ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Firatbasoglu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
123
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mayıs 2016 21:32
Son Ziyaret:
29 Ağustos 2023 23:27
Toplam Mesaj:
111 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fırat Başoğlu
Doğum Tarihi:
23 Nisan 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Laborant
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Fırat Başoğlu
SON 10 MESAJI
70x35x30 Reef
Selamlar. Akvaryum 3. Ayını doldurdu. Bu 3 ayda açıkçası çok üzerine düşemedim . 3 ayda en fazla 3 kez su değişimi yapmışımdır. Bir ara cyano problemi yaşadım sumpa çivi attım ps coştu ama 1 haftada sonuç alamayınca tatlı sudan tecrübe ettiğim eritromisin tedavisi uyguladım. 2 güne cyanodan eser kalmadı. İlk fotoğraflara ek olarak 2 snowflake palyaço 1 orangeback cüce angel mercan olarak madagaskar , leather, polyp çeşitleri ve zoa çeşitleri eklemesi yaptım. Akvaryum izlemesi gerçekten çok keyifli bir hale geldi. Zamanla akvaryumu hoşuma giden mercan çeşitleriyle tıka basa doldurmayı düşünüyorum. Buna ek olarak 1 firefish 1 yellowwatchman 1 bicolor blenny eklemesi yapmayı düşünüyorum.
Sıcaklık:25,5
Tuzluluk:25
Başka bir test vs yapmadım.
Aydınlatma : ecotech radion gen 1 20000k ayarında 44w günde 12 saat olmak üzere simülasyonda yanıyor. Şu anlık herşey yolunda. Görüş ve tavsiyelerinizi memnuniyetle değerlendiririm . Herkese keyifli hobiler..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190028021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190028511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190029301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190030001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190030381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190031181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190031551.jpg[/IMG]
Selamlar. Akvaryum 3. Ayını doldurdu. Bu 3 ayda açıkçası çok üzerine düşemedim . 3 ayda en fazla 3 kez su değişimi yapmışımdır. Bir ara cyano problemi yaşadım sumpa çivi attım ps coştu ama 1 haftada sonuç alamayınca tatlı sudan tecrübe ettiğim eritromisin tedavisi uyguladım. 2 güne cyanodan eser kalmadı. İlk fotoğraflara ek olarak 2 snowflake palyaço 1 orangeback cüce angel mercan olarak madagaskar , leather, polyp çeşitleri ve zoa çeşitleri eklemesi yaptım. Akvaryum izlemesi gerçekten çok keyifli bir hale geldi. Zamanla akvaryumu hoşuma giden mercan çeşitleriyle tıka basa doldurmayı düşünüyorum. Buna ek olarak 1 firefish 1 yellowwatchman 1 bicolor blenny eklemesi yapmayı düşünüyorum.
Sıcaklık:25,5
Tuzluluk:25
Başka bir test vs yapmadım.
Aydınlatma : ecotech radion gen 1 20000k ayarında 44w günde 12 saat olmak üzere simülasyonda yanıyor. Şu anlık herşey yolunda. Görüş ve tavsiyelerinizi memnuniyetle değerlendiririm . Herkese keyifli hobiler..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190028021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190028511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190029301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190030001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190030381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190031181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/110920190031551.jpg[/IMG]
70x35x30 Reef
[QUOTE=gokberkgonenc]
Teşekkür ederim, açıkcası Gen1 yeterli gelmemişti o zaman bana. Hatta sonrasında T5 desteği yaptım da biraz o zaman toparladı. Ama ne zaman aquareef e geçtim o zaman çok çok büyük fark gördüm ki konu görsellerinde de farketmişsinizdir. Şahsi fikrim Ecotech Serisinde Gen3-4 olmadığı sürece aquareef kullanmayı daha mantıklı buluyorum. Hem maddi olarak hemde teknik destek olarak daha kullanışlı.
Sonuç olarak gen1 dediğiniz cihaz piyasaya çıkalı 10 yıl falan oldu. En iyi ihtimalle led teknolojisi değişti ki beyaz renkleri vs de çiğ renkler gen1de.[/QUOTE]
Ben de aquareef x30 yeni seri ile bunun arasında kalmıştım ama nede olsa ecotech diye tercih etmiştim şu anda da mercan olmadığı için olumlu olumsuz bir değerlendirme yapamıyorum ama dediğinizi dikkate alıcam . Teşekkür ederim.
[QUOTE=gokberkgonenc]
Teşekkür ederim, açıkcası Gen1 yeterli gelmemişti o zaman bana. Hatta sonrasında T5 desteği yaptım da biraz o zaman toparladı. Ama ne zaman aquareef e geçtim o zaman çok çok büyük fark gördüm ki konu görsellerinde de farketmişsinizdir. Şahsi fikrim Ecotech Serisinde Gen3-4 olmadığı sürece aquareef kullanmayı daha mantıklı buluyorum. Hem maddi olarak hemde teknik destek olarak daha kullanışlı.
Sonuç olarak gen1 dediğiniz cihaz piyasaya çıkalı 10 yıl falan oldu. En iyi ihtimalle led teknolojisi değişti ki beyaz renkleri vs de çiğ renkler gen1de.[/QUOTE]
Ben de aquareef x30 yeni seri ile bunun arasında kalmıştım ama nede olsa ecotech diye tercih etmiştim şu anda da mercan olmadığı için olumlu olumsuz bir değerlendirme yapamıyorum ama dediğinizi dikkate alıcam . Teşekkür ederim.
70x35x30 Reef
[QUOTE=tugi]
Hayır Fırat Bey benim ps normal dc değil. Tunze her türlü toplama yapıyor. Daha önce bubble magus qq kullanmıştım. Ona nispeten hem daha iyi topluyor hemde daha sessiz. Zaten askı tipler arasında en sessiz ve en iyisi tunze diye biliyorum. Canlı yükünüz arttıkça toplama artacaktır. Fakat toplama haznesinin 2-3 günde bir dolması inanın sinir bozucu olabiliyor. [:)]
Fırat Bey canlı olarak neler düşünüyorsunuz?[/QUOTE]
Benim de ilk tecrübem başka bir ps kullanmadığım için kıyaslayamam ama yorumları okuduğum kadarıyla bu litrelerde iyi iş çıkaran bir ps imiş. Canlı olarak şu anda 7 conch 1 tane de sarı kuyruklu damsel var . Ek olarak 2 palyaço 1 tane de bicolor blenny düşünüyorum artı mercan.
[QUOTE=gokberkgonenc]Yapılması gereken her şeyi çok güzel bir şekilde yapmışsınız. Ekipman da akvaryum da çok iyi. Canlıları beklemek var sırada. Favorilere aldım takipteyiz.
Tebrikler.[/QUOTE]
Sağolasın gökberk hocam bende senin konuyu başından beri takipteyim . Hatta konusu açılmışken senin gen 1 i neden değiştirdiğini çok merak etmiştim sormaya fırsatım olmamıştı. Bi memnuniyetsizliğin varmıydı aydınlatmadan yoksa değişiklik mi istemiştin?
[QUOTE=tugi]
Hayır Fırat Bey benim ps normal dc değil. Tunze her türlü toplama yapıyor. Daha önce bubble magus qq kullanmıştım. Ona nispeten hem daha iyi topluyor hemde daha sessiz. Zaten askı tipler arasında en sessiz ve en iyisi tunze diye biliyorum. Canlı yükünüz arttıkça toplama artacaktır. Fakat toplama haznesinin 2-3 günde bir dolması inanın sinir bozucu olabiliyor. [:)]
Fırat Bey canlı olarak neler düşünüyorsunuz?[/QUOTE]
Benim de ilk tecrübem başka bir ps kullanmadığım için kıyaslayamam ama yorumları okuduğum kadarıyla bu litrelerde iyi iş çıkaran bir ps imiş. Canlı olarak şu anda 7 conch 1 tane de sarı kuyruklu damsel var . Ek olarak 2 palyaço 1 tane de bicolor blenny düşünüyorum artı mercan.
[QUOTE=gokberkgonenc]Yapılması gereken her şeyi çok güzel bir şekilde yapmışsınız. Ekipman da akvaryum da çok iyi. Canlıları beklemek var sırada. Favorilere aldım takipteyiz.
Tebrikler.[/QUOTE]
Sağolasın gökberk hocam bende senin konuyu başından beri takipteyim . Hatta konusu açılmışken senin gen 1 i neden değiştirdiğini çok merak etmiştim sormaya fırsatım olmamıştı. Bi memnuniyetsizliğin varmıydı aydınlatmadan yoksa değişiklik mi istemiştin?
70x35x30 Reef
[QUOTE=tugi]Merhaba,
Yeni kurulumunuz hayırlı olsun. Benim mevcut tankım vazgeçtiğiniz ölçülere çok yakın 45x41x30 10 cm arkadan sumplı. Şunu belirtmek isterim ki ilk zamanlar ölçüler insanın gözüne çok güzel geliyor küçük şirin bir nano diyorsun. Sonradan anlıyorsun ki balıklar için alan dar olduğu için sürtüşmeler çok fazla oluyor ve tür çeşitliliğinizide kısıtlıyor. Bende şuan sadece çift palyaço var. Şuanda kurmuş olduğunuz ölçülere çok yakın 85x35x30 yada 90x35x30 yandan sumplı akvaryum kurma düşüncem var. En azından tür çeşitliliği artmış olur balıklar içinde rahat olur düşüncesindeyim. Şuan sizin akvaryumunuz gözüme çok güzel görünüyor :). Aynı PS bende de mevcut ben siyah gövde 1-2 cm yukarıda kullanıyorum toplamasından memnunum. Ps konusunda şu uyarıda bulunayım canlı girişi yaptıkça haznesi çok çabuk dolacak bilginize. Umarım hobiyi keyifli bir şekilde devam ettirirsiniz. [/QUOTE]
Teşekkür ederim. Akvaryum ölçüleri konusunda doğru seçim yaptığımı düşünüyorum ben de hocam . Ps sizdeki de dc modelimi? Ben yaklaşık su seviye işaretinden 4 cm kadar yukarıya almama ramen en fazla %80 güç açabiliyorum kumandasından. Ama toplamasından memnunum. Yük arttıkça sürekli dolarsa biraz kısabilirim gücünü.
[QUOTE=tugi]Merhaba,
Yeni kurulumunuz hayırlı olsun. Benim mevcut tankım vazgeçtiğiniz ölçülere çok yakın 45x41x30 10 cm arkadan sumplı. Şunu belirtmek isterim ki ilk zamanlar ölçüler insanın gözüne çok güzel geliyor küçük şirin bir nano diyorsun. Sonradan anlıyorsun ki balıklar için alan dar olduğu için sürtüşmeler çok fazla oluyor ve tür çeşitliliğinizide kısıtlıyor. Bende şuan sadece çift palyaço var. Şuanda kurmuş olduğunuz ölçülere çok yakın 85x35x30 yada 90x35x30 yandan sumplı akvaryum kurma düşüncem var. En azından tür çeşitliliği artmış olur balıklar içinde rahat olur düşüncesindeyim. Şuan sizin akvaryumunuz gözüme çok güzel görünüyor :). Aynı PS bende de mevcut ben siyah gövde 1-2 cm yukarıda kullanıyorum toplamasından memnunum. Ps konusunda şu uyarıda bulunayım canlı girişi yaptıkça haznesi çok çabuk dolacak bilginize. Umarım hobiyi keyifli bir şekilde devam ettirirsiniz. [/QUOTE]
Teşekkür ederim. Akvaryum ölçüleri konusunda doğru seçim yaptığımı düşünüyorum ben de hocam . Ps sizdeki de dc modelimi? Ben yaklaşık su seviye işaretinden 4 cm kadar yukarıya almama ramen en fazla %80 güç açabiliyorum kumandasından. Ama toplamasından memnunum. Yük arttıkça sürekli dolarsa biraz kısabilirim gücünü.
70x35x30 Reef
[QUOTE=IESER]Hayırlı olsun akvaryum çok güzel duruyor keşke bende büyük kursaydım diyorum ama kurduk bir kere şimdide bozmaya kıyamıyorum[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Bende aslında 45x40x40 arkadan sumplu nano yaptırma niyetiyle gitmiştim ama Yener abi mümkünse daha büyük yaptırmamı tavsiye etti sağolsun iyiki dinlemişim .
[QUOTE=IESER]Hayırlı olsun akvaryum çok güzel duruyor keşke bende büyük kursaydım diyorum ama kurduk bir kere şimdide bozmaya kıyamıyorum[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Bende aslında 45x40x40 arkadan sumplu nano yaptırma niyetiyle gitmiştim ama Yener abi mümkünse daha büyük yaptırmamı tavsiye etti sağolsun iyiki dinlemişim .
70x35x30 Reef
[QUOTE=Megline]Hayırlı Olsun Aydınlatma 27 watt çok az kalır en az 40 watt çıksın tunze 9001 seviyesi çok aşağıda biraz yukarı alın siyah kısım görünsün 3 cm kadar 8 saati geçmesin aydınlatma ufak hacimlerde yosun yapar .[/QUOTE]
Sağolsın üstat. Aydınlatma akvaryumu yeni kurduğum ve mercan olmadığı için bu kadar düşük yanıyor ileride artacak . Bismillah yosun problemiyle başlamamak için böyle bir yöntem uyguladım ben de. Deniz alvaryumunda ilk tecrübem. Ps önündeki su seviye çizgisinin yaklaşık 3 cm daha yukarısında duruyor suyun ve gücü kumandasından %50 de çalışıyor. Daha da yukarı çekmeyi düşünmüyor değilim gücü yükseltmek için ama su seviyesinin zaten 3cm üstünde olduğu için ikilemde kaldım. [EDIT]Firatbasoglu,2019-05-29 03:51:46[/EDIT]
[QUOTE=Megline]Hayırlı Olsun Aydınlatma 27 watt çok az kalır en az 40 watt çıksın tunze 9001 seviyesi çok aşağıda biraz yukarı alın siyah kısım görünsün 3 cm kadar 8 saati geçmesin aydınlatma ufak hacimlerde yosun yapar .[/QUOTE]
Sağolsın üstat. Aydınlatma akvaryumu yeni kurduğum ve mercan olmadığı için bu kadar düşük yanıyor ileride artacak . Bismillah yosun problemiyle başlamamak için böyle bir yöntem uyguladım ben de. Deniz alvaryumunda ilk tecrübem. Ps önündeki su seviye çizgisinin yaklaşık 3 cm daha yukarısında duruyor suyun ve gücü kumandasından %50 de çalışıyor. Daha da yukarı çekmeyi düşünmüyor değilim gücü yükseltmek için ama su seviyesinin zaten 3cm üstünde olduğu için ikilemde kaldım. [EDIT]Firatbasoglu,2019-05-29 03:51:46[/EDIT]
70x35x30 Reef
Herkese selamlar. Kurulumunu 27.05.2019 da yaptım. Diatom dan sonra canlıları girmeyi düşünüyorum. Kullandığım malzemeler:
Akvaryum: 70x35x30(h) 10cm yandan sump
Ps: Tunze 9001 dc
Aydınlatma: Ecotech Radion Gen1 Lensli (Simülasyonda max: 27 wat olmak üzere artıp azalıyor)
Kafa Motoru: Newa Jet 800
Su Tamamlama: Tunze Osmolator Nano
Tuz: Aquaforest Reef Salt
Tuzluluk:1024
Kum: Natures Ocean Samoa Pink#2
Kaya: Endonezya Kayası 3kg
Sıcaklık:25,5
Dalga motoru henüz yok sw-4 olabilir.
Keyifli hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191736301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191747131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191747351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191832431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191834581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191835301.jpg[/IMG]
Herkese selamlar. Kurulumunu 27.05.2019 da yaptım. Diatom dan sonra canlıları girmeyi düşünüyorum. Kullandığım malzemeler:
Akvaryum: 70x35x30(h) 10cm yandan sump
Ps: Tunze 9001 dc
Aydınlatma: Ecotech Radion Gen1 Lensli (Simülasyonda max: 27 wat olmak üzere artıp azalıyor)
Kafa Motoru: Newa Jet 800
Su Tamamlama: Tunze Osmolator Nano
Tuz: Aquaforest Reef Salt
Tuzluluk:1024
Kum: Natures Ocean Samoa Pink#2
Kaya: Endonezya Kayası 3kg
Sıcaklık:25,5
Dalga motoru henüz yok sw-4 olabilir.
Keyifli hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191736301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191747131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191747351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191832431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191834581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185708/270520191835301.jpg[/IMG]
45x30x30 High-tech
[QUOTE=nightwalker2121]Arkadaşlar Fırat beyle bu gün tanışma fırsatım oldu. Nazik ve cömert bir arkadaşımız. Akvaryumu ise benim hayalim :) Çok emek verilmiş bir proje. Tebrik ederim[/QUOTE]
Teşekkürler Burak hocam . İnşallah sizde hayalinizdeki akvaryuma kavuşursunuz. Memnun oldum.
[QUOTE=nightwalker2121]Arkadaşlar Fırat beyle bu gün tanışma fırsatım oldu. Nazik ve cömert bir arkadaşımız. Akvaryumu ise benim hayalim :) Çok emek verilmiş bir proje. Tebrik ederim[/QUOTE]
Teşekkürler Burak hocam . İnşallah sizde hayalinizdeki akvaryuma kavuşursunuz. Memnun oldum.
Akvaryum Suyum 2 Haftadır Bulanık
Hocam akvaryumunuzu sıfır mı 2. El oturmuş olarak mı aldınız bilmiyorum. Ama 2. El oturmuş aldıysanız bile büyük ihtimal kurarken filtresine derinlemesine bir temizlik yapıp sıfıra yakın bir hale getirmişsinizdir ve suyunu yeni suyla değiştirmişsinizdir. Buraya kadar olan kısımı cebimize koyalım. Akvaryumda azot döngüsü zamanla oluşur. Filtrelerinizdeki yararlı bakteri kolonisi suyunuzdaki atık maddeleri dönüştürerek nispeten zararsız hale getirir. Ama sıfır alınmış veya tertemiz yapılmış bir filtrenin içinde yararlı bakteri kolonisi yoktur ve oluşması da zaman alacaktır. Sizin akvaryumunuzda da tahminime göre bu durum yaşanıyor. Suyun yeni oluşu, akvaryumun kalabalık oluşu, filtrede bakteri kolonisinin oluşmamış olması. Şu durumda yapabileceğiniz şey petshoptan bakteri kültürü alıp üzerinde yazan miktarda akvaryuma ekleyip 2 hafta gibi bir süre su değişimi yapmayın. Akvaryumunuzda dış filtre ve tepe filtreye ek yan camda bir iç filtre görünüyor. O filtreyi çıkarın . Burada amacımız akvaryumda biyolojik filtrasyonu oluşturmak için yüksek devirdaimli mekanik temizlikten vazgeçmek. Çünkü yüksek debili bir iç filtre şu anda içinde sünger olmasına ramen biyolojik filtrasyondan çok suyu mekanik olarak temizliyor. Buna ek tepe filtrenizin içindeki malzemeleri çıkarıp içine sadece sünger koyun. Birkaç haftaya suyunuz oturacaktır.
Bir diğer ihtimal , filtrelerinizdeki elyafların eski ve pislenmiş olmasından dolayı suya partikül salmalarıdır. Sorununuz buysa elyafları değiştirdiğinizde sorun ortada kalkacaktır . Ama bana göre birinci ihtimal sizin sorununuz. Kolay gelsin.
Hocam akvaryumunuzu sıfır mı 2. El oturmuş olarak mı aldınız bilmiyorum. Ama 2. El oturmuş aldıysanız bile büyük ihtimal kurarken filtresine derinlemesine bir temizlik yapıp sıfıra yakın bir hale getirmişsinizdir ve suyunu yeni suyla değiştirmişsinizdir. Buraya kadar olan kısımı cebimize koyalım. Akvaryumda azot döngüsü zamanla oluşur. Filtrelerinizdeki yararlı bakteri kolonisi suyunuzdaki atık maddeleri dönüştürerek nispeten zararsız hale getirir. Ama sıfır alınmış veya tertemiz yapılmış bir filtrenin içinde yararlı bakteri kolonisi yoktur ve oluşması da zaman alacaktır. Sizin akvaryumunuzda da tahminime göre bu durum yaşanıyor. Suyun yeni oluşu, akvaryumun kalabalık oluşu, filtrede bakteri kolonisinin oluşmamış olması. Şu durumda yapabileceğiniz şey petshoptan bakteri kültürü alıp üzerinde yazan miktarda akvaryuma ekleyip 2 hafta gibi bir süre su değişimi yapmayın. Akvaryumunuzda dış filtre ve tepe filtreye ek yan camda bir iç filtre görünüyor. O filtreyi çıkarın . Burada amacımız akvaryumda biyolojik filtrasyonu oluşturmak için yüksek devirdaimli mekanik temizlikten vazgeçmek. Çünkü yüksek debili bir iç filtre şu anda içinde sünger olmasına ramen biyolojik filtrasyondan çok suyu mekanik olarak temizliyor. Buna ek tepe filtrenizin içindeki malzemeleri çıkarıp içine sadece sünger koyun. Birkaç haftaya suyunuz oturacaktır.
Bir diğer ihtimal , filtrelerinizdeki elyafların eski ve pislenmiş olmasından dolayı suya partikül salmalarıdır. Sorununuz buysa elyafları değiştirdiğinizde sorun ortada kalkacaktır . Ama bana göre birinci ihtimal sizin sorununuz. Kolay gelsin.
45x30x30 High-tech
[QUOTE=sormaneden]Hocam masallah harika akvaryum yalnız su led armatürü kaca yaptırdıgınızı öğrenebilirmiyim :=)[/QUOTE]
Sağolasın hocam. 140 armatür + 130 power lede çevirme halinde 270 liraya maloldu.
[QUOTE=sormaneden]Hocam masallah harika akvaryum yalnız su led armatürü kaca yaptırdıgınızı öğrenebilirmiyim :=)[/QUOTE]
Sağolasın hocam. 140 armatür + 130 power lede çevirme halinde 270 liraya maloldu.
SON MESAJLAR
- 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 10:49
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Omer1881,
ibas34,
zen666,
EKAR,
osmandbnl,
MrBdk,
a.gumrah,
DigitalPen,
ezzalisi,
sina cen,
Tuby,
SinanBulut,
yyiImaz,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
ciways,
Hoppala,
Mithrandirr,
altuntasseref,
0rnn,
Jeveux,
fikret43,
aquaticathearmi,
Kınayu,
yeekim,
syerli,
ilhannnn01,
scorpion26,
Durul26,
platinium,
alizaim,
Öğretmen Ali,
ZYTN,
sercaninceler,
Miller,
Oozer3466,
nniiaa,
kocoglu,
MurathanM,
Rafayel,
ternapi,
priemka_sjMl,
MCY4,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
