ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
KaanKurtulan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Nisan 2017 09:52
Son Ziyaret:
12 Ocak 2019 18:02
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kaan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kaan
SON 7 MESAJI
Hangi Dış Filtreyi Almalıyım
Benim 30 lt bir akvaryumum var Nano tank ve 6 tane balık yaşıyor. Gerçi sayı az görüne bilir ama bu tank ta kullandığım Fluval 106 filtre bu tanka baya bi fazla bilemi. İnanılmaz güçlü debisi var bu yüzden musluğunu kısmak zorunda kalıyorum. Yoksa balıklarım sersem oluyor. Filtrenin içi full dolu girişte 4 adet fluval filtre süngeri +alt kat tabanda fluval orjinal filtre elyafı+üstte bio seramik+2. katta tekrar elyaf+Fluval zeocarb+filtre süngeri şeklinde yerleşim yaptım ve çok memnunum. 6 ay filtreye dokunmasam oluyor. Günde 7 saat çalışmasıda kafi daha fazlası canlıları yoruyor. Tek sevmediğimşey filtere boruları çok kalın ve emiş borusuyla akış borusuda buna binaen çok kalın ve kaba. Bunun haricinde sevmediğim hiç birşeyi yok. Su sızdırması sadece ilk çalışmada kontrol et iç conta iyi oturmuşsa sorun olmuyor.Yanlız tekrar söylüyorum küçük nano akvaryumlar için biraz fazla güçlü büyük akvaryumlar için tercih edilebilir bence. Özellikle tuzlu su akvaryumlarına öneririm. Bu arada malzeme kalitesi çok güzel bunu belirtmeden geçmiycem. Habide en çok can sıkan yanı. Filtreyi değiştirirken conta sağlam tutuğundan başlık kısmı çok zor ayrılıyor. Keşke üste bitane elle tutma nok tası veya kova askısı gibi birşey yapsalarmış. Neyse sonuç çok güzel bir ürün 100 lt akvaryuma göre diyorlar ama bana sorarsan gönül rahatlığıyla 150 - 170 lt kadar kullanabilirsin. Benden bukadar. akvaryum forumda iyi eğlenceler dilerim.[:)]
Benim 30 lt bir akvaryumum var Nano tank ve 6 tane balık yaşıyor. Gerçi sayı az görüne bilir ama bu tank ta kullandığım Fluval 106 filtre bu tanka baya bi fazla bilemi. İnanılmaz güçlü debisi var bu yüzden musluğunu kısmak zorunda kalıyorum. Yoksa balıklarım sersem oluyor. Filtrenin içi full dolu girişte 4 adet fluval filtre süngeri +alt kat tabanda fluval orjinal filtre elyafı+üstte bio seramik+2. katta tekrar elyaf+Fluval zeocarb+filtre süngeri şeklinde yerleşim yaptım ve çok memnunum. 6 ay filtreye dokunmasam oluyor. Günde 7 saat çalışmasıda kafi daha fazlası canlıları yoruyor. Tek sevmediğimşey filtere boruları çok kalın ve emiş borusuyla akış borusuda buna binaen çok kalın ve kaba. Bunun haricinde sevmediğim hiç birşeyi yok. Su sızdırması sadece ilk çalışmada kontrol et iç conta iyi oturmuşsa sorun olmuyor.Yanlız tekrar söylüyorum küçük nano akvaryumlar için biraz fazla güçlü büyük akvaryumlar için tercih edilebilir bence. Özellikle tuzlu su akvaryumlarına öneririm. Bu arada malzeme kalitesi çok güzel bunu belirtmeden geçmiycem. Habide en çok can sıkan yanı. Filtreyi değiştirirken conta sağlam tutuğundan başlık kısmı çok zor ayrılıyor. Keşke üste bitane elle tutma nok tası veya kova askısı gibi birşey yapsalarmış. Neyse sonuç çok güzel bir ürün 100 lt akvaryuma göre diyorlar ama bana sorarsan gönül rahatlığıyla 150 - 170 lt kadar kullanabilirsin. Benden bukadar. akvaryum forumda iyi eğlenceler dilerim.[:)]
Paraziquantel İlacını Nerede Bulabilirim?
Sayın hakanturken108 daha net resimler aldım bu akşam resimlere dikkat ederseniz özellikle dip balıklarımda (cüce vatozlarda) gizlendiği için pek görülmemekte ben hala parazit olduğunun üstünde duruyorum. Resimleri ekliyorum.
Bu arada ilacı buldum vetedaviye başlama kararı aldım bu gece itibari ile başladım çok strese girmiyceklerini umuyorum. Pazar ana tankı ve filtreyi sterile edicem vebalıkları gözlemliycem. Umarım en kısa sürede iyileşirler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170113111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170114061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170114491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170116281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170120571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170121261.jpg[/IMG]
Ayrıca bugün dikkat ederek 2-3 balığımda beyaz veya şeffafımsı dışkı gözlemledim. Muhtwmel iç parazit kapmış olabilirler diye düşünüyorum. Bunun için 3 gün sürdüreceğim dış tedavi ardından iç parazit tedaviside uygulamayı düşünmekteyim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170136451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170138531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170141381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170142101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170136451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170151381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170152421.jpg[/IMG][EDIT]KaanKurtulan,2017-04-29 08:39:03[/EDIT]
Sayın hakanturken108 daha net resimler aldım bu akşam resimlere dikkat ederseniz özellikle dip balıklarımda (cüce vatozlarda) gizlendiği için pek görülmemekte ben hala parazit olduğunun üstünde duruyorum. Resimleri ekliyorum.
Bu arada ilacı buldum vetedaviye başlama kararı aldım bu gece itibari ile başladım çok strese girmiyceklerini umuyorum. Pazar ana tankı ve filtreyi sterile edicem vebalıkları gözlemliycem. Umarım en kısa sürede iyileşirler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170113111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170114061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170114491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170116281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170120571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170121261.jpg[/IMG]
Ayrıca bugün dikkat ederek 2-3 balığımda beyaz veya şeffafımsı dışkı gözlemledim. Muhtwmel iç parazit kapmış olabilirler diye düşünüyorum. Bunun için 3 gün sürdüreceğim dış tedavi ardından iç parazit tedaviside uygulamayı düşünmekteyim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170136451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170138531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170141381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170142101.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170136451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170151381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/290420170152421.jpg[/IMG][EDIT]KaanKurtulan,2017-04-29 08:39:03[/EDIT]
Paraziquantel İlacını Nerede Bulabilirim?
Merhaba arkadaşlar bu gun evden çıkmadan evvel biraz dikkatlice baktım ve sanırım birkaç balığım yemek yemeyi reddediyor ve sadece su yüzüne yakın bir yerde durmayı tercih ediyor. Ve bir balığımdada solungacı kıp kırmızı duruyor akvaryumda parazit kapma ihtimalleri üzerinde duruyorum. Burada okuduğum kadarı ile paraziquantelndiye bir ilaç varmış. Bunu nasıl ve nerden satın alabilirim. Ve bunu kaç lt ye ne kadar uygulamam gerekli biraz bilgi alabilirmiyim sizlerden?
Bunlar resimleri ve üstte görünen kırmızı beyaz balık belirgin biçimde solungacı kızarmıs durumda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/280420171208031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/280420171208201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/280420171208361.jpg[/IMG][EDIT]KaanKurtulan,2017-04-28 12:11:13[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar bu gun evden çıkmadan evvel biraz dikkatlice baktım ve sanırım birkaç balığım yemek yemeyi reddediyor ve sadece su yüzüne yakın bir yerde durmayı tercih ediyor. Ve bir balığımdada solungacı kıp kırmızı duruyor akvaryumda parazit kapma ihtimalleri üzerinde duruyorum. Burada okuduğum kadarı ile paraziquantelndiye bir ilaç varmış. Bunu nasıl ve nerden satın alabilirim. Ve bunu kaç lt ye ne kadar uygulamam gerekli biraz bilgi alabilirmiyim sizlerden?
Bunlar resimleri ve üstte görünen kırmızı beyaz balık belirgin biçimde solungacı kızarmıs durumda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/280420171208031.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/280420171208201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196745/280420171208361.jpg[/IMG][EDIT]KaanKurtulan,2017-04-28 12:11:13[/EDIT]
Herkese Merhaba. Küçuk Akvaryumda Su Sorunsali.
Deneyimlerimi aktarayım ; öncelikle çevremde hiçbir yerde test kiti bulamadım. Netten sipariş etmek gerekli ama çok pahalı görünüyordu bu ayki bütçem buna müsayit değil tabi[:$] Dolayısıyla bende 10 lt tankta beyazlayan suya nitrivec ekledim. Yaklasık 5 cc kadar suda bulanıklık az çözüldü lakin yeterli olmadı ve nitrivec in faidesini çok görmedim. Bende bu sabah tankın suyunu bosalttım ve tuzla ovalayarak temizledim. Temizlerken fark ettiğim şey akvaryum camında sümüksü bir mukoza mevcuttu. Tuzla güzelce ovup ekipmenlarımıda tekrar hijyene ettim. 1-2 saat evvelinde yeni su koydum ve arıtıcıyı çalıştırıp beklemeye aldım. Bakalım akşama yine beyazlama olacak mı görücem.
Diğer ana tankımda hafif sararma devam ediyor. Hatta birazdavbkoyulmaya başladı ama kokun yok gibi bişey, buda sanırım amonyak miktarıyla alakalı olabilir. Şayet küçük tankım düzelirse eğer. Balıklarımı oraya alıp suyunu tammen değiştiricem ve akvaryum kumumu oksijenli suyla dezenfekte etmeyi düşünüyorum. Bel ki bio filtre süngerlerime de oksijenli su uygulayarak sonrasında klorlu suya yatırıp amonyak ve sodyum etkisinden arındırabilirim diye düşünüyorum. Herkese güzel akvaryumlu günler dilerim.
Bu arada Vasil hocam konuma yazan ve ilgi gösteren tek sen oldun bilahare tekrar, tekrar teşekkür ederim.[:)]
Saygılar
Deneyimlerimi aktarayım ; öncelikle çevremde hiçbir yerde test kiti bulamadım. Netten sipariş etmek gerekli ama çok pahalı görünüyordu bu ayki bütçem buna müsayit değil tabi[:$] Dolayısıyla bende 10 lt tankta beyazlayan suya nitrivec ekledim. Yaklasık 5 cc kadar suda bulanıklık az çözüldü lakin yeterli olmadı ve nitrivec in faidesini çok görmedim. Bende bu sabah tankın suyunu bosalttım ve tuzla ovalayarak temizledim. Temizlerken fark ettiğim şey akvaryum camında sümüksü bir mukoza mevcuttu. Tuzla güzelce ovup ekipmenlarımıda tekrar hijyene ettim. 1-2 saat evvelinde yeni su koydum ve arıtıcıyı çalıştırıp beklemeye aldım. Bakalım akşama yine beyazlama olacak mı görücem.
Diğer ana tankımda hafif sararma devam ediyor. Hatta birazdavbkoyulmaya başladı ama kokun yok gibi bişey, buda sanırım amonyak miktarıyla alakalı olabilir. Şayet küçük tankım düzelirse eğer. Balıklarımı oraya alıp suyunu tammen değiştiricem ve akvaryum kumumu oksijenli suyla dezenfekte etmeyi düşünüyorum. Bel ki bio filtre süngerlerime de oksijenli su uygulayarak sonrasında klorlu suya yatırıp amonyak ve sodyum etkisinden arındırabilirim diye düşünüyorum. Herkese güzel akvaryumlu günler dilerim.
Bu arada Vasil hocam konuma yazan ve ilgi gösteren tek sen oldun bilahare tekrar, tekrar teşekkür ederim.[:)]
Saygılar
Herkese Merhaba. Küçuk Akvaryumda Su Sorunsali.
Hoşbuldum Va_sil bey. Henüz elimde nitrivec yok bu gun alicam ve aksama koymayi dusunuyorum. 10 lt lik bir tank. Eklemeyi unuttum öncesinde su sorunsalı için test etmem gerekli.
Flod yapmak istemiyorum. Bu yüzden buraya yazacağım. Bu konu hakkında fikirleri olanlar varsa veya ilk akvaryum hakkında fikir yada filtre dizilimi önerileri olanlar varsa lütfen fikirlerinizi belirtin. Belkide ben bişeyleri yanlış yapıyorda olabilirim. Yardım ve fikir önerileriniz bekliyorum. [:)][EDIT]KaanKurtulan,2017-04-26 12:01:06[/EDIT]
Hoşbuldum Va_sil bey. Henüz elimde nitrivec yok bu gun alicam ve aksama koymayi dusunuyorum. 10 lt lik bir tank. Eklemeyi unuttum öncesinde su sorunsalı için test etmem gerekli.
Flod yapmak istemiyorum. Bu yüzden buraya yazacağım. Bu konu hakkında fikirleri olanlar varsa veya ilk akvaryum hakkında fikir yada filtre dizilimi önerileri olanlar varsa lütfen fikirlerinizi belirtin. Belkide ben bişeyleri yanlış yapıyorda olabilirim. Yardım ve fikir önerileriniz bekliyorum. [:)][EDIT]KaanKurtulan,2017-04-26 12:01:06[/EDIT]
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Herkeze bir merhaba, mutlu, umutlu ve güzel günler dilerim.
Herkeze bir merhaba, mutlu, umutlu ve güzel günler dilerim.
Herkese Merhaba. Küçuk Akvaryumda Su Sorunsali.
Merhaba arkadaşlar. İsmim Kaan. Ben aranıza bu gün katıldım, lakin kısa bir süredir forumunuzu takip ediyodum.
Akvaryum merakım küçük yaşlardan beri var ve canlı doğuranlardan (lepistes, moli, kılıç kuyruk vb.) pek çok balık besledim. Hatta 60 ltlik birtankta 120 -150 arası balık ürettim geçmişte. Lakin sonrasında dikkat etmeden aldığım bir canlı doğuran sebebiyle hepsi rahatsızlandı ve öldüler.[:((]
Nitekim uzun bir ara verdim ve şimdilerde 25 lt ve 10 lt 2adet tankım var. 25 lt olanda yaklaşik 12 canlı doğuran var. 4 moli, 1 lepistes 4 kılıç kuyruk 2 çopcü ve 2 vatoz. Birsüre evvelinde akvaryumu büyütme kararı aldım. Yaklaşık 120 - 150 lt arası bir akvaryum almak için hazırlık yapmayabaşladım. Başta fluval 106 model bir filtre aldım (çok memnunum[:iyi:]) ve bazı akvaryum bitkilerini yetiştirmek icin çinden çeşitli tohumlar getirttim. Bu arada 2. Küçük akvaryumu ayarladım. Amaç bunda bitkileri uygun Co2, sıcaklik ve gübrelemeyle büyütmek ve çogaltmak tabi. Neyse konuyu çok dağıtmadan.
Dün bazı balıklarımın gebe olduğunu farkettim [:)] ve küçuk akvaryumu bitkilerden once onlara açmaya karar verdim. [:)]
Lakin bu sabah büyük bir sorunla karşilastim kuçuk akvaryuma aldığım balıkların suyu bem beyazdı [x(] tabi bunun görünce şok oldum akşam suya civit mavisi ve akvaryum hazırlayıci bakteri solüsyonu damlattim. Ama su sabaha bembeyaz olmus ve baliklarim suda deli gibi bi yukari bi assagi yuzdugunu gordum ve hemen baliklarimi eski tankina alarak sudam 1 - 2 lt kadarini diger tanktaki ile degisim yaptim baliklarim rahatladı ve sakin sakin yuzmeye basladilar. Lakin su bembeyaz kaldi aksam test kitiyle kontrol yapmam lazim suyu bitkilere ve baliklara uygun hale getirmeye calisicam.
Bir ihtimal suyun nitrik asidi artmis ve buda baliklarimin dis mukozasina zarara vermis olabilir diye dusunuyorum. Bunun icin nitrivec çözüm olabilir belki diye düşünüyorum. Bir diger ihtimalse suda bakteri patlamasi olmus olabilir. Bunun icinde galiba akvaryumu tuzla ovup sifirdan kurmam gerekli. Aksam attiğim hazırlayıci sorun yaratmis olabilir. Simdilik dusuncem bu yanda.
Birde eski akvaryumumda yakin zamanda elektrik kesilmesi sebebi ile meydan gelen su soğuması sebebi ile soka girerek olen baliklatrim oldu son olarakta renkte hafif bir sararma var bu hosuma gitmiyor. Sanirim bunuda akvaryum bacteri topaklayici veya su berraklastirici kullanarak gerisini filtremin halletmesini bekleyerek duzenini saglayabilirim diye dusunmekteyim.
Forumda benden cok daha usta kisiler var ve bu konuda bu ustalarımızında bfikirlerinimalmak isterim. Birde kristal berrakliga ulasabilmek icin ne yapmaliyim bu konuda fikri olan varsa ve tecrubelerini paylasirsa mutlu olurum.
Buarda fluval 106 filtre dizilimim asagidan yukari dogru
İlk akısta Biyolojik süngerler
Fluval Biomax ( ustune biraz elyaf koyup amonyak yok edici koymayi dusunuyorum fuluval amonia remover)
Filtre kartusu
Sera siporax (yakin zamana kadar fluval zeo karbon vardi kotu bakteri olusumunu engellemek icin 1 ay durduktan sonra cikarttim)
Elyaf (bildiğimiz yorgan elyafı ben disardan alip ekledim [:D] amac son cikista filtre pompasindan berrak bir su cikmasini saglamak)
Merhaba arkadaşlar. İsmim Kaan. Ben aranıza bu gün katıldım, lakin kısa bir süredir forumunuzu takip ediyodum.
Akvaryum merakım küçük yaşlardan beri var ve canlı doğuranlardan (lepistes, moli, kılıç kuyruk vb.) pek çok balık besledim. Hatta 60 ltlik birtankta 120 -150 arası balık ürettim geçmişte. Lakin sonrasında dikkat etmeden aldığım bir canlı doğuran sebebiyle hepsi rahatsızlandı ve öldüler.[:((]
Nitekim uzun bir ara verdim ve şimdilerde 25 lt ve 10 lt 2adet tankım var. 25 lt olanda yaklaşik 12 canlı doğuran var. 4 moli, 1 lepistes 4 kılıç kuyruk 2 çopcü ve 2 vatoz. Birsüre evvelinde akvaryumu büyütme kararı aldım. Yaklaşık 120 - 150 lt arası bir akvaryum almak için hazırlık yapmayabaşladım. Başta fluval 106 model bir filtre aldım (çok memnunum[:iyi:]) ve bazı akvaryum bitkilerini yetiştirmek icin çinden çeşitli tohumlar getirttim. Bu arada 2. Küçük akvaryumu ayarladım. Amaç bunda bitkileri uygun Co2, sıcaklik ve gübrelemeyle büyütmek ve çogaltmak tabi. Neyse konuyu çok dağıtmadan.
Dün bazı balıklarımın gebe olduğunu farkettim [:)] ve küçuk akvaryumu bitkilerden once onlara açmaya karar verdim. [:)]
Lakin bu sabah büyük bir sorunla karşilastim kuçuk akvaryuma aldığım balıkların suyu bem beyazdı [x(] tabi bunun görünce şok oldum akşam suya civit mavisi ve akvaryum hazırlayıci bakteri solüsyonu damlattim. Ama su sabaha bembeyaz olmus ve baliklarim suda deli gibi bi yukari bi assagi yuzdugunu gordum ve hemen baliklarimi eski tankina alarak sudam 1 - 2 lt kadarini diger tanktaki ile degisim yaptim baliklarim rahatladı ve sakin sakin yuzmeye basladilar. Lakin su bembeyaz kaldi aksam test kitiyle kontrol yapmam lazim suyu bitkilere ve baliklara uygun hale getirmeye calisicam.
Bir ihtimal suyun nitrik asidi artmis ve buda baliklarimin dis mukozasina zarara vermis olabilir diye dusunuyorum. Bunun icin nitrivec çözüm olabilir belki diye düşünüyorum. Bir diger ihtimalse suda bakteri patlamasi olmus olabilir. Bunun icinde galiba akvaryumu tuzla ovup sifirdan kurmam gerekli. Aksam attiğim hazırlayıci sorun yaratmis olabilir. Simdilik dusuncem bu yanda.
Birde eski akvaryumumda yakin zamanda elektrik kesilmesi sebebi ile meydan gelen su soğuması sebebi ile soka girerek olen baliklatrim oldu son olarakta renkte hafif bir sararma var bu hosuma gitmiyor. Sanirim bunuda akvaryum bacteri topaklayici veya su berraklastirici kullanarak gerisini filtremin halletmesini bekleyerek duzenini saglayabilirim diye dusunmekteyim.
Forumda benden cok daha usta kisiler var ve bu konuda bu ustalarımızında bfikirlerinimalmak isterim. Birde kristal berrakliga ulasabilmek icin ne yapmaliyim bu konuda fikri olan varsa ve tecrubelerini paylasirsa mutlu olurum.
Buarda fluval 106 filtre dizilimim asagidan yukari dogru
İlk akısta Biyolojik süngerler
Fluval Biomax ( ustune biraz elyaf koyup amonyak yok edici koymayi dusunuyorum fuluval amonia remover)
Filtre kartusu
Sera siporax (yakin zamana kadar fluval zeo karbon vardi kotu bakteri olusumunu engellemek icin 1 ay durduktan sonra cikarttim)
Elyaf (bildiğimiz yorgan elyafı ben disardan alip ekledim [:D] amac son cikista filtre pompasindan berrak bir su cikmasini saglamak)
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
