ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
infazure
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
37
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Haziran 2016 12:49
Son Ziyaret:
21 Ocak 2018 12:01
Toplam Mesaj:
18 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Eren Cihan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Where are you now ?
SON 10 MESAJI
Akvaryum Yağmurlama Yapımı Hk.
Hocam teşekkür ederim, söylediğiniz sistemler galiba biraz amatör oluyor. Ben tam nozül sistemi istiyorum. Hani bu cafelerde serinletme amaçlı püskürtme yapan sistemler. Exo terra yağmur sistemi buldum 700 lira civarında, sanırım onu alacağım.
İlginize teşekkürler.
Hocam teşekkür ederim, söylediğiniz sistemler galiba biraz amatör oluyor. Ben tam nozül sistemi istiyorum. Hani bu cafelerde serinletme amaçlı püskürtme yapan sistemler. Exo terra yağmur sistemi buldum 700 lira civarında, sanırım onu alacağım.
İlginize teşekkürler.
Akvaryum Yağmurlama Yapımı Hk.
Herkese selamlar. Forumda aradım ancak bulamadım ve bu yüzden konu açmak istedim.
Terraryumum için yağmurlama sistemi yapmak istiyorum ancak basit bir sistemle değil, nozül sistemi ile püskürtmeli şekilde. İnternette hazır kit şeklinde satan birisi var ve fiyatı 600 TL civarında demiş, bu yüzden kendim yapmak istedim eğer mümkünse. Bu konu hakkında bilgisi olna var mıdır ?
Nozul uç alsam, iç filtre debisi bunun için yeterli olur mu ?
Herkese selamlar. Forumda aradım ancak bulamadım ve bu yüzden konu açmak istedim.
Terraryumum için yağmurlama sistemi yapmak istiyorum ancak basit bir sistemle değil, nozül sistemi ile püskürtmeli şekilde. İnternette hazır kit şeklinde satan birisi var ve fiyatı 600 TL civarında demiş, bu yüzden kendim yapmak istedim eğer mümkünse. Bu konu hakkında bilgisi olna var mıdır ?
Nozul uç alsam, iç filtre debisi bunun için yeterli olur mu ?
Kayıt Kuşak Hakkında. 120*60*60
[QUOTE=Tunc Berk]O zaman kuşak yapmasanız bile ili noktadan kayıt yapmanızı öneririm. Kayıt kuşak daha iyi olur tabi. 40 cm aralıkla iki adet kayıt olabilir. Cam kalınlığını 10 mm kabul ediyorum.[/QUOTE]
Hocam teşekkürler. Tüm camlarım 10 mm. Ayrıca akvaryumun üst kısmında alüminyum çerçeve mevcut. Yine de gerekli mi acaba ?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar öncelikle camlar kaç mm kalınlığında? Akvaryum olarak kullanacaksanız altta olması dezavantaj üste de kuşaklar yaptrıın ve kullanın.Kuşaksız kesinlikle olmuyacaktır. En 60 X boy ( h ) 60 olduğundan camlarınız esneme yapar [:(][/QUOTE]
Akvaryum fotoları şurada mevcut.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/edge_of_nature_-_paludaryum_k881720.asp[/URL]
[QUOTE=Tunc Berk]O zaman kuşak yapmasanız bile ili noktadan kayıt yapmanızı öneririm. Kayıt kuşak daha iyi olur tabi. 40 cm aralıkla iki adet kayıt olabilir. Cam kalınlığını 10 mm kabul ediyorum.[/QUOTE]
Hocam teşekkürler. Tüm camlarım 10 mm. Ayrıca akvaryumun üst kısmında alüminyum çerçeve mevcut. Yine de gerekli mi acaba ?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar öncelikle camlar kaç mm kalınlığında? Akvaryum olarak kullanacaksanız altta olması dezavantaj üste de kuşaklar yaptrıın ve kullanın.Kuşaksız kesinlikle olmuyacaktır. En 60 X boy ( h ) 60 olduğundan camlarınız esneme yapar [:(][/QUOTE]
Akvaryum fotoları şurada mevcut.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/edge_of_nature_-_paludaryum_k881720.asp[/URL]
Kayıt Kuşak Hakkında. 120*60*60
[QUOTE=Tunc Berk]Paludaryum olduğu için gerek yok, tahmin ediyorum 30-40 cm'e kadar su dolduracaksınız. İlerde akvaryum olarak kullanmak isterseniz sonradan yapılabilir tabi.[/QUOTE]
Hocam teşekkürler. Sanırım eksik yazmışım, şimdi düzelttim. Paludaryumu bozdum ve artık normal akvaryum olarak kullanmak istiyorum.
[QUOTE=Tunc Berk]Paludaryum olduğu için gerek yok, tahmin ediyorum 30-40 cm'e kadar su dolduracaksınız. İlerde akvaryum olarak kullanmak isterseniz sonradan yapılabilir tabi.[/QUOTE]
Hocam teşekkürler. Sanırım eksik yazmışım, şimdi düzelttim. Paludaryumu bozdum ve artık normal akvaryum olarak kullanmak istiyorum.
Kayıt Kuşak Hakkında. 120*60*60
Herkese selamlar.
Paludaryum için yaptırdığım 10mm 120*60*60 akvaryum mevcut. Paludaryumu bozdum ve normal akvaryum olarak kullanmak istiyorum. Alt kısımda kayıt kuşak var, üst tarafta yağmur sistemi yapacağım için kayıt kuşak yaptırmamıştım. Sonradan yapılabilir demişti akvaryumcuda. Üst kısım için kayıt kuşağa gerek var mıdır ? yoksa bu şekilde kullanmak mümkün mü ?
Cevap veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler.[EDIT]infazure,2017-03-20 17:35:12[/EDIT]
Herkese selamlar.
Paludaryum için yaptırdığım 10mm 120*60*60 akvaryum mevcut. Paludaryumu bozdum ve normal akvaryum olarak kullanmak istiyorum. Alt kısımda kayıt kuşak var, üst tarafta yağmur sistemi yapacağım için kayıt kuşak yaptırmamıştım. Sonradan yapılabilir demişti akvaryumcuda. Üst kısım için kayıt kuşağa gerek var mıdır ? yoksa bu şekilde kullanmak mümkün mü ?
Cevap veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler.[EDIT]infazure,2017-03-20 17:35:12[/EDIT]
Edge of Nature - Paludaryum
[QUOTE=rafael35]Şu anda içinde hangi canlılar mevcut[/QUOTE]
2 vatoz copcu, 6 melek ( birisi kayip ), 3 panda copcu ve 10 neon tetra.
Karasal alanda dart frog siparisim vardi iptal oldu. Ama su anda iceride bir kac cesit orumcek, kucuk bi karinca kolonisi ve bolca meyve sinegi var. karincalar ve orumcekler meyve sinekleriyle besleniyor.
Yagmur sistemi sayesinde meyve sinkeleri larvalari akvaryum suyuna karisiyor zaman zaman ve baliklar tarafindan tukeyiliyor.
[QUOTE=rafael35]Şu anda içinde hangi canlılar mevcut[/QUOTE]
2 vatoz copcu, 6 melek ( birisi kayip ), 3 panda copcu ve 10 neon tetra.
Karasal alanda dart frog siparisim vardi iptal oldu. Ama su anda iceride bir kac cesit orumcek, kucuk bi karinca kolonisi ve bolca meyve sinegi var. karincalar ve orumcekler meyve sinekleriyle besleniyor.
Yagmur sistemi sayesinde meyve sinkeleri larvalari akvaryum suyuna karisiyor zaman zaman ve baliklar tarafindan tukeyiliyor.
Edge of Nature - Paludaryum
[QUOTE=özlemazuki]Palladyumunuz cok keyifli elinize sağlık Benim merak ettiğim, zaman gectikçe terraryumlardaki gibi küf tarzı koku oluşuyor mu nemden vs.den kaynaklı?[/QUOTE]
Selam, henuz bir kufle karsilasmadim. Akvaryum icerisindeki nem orani su an 60-70 arasi sabit oluyor. Ancak bende surekli calisan bi havalandirma var. surekli temiz hava girisi oluyor.
[QUOTE=özlemazuki]Palladyumunuz cok keyifli elinize sağlık Benim merak ettiğim, zaman gectikçe terraryumlardaki gibi küf tarzı koku oluşuyor mu nemden vs.den kaynaklı?[/QUOTE]
Selam, henuz bir kufle karsilasmadim. Akvaryum icerisindeki nem orani su an 60-70 arasi sabit oluyor. Ancak bende surekli calisan bi havalandirma var. surekli temiz hava girisi oluyor.
Edge of Nature - Paludaryum
[QUOTE=burakbozcelik]Merhabalar öncelikler çalışmanız görsel açıdan gerçekten harika ancak düşünmemiş olabileceğiniz birkaç detay takıldı kafama. İlk olarak gördüğüm karasala bitkilerin üzerine sürekli su damladığını fark ettim eğer toprakları suya fazla doyarsa köklerinden hava alamayacakları için boğulup çürüyebilirler ve can sıkıcı kayıplar yaşayabilirsiniz (unutmayalım ki bitkiler köklerinden nefes alırlar). İkincisi filtreleme sistemi koymamışsınız ancak balık besleyecekseniz su değerlenizin bozulmasına engel olamayacaksınız ve eğer semenderde eklerseniz semenderleriniz bozuk su değerlerindende kolayca etkilenebilirler. Canlı önerisi olarak ben kesinlikle semender öneririm bu ortamda mutlu olacaklarına şüphem yok hatta bulabilirseniz fire salamander öneririm çünkü tam onluk bir ortam olmuş gibi sadece biraz kara alanı arttırmak gerekebilir. Ancak firebelly veya crested newtler içinde gayet güzel bir ortamınız var. 10 tane falan ekleyebilirsiniz gibi fakateğer sıcaklığı dediğiniz gibi 26 derecede sabitlerseniz semender ihtimali olmaz çünkü semenderler soğuk iklimi daha çok severler . Sıcaklığın en fazla 22 derece olması gerekir. Tekrar elinize sağlık gerçekten başarılı bir çalışma olmuş...[/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler. Kullanmış olduğum torf içerisinde 3 mm boyutlarında lav kırıkları mevcut ve ayrıca kullandığım toprak humuslu, hafif ve gevşek o yüzden bir sorun olmaz. Benim tek sıkıntım, topraüın gevşek olması sebebi ile yağmur yağdığında biraz kaymalar olması onun dışında problem yok. Bitki gelişimleri inanılmaz derecede hızlı ve güzel.
Filtreleme sistemi koymaya gerek duymadım, tüm canlılar için geçerli olan bir durum vardır, adaptasyon. Eğer ölümcül durumlar içermiyorsa her canlı mevcut duruma adapte olabilir. Sudaki nitrat seviyesi ölümcül seviyede olmadığı müddetçe müdahale etmeyi düşünmüyorum.
Canlı olarak şimdilik 10 neon tetra ve 6 melek ekledim. İlk etapta gözlemleyeceğim. Şu an 3. günleri ve gayet mutlular.
Paludaryum ve canlılarla alakalı gelişmeleri sürekli güncelleyeceğim.
[QUOTE=burakbozcelik]Merhabalar öncelikler çalışmanız görsel açıdan gerçekten harika ancak düşünmemiş olabileceğiniz birkaç detay takıldı kafama. İlk olarak gördüğüm karasala bitkilerin üzerine sürekli su damladığını fark ettim eğer toprakları suya fazla doyarsa köklerinden hava alamayacakları için boğulup çürüyebilirler ve can sıkıcı kayıplar yaşayabilirsiniz (unutmayalım ki bitkiler köklerinden nefes alırlar). İkincisi filtreleme sistemi koymamışsınız ancak balık besleyecekseniz su değerlenizin bozulmasına engel olamayacaksınız ve eğer semenderde eklerseniz semenderleriniz bozuk su değerlerindende kolayca etkilenebilirler. Canlı önerisi olarak ben kesinlikle semender öneririm bu ortamda mutlu olacaklarına şüphem yok hatta bulabilirseniz fire salamander öneririm çünkü tam onluk bir ortam olmuş gibi sadece biraz kara alanı arttırmak gerekebilir. Ancak firebelly veya crested newtler içinde gayet güzel bir ortamınız var. 10 tane falan ekleyebilirsiniz gibi fakateğer sıcaklığı dediğiniz gibi 26 derecede sabitlerseniz semender ihtimali olmaz çünkü semenderler soğuk iklimi daha çok severler . Sıcaklığın en fazla 22 derece olması gerekir. Tekrar elinize sağlık gerçekten başarılı bir çalışma olmuş...[/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler. Kullanmış olduğum torf içerisinde 3 mm boyutlarında lav kırıkları mevcut ve ayrıca kullandığım toprak humuslu, hafif ve gevşek o yüzden bir sorun olmaz. Benim tek sıkıntım, topraüın gevşek olması sebebi ile yağmur yağdığında biraz kaymalar olması onun dışında problem yok. Bitki gelişimleri inanılmaz derecede hızlı ve güzel.
Filtreleme sistemi koymaya gerek duymadım, tüm canlılar için geçerli olan bir durum vardır, adaptasyon. Eğer ölümcül durumlar içermiyorsa her canlı mevcut duruma adapte olabilir. Sudaki nitrat seviyesi ölümcül seviyede olmadığı müddetçe müdahale etmeyi düşünmüyorum.
Canlı olarak şimdilik 10 neon tetra ve 6 melek ekledim. İlk etapta gözlemleyeceğim. Şu an 3. günleri ve gayet mutlular.
Paludaryum ve canlılarla alakalı gelişmeleri sürekli güncelleyeceğim.
Edge of Nature - Paludaryum
[QUOTE=forester64]
"Öncelikkle yorumlarınız ve önerileriniz için teşekkür ederim. Normalde su yoğun bir paludaryum olmayacaktı o yüzden dart frog düşünmüştüm. Dart froglar iptal olunca su yoğun alanları artırmak istedim. Aslında bu tarz bitkilerle ve yağmur sistemi ile donatılmış bir paludaryum dart frog için mükemmel bir zemin hazırlıyor ancak şimdilik kısmet olmadı, belki ilerde yeni bir paludaryum için onları düşüneceğim. Ayrıca, bu tarz egzotik canlılara ülkemizde erişmek, sipariş vermek maalesef çok zor. "
Ne yazıkki Türkiyede bulmak, bulunsa bile o fiyata almak çok zor. Beni asıl korkutan ise bakımlarıydı sürekli canlı yem zor sağlanabilecek bir şey,
"Karasal alan için minik boyutlarda canlılar düşünüyordum, ilk alternatifim olmadı ve şu anda da aklıma başka bir şey gelmiyor maalesef. Semender bana hiç cazip gelmiyor, su kurbağası da oldukça büyüyebiliyor o yüzden ona da sıcak bakmıyorum."
Açıkçası bu durumla ilgili bir alternatifte pek yok..en ideali semenderdir ama onu da siz sevmiyormuşsunuz, su olmasa Dal-Çöp böcekleri var ama onların habitatları nemli değil.
"Dediğiniz durumu araştıracağım, şu ana kadar yosunlarda farklı bir tepki almadım, hatta aralarından değişik boyut ve şekillerde yabani otlar türemeye başladı. Eğer dediğiniz şekilde bir durum olacaksa onun önlemini alabilirim."
Daha önce rast geldinizmi bilmiyorum ama yosunlarla ilgili linkteki forumu bir okuyun.
https://www.akvaryum.com/Forum/susuz_kara_yosunulu_bitkili_akvaryum_k816529_sn6.asp
bu arada önceki yazıda Ankara'da olduğunuzu fark etmemiştim.
forumda bile paludaryumla uğraşan çok az insan var.
linkte benim paludaryumum var. fikir alışverişinde bulunmak isterim.
https://www.akvaryum.com/Forum/vertical_paludarium_k854246.asp
Görüşmek üzere.. başarılar..
[/QUOTE]
Dart frogları besleme konusunda sıkıntı olmazdı diye düşünüyorum. Doğadan alınan topraklar vb. içerisinde larva ve yumurtalar oluyor, ayrıca meyve sineği kuluçkaları da satılmakta yani bakımı kolay aslında.
Konuya baktım evet öyle bir durum olmuş ama sararma sorunu genelde nem olmamasından kaynaklanıyor diye biliyorum. Benimkiler capcanlı yeşil ve sürekli nemliler, paludaryum nemi sürekli 70lerde. Eğer o konudaki gibi bir durum olursa anında müdahale edebilirim.
Evet ankaradayım, inşallah bir gün görüşürüz paludaryumu canlı olarak da gösteririm. Sizin paludaryuma da baktım ve oldukça güzel. Bitki seçimleri çok güzel, ayrıca hem su altı hem su üstü bitkileriniz oldukça sağlıklı gözüküyorlar tebrikler.
[QUOTE=forester64]
"Öncelikkle yorumlarınız ve önerileriniz için teşekkür ederim. Normalde su yoğun bir paludaryum olmayacaktı o yüzden dart frog düşünmüştüm. Dart froglar iptal olunca su yoğun alanları artırmak istedim. Aslında bu tarz bitkilerle ve yağmur sistemi ile donatılmış bir paludaryum dart frog için mükemmel bir zemin hazırlıyor ancak şimdilik kısmet olmadı, belki ilerde yeni bir paludaryum için onları düşüneceğim. Ayrıca, bu tarz egzotik canlılara ülkemizde erişmek, sipariş vermek maalesef çok zor. "
Ne yazıkki Türkiyede bulmak, bulunsa bile o fiyata almak çok zor. Beni asıl korkutan ise bakımlarıydı sürekli canlı yem zor sağlanabilecek bir şey,
"Karasal alan için minik boyutlarda canlılar düşünüyordum, ilk alternatifim olmadı ve şu anda da aklıma başka bir şey gelmiyor maalesef. Semender bana hiç cazip gelmiyor, su kurbağası da oldukça büyüyebiliyor o yüzden ona da sıcak bakmıyorum."
Açıkçası bu durumla ilgili bir alternatifte pek yok..en ideali semenderdir ama onu da siz sevmiyormuşsunuz, su olmasa Dal-Çöp böcekleri var ama onların habitatları nemli değil.
"Dediğiniz durumu araştıracağım, şu ana kadar yosunlarda farklı bir tepki almadım, hatta aralarından değişik boyut ve şekillerde yabani otlar türemeye başladı. Eğer dediğiniz şekilde bir durum olacaksa onun önlemini alabilirim."
Daha önce rast geldinizmi bilmiyorum ama yosunlarla ilgili linkteki forumu bir okuyun.
https://www.akvaryum.com/Forum/susuz_kara_yosunulu_bitkili_akvaryum_k816529_sn6.asp
bu arada önceki yazıda Ankara'da olduğunuzu fark etmemiştim.
forumda bile paludaryumla uğraşan çok az insan var.
linkte benim paludaryumum var. fikir alışverişinde bulunmak isterim.
https://www.akvaryum.com/Forum/vertical_paludarium_k854246.asp
Görüşmek üzere.. başarılar..
[/QUOTE]
Dart frogları besleme konusunda sıkıntı olmazdı diye düşünüyorum. Doğadan alınan topraklar vb. içerisinde larva ve yumurtalar oluyor, ayrıca meyve sineği kuluçkaları da satılmakta yani bakımı kolay aslında.
Konuya baktım evet öyle bir durum olmuş ama sararma sorunu genelde nem olmamasından kaynaklanıyor diye biliyorum. Benimkiler capcanlı yeşil ve sürekli nemliler, paludaryum nemi sürekli 70lerde. Eğer o konudaki gibi bir durum olursa anında müdahale edebilirim.
Evet ankaradayım, inşallah bir gün görüşürüz paludaryumu canlı olarak da gösteririm. Sizin paludaryuma da baktım ve oldukça güzel. Bitki seçimleri çok güzel, ayrıca hem su altı hem su üstü bitkileriniz oldukça sağlıklı gözüküyorlar tebrikler.
Edge of Nature - Paludaryum
[QUOTE=Gorgon]Timsah bulabilirseniz müthiş olabilir[/QUOTE]
Hocam timsah bu akvaryuma çok büyük kalır :D
Benim bildiğim en küçük boyutlarda olan timsah çin timsahı ve caiman. Bunlar da zaten büyüyünce 1 metre oluyorlar.
[QUOTE=Gorgon]Timsah bulabilirseniz müthiş olabilir[/QUOTE]
Hocam timsah bu akvaryuma çok büyük kalır :D
Benim bildiğim en küçük boyutlarda olan timsah çin timsahı ve caiman. Bunlar da zaten büyüyünce 1 metre oluyorlar.
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
