ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emresycn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
179
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ekim 2017 18:17
Son Ziyaret:
18 Haziran 2026 23:36
Toplam Mesaj:
89 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
37 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Soycan
Doğum Tarihi:
09 Kasım 1987
Yaş:
38
İl:
Kütahya
Meslek:
TCDD Personel
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre Soycan / Kütahya / TCDD
SON 10 MESAJI
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[QUOTE=seiryuhare]Yaz geliyor soğutmayı nasıl yapacaksınız? Maşallah bitkiler çok iyi duruyor. Bu akvaryum ve çoğu bitkili akvaryumdaki tek sorun bende de aynı bu arada ruhsuz kardinal veya neon tetralar...[:)))][/QUOTE]
Kütahya'da yaşadığım, evimin kuzey doğuya bakması ve ek olarak iyi bir mantolama nedeniyle yazları klimalı gibi olduğundan kurtarıyorum sıcaklık olayını. 3 senedir en tepe noktalarda bile evin içi 23 derecede kaldı. Umarım powerledler nedeniyle sıcaklık sorunu yaşamam. Daha önce yaşamamıştım ama bu sene farklı bir sıcaklık olacak diyorlar. O zaman yapay zekayla beraber bir yöntem bulmaya çalışacağım :D Kütahya'da başka balık yok ki koyalım hocam maalesef. Neonlar bile mucize, her yer japon balığı. Bir de betta. Ama Galaxy Rasboralar güzel. Onlara laf yok. [:D]
[QUOTE=seiryuhare]Yaz geliyor soğutmayı nasıl yapacaksınız? Maşallah bitkiler çok iyi duruyor. Bu akvaryum ve çoğu bitkili akvaryumdaki tek sorun bende de aynı bu arada ruhsuz kardinal veya neon tetralar...[:)))][/QUOTE]
Kütahya'da yaşadığım, evimin kuzey doğuya bakması ve ek olarak iyi bir mantolama nedeniyle yazları klimalı gibi olduğundan kurtarıyorum sıcaklık olayını. 3 senedir en tepe noktalarda bile evin içi 23 derecede kaldı. Umarım powerledler nedeniyle sıcaklık sorunu yaşamam. Daha önce yaşamamıştım ama bu sene farklı bir sıcaklık olacak diyorlar. O zaman yapay zekayla beraber bir yöntem bulmaya çalışacağım :D Kütahya'da başka balık yok ki koyalım hocam maalesef. Neonlar bile mucize, her yer japon balığı. Bir de betta. Ama Galaxy Rasboralar güzel. Onlara laf yok. [:D]
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/020620261031201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/020620261031301.jpg[/IMG]
Tatile çıkacağım ve alt kısımların tekrar canlanması için bitkilerime biraz sert bir budama yaptım, şu an pek hoş görünmeseler de birkaç hafta içinde eski formlarına kavuşacaklarından eminim.
Şu an tankımda 1 adet sae, 2 adet nerite salyangoz ve 1 adet otocinclus bulunuyor. Ancak otocinclus türü sürü halinde yaşamayı sevdiğini bildiğim için sayılarını artırmak istiyorum; maalesef Bursa, Eskişehir ve Kütahya'daki mağazalarda 5 adet daha bulamadım.
Şimdilik yosun sorunu yaşamadan devam ediyorum. Herkese iyi forumlar![EDIT]emresycn,2026-06-02 19:28:17[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/020620261031201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/020620261031301.jpg[/IMG]
Tatile çıkacağım ve alt kısımların tekrar canlanması için bitkilerime biraz sert bir budama yaptım, şu an pek hoş görünmeseler de birkaç hafta içinde eski formlarına kavuşacaklarından eminim.
Şu an tankımda 1 adet sae, 2 adet nerite salyangoz ve 1 adet otocinclus bulunuyor. Ancak otocinclus türü sürü halinde yaşamayı sevdiğini bildiğim için sayılarını artırmak istiyorum; maalesef Bursa, Eskişehir ve Kütahya'daki mağazalarda 5 adet daha bulamadım.
Şimdilik yosun sorunu yaşamadan devam ediyorum. Herkese iyi forumlar![EDIT]emresycn,2026-06-02 19:28:17[/EDIT]
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945411.jpg[/IMG]
Akvaryumun son durumu bu halde. Pek uğraştırmadan kendi kendine ilerliyor. Durumdan memnunum. Nedense kaliteli akvaryum fotoğrafları çekemiyorum :D
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261948211.jpg[/IMG]
Jebo 150A alarak, Eheim Ecco içerisindeki tüm sünger vs çıkarıp eheim substrat pro'ya ek 2 litre Aquario Neo Media Quad Pure S ekledim. Yani dış filtreyi sadece biyolojik, öncesine de 150a ile mekanik temizlik sistemi kurdum. Debi pek düşmedi ama sistem çok iyi oldu. Ön filtre alacaklara tavsiyemdir. Büyük bir ön filtre.[EDIT]emresycn,2026-05-21 19:53:37[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261945411.jpg[/IMG]
Akvaryumun son durumu bu halde. Pek uğraştırmadan kendi kendine ilerliyor. Durumdan memnunum. Nedense kaliteli akvaryum fotoğrafları çekemiyorum :D
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210520261948211.jpg[/IMG]
Jebo 150A alarak, Eheim Ecco içerisindeki tüm sünger vs çıkarıp eheim substrat pro'ya ek 2 litre Aquario Neo Media Quad Pure S ekledim. Yani dış filtreyi sadece biyolojik, öncesine de 150a ile mekanik temizlik sistemi kurdum. Debi pek düşmedi ama sistem çok iyi oldu. Ön filtre alacaklara tavsiyemdir. Büyük bir ön filtre.[EDIT]emresycn,2026-05-21 19:53:37[/EDIT]
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[IMG]https://i.ibb.co/5Wrw3wgX/MG-20260425-184515.jpg[/IMG]
Akşamları işten geldikten ve çekyata sırtımı dayadıktan sonra şu görsele bakmak... Hobinin en keyifli yanlarından birisi... [EDIT]emresycn,2026-04-27 21:49:29[/EDIT]
[IMG]https://i.ibb.co/5Wrw3wgX/MG-20260425-184515.jpg[/IMG]
Akşamları işten geldikten ve çekyata sırtımı dayadıktan sonra şu görsele bakmak... Hobinin en keyifli yanlarından birisi... [EDIT]emresycn,2026-04-27 21:49:29[/EDIT]
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[QUOTE=Cyber_Scout][:nazar:]
Tetraların karnı hiç acıkmamalı..
Piranalar tetra ailesi mensubu....
Yeşilin renk tonu çok güzel ...[:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Betayı şu anlık ayırdım akvaryumdan. Kendisiyle ne yapabilirim diye düşünüyorum... Teşekkür ederim. Otolar konusunda da kararsızım. Görevlerini neriteler de yapıyor gibi. Bu kadar narin balığın adedini arttırmalı mıyım düşünüyorum. 5 - 6 adet olmalı deniliyor en az.
[QUOTE=Cyber_Scout][:nazar:]
Tetraların karnı hiç acıkmamalı..
Piranalar tetra ailesi mensubu....
Yeşilin renk tonu çok güzel ...[:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Betayı şu anlık ayırdım akvaryumdan. Kendisiyle ne yapabilirim diye düşünüyorum... Teşekkür ederim. Otolar konusunda da kararsızım. Görevlerini neriteler de yapıyor gibi. Bu kadar narin balığın adedini arttırmalı mıyım düşünüyorum. 5 - 6 adet olmalı deniliyor en az.
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[QUOTE=ogurcay]Akvaryumunuz coşmuş maşallah[:nazar:]
Naçizane tavsiyem beta ile tetraları aynı akvaryumda bakmamanız yönündedir.Tetraların boyutundan dolayı küçümsememek lazım onlar mini pirana balıkları gibidir.Betanızın kuyruklarını tırtıklayacaklar.
Saygılarımla[/QUOTE]
Beta konusunda haklısınız, Hanım çok beğendiği ve ısrar ettiği için eklemiştim en başta, Şu anlık (4-5 gündür) kimse kimseye dokunmuyor ama bu dokunmayacağı anlamına gelmiyor dediğiniz gibi. Beta için ne yapabilirim düşünüyorum. Yerim de yok. :(
[QUOTE=ogurcay]Akvaryumunuz coşmuş maşallah[:nazar:]
Naçizane tavsiyem beta ile tetraları aynı akvaryumda bakmamanız yönündedir.Tetraların boyutundan dolayı küçümsememek lazım onlar mini pirana balıkları gibidir.Betanızın kuyruklarını tırtıklayacaklar.
Saygılarımla[/QUOTE]
Beta konusunda haklısınız, Hanım çok beğendiği ve ısrar ettiği için eklemiştim en başta, Şu anlık (4-5 gündür) kimse kimseye dokunmuyor ama bu dokunmayacağı anlamına gelmiyor dediğiniz gibi. Beta için ne yapabilirim düşünüyorum. Yerim de yok. :(
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[QUOTE=M.Emin Uzunoğlu]Merhaba Emre bey. Harika kurulum/gelişim konusı olmuş. Naçizane sağ öndeki boşluğa staurogyne repens, anubias petite yahut ranunculus tarzı bodur ama hacimli bir bitki çok yakışırdı. Güncellemeleri takip ediyor olacağım.[/QUOTE]
Oraya tamda dün akşam staurogyne repens alarak dikimi yaptım. Aynı düşünmüşüz hocam. Sağ taraftaki kaya önüme Pogostemon Helferi almıştım ama formaları çok kötü geldi ve iade ettim. Tekrar almamıştım. Öneri için teşekkür ederim.
[QUOTE=M.Emin Uzunoğlu]Merhaba Emre bey. Harika kurulum/gelişim konusı olmuş. Naçizane sağ öndeki boşluğa staurogyne repens, anubias petite yahut ranunculus tarzı bodur ama hacimli bir bitki çok yakışırdı. Güncellemeleri takip ediyor olacağım.[/QUOTE]
Oraya tamda dün akşam staurogyne repens alarak dikimi yaptım. Aynı düşünmüşüz hocam. Sağ taraftaki kaya önüme Pogostemon Helferi almıştım ama formaları çok kötü geldi ve iade ettim. Tekrar almamıştım. Öneri için teşekkür ederim.
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=Vfv2DRNRmpU[/VID]
Akvaryumun güncel hali bu durumda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047551.jpg[/IMG]
Akvaryuma 8 adet Galaxy Rasbora, 12 adet Neon Tetra, 4 adet Karides, 2 adet boynuzlu Nerite ve 2 adet Otocinclus ekledim.
Karidesleri ekledikten sonra bir daha göremedim. Ya otların ya da kayaların içindeler ya da öldüler....[EDIT]emresycn,2026-04-21 20:51:57[/EDIT]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=Vfv2DRNRmpU[/VID]
Akvaryumun güncel hali bu durumda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/210420262047551.jpg[/IMG]
Akvaryuma 8 adet Galaxy Rasbora, 12 adet Neon Tetra, 4 adet Karides, 2 adet boynuzlu Nerite ve 2 adet Otocinclus ekledim.
Karidesleri ekledikten sonra bir daha göremedim. Ya otların ya da kayaların içindeler ya da öldüler....[EDIT]emresycn,2026-04-21 20:51:57[/EDIT]
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262036591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262036561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262036541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262037011.jpg[/IMG]
Bugün akvaryumun 1. ayı. Yakında ufaktan budamaya girmeyi düşünüyorum. İyi hobiler herkese.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262036591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262036561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262036541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/130420262037011.jpg[/IMG]
Bugün akvaryumun 1. ayı. Yakında ufaktan budamaya girmeyi düşünüyorum. İyi hobiler herkese.
60x35x35 High Bitkili Kurulum Başlangıcım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145181.jpg[/IMG]
08.04.2026 güncellemem. İyi forumlar herkese ^.^
Rotala Vietnam H'ra Red In Vitro bitkilerim hafiften kızarmaya başladılar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262257561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262257591.jpg[/IMG][EDIT]emresycn,2026-04-08 22:59:16[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262145181.jpg[/IMG]
08.04.2026 güncellemem. İyi forumlar herkese ^.^
Rotala Vietnam H'ra Red In Vitro bitkilerim hafiften kızarmaya başladılar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262257561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/200954/080420262257591.jpg[/IMG][EDIT]emresycn,2026-04-08 22:59:16[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları pitsem, 11:56
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
