ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Mcanerf
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
296
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Kasım 2015 20:32
Son Ziyaret:
23 Ocak 2021 15:17
Toplam Mesaj:
271 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Caner Fidan
Doğum Tarihi:
15 Şubat 1984
Yaş:
42
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Şans cesur olandan yanadir...
Mehmet Caner Fidan
SON 10 MESAJI
Lifetech Jebo Sepet Contası Tarih Mi Oldu :)
[QUOTE=Bursayaldiz]Merhaba Caner bey paylaştıgınız bilgilerden ötürü teşekkür ediikyorum sanırım aynı filtreden bendede var bir tane sepet contası eksik yaptıgın uygulamayı yapıcam bende benim birde fişi çektiğimde su kaçırma gibi bir sorunum var aynısı sizdede oldu mu motor kapak contası kalmamış gibi birşey musluklardan kaçırıyordu ilk baş yeni musluk ala ala evde 8 tane musluk oldu önerebileceğiniz bir yöntem varsa minnettar olurum saygılar[/QUOTE]
Ahmet bey yazinizi yeni gordum. Musluklar benim anladigim kadariyla bu urunlerde hep kacak yapabilio. Yani musluk eger kasilirsa su sizdiriyor. Muslugun hortum tarafindan kasilmamasi lazim.
[QUOTE=Bursayaldiz]Merhaba Caner bey paylaştıgınız bilgilerden ötürü teşekkür ediikyorum sanırım aynı filtreden bendede var bir tane sepet contası eksik yaptıgın uygulamayı yapıcam bende benim birde fişi çektiğimde su kaçırma gibi bir sorunum var aynısı sizdede oldu mu motor kapak contası kalmamış gibi birşey musluklardan kaçırıyordu ilk baş yeni musluk ala ala evde 8 tane musluk oldu önerebileceğiniz bir yöntem varsa minnettar olurum saygılar[/QUOTE]
Ahmet bey yazinizi yeni gordum. Musluklar benim anladigim kadariyla bu urunlerde hep kacak yapabilio. Yani musluk eger kasilirsa su sizdiriyor. Muslugun hortum tarafindan kasilmamasi lazim.
Lifetech Jebo Sepet Contası Tarih Mi Oldu :)
[QUOTE=lojistisyen]Caner abi, akşam ben de deneyeyim bari benim 825 için. Yine batacak ev, neyse.. Bu arada emeğine sağlık.[/QUOTE]
Dene dene. Mantik bu. Icine hortum koymak. Takildigin bisey olursa hallederiz.
[QUOTE=lojistisyen]Caner abi, akşam ben de deneyeyim bari benim 825 için. Yine batacak ev, neyse.. Bu arada emeğine sağlık.[/QUOTE]
Dene dene. Mantik bu. Icine hortum koymak. Takildigin bisey olursa hallederiz.
Lifetech Jebo Sepet Contası Tarih Mi Oldu :)
Arkadaslar merhaba. Uzun zamandir Lifetech 838 filtre kullaniyorum. Ama zamanla sepet contaları bozuluyor ve degisim gerekiyor. Bir suredir ariyorum ama malesef piyasada yok. Bende cozumu kendim buldum. Elimde bulunan malzemeler ile bu isi hallettim. Umarim benim gibi sikinti yasayanlarda bununla cozumu bulmus olur. Hadi simdi nasil bir cozum buldum buna bakalim.
Bu contalar bulunmuyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181720361.jpg[/IMG]
Motorun pervane kapagini yerinden cikarin. Goruldugu gibi ucu cikintili. Icinde mesafe var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181722501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181723591.jpg[/IMG]
Simdi filtre emis hortumu olan kalin hortumdan en fazla filtre boyu kadar lazim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181727511.jpg[/IMG]
Hortumun bir ucuna emis aparati yada ayni capta olan plastik bir boruyu 1 cm sokup dibinden kesmek lazim. Amac filtre pervane kapaginin icine hortumu direk sokunca kalan boslugu yok etmek. 1 cm lik plastik boruyu da hortuma sokunca, pervane kapagina sokmak biraz zor olabiliyor. Ucuna kayganlastirici bisey surmek lazim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181732241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181733221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181734151.jpg[/IMG]
Ben kayganlastirici olarak akvaryumcularda satilan arka fon yapiskani bi madde var aslinda yapiskan degil su bazli kayganlastirici. Bunu kullandim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181735151.jpg[/IMG]
Sonra hortumu pervane kapaginin icine sokup oturtuyosunuz. Cok saglam oluyor. Hortumu sepetlerden gecirin. Kafa motorunu koyup. Son olarak alttan cikan fazlaligi kesin. Iste hepsi bu kadar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181738391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181739441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181741351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181743461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181744471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181745451.jpg[/IMG]
[:)]
Arkadaslar merhaba. Uzun zamandir Lifetech 838 filtre kullaniyorum. Ama zamanla sepet contaları bozuluyor ve degisim gerekiyor. Bir suredir ariyorum ama malesef piyasada yok. Bende cozumu kendim buldum. Elimde bulunan malzemeler ile bu isi hallettim. Umarim benim gibi sikinti yasayanlarda bununla cozumu bulmus olur. Hadi simdi nasil bir cozum buldum buna bakalim.
Bu contalar bulunmuyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181720361.jpg[/IMG]
Motorun pervane kapagini yerinden cikarin. Goruldugu gibi ucu cikintili. Icinde mesafe var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181722501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181723591.jpg[/IMG]
Simdi filtre emis hortumu olan kalin hortumdan en fazla filtre boyu kadar lazim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181727511.jpg[/IMG]
Hortumun bir ucuna emis aparati yada ayni capta olan plastik bir boruyu 1 cm sokup dibinden kesmek lazim. Amac filtre pervane kapaginin icine hortumu direk sokunca kalan boslugu yok etmek. 1 cm lik plastik boruyu da hortuma sokunca, pervane kapagina sokmak biraz zor olabiliyor. Ucuna kayganlastirici bisey surmek lazim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181732241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181733221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181734151.jpg[/IMG]
Ben kayganlastirici olarak akvaryumcularda satilan arka fon yapiskani bi madde var aslinda yapiskan degil su bazli kayganlastirici. Bunu kullandim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181735151.jpg[/IMG]
Sonra hortumu pervane kapaginin icine sokup oturtuyosunuz. Cok saglam oluyor. Hortumu sepetlerden gecirin. Kafa motorunu koyup. Son olarak alttan cikan fazlaligi kesin. Iste hepsi bu kadar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181738391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181739441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181741351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181743461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181744471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/180106/240320181745451.jpg[/IMG]
[:)]
Bunlar Ne Yumurtası Olabilir ?
Tankta nerite salyangoz var mi?
Tankta nerite salyangoz var mi?
Watt Hesaplama Power Led
Yunus bey merhaba. Hatirladigim kadariyla power led ile litre basina 0,3 watt dusecek sekilde oluyordu. Yani sizin 200 litre ise 60 w yapabilirsiniz. Bir de tavsiyem olacak bunu 2 kademeli yaparsaniz kullanim acisindan daha faydali olabilir. Mesela 40 w ve 20 w seklinde. 2 tane driver gerekir. 2 anahtar ile farkli kombinasyonlar calistirabilirsiniz. Bitkiler köklenene kadar yosun olusumunu engellemek adina 20w yada 40w calistirip sonra 60w calistirirsiniz.
Bak linki buldum. Bi abimizin konusu. Mutlaka goz at.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480.asp[/URL]
[EDIT]Mcanerf,2017-11-26 09:37:26[/EDIT]
Yunus bey merhaba. Hatirladigim kadariyla power led ile litre basina 0,3 watt dusecek sekilde oluyordu. Yani sizin 200 litre ise 60 w yapabilirsiniz. Bir de tavsiyem olacak bunu 2 kademeli yaparsaniz kullanim acisindan daha faydali olabilir. Mesela 40 w ve 20 w seklinde. 2 tane driver gerekir. 2 anahtar ile farkli kombinasyonlar calistirabilirsiniz. Bitkiler köklenene kadar yosun olusumunu engellemek adina 20w yada 40w calistirip sonra 60w calistirirsiniz.
Bak linki buldum. Bi abimizin konusu. Mutlaka goz at.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480.asp[/URL]
[EDIT]Mcanerf,2017-11-26 09:37:26[/EDIT]
Yeni Bitkili Karma Akvaryumum
Arda bey merhaba. Sanirim ilk akvaryumunuz yada ilk bitkili tankiniz olsa gerek. Dogal olarak belki de daha once beslemediginiz ttopical baliklari beslemek istiyorsunuz. O yazdiklarinizin yarisini bile koysaniz baliklar rahat edemeyecektir. Hele ki birde o kadar tür karisik olursa. Bence tek turden ilerleyin. Filtrenize gelicek olursak, 500 lt saat sizin tankiniz icin yeterli hatta fazla bile. Ama reel 500 lt saat ise. Ikinci bir husus ise esas onemli nokta filtrenin icindeki malzemeler. Asil isi yapacak olan malzemelerden o filtrenin icine ne kadar sigacak? Balik sayinizi azaltmanizi gerektirecek baska bir etkende bu.
Arda bey merhaba. Sanirim ilk akvaryumunuz yada ilk bitkili tankiniz olsa gerek. Dogal olarak belki de daha once beslemediginiz ttopical baliklari beslemek istiyorsunuz. O yazdiklarinizin yarisini bile koysaniz baliklar rahat edemeyecektir. Hele ki birde o kadar tür karisik olursa. Bence tek turden ilerleyin. Filtrenize gelicek olursak, 500 lt saat sizin tankiniz icin yeterli hatta fazla bile. Ama reel 500 lt saat ise. Ikinci bir husus ise esas onemli nokta filtrenin icindeki malzemeler. Asil isi yapacak olan malzemelerden o filtrenin icine ne kadar sigacak? Balik sayinizi azaltmanizi gerektirecek baska bir etkende bu.
Yeni Bitkili Akvaryum Dizayn
Cok basarili [:iyi:]
Cok basarili [:iyi:]
High Tech 80 Litrelik Bitki Tankı (cuba-hem.call.)
4x24 50 litreye fazla degil mi? Bitkilerin sariya donmesi demir eksikliginin bir gostergesi olabilir. Ama demirin fazlasi da yosuna sebep olur.
4x24 50 litreye fazla degil mi? Bitkilerin sariya donmesi demir eksikliginin bir gostergesi olabilir. Ama demirin fazlasi da yosuna sebep olur.
Bu Lepisteslerin Türü Nedir?
[QUOTE=Kınayu]Valla lepisteslerim var çok çeşitli olmasada resimlere baktığım zaman bendeki türlerle kafamda karşılaştırınca böyle dişileri olan en çok endler dişisine benzettim ben genel görüntü olarak onların dişisi böyle sade bir renksiz görüntüde olduğu içinde onu önerdim. Nasıl geldiğine dair bir yorum yapamıyacağım. Hobimizde genel yaygın olarak şu deyipte bu çıktığının çok yaşandığı şu günlerde bir şekilde gelmiştir anlayacağınız:)[/QUOTE]
Dogru tahmin etmissiniz. [:iyi:]
[VID]https://youtu.be/cJ2YCkgV8Gc[/VID]
[VID]https://youtu.be/6XOwG7at0z4[/VID]
[QUOTE=Kınayu]Valla lepisteslerim var çok çeşitli olmasada resimlere baktığım zaman bendeki türlerle kafamda karşılaştırınca böyle dişileri olan en çok endler dişisine benzettim ben genel görüntü olarak onların dişisi böyle sade bir renksiz görüntüde olduğu içinde onu önerdim. Nasıl geldiğine dair bir yorum yapamıyacağım. Hobimizde genel yaygın olarak şu deyipte bu çıktığının çok yaşandığı şu günlerde bir şekilde gelmiştir anlayacağınız:)[/QUOTE]
Dogru tahmin etmissiniz. [:iyi:]
[VID]https://youtu.be/cJ2YCkgV8Gc[/VID]
[VID]https://youtu.be/6XOwG7at0z4[/VID]
Bu Lepisteslerin Türü Nedir?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar genel görüntü olarak dişileriniz Endler dişilerine benziyor gayet güzel onların erkeklerinde almanız lazım .[/QUOTE]
Erhan bey tesekkur ederim. Anneleri gri renkli siradan lepistes idi. Normal mi bunlarin endler olmasi. Mesela bunlari fulred ile ciftlestirsem sonuc ne olur? 2 senedir lepistes besliyorum. Pastel, snake skin, leopar, fulred gibi cesit cesit baliklarim oldu. En cokta bunu seviyorum süpriz yumurta gibiler :)
[QUOTE=Kınayu]Selamlar genel görüntü olarak dişileriniz Endler dişilerine benziyor gayet güzel onların erkeklerinde almanız lazım .[/QUOTE]
Erhan bey tesekkur ederim. Anneleri gri renkli siradan lepistes idi. Normal mi bunlarin endler olmasi. Mesela bunlari fulred ile ciftlestirsem sonuc ne olur? 2 senedir lepistes besliyorum. Pastel, snake skin, leopar, fulred gibi cesit cesit baliklarim oldu. En cokta bunu seviyorum süpriz yumurta gibiler :)
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
