ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
srdr_glpnr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
49
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Aralık 2014 22:25
Son Ziyaret:
19 Şubat 2019 15:49
Toplam Mesaj:
87 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serdar Gülpınar
Doğum Tarihi:
18 Mart 1974
Yaş:
52
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serdar Gülpınar
50 L HT Bitki
SON 10 MESAJI
İptal
Sertaç Bey merhaba,
Bilgiden bu kadar zengin bir konu için teşekkür ederim.
Mikro element Yasmut kullanıyorum demişsiniz, içeriği hakkında bilgi verebilir misiniz ?[EDIT]srdr_glpnr,2015-10-22 11:05:27[/EDIT]
Sertaç Bey merhaba,
Bilgiden bu kadar zengin bir konu için teşekkür ederim.
Mikro element Yasmut kullanıyorum demişsiniz, içeriği hakkında bilgi verebilir misiniz ?[EDIT]srdr_glpnr,2015-10-22 11:05:27[/EDIT]
Fernweh ( Final Sayfa 11 )
Uğur tebrik ederim,
Ciddi bir yarışmada önemli bir sıra elde etmişsin.
75. Sırada birisi var ama forumdan tanımıyoruz sanırım.
Başarılarının devamını dilerim.
Uğur tebrik ederim,
Ciddi bir yarışmada önemli bir sıra elde etmişsin.
75. Sırada birisi var ama forumdan tanımıyoruz sanırım.
Başarılarının devamını dilerim.
Emilka
Özgür Bey merhaba,
Hızlı büyüme ile baş edemediğim için dün çok sağlam bir budama yaptım.
Toparlar toparlamaz bir resim paylaşırım.
Özgür Bey merhaba,
Hızlı büyüme ile baş edemediğim için dün çok sağlam bir budama yaptım.
Toparlar toparlamaz bir resim paylaşırım.
Emilka
Bu işi kişisel tatmin ve zevk için yapıyor olmak gerekir. Bu açıdan bakınca forum çoğu zaman anlamsız bir hal alıyor.
Onay almak ya da beklemek yapılan/yapılacak işleri ileri taşımaz.
Bu işte de başarının sırrı araştırmak, okumak en önemlisi hata yapsan da denemektir.
Fikirlere tavsiyelere açık olmak iyidir. Ama dayanağı olmadan fikir yarıştırmak iyi değildir.
Tankım iyi gitmiş kötü gitmiş o kadar da mesele değil.
Herkese mutlu bir bayram dilerim.[EDIT]srdr_glpnr,2015-09-22 15:09:30[/EDIT]
Bu işi kişisel tatmin ve zevk için yapıyor olmak gerekir. Bu açıdan bakınca forum çoğu zaman anlamsız bir hal alıyor.
Onay almak ya da beklemek yapılan/yapılacak işleri ileri taşımaz.
Bu işte de başarının sırrı araştırmak, okumak en önemlisi hata yapsan da denemektir.
Fikirlere tavsiyelere açık olmak iyidir. Ama dayanağı olmadan fikir yarıştırmak iyi değildir.
Tankım iyi gitmiş kötü gitmiş o kadar da mesele değil.
Herkese mutlu bir bayram dilerim.[EDIT]srdr_glpnr,2015-09-22 15:09:30[/EDIT]
Ada Amazonia Başlangıç
Merhaba,
Tecrübeli arkadaşlar bir çok şeyi paylaşmışlar. Kurulumunuz için şimdiden başarılar.
Benim ekleyeceğim tek şey Amazonia ile ilgili olacak. Aktif olduğu, çok bereketli olduğu doğru neredeyse kayalar bile yayılıyor.
Ama gübreleme konusunda benim tecrübelerim farklı; gübreleme mutlaka yapmanız gerekecektir, bitki yoğunluğuna göre az ya da çok zamanı gelince gübreleme yapmalısınız.
Ben WinRa'nın potasyum+nitrat+fosfat kombinasyonu ile iyi sonuçlar elde ettim. Ancak oranlar sağlıklı olmadığı yada benim tankımın ihtiyaçlarına uygun olmadığı için az miktar green spot alg sorunu yaşadım, tank sonradan toparladı. Ayrıca ek potasyum da kullanıyorum.
Mikro element konusunda tavsiyelere katılıyorum ancak benimde siteden tavsiye ile öğrendiğim magnezyum konusunu kesinlikle atlamayın. Win Ra mikro element kullanırken, Sera'nın magnezyum içeren Türkiye'de de satılan bir ürünü var kullanım maliyeti yüksek ancak faydası da yüksek, ona geçince tankımın gidişatı değişti diyebilirim. JBL'in benzer ürünleri de yurt dışında satılıyor.
Tekrar başarılar.
Merhaba,
Tecrübeli arkadaşlar bir çok şeyi paylaşmışlar. Kurulumunuz için şimdiden başarılar.
Benim ekleyeceğim tek şey Amazonia ile ilgili olacak. Aktif olduğu, çok bereketli olduğu doğru neredeyse kayalar bile yayılıyor.
Ama gübreleme konusunda benim tecrübelerim farklı; gübreleme mutlaka yapmanız gerekecektir, bitki yoğunluğuna göre az ya da çok zamanı gelince gübreleme yapmalısınız.
Ben WinRa'nın potasyum+nitrat+fosfat kombinasyonu ile iyi sonuçlar elde ettim. Ancak oranlar sağlıklı olmadığı yada benim tankımın ihtiyaçlarına uygun olmadığı için az miktar green spot alg sorunu yaşadım, tank sonradan toparladı. Ayrıca ek potasyum da kullanıyorum.
Mikro element konusunda tavsiyelere katılıyorum ancak benimde siteden tavsiye ile öğrendiğim magnezyum konusunu kesinlikle atlamayın. Win Ra mikro element kullanırken, Sera'nın magnezyum içeren Türkiye'de de satılan bir ürünü var kullanım maliyeti yüksek ancak faydası da yüksek, ona geçince tankımın gidişatı değişti diyebilirim. JBL'in benzer ürünleri de yurt dışında satılıyor.
Tekrar başarılar.
Emilka
18 Mayıs'ta yaptığım kurulum ile 4. ayın sonuna geldim. Sanıyorum 2 ay sonra kurulumu bitirebilirim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/1_IMG_0791.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/IMG_0792.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/IMG_0793.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/IMG_0794.JPG[/IMG][EDIT]srdr_glpnr,2015-09-14 21:23:06[/EDIT]
18 Mayıs'ta yaptığım kurulum ile 4. ayın sonuna geldim. Sanıyorum 2 ay sonra kurulumu bitirebilirim.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/1_IMG_0791.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/IMG_0792.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/IMG_0793.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/IMG_0794.JPG[/IMG][EDIT]srdr_glpnr,2015-09-14 21:23:06[/EDIT]
Emilka
Son resimler aşağıdadır.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/IMG_0650.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/1_IMG_0649.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/1_IMG_0653.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/1_IMG_0652.JPG[/IMG][EDIT]srdr_glpnr,2015-08-10 16:34:42[/EDIT]
Son resimler aşağıdadır.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/IMG_0650.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/1_IMG_0649.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/1_IMG_0653.JPG[/IMG]
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/1_IMG_0652.JPG[/IMG][EDIT]srdr_glpnr,2015-08-10 16:34:42[/EDIT]
Monte Carlo 70*40*40
Emre bey merhaba,
Kurulumunuz hayırlı olsun, inşallah güzel bir final yaparsınız.
Monte Carlo deneyimi olan biri olarak bir kaç tavsiyede bulunmak isterim. Başlangıç için bakteri kültürü ve potasyum iyi olacaktır. Yapabilirseniz başlangıçta gün aşırı %10-20 su değişimini yapmaya çalışın, adaptasyon hızlanacaktır. Monte Carlo mikro elemente özellikle magnezyuma çok duyarlı, eksikliğinde yapraklar 1-2 gün içinde kararmaya başlayacaktır.
Tropica sürecini tam tarihleriyle kullanmanızı bende öneririm. Dikkatli olmanız gereken bir konuda kahverengi yosun atağıdır, MC kolay tolere edemez. Ben Co2 ile ilgili bir bilgi göremedim ? Başlangıç için saksı içinde de olsa bir kaç buket sesiflora su döngüsünü oluşturmada çok faydalı olacaktır. Ben 0.9 watt/litre ışık kullanıyorum, MC'nin yeni sürgünleri sürekli toprak altına büyüyor, ben ışığı biraz daha düşük sevdiği kanaatindeyim. Düz alandansa yükseltiden aşağı doğru sarkarak büyümesi daha hızlı ve güzel oluyor, yaprak kalitesi değişiyor. Uygun zaman gelince Nitrat ve Fosfat mutlaka ölçün, gübreleme sonrası da 1/10 yakalamaya çalışın.
Başarılar dilerim.
Emre bey merhaba,
Kurulumunuz hayırlı olsun, inşallah güzel bir final yaparsınız.
Monte Carlo deneyimi olan biri olarak bir kaç tavsiyede bulunmak isterim. Başlangıç için bakteri kültürü ve potasyum iyi olacaktır. Yapabilirseniz başlangıçta gün aşırı %10-20 su değişimini yapmaya çalışın, adaptasyon hızlanacaktır. Monte Carlo mikro elemente özellikle magnezyuma çok duyarlı, eksikliğinde yapraklar 1-2 gün içinde kararmaya başlayacaktır.
Tropica sürecini tam tarihleriyle kullanmanızı bende öneririm. Dikkatli olmanız gereken bir konuda kahverengi yosun atağıdır, MC kolay tolere edemez. Ben Co2 ile ilgili bir bilgi göremedim ? Başlangıç için saksı içinde de olsa bir kaç buket sesiflora su döngüsünü oluşturmada çok faydalı olacaktır. Ben 0.9 watt/litre ışık kullanıyorum, MC'nin yeni sürgünleri sürekli toprak altına büyüyor, ben ışığı biraz daha düşük sevdiği kanaatindeyim. Düz alandansa yükseltiden aşağı doğru sarkarak büyümesi daha hızlı ve güzel oluyor, yaprak kalitesi değişiyor. Uygun zaman gelince Nitrat ve Fosfat mutlaka ölçün, gübreleme sonrası da 1/10 yakalamaya çalışın.
Başarılar dilerim.
Emilka
Herkese merhaba,
Nitrat ve Fosfat ile ilgili bilgileri gübre denemelerimi ve tecrübelerimi paylaşmak amacıyla yazıyorum. Sonuç olarak her tankın ihtiyacı farklı.
Şu an Keys ve Kadir beyin tavsiyeleriyle magnezyum ve Demir'in önemini daha iyi anladım. Bu elementler bitkilerin metabolizmaları için gerçekten hayati öneme sahipler.
Örneğin JBL'in Türkiye'de satılmayan Proscape serisi NPK ürünlerinin hepsinin içinde Mg ve Fe bulunuyor
MC'lerin son halini aşağıda görebilirsiniz, durum iyileşiyor.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/5_image1.JPG[/IMG]
Yosunla ilgili resimlerde aşağıda; yeşil spot ya da diatom gibi duruyor, benim görüşüm diatom. Tavsiyelere açığım.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/6_image3.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/6_image2.JPG[/IMG]
Herkese merhaba,
Nitrat ve Fosfat ile ilgili bilgileri gübre denemelerimi ve tecrübelerimi paylaşmak amacıyla yazıyorum. Sonuç olarak her tankın ihtiyacı farklı.
Şu an Keys ve Kadir beyin tavsiyeleriyle magnezyum ve Demir'in önemini daha iyi anladım. Bu elementler bitkilerin metabolizmaları için gerçekten hayati öneme sahipler.
Örneğin JBL'in Türkiye'de satılmayan Proscape serisi NPK ürünlerinin hepsinin içinde Mg ve Fe bulunuyor
MC'lerin son halini aşağıda görebilirsiniz, durum iyileşiyor.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/5_image1.JPG[/IMG]
Yosunla ilgili resimlerde aşağıda; yeşil spot ya da diatom gibi duruyor, benim görüşüm diatom. Tavsiyelere açığım.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/6_image3.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/169192/6_image2.JPG[/IMG]
Emilka
Kadir Bey merhaba,
Epsom öneriniz için teşekkür ederim. Şimdilik gerek kalmadı gibi, bitkilerde özellikle Monte Carlolarda gözle görülür bir ilerleme sağladım. Özünde söylediğinize benzer bir yöntem olarak Keys'in mikro element eksikliği olabilir teşhisiyle, WinRa mikroelement gübresi kullanarak (Mg,Ca,Fe vs içeriyor) sonuç aldım gibi duruyor. Ek olarak Pogestemonlarda büyüme de başladı.
Sadece bunu yapmadım su değişimini artırdım (%10-15 gün aşırı) , CO2 verdiğim saatlerde skimmerı kapatıp fotosentezi hızlandırdım ve tabana başta JBL misket düşünmüştüm ancak sonra elimde olana WinRA taban gübresi kullanarak tabanı destekledim.(bu taban gübresi işinin çok anlamlı olduğunu düşünmüyorum, kökler zaten çok sağlam durumda)
Nitrat hala istenen seviyeyi yakalayamıyorum, fosfat bir ara1,8 ppm gördüm. Bakalım deneye yanıla bir doğru çıkacak.
Şimdilik beni endişelendiren çok aşırı olmasa da bir yosun atağı yaşıyorum. Taşların üzeri yeşerdi, Mango kökü üzeri bayağı yeşerdi, toprakla camın birleştiği yerler ile toprağın yaklaşık 1 cm derinliğine kadar yine yeşerme ve fotosentez var. Bu gözlemler bana daha çok bir diatom atağını çağrıştırıyor. İyi tarafı 6-7 gündür var ve hala yeşil, tabana sirayet etmedi. Bu konuda önerileriniz olursa sevinirim.[EDIT]srdr_glpnr,2015-07-14 10:22:31[/EDIT]
Kadir Bey merhaba,
Epsom öneriniz için teşekkür ederim. Şimdilik gerek kalmadı gibi, bitkilerde özellikle Monte Carlolarda gözle görülür bir ilerleme sağladım. Özünde söylediğinize benzer bir yöntem olarak Keys'in mikro element eksikliği olabilir teşhisiyle, WinRa mikroelement gübresi kullanarak (Mg,Ca,Fe vs içeriyor) sonuç aldım gibi duruyor. Ek olarak Pogestemonlarda büyüme de başladı.
Sadece bunu yapmadım su değişimini artırdım (%10-15 gün aşırı) , CO2 verdiğim saatlerde skimmerı kapatıp fotosentezi hızlandırdım ve tabana başta JBL misket düşünmüştüm ancak sonra elimde olana WinRA taban gübresi kullanarak tabanı destekledim.(bu taban gübresi işinin çok anlamlı olduğunu düşünmüyorum, kökler zaten çok sağlam durumda)
Nitrat hala istenen seviyeyi yakalayamıyorum, fosfat bir ara1,8 ppm gördüm. Bakalım deneye yanıla bir doğru çıkacak.
Şimdilik beni endişelendiren çok aşırı olmasa da bir yosun atağı yaşıyorum. Taşların üzeri yeşerdi, Mango kökü üzeri bayağı yeşerdi, toprakla camın birleştiği yerler ile toprağın yaklaşık 1 cm derinliğine kadar yine yeşerme ve fotosentez var. Bu gözlemler bana daha çok bir diatom atağını çağrıştırıyor. İyi tarafı 6-7 gündür var ve hala yeşil, tabana sirayet etmedi. Bu konuda önerileriniz olursa sevinirim.[EDIT]srdr_glpnr,2015-07-14 10:22:31[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
umitlee,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
K3r3m,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Sunborn,
Deoxyss,
Akvaryumcu_Doru,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Hoppala,
yusufelik,
EKAR,
zen666,
knnynr,
Miller,
kopruluonur,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
umutak,
Canerkartal,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
Ankararif06,
BennyNek,
JasonPem,
Ancalagon,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
0rnn,
Alibicimcilci,
Fatihsm,
tukabu,
mitii,
Mithrandirr,
eackgzz,
reprise,
Gökdeniz Kale,
Oquanus,
peace41,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
Aqualandakvaryum,
OKIRATLI,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
