ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
togrulbilalzade
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Eylül 2016 09:51
Son Ziyaret:
30 Mayıs 2017 14:38
Toplam Mesaj:
19 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Yeni akvarist.
160 litre bitki akvaryumu-20 adet kiraz karides.
50 litre bitki akvaryumu-50 adet yavru Moli.
Toğrul Bilalzadə
SON 10 MESAJI
Yeni Kurulum Bitkili Akvaryum
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34147_260920162340002.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34147_260920162340001.jpg[/IMG]
Evet arkadaşlar son durum bu :) Emek ve sabır önemlidir :)
Özet geçiyim: 31 Ağustosta akvaryumu kurdum, bitkiler eklendi. 10 Eylülde 9 adet kiraz karides eklendi. 16 Eylülde mayalı sistemle CO2 verildi ama karidesleri etkilediği için 2 gün sonra çıkarıldı
20 Eylülde 50 adet moli yavrusu eklendi. 22 Eylülde 10 adet kiraz karides eklendi ve pipo filtre kuruldu.25 Eylülde yeni bitkiler eklendi moliler çıkarılıp başka tanka taşındı, karidesler eklendi.Su tamamen berrak ve sistem tamamen oturdu.Bitkilerin durumu iyi fotosentez orta derecede, çürüme orta derecede.CO2 ihtiyacı şimdilik yok.
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34147_260920162340002.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34147_260920162340001.jpg[/IMG]
Evet arkadaşlar son durum bu :) Emek ve sabır önemlidir :)
Özet geçiyim: 31 Ağustosta akvaryumu kurdum, bitkiler eklendi. 10 Eylülde 9 adet kiraz karides eklendi. 16 Eylülde mayalı sistemle CO2 verildi ama karidesleri etkilediği için 2 gün sonra çıkarıldı
20 Eylülde 50 adet moli yavrusu eklendi. 22 Eylülde 10 adet kiraz karides eklendi ve pipo filtre kuruldu.25 Eylülde yeni bitkiler eklendi moliler çıkarılıp başka tanka taşındı, karidesler eklendi.Su tamamen berrak ve sistem tamamen oturdu.Bitkilerin durumu iyi fotosentez orta derecede, çürüme orta derecede.CO2 ihtiyacı şimdilik yok.
Yeni Kurulum Bitkili Akvaryum
[QUOTE=fikirci]Balık sayın şimdiden fazla. [/QUOTE]
Moliler 0.5 sm boyutlarında.1 haftalık yavru moliler.Zaten 2-3 gün içinde kirazlarımın 10 tanesini ve molilerin de 45 tanesini başka tanka taşıyorum, 70x25x30 boyutlarında yavruları 1 ay idare eder [:)]
[QUOTE=fikirci]Balık sayın şimdiden fazla. [/QUOTE]
Moliler 0.5 sm boyutlarında.1 haftalık yavru moliler.Zaten 2-3 gün içinde kirazlarımın 10 tanesini ve molilerin de 45 tanesini başka tanka taşıyorum, 70x25x30 boyutlarında yavruları 1 ay idare eder [:)]
Yeni Kurulum Bitkili Akvaryum
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34147_240920161159131.jpg[/IMG]
2 hafta sonra.
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/34147_240920161159131.jpg[/IMG]
2 hafta sonra.
İç Filtre Yavru Karidesler İçin Tehlikeli Mi?
[QUOTE=Cemlik]
Aslında karides akvaryumunda çok yapmasanız daha iyi olur. Canlıların sınırını zorlamaya gerek yok üstad :)[/QUOTE]
Anladım hocam :) Karideslerimi 70x25x30 boyutlarında sırf karides için tasarladığım yeni akvaryuma taşıyorum İn Şa Allah :) Bitkilimi boş bırakıcam bir kaç ay bitkilerimi geliştirmeğe odaklanıcam.Karides akvaryumumu da seramik ve mossla donatıcam gübre ilavesi ve s. yapmıyacağım :)
[QUOTE=Cemlik]
Aslında karides akvaryumunda çok yapmasanız daha iyi olur. Canlıların sınırını zorlamaya gerek yok üstad :)[/QUOTE]
Anladım hocam :) Karideslerimi 70x25x30 boyutlarında sırf karides için tasarladığım yeni akvaryuma taşıyorum İn Şa Allah :) Bitkilimi boş bırakıcam bir kaç ay bitkilerimi geliştirmeğe odaklanıcam.Karides akvaryumumu da seramik ve mossla donatıcam gübre ilavesi ve s. yapmıyacağım :)
Karides Kumu (Shrimp Substrate)
Selam arkadaşlar.Ben de 70x25x30 karides tankımı yeni kuruyorum ve taban için 3 seçenek düşündüm tavsiyelerinizi almak isterim.1) Aquariumgrind Caviar , 2)Aquariumgrind edelsplit 3)Kuvars kumu. Bunlardan hangisini tercih etmemi önerirsiniz? Edelsplit koyu renkli diğerleri de öyle ama en koyusu edelsplit.Bu benim 2-ci akvaryumum ilkinde dere taşı kullandım ve gayet memnunum ama bunun farklı olmasını istiyorum. Siz ne önerirsiniz?
Selam arkadaşlar.Ben de 70x25x30 karides tankımı yeni kuruyorum ve taban için 3 seçenek düşündüm tavsiyelerinizi almak isterim.1) Aquariumgrind Caviar , 2)Aquariumgrind edelsplit 3)Kuvars kumu. Bunlardan hangisini tercih etmemi önerirsiniz? Edelsplit koyu renkli diğerleri de öyle ama en koyusu edelsplit.Bu benim 2-ci akvaryumum ilkinde dere taşı kullandım ve gayet memnunum ama bunun farklı olmasını istiyorum. Siz ne önerirsiniz?
İç Filtre Yavru Karidesler İçin Tehlikeli Mi?
[QUOTE=Cemlik]En fazla ph sebebiyle bi sersemlik yaşamışlardır. Üstüne birde su değişimi yapınca sersemleme daha da artmıştır. Çok sorun olacağını sanmam hocam. Gübre vs kullanmayın ama. Doğal akışına bırakın.[/QUOTE]
Tamamdır hocam.Teşekkür ederim :) sıvı gübre ilavesini 1-2 aya yapsam peki olur mu?
[QUOTE=Cemlik]En fazla ph sebebiyle bi sersemlik yaşamışlardır. Üstüne birde su değişimi yapınca sersemleme daha da artmıştır. Çok sorun olacağını sanmam hocam. Gübre vs kullanmayın ama. Doğal akışına bırakın.[/QUOTE]
Tamamdır hocam.Teşekkür ederim :) sıvı gübre ilavesini 1-2 aya yapsam peki olur mu?
İç Filtre Yavru Karidesler İçin Tehlikeli Mi?
[QUOTE=Cemlik]
İç filtre diyor hocam dış değil. İç filtreyi kafa kısmına kadar kadın çorabıyla kapatın hocam. Mümkünse iç filtre yerine hamburg, pipo falan kullanın[/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam, dediğiniz gibi yaparım.Bi sorum daha olucaktı, 4 gün öncesinde mayalı sistemle CO2 verdim akvaryuma test amaçlı ama 2 gün öncesinde de kestim gazı sadece ışık yakarken kullanmıştım.Karidesleri etkilediğini bilmiyordum açıası o kadar okudum karidesler hakkında herşey tamdı ama bi CO2 ve ph dalgalanmasını okumamışım malesef ordan berbad etdim işi.Okuyunca öğrenince hemen kapadım. 2 günden bişey olmaz diye düşündüm çabucak kapattım sistemi.Biraz da su değişimi yaptım ama %5 çok fazla değil.Ama şimdi karideslerim aşırı hareketsizleşti, ph dalgalanmasından etkilendiklerini düşünüyorum ama 2 gün öncesinden gaz vermediğim gibi karidesler de git gide pasif oldular düzelirler diye düşünmüştüm bugün baktım daha da kötüye gitmiş.Sizce çok mu geç? Kurtula bilirler mi?[EDIT]togrulbilalzade,2016-09-19 22:29:45[/EDIT]
[QUOTE=Cemlik]
İç filtre diyor hocam dış değil. İç filtreyi kafa kısmına kadar kadın çorabıyla kapatın hocam. Mümkünse iç filtre yerine hamburg, pipo falan kullanın[/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam, dediğiniz gibi yaparım.Bi sorum daha olucaktı, 4 gün öncesinde mayalı sistemle CO2 verdim akvaryuma test amaçlı ama 2 gün öncesinde de kestim gazı sadece ışık yakarken kullanmıştım.Karidesleri etkilediğini bilmiyordum açıası o kadar okudum karidesler hakkında herşey tamdı ama bi CO2 ve ph dalgalanmasını okumamışım malesef ordan berbad etdim işi.Okuyunca öğrenince hemen kapadım. 2 günden bişey olmaz diye düşündüm çabucak kapattım sistemi.Biraz da su değişimi yaptım ama %5 çok fazla değil.Ama şimdi karideslerim aşırı hareketsizleşti, ph dalgalanmasından etkilendiklerini düşünüyorum ama 2 gün öncesinden gaz vermediğim gibi karidesler de git gide pasif oldular düzelirler diye düşünmüştüm bugün baktım daha da kötüye gitmiş.Sizce çok mu geç? Kurtula bilirler mi?[EDIT]togrulbilalzade,2016-09-19 22:29:45[/EDIT]
İç Filtre Yavru Karidesler İçin Tehlikeli Mi?
Selam arkadaşlar akvaryumum 162 litre iç filtre modeli Boyu SP101-II 720lt/h maksimum debi.Karidesler daha yumurtadan çıkmadı.? Tankımda Java Moss yok ama başka balık ve ya canlı da yok sadece karides var ve bitkili tank bitkiler de ne az ne çok orta.Yeni yumurtadan çıkan karides yavruları iç filtreye çekilirler mi? Ne yapmamı önerirsiniz
Selam arkadaşlar akvaryumum 162 litre iç filtre modeli Boyu SP101-II 720lt/h maksimum debi.Karidesler daha yumurtadan çıkmadı.? Tankımda Java Moss yok ama başka balık ve ya canlı da yok sadece karides var ve bitkili tank bitkiler de ne az ne çok orta.Yeni yumurtadan çıkan karides yavruları iç filtreye çekilirler mi? Ne yapmamı önerirsiniz
Jebo 828 Mi Atman At 3337 Mi?
Selam arkadaşlar, 162 litre bitki tankıma dış filtre almayı düşünüyorum.Jebo 828-i 255TL-ye Atman At 3337-ni 290 TL-ye satıyorlar burada (Baküde fiyatlar farklıdır fiyat kıyaslaması yapmayın ben AZN-den TL-ye kendim çevirdim). Ben Jeboyu 230TL civarına indire bilirim ama Atmanın son fiyatı bu.Sormak istediğim Jeboyla Atman arasındaki farklar nelerdir tam olarak, hangisini önerirsiniz, ses hangisinde daha azdır.Akvaryum yatak odasında ve mobilyalı değil filtre açıkta duracak.Yardımlarınız ve önerileriniz için önceden teşekkürler.[EDIT]togrulbilalzade,2016-09-17 16:19:28[/EDIT]
Selam arkadaşlar, 162 litre bitki tankıma dış filtre almayı düşünüyorum.Jebo 828-i 255TL-ye Atman At 3337-ni 290 TL-ye satıyorlar burada (Baküde fiyatlar farklıdır fiyat kıyaslaması yapmayın ben AZN-den TL-ye kendim çevirdim). Ben Jeboyu 230TL civarına indire bilirim ama Atmanın son fiyatı bu.Sormak istediğim Jeboyla Atman arasındaki farklar nelerdir tam olarak, hangisini önerirsiniz, ses hangisinde daha azdır.Akvaryum yatak odasında ve mobilyalı değil filtre açıkta duracak.Yardımlarınız ve önerileriniz için önceden teşekkürler.[EDIT]togrulbilalzade,2016-09-17 16:19:28[/EDIT]
Bitkili Akvaryumuma Yeni Işıklandırma
Bu benim kendi yaptığım ışıklandırma sistemim.Bitkili akvaryumum 162 litre (150 litre gerçek sus tutumu).3 adet T5 39 Watt Osram lamba kullandım toplam 117 Watt.Bide Fluoram var T8 30 Wattlık ama onu daha takmadım 147 Watt yapıcak toplam o da olunca. Lamba uzunluğu 85 sm akvaryum uzunluğu 92 sm. Sorum ve sorunum şu:
Öncelikle bu lambalar çok ısı üretiyor.Gece yaktım 6 saatlik sabah bi kalktım su 25 dereceden 28 dereceye çıkmış bide gece pencereleri felan açık koyuyorum havalanma yapıp ısıyı düşürsün diye.Kışı böyle geçiririm ama yazın soğutucu almam gerekecek.Bir arkadaş bana çok yüksek ışıklandırma yaptığımı söyledi ve gereksiz olduğunu aynı zamanda büyük sorunlar çıkaracağını söyledi.Bide ışıklandırmanın watt-la değil lümenle hesaplanması gerektiğini söyledi.Bu ışıklandırmayı kaldırmalımıyım? Kaç lamba yakıyım? Yeniden başka bir sistem toplamam gerekir mi? İleride balık koyarsam akvaryuma (şimdilik kiraz karidesler ve ramshornlar var) sorun yaşarlar mı? Bilgisi olan arkadaşlar bana yardım etsin lütfen. Emsal şu an 0.72 , Fluoranı da takarsam 0.9-dan yüksek olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188881/140920161135201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188881/140920161135271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188881/140920161135351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188881/140920161135431.jpg[/IMG]
Bu benim kendi yaptığım ışıklandırma sistemim.Bitkili akvaryumum 162 litre (150 litre gerçek sus tutumu).3 adet T5 39 Watt Osram lamba kullandım toplam 117 Watt.Bide Fluoram var T8 30 Wattlık ama onu daha takmadım 147 Watt yapıcak toplam o da olunca. Lamba uzunluğu 85 sm akvaryum uzunluğu 92 sm. Sorum ve sorunum şu:
Öncelikle bu lambalar çok ısı üretiyor.Gece yaktım 6 saatlik sabah bi kalktım su 25 dereceden 28 dereceye çıkmış bide gece pencereleri felan açık koyuyorum havalanma yapıp ısıyı düşürsün diye.Kışı böyle geçiririm ama yazın soğutucu almam gerekecek.Bir arkadaş bana çok yüksek ışıklandırma yaptığımı söyledi ve gereksiz olduğunu aynı zamanda büyük sorunlar çıkaracağını söyledi.Bide ışıklandırmanın watt-la değil lümenle hesaplanması gerektiğini söyledi.Bu ışıklandırmayı kaldırmalımıyım? Kaç lamba yakıyım? Yeniden başka bir sistem toplamam gerekir mi? İleride balık koyarsam akvaryuma (şimdilik kiraz karidesler ve ramshornlar var) sorun yaşarlar mı? Bilgisi olan arkadaşlar bana yardım etsin lütfen. Emsal şu an 0.72 , Fluoranı da takarsam 0.9-dan yüksek olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188881/140920161135201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188881/140920161135271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188881/140920161135351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/188881/140920161135431.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
