ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
evrenk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Mart 2016 07:27
Son Ziyaret:
18 Haziran 2026 07:04
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Evren KILIÇ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Evren KILIÇ
SON 10 MESAJI
Bitkili Akvaryum İçin Ampul Seçimi
Merhaba arkadaşlar,
100x30x45h ölçülerinde bitkili akvaryumum var daha önce 18 watt grolüx 30 watt aquastar ve bir kaç tane beyaz bar led ile kör topal bitki yetiştiriyordum. Daha sonra tamamen led aydınlatmaya döndüm değişik renklerde (uv-deepred-mavi-10000k beyaz-barled) led ler aydınlatma denemelerim oldu ama hiçbirinde tatmin edici bir sonuç alamadım. Düzenli su değişimi, gübreleme ve ışık denemelerinin sonuçsuz kalması beni akvaryumdan soğutmaya başladı. Bu nedenle tekrar klasik floresan aydınlatmaya dönmek istiyorum.
Şu an elimde bulunan akvaryum için 2 adet 39 watt sylviana grolux ve 2 adet 39 watt sylviana aquastar kullansam sonuçlarım nasıl olur? Ayrıca elimde 1 adet 18 watt sylviana grolux ve 1 adet 18 watt sylviana aquastar var. Bu konudaki fikir verebilirseniz çok sevinirim. Yada başka ampul öneriniz var mı, hangisinden kaç tane kullanmak gerekir?
bu arada akvaryuma yeterli ampul takabilmek için yeni kapak yapacağım yaklaşık 85-90 cm uzunluğunda ampul taka bileceğim. bu konudaki yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
Merhaba arkadaşlar,
100x30x45h ölçülerinde bitkili akvaryumum var daha önce 18 watt grolüx 30 watt aquastar ve bir kaç tane beyaz bar led ile kör topal bitki yetiştiriyordum. Daha sonra tamamen led aydınlatmaya döndüm değişik renklerde (uv-deepred-mavi-10000k beyaz-barled) led ler aydınlatma denemelerim oldu ama hiçbirinde tatmin edici bir sonuç alamadım. Düzenli su değişimi, gübreleme ve ışık denemelerinin sonuçsuz kalması beni akvaryumdan soğutmaya başladı. Bu nedenle tekrar klasik floresan aydınlatmaya dönmek istiyorum.
Şu an elimde bulunan akvaryum için 2 adet 39 watt sylviana grolux ve 2 adet 39 watt sylviana aquastar kullansam sonuçlarım nasıl olur? Ayrıca elimde 1 adet 18 watt sylviana grolux ve 1 adet 18 watt sylviana aquastar var. Bu konudaki fikir verebilirseniz çok sevinirim. Yada başka ampul öneriniz var mı, hangisinden kaç tane kullanmak gerekir?
bu arada akvaryuma yeterli ampul takabilmek için yeni kapak yapacağım yaklaşık 85-90 cm uzunluğunda ampul taka bileceğim. bu konudaki yardımlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
Yosunlara Elveda
Şu peri tozu denen ürün, ak toprak olarak bilinen eskiden kerpiç evlerin damlarına konan, hatta üzüm pekmezi yapımında kullanılan sonradan içeriğinde asbest bulunduğu fark edilen kanserojen etkisi bulunan toprak olmasın? böyle bir şüphe var içimde. Elimde bir miktar var iş yeri laboratuvarı ile görüşeyim bir eğer içerik analizini yaparız derler ise bir miktar örnek götürmeyi planlıyorum.
Şu peri tozu denen ürün, ak toprak olarak bilinen eskiden kerpiç evlerin damlarına konan, hatta üzüm pekmezi yapımında kullanılan sonradan içeriğinde asbest bulunduğu fark edilen kanserojen etkisi bulunan toprak olmasın? böyle bir şüphe var içimde. Elimde bir miktar var iş yeri laboratuvarı ile görüşeyim bir eğer içerik analizini yaparız derler ise bir miktar örnek götürmeyi planlıyorum.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=Fikrep]Arkadaslar selamlar,
İnternetten powerled satınalmak icin arastırma yapıyorum ancak bir turlu bulamadım.
"beyaz led" seklinde satıyorlar bunun soguk beyaz olup olmadıgı bilgisi yok. Kelvin degeri yok, illa elektronikçiye mi gitmek gerek ?[/QUOTE]
aşagıdaki linkte power led satışı var isterseniz inceleyin,
http://www.marketdijital.com/Akvaryum-icin-Powerled-ve-Uygulama,LA_629-2.html#labels=629-2
[QUOTE=Fikrep]Arkadaslar selamlar,
İnternetten powerled satınalmak icin arastırma yapıyorum ancak bir turlu bulamadım.
"beyaz led" seklinde satıyorlar bunun soguk beyaz olup olmadıgı bilgisi yok. Kelvin degeri yok, illa elektronikçiye mi gitmek gerek ?[/QUOTE]
aşagıdaki linkte power led satışı var isterseniz inceleyin,
http://www.marketdijital.com/Akvaryum-icin-Powerled-ve-Uygulama,LA_629-2.html#labels=629-2
Bitkilerdeki Sorun
Yaprak delinmesi potasyum eksikliğinden olabilir.
Yaprak delinmesi potasyum eksikliğinden olabilir.
Bu Ne Tohumu?
Buğday tohumuna benziyor,
Buğday tohumuna benziyor,
Dıy Makro Sıvı Gübre
[QUOTE=timentin]Sevgili dostlar. ne zamandır kendi yapabileceğim akvaryum sıvı gübresi tarifi arıyorum en düzgün konu başlığı burayı buldum derken...
hassas tartı, yüzdelik eser element miktarları falan filan kafam epeyce karıştı.
Bu konuda bilgisi yada deneyimi olan bi arkadaş varsa lütfen rica ediyorum, ayrıntıya girmeden, atıyorum; "1 lt suya 100 gr şundan, X gr bundan, Y gramda şundan koy karıştır haftada bu karışımdan şu lt lik akvaryuma şu kadar ml dökersen yeter ve bu malzemeleri de filanca satan yerlerden temin edebilirsin, fiyatıda aşağı yukarı şu kadar tutar" diyebilecek bir babayiğit arıyorum. [:)]
şimdiden teşekkürler..[/QUOTE]
bu bilgiye ulaşabilirsen beni de bilgilendirebilirmisin
[QUOTE=timentin]Sevgili dostlar. ne zamandır kendi yapabileceğim akvaryum sıvı gübresi tarifi arıyorum en düzgün konu başlığı burayı buldum derken...
hassas tartı, yüzdelik eser element miktarları falan filan kafam epeyce karıştı.
Bu konuda bilgisi yada deneyimi olan bi arkadaş varsa lütfen rica ediyorum, ayrıntıya girmeden, atıyorum; "1 lt suya 100 gr şundan, X gr bundan, Y gramda şundan koy karıştır haftada bu karışımdan şu lt lik akvaryuma şu kadar ml dökersen yeter ve bu malzemeleri de filanca satan yerlerden temin edebilirsin, fiyatıda aşağı yukarı şu kadar tutar" diyebilecek bir babayiğit arıyorum. [:)]
şimdiden teşekkürler..[/QUOTE]
bu bilgiye ulaşabilirsen beni de bilgilendirebilirmisin
Dış Filitrede Kedi Kumu Kullanımı
Arkadaşlar,
Bitkili akvaryumların dış filtrelerinde kedi kumu (diatomik) filtre elemanı olarak kullanılabilir mi? Filtre Atman EF2 üç sepetli.
Arkadaşlar,
Bitkili akvaryumların dış filtrelerinde kedi kumu (diatomik) filtre elemanı olarak kullanılabilir mi? Filtre Atman EF2 üç sepetli.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhaba arkadaşlar,
100x30x45h ölçülerinde yeni kurduğum bitkili akvaryumum var, aydınlatma olarak 1 adet 18 watt grolux, 1 adet 18 watt aquastar ve 1 adet 55 cm çubuk led kullanıyorum karbondioksit desteğini ise mayalı sistem olarak sağlıyorum, bu donanım ile bitkilerde bir fotosentez belirtisi göremedim. akvaryum kapağı standart olması nedeniyle bu lambalardan fazlasını iste semde koyamıyorum ve yeterli olup olmadığı konusunda da tereddütlerim var. Kapaktan akvaryum çerisine ışığın girebileceği camlı pencere ölçüleri ise 58x7,5 cm şimdi bu akvaryum için led ile aydınlatma yapmak istesem kırmızı mavi ve beyaz ledlerden kaç tane koymak gerekir, ledlerin yerleşim düzeni nasıl olamalıdır, buna göre bir plan çıkarabilir miyiz. piyasada 18 ledli line pcb ler var bunlardan 4 tane yan yana sığabilir gibi duruyor aşağıdaki pcb leri alsam led dizilimlerini nasıl yapmam gerekir bu konuda yardımcı olabilir misiniz?
line pcb:http://www.marketdijital.com/18Li-Line-Pcb-103TH-47x135Cm-Seri,PR-3466.html
sogutucu :http://www.marketdijital.com/45x3cm-Sogutucu-18li-Line-Pcb-Icin,PR-1741.html bir sogutucuya 2 line pcb sığdırılabilir diye düşünüyorum
akvaryum fotoğrafları:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183765/IMG_20160425_200942.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183765/IMG_20160425_200810.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar,
100x30x45h ölçülerinde yeni kurduğum bitkili akvaryumum var, aydınlatma olarak 1 adet 18 watt grolux, 1 adet 18 watt aquastar ve 1 adet 55 cm çubuk led kullanıyorum karbondioksit desteğini ise mayalı sistem olarak sağlıyorum, bu donanım ile bitkilerde bir fotosentez belirtisi göremedim. akvaryum kapağı standart olması nedeniyle bu lambalardan fazlasını iste semde koyamıyorum ve yeterli olup olmadığı konusunda da tereddütlerim var. Kapaktan akvaryum çerisine ışığın girebileceği camlı pencere ölçüleri ise 58x7,5 cm şimdi bu akvaryum için led ile aydınlatma yapmak istesem kırmızı mavi ve beyaz ledlerden kaç tane koymak gerekir, ledlerin yerleşim düzeni nasıl olamalıdır, buna göre bir plan çıkarabilir miyiz. piyasada 18 ledli line pcb ler var bunlardan 4 tane yan yana sığabilir gibi duruyor aşağıdaki pcb leri alsam led dizilimlerini nasıl yapmam gerekir bu konuda yardımcı olabilir misiniz?
line pcb:http://www.marketdijital.com/18Li-Line-Pcb-103TH-47x135Cm-Seri,PR-3466.html
sogutucu :http://www.marketdijital.com/45x3cm-Sogutucu-18li-Line-Pcb-Icin,PR-1741.html bir sogutucuya 2 line pcb sığdırılabilir diye düşünüyorum
akvaryum fotoğrafları:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183765/IMG_20160425_200942.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/183765/IMG_20160425_200810.jpg[/IMG]
D501 Co2 Çinden
[QUOTE=shiroii]
Henüz fırsat bulamadım bağlamaya.en kısa zamanda bilgi vericem kardeş.[/QUOTE]
mrb cihaz hakkında bilgi verebilirmisiniz nasıl kullanışlımı?
[QUOTE=shiroii]
Henüz fırsat bulamadım bağlamaya.en kısa zamanda bilgi vericem kardeş.[/QUOTE]
mrb cihaz hakkında bilgi verebilirmisiniz nasıl kullanışlımı?
İsta D501 Co2 DIY sistem
Merhaba arkadaşlar,
bu sistemi kullananlar durumdan memnun acaba tavsiye eder misiniz, sistemin çalışması için şişenin biri içindeki sıvının diğer şişeye geçmesi gerekiyor, ilk kurulumda bu el ile yapılıyor sonrasında bu geçiş otomatik mi oluyor yoksa sürekli kontrol edilip el ile mi yapılıyor
[QUOTE=Andrew]Merhaba arkadaşlar d501 kullandım kullanıyorum hem karbonat limon tuzu ile hemde mayalı sistemle denedim her ikiside 2-3 hafta süre ile ortalama 40 litrelik akvaryuma co2 verdiler ben daha uzun sürdürmeyi şimdilik başaramadım başarabileceğimi de düşünmüyorum fakat üzerindeki ayar vanası ile co 2 çıkışını hassas bir şekilde ayarlamanız ilkel mayalı sistemlere bir artı katıyor patlama riski kesinlikle yoktur çünkü basınç metrenin ibresi şimdiye kadar kırmızıya gitmedi olaki giderse emniyet valfi sayesinde fazla gaz dışarı tahliye edilecektir.[/QUOTE][QUOTE=matasoy]Merhaba ben d301 olanını kullanıyorum. yanı bu gösterdiğinizden farkı sadece aradaki o mavı sert plastik yok ama açıkcası hiç bir eksisi de yok diyebilirim. üzerindeki vana kontrolü sayesinde damla sayısını ayarlayabiliyorsunuz. birazcık hassas ama sorunsuz diyebilirim. bir de 4 bar basınçtan sonra güvenlik emniyeti var. ordan fazla havayı dışarı çıkartıyor. div
/divdivbaşka sorunuz olursa, burdan cevaplarım yine./divdiv
/divdivBu arada ben bu sistemin içinde ilk iki hafta örnek videodaki gibi, karbonat ve limon tuzunu karıştırıp işte gerekli oranlarla vs. oluşan yapıyı kullandım, şunu söyleyebilirim. 2 kapak geliyor ve bu kapakların birindeki uzun hortumu üründen çıkardım. 2 tane 2 lt lik pete mayalı sistemi kurdum ve bu şişeleri birbirlerine bu sistemi kullanarak baglamış oldum. bu sayede daha uzun ömürlü bir yapı haline geldiler. sorunsuz bir şekilde./div
editededitIDmatasoy/editIDeditDate2014-03-21 21:23:42/editDate/edited[/QUOTE][QUOTE=alieren]bSelam arkadaşlar,/b
divb
/b/divdivbBu sistemi kullanan veya Türkiyede bulabileceğim yer varmıdır./b/divdivb
/b/divdiv[VID]http://www.youtube.com/watch?v=cla2q6D0nxs[/VID]
/div
editededitIDalieren/editIDeditDate2014-03-21 15:53:01/editDate/edited[/QUOTE][QUOTE=sinanzade]Numaram 0542 6709842 irtibata gecelim arkadasim[/QUOTE][QUOTE=defender]Arkadaşlar elimde 1'er tane 501 ve 201 var. İhtiyacı olan varsa pm atsın.[/QUOTE]
Merhaba arkadaşlar,
bu sistemi kullananlar durumdan memnun acaba tavsiye eder misiniz, sistemin çalışması için şişenin biri içindeki sıvının diğer şişeye geçmesi gerekiyor, ilk kurulumda bu el ile yapılıyor sonrasında bu geçiş otomatik mi oluyor yoksa sürekli kontrol edilip el ile mi yapılıyor
[QUOTE=Andrew]Merhaba arkadaşlar d501 kullandım kullanıyorum hem karbonat limon tuzu ile hemde mayalı sistemle denedim her ikiside 2-3 hafta süre ile ortalama 40 litrelik akvaryuma co2 verdiler ben daha uzun sürdürmeyi şimdilik başaramadım başarabileceğimi de düşünmüyorum fakat üzerindeki ayar vanası ile co 2 çıkışını hassas bir şekilde ayarlamanız ilkel mayalı sistemlere bir artı katıyor patlama riski kesinlikle yoktur çünkü basınç metrenin ibresi şimdiye kadar kırmızıya gitmedi olaki giderse emniyet valfi sayesinde fazla gaz dışarı tahliye edilecektir.[/QUOTE][QUOTE=matasoy]Merhaba ben d301 olanını kullanıyorum. yanı bu gösterdiğinizden farkı sadece aradaki o mavı sert plastik yok ama açıkcası hiç bir eksisi de yok diyebilirim. üzerindeki vana kontrolü sayesinde damla sayısını ayarlayabiliyorsunuz. birazcık hassas ama sorunsuz diyebilirim. bir de 4 bar basınçtan sonra güvenlik emniyeti var. ordan fazla havayı dışarı çıkartıyor. div
/divdivbaşka sorunuz olursa, burdan cevaplarım yine./divdiv
/divdivBu arada ben bu sistemin içinde ilk iki hafta örnek videodaki gibi, karbonat ve limon tuzunu karıştırıp işte gerekli oranlarla vs. oluşan yapıyı kullandım, şunu söyleyebilirim. 2 kapak geliyor ve bu kapakların birindeki uzun hortumu üründen çıkardım. 2 tane 2 lt lik pete mayalı sistemi kurdum ve bu şişeleri birbirlerine bu sistemi kullanarak baglamış oldum. bu sayede daha uzun ömürlü bir yapı haline geldiler. sorunsuz bir şekilde./div
editededitIDmatasoy/editIDeditDate2014-03-21 21:23:42/editDate/edited[/QUOTE][QUOTE=alieren]bSelam arkadaşlar,/b
divb
/b/divdivbBu sistemi kullanan veya Türkiyede bulabileceğim yer varmıdır./b/divdivb
/b/divdiv[VID]http://www.youtube.com/watch?v=cla2q6D0nxs[/VID]
/div
editededitIDalieren/editIDeditDate2014-03-21 15:53:01/editDate/edited[/QUOTE][QUOTE=sinanzade]Numaram 0542 6709842 irtibata gecelim arkadasim[/QUOTE][QUOTE=defender]Arkadaşlar elimde 1'er tane 501 ve 201 var. İhtiyacı olan varsa pm atsın.[/QUOTE]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 34 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Kınayu,
aupqua,
0rnn,
MelihB,
Soner.x,
ilterisdoğukan,
osmandbnl,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yeekim,
brk-krnc,
hakaya0107,
Rafayel,
Narval,
oguzozt,
kocoglu,
EKAR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
