ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ardautku
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Şubat 2014 22:15
Son Ziyaret:
16 Mart 2026 17:09
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
utku ertem
Doğum Tarihi:
24 Mayıs 1988
Yaş:
38
İl:
Ankara
Meslek:
Veteriner Hekim
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
medicina hominem curat veterinaria humanitatem
SON 10 MESAJI
Kök, Riccia Fluitans Ve Fissidens Moss Macerası
Teşekkür ederim. Evet co2 yok maalesef çok istiyorum ama tam takim 2500 lirayi buluyor 1000 liraya çözebilecek bir sistem bulursam almayı düşünüyorum..
Ludwigia Mini Super Red inanilmaz gelişti ben erir gider ya da yeşerir diye düşünüyordum
Teşekkür ederim. Evet co2 yok maalesef çok istiyorum ama tam takim 2500 lirayi buluyor 1000 liraya çözebilecek bir sistem bulursam almayı düşünüyorum..
Ludwigia Mini Super Red inanilmaz gelişti ben erir gider ya da yeşerir diye düşünüyordum
Kök, Riccia Fluitans Ve Fissidens Moss Macerası
Çok teşekkür ederim tabiki hafta hafta koyarım fotoğrafları [:)]
Çok teşekkür ederim tabiki hafta hafta koyarım fotoğrafları [:)]
Kök, Riccia Fluitans Ve Fissidens Moss Macerası
Merhaba değerli forum üyeleri,
Sizlere 5 ay önce kurduğum100 litrelik bloody mary ve kardinal neon akvaryumumdaki kök maceramdan bahsetmek istiyorum.
2. El olarak aldığım akvaryumun yanında gelen gnays kayalar ile bir kurulum sürecine girdim. Tankım belirli süreçlerden geçti ilk olarak karidesleri daha sonra kardinal neonları koydum evde her şey yolunda idi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/201220221501291.jpg[/IMG]
Biraz zaman sonra 15 20 karideslik populasyonda 2 tanesini aniden kaybettim erişkin karideslerdi ve yaşa bağlı ölmüş olabilir diye çok da önemsemedim fakat diğer karideslerdeki ani gelen saklanma ve depresyon hali çok canımı sıkmaya başladı ve su değerlerini sürekli ölçmeye başladım. Bütün değerler normal fakat KH değeri sürekli bir artma eyleminde. Önünü alamadığım bir şekilde 20 değerleri gördüğüm an büyük olan bütün kayaları çıkarma kararı aldım. Çünkü Kh yükseldikçe Ph ve Co2 balansı tehlikeli bir biçimde saçmalamaya başlamıştı. Low-tech bir akvaryum 24w smd led Co2 desteği yok. All in bir sıvı gübre kullanıyorum sadece.
Neyse gelelim projeme.,
Halil kardeşimden ham bir kök edindim ( bu arada bloody mary karideslerinin formları gerçekten çok güzel )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/201220221701441.jpg[/IMG]
Klasik işlemlerden geçti forumda okuduğum bilgiler dahiline mümkün mertebe kabuğunu ayırdım. Dezenfekte ettim. Hatta forumda okuduğum konulardan birinde bir abinin tavsiyesini dikkate alarak hanımdan gizli bulaşık makinesine bile attım [:)))]
Daha sonra dry start diye bir yönteme heveslendim ve fissidens mossları köke tutturmaya çalıştım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232155501.jpg[/IMG]
2 3 hafta nemli bir ortamda kaldılar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232156471.jpg[/IMG]
Daha sonra ağaç görünümü olsun diye moss tutturma plakalarına riccia moss tutturdum bunu da banyo filesi ile yapmayı başardım. Neden riccia diye soracak olursanız. Beni cezbeden özelliği suyun yüzeyine çıkabilmesi. Böylelikle budama zamanı geldiği zaman bana çok zorluk çıkartmayacağını düşündüm.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232159521.jpg[/IMG]
Bu esnada düzenli su değişimleri ve akvaryuma tanen humik asit gibi etkenleri salacak materyaller ile (Catappa Yaprağı ve Kızıl Ağaç Kozalağı) Kh 10 lara kadar düştü.
Bu esnada akvaryumdaki bütün dişiler aniden yumurta tuttular gözlerime inanamadım.
Kökü koyduğumda daha da düşeceğinden emindim çünkü çok fazla müdahale etmemiştim kabuklarının bir kısmı hala duruyordu. Yapıştırma dizayn etme düzenleme işlerinden sonra artık koyma vakti geldi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232206151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232206491.jpg[/IMG]
Fissidens moss lar hayal ettiğimden çok daha güzel tutundu hepsi küçük küçük kökün üstünde duruyor fotoğraflarda çok belli olmamasına rağmen.
Kökte forumdaki abilerimin bahsettiği gibi kimisinin pamukçuk kimisinin biyolojik film dediği yapılar oluşmaya başladı.
Otocinlusları koydum (çok büyük zorluklarla aldım bu arada Ankarada asla bulamadım. hanım bu balıklara verdiğim parayı öğrense kalp krizi geçirir)
İşlerini yazıldığı çizildiği gibi gayet güzel yaptılar. Çok da sevimli balıklar izlemeye doyamıyorum. İşler yolunda 2. haftada riccialarım da güzel güzel salınmaya başladılar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232232571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232211471.jpg[/IMG]
Son durum böyle. Bu arada Kh artık 4 değerinde sabit. Artık aylık ölçeceğim gibi duruyor bir sorun olmadıkça. Tds 500 600 seviyelerinden 200 küsürlere indi. Gh da bir miktar azalma oldu tahmin ettiğimiz gibi.
Bu maceramı paylaşmak istedim sizlerle çünkü çevremdeki kimsenin umrunda olmuyor bu heves ve heyecanlarımla [:3]
Bu arada Kh 13-15 seviyelerindeyken Co2 seviyesi o kadar istediğim noktadaydı ki neredeyse her şey normale döndü diye üzüleceğim. Kh 4 lere inince haliyle Co2 desteği olmadığı için. Co2 seviyesi 7mg/l 10mg/l seviyelerinde devam ediyor.
Umarım okuyan olur tüm üyelere mutlu huzurlu hobiler diliyorum :))
[EDIT]ardautku,2023-01-15 23:08:00[/EDIT]
Merhaba değerli forum üyeleri,
Sizlere 5 ay önce kurduğum100 litrelik bloody mary ve kardinal neon akvaryumumdaki kök maceramdan bahsetmek istiyorum.
2. El olarak aldığım akvaryumun yanında gelen gnays kayalar ile bir kurulum sürecine girdim. Tankım belirli süreçlerden geçti ilk olarak karidesleri daha sonra kardinal neonları koydum evde her şey yolunda idi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/201220221501291.jpg[/IMG]
Biraz zaman sonra 15 20 karideslik populasyonda 2 tanesini aniden kaybettim erişkin karideslerdi ve yaşa bağlı ölmüş olabilir diye çok da önemsemedim fakat diğer karideslerdeki ani gelen saklanma ve depresyon hali çok canımı sıkmaya başladı ve su değerlerini sürekli ölçmeye başladım. Bütün değerler normal fakat KH değeri sürekli bir artma eyleminde. Önünü alamadığım bir şekilde 20 değerleri gördüğüm an büyük olan bütün kayaları çıkarma kararı aldım. Çünkü Kh yükseldikçe Ph ve Co2 balansı tehlikeli bir biçimde saçmalamaya başlamıştı. Low-tech bir akvaryum 24w smd led Co2 desteği yok. All in bir sıvı gübre kullanıyorum sadece.
Neyse gelelim projeme.,
Halil kardeşimden ham bir kök edindim ( bu arada bloody mary karideslerinin formları gerçekten çok güzel )
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/201220221701441.jpg[/IMG]
Klasik işlemlerden geçti forumda okuduğum bilgiler dahiline mümkün mertebe kabuğunu ayırdım. Dezenfekte ettim. Hatta forumda okuduğum konulardan birinde bir abinin tavsiyesini dikkate alarak hanımdan gizli bulaşık makinesine bile attım [:)))]
Daha sonra dry start diye bir yönteme heveslendim ve fissidens mossları köke tutturmaya çalıştım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232155501.jpg[/IMG]
2 3 hafta nemli bir ortamda kaldılar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232156471.jpg[/IMG]
Daha sonra ağaç görünümü olsun diye moss tutturma plakalarına riccia moss tutturdum bunu da banyo filesi ile yapmayı başardım. Neden riccia diye soracak olursanız. Beni cezbeden özelliği suyun yüzeyine çıkabilmesi. Böylelikle budama zamanı geldiği zaman bana çok zorluk çıkartmayacağını düşündüm.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232159521.jpg[/IMG]
Bu esnada düzenli su değişimleri ve akvaryuma tanen humik asit gibi etkenleri salacak materyaller ile (Catappa Yaprağı ve Kızıl Ağaç Kozalağı) Kh 10 lara kadar düştü.
Bu esnada akvaryumdaki bütün dişiler aniden yumurta tuttular gözlerime inanamadım.
Kökü koyduğumda daha da düşeceğinden emindim çünkü çok fazla müdahale etmemiştim kabuklarının bir kısmı hala duruyordu. Yapıştırma dizayn etme düzenleme işlerinden sonra artık koyma vakti geldi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232206151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232206491.jpg[/IMG]
Fissidens moss lar hayal ettiğimden çok daha güzel tutundu hepsi küçük küçük kökün üstünde duruyor fotoğraflarda çok belli olmamasına rağmen.
Kökte forumdaki abilerimin bahsettiği gibi kimisinin pamukçuk kimisinin biyolojik film dediği yapılar oluşmaya başladı.
Otocinlusları koydum (çok büyük zorluklarla aldım bu arada Ankarada asla bulamadım. hanım bu balıklara verdiğim parayı öğrense kalp krizi geçirir)
İşlerini yazıldığı çizildiği gibi gayet güzel yaptılar. Çok da sevimli balıklar izlemeye doyamıyorum. İşler yolunda 2. haftada riccialarım da güzel güzel salınmaya başladılar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232232571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/150120232211471.jpg[/IMG]
Son durum böyle. Bu arada Kh artık 4 değerinde sabit. Artık aylık ölçeceğim gibi duruyor bir sorun olmadıkça. Tds 500 600 seviyelerinden 200 küsürlere indi. Gh da bir miktar azalma oldu tahmin ettiğimiz gibi.
Bu maceramı paylaşmak istedim sizlerle çünkü çevremdeki kimsenin umrunda olmuyor bu heves ve heyecanlarımla [:3]
Bu arada Kh 13-15 seviyelerindeyken Co2 seviyesi o kadar istediğim noktadaydı ki neredeyse her şey normale döndü diye üzüleceğim. Kh 4 lere inince haliyle Co2 desteği olmadığı için. Co2 seviyesi 7mg/l 10mg/l seviyelerinde devam ediyor.
Umarım okuyan olur tüm üyelere mutlu huzurlu hobiler diliyorum :))
[EDIT]ardautku,2023-01-15 23:08:00[/EDIT]
Kök Kabuğu Soyma.
Merhabalar.
Böyle bir kök edindim (Flame Wood olduğu söylendi güvenilir bir insandan aldım) 1 gündür suda.
Kabuklarının yumuşak kısımlarını bir nebze de olsa ayırabildim fakat daha fazla yapamıyorum özellikle ayrıntı kısımlarını. İnce dalları çok kaybetmek istemiyorum. İnternette bir hobi sayfasında çamaşır sodası ile kolaylıkla ayrıldığı söyleniyor ama akvaryuma koyacağım için tereddüt ettim açıkçası. Önerileriniz var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/201220221701441.jpg[/IMG]
Merhabalar.
Böyle bir kök edindim (Flame Wood olduğu söylendi güvenilir bir insandan aldım) 1 gündür suda.
Kabuklarının yumuşak kısımlarını bir nebze de olsa ayırabildim fakat daha fazla yapamıyorum özellikle ayrıntı kısımlarını. İnce dalları çok kaybetmek istemiyorum. İnternette bir hobi sayfasında çamaşır sodası ile kolaylıkla ayrıldığı söyleniyor ama akvaryuma koyacağım için tereddüt ettim açıkçası. Önerileriniz var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/201220221701441.jpg[/IMG]
Aquario Neo Reliever Bedevilik Mi ?
Teşekkür ederim. Bir gelişme olursa haber verin lütfen.
Teşekkür ederim. Bir gelişme olursa haber verin lütfen.
Aquario Neo Reliever Bedevilik Mi ?
Maalesef an itibari ile bende de oldu. Farkedilemeyecek kadar kısa bir sürede.. Hem de sizin bu açtığınız konuyu göre göre aldım. Ama amacına istinaden aldığım için çok da önemsemedim skimmer olayı gercekten tam aradığım bir inovatif yaklaşımdı.
Maalesef an itibari ile bende de oldu. Farkedilemeyecek kadar kısa bir sürede.. Hem de sizin bu açtığınız konuyu göre göre aldım. Ama amacına istinaden aldığım için çok da önemsemedim skimmer olayı gercekten tam aradığım bir inovatif yaklaşımdı.
Yüzey Filtresinin Balık Kapanına Dönüşmesi
[QUOTE=GokKurt]Vallahi benim de merak ettiğim o co2 difüzör ne kadar başarılı? :) Epeydir radarımda olan ve teoride başarılı olduğunu düşündüğüm bir alet.[/QUOTE]
Pek bir başarısını gördüm desem yalan olur :)
İndirimde buldum da aldım ama yoksa almazdım sırf denemek için aldım.
[QUOTE=GokKurt]Vallahi benim de merak ettiğim o co2 difüzör ne kadar başarılı? :) Epeydir radarımda olan ve teoride başarılı olduğunu düşündüğüm bir alet.[/QUOTE]
Pek bir başarısını gördüm desem yalan olur :)
İndirimde buldum da aldım ama yoksa almazdım sırf denemek için aldım.
Yüzey Filtresinin Balık Kapanına Dönüşmesi
[QUOTE=sametyildiz]
Demek istediğiniz anladım ben yine emiş kısmı diye düşünüyordum. O zaman yaprak vs de yuvarlak hazmede mi toplanıyor. Yüzey yağlanması da çözülüyor aynı zamanda. Gayet basit bir çözümmüş aslında. Açıklamanız için çok teşekkürler. [:iyi:][/QUOTE]
Rica ederim. Aslında çok basit mantıkla üretilmiş akrilik gibi bir materyalden yapılmış ürün. F/p oranı yüksek bence ama tam olarak istediğim şey olduğu için alma kararı aldım. Yapraklar gene toplanıyor elinizle alıyorsunuz tabiki çünkü filtrenin içine giden bir durum yok gene akvaryumun içine veriliyor skimmerdan emilen şeyler. Ben asıl su yüzeyindeki tabakaya çözüm için aldım. 30 dakika gibi kısa sürede bütün tabakayı dağıttı. Tabaka biraz kalın olduğu için ilk etapta suyun netliğini çok az bozdu. Sonuçta tabakayi çekip küçük partikuller yaratacak derecede akvaryuma verdi çünkü. Normal su berraklastirici dozunun çeyrek oranında akvaryuma kattım sonuç mükemmel. Su yüzeyi gerilimi azaldı akvaryum rahatladı. Burada önemli olan yüzeydeki birikim bence mekanik olarak temizlemesi çok zor ve bir şekilde çözüme ulaştırılması gerekiyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/191120221244221.jpg[/IMG]
[QUOTE=sametyildiz]
Demek istediğiniz anladım ben yine emiş kısmı diye düşünüyordum. O zaman yaprak vs de yuvarlak hazmede mi toplanıyor. Yüzey yağlanması da çözülüyor aynı zamanda. Gayet basit bir çözümmüş aslında. Açıklamanız için çok teşekkürler. [:iyi:][/QUOTE]
Rica ederim. Aslında çok basit mantıkla üretilmiş akrilik gibi bir materyalden yapılmış ürün. F/p oranı yüksek bence ama tam olarak istediğim şey olduğu için alma kararı aldım. Yapraklar gene toplanıyor elinizle alıyorsunuz tabiki çünkü filtrenin içine giden bir durum yok gene akvaryumun içine veriliyor skimmerdan emilen şeyler. Ben asıl su yüzeyindeki tabakaya çözüm için aldım. 30 dakika gibi kısa sürede bütün tabakayı dağıttı. Tabaka biraz kalın olduğu için ilk etapta suyun netliğini çok az bozdu. Sonuçta tabakayi çekip küçük partikuller yaratacak derecede akvaryuma verdi çünkü. Normal su berraklastirici dozunun çeyrek oranında akvaryuma kattım sonuç mükemmel. Su yüzeyi gerilimi azaldı akvaryum rahatladı. Burada önemli olan yüzeydeki birikim bence mekanik olarak temizlemesi çok zor ve bir şekilde çözüme ulaştırılması gerekiyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/191120221244221.jpg[/IMG]
Yüzey Filtresinin Balık Kapanına Dönüşmesi
[QUOTE=sametyildiz]
Hocam en önemlisi balık kaçıyor mu kaçıyorsa müdahalesi kolay mı [:D][/QUOTE]
Şimdilik bir problem gözükmüyor [:)))] zaten dış filtrenin çıkış kısmına bağlandığı için skimmer dan gelen su doğrudan dışarı atılıyor filtre ile bir bağlantısı yok bir bakıma.
[QUOTE=sametyildiz]
Hocam en önemlisi balık kaçıyor mu kaçıyorsa müdahalesi kolay mı [:D][/QUOTE]
Şimdilik bir problem gözükmüyor [:)))] zaten dış filtrenin çıkış kısmına bağlandığı için skimmer dan gelen su doğrudan dışarı atılıyor filtre ile bir bağlantısı yok bir bakıma.
Yüzey Filtresinin Balık Kapanına Dönüşmesi
Fikir için teşekkürler neo skimmer iyiymiş gerçekten [:)] benim ex 700 çıkışıma uymadi L boy ve derinlik kısa geldi ama hortum ile iyi oldu. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/181120221703271.jpg[/IMG]
Fikir için teşekkürler neo skimmer iyiymiş gerçekten [:)] benim ex 700 çıkışıma uymadi L boy ve derinlik kısa geldi ama hortum ile iyi oldu. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/158167/181120221703271.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
