çok iyi çok güzel diye savunamaz. Ben yaşadığımı biliyorum. Hatta adresi vereyim gelin siz de bakın su içilemeyecek kadar bozuk üstadım, maalesef bozuk. Demişsiniz ya edirne ve samsundaki suyu da gördük diye, ama ankaranın suyu güzel diyorsunuz, o zaman siz ya hiç gerçekten güzel su görmediniz ya da bilemiyorum size tatlı yeri gelmiş, ben kayserinin suyunun üstüne su tanımam, kayseriliyim, 300 lt akvaryumum vardı, hortumu bağlardım çeşmeye, direkt olarak akvaryumu doldururdum, balıkları da direkt atardım ve ben bu şekilde 100 tane yavru balık büyüttüm hiç kaybım da olmadı. Ama ankarada böyle değil, su adam gibi su değil, yetkili falan bilmem ben makinalara da güvenmem, en iyi ölçümü insanın kendi dili kendi ağzı yapar. Ama ankaranın suyu yıllardır sorunlu, ankaraya ilk geldiğimde de içilmiyordu şimdi de içilmiyor. Bu söylediklerim demetevler bölgesi içindir, diğer yerler farklı olabilir
[QUOTE=Hasir26]Ankara nın suyundan caık bile olmaz diyen arkadasa sesleniyorum sen cackık yememişsin...Samsun ve
Edirne deki sularıda gördük emin ol buna suan yapılan araştırma ve Askideki yetkilin ifadesi şu bu su içilr demsi ve bn tankıma 4 saat sonra direk balıklarımı içine koydum ve cok şükür yasşıyorlar sadece biraz tuz ilave etmiştim koymadan önce... Umarım nedmek istediğimi anlamışındır.Ankaral lıyım laf ettirmem ne taşına ne suyuna ne toprağına NEDE İNSANINA [/QUOTE]
Gelin şu noktada anlaşalım, ben diyorum ki ankara'nın bölgelerine göre içme suyunda çok büyük değişiklik ve bozukluk var. Daha iki gün önce yaşadığımı söylüyorum, evde hazır su yoktu çok susadım çeşmeden doldurdum, suyu ağzıma götürmemle geri tükürmem bir oldu. Kimse bana ankaranın suyu çok iyi çok güzel diye savunamaz. Ben yaşadığımı biliyorum. Hatta adresi vereyim gelin siz de bakın su içilemeyecek kadar bozuk üstadım, maalesef bozuk. Demişsiniz ya edirne ve samsundaki suyu da gördük diye, ama ankaranın suyu güzel diyorsunuz, o zaman siz ya hiç gerçekten güzel su görmediniz ya da bilemiyorum size tatlı yeri gelmiş, ben kayserinin suyunun üstüne su tanımam, kayseriliyim, 300 lt akvaryumum vardı, hortumu bağlardım çeşmeye, direkt olarak akvaryumu doldururdum, balıkları da direkt atardım ve ben bu şekilde 100 tane yavru balık büyüttüm hiç kaybım da olmadı. Ama ankarada böyle değil, su adam gibi su değil, yetkili falan bilmem ben makinalara da güvenmem, en iyi ölçümü insanın kendi dili kendi ağzı yapar. Ama ankaranın suyu yıllardır sorunlu, ankaraya ilk geldiğimde de içilmiyordu şimdi de içilmiyor. Bu söylediklerim demetevler bölgesi içindir, diğer yerler farklı olabilir
Demasonilerimde nasıl bir düzenleme yapmalıyım?
Arkadaşlar 100x30x45h ölüçlerindeki akvaryumumu kurmak üzereyim, sadece demasoniler olacak, akvaryuma canlı bitki koyabilir miyiz? Faydası olur mu?
Arkadaşlar 100x30x45h ölüçlerindeki akvaryumumu kurmak üzereyim, sadece demasoniler olacak, akvaryuma canlı bitki koyabilir miyiz? Faydası olur mu?
Demasonilerimde nasıl bir düzenleme yapmalıyım?
Bu arada akvaryumu büyütüyorum nasipse yarın 100x30x45h ölçülerinde akvaryumu getirip kuruyorum, yine forumdan birinden buldum.. Sanırım demasoniler için de bu ölçüde akvaryum idealdir, küçük diyen var mı
Bu arada akvaryumu büyütüyorum nasipse yarın 100x30x45h ölçülerinde akvaryumu getirip kuruyorum, yine forumdan birinden buldum.. Sanırım demasoniler için de bu ölçüde akvaryum idealdir, küçük diyen var mı
Demasonilerimde nasıl bir düzenleme yapmalıyım?
[QUOTE=*mehmetcan*]Akvaryumu büyütmen şart Mustafa kardeşim, şayet balıklar yavrudan büyüdüğü için sıkıntı olmamış olabilir fakat demasoniler ilk etapta utangaç balıklardır yeme bile çıkmazlar.
İlginiz için teşekkür ediyorum..
Akvaryumu zaten büyütücem kaçarı yok, ayrıca bu 65 cmlik akvaryumu da kızılaydan ucuzluk zamanında almıştım :) keşke 1 metrelik alsaydım ama maddi açıdan boyumu aşıyor öğrenciyim sonuçta :)
Balıklarımın yeme çıkmama ya da utanma gibi sorunları yok çok şükür, sabah ve akşam alıştırdığım saatte odadan girdiğimi gördükleri anda yukarı çıkıp su yüzeyinde şapırtılar çıkarıyorlar çok iştahlılar maşallah :) ayrıca sera flora yemle besliyorum.. Su değişimleri şimdiye kadar pek düzenli değildi şimdi bir düzene oturttum ve kayıt bile tutuyorum şu tarihte şu kadar su değiştirdim şu tarihte dip çekimi vs. günlük şeklinde bir kayıt.. Diyorum ya yavru bile aldım hatta ikinci yumurta alışıydı..
Konuyu ben tekrar toparlamak istiyorum, verdiğim bilgiler dahilinde söylediğim balıkları akvaryumdan çıkarsam mı yoksa ilanda bahsettiğim demasonileri getirip direkt olarak bunların yanına koysam mı..
Şu boyları kısa kalan 2 balık kafamı karıştırıyor özellikle onları ne yapacağımı bilmiyorum. İlerde üreme ya da büyüme açısından kendilerini toparlarlar mı? Daha önce bunu yaşamış olan yok mu foruma bakıyorum henüz bulamadım buna benzer bir konu..
[QUOTE=*mehmetcan*]Akvaryumu büyütmen şart Mustafa kardeşim, şayet balıklar yavrudan büyüdüğü için sıkıntı olmamış olabilir fakat demasoniler ilk etapta utangaç balıklardır yeme bile çıkmazlar.
Bence 1metrelik standart bir akvaryum al,kızılayda fiyatlar iyice düşmüş(ama kalitesine de bak) sonra istediğin demasoni kolonisini kur, ilk bir ay da iceman, saulosi gibi akvaryuma konduğu andan itibaren yeme çıkabilen ve göz önünde olan balıklardan koy ki bu demasonilerin korkusunu giderecektir, ondan sonra da akvaryumunun karşısına geç ve demasonilerinin keyfine bak 
[/QUOTE]
İlginiz için teşekkür ediyorum..
Akvaryumu zaten büyütücem kaçarı yok, ayrıca bu 65 cmlik akvaryumu da kızılaydan ucuzluk zamanında almıştım :) keşke 1 metrelik alsaydım ama maddi açıdan boyumu aşıyor öğrenciyim sonuçta :)
Balıklarımın yeme çıkmama ya da utanma gibi sorunları yok çok şükür, sabah ve akşam alıştırdığım saatte odadan girdiğimi gördükleri anda yukarı çıkıp su yüzeyinde şapırtılar çıkarıyorlar çok iştahlılar maşallah :) ayrıca sera flora yemle besliyorum.. Su değişimleri şimdiye kadar pek düzenli değildi şimdi bir düzene oturttum ve kayıt bile tutuyorum şu tarihte şu kadar su değiştirdim şu tarihte dip çekimi vs. günlük şeklinde bir kayıt.. Diyorum ya yavru bile aldım hatta ikinci yumurta alışıydı..
Konuyu ben tekrar toparlamak istiyorum, verdiğim bilgiler dahilinde söylediğim balıkları akvaryumdan çıkarsam mı yoksa ilanda bahsettiğim demasonileri getirip direkt olarak bunların yanına koysam mı..
Şu boyları kısa kalan 2 balık kafamı karıştırıyor özellikle onları ne yapacağımı bilmiyorum. İlerde üreme ya da büyüme açısından kendilerini toparlarlar mı? Daha önce bunu yaşamış olan yok mu foruma bakıyorum henüz bulamadım buna benzer bir konu..
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
nniiaa,
lojistisyen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
darkaura,
Benmuro,
pusathan01,
yeekim,
Koksal Gurkan,
0rnn,
Kınayu,
EfeC,
omerkaya40,
FurkanTezcan,
Ertug22,
altuntasseref,
Sungurr,
Maverickse,
osmandbnl,
TolgahanA,
DABARAKATO,
Rafayel,
layper,
Alibicimcilci,
şansal,
altanilker,
NightWist,
mrah,
Kemalk41,
Stoke,
nazemert,
Burak PEKDEMİR,
İnci Kefali,
_rammstein_,
ilterisdoğukan,
Savvah,
Keremiko,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
