ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
jacopman
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
22
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Nisan 2017 10:47
Son Ziyaret:
02 Ocak 2018 01:58
Toplam Mesaj:
69 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Jacopman
Doğum Tarihi:
12 Eylül 1992
Yaş:
33
İl:
Adana
Meslek:
Avukat
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yakup KONAK
SON 10 MESAJI
Gübreleme Sonrası Bulanıklık
[QUOTE=centerboys]
Reeflowers ürünleri kullanıyorum üzerindeki yazan doz kadar.[/QUOTE]
Su değişimi yap ve demir hiç verme, bi gözlem yapın sonuç en olacak. Seninle aynı Ürünü kullanıyormuşuz. Reeflowers'in demiri yoğundur. Azar azar hafta günlerine yayarak veriyorum. Şu an problemim çözüldü benim. Dikkat ederseniz akvaryumlarımızda ki bulanıklık ikimizde de aynı... Ve ikimizde ki gübre de aynı..
[QUOTE=centerboys]
Reeflowers ürünleri kullanıyorum üzerindeki yazan doz kadar.[/QUOTE]
Su değişimi yap ve demir hiç verme, bi gözlem yapın sonuç en olacak. Seninle aynı Ürünü kullanıyormuşuz. Reeflowers'in demiri yoğundur. Azar azar hafta günlerine yayarak veriyorum. Şu an problemim çözüldü benim. Dikkat ederseniz akvaryumlarımızda ki bulanıklık ikimizde de aynı... Ve ikimizde ki gübre de aynı..
Gübreleme Sonrası Bulanıklık
[QUOTE=centerboys][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82926/050620170032361.jpg[/IMG]
Son durum bu şekilde nasıl giderebilirim bu bulanıklığı 3 gün önce yüzde 80 su değişimi yaptım tekrar bulandı.[/QUOTE]
Marka gübrelerden mi kullanıyorsun, ev yapımı gübrelerden mi kullanıyorsun, Mikro ve Demiri ne kadar veriyorsun? Bak ben Fertigesin gübresini kullanıyordum, demiri 4mm verdiğim zaman su bulanıyor, lakin her gün 1,5 ml, 1,5ml verince bulanıklık problemim kalmadı.
[QUOTE=centerboys][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/82926/050620170032361.jpg[/IMG]
Son durum bu şekilde nasıl giderebilirim bu bulanıklığı 3 gün önce yüzde 80 su değişimi yaptım tekrar bulandı.[/QUOTE]
Marka gübrelerden mi kullanıyorsun, ev yapımı gübrelerden mi kullanıyorsun, Mikro ve Demiri ne kadar veriyorsun? Bak ben Fertigesin gübresini kullanıyordum, demiri 4mm verdiğim zaman su bulanıyor, lakin her gün 1,5 ml, 1,5ml verince bulanıklık problemim kalmadı.
Gübreleme Sonrası Bulanıklık
[QUOTE=centerboys]
Olabilir günlük kullanım yaptığım için farketmek zor .[/QUOTE]
Sizde bir deneyin derim. Demir hiç vermeyin diğer npk lari verin. Sonuç ne olacak görelim.
[QUOTE=centerboys]
Olabilir günlük kullanım yaptığım için farketmek zor .[/QUOTE]
Sizde bir deneyin derim. Demir hiç vermeyin diğer npk lari verin. Sonuç ne olacak görelim.
Gübreleme Sonrası Bulanıklık
[QUOTE=centerboys]Aynı sorunu bende yaşıyorum , akvaryum resmen mahvoldu el yapımı gübre kullanırken sorun yoktu reeflowers ürünleri aldım sonra başladı bulanıklık nitrat ve fosfatdan dolayı zannediyorum .[/QUOTE]
Ben demir gübresinden kaynaklandığını düşünüyorum. Çünkü demiri hiç katmadığım zaman hiç problem yaşamadım.
[QUOTE=centerboys]Aynı sorunu bende yaşıyorum , akvaryum resmen mahvoldu el yapımı gübre kullanırken sorun yoktu reeflowers ürünleri aldım sonra başladı bulanıklık nitrat ve fosfatdan dolayı zannediyorum .[/QUOTE]
Ben demir gübresinden kaynaklandığını düşünüyorum. Çünkü demiri hiç katmadığım zaman hiç problem yaşamadım.
145 Cm 60 Cm 30 Cm Bitkili Tank Aydınlatması
Selamlar Uzunluk 145 Cm, Genişlik 60 cm, Yüksekliğin ise 30 cm olduğu ince tasarımlı (yüksek olmayan) bir akvaryumum var. İçerisinde Cuba, Moss Çeşitleri, ve Monte Carlo bitkileri mevcut. Bu boyutlarda bir akvaryum için nasıl bir aydınlatma kullanmalıyım? High Tech olarak ileride başka türlerde büyüteceğim ve bitki yoğunluğum çok fazla olacaktır.
Litre başı hesabına göre iki adet Sylvania Aquastar T5 145 cm 80W alırsam toplamda 160W'lık bir ışık ediyor. Balans ve Reflektörleri de kattık mı bu iş tamamdır diyebilir miyiz?
Ek olarak Power ledler ile T5, T8 gibi floransan ışıklandırmalarında hangisi galip gelmektedir?
Teşekkür Ederim.
Selamlar Uzunluk 145 Cm, Genişlik 60 cm, Yüksekliğin ise 30 cm olduğu ince tasarımlı (yüksek olmayan) bir akvaryumum var. İçerisinde Cuba, Moss Çeşitleri, ve Monte Carlo bitkileri mevcut. Bu boyutlarda bir akvaryum için nasıl bir aydınlatma kullanmalıyım? High Tech olarak ileride başka türlerde büyüteceğim ve bitki yoğunluğum çok fazla olacaktır.
Litre başı hesabına göre iki adet Sylvania Aquastar T5 145 cm 80W alırsam toplamda 160W'lık bir ışık ediyor. Balans ve Reflektörleri de kattık mı bu iş tamamdır diyebilir miyiz?
Ek olarak Power ledler ile T5, T8 gibi floransan ışıklandırmalarında hangisi galip gelmektedir?
Teşekkür Ederim.
Sizce Bu Işıklandırma Yeterli Mi?
Selamlar
Akvaryumum ince yüksek olmayan slim bir tasarıma sahip. Su yüksekliği sadece 25cm [:)]
Belirli bir alanda Cuba bitkilerimi yetiştirmek için amatör olarak aşağıda resmi bulunan ışıklandırmayi yaptım. Akvaryumun 20 cm üzerinden ışığı veriyorum. Her biri 10w link 6500K 10 adet power led bağladım. Lakin voltajı az verdiğinden her biri ortalama 6w gibi bir değerde çalışıyor.
Sizce bu ışıklandırma yeterli mi? Yada çok fazla mı? Birde mosslara da bu ışık vuruyor ve mosslarin üzerinde pamuksu hafif beyaz bir tabaka var gibi. Sebebi bu mu acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196272/020620171018491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196272/020620171019241.jpg[/IMG]
Selamlar
Akvaryumum ince yüksek olmayan slim bir tasarıma sahip. Su yüksekliği sadece 25cm [:)]
Belirli bir alanda Cuba bitkilerimi yetiştirmek için amatör olarak aşağıda resmi bulunan ışıklandırmayi yaptım. Akvaryumun 20 cm üzerinden ışığı veriyorum. Her biri 10w link 6500K 10 adet power led bağladım. Lakin voltajı az verdiğinden her biri ortalama 6w gibi bir değerde çalışıyor.
Sizce bu ışıklandırma yeterli mi? Yada çok fazla mı? Birde mosslara da bu ışık vuruyor ve mosslarin üzerinde pamuksu hafif beyaz bir tabaka var gibi. Sebebi bu mu acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196272/020620171018491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196272/020620171019241.jpg[/IMG]
Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ?
Sizi tebrik ederim. Yılmadan usanmadan her soruya cevap vermişsiniz. Tüm konuları okudum Özellik Dropchecker çok dikkatimi çekti. Ek olarak gübre dozunu 1000 ml için 40 doza getirdiğimiz de herhangi bir hata vermiyor. Aşağıda Estimative İndex seçeneği seçili, ve sol kısımda Dose these levels 2-4 times a week for
"EI. Classic EI depends on good CO2, good circulation, and regular water changes. Light past moderation is not so important." Yazıyor.. yani bu çözeltiyi haftada 2,3 veya 4 kez her seferinde 40 ml ver ve her seferinde suya 7.5ppm bundan girecek diyor ve Su değişimi yap diyor. Yani İE sistemini ve gübre miktarını otomatik veriyor bize ppm cinsinden olsun kaç kez verileceği yönünden olsun doğru anlamış mıyım?
Sizi tebrik ederim. Yılmadan usanmadan her soruya cevap vermişsiniz. Tüm konuları okudum Özellik Dropchecker çok dikkatimi çekti. Ek olarak gübre dozunu 1000 ml için 40 doza getirdiğimiz de herhangi bir hata vermiyor. Aşağıda Estimative İndex seçeneği seçili, ve sol kısımda Dose these levels 2-4 times a week for
"EI. Classic EI depends on good CO2, good circulation, and regular water changes. Light past moderation is not so important." Yazıyor.. yani bu çözeltiyi haftada 2,3 veya 4 kez her seferinde 40 ml ver ve her seferinde suya 7.5ppm bundan girecek diyor ve Su değişimi yap diyor. Yani İE sistemini ve gübre miktarını otomatik veriyor bize ppm cinsinden olsun kaç kez verileceği yönünden olsun doğru anlamış mıyım?
Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ?
Emrah bey;
Bu güzel paylaşımları bizlere sunduğunuz için size teşekkürlerimi sunuyorum. Şu an kafamda onlarca soru var. Hangisinden başlayacağım bilmiyorum.
1) İE yöntemi ile içerik tahmin yöntemi aynı mı?
2) Bu yöntemde Co2 ve Gübreleme bolca verilmekte mi?
3) Örnek olarak 200 Litrelik bir Cuba tankı için İE yöntemi nasıl olmalıdır?
4) Bu yöntem ile hangi gübreden, hangi günlerde kaç PPM olacak şekilde verilmelidir?
5) İE yöntemi ile ışıklandırma arasında bağlantı var gibi duruyor bu yöntem ile günlük ışıklandırma kaç saat olmalıdır?
6) Co2 bu yöntem de 7/24 saat verecek miyiz saniyede kaç kabarcık verilmesi uygundur?
7) Su değişimleri tamamen mi yoksa yüzde olarak mı yapılmaktadır.
8) Yapılan su değişiminde taze akan soğuk şebeke suyunun bitkiler üzerinde olumsuz etkisi var mıdır?
9) Rotala Butterfly sitesinde verilen gübre ayarlamasında K2SO4 için 1000 ML solisyona 20 ML dozaj dediğimiz zaman neden " The solubility of K at room temperature is 120. You should adjust your dose." uyarısı gelir doğru dozaj kaç olmalıdır?
Emrah bey;
Bu güzel paylaşımları bizlere sunduğunuz için size teşekkürlerimi sunuyorum. Şu an kafamda onlarca soru var. Hangisinden başlayacağım bilmiyorum.
1) İE yöntemi ile içerik tahmin yöntemi aynı mı?
2) Bu yöntemde Co2 ve Gübreleme bolca verilmekte mi?
3) Örnek olarak 200 Litrelik bir Cuba tankı için İE yöntemi nasıl olmalıdır?
4) Bu yöntem ile hangi gübreden, hangi günlerde kaç PPM olacak şekilde verilmelidir?
5) İE yöntemi ile ışıklandırma arasında bağlantı var gibi duruyor bu yöntem ile günlük ışıklandırma kaç saat olmalıdır?
6) Co2 bu yöntem de 7/24 saat verecek miyiz saniyede kaç kabarcık verilmesi uygundur?
7) Su değişimleri tamamen mi yoksa yüzde olarak mı yapılmaktadır.
8) Yapılan su değişiminde taze akan soğuk şebeke suyunun bitkiler üzerinde olumsuz etkisi var mıdır?
9) Rotala Butterfly sitesinde verilen gübre ayarlamasında K2SO4 için 1000 ML solisyona 20 ML dozaj dediğimiz zaman neden " The solubility of K at room temperature is 120. You should adjust your dose." uyarısı gelir doğru dozaj kaç olmalıdır?
Gübreleme Sonrası Bulanıklık
[QUOTE=lizuferum]Son günlerde ben de yaşıyorum, siz benden önce davranıp konu açmışsınız. Hangi gübreden kaynaklandığını bulmak için 2-3 haftadır deneme yapıyordum, reeflowers demir gübresini dıy npk ile kullandığımda aynı sorunu yaşıyorum. Demir gübresi eklemeyince beyazlaşma olmuyor suda. Demir gübresini takip etmenizi öneririm.[/QUOTE]
Aynı şeyi dün akşam bir kaç dostumdan da işittim, ve tamamen su değişimi yapıp sadece NPK ları verdim, hali hazırda demir gübresi eklemesi yapmadım. Eve geçice sonucu çok merak ediyorum..
[QUOTE=lizuferum]Son günlerde ben de yaşıyorum, siz benden önce davranıp konu açmışsınız. Hangi gübreden kaynaklandığını bulmak için 2-3 haftadır deneme yapıyordum, reeflowers demir gübresini dıy npk ile kullandığımda aynı sorunu yaşıyorum. Demir gübresi eklemeyince beyazlaşma olmuyor suda. Demir gübresini takip etmenizi öneririm.[/QUOTE]
Aynı şeyi dün akşam bir kaç dostumdan da işittim, ve tamamen su değişimi yapıp sadece NPK ları verdim, hali hazırda demir gübresi eklemesi yapmadım. Eve geçice sonucu çok merak ediyorum..
Gübreleme Sonrası Bulanıklık
Hafta sonuna kadar bekleyeceğim üstadım. Bakalım sonuç ne olacak.
Hafta sonuna kadar bekleyeceğim üstadım. Bakalım sonuç ne olacak.
SON MESAJLAR
- Su Yosunu Cyber_Scout, 00:39
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 23:42
Hastalıklar ve İlaçlar - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
tukabu,
Sarp___.......,
MiSoSiKiaN,
Malawi market,
sina cen,
ByOscar:),
bendeniztayfun,
JujuSeri,
SinanBulut,
EKAR,
OKIRATLI,
Kınayu,
florasan,
0rnn,
Sungurr,
ozksrt,
Kuduoglu,
Urar,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
Ancalagon,
yeekim,
osmandbnl,
osmangunay,
Metinmert Yiğit,
epidosin,
Hidro Dinamik,
CevdetSERBEST,
ozherele_bpoi,
Tortuga7,
NightWist,
Fatih_hakankaan,
portre,
ozherele_zfPa,
CoryCory,
CagriTURK,
tunahannn28,
ternapi,
ALTEMUR,
RecepOnar,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
