ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Eylül 2017 23:04
Son Ziyaret:
24 Ocak 2018 13:25
Toplam Mesaj:
11 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Can tenşi
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Manisa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Fish. The. Love
SON 9 MESAJI
Türü Nedir
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199636/010120181836181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199636/010120181837081.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu çizgili chiclidlerin türü nedir
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199636/010120181838481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199636/010120181836181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199636/010120181837081.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu çizgili chiclidlerin türü nedir
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199636/010120181838481.jpg[/IMG]
Ne Zeman Birleştirmeliyim
Arkadaşlar bir tane erkek betam vardi. Akvaryum 50 lt . Yanına bir tane dişi aldım . Ve disiyi yavrukuga koydum . Erkek biraz köpükten yuva yapmis . Dişi ise renklerinde degisim pek olmuyor ama korkuyor gibi . Ben bu disiyi ne zaman erkegin yanına salmalıyım . Ve yavrular ne yer . Yavrular ciktiktan 2 gün sonra disi ile erkegi ayırmalıymisim .doğrumudur
Arkadaşlar bir tane erkek betam vardi. Akvaryum 50 lt . Yanına bir tane dişi aldım . Ve disiyi yavrukuga koydum . Erkek biraz köpükten yuva yapmis . Dişi ise renklerinde degisim pek olmuyor ama korkuyor gibi . Ben bu disiyi ne zaman erkegin yanına salmalıyım . Ve yavrular ne yer . Yavrular ciktiktan 2 gün sonra disi ile erkegi ayırmalıymisim .doğrumudur
Moli Ve Beta
Akvaryumda sıkıntı yok ve artık beta baligi gözükmüyor bile.
Akvaryumda sıkıntı yok ve artık beta baligi gözükmüyor bile.
Moli Ve Beta
Arkadaşlar bir beta besliyorum akvaryumda 7 kök saz ve 1 kök anubias var ve mangrov kökü . Kum ise hagen filtre iç filtre . Hersey var ama akvaryum çok sade gözüküyor acaba beyaz moli eklesem yaşarlarmı
Arkadaşlar bir beta besliyorum akvaryumda 7 kök saz ve 1 kök anubias var ve mangrov kökü . Kum ise hagen filtre iç filtre . Hersey var ama akvaryum çok sade gözüküyor acaba beyaz moli eklesem yaşarlarmı
Ramshorn Yumurtaları
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun
Tek Tek Ölüyorlar
[QUOTE=JapoJupo]Akvaryumu temizledim derken tam olarak nasıl bir temizleme? Akvaryumun suyu komple değiştirilmez.Hadi değiştirdik diyelim dinlenmiş su ile olur bu.Ve değişimle birlikte ya bakteri kültürü eklenir ya da bildiğiniz güvendiğiniz birisinin dış filtresinden tortu alır tanka eklersiniz.Metilen mavisi bir işe yaramaz.Oluşan biyolojik döngüyü çökertir, sıfır tanksa oluşacak biyolojik döngüyü geciktirir.Ana tanka çok mecbur kalmadıkça ilaç kullanılmaz.Ya karantina tankı kullanın ya da banyo şeklinde hasta olan balıkları yakalayıp bir kapta banyo yaptırılır kısa süreli bekletlilip tekrar tanka bırakılır balık.
Su değişiminden sonra 1 günde balıkların 20 tanesi birden öldüyse muhtemelen dinlenmemiş klorlu su yüzünden ölmüş olabilirler.Tesadüf olamaz yani 20 balığın birden aynı gün tamda su değiştirdiğiniz gün ölmesi.Birde artık çeşme suları hafiften soğuk akmaya başladı direkt o suya eklediyseniz balıkları şoklanmış olabilirler.Bilemiyoruz tabii varsayımlar üzerinden gidiyoruz.
[/QUOTE]
Suyu değiştirmeden önce öldüler ve suyu dinlendirdim. [QUOTE=Yasin .44]
Akvaryum ısısı nedir ölçtü nüzmü? 25 27 derece iyidir en fazla 30 dereceye kadar tolere edebilirler oda yavaş yavaş ısınır sa birden olursa hepsi ters döner ve fotoğraf atarsanız daha iyi olur muhakkak farklı şeyler var belki de
Kusura bakmayın ben akvaryumu temizledikten sonra 20 balık öldü zannettim . Acaba aşırı ısınmış olabilir mi? Bu ara sıcaklık gidip geliyor. Eğer oturmuş ve aynı sayıdaki aynı canlılarla uzun süredir giden bir akvarumda ölüm olduysa o aklıma geliyor.[/QUOTE]
Isı gidip geliyor derken ısıtıcı çalışıyor mu?[:?]çalışıyor ise muhakkak fişi çekin yok havaların ısınmasıyla oluyor diyorsanız o kadar fazla isinacagini zannetmiyorum [:cik:]zira bendeki ısı 28 29 derece ve gayet sağlıklı balıklar doğal ısınmadan kaynaklanan ısınma yani[:D][/QUOTE][QUOTE=Yasin .44]
Akvaryum ısısı nedir ölçtü nüzmü? 25 27 derece iyidir en fazla 30 dereceye kadar tolere edebilirler oda yavaş yavaş ısınır sa birden olursa hepsi ters döner ve fotoğraf atarsanız daha iyi olur muhakkak farklı şeyler var belki de
Kusura bakmayın ben akvaryumu temizledikten sonra 20 balık öldü zannettim . Acaba aşırı ısınmış olabilir mi? Bu ara sıcaklık gidip geliyor. Eğer oturmuş ve aynı sayıdaki aynı canlılarla uzun süredir giden bir akvarumda ölüm olduysa o aklıma geliyor.[/QUOTE]
Isı gidip geliyor derken ısıtıcı çalışıyor mu?[:?]çalışıyor ise muhakkak fişi çekin yok havaların ısınmasıyla oluyor diyorsanız o kadar fazla isinacagini zannetmiyorum [:cik:]zira bendeki ısı 28 29 derece ve gayet sağlıklı balıklar doğal ısınmadan kaynaklanan ısınma yani[:D][/QUOTE]ısı 27de sabit
[QUOTE=JapoJupo]Akvaryumu temizledim derken tam olarak nasıl bir temizleme? Akvaryumun suyu komple değiştirilmez.Hadi değiştirdik diyelim dinlenmiş su ile olur bu.Ve değişimle birlikte ya bakteri kültürü eklenir ya da bildiğiniz güvendiğiniz birisinin dış filtresinden tortu alır tanka eklersiniz.Metilen mavisi bir işe yaramaz.Oluşan biyolojik döngüyü çökertir, sıfır tanksa oluşacak biyolojik döngüyü geciktirir.Ana tanka çok mecbur kalmadıkça ilaç kullanılmaz.Ya karantina tankı kullanın ya da banyo şeklinde hasta olan balıkları yakalayıp bir kapta banyo yaptırılır kısa süreli bekletlilip tekrar tanka bırakılır balık.
Su değişiminden sonra 1 günde balıkların 20 tanesi birden öldüyse muhtemelen dinlenmemiş klorlu su yüzünden ölmüş olabilirler.Tesadüf olamaz yani 20 balığın birden aynı gün tamda su değiştirdiğiniz gün ölmesi.Birde artık çeşme suları hafiften soğuk akmaya başladı direkt o suya eklediyseniz balıkları şoklanmış olabilirler.Bilemiyoruz tabii varsayımlar üzerinden gidiyoruz.
[/QUOTE]
Suyu değiştirmeden önce öldüler ve suyu dinlendirdim. [QUOTE=Yasin .44]
Akvaryum ısısı nedir ölçtü nüzmü? 25 27 derece iyidir en fazla 30 dereceye kadar tolere edebilirler oda yavaş yavaş ısınır sa birden olursa hepsi ters döner ve fotoğraf atarsanız daha iyi olur muhakkak farklı şeyler var belki de
Kusura bakmayın ben akvaryumu temizledikten sonra 20 balık öldü zannettim . Acaba aşırı ısınmış olabilir mi? Bu ara sıcaklık gidip geliyor. Eğer oturmuş ve aynı sayıdaki aynı canlılarla uzun süredir giden bir akvarumda ölüm olduysa o aklıma geliyor.[/QUOTE]
Isı gidip geliyor derken ısıtıcı çalışıyor mu?[:?]çalışıyor ise muhakkak fişi çekin yok havaların ısınmasıyla oluyor diyorsanız o kadar fazla isinacagini zannetmiyorum [:cik:]zira bendeki ısı 28 29 derece ve gayet sağlıklı balıklar doğal ısınmadan kaynaklanan ısınma yani[:D][/QUOTE][QUOTE=Yasin .44]
Akvaryum ısısı nedir ölçtü nüzmü? 25 27 derece iyidir en fazla 30 dereceye kadar tolere edebilirler oda yavaş yavaş ısınır sa birden olursa hepsi ters döner ve fotoğraf atarsanız daha iyi olur muhakkak farklı şeyler var belki de
Kusura bakmayın ben akvaryumu temizledikten sonra 20 balık öldü zannettim . Acaba aşırı ısınmış olabilir mi? Bu ara sıcaklık gidip geliyor. Eğer oturmuş ve aynı sayıdaki aynı canlılarla uzun süredir giden bir akvarumda ölüm olduysa o aklıma geliyor.[/QUOTE]
Isı gidip geliyor derken ısıtıcı çalışıyor mu?[:?]çalışıyor ise muhakkak fişi çekin yok havaların ısınmasıyla oluyor diyorsanız o kadar fazla isinacagini zannetmiyorum [:cik:]zira bendeki ısı 28 29 derece ve gayet sağlıklı balıklar doğal ısınmadan kaynaklanan ısınma yani[:D][/QUOTE]ısı 27de sabit
Tek Tek Ölüyorlar
Filtre temizliğini 3 ay önce
Su değişimi 2 haftada 20lt
[QUOTE=bubalus] Kusura bakmayın ben akvaryumu temizledikten sonra 20 balık öldü zannettim . Acaba aşırı ısınmış olabilir mi?[/QUOTE]
Tam tersine cok soğuktu ama ısıtıcı koydum bir degisiklik yok. Daha demin bir tane daha çıkarttım karnının bir kısmı parçalandı. Balık öldükten sonra vatozların yemiştir diye dusundum
[QUOTE=bubalus] Kusura bakmayın ben akvaryumu temizledikten sonra 20 balık öldü zannettim . Acaba aşırı ısınmış olabilir mi?[/QUOTE]
Tam tersine cok soğuktu ama ısıtıcı koydum bir degisiklik yok. Daha demin bir tane daha çıkarttım karnının bir kısmı parçalandı. Balık öldükten sonra vatozların yemiştir diye dusundum
Filtre temizliğini 3 ay önce
Su değişimi 2 haftada 20lt
[QUOTE=bubalus] Kusura bakmayın ben akvaryumu temizledikten sonra 20 balık öldü zannettim . Acaba aşırı ısınmış olabilir mi?[/QUOTE]
Tam tersine cok soğuktu ama ısıtıcı koydum bir degisiklik yok. Daha demin bir tane daha çıkarttım karnının bir kısmı parçalandı. Balık öldükten sonra vatozların yemiştir diye dusundum
[QUOTE=bubalus] Kusura bakmayın ben akvaryumu temizledikten sonra 20 balık öldü zannettim . Acaba aşırı ısınmış olabilir mi?[/QUOTE]
Tam tersine cok soğuktu ama ısıtıcı koydum bir degisiklik yok. Daha demin bir tane daha çıkarttım karnının bir kısmı parçalandı. Balık öldükten sonra vatozların yemiştir diye dusundum
Tek Tek Ölüyorlar
[QUOTE=bubalus] Akvaryumumuzda ölümler akvaryumla oynamaya başladığımız zaman başlamış. Metilen mavisi döküp de biyolojik dengenin tekrar altını üstüne getirmeyin filtreyi oynamayın sabit şekilde bırakın oturana kadar ölenler ölecek gibi görünüyor.
Akvaryumun kumuyla oynamayın bir dahasına. Orada bir hayat dönüyor. Onu bozunca tamamı bozuluyor.[/QUOTE]
Akvaryumu değiştirmeden önce birden öldüler.
[QUOTE=Kromatit]Ne kadar sıklıkla kaç litre su değişimi yapıyorsunuz?
En son ne zaman filtre temizliği yaptınız?
Akvaryumdan fotoğraf koyar mısınız?[/QUOTE]
Fotoğrafı şu anda atamam
[QUOTE=bubalus] Akvaryumumuzda ölümler akvaryumla oynamaya başladığımız zaman başlamış. Metilen mavisi döküp de biyolojik dengenin tekrar altını üstüne getirmeyin filtreyi oynamayın sabit şekilde bırakın oturana kadar ölenler ölecek gibi görünüyor.
Akvaryumun kumuyla oynamayın bir dahasına. Orada bir hayat dönüyor. Onu bozunca tamamı bozuluyor.[/QUOTE]
Akvaryumu değiştirmeden önce birden öldüler.
[QUOTE=Kromatit]Ne kadar sıklıkla kaç litre su değişimi yapıyorsunuz?
En son ne zaman filtre temizliği yaptınız?
Akvaryumdan fotoğraf koyar mısınız?[/QUOTE]
Fotoğrafı şu anda atamam
Tek Tek Ölüyorlar
[:'(]Öncelikle merhaba. Forumda yeniyim arkadaşlar 3 gün önce akvaryumu temizledim. Hem akvaryum cok kirliydi hemde bir gün içerisinde belki 20 balik oldu sebebini bilmiyorum. Zaten suyu değiştiricektim bitkileri bekledim. Geldi ektim. Akvaryumu kurdum. Bol anubiaslı akvaryum. Ama bu seferde balıklarım 2şer. 2şer ölmeye başladı. Ne yapsam olmuyor. Metilen mavisi döktüm. Ama olmuyor. Akvaryumda 6tane komando corry. 2tane cüce vatoz. Sayısını tam bilmediğim lepistes var ama akvaryum uygun. Herşey tamam 100lt . Sunsun dış filtre. Yemin ederim bıktım. Bakın ALLAH'DA şahidimdir artık yeter elimden birşey gelmior neden ölüyor bu balıklar 6 ayfir elimde bazıları bende büyüdü. Ama ölüyorlar nolur yardım edin [:(]
[:'(]Öncelikle merhaba. Forumda yeniyim arkadaşlar 3 gün önce akvaryumu temizledim. Hem akvaryum cok kirliydi hemde bir gün içerisinde belki 20 balik oldu sebebini bilmiyorum. Zaten suyu değiştiricektim bitkileri bekledim. Geldi ektim. Akvaryumu kurdum. Bol anubiaslı akvaryum. Ama bu seferde balıklarım 2şer. 2şer ölmeye başladı. Ne yapsam olmuyor. Metilen mavisi döktüm. Ama olmuyor. Akvaryumda 6tane komando corry. 2tane cüce vatoz. Sayısını tam bilmediğim lepistes var ama akvaryum uygun. Herşey tamam 100lt . Sunsun dış filtre. Yemin ederim bıktım. Bakın ALLAH'DA şahidimdir artık yeter elimden birşey gelmior neden ölüyor bu balıklar 6 ayfir elimde bazıları bende büyüdü. Ama ölüyorlar nolur yardım edin [:(]
SON MESAJLAR
- Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi NightWist, 21:18
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
