ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CoolRomeo
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Şubat 2014 16:00
Son Ziyaret:
22 Aralık 2014 14:34
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fatih Coşgun
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

Fatih Coşgun
SON 10 MESAJI
Akvaryum içi sump
[QUOTE=Konyali23]Fatih bey, sizin cizdiginiz sekilde bir sump daha önce görmedim. Yani bu sekilde bir sistem sorunsuz calisirmi bir sey diyemem. Sadece bildigim o ki , sump sistemlerinde ilk ve son hazne daima bos olur. Ayrica pis su girisi hem üstten hemde assagiya yakin bir yerden olmali. Kendinize fazla is cikarmanizin ve ekstra bir cihaz baglayip fazla elektrik harcamanin manasi yok. Uzun vadeye vurdugunuzda o dandik motor baya yüklü bir miktar elektrik tüketecektir. Bunun disinda daha önce denenmemis bir sistem yerine benim cizdigim tarzda denenmis ve sorunsuz calistigi kanitlanmis bir sistem size hicbir sorun yasatmayacaktir. Yine takdir sizin. Ben daha önce yasadiklarima ve edindigim tecrübeye dayanarak en cok verim aldigim modeli cizdim. Unutmayin haznelerin genisligi cok mühim, elinizin girecegi ve iceride rahatlikla kepce ile balik yakalayabileceginiz boyda olsun. Cünkü baliklar bir sekilde sump un icine atliyor.
[/QUOTE]
[QUOTE=Konyali23]Fatih bey, sizin cizdiginiz sekilde bir sump daha önce görmedim. Yani bu sekilde bir sistem sorunsuz calisirmi bir sey diyemem. Sadece bildigim o ki , sump sistemlerinde ilk ve son hazne daima bos olur. Ayrica pis su girisi hem üstten hemde assagiya yakin bir yerden olmali. Kendinize fazla is cikarmanizin ve ekstra bir cihaz baglayip fazla elektrik harcamanin manasi yok. Uzun vadeye vurdugunuzda o dandik motor baya yüklü bir miktar elektrik tüketecektir. Bunun disinda daha önce denenmemis bir sistem yerine benim cizdigim tarzda denenmis ve sorunsuz calistigi kanitlanmis bir sistem size hicbir sorun yasatmayacaktir. Yine takdir sizin. Ben daha önce yasadiklarima ve edindigim tecrübeye dayanarak en cok verim aldigim modeli cizdim. Unutmayin haznelerin genisligi cok mühim, elinizin girecegi ve iceride rahatlikla kepce ile balik yakalayabileceginiz boyda olsun. Cünkü baliklar bir sekilde sump un icine atliyor.
[/QUOTE]
eve cam işini hallettim üstadım şimdi dizaynı yapıyorum çalıştırınca neticeyi size bildiririm
Akvaryum içi sump
[QUOTE=Konyali23]Öncelikle bir cok defa dahili sump sistemi yapmis ve kullanmis biri olarak iki ciziminde yanlis oldugunu belirtmek isterim. Ilk bölmedeki pis su girisi assagidan oldugu gibi yukaridan da olmak zorunda. Örnek bir cizim yapmak gerekirse.

Biraz hizli bir cizim oldu anlayamazsaniz yine sorun , fakat bunu haricinde cizdikleriniz istenilen verimi vermez. Bir kere filtre malzemesi tabana degmeyecek, arada izgara olmasi sart. Resimde gayet acik anlattim. Yükseklik 60 mi 50 mi tam anlayamadigim icin ben 50 olarak aldim . Eger 60 sa yukaridan birakilacak bosluk 15 degil 20 olmali.
Ayrica elinizdeki dalga motoru geri dönüs yapma konsunda o kapasite icin yeterli degil . Saatte en az 1500-2000 litre geri dönüs yapacak bir pompa lazim. Eheim yada resun marka tavsiye ederim. O kafa motoruyla ancak lepistes akvaryumu olur. Hatta o bile olmaz. Ayrica kafa motorunun bulunacagi hazne daha genis olursa cok iyi olur. Unutmayin o filtre malzemelerini dar alandan cikarmak , kolunuzu sokmak bir dert. Bence siz kafa motorunun olacagi hazneyi 20cm ye 12cm olacak sekilde yapin.
[/QUOTE]
CoolRomeo 2014-09-20 10:43:27
[QUOTE=Konyali23]Öncelikle bir cok defa dahili sump sistemi yapmis ve kullanmis biri olarak iki ciziminde yanlis oldugunu belirtmek isterim. Ilk bölmedeki pis su girisi assagidan oldugu gibi yukaridan da olmak zorunda. Örnek bir cizim yapmak gerekirse.

Biraz hizli bir cizim oldu anlayamazsaniz yine sorun , fakat bunu haricinde cizdikleriniz istenilen verimi vermez. Bir kere filtre malzemesi tabana degmeyecek, arada izgara olmasi sart. Resimde gayet acik anlattim. Yükseklik 60 mi 50 mi tam anlayamadigim icin ben 50 olarak aldim . Eger 60 sa yukaridan birakilacak bosluk 15 degil 20 olmali.
Ayrica elinizdeki dalga motoru geri dönüs yapma konsunda o kapasite icin yeterli degil . Saatte en az 1500-2000 litre geri dönüs yapacak bir pompa lazim. Eheim yada resun marka tavsiye ederim. O kafa motoruyla ancak lepistes akvaryumu olur. Hatta o bile olmaz. Ayrica kafa motorunun bulunacagi hazne daha genis olursa cok iyi olur. Unutmayin o filtre malzemelerini dar alandan cikarmak , kolunuzu sokmak bir dert. Bence siz kafa motorunun olacagi hazneyi 20cm ye 12cm olacak sekilde yapin.
[/QUOTE]
Peki üstadım şöyle bir durum var şimdi ilk suyun gireceği alanda pis su deliği üstte olsa ben o alana elimdeki dandik kafa motoru ile suyu aktarsam ilk göze yani ilk gözün yarısına kadar malzeme koysam sünger felan en üstte süzgeç veya elyaf olsa diğer gözlerde gerektiği kadar filtrasyon malzemesi olsa en son gözdede daha güçlü bir kafa motoru alsam temiz suyuda o motorla tanka aktarsam mantıklı olmazmı ? bu sayede suyu aktardığım ilk gözden haftada bir tankın kapağını açıp kirli elyafı değiştirsem veya süzgeçi temizlesem yeterli olur bu sayede fazlada koku yapmamış olur diye düşünüyorum.
Akvaryum içi sump
Herkeze merhaba 150X50X60 boyunda 450 Lt. tankım bulunmakta ve tanka dahili sump yapmak istiyorum akvaryumdan anladığını düşündüğüm bir arkadaşıma sump yaptırdım ama zannedersem kendisi bu işten pek anlamıyor getirdiği sump çok saçma geldi bana elimden geldiği kadar arkadaşın getirdiği sump ın çizimini yaptım aynen aşağıdaki gibidir.
Herkeze merhaba 150X50X60 boyunda 450 Lt. tankım bulunmakta ve tanka dahili sump yapmak istiyorum akvaryumdan anladığını düşündüğüm bir arkadaşıma sump yaptırdım ama zannedersem kendisi bu işten pek anlamıyor getirdiği sump çok saçma geldi bana elimden geldiği kadar arkadaşın getirdiği sump ın çizimini yaptım aynen aşağıdaki gibidir.
bu resimdeki sump sistemin yanlış olduğunu düşündüm ve edindiğim bilgilere dayanarak aşağıdaki çizimi yaptım bir çok kişi benim yaptığım çizimin doğru olduğunu söyledi sizce uygunmudur ?
Tankımın içten içe eni 48 Cm gelmekte 4 göz sump düşünüyorum çizimdeki gibi her alan için 12 cm alan ayırmayı düşündüm fakat bir arkadaşın söylediği kafamı karıştırdı kafa motoruna doğru alanın daralması gerektiğini söyledi bana örnek verecek olursak ilk göz 16 cm ikinci göz 12 cm üçüncü göz 10 cm son kafa motorunun bulunacağı gözde 10 cm olsun gibi bir şey dedi kafa motorumun boyu 19 cm civarı ucundaki ızgara ile ama ızgarayı çıkarırsam 12 cm ye düşüyor eni ise 9 cm den ufak 8 cm den büyük kafa motorunu enine koymamın bir sakıncası olmayacağı kanısındayım tabi bilgi almak en mantıklısı emin olamadım alttaki resimlerde kafa motoruna ait sizce nasıl bir yol izlemeliyim ?
Sump Sistem ?
[QUOTE=darkaura]450lt tankı çevircek kaliteli bir filtre iyi para tutar. Önce sumpı araştırmanızda fayda var. Ses için borunun içine daha ufak gırtlak boru yerleştirince ciddi biçimde azalıyor. Sesi makul az seviyelere getirirsiniz. Sorun değil. Ama asla dış filtre gibi olmaz. [/QUOTE]
[QUOTE=darkaura]450lt tankı çevircek kaliteli bir filtre iyi para tutar. Önce sumpı araştırmanızda fayda var. Ses için borunun içine daha ufak gırtlak boru yerleştirince ciddi biçimde azalıyor. Sesi makul az seviyelere getirirsiniz. Sorun değil. Ama asla dış filtre gibi olmaz. [/QUOTE]
peki dış filtre alalım dedim hangisini önerirsiniz ?
Sump Sistem ?
[QUOTE=darkaura]Keşke akvaryumu en baştan sumplı yaptırsaymışsınız. Sonradan sump ekliyebilirsiniz ama camın delinmesi ve silikonlanması gerek. Uygun elmas punch ile yerinde yapılabiliyor ama kurulu bir tanksa dağıtıp boşaltmanız gerekir. Silikon kuruyana kadarda 24 ile 48 saat beklemek gerekir.
[QUOTE=darkaura]Keşke akvaryumu en baştan sumplı yaptırsaymışsınız. Sonradan sump ekliyebilirsiniz ama camın delinmesi ve silikonlanması gerek. Uygun elmas punch ile yerinde yapılabiliyor ama kurulu bir tanksa dağıtıp boşaltmanız gerekir. Silikon kuruyana kadarda 24 ile 48 saat beklemek gerekir.
80lik tankınızı sump yapabilirsiniz. Evet dış filtre yerine geçer. Bakımı dış filtreden daha kolaydır. Tanka bolca oksijen sağlar ama kesinlikle daha gürültülüdür. İyi bir dış filtrenin sıfıra yakın sessizliğini asla bulamazsınıa. Sesi azaltmanın yolları var ama su şırıltısı asla sıfırlanmıyor. Ayrıca fazla doldurur ve dikkatli olmazsanız, taşma riski var. Koku yapmaz. Camı delcek uygun punch pahalı olacağından evde kendinizin yapması zor. İşinin ehli tecrübeli birine yaptırmanız daha sağlıklı olur. Acemi işlerinde su akışından problemler yaşanabiliyor. İçine dolduracağınız dış filtre ile aynı malzemeler ama alanınız çok daha geniş olduğundan kaliteli substratların yanında ucuz filtre malzemeleriyle bolca takviye edebilirsiniz. Ayrıca sumpda yeterli alan bırakırsanız, hasta, zayıf veya yavru balıkları ayırmak içinde kullanabilirsiniz.
[/QUOTE]
akvaryumu ikinci el olarak aldım sump ın ne olduğunu bilmediğim için pek önemsemedim şimdiki araştırmalarımda sump ın daha iyi olduğunu farkettim ve dün akşam akvaryumu doldurdum ilaçlarının ekledim, sump ı akvaryumun alt dolabına kurmayı düşünüyorum dolabı güzel izole edersem sesi kesebileceğimi ümit ediyorum aslına bakarsanız elimde hali hazırda lifetech marka 4 gözlü büyük bir dış filtre mevcut akvaryumcu bir arkadaşıma sordum o filrtre 450 LT. suya yetersiz kalır dedi ne yapacağımı şaşırdım doğrusu.
Sump Sistem ?
Herkeze merhaba hobiye yeni başladım ve gün geçtikçe farklı bilgilere sahip oluyorum yaklaşık 80 Cm. boyunda bir akvaryumla başladım ve şimdi 150X60X50 ebatında bir akvaryum aldım ancak forumda dikkat ettim sump sistem daha çok tercih ediliyor işin erbabı bu kadar insan sump sistemi tavsiye ediyorsa bunun bir nedeni olmalı diye düşündüm ve bende sump sistem kurmaya niyetlendim bu konuda bilgisi olan arkadaşların tavsiyelerine ve bilgilerine fazlasıyla ihtiyacım var ilk olarak şunu söyleyim akvaryum dilinden pek anlamam ne nedir hangi kelime neyi ifade ediyor pek bilmem bunları zamanla öğreneceğimi ümid ediyorum o yüzden anlatacak hayırsever arkadaşlar açıklayıcı anlatırlarsa çok memnun olurum.
CoolRomeo 2014-04-29 11:22:28
Herkeze merhaba hobiye yeni başladım ve gün geçtikçe farklı bilgilere sahip oluyorum yaklaşık 80 Cm. boyunda bir akvaryumla başladım ve şimdi 150X60X50 ebatında bir akvaryum aldım ancak forumda dikkat ettim sump sistem daha çok tercih ediliyor işin erbabı bu kadar insan sump sistemi tavsiye ediyorsa bunun bir nedeni olmalı diye düşündüm ve bende sump sistem kurmaya niyetlendim bu konuda bilgisi olan arkadaşların tavsiyelerine ve bilgilerine fazlasıyla ihtiyacım var ilk olarak şunu söyleyim akvaryum dilinden pek anlamam ne nedir hangi kelime neyi ifade ediyor pek bilmem bunları zamanla öğreneceğimi ümid ediyorum o yüzden anlatacak hayırsever arkadaşlar açıklayıcı anlatırlarsa çok memnun olurum.
1- Sump nedir ve ne işe yarar ve dış filtreden dahamı sessiz çalışır. ( Anladığım Kadarı İle Sump Dış Filtre Yerine Geçen daha kullanışlı ve temizlemesi daha kolay bir filtre sistemi.)
2- 150X50X60 ebatında bir akvaryuma elimdeki 80 cm lik akvaryumu sump sistem için kullanabilirmiyim.
3- Sump sistemde ölçüler önemlimi ve sump içinde kaç adet göz olmalı.
4- Elinizde Sump sistem yapımı için herhangi bir çizim mevcutmu.
5- Sump için hangi malzemelere ihtiyacım var.
6- dışarıya yaptırsam ne kadara patlar ?
7- Sump sistemi evde kullanıcam koku yaparmı ?
Şimdilik sorularım bu kadar yardımlarınızı bekliyorum.
Hangi Balıkları Besleyebilirim
[QUOTE=Eren208][QUOTE=CoolRomeo]Merhaba arkadaşlar hobiye ufak bir akvaryumla başladım ilk beslediğim daha doğrusu katlettiğim balık türü ciklet oldu tam soğumaya başlamıştımki japon balığı besleyim dedim ve yaklaşık 6 aydır 1 tane bile ölmediler bayada büyüdüler bu nedenle hobiye iyice merak sardım ve büyük bir akvaryum aldım akvaryumun ebatı 150X50X60 450 Lt. su alıyor şu anda suyunu tavsiyeler üzerine çeşitli ilaçlarla hazırlıyorum önümüzdeki bir haftayı suyun hazırlanması için bekleyeceğim ve sonrasında akvaryuma japonları aktarıcam ve 1 2 hafta süreylede japonları tutucam sonrasında akvaryumun tam anlamı ile hazır olduğuna inandığımda farklı bir balık türü beslemek istiyorum hangi balık türünü beslemeliyim yardımcı olursanız sevinirim.[/QUOTE]
bence hiç japonları göndermeyin yeni akvaryumunuza ekleyin hem bellimi olur belki akvaryum büyük olunca japonların boyu uzar ve yavru bile alabilirsin.[/QUOTE]
[QUOTE=Eren208][QUOTE=CoolRomeo]Merhaba arkadaşlar hobiye ufak bir akvaryumla başladım ilk beslediğim daha doğrusu katlettiğim balık türü ciklet oldu tam soğumaya başlamıştımki japon balığı besleyim dedim ve yaklaşık 6 aydır 1 tane bile ölmediler bayada büyüdüler bu nedenle hobiye iyice merak sardım ve büyük bir akvaryum aldım akvaryumun ebatı 150X50X60 450 Lt. su alıyor şu anda suyunu tavsiyeler üzerine çeşitli ilaçlarla hazırlıyorum önümüzdeki bir haftayı suyun hazırlanması için bekleyeceğim ve sonrasında akvaryuma japonları aktarıcam ve 1 2 hafta süreylede japonları tutucam sonrasında akvaryumun tam anlamı ile hazır olduğuna inandığımda farklı bir balık türü beslemek istiyorum hangi balık türünü beslemeliyim yardımcı olursanız sevinirim.[/QUOTE]
bence hiç japonları göndermeyin yeni akvaryumunuza ekleyin hem bellimi olur belki akvaryum büyük olunca japonların boyu uzar ve yavru bile alabilirsin.[/QUOTE]
peki japonlarla birlikte hangi balık türünü besleyebilirim aslına bakarsan zaten japonlara kıyamıyorum bir türlü :D 6 7 aydır besliyorum büyüdülerde biraz o yüzden onlarla birlikte uyum içinde yaşayabilecek bir balık türü beslemek istiyorum.
Hangi Balıkları Besleyebilirim
Merhaba arkadaşlar hobiye ufak bir akvaryumla başladım ilk beslediğim daha doğrusu katlettiğim balık türü ciklet oldu tam soğumaya başlamıştımki japon balığı besleyim dedim ve yaklaşık 6 aydır 1 tane bile ölmediler bayada büyüdüler bu nedenle hobiye iyice merak sardım ve büyük bir akvaryum aldım akvaryumun ebatı 150X50X60 450 Lt. su alıyor şu anda suyunu tavsiyeler üzerine çeşitli ilaçlarla hazırlıyorum önümüzdeki bir haftayı suyun hazırlanması için bekleyeceğim ve sonrasında akvaryuma japonları aktarıcam ve 1 2 hafta süreylede japonları tutucam sonrasında akvaryumun tam anlamı ile hazır olduğuna inandığımda farklı bir balık türü beslemek istiyorum hangi balık türünü beslemeliyim yardımcı olursanız sevinirim.
Merhaba arkadaşlar hobiye ufak bir akvaryumla başladım ilk beslediğim daha doğrusu katlettiğim balık türü ciklet oldu tam soğumaya başlamıştımki japon balığı besleyim dedim ve yaklaşık 6 aydır 1 tane bile ölmediler bayada büyüdüler bu nedenle hobiye iyice merak sardım ve büyük bir akvaryum aldım akvaryumun ebatı 150X50X60 450 Lt. su alıyor şu anda suyunu tavsiyeler üzerine çeşitli ilaçlarla hazırlıyorum önümüzdeki bir haftayı suyun hazırlanması için bekleyeceğim ve sonrasında akvaryuma japonları aktarıcam ve 1 2 hafta süreylede japonları tutucam sonrasında akvaryumun tam anlamı ile hazır olduğuna inandığımda farklı bir balık türü beslemek istiyorum hangi balık türünü beslemeliyim yardımcı olursanız sevinirim.
Akvaryum Alıcam Tavsiyelerinizi Bekliyorum
[QUOTE=PoyrazKaptan]
[QUOTE=PoyrazKaptan]
Kendinizi rahatlatmak için soruyorsunuz ama bilinçli hiçbir forum üyesinin size " birşey olmaz al " garantisi vererek cevap vereceğini sanmıyorum..
Benim düşünceme 2.el işi akvaryumda her zaman risk,sonuçta evi berbat edebilecek 500 litre civarı bir su ve siz evde yokken su kaçırırsa balıkların ölmesi,ıstıcının patlaması vb. bir sürü problemEğer alırsanız alt camı değiştirirken bütün camlardaki silikonların tamamını yeniden yaptırın derim.
[/QUOTE]
peki sizce bu akvaryumu almak mantıklımı ? 350 TL ye satıyor adam bu şekilde tahminimce 100 TL civarıda camın değişimine gidecek.
Akvaryum Alıcam Tavsiyelerinizi Bekliyorum
Herkeze merhaba yaklaşık 2 aydır akvaryum alma planları içindeyim sıfırı baya pahalıya geldiği için ikinci ellerine yöneldim ve bir tane buldum akvaryumun özellikleri aşağıdaki gibidir tek sorun akvaryumun alt camı çatlakmış bu nedenle çelişkiye düştüm tavsiyelerinize ihtiyacım var alt camı değiştirtmeye kalksam ne kadara patlar veya onarım mümkün olurmu sonuçta 500 LT. su olacak akvaryumda korkmuyor değilim.
Herkeze merhaba yaklaşık 2 aydır akvaryum alma planları içindeyim sıfırı baya pahalıya geldiği için ikinci ellerine yöneldim ve bir tane buldum akvaryumun özellikleri aşağıdaki gibidir tek sorun akvaryumun alt camı çatlakmış bu nedenle çelişkiye düştüm tavsiyelerinize ihtiyacım var alt camı değiştirtmeye kalksam ne kadara patlar veya onarım mümkün olurmu sonuçta 500 LT. su olacak akvaryumda korkmuyor değilim.
Akvaryum 130*70*60 (sırasıyla uzunluk-yükseklik-genişlik)
Lüks dolabı (ahşap 5*5 iskelet üzerinde) 137*82*65 (sırasıyla uzunluk-yerden yüksekliği-en)
500w ısıtıcı
hava motoru
1 metre hava taşı
silis kum (zemini kaplayacak kadar)
akvaryum suyu hazırlayıcı sera marka
bakteri kültürü sera marka
ve ufak tefek aksesuarlar.
alt camı catlaktır.(15cm çatlak kuşak camla yama yapılacaktır)
isteyen olursa dekoratif ve mağara yapımında kullanılan kayalar (50 kg kadar)
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 07:13
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 04:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Rasbora Oneri Cyber_Scout, 03:31
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.





