ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kuasar4
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
35
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ekim 2016 14:31
Son Ziyaret:
20 Temmuz 2018 16:31
Toplam Mesaj:
28 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
BEKİR ŞEN
Doğum Tarihi:
14 Nisan 1994
Yaş:
32
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
La Tahzen! İnnALLAHe-l meana!"
"Üzülme, Allah bizimle beraberdir"
SON 10 MESAJI
150*50*50 Bitkili (new Tank)
[QUOTE=furrion]Kum üzerindekiler...[/QUOTE]
Bilmiyorum onlar benim ilk akvaryumumdan beri varlar Açıkçası hatırası var atamam onları[:)][:)]
[QUOTE=furrion]Kum üzerindekiler...[/QUOTE]
Bilmiyorum onlar benim ilk akvaryumumdan beri varlar Açıkçası hatırası var atamam onları[:)][:)]
150*50*50 Bitkili (new Tank)
[QUOTE=renoibo]Lowtechle high arasındaki en temel bileşen co2 olacağından fikir verebilirim. ö.m atacağım.
o şekilde uygularsanız daha gelişimi renkleri güzel bitkilerle görsel keyfinizi yaşarsınız. şimdiden kolay gelsin.
[/QUOTE]
8 Lt'lik co2 tüpüm var şuan faaliyette yanlız fotograflama fırsatım olmamıştı kısa süre içerisinde paylaşırım İnşallah [:)]
Kolay gelsin[:)][:)]
[QUOTE=renoibo]Lowtechle high arasındaki en temel bileşen co2 olacağından fikir verebilirim. ö.m atacağım.
o şekilde uygularsanız daha gelişimi renkleri güzel bitkilerle görsel keyfinizi yaşarsınız. şimdiden kolay gelsin.
[/QUOTE]
8 Lt'lik co2 tüpüm var şuan faaliyette yanlız fotograflama fırsatım olmamıştı kısa süre içerisinde paylaşırım İnşallah [:)]
Kolay gelsin[:)][:)]
150*50*50 Bitkili (new Tank)
[QUOTE=renoibo]
Maşallah ,,Özellikle şu poz yeter ,,Tebrikler.
Öncelikle büyük tanklar büyük meşakkat istiyorlar emeğiniz aşikar , hobi keyif işidir [:iyi:]
mutlaka artıları eksileri olur zamanlada tank oturdukça ki en az 6ay gibi bir süredir , bitkili tankları deneyimleyip zaman zaman farklılarıda insan istiyor baştan büyük tank güzel olmuş her türle ilginize göre dönüşebilir.
hightec biraz zorlasa da olabilir ekipman vs den dolayıdır.
Lowteche göre belirlenecek bitkiler ile de güzel formlar elde edebilirsiniz .
Lowtechtede olabilen ama büyük tanklara da yakışan Echinodorus Red Rubin Sword gibi türler eklenirse dahada hoş görüntü elde edilir.
Özellikle sağa ve sola eklenebilir.
Örnek sağdaki bitkidir.Orçun beyin discus tankından örnek göstereyim.Epey büyüyebilen türdür.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=coBqzDhYbSM[/VID]
Birde sağdaki küçük kaya ile büyük arasına bir Nymphaea Lotus Zenkeri de hoş olabilir uzun allarından yükselen büyük yapraklarla doygunluk verebilir.
örnek
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=LDmJkw5cRHs[/VID]
[/QUOTE]
Öncelikle ilginize Teşekkür ederim [:)]
Saolsun hem formdan hemde yanımda olan arrkadaşlarımda bitki için gerçekten yardım ediyor , Yanlız 400 Lt olması bitkili için gerçekten meşakkatli ve suyun stabilize etmek gerçekten benim açımdan zor oluyor . Sizinde örnekte vermiş oldugunuz Echinodorus Red Rubin Sword çok şık ve renk katıyor seçeneklerimin arasına kesinlikle ekleyecegim . Suyun biraz daha oturmasını bekliyorum ve bitki için gerçekten çok okuyorum ve okudukça eksik olan ekipmanları teker teker edinmeye çalışıyorum .Dediginiz gibi biraz sabrederek 400 lt'lik güzel bir bitki tankı sahibi olacagım İnşallah [:)][EDIT]Kuasar4,2016-11-26 14:56:48[/EDIT]
[QUOTE=renoibo]
Maşallah ,,Özellikle şu poz yeter ,,Tebrikler.
Öncelikle büyük tanklar büyük meşakkat istiyorlar emeğiniz aşikar , hobi keyif işidir [:iyi:]
mutlaka artıları eksileri olur zamanlada tank oturdukça ki en az 6ay gibi bir süredir , bitkili tankları deneyimleyip zaman zaman farklılarıda insan istiyor baştan büyük tank güzel olmuş her türle ilginize göre dönüşebilir.
hightec biraz zorlasa da olabilir ekipman vs den dolayıdır.
Lowteche göre belirlenecek bitkiler ile de güzel formlar elde edebilirsiniz .
Lowtechtede olabilen ama büyük tanklara da yakışan Echinodorus Red Rubin Sword gibi türler eklenirse dahada hoş görüntü elde edilir.
Özellikle sağa ve sola eklenebilir.
Örnek sağdaki bitkidir.Orçun beyin discus tankından örnek göstereyim.Epey büyüyebilen türdür.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=coBqzDhYbSM[/VID]
Birde sağdaki küçük kaya ile büyük arasına bir Nymphaea Lotus Zenkeri de hoş olabilir uzun allarından yükselen büyük yapraklarla doygunluk verebilir.
örnek
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=LDmJkw5cRHs[/VID]
[/QUOTE]
Öncelikle ilginize Teşekkür ederim [:)]
Saolsun hem formdan hemde yanımda olan arrkadaşlarımda bitki için gerçekten yardım ediyor , Yanlız 400 Lt olması bitkili için gerçekten meşakkatli ve suyun stabilize etmek gerçekten benim açımdan zor oluyor . Sizinde örnekte vermiş oldugunuz Echinodorus Red Rubin Sword çok şık ve renk katıyor seçeneklerimin arasına kesinlikle ekleyecegim . Suyun biraz daha oturmasını bekliyorum ve bitki için gerçekten çok okuyorum ve okudukça eksik olan ekipmanları teker teker edinmeye çalışıyorum .Dediginiz gibi biraz sabrederek 400 lt'lik güzel bir bitki tankı sahibi olacagım İnşallah [:)][EDIT]Kuasar4,2016-11-26 14:56:48[/EDIT]
İsi Dengesi
Şuan aynı problemi bende yaşıyorum 400Lt tank ta 2adet 300 waat ısıtıcı var 22.5 C geçmiyor Isıtıcı çok önemli yanlız bulundugu ortamın da (oda v.s) Isısını yükseltmeniz gerekiyor .Benim tankımın bulundugu yerde şuan ısıtma problemim oldugu için kuyruk erimesi baş gösteriyor .Kısa vadede ısı problemini halledin balıklarda yeni hastalıklar baş gösterebilir Allah muhafaza ..
Şuan aynı problemi bende yaşıyorum 400Lt tank ta 2adet 300 waat ısıtıcı var 22.5 C geçmiyor Isıtıcı çok önemli yanlız bulundugu ortamın da (oda v.s) Isısını yükseltmeniz gerekiyor .Benim tankımın bulundugu yerde şuan ısıtma problemim oldugu için kuyruk erimesi baş gösteriyor .Kısa vadede ısı problemini halledin balıklarda yeni hastalıklar baş gösterebilir Allah muhafaza ..
150*50*50 Bitkili (new Tank)
[QUOTE=19real19today]Massallah cok guzel olmus ustam eline koluna saglik [/QUOTE]
Teşekkür ederim [:)]
Bir meraktır başladık hocam Güzel oluyor lakin gerçekten yorucu oluyor Rabbim yardım etsin [:)][:)][EDIT]Kuasar4,2016-11-25 21:38:25[/EDIT]
[QUOTE=19real19today]Massallah cok guzel olmus ustam eline koluna saglik [/QUOTE]
Teşekkür ederim [:)]
Bir meraktır başladık hocam Güzel oluyor lakin gerçekten yorucu oluyor Rabbim yardım etsin [:)][:)][EDIT]Kuasar4,2016-11-25 21:38:25[/EDIT]
150*50*50 Bitkili (new Tank)
[QUOTE=bratislara]akvaryum hobisinin hakkini vermissiniz cok begendimi belirtmek istiyorum , saglikli hobiler diliyorum :)[/QUOTE]
Teşekkür ederim Yorumlarınız beni daha çok bağlıyor bu hobiye[:)]
[QUOTE=erdemoguz]Merhaba detaylı anlatımınız ve güzel kurulumunuz için tebrik ederim. Nacizane iki önerim olacak. Ortadaki kaya yerine o alana güzel bir kök daha yakışırmış. Bir de karışık çöpçüler yerine 10'lu 15'li tek tür çöpçü kolonisinin seyrine de doyum olmaz diye düşündüm. Eleştiri değil kendimce kıyaslama diyeyim. [:)] Başka söylenecek bir şey yok herşey çok güzel. [:)][:iyi:][:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim[:)]
Aslında daha akvaryum siparişini vermeden aklımda dekorla ilgili akvaryumun tam ortasına merkezi bir yapı koymak istedim .Zemin bitkileri ile kayanın altındaki boşluktan öne dogru uzatıp sanki bir mağara hissiyati vermek istiyorum ve derinligide bu şekilde elde edeceğim İnşallah
Çöpçüler için tek bir koloni dediginiz gibi güzel bir görüntü oluşturacaktir.Bundan sonra tek bi tür üzerinden yürümeyi deneyecegim.
Takipte kalın [:)]
[QUOTE=bratislara]akvaryum hobisinin hakkini vermissiniz cok begendimi belirtmek istiyorum , saglikli hobiler diliyorum :)[/QUOTE]
Teşekkür ederim Yorumlarınız beni daha çok bağlıyor bu hobiye[:)]
[QUOTE=erdemoguz]Merhaba detaylı anlatımınız ve güzel kurulumunuz için tebrik ederim. Nacizane iki önerim olacak. Ortadaki kaya yerine o alana güzel bir kök daha yakışırmış. Bir de karışık çöpçüler yerine 10'lu 15'li tek tür çöpçü kolonisinin seyrine de doyum olmaz diye düşündüm. Eleştiri değil kendimce kıyaslama diyeyim. [:)] Başka söylenecek bir şey yok herşey çok güzel. [:)][:iyi:][:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim[:)]
Aslında daha akvaryum siparişini vermeden aklımda dekorla ilgili akvaryumun tam ortasına merkezi bir yapı koymak istedim .Zemin bitkileri ile kayanın altındaki boşluktan öne dogru uzatıp sanki bir mağara hissiyati vermek istiyorum ve derinligide bu şekilde elde edeceğim İnşallah
Çöpçüler için tek bir koloni dediginiz gibi güzel bir görüntü oluşturacaktir.Bundan sonra tek bi tür üzerinden yürümeyi deneyecegim.
Takipte kalın [:)]
150*50*50 Bitkili (new Tank)
Teşekkür ederim hocam Saol :)Sende bi tank kurda yardıma gelelim :)
Teşekkür ederim hocam Saol :)Sende bi tank kurda yardıma gelelim :)
60x40x40h High-tech İlk Kurulum Ada Style
Yeni kurulumunuz hayırlı olsun Gerçekten şık bir çalışma [:)] Benimde nacizane tavsiyem Derinlik katabilecek çöl kütügü gibi bir aksesuarla şahane olacaktır İnşallah [:)][EDIT]Kuasar4,2016-11-25 00:55:50[/EDIT]
Yeni kurulumunuz hayırlı olsun Gerçekten şık bir çalışma [:)] Benimde nacizane tavsiyem Derinlik katabilecek çöl kütügü gibi bir aksesuarla şahane olacaktır İnşallah [:)][EDIT]Kuasar4,2016-11-25 00:55:50[/EDIT]
150*50*50 Bitkili (new Tank)
[QUOTE=Umutgrs]Büyük tankı zapt etmek zor olmalı inşallah istediğin gibi olur[/QUOTE]
Umutgrs Teşekkür ederim
Gerçekten beni zorluyor Hele bide ofiste ise ekstra mesai gerekiyor Su degerleri ve bitki habitatı oturdugu taktirde daha az ugraşla daha çok keyif yapacagım inşallah [:)][:)]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar yeni kurulumunuz akvaryumnuz hayırlı olsun güle güle kullanın çok güzel [:iyi:] [:nazar:] Akvaryumda taç kapak kullanıldığınıda düşünürsek bu boyutlardaki akvaryumun yüksekliğinin ( h ) En az bir 60 cm olması lazım biraz basık kalmış bu yükseklikte. Akvaryum ön camı veya camları Ekstra clearmı acaba ?
Bitkileriniz tam oturduğunda birazda boylandığında çok daha güzel bir görüntü ortaya çıkacak gibi [:)] [:iyi:][/QUOTE]
[URL]Kınayu[/URL] Teşekkür ederim [:)]
Dedigim gibi açıkçası tankın bitkili ve aydınlatmanın florosan tercihi olması ışıktan maksimum faydalanmak için 50 cm geregi duydum .Bilmiyorum alıştıkça aslında 50 cm çok çok ideal geliyor [:)]
Ekstra clearın 500 600 Lt'den sonra net fark görülebilgini duymuştum .Cam konusunda o kadar hassas olmadım açıkçası 10mm standart cam beni tatmin etti [:)]
İnşallah bu işin en zor tarafı sabretmek bekliyorum Allah yardımcımız olsun [:)]
[QUOTE=furrion]Hayırlı olsun , öndeki ufak taşlar hariç çok iyi gidiyor.[/QUOTE]
furrion Teşekkür ederim [:)]
Hangi ufak taşlar kum üzerinde olanlarmı makarna taşı diye tabir ettiklerimiz mi ?[EDIT]Kuasar4,2016-11-25 16:41:48[/EDIT]
[QUOTE=pekozgur]Hoş bir kurulum olmuş. Bu hacimde zor ve ileri seviye bitkiler beklemiyordum zaten dolayısı ile elodea ve subulata görmek normal geldi, araya bir iki cryptocoryne ve bacopa da eklerseniz daha güzel duracaktır. Ayrıca köklere de java fern tutturursanız ileride çok güzel bir görünüm elde edersiniz.
Kullandığınız dış filtre hacminiz için yetersiz kalacak ilerde çünkü dekorunuz kalabalık. Tavsiyem 1000-1200lt/saat debisi olan bir de iç filtre ekleyerek akıntıyı arttırmanız olur. Görüntüsü hoş olmayacaktır ancak sizin durumunuzda şart gibi bir şey.
Işıklandırma ve tabanınızı göz önünde bulundurarak sağlam bir yosun yiyici ekip kurmanızı tavsiye ediyorum. SAE, cüce vatoz ve bol miktarda otocat ile amano karidesi edinin derim. En az 10'ar tane otocat ve amano, 4-5 sae 4-5 cüce vatoz olsun mutlaka. Yoksa ileride yosun ile başınız çok derde girer. Ayrıca düzenli olarak gluteraldehit içeren yosun önleyici kullanmaya şimdiden başlayın ki sorun olmasın. En bilineni Seachem Excel'dir bu arada.
Canlı olarak ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ancak tetra türleri ile birlikte çok büyük olmayan ve sürü davranışı gösteren bir tür eklerseniz seyri keyifli bir akvaryum olur.
Çıktığınız yolda başarılar dilerim. [/QUOTE]
pekozgur Teşekkür ederim [:)]
Öncelikle hepsini teker teker elimden geldigince uygulayacagım İnşallah
Bitkili tanka bilgi vge tecrübe eksikligiyle gerekenden yavaş gidiyorum ki yanlış bir adımda hevesim kaçmasın toparlaması kolay olsun diye Yanlız Köklere java fern hep hayalimdeydi su dengeleri oturur oturmaz ilk yapıcaklarım arasında :)
Evet dış filtrem gerçekten çok yetersizdi daha önce Dophin den memnun kaldıgım için Dophin c-2400 edindim Debisi gerçekten güzel ve bi kaç aparatla filtreden gelen suyu ufak sirkilasyon oluşturmaya çalıştım. Yanlız malumunuz melekler sirkilasyondan hiç haz etmiyorlar Tek çözüm haftalık dip çekimi gibi gözüküyor .
Başından beri gerek formlar gerekse hobici arkadaşlarımdan duyduklarımla en korktugum konu yosun 7 cüce vatozum var cüze vatoz üzerinden yürümeyi düşünüyorum .Daha önce hiç yosun önleyici kullanmadım verdiginiz markaları gözden geçirip edinicegim İnşallah :)
Nadir melekler çok ilgimi çekiyor Sade bir melek akvaryumu düşünüyorum ileride karışık bi amazon tankı düşünebilirim .[:)]
[QUOTE=Umutgrs]Büyük tankı zapt etmek zor olmalı inşallah istediğin gibi olur[/QUOTE]
Umutgrs Teşekkür ederim
Gerçekten beni zorluyor Hele bide ofiste ise ekstra mesai gerekiyor Su degerleri ve bitki habitatı oturdugu taktirde daha az ugraşla daha çok keyif yapacagım inşallah [:)][:)]
[QUOTE=Kınayu]Selamlar yeni kurulumunuz akvaryumnuz hayırlı olsun güle güle kullanın çok güzel [:iyi:] [:nazar:] Akvaryumda taç kapak kullanıldığınıda düşünürsek bu boyutlardaki akvaryumun yüksekliğinin ( h ) En az bir 60 cm olması lazım biraz basık kalmış bu yükseklikte. Akvaryum ön camı veya camları Ekstra clearmı acaba ?
Bitkileriniz tam oturduğunda birazda boylandığında çok daha güzel bir görüntü ortaya çıkacak gibi [:)] [:iyi:][/QUOTE]
[URL]Kınayu[/URL] Teşekkür ederim [:)]
Dedigim gibi açıkçası tankın bitkili ve aydınlatmanın florosan tercihi olması ışıktan maksimum faydalanmak için 50 cm geregi duydum .Bilmiyorum alıştıkça aslında 50 cm çok çok ideal geliyor [:)]
Ekstra clearın 500 600 Lt'den sonra net fark görülebilgini duymuştum .Cam konusunda o kadar hassas olmadım açıkçası 10mm standart cam beni tatmin etti [:)]
İnşallah bu işin en zor tarafı sabretmek bekliyorum Allah yardımcımız olsun [:)]
[QUOTE=furrion]Hayırlı olsun , öndeki ufak taşlar hariç çok iyi gidiyor.[/QUOTE]
furrion Teşekkür ederim [:)]
Hangi ufak taşlar kum üzerinde olanlarmı makarna taşı diye tabir ettiklerimiz mi ?[EDIT]Kuasar4,2016-11-25 16:41:48[/EDIT]
[QUOTE=pekozgur]Hoş bir kurulum olmuş. Bu hacimde zor ve ileri seviye bitkiler beklemiyordum zaten dolayısı ile elodea ve subulata görmek normal geldi, araya bir iki cryptocoryne ve bacopa da eklerseniz daha güzel duracaktır. Ayrıca köklere de java fern tutturursanız ileride çok güzel bir görünüm elde edersiniz.
Kullandığınız dış filtre hacminiz için yetersiz kalacak ilerde çünkü dekorunuz kalabalık. Tavsiyem 1000-1200lt/saat debisi olan bir de iç filtre ekleyerek akıntıyı arttırmanız olur. Görüntüsü hoş olmayacaktır ancak sizin durumunuzda şart gibi bir şey.
Işıklandırma ve tabanınızı göz önünde bulundurarak sağlam bir yosun yiyici ekip kurmanızı tavsiye ediyorum. SAE, cüce vatoz ve bol miktarda otocat ile amano karidesi edinin derim. En az 10'ar tane otocat ve amano, 4-5 sae 4-5 cüce vatoz olsun mutlaka. Yoksa ileride yosun ile başınız çok derde girer. Ayrıca düzenli olarak gluteraldehit içeren yosun önleyici kullanmaya şimdiden başlayın ki sorun olmasın. En bilineni Seachem Excel'dir bu arada.
Canlı olarak ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ancak tetra türleri ile birlikte çok büyük olmayan ve sürü davranışı gösteren bir tür eklerseniz seyri keyifli bir akvaryum olur.
Çıktığınız yolda başarılar dilerim. [/QUOTE]
pekozgur Teşekkür ederim [:)]
Öncelikle hepsini teker teker elimden geldigince uygulayacagım İnşallah
Bitkili tanka bilgi vge tecrübe eksikligiyle gerekenden yavaş gidiyorum ki yanlış bir adımda hevesim kaçmasın toparlaması kolay olsun diye Yanlız Köklere java fern hep hayalimdeydi su dengeleri oturur oturmaz ilk yapıcaklarım arasında :)
Evet dış filtrem gerçekten çok yetersizdi daha önce Dophin den memnun kaldıgım için Dophin c-2400 edindim Debisi gerçekten güzel ve bi kaç aparatla filtreden gelen suyu ufak sirkilasyon oluşturmaya çalıştım. Yanlız malumunuz melekler sirkilasyondan hiç haz etmiyorlar Tek çözüm haftalık dip çekimi gibi gözüküyor .
Başından beri gerek formlar gerekse hobici arkadaşlarımdan duyduklarımla en korktugum konu yosun 7 cüce vatozum var cüze vatoz üzerinden yürümeyi düşünüyorum .Daha önce hiç yosun önleyici kullanmadım verdiginiz markaları gözden geçirip edinicegim İnşallah :)
Nadir melekler çok ilgimi çekiyor Sade bir melek akvaryumu düşünüyorum ileride karışık bi amazon tankı düşünebilirim .[:)]
150*50*50 Bitkili (new Tank)
Kınayu Teşekkür ederim :) Açıkçası tankım bitkili olacagı için 50 cm geçmemesini özellikle istedim çünki aydınlatmayı florosan ile saglıyorum ve en iyi verim için tercihimi 50 cm den yana kullandım İnşallah hayırlısı olur :)
[EDIT]Kuasar4,2016-11-24 23:14:19[/EDIT]
Kınayu Teşekkür ederim :) Açıkçası tankım bitkili olacagı için 50 cm geçmemesini özellikle istedim çünki aydınlatmayı florosan ile saglıyorum ve en iyi verim için tercihimi 50 cm den yana kullandım İnşallah hayırlısı olur :)
[EDIT]Kuasar4,2016-11-24 23:14:19[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Elyaf kocoglu, 12:54
Filtreleme Seçenekleri - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
Levent balık,
Koksal Gurkan,
sina cen,
Hoppala,
efkango,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Jaredped,
mehaniches_ksmt,
Akvaryumcu_Doru,
yyiImaz,
Kınayu,
nazemert1,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
yeekim,
MuratOzdemir,
yokte,
0rnn,
aupqua,
Umutoty,
recebbilge,
bgavare,
Aporetti,
Hidro Dinamik,
LeafyAqua,
isssmailak,
ahmetfiratozkaya,
tarikyksl,
omarfako2,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
