ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BerkayGUNDOGDU
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mayıs 2016 13:18
Son Ziyaret:
04 Temmuz 2016 09:14
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berkay Gündoğdu
Doğum Tarihi:
20 Haziran 1995
Yaş:
31
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
40 Lt. 4 Japon, 1 Cory
5 Lt. CrownTail Betta
SON 10 MESAJI
Başlangıç akvaryumum
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33646_270620160955591.jpg[/IMG]
Yeni mavi fonum
Arka Fonumu değiştirdim düz mavi renk bir fon yapıştırdım ve kapağada 2 Sıra beyaz şerit led yaptım ışıklandırma mavi fonla birlikte gayet hoş oldu. Kısada bir video paylaşmak istiyorum ; [VID]https://www.youtube.com/watch?v=z_ubYfUc21s[/VID]
İnşallah balıklar büyüdükçe dahada seyir zevki artacak :) [:nazar:][EDIT]SMOK,2016-06-27 10:02:28[/EDIT]
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33646_270620160955591.jpg[/IMG]
Yeni mavi fonum
Arka Fonumu değiştirdim düz mavi renk bir fon yapıştırdım ve kapağada 2 Sıra beyaz şerit led yaptım ışıklandırma mavi fonla birlikte gayet hoş oldu. Kısada bir video paylaşmak istiyorum ; [VID]https://www.youtube.com/watch?v=z_ubYfUc21s[/VID]
İnşallah balıklar büyüdükçe dahada seyir zevki artacak :) [:nazar:][EDIT]SMOK,2016-06-27 10:02:28[/EDIT]
Japon Baligi
Hayırlı sabahlar; Öncelikle akvaryumundaki bütün plastik bitki, renkli taş vb. benzeri şeyleri çıkar. Bunlar zamanla suya salınım yapar ve yapay oldukları için göze hoş gelmez. Akvaryum kurmakta ilk amaç olabildiğince doğallık yakalamaktır. Akvaryumcudan 2-3Kg Beyaz Silis Kum al güzelce yıka daha sonra akvaryumuna ekleyebilirsin güzel duracaktır(Bu işlemi balıkları ayrı bir yere alarak daha kolay yapabilirsin, ancak kumu ekledikten sonra en az 24 saat filtre açık balıksız olarak çalışsın). İsteğine göre başka ince kumlarda alabilirsin,Japonlar kum eşelemeyi seven balıklar. Filtren yeterli olacaktır diye düşünüyorum, akvaryumun boyutlarını veya Aldığı Litre'yi söylersen daha kolay bilgi paylaşabiliriz.
Eğer istersen ufak bir hava motoru alıp, ucunada hava taşı bağlayıp oksijen sorununu oldukça azaltmış olursun, hemde güzel bir görüntü yakalarsın. Japonların'ın 3-4 Cm gibi duruyor, yani yaklaşık 4 Aylık gibiler, 1 veya 2 tane daha japon eklemeni tavsiye ederim akvaryumunun kapasitesi yeterli gibi. Bu arada bundan sonra suyu değiştiriken 5-10 Lt' lik su bidonlarına çeşme suyu doldur ve ağzı açık bir şekilde en az 1-2 Gün beklet, klor uçsun su dinlensin. Sağlıklı balıklar [:nazar:]
Hayırlı sabahlar; Öncelikle akvaryumundaki bütün plastik bitki, renkli taş vb. benzeri şeyleri çıkar. Bunlar zamanla suya salınım yapar ve yapay oldukları için göze hoş gelmez. Akvaryum kurmakta ilk amaç olabildiğince doğallık yakalamaktır. Akvaryumcudan 2-3Kg Beyaz Silis Kum al güzelce yıka daha sonra akvaryumuna ekleyebilirsin güzel duracaktır(Bu işlemi balıkları ayrı bir yere alarak daha kolay yapabilirsin, ancak kumu ekledikten sonra en az 24 saat filtre açık balıksız olarak çalışsın). İsteğine göre başka ince kumlarda alabilirsin,Japonlar kum eşelemeyi seven balıklar. Filtren yeterli olacaktır diye düşünüyorum, akvaryumun boyutlarını veya Aldığı Litre'yi söylersen daha kolay bilgi paylaşabiliriz.
Eğer istersen ufak bir hava motoru alıp, ucunada hava taşı bağlayıp oksijen sorununu oldukça azaltmış olursun, hemde güzel bir görüntü yakalarsın. Japonların'ın 3-4 Cm gibi duruyor, yani yaklaşık 4 Aylık gibiler, 1 veya 2 tane daha japon eklemeni tavsiye ederim akvaryumunun kapasitesi yeterli gibi. Bu arada bundan sonra suyu değiştiriken 5-10 Lt' lik su bidonlarına çeşme suyu doldur ve ağzı açık bir şekilde en az 1-2 Gün beklet, klor uçsun su dinlensin. Sağlıklı balıklar [:nazar:]
Yakışıklı
[IMG]https://www.akvaryum.com/baliklarim/foto/24302_270620160616351.jpg[/IMG]
Yakışıklım [:nazar:]
[IMG]https://www.akvaryum.com/baliklarim/foto/24302_270620160616351.jpg[/IMG]
Yakışıklım [:nazar:]
Yeni Aldığım Taç K. Bettam
Cevabınız için teşekkür ederim, haftada bir veya iki kere 1 Haşlanmış bezelye tanesi vereceğim o halde, bölerek. Balığı satın aldığım yerde 1 gün yem vermememi söylemişti. Bu arada Su değişimini 2 gün de bir diye düşündüm, Filtre olmadığı için fazla pislenmeme açısından. Şuanda kullandığım yem toz yem, paketten toz şeklinde çıktı, o yüzden tam ne kadar vermem gerektiğini kestiremiyorum.
Cevabınız için teşekkür ederim, haftada bir veya iki kere 1 Haşlanmış bezelye tanesi vereceğim o halde, bölerek. Balığı satın aldığım yerde 1 gün yem vermememi söylemişti. Bu arada Su değişimini 2 gün de bir diye düşündüm, Filtre olmadığı için fazla pislenmeme açısından. Şuanda kullandığım yem toz yem, paketten toz şeklinde çıktı, o yüzden tam ne kadar vermem gerektiğini kestiremiyorum.
Yeni Aldığım Taç K. Bettam
İyi forumlar arkadaşlar, Hali hazırda 4 Adet Japon beslemekteyim. Elimde mini bir akvaryum (6 Lt.) vardı ve bunu Betta alarak değerlendirmek istedim.
Birkaç sormak istediğim soru var;
-Balığımın cinsiyeti erkek sanırım genede emin olmak isterim ?
-Yem olarak Sera bettagran aldım toz şeklinde, günde ne kadar vermeliyim ayrıca Japonlarıma haftada bir bezelye haşlayıp vermekteyim, betta'larda yermi, verilebilir mi ?
-Balık 1 Gündür benle, hareketlerinde bir anormallik göremedim sadece ışık kapalı olduğu zaman yani karanlıkta dipte haraketsiz, uyku modunda sanırım.
-Son olarakta cinsini öğrenmek istiyorum yani Blue Double Tail gibi terimler görüyorum rengine göre sanırım, benimki hangisi ?
[:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186044/270620160201221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186044/270620160201231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186044/270620160201251.jpg[/IMG]
İyi forumlar arkadaşlar, Hali hazırda 4 Adet Japon beslemekteyim. Elimde mini bir akvaryum (6 Lt.) vardı ve bunu Betta alarak değerlendirmek istedim.
Birkaç sormak istediğim soru var;
-Balığımın cinsiyeti erkek sanırım genede emin olmak isterim ?
-Yem olarak Sera bettagran aldım toz şeklinde, günde ne kadar vermeliyim ayrıca Japonlarıma haftada bir bezelye haşlayıp vermekteyim, betta'larda yermi, verilebilir mi ?
-Balık 1 Gündür benle, hareketlerinde bir anormallik göremedim sadece ışık kapalı olduğu zaman yani karanlıkta dipte haraketsiz, uyku modunda sanırım.
-Son olarakta cinsini öğrenmek istiyorum yani Blue Double Tail gibi terimler görüyorum rengine göre sanırım, benimki hangisi ?
[:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186044/270620160201221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186044/270620160201231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186044/270620160201251.jpg[/IMG]
Başlangıç akvaryumum
Cevabınız için sağolun, ancak zaten motoru dolabımın üstüne yerleştirmiştim. Altınada el kadar pamuk koydum kalınca, pamuğun üstünde duruyor. Motor Akvaryumdan yaklaşık 1.5 Metre yüksekte duruyor.
Cevabınız için sağolun, ancak zaten motoru dolabımın üstüne yerleştirmiştim. Altınada el kadar pamuk koydum kalınca, pamuğun üstünde duruyor. Motor Akvaryumdan yaklaşık 1.5 Metre yüksekte duruyor.
Bu da benden dostlar
Gerçekten çok hoş bir doğal ortam yaratmışsınız izlemeye doyum olmaz sanırım[:)]
Gerçekten çok hoş bir doğal ortam yaratmışsınız izlemeye doyum olmaz sanırım[:)]
Başlangıç akvaryumum
Kendimce bir nebze çözüm ürettim. Öncelikle motoru LOW modda çalıştırdım, low modda hava taşına yeterli hava gitmediği için hava taşından her hangi bir çıkış olmuyordu bende pipoya giden hortuma bi anahtarlığın o yuvarlak anahtar taktığımız yerini söktüm, penseyle açtım biraz daha sonra pipoya giden hortumu arasına geçirdim(sıkıştırdım). Pipoya daha az hava gidince hava taşıda çalıştı. Şuan ikiside çalışıyor. Motoru low modda çalıştırdığım için Seste %50 azalma oldu. Ancak dediğim gibi hava taşı çok ses yapıyor, şırıltı sesinden bahsetmiyorum.
Bu arada akvaryumumun arka fonu sizce nasıl ? Mavi bir fon almayı düşünüyorum.
Kendimce bir nebze çözüm ürettim. Öncelikle motoru LOW modda çalıştırdım, low modda hava taşına yeterli hava gitmediği için hava taşından her hangi bir çıkış olmuyordu bende pipoya giden hortuma bi anahtarlığın o yuvarlak anahtar taktığımız yerini söktüm, penseyle açtım biraz daha sonra pipoya giden hortumu arasına geçirdim(sıkıştırdım). Pipoya daha az hava gidince hava taşıda çalıştı. Şuan ikiside çalışıyor. Motoru low modda çalıştırdığım için Seste %50 azalma oldu. Ancak dediğim gibi hava taşı çok ses yapıyor, şırıltı sesinden bahsetmiyorum.
Bu arada akvaryumumun arka fonu sizce nasıl ? Mavi bir fon almayı düşünüyorum.
Başlangıç akvaryumum
Sağ olun arkadaşlar cevaplarınız için tek tek. Ayakkabı kutusundan veya yumurta kolisinden bir kutu yapmaya düşünüyorum söylediğiniz gibi. Ancak ses motordan geldiği kadar hava taşındanda geliyor ve anlamadığım nokta neden Low'da pipo çalışırken hava taşı çalışmıyor.
Sağ olun arkadaşlar cevaplarınız için tek tek. Ayakkabı kutusundan veya yumurta kolisinden bir kutu yapmaya düşünüyorum söylediğiniz gibi. Ancak ses motordan geldiği kadar hava taşındanda geliyor ve anlamadığım nokta neden Low'da pipo çalışırken hava taşı çalışmıyor.
Başlangıç akvaryumum
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33646_090620160611091.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33646_270620160955591.jpg[/IMG]
Arkadaş iyi forumlar, yaklaşık 1 Buçuk ay önce başladım bu sevdaya; Sırf süs olsun diye 20 liraya küçücük bir akvaryum ve 2 japonla başlamıştım ancak hiçte öyle olmadı okudum, araştırdım, bilgilendim ve biraz işi büyüttüm ve artık yeni bir hobim var :)
Maddi imkanlarımın el verdiği kadar 35-40 litrelik bir akvaryum aldım(gönül isterdi daha büyük olsun daha rahat etsinler) şuan 3 Japon besliyorum, bir tanede çok küçük çöpçü var. Japonlar 3.5 santim civarı. Şu anlık her hangi bir sıkıntıları yok gayet canlılar. Renkleri, derileri hakaretleri oldukça yerinde gözüküyor.
Asıl başlığı açma sebebime gelicek olursam günlerdir rahatsız edici bir ses sorunum var;
İç filtrem, hava motorum ve buna bağlı mini pipo filtrem(ismi bu sanırım) vede 20 cm lik bir hava taşım var.
Öncelikle daha yeni olduğum için motorumu ben seçemedim yani akvaryumcu ne dediyse ona uymak zorunda kalmıştım fazla bilgim olmadığı için. Şimdi şöyle bir şey , tek çıkışlı bir motor ve eski model birşeye benziyor. Sistemi kurdum o T gibi zımbırtıyla ayırdım bir hortum pipo ya bir hortumda hava taşına;
-Hava motorunun iki ayarı var High- Low.
-Şimdi anlamadığım noktalardan biri Low'a aldığım zaman ses azalıyor doğal olarak ve hava taşından her hangi bir çıkış olmuyor, ancak pipo filtre normal çalışıyor.
-High'te ikisi birden çalışıyor ve ses artıyor. hem motordan çıkan ses hemde hava taşından. Highteyken hava taşının hortumunu sıkıştırdım yani kestim hava gitmesini, sesin çoğu gitti. Yani sorun taşta gibi duruyor yada bu bir sorun mu?
-Geceleri uyurken low'a alıyorum mecburen. İç filtre ve Pipodan oluşan hava yeterli oluyor.
-Sesi azaltmak için ne yapmalıyım ne yapabilirim ? Motor seside fazla oluyor yüksek modta çalıştırınca.
-Acaba sorun nedir motor küçükmü geliyor yada büyük ? Taşıda çıkarmak istemiyorum hem daha fazla oksijen hemde görüntü açısından.
Akvaryumu mu ve kullandığım motorla taşın resimlerini ekledim ,Yardımlarınızı ve fikirlerini bekliyorum. Sağlıklı balıklar :)
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33646_090620160611091.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33646_270620160955591.jpg[/IMG]
Arkadaş iyi forumlar, yaklaşık 1 Buçuk ay önce başladım bu sevdaya; Sırf süs olsun diye 20 liraya küçücük bir akvaryum ve 2 japonla başlamıştım ancak hiçte öyle olmadı okudum, araştırdım, bilgilendim ve biraz işi büyüttüm ve artık yeni bir hobim var :)
Maddi imkanlarımın el verdiği kadar 35-40 litrelik bir akvaryum aldım(gönül isterdi daha büyük olsun daha rahat etsinler) şuan 3 Japon besliyorum, bir tanede çok küçük çöpçü var. Japonlar 3.5 santim civarı. Şu anlık her hangi bir sıkıntıları yok gayet canlılar. Renkleri, derileri hakaretleri oldukça yerinde gözüküyor.
Asıl başlığı açma sebebime gelicek olursam günlerdir rahatsız edici bir ses sorunum var;
İç filtrem, hava motorum ve buna bağlı mini pipo filtrem(ismi bu sanırım) vede 20 cm lik bir hava taşım var.
Öncelikle daha yeni olduğum için motorumu ben seçemedim yani akvaryumcu ne dediyse ona uymak zorunda kalmıştım fazla bilgim olmadığı için. Şimdi şöyle bir şey , tek çıkışlı bir motor ve eski model birşeye benziyor. Sistemi kurdum o T gibi zımbırtıyla ayırdım bir hortum pipo ya bir hortumda hava taşına;
-Hava motorunun iki ayarı var High- Low.
-Şimdi anlamadığım noktalardan biri Low'a aldığım zaman ses azalıyor doğal olarak ve hava taşından her hangi bir çıkış olmuyor, ancak pipo filtre normal çalışıyor.
-High'te ikisi birden çalışıyor ve ses artıyor. hem motordan çıkan ses hemde hava taşından. Highteyken hava taşının hortumunu sıkıştırdım yani kestim hava gitmesini, sesin çoğu gitti. Yani sorun taşta gibi duruyor yada bu bir sorun mu?
-Geceleri uyurken low'a alıyorum mecburen. İç filtre ve Pipodan oluşan hava yeterli oluyor.
-Sesi azaltmak için ne yapmalıyım ne yapabilirim ? Motor seside fazla oluyor yüksek modta çalıştırınca.
-Acaba sorun nedir motor küçükmü geliyor yada büyük ? Taşıda çıkarmak istemiyorum hem daha fazla oksijen hemde görüntü açısından.
Akvaryumu mu ve kullandığım motorla taşın resimlerini ekledim ,Yardımlarınızı ve fikirlerini bekliyorum. Sağlıklı balıklar :)
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
KULLANICILAR
- 90 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
Redko,
plutarkhos,
MiSoSiKiaN,
Omer0618,
Kuduoglu,
Hoppala,
forthehordex,
osmandbnl,
sero456,
Tallha,
Manguday,
Soner.x,
Sfenks111,
Sungurr,
BilalM.,
Cyber_Scout,
altuntasseref,
yigidoumit,
Legionsgamer,
SeaWorld,
oktay42,
nniiaa,
sina cen,
ugurbaran,
userhamit,
Hidro Dinamik,
0rnn,
emrahdm,
alkoholizem_kjmt,
abstract07,
ternapi,
Kaya Özyurt,
Arch.Hüseyin,
ozan_1903,
Umutoty,
Riblja Corba,
Corydoras.gram,
kadir0606,
YigitKuzey,
syerli,
888starz_cvei,
Rafayel,
MDKactive,
Burak PEKDEMİR,
Mr. WingMan,
yeekim,
hakaya0107,
prisonbreak,
yyiImaz,
mrah,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
