ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Netscout
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Eylül 2006 00:21
Son Ziyaret:
25 Ocak 2026 11:22
Toplam Mesaj:
35 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Akyar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/14810.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Zemin Yeşillendirme
[QUOTE=utkuboncukcu]Merhaba hobiye yeni başlıyorum 30x30 bir akvaryum yapmak istiyorum ıwagumi tarzı bir akvaryumda alanı yeşillendirmek için az uğraşlı ve co2 gerektirmeyen bir bitki arıyorum önerisi olan ve ya bitki dışında farklı bir taş vb gereçle güzel ve yakın bir görüntü sağlamam için önerisi olan var mı[/QUOTE]
Merhaba,
Subulata tavsiye ederim, ilk etapta ortama adapte olması zor oluyor sonrasında çok güzel görünüyor.
[QUOTE=utkuboncukcu]Merhaba hobiye yeni başlıyorum 30x30 bir akvaryum yapmak istiyorum ıwagumi tarzı bir akvaryumda alanı yeşillendirmek için az uğraşlı ve co2 gerektirmeyen bir bitki arıyorum önerisi olan ve ya bitki dışında farklı bir taş vb gereçle güzel ve yakın bir görüntü sağlamam için önerisi olan var mı[/QUOTE]
Merhaba,
Subulata tavsiye ederim, ilk etapta ortama adapte olması zor oluyor sonrasında çok güzel görünüyor.
Aşırı Bitki
[QUOTE=OSCAR_ADAM]
Merhaba sazları budayarak daha kısa bir cim görüntüsü elde edebilirsiniz sanki taban cim gibi görünür
Ayrıca çok güzel bir shallow tank olmuş elinize sağlık [/QUOTE]
Beğendiğinize sevindim [:)]
Güncel hali.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14810/150820232024011.jpg[/IMG]
[QUOTE=OSCAR_ADAM]
Merhaba sazları budayarak daha kısa bir cim görüntüsü elde edebilirsiniz sanki taban cim gibi görünür
Ayrıca çok güzel bir shallow tank olmuş elinize sağlık [/QUOTE]
Beğendiğinize sevindim [:)]
Güncel hali.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14810/150820232024011.jpg[/IMG]
Aşırı Bitki
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]En sevdiğim tank modeli. Karışık full bitkili. Hele canlıdoğuran seçimi ile müthiş. Benim tankımda da komple lepistes otu kaplı. Aralarında yüzenleri seyretmek keyifli ve pek tabi beğenmeyeni de olabilir. Bitkilerin zararı olmaz. Bence keyif alıyorsanız ellemeyin derim. Sökmeye kalkarsanız makas şart. Zemin eşelenir ise amonyak sıkıntı yapabilir.[/QUOTE]
4-5 ay önce bayağı sökmüştüm o zaman büyük cüce vatoz sizlere ömür :(
bir daha canlılar varken komple sökmeyi düşünmüyorum.
[QUOTE=MasterChiefHakan]Makas kullanarak bitkilerinizi budayın, güzel görünür.[/QUOTE]
teşekkürler
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]En sevdiğim tank modeli. Karışık full bitkili. Hele canlıdoğuran seçimi ile müthiş. Benim tankımda da komple lepistes otu kaplı. Aralarında yüzenleri seyretmek keyifli ve pek tabi beğenmeyeni de olabilir. Bitkilerin zararı olmaz. Bence keyif alıyorsanız ellemeyin derim. Sökmeye kalkarsanız makas şart. Zemin eşelenir ise amonyak sıkıntı yapabilir.[/QUOTE]
4-5 ay önce bayağı sökmüştüm o zaman büyük cüce vatoz sizlere ömür :(
bir daha canlılar varken komple sökmeyi düşünmüyorum.
[QUOTE=MasterChiefHakan]Makas kullanarak bitkilerinizi budayın, güzel görünür.[/QUOTE]
teşekkürler
Aşırı Bitki
[QUOTE=aupqua]Akvaryumunuzda pek yosun göremedim. Aydınlatmanız tankın litresine göre baya kuvvetli gibi gözüküyor. O kadar süre aydınlatmaya karşı böyle temiz bir görüntü çok ilginç geldi bana. Benim akvaryumum 200L net su alıyor, 66 watt power led sistem kullanıyorum kendim yaptım ve günde 5 saat ışıklandırmada bile hemen yosunlar oluşmaya başlıyor dikkat etmezsem :)[/QUOTE][QUOTE=aupqua]Akvaryumunuzda pek yosun göremedim. Aydınlatmanız tankın litresine göre baya kuvvetli gibi gözüküyor. O kadar süre aydınlatmaya karşı böyle temiz bir görüntü çok ilginç geldi bana. Benim akvaryumum 200L net su alıyor, 66 watt power led sistem kullanıyorum kendim yaptım ve günde 5 saat ışıklandırmada bile hemen yosunlar oluşmaya başlıyor dikkat etmezsem :)[/QUOTE][QUOTE=aupqua]Akvaryumunuzda pek yosun göremedim. Aydınlatmanız tankın litresine göre baya kuvvetli gibi gözüküyor. O kadar süre aydınlatmaya karşı böyle temiz bir görüntü çok ilginç geldi bana. Benim akvaryumum 200L net su alıyor, 66 watt power led sistem kullanıyorum kendim yaptım ve günde 5 saat ışıklandırmada bile hemen yosunlar oluşmaya başlıyor dikkat etmezsem :)[/QUOTE]
Yüzleerce ramhorn salyangoz var , belki o yüzdendir. Birde yemleme az yapıyorum.
15 günde 1 yüzde 20 su değişimi yapıorum. Birde aaydınlatmada 4 adet ultraviole LED var ondan olabilir.
[QUOTE=oguzsel]
Tabanda hagen kum dışında birşey yok mu? Ben bu bitkiyi misket gübreyle yaşatamadım bi türlü. [/QUOTE]
4 ay önce bir bu kadar arkadaşlara verdim.
Yine tabanı kapladılar. Siyah kmdan başka birşey yok. İlk aldığımda karbondioksit takviye yapayım dedim gerek kalmadı.
[QUOTE=aupqua]Akvaryumunuzda pek yosun göremedim. Aydınlatmanız tankın litresine göre baya kuvvetli gibi gözüküyor. O kadar süre aydınlatmaya karşı böyle temiz bir görüntü çok ilginç geldi bana. Benim akvaryumum 200L net su alıyor, 66 watt power led sistem kullanıyorum kendim yaptım ve günde 5 saat ışıklandırmada bile hemen yosunlar oluşmaya başlıyor dikkat etmezsem :)[/QUOTE][QUOTE=aupqua]Akvaryumunuzda pek yosun göremedim. Aydınlatmanız tankın litresine göre baya kuvvetli gibi gözüküyor. O kadar süre aydınlatmaya karşı böyle temiz bir görüntü çok ilginç geldi bana. Benim akvaryumum 200L net su alıyor, 66 watt power led sistem kullanıyorum kendim yaptım ve günde 5 saat ışıklandırmada bile hemen yosunlar oluşmaya başlıyor dikkat etmezsem :)[/QUOTE][QUOTE=aupqua]Akvaryumunuzda pek yosun göremedim. Aydınlatmanız tankın litresine göre baya kuvvetli gibi gözüküyor. O kadar süre aydınlatmaya karşı böyle temiz bir görüntü çok ilginç geldi bana. Benim akvaryumum 200L net su alıyor, 66 watt power led sistem kullanıyorum kendim yaptım ve günde 5 saat ışıklandırmada bile hemen yosunlar oluşmaya başlıyor dikkat etmezsem :)[/QUOTE]
Yüzleerce ramhorn salyangoz var , belki o yüzdendir. Birde yemleme az yapıyorum.
15 günde 1 yüzde 20 su değişimi yapıorum. Birde aaydınlatmada 4 adet ultraviole LED var ondan olabilir.
[QUOTE=oguzsel]
Tabanda hagen kum dışında birşey yok mu? Ben bu bitkiyi misket gübreyle yaşatamadım bi türlü. [/QUOTE]
4 ay önce bir bu kadar arkadaşlara verdim.
Yine tabanı kapladılar. Siyah kmdan başka birşey yok. İlk aldığımda karbondioksit takviye yapayım dedim gerek kalmadı.
Aşırı Bitki
Teşekkürler, kendim yapmıştım.
60 cm alüminyum profilden.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14810/130820232135281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14810/130820232136101.jpg[/IMG]
Akıllı priz ile sabah 7, akşam 8 arası çalışacak şekilde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14810/130820232137061.jpg[/IMG]
Teşekkürler, kendim yapmıştım.
60 cm alüminyum profilden.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14810/130820232135281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14810/130820232136101.jpg[/IMG]
Akıllı priz ile sabah 7, akşam 8 arası çalışacak şekilde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14810/130820232137061.jpg[/IMG]
Aşırı Bitki
Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 1 sene önce kurduğum canlı doğuran 60*50*50 akvaryuma saz bitkisi ve Lepistes otu ekmiştim.
Şuan saz bitkisi bütün tabanı kapladı.
Resimdeki gibi oldular, bitkilerin akvaryum için zararı olurmu.
Taban yaklaşık 7cm hagem siyah kum.
İçinde canlı olarak lepistes, karides ve salyangozlar var.
Birde bitkiler yüzünden salyangozlar da arttı, katil salyangozlar her gece çalışıyorlar gerçi.
Teşekkürler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14810/130820232048251.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 1 sene önce kurduğum canlı doğuran 60*50*50 akvaryuma saz bitkisi ve Lepistes otu ekmiştim.
Şuan saz bitkisi bütün tabanı kapladı.
Resimdeki gibi oldular, bitkilerin akvaryum için zararı olurmu.
Taban yaklaşık 7cm hagem siyah kum.
İçinde canlı olarak lepistes, karides ve salyangozlar var.
Birde bitkiler yüzünden salyangozlar da arttı, katil salyangozlar her gece çalışıyorlar gerçi.
Teşekkürler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14810/130820232048251.jpg[/IMG]
Lepisteslerin Hergün Ölüyor
İç parazit kaynaklı birşeye benziyor, yem yememe dışkılarında beyazlıksa kesin iç parazit.
İç parazit kaynaklı birşeye benziyor, yem yememe dışkılarında beyazlıksa kesin iç parazit.
Dış Filtre Tavsiye - Akvaryum 80-90lt
[QUOTE=Ahmetkngr]Lifetech 635 olabilir akvaryumun altına koyarsanız debi düşecektir yazdığı degeri de vermiyordur zaten.[/QUOTE]
Siz kullandınız mı ? Evet altına koyacağım. Altında ufak bir dolap var.
[QUOTE=Tural1010]İçini yeniden düzenlerseniz Sunsun 603b
İyidir. 4-5 yıldır kullaniyorum. Hiç sorun yok. Sessiz çalışıyor. Performansını artdirmak için küçük bi iç filtreyle de destekleye bilirsiniz.[/QUOTE]
Tavsiye için teşekkür ederim birazdan netten bakacağım.[:iyi:]
İçinin düzeni nasıl yani [EDIT]Netscout,2022-11-13 20:49:00[/EDIT]
[QUOTE=Taha Şen]
2. el temiz bi 2213 bulmanızı tavsiye ederim. Diğer markaların sıfırlarından daha iyidir. Garantili bi eheim 2211i ikinci el olarak yarı fiyatına aldım 2 ay önce.[/QUOTE]
Artık hayırlısı 3 model var en uygun fiyat performans vereni alacağım.
Yetmiyor iç filtre gerçekten, iç filtrenin altında yaklaşık 0.5 cm birikinti olmuş.
[QUOTE=Ahmetkngr]Lifetech 635 olabilir akvaryumun altına koyarsanız debi düşecektir yazdığı degeri de vermiyordur zaten.[/QUOTE]
Siz kullandınız mı ? Evet altına koyacağım. Altında ufak bir dolap var.
[QUOTE=Tural1010]İçini yeniden düzenlerseniz Sunsun 603b
İyidir. 4-5 yıldır kullaniyorum. Hiç sorun yok. Sessiz çalışıyor. Performansını artdirmak için küçük bi iç filtreyle de destekleye bilirsiniz.[/QUOTE]
Tavsiye için teşekkür ederim birazdan netten bakacağım.[:iyi:]
İçinin düzeni nasıl yani [EDIT]Netscout,2022-11-13 20:49:00[/EDIT]
[QUOTE=Taha Şen]
2. el temiz bi 2213 bulmanızı tavsiye ederim. Diğer markaların sıfırlarından daha iyidir. Garantili bi eheim 2211i ikinci el olarak yarı fiyatına aldım 2 ay önce.[/QUOTE]
Artık hayırlısı 3 model var en uygun fiyat performans vereni alacağım.
Yetmiyor iç filtre gerçekten, iç filtrenin altında yaklaşık 0.5 cm birikinti olmuş.
Dış Filtre Tavsiye - Akvaryum 80-90lt
[QUOTE=Ahmetkngr]Bütçeniz nedir ?[/QUOTE]
Ekonomik olması tercihim, Herhangi bir marka tercihim yok.
Teşekkürler.
[QUOTE=Taha Şen]Eheim 2213 tavsiyemdir.[/QUOTE]
10 sene önce bunu kullanmıştım iyi bir filtre şuan ki bütçem yetersiz [:(]
[QUOTE=Ahmetkngr]Bütçeniz nedir ?[/QUOTE]
Ekonomik olması tercihim, Herhangi bir marka tercihim yok.
Teşekkürler.
[QUOTE=Taha Şen]Eheim 2213 tavsiyemdir.[/QUOTE]
10 sene önce bunu kullanmıştım iyi bir filtre şuan ki bütçem yetersiz [:(]
Dış Filtre Tavsiye - Akvaryum 80-90lt
Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 2 ay önce kurduğum içinde Lepistes ve karides olan bbir akvaryumum var. Tam ölçüleri 65x45x40 gibi forumdan bir arkadaştan aldım. 6 da 1 oranında boş tam dolu değil.
Aydınlatmayı kendim yaptım, bitkiler kudurdu resmen. Lepistes oyunu 2-3 dal almıştım şimdi içini sardılar resmen.
Taban malzemesi olarak 10cm siyah hagen kum var başka birşey yok. İçinde bitki olarak ta yine forumdan bir arkadaş sağolsun saz bitkisi, Lepistes otu vs var.
Bir süre Eheim Biopwer 200 ile idare ettim fakat su üzerinde fazla akıntı yapması ve dipleri tam olarak çekip temizlememesi yüzünden dış filtre arıyorum. Böyle bir akvaryum için dış filtre tavsiye edermisiniz, ederseniz hangi marka model.
Tam canlı olarak 2e4d Lepistes,
1e1d cüce vatoz,
1 otocinclus aaffinis,
10-15 salyangoz ramshorn,
1 katil salyangoz popülasyon u düzenliyor :))
15 üzeri kiraz karides.
Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14810/131120221552581.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 2 ay önce kurduğum içinde Lepistes ve karides olan bbir akvaryumum var. Tam ölçüleri 65x45x40 gibi forumdan bir arkadaştan aldım. 6 da 1 oranında boş tam dolu değil.
Aydınlatmayı kendim yaptım, bitkiler kudurdu resmen. Lepistes oyunu 2-3 dal almıştım şimdi içini sardılar resmen.
Taban malzemesi olarak 10cm siyah hagen kum var başka birşey yok. İçinde bitki olarak ta yine forumdan bir arkadaş sağolsun saz bitkisi, Lepistes otu vs var.
Bir süre Eheim Biopwer 200 ile idare ettim fakat su üzerinde fazla akıntı yapması ve dipleri tam olarak çekip temizlememesi yüzünden dış filtre arıyorum. Böyle bir akvaryum için dış filtre tavsiye edermisiniz, ederseniz hangi marka model.
Tam canlı olarak 2e4d Lepistes,
1e1d cüce vatoz,
1 otocinclus aaffinis,
10-15 salyangoz ramshorn,
1 katil salyangoz popülasyon u düzenliyor :))
15 üzeri kiraz karides.
Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/14810/131120221552581.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
KULLANICILAR
- 85 Online Kullanıcı, 46 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
altanilker,
Jotunheim,
Barrcuda,
mrah,
Manguday,
yeekim,
portre,
fishd,
rseven,
EKAR,
kopruluonur,
KorkuCAN,
Balikcidede,
ssubasi,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
poyraz43,
mightymurat,
Koksal Gurkan,
capodicapii,
ibas34,
Goldfish2000,
Soner.x,
Ylmzuslu,
zakazat kyhnu_lksa,
osmandbnl,
nniiaa,
riderfish,
DY1903,
akvarist10UR,
Mustafaahira,
şansal,
Flytheshrimp,
sulox,
Oquanus,
√olkaπ,
egedin,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
