ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kavanozfish
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Haziran 2016 03:29
Son Ziyaret:
02 Ekim 2018 02:02
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
furkan türkmen
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
65cm Bitkili Lepistes Habitatı
SON 10 MESAJI
20lt Glossotigma Tankım (moscow Blue)
Işıklandırma periyodunuz nedir hocam ? Ayrıca tohum kaldımı elinizde hiç ?
Işıklandırma periyodunuz nedir hocam ? Ayrıca tohum kaldımı elinizde hiç ?
2017 Yılı Takvim Dağıtımı İle İlgili Konu.
Emeği geçenlere teşekkür ediyorum
Emeği geçenlere teşekkür ediyorum
Fotosentez İçin Doğru Işık
Teşekkürler hocam. Işıklarımı değiştirmeme gerek yok anladığım kadarıyla
Teşekkürler hocam. Işıklarımı değiştirmeme gerek yok anladığım kadarıyla
Fotosentez İçin Doğru Işık
Herkese iyi forumlar. 65 cm. bir akavaryuma sahibim. internette ki cuba gibi taban bitkilerini görünce heveslenip bende cuba diktim. Co2 sistemimde mevcut.(mayalı sistem vs değil direk tüp).ıstanın 3in 1 difüzörü mevcut. Cubalar yavaş yavaş yayılmaya başladı. Kullandığım taban en dipte aqua clay üstünede hagen kumdan oluşmakta. kurulumda JBL nin misket gübresini kullandım. 2 haftada birde sıvı gübre kullanmaktayım. Kullandığım ışık Sylvania Grolux T8 18W 590mm 8500K ve Sylvania Aquastar T8 18W 590mm 10000K. Öğlenleri 3.5-4 bar düzeyinde co2 veriyorum. akşamları co2yi kesip ışıkları kapatıyorum. Forumda diğer arkadaşların ektikleri cublar yayılma sürecindey bile fotosentez yaptığını gördüm. Ancak bende cubalardan sadece dip çekiminden sonra neredeyse yok denilebilecek kadar fotosentez yaptığını gözlemledim. Bana ışık yetersiz gibi geliyo eğer öyleyse neler yapmalıyım?
Herhangi bir kimyasal ilaç kullanmadım. Eğer gerekliyse neler kullanmalıyım?
Nerde hata yapıyorum? Işıklarım mı yanlış? Şimdiden teşekkür ederim.[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186602/020320171428361.jpg[/IMG][EDIT]kavanozfish,2017-03-02 14:38:15[/EDIT]
Herkese iyi forumlar. 65 cm. bir akavaryuma sahibim. internette ki cuba gibi taban bitkilerini görünce heveslenip bende cuba diktim. Co2 sistemimde mevcut.(mayalı sistem vs değil direk tüp).ıstanın 3in 1 difüzörü mevcut. Cubalar yavaş yavaş yayılmaya başladı. Kullandığım taban en dipte aqua clay üstünede hagen kumdan oluşmakta. kurulumda JBL nin misket gübresini kullandım. 2 haftada birde sıvı gübre kullanmaktayım. Kullandığım ışık Sylvania Grolux T8 18W 590mm 8500K ve Sylvania Aquastar T8 18W 590mm 10000K. Öğlenleri 3.5-4 bar düzeyinde co2 veriyorum. akşamları co2yi kesip ışıkları kapatıyorum. Forumda diğer arkadaşların ektikleri cublar yayılma sürecindey bile fotosentez yaptığını gördüm. Ancak bende cubalardan sadece dip çekiminden sonra neredeyse yok denilebilecek kadar fotosentez yaptığını gözlemledim. Bana ışık yetersiz gibi geliyo eğer öyleyse neler yapmalıyım?
Herhangi bir kimyasal ilaç kullanmadım. Eğer gerekliyse neler kullanmalıyım?
Nerde hata yapıyorum? Işıklarım mı yanlış? Şimdiden teşekkür ederim.[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186602/020320171428361.jpg[/IMG][EDIT]kavanozfish,2017-03-02 14:38:15[/EDIT]
Parvula Taban Bitkisi Gereksinimleri
2 tane 18 w t8 floresan. Daha once hic kullanmadim co2. Bu birazdaha pratik geldi bunlar ise yaramazmi
2 tane 18 w t8 floresan. Daha once hic kullanmadim co2. Bu birazdaha pratik geldi bunlar ise yaramazmi
Parvula Taban Bitkisi Gereksinimleri
Merhaba. 65*30*20 ebatında bir akvaryuma sahibim. Taban bitkisi olarak parvula yetiştirmek istiyorum. Kum olarak en alta lav kırığı sonra misket gübre daha sonrada hagen kum koymayı planlıyorum. Bu seçimim doğrumudur?
İkinci olarak co2 sistemi olarak parvula için
http://www.atakanpetshop.com/bitki-and-co2-ekipmanlari/ista-co2-difuzor-set-550cc.html
Buyeterli olurmu? Daha önce co2 kullanmadım. Yardımlarınızı bekliyorum.
Merhaba. 65*30*20 ebatında bir akvaryuma sahibim. Taban bitkisi olarak parvula yetiştirmek istiyorum. Kum olarak en alta lav kırığı sonra misket gübre daha sonrada hagen kum koymayı planlıyorum. Bu seçimim doğrumudur?
İkinci olarak co2 sistemi olarak parvula için
http://www.atakanpetshop.com/bitki-and-co2-ekipmanlari/ista-co2-difuzor-set-550cc.html
Buyeterli olurmu? Daha önce co2 kullanmadım. Yardımlarınızı bekliyorum.
Işıklandırma Sorunu
[QUOTE=MelihCan]
[B]Merhaba, bence o kapağı almaya gerek yok.Kendiniz ortalama 55cmlik veya daha küçük de olabilir bir adet uygun t5 floresan alıp basit bir şekilde monte edebilirsiniz gibi, eğer hiç yapamıyorsanız lambayı aldığınız yerden rica ederseniz bence hallederler.[/B][/QUOTE]
Peki kaç tane t5 lazım rengi ne olmalı kurulumu zor mu? Isınma problemi olurmu?
[QUOTE=MelihCan]
[B]Merhaba, bence o kapağı almaya gerek yok.Kendiniz ortalama 55cmlik veya daha küçük de olabilir bir adet uygun t5 floresan alıp basit bir şekilde monte edebilirsiniz gibi, eğer hiç yapamıyorsanız lambayı aldığınız yerden rica ederseniz bence hallederler.[/B][/QUOTE]
Peki kaç tane t5 lazım rengi ne olmalı kurulumu zor mu? Isınma problemi olurmu?
Işıklandırma, Kum Önerisi Ve Co2
Merhabalar. Ben 65*30*20 ebatında bir akvaryuma sahibim. Güzel bol bitkili ,taban bitkili lepistes melek neon habitatı kurmak istiyorum. Öncelikle kum önerileriniz neler? Şuan amazon ve anubias bitkilerine sahibim. Bende 4 cm kalınlığında hagen kum var. 1 kg lav kırığı alıp ilave edicem. Normal bitkiler ve taban bitkileri için Ekstra bir şey almalımıyım?
Daha sonra co2 desteği nasıl yapmalıyım?
http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/ista-co2-difuzor-set-550cc-250108131?gclid=Cj0KEQiA7K7CBRCrwt26v5uHs98BEiQA0JzsZwFaouH9Z9xzvopseeOj68EURLNJ6GRO4DZKpM1r-O4aAu-D8P8HAQ&ggmktg=PaidSearch*PLA*232251087*22324008687*58375859127*pla**pla-78999281127&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0
Bu ilandaki ürün işimi görür mü? İlk defa co2 kullanıcam. Kullanma sebebim ise güzel taban bitkisi dikmek. Bu yeterli olur mu?
Daha sonra ışıklandırma. Işıklandırma benim en büyük problemim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186602/090620161533451.jpg[/IMG]
Böyle bir kapağa sahibim. Sanırım hatalı üretim. Işık bölmesi yok. forumda araştırdım. Power led sistemi çok mantıklı geldi. Fakat fiyatları çok pahalı geldi. Özellikle Ankara da daha makul fiyatlara nereden power led seti edinebilirim? Eğer floresan yeterli olcak derseniz
http://www.atakanpetshop.com/dophin-65cm-100cm-aydinlatmali-akvaryum-kapak.html
Burdaki kapağı almalı mıyım? Eğer alırsam içine hangi floresanları takmamı önerirsiniz?
Alma derseniz kapağa ne yapmalıyım yada bunlar dışında ne yapmalıyım?
Yardım Edin lütfen.[:?]
[:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?]
Yardım edebilecek biri yok mu? [:?][:?][:?][:?]
Merhabalar. Ben 65*30*20 ebatında bir akvaryuma sahibim. Güzel bol bitkili ,taban bitkili lepistes melek neon habitatı kurmak istiyorum. Öncelikle kum önerileriniz neler? Şuan amazon ve anubias bitkilerine sahibim. Bende 4 cm kalınlığında hagen kum var. 1 kg lav kırığı alıp ilave edicem. Normal bitkiler ve taban bitkileri için Ekstra bir şey almalımıyım?
Daha sonra co2 desteği nasıl yapmalıyım?
http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/ista-co2-difuzor-set-550cc-250108131?gclid=Cj0KEQiA7K7CBRCrwt26v5uHs98BEiQA0JzsZwFaouH9Z9xzvopseeOj68EURLNJ6GRO4DZKpM1r-O4aAu-D8P8HAQ&ggmktg=PaidSearch*PLA*232251087*22324008687*58375859127*pla**pla-78999281127&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0
Bu ilandaki ürün işimi görür mü? İlk defa co2 kullanıcam. Kullanma sebebim ise güzel taban bitkisi dikmek. Bu yeterli olur mu?
Daha sonra ışıklandırma. Işıklandırma benim en büyük problemim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186602/090620161533451.jpg[/IMG]
Böyle bir kapağa sahibim. Sanırım hatalı üretim. Işık bölmesi yok. forumda araştırdım. Power led sistemi çok mantıklı geldi. Fakat fiyatları çok pahalı geldi. Özellikle Ankara da daha makul fiyatlara nereden power led seti edinebilirim? Eğer floresan yeterli olcak derseniz
http://www.atakanpetshop.com/dophin-65cm-100cm-aydinlatmali-akvaryum-kapak.html
Burdaki kapağı almalı mıyım? Eğer alırsam içine hangi floresanları takmamı önerirsiniz?
Alma derseniz kapağa ne yapmalıyım yada bunlar dışında ne yapmalıyım?
Yardım Edin lütfen.[:?]
[:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?][:?]
Yardım edebilecek biri yok mu? [:?][:?][:?][:?]
Akvaryumdan karaler...
Hocam balıklar ve bitkiler harika görünüyor. Maşallah. özelden size mesaj gönderdim bi bakabilir misiniz?
Hocam balıklar ve bitkiler harika görünüyor. Maşallah. özelden size mesaj gönderdim bi bakabilir misiniz?
Işıklandırma Sorunu
Herkese iyi forumlar. 65*30*20 ebatında bir akvaryuma sahibim. Tabanda 3-4 cm kalınlığında hagen kum var. Şuan amazon ve anubias bitkilerine sahibim. Yeni balıklarım yolda(full red lepistes,melek,neon). Bu akvaryuma tabana lav kırığı kum ilave edip taban bitkisi ekmek istiyorum. Forumda araştırdım. Co2siz ve kolay beslenebilen en iyi taban bitkisinin Lilaeopsis brasiliensis olduğunun kanaatına vardım. Şuan ışıklandırmam çok eksik durumda. elimde ki kapak sanırım yanlış üretim. ışık koyma haznesi yok. size sorum internetten yeni 65 cmlik bir kapak sipariş mi etmeliyim ( http://www.atakanpetshop.com/dophin-65cm-100cm-aydinlatmali-akvaryum-kapak.html ) şayet etmeliysem içine hangi floresanları takmalıyım ve kaç tane olmalı? Eğer gerek yok diyorsanız bu kapağa nasıl floresan sistemi takmalıyım yada alternatifler kullanacağım bitkilere uygun daha zahmetsiz bir ışık sistem önerisi nelerdir? mesela power led. hazır olarak setlerden hangisini almalıyım öneriniz neler? 1 aydır bu derdi çekiyorum. Öneri ve yardımlarınızı bekliyorum[IMG]null[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186602/090620161533451.jpg[/IMG]
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][EDIT]kavanozfish,2016-12-11 01:53:44[/EDIT]
Herkese iyi forumlar. 65*30*20 ebatında bir akvaryuma sahibim. Tabanda 3-4 cm kalınlığında hagen kum var. Şuan amazon ve anubias bitkilerine sahibim. Yeni balıklarım yolda(full red lepistes,melek,neon). Bu akvaryuma tabana lav kırığı kum ilave edip taban bitkisi ekmek istiyorum. Forumda araştırdım. Co2siz ve kolay beslenebilen en iyi taban bitkisinin Lilaeopsis brasiliensis olduğunun kanaatına vardım. Şuan ışıklandırmam çok eksik durumda. elimde ki kapak sanırım yanlış üretim. ışık koyma haznesi yok. size sorum internetten yeni 65 cmlik bir kapak sipariş mi etmeliyim ( http://www.atakanpetshop.com/dophin-65cm-100cm-aydinlatmali-akvaryum-kapak.html ) şayet etmeliysem içine hangi floresanları takmalıyım ve kaç tane olmalı? Eğer gerek yok diyorsanız bu kapağa nasıl floresan sistemi takmalıyım yada alternatifler kullanacağım bitkilere uygun daha zahmetsiz bir ışık sistem önerisi nelerdir? mesela power led. hazır olarak setlerden hangisini almalıyım öneriniz neler? 1 aydır bu derdi çekiyorum. Öneri ve yardımlarınızı bekliyorum[IMG]null[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186602/090620161533451.jpg[/IMG]
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][:geek:][EDIT]kavanozfish,2016-12-11 01:53:44[/EDIT]
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
