ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
FatihGulcicek
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
87
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Nisan 2016 15:02
Son Ziyaret:
01 Mart 2026 16:43
Toplam Mesaj:
203 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Fatih Gülçiçek
150x55x65 - Tropheus İkola
SON 10 MESAJI
150x55x65 Yeni Kurulum - Tropheus
[QUOTE=21Murat] kardes kullandigin kum ne bu arada akvaryum ve baliklar cok guzel[/QUOTE]
Merhaba Murat bey
Teşekkür ederim daha iyisi sizin olur inşallah kum olarak aqua deko mercan kumu kullandım 0.5-1 mm kalınlıgında ph sabitlemek için gayet başarılı bir kumdur tavsiye ederim.
[QUOTE=21Murat] kardes kullandigin kum ne bu arada akvaryum ve baliklar cok guzel[/QUOTE]
Merhaba Murat bey
Teşekkür ederim daha iyisi sizin olur inşallah kum olarak aqua deko mercan kumu kullandım 0.5-1 mm kalınlıgında ph sabitlemek için gayet başarılı bir kumdur tavsiye ederim.
150x55x65 Yeni Kurulum - Tropheus
[QUOTE=Biotoper]Fatih bey merhaba,
Kusura bakmayın yoğun iş temposu nedeni ile ara ara girdiğim forum da konunuza bakmayı açıkçası unuttum:(. Led sisteminiz hayırlı olsun, Sanırım şuan hazır şekilde tankınız üzerinde sistemi kullanıyorsunuz. Eskiye göre bir fark görebildiniz mi ? [/QUOTE]
Merhaba Uğur bey
Teşekkür ederim öncelikle kullanmaya başladım görüntü açısından daha iyi oldu diyebilirim size yosunlanma olayını da artık zaman göstericek benim amacım akvaryumun üstündeki kapagı kaldırmaktı onu kaldırıp kendi fikrimle bu armatürü yaptım gayet hoş durdu inşallah yosunlanma olayınıda çözerim de amacıma ulaşırım saygılar [:)]
[QUOTE=Anuenlil]Fatih bey çok güzel uygulama olmuş [:iyi:] sizi tebrik ediyorum. Led sisteminiz Uygulamayı bir yerdemi gördünüz ? [/QUOTE]
Merhaba Ferit bey
Uygulamayı akvaryumuma uygun bi şekilde kendim planladım forumda böyle bi büyüklükte armatüre rastlamadım [:)]
[QUOTE=Slow_35]Maaşallah emeğinize sağlık [/QUOTE]
Merhaba Gökhan bey
Çok teşekkür ederim daha iyisi sizlerin olur inşallah [:)]
[QUOTE=Biotoper]Fatih bey merhaba,
Kusura bakmayın yoğun iş temposu nedeni ile ara ara girdiğim forum da konunuza bakmayı açıkçası unuttum:(. Led sisteminiz hayırlı olsun, Sanırım şuan hazır şekilde tankınız üzerinde sistemi kullanıyorsunuz. Eskiye göre bir fark görebildiniz mi ? [/QUOTE]
Merhaba Uğur bey
Teşekkür ederim öncelikle kullanmaya başladım görüntü açısından daha iyi oldu diyebilirim size yosunlanma olayını da artık zaman göstericek benim amacım akvaryumun üstündeki kapagı kaldırmaktı onu kaldırıp kendi fikrimle bu armatürü yaptım gayet hoş durdu inşallah yosunlanma olayınıda çözerim de amacıma ulaşırım saygılar [:)]
[QUOTE=Anuenlil]Fatih bey çok güzel uygulama olmuş [:iyi:] sizi tebrik ediyorum. Led sisteminiz Uygulamayı bir yerdemi gördünüz ? [/QUOTE]
Merhaba Ferit bey
Uygulamayı akvaryumuma uygun bi şekilde kendim planladım forumda böyle bi büyüklükte armatüre rastlamadım [:)]
[QUOTE=Slow_35]Maaşallah emeğinize sağlık [/QUOTE]
Merhaba Gökhan bey
Çok teşekkür ederim daha iyisi sizlerin olur inşallah [:)]
150x55x65 Yeni Kurulum - Tropheus
İyi Geceler Akvarist Dostlar
Bugün itibari ile armatür yapımına başlamış bulunmaktayım yapımıyla ilgili resimleri burda güncel olarak paylaşıcam belki yardımım dokunur siz degerli arkadaşlarıma [:)]
Öncelikle düz sac plaka mı tepsi haline getirttim keskin kenarlarını taşlama ile düzelttirdim.
Ölçüsünü 120x35 olarak yaptırdım ne kücük olsun ne de çok büyük olsun dedim sonuçta dışarda bu ölçülerde armatür almaya yürek dayanmıyor hazır yapılıyorken güzel kullanışlı bişey yaptırım diye ugrasıyorum haliyle biraz agır olacak ama iki ayak yaptırıp direk duvara 3x3 vida ile tutturmayı düşünüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/220920172323531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/220920172324011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/230920171158401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/230920171159301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171454481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171454511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171454541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171454561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171454581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171848401.jpg[/IMG]
Bu işi işinin ehli bi ustaya yarım günde yaptırabilirsiniz yukarda çektigim delikleri kablo kanalı olarak kullanmam için bıraktı [:)] boyası içinde statil boya kullanıldı fırında kurutuldu 1 günde o sürdü ve bence gayet başarılı bi şekil aldı diye düşünüyorum [:)))]
27.09.2017
[VID]https://youtu.be/rrodMWllchk[/VID]
[:nazar:][EDIT]FatihGulcicek,2017-09-27 19:46:39[/EDIT]
İyi Geceler Akvarist Dostlar
Bugün itibari ile armatür yapımına başlamış bulunmaktayım yapımıyla ilgili resimleri burda güncel olarak paylaşıcam belki yardımım dokunur siz degerli arkadaşlarıma [:)]
Öncelikle düz sac plaka mı tepsi haline getirttim keskin kenarlarını taşlama ile düzelttirdim.
Ölçüsünü 120x35 olarak yaptırdım ne kücük olsun ne de çok büyük olsun dedim sonuçta dışarda bu ölçülerde armatür almaya yürek dayanmıyor hazır yapılıyorken güzel kullanışlı bişey yaptırım diye ugrasıyorum haliyle biraz agır olacak ama iki ayak yaptırıp direk duvara 3x3 vida ile tutturmayı düşünüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/220920172323531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/220920172324011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/230920171158401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/230920171159301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171454481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171454511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171454541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171454561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171454581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/260920171848401.jpg[/IMG]
Bu işi işinin ehli bi ustaya yarım günde yaptırabilirsiniz yukarda çektigim delikleri kablo kanalı olarak kullanmam için bıraktı [:)] boyası içinde statil boya kullanıldı fırında kurutuldu 1 günde o sürdü ve bence gayet başarılı bi şekil aldı diye düşünüyorum [:)))]
27.09.2017
[VID]https://youtu.be/rrodMWllchk[/VID]
[:nazar:][EDIT]FatihGulcicek,2017-09-27 19:46:39[/EDIT]
150x55x65 Yeni Kurulum - Tropheus
[QUOTE=serdarsoylu]Fatih Bey bende led almış kullanmış biri olarak şöyle söylebilirim; Samsung ve Lg 3 lü slikonlu ledlerinden alıp kullanmıştım yanlış hatırlamıyorsam 60 adet fakat herhangi bir yosunlanma oluşmadı akvaryumda, size naçizane tavsiyem led yerine 2x54 watt philips 865 kodlu floresan kullanmanızdır. Günde 8 saati geçmeyecek şekilde aydınlatma yaptığınız takdirde yosunlaşma meydana gelecektir.Belki elektirik tasarrufu konusunda ledler daha avantajlı olur fakat, şahsen bir ledin floresan kadar güzel görüntü ve yosunlanma yapacağına inanmıyorum. Bu arada kayıplarınız için üzüldüm sağlıklı hobiler dilerim. [:iyi:][/QUOTE]
Merhaba Serdar bey
Verdiginiz bilgi için teşekkür ederim ama benim tank yeteri kadar yosunlu artık camdaki yosunları temizlemek yormaya başladı o yüzden yosun olmaması için power ledleri düşünüyorum.
[QUOTE=serdarsoylu]Fatih Bey bende led almış kullanmış biri olarak şöyle söylebilirim; Samsung ve Lg 3 lü slikonlu ledlerinden alıp kullanmıştım yanlış hatırlamıyorsam 60 adet fakat herhangi bir yosunlanma oluşmadı akvaryumda, size naçizane tavsiyem led yerine 2x54 watt philips 865 kodlu floresan kullanmanızdır. Günde 8 saati geçmeyecek şekilde aydınlatma yaptığınız takdirde yosunlaşma meydana gelecektir.Belki elektirik tasarrufu konusunda ledler daha avantajlı olur fakat, şahsen bir ledin floresan kadar güzel görüntü ve yosunlanma yapacağına inanmıyorum. Bu arada kayıplarınız için üzüldüm sağlıklı hobiler dilerim. [:iyi:][/QUOTE]
Merhaba Serdar bey
Verdiginiz bilgi için teşekkür ederim ama benim tank yeteri kadar yosunlu artık camdaki yosunları temizlemek yormaya başladı o yüzden yosun olmaması için power ledleri düşünüyorum.
150x55x65 Yeni Kurulum - Tropheus
[QUOTE=Biotoper]Fatih bey merhabalar,
Kayıplarınız için üzüldüm, Tankınızda ki son durum nedir? [/QUOTE]
Uğur bey tekrardan merhaba
Bu seferde Armatür yapma girişimine girdim [:)] akvaryumun üst kapagını kaldırdım haliyle kapakta takılan ışıklar buhar camında olmicagı ıcın duvara montalı bi şekilde 120x35 saç tabakanın üstüne power led aydınlatma yapmak istiyorum hem görüntü güzel olsun hem doğal ortamlarını yakalamak olsun hemde yosunlanma cok az olsun istiyorum tavsiye edebilceginiz bişeyler varmıdır acaba buna ek olarak elimde zaman ayarlı priz var ama onu da iptal edip otomatik dimmer koymak istiyorum ışık aniden sönmesin yavaş yavaş sönüp yavaş yavaş açılsın diye ama bu otomatik dimmerlarında 12 volt ve 10 amper destekleyeni var benim yapcagım sistemde bi sıkıntı oluşturur mu ? [:)))]
Biraz araştırma sonucu bu ledleri buldum orda almak istedigim adetler yazıyor acaba yeterli olur mu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/200920171458551.jpg[/IMG][EDIT]FatihGulcicek,2017-09-20 14:59:03[/EDIT]
[QUOTE=Biotoper]Fatih bey merhabalar,
Kayıplarınız için üzüldüm, Tankınızda ki son durum nedir? [/QUOTE]
Uğur bey tekrardan merhaba
Bu seferde Armatür yapma girişimine girdim [:)] akvaryumun üst kapagını kaldırdım haliyle kapakta takılan ışıklar buhar camında olmicagı ıcın duvara montalı bi şekilde 120x35 saç tabakanın üstüne power led aydınlatma yapmak istiyorum hem görüntü güzel olsun hem doğal ortamlarını yakalamak olsun hemde yosunlanma cok az olsun istiyorum tavsiye edebilceginiz bişeyler varmıdır acaba buna ek olarak elimde zaman ayarlı priz var ama onu da iptal edip otomatik dimmer koymak istiyorum ışık aniden sönmesin yavaş yavaş sönüp yavaş yavaş açılsın diye ama bu otomatik dimmerlarında 12 volt ve 10 amper destekleyeni var benim yapcagım sistemde bi sıkıntı oluşturur mu ? [:)))]
Biraz araştırma sonucu bu ledleri buldum orda almak istedigim adetler yazıyor acaba yeterli olur mu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/200920171458551.jpg[/IMG][EDIT]FatihGulcicek,2017-09-20 14:59:03[/EDIT]
150x55x65 Yeni Kurulum - Tropheus
[QUOTE=Biotoper]Fatih bey merhabalar,
Kayıplarınız için üzüldüm, Tankınızda ki son durum nedir? [/QUOTE]
Uğur bey merhaba geç oldu biraz ama kusuruma bakmayın tankta hala bi hareketlilik yok acaba cinsiyet ayrımını yanlış mı yaptım diye şüphe ediyorum onun haricinde balıklardada büyüme sanki durdu gibi anlamış degilim dün gece tank temizligini yaptım eve geçince resim atmaya calısırım nasıl bi yol izlemeliyim yavru sahibi olmak için ve gelişimlerini biraz daha arttırmak için yardımcı olurmusunuz
[QUOTE=unltropheus]Tropheus iyi bi secim olmuş [/QUOTE]
Merhaba Ünal bey
İyi bi seçim evet ama içimde hep discus hevesi var tropheuslarımı bi yavrulatmaya başlasam büyük ihtimalle yavruları büyütüp discusa geçiş yapıcam gibi görünüyor [:?]
[QUOTE=Biotoper]Fatih bey merhabalar,
Kayıplarınız için üzüldüm, Tankınızda ki son durum nedir? [/QUOTE]
Uğur bey merhaba geç oldu biraz ama kusuruma bakmayın tankta hala bi hareketlilik yok acaba cinsiyet ayrımını yanlış mı yaptım diye şüphe ediyorum onun haricinde balıklardada büyüme sanki durdu gibi anlamış degilim dün gece tank temizligini yaptım eve geçince resim atmaya calısırım nasıl bi yol izlemeliyim yavru sahibi olmak için ve gelişimlerini biraz daha arttırmak için yardımcı olurmusunuz
[QUOTE=unltropheus]Tropheus iyi bi secim olmuş [/QUOTE]
Merhaba Ünal bey
İyi bi seçim evet ama içimde hep discus hevesi var tropheuslarımı bi yavrulatmaya başlasam büyük ihtimalle yavruları büyütüp discusa geçiş yapıcam gibi görünüyor [:?]
150x55x65 Yeni Kurulum - Tropheus
[QUOTE=GencAkverist61]Hangi yemlerden memnunsun.Bende yeni bir tropheus tankı kuracağım yem olarak 6-7 çeşit yem düşünüyorum. [/QUOTE]
Ben hala hangi yemin daha faydalı oldugunu çözemedim hepsini bi iştahla yiyorlar şuanda 3-4 çeşit yem 2 çeşit tablet yem veriyorum. O listedeki yemlerle yola devam ediyorum o listedekilerle başlayabilirsiniz Hamza bey.
[QUOTE=GencAkverist61]Hangi yemlerden memnunsun.Bende yeni bir tropheus tankı kuracağım yem olarak 6-7 çeşit yem düşünüyorum. [/QUOTE]
Ben hala hangi yemin daha faydalı oldugunu çözemedim hepsini bi iştahla yiyorlar şuanda 3-4 çeşit yem 2 çeşit tablet yem veriyorum. O listedeki yemlerle yola devam ediyorum o listedekilerle başlayabilirsiniz Hamza bey.
150x55x65 Yeni Kurulum - Tropheus
[QUOTE=Ches]Maşallah, gönlünüze göre olur inşallah :D[/QUOTE]
Teşekkür ederim Taner bey. [:)]
[QUOTE=Ches]Maşallah, gönlünüze göre olur inşallah :D[/QUOTE]
Teşekkür ederim Taner bey. [:)]
150x55x65 Yeni Kurulum - Tropheus
Merhaba Saygı değer arkadaşlarım
Geçen hafta yaşamış olduğum talihsizlik beni üzmüştü erkek dişi kendi imkanlarım ve bilgim doğrultusunda yaptım ama inşallah doğru bi şekilde sonuçlanmıştır. Yeni fotografları paylaşmak isterim sizinle
25.07.2017
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/250720170216401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/250720170216461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/250720170216521.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/HeIF0RTC7do[/VID]
Artık yavru verselerde torun sevsem hevesimi alıp diskus'a geçiş yapsam [:)]
Merhaba Saygı değer arkadaşlarım
Geçen hafta yaşamış olduğum talihsizlik beni üzmüştü erkek dişi kendi imkanlarım ve bilgim doğrultusunda yaptım ama inşallah doğru bi şekilde sonuçlanmıştır. Yeni fotografları paylaşmak isterim sizinle
25.07.2017
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/250720170216401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/250720170216461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/250720170216521.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/HeIF0RTC7do[/VID]
Artık yavru verselerde torun sevsem hevesimi alıp diskus'a geçiş yapsam [:)]
150x55x65 Yeni Kurulum - Tropheus
Merhaba arkadaşlar
İki gün önce akvaryumu taşımaya başlayıp balıklarımı cinsiyet ayrımı yaparak akvaryuma 3 erkek 16 dişi olarak ayırdım kendi akvaryumumum resimlerini çekip yükleyecegim ama geri kalan balıkları bi arkadaşımın akvaryumuna koymuştum malesef onlarda telef olmuşlar pişman oldum keşke ayırmasaydım [:(]
18.07.2017
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/180720171953141.jpg[/IMG]
Kendi kendime ne gerek vardı diyorum şimdi [:((]
Merhaba arkadaşlar
İki gün önce akvaryumu taşımaya başlayıp balıklarımı cinsiyet ayrımı yaparak akvaryuma 3 erkek 16 dişi olarak ayırdım kendi akvaryumumum resimlerini çekip yükleyecegim ama geri kalan balıkları bi arkadaşımın akvaryumuna koymuştum malesef onlarda telef olmuşlar pişman oldum keşke ayırmasaydım [:(]
18.07.2017
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184815/180720171953141.jpg[/IMG]
Kendi kendime ne gerek vardı diyorum şimdi [:((]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
