ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tolgittin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
34
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Şubat 2018 01:03
Son Ziyaret:
27 Kasım 2024 12:07
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Evren Tolga
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tolgittin
SON 10 MESAJI
Magnificent Green
Çok güzel tasarım olmuş. Emeğinize sağlık.
Monte carlolari nasıl sabitlediniz?[EDIT]tolgittin,2023-03-12 10:17:03[/EDIT]
Çok güzel tasarım olmuş. Emeğinize sağlık.
Monte carlolari nasıl sabitlediniz?[EDIT]tolgittin,2023-03-12 10:17:03[/EDIT]
Monte Carlo Akvaryumu (güncel Hali-12. Hafta)
12. Hafta (06.05.2022)
Haftada 2 kere (%20+%20) su değişimi ve tam doz gübrelemeye devam ediyorum.
Arka plana limon bitkisi ekledim. CO2 ve gübreleme etkisiyle şuan gelişim epey hızlı.
Akvaryumda balık popülasyonu arttı. Lepistesler yavruladı. :)
Fırça yosunu hariç şuan için herşey yolunda gidiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221026351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221027051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221027151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221027261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221027461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221027571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221026461.jpg[/IMG][EDIT]tolgittin,2022-05-06 10:44:27[/EDIT]
12. Hafta (06.05.2022)
Haftada 2 kere (%20+%20) su değişimi ve tam doz gübrelemeye devam ediyorum.
Arka plana limon bitkisi ekledim. CO2 ve gübreleme etkisiyle şuan gelişim epey hızlı.
Akvaryumda balık popülasyonu arttı. Lepistesler yavruladı. :)
Fırça yosunu hariç şuan için herşey yolunda gidiyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221026351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221027051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221027151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221027261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221027461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221027571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/060520221026461.jpg[/IMG][EDIT]tolgittin,2022-05-06 10:44:27[/EDIT]
Monte Carlo Akvaryumu (güncel Hali-12. Hafta)
8. Hafta (11.04.2022)
Haftada 2 kere (%20+%20) su değişimi ve tam doz gübrelemeye devam ediyorum.
Su değişimini haftada 2'ye çıkartıp, gübrelemeyi de tam doz yapınca yayım hızında artış gözlemledim.
Fırça (sakal) yosunu da gübrelemeye paralel olarak artış göstermeye başladı, şuan sorun değil, mekanik temizleme yapıyorum,
7. Haftada lepistes, danio zebra, corydoras (2 adet), SAE (2 adet) ekledim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/110420221653241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/110420221653211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/110420221653221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/110420221653251.jpg[/IMG][EDIT]tolgittin,2022-04-12 08:21:06[/EDIT]
8. Hafta (11.04.2022)
Haftada 2 kere (%20+%20) su değişimi ve tam doz gübrelemeye devam ediyorum.
Su değişimini haftada 2'ye çıkartıp, gübrelemeyi de tam doz yapınca yayım hızında artış gözlemledim.
Fırça (sakal) yosunu da gübrelemeye paralel olarak artış göstermeye başladı, şuan sorun değil, mekanik temizleme yapıyorum,
7. Haftada lepistes, danio zebra, corydoras (2 adet), SAE (2 adet) ekledim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/110420221653241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/110420221653211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/110420221653221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/203654/110420221653251.jpg[/IMG][EDIT]tolgittin,2022-04-12 08:21:06[/EDIT]
Monte Carlo Akvaryumu (güncel Hali-12. Hafta)
[QUOTE=mrrking]Bende akvaryum tabanina strafor uzerine lav tasi + hindistan cevizi torfu + lav kirigi seklinde sineklige sarip koydum sineklikte malzemeyi cok kullandim asagiya dogru paket gibi yapip verdim uzerinede kaya koydum sizce bu sekilde acilirmi kaya 1.5 kg uzerinede kum atacagim ne dersiniz?
Sadece 2kg civari tas ve lav kirigi malzemesi var fazla agir degil torf ve strafor yuksek gosterdi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/050420221853341.jpg[/IMG]
Edit: strafor saglikli olmadigi icin soyle birsey yaptim sinekligin icinden disari aldim dagilmayacak sekilde iyice bagladm bu haliylede belki biraz yikar geri koyarim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/050420222033011.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=mrrking]Bende akvaryum tabanina strafor uzerine lav tasi + hindistan cevizi torfu + lav kirigi seklinde sineklige sarip koydum sineklikte malzemeyi cok kullandim asagiya dogru paket gibi yapip verdim uzerinede kaya koydum sizce bu sekilde acilirmi kaya 1.5 kg uzerinede kum atacagim ne dersiniz?
Sadece 2kg civari tas ve lav kirigi malzemesi var fazla agir degil torf ve strafor yuksek gosterdi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/050420221853341.jpg[/IMG]
Edit: strafor saglikli olmadigi icin soyle birsey yaptim sinekligin icinden disari aldim dagilmayacak sekilde iyice bagladm bu haliylede belki biraz yikar geri koyarim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/050420222033011.jpg[/IMG][/QUOTE]
Sineklik içindeki malzemeler biraz fazla yükselti oluşturmuş. 2 parcaya ayırıp Akvaryum tabanına uyacak şekilde yerleştirseniz daha uygun olabilir. Ben de diğer micra akvaryumum tabanini kurarken lav kırıklarını 2 ayri file içerisinde tabana koydum uzerine hagen kum serdim ancak file içerisindeki malzeme yuksek olduğu icin onların üzerine gelen hagen kum 2-3cm kadar yukseklikte kapatabildi. Az bir kum dalgalanmasinda file ortaya çıkıyor, o kısımda bitki dikmek de sorun oluyor.
[QUOTE=mrrking]Bende akvaryum tabanina strafor uzerine lav tasi + hindistan cevizi torfu + lav kirigi seklinde sineklige sarip koydum sineklikte malzemeyi cok kullandim asagiya dogru paket gibi yapip verdim uzerinede kaya koydum sizce bu sekilde acilirmi kaya 1.5 kg uzerinede kum atacagim ne dersiniz?
Sadece 2kg civari tas ve lav kirigi malzemesi var fazla agir degil torf ve strafor yuksek gosterdi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/050420221853341.jpg[/IMG]
Edit: strafor saglikli olmadigi icin soyle birsey yaptim sinekligin icinden disari aldim dagilmayacak sekilde iyice bagladm bu haliylede belki biraz yikar geri koyarim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/050420222033011.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=mrrking]Bende akvaryum tabanina strafor uzerine lav tasi + hindistan cevizi torfu + lav kirigi seklinde sineklige sarip koydum sineklikte malzemeyi cok kullandim asagiya dogru paket gibi yapip verdim uzerinede kaya koydum sizce bu sekilde acilirmi kaya 1.5 kg uzerinede kum atacagim ne dersiniz?
Sadece 2kg civari tas ve lav kirigi malzemesi var fazla agir degil torf ve strafor yuksek gosterdi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/050420221853341.jpg[/IMG]
Edit: strafor saglikli olmadigi icin soyle birsey yaptim sinekligin icinden disari aldim dagilmayacak sekilde iyice bagladm bu haliylede belki biraz yikar geri koyarim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/050420222033011.jpg[/IMG][/QUOTE]
Sineklik içindeki malzemeler biraz fazla yükselti oluşturmuş. 2 parcaya ayırıp Akvaryum tabanına uyacak şekilde yerleştirseniz daha uygun olabilir. Ben de diğer micra akvaryumum tabanini kurarken lav kırıklarını 2 ayri file içerisinde tabana koydum uzerine hagen kum serdim ancak file içerisindeki malzeme yuksek olduğu icin onların üzerine gelen hagen kum 2-3cm kadar yukseklikte kapatabildi. Az bir kum dalgalanmasinda file ortaya çıkıyor, o kısımda bitki dikmek de sorun oluyor.
Monte Carlo Akvaryumu (güncel Hali-12. Hafta)
[QUOTE=mrrking]Monte Carlolarda ilerleme var mı Tolga bey? Bu bitki yavaş yayılıyor galiba. Yeni tank kuruyorum belki başka bir bitkiye yöneleceğim[/QUOTE]
Evet gelişim devam ediyor, bitkilerin formları güzel fakat yayılma hızları beklediğimden biraz yavaş geldi. Bunun sebebi de sanırım aydınlatma biraz yetersiz kalıyor. Benim icin cok sorun değil çünkü yosun problemi pek yaşamadım. Fotoğraflar 2 hafta öncesine ait. Bu hafta içi yeni fotoğraflar ile güncelleme yapacağım. Durumu daha net gozlemleyebiliriz.
[QUOTE=mrrking]Monte Carlolarda ilerleme var mı Tolga bey? Bu bitki yavaş yayılıyor galiba. Yeni tank kuruyorum belki başka bir bitkiye yöneleceğim[/QUOTE]
Evet gelişim devam ediyor, bitkilerin formları güzel fakat yayılma hızları beklediğimden biraz yavaş geldi. Bunun sebebi de sanırım aydınlatma biraz yetersiz kalıyor. Benim icin cok sorun değil çünkü yosun problemi pek yaşamadım. Fotoğraflar 2 hafta öncesine ait. Bu hafta içi yeni fotoğraflar ile güncelleme yapacağım. Durumu daha net gozlemleyebiliriz.
Monte Carlo Bitkisi Gelişim Sorunu
Gün ışığı aydınlatma spectrum değerleri nedeniyle pek önerilmiyor, Aslında biraz bütçe ayırıp akvaryum ölçülerinize uygun bir aydınlatma yaptirsaniz çok faydalısini görürsünüz. Duzgun bir aydınlatma edinerek İleride kuracağınız yeni tank tasarımlari icin de güzel bi yatırım yapmış olursunuz. Hobiden de soğumamis olursunuz[:)]
Gün ışığı aydınlatma spectrum değerleri nedeniyle pek önerilmiyor, Aslında biraz bütçe ayırıp akvaryum ölçülerinize uygun bir aydınlatma yaptirsaniz çok faydalısini görürsünüz. Duzgun bir aydınlatma edinerek İleride kuracağınız yeni tank tasarımlari icin de güzel bi yatırım yapmış olursunuz. Hobiden de soğumamis olursunuz[:)]
Monte Carlo Bitkisi Gelişim Sorunu
Bence sorun aydınlatmada olabilir. Aydınlatma ne kullanıyorsunuz. Ben de 1.5 ay önce monte carlo kurulumu yaptim 40x40x30h ölçülerindeki akvaryuma, limon tuzu+karbonat ile Co2 veriyorum, Haftalık %40 su degisimi yapıyorum, gübre desteği de veriyorum. Yosun sorunu pek olmadı. Bitkilerin formu güzel ama yayılma hızı bekledigimden biraz az geldi bana. Bunun da nedeni aydınlatmanin (15watt power led kullanıyorum litre başına 0.35 watt düşüyor) biraz yetersiz kaldığını düşünüyorum. Sizin akvaryumun fotoğraflarından yanlış gormuyorsam aydınlatma biraz yetersiz kalmış gibi görünüyor.
Bence sorun aydınlatmada olabilir. Aydınlatma ne kullanıyorsunuz. Ben de 1.5 ay önce monte carlo kurulumu yaptim 40x40x30h ölçülerindeki akvaryuma, limon tuzu+karbonat ile Co2 veriyorum, Haftalık %40 su degisimi yapıyorum, gübre desteği de veriyorum. Yosun sorunu pek olmadı. Bitkilerin formu güzel ama yayılma hızı bekledigimden biraz az geldi bana. Bunun da nedeni aydınlatmanin (15watt power led kullanıyorum litre başına 0.35 watt düşüyor) biraz yetersiz kaldığını düşünüyorum. Sizin akvaryumun fotoğraflarından yanlış gormuyorsam aydınlatma biraz yetersiz kalmış gibi görünüyor.
Akvaryum Macerasına Giriş
[QUOTE=mrrking]
Onlar sadece bos kabuk ama 2 tane kucuk panda vatoz var cok hareketliler ve dipte yem birakmiyorlar. Bazende beraber oynuyorlar yuzeye dogru seri cikislar yapip dibe dönuyorlar 😂[/QUOTE]
Çöpçüler var sanırım evet eğlenceli canlılar [:)]
Canli Elma Salyangoz olsaydi bitkilerinizi afiyetle yiyebilirdi [:)]
[QUOTE=mrrking]
Onlar sadece bos kabuk ama 2 tane kucuk panda vatoz var cok hareketliler ve dipte yem birakmiyorlar. Bazende beraber oynuyorlar yuzeye dogru seri cikislar yapip dibe dönuyorlar 😂[/QUOTE]
Çöpçüler var sanırım evet eğlenceli canlılar [:)]
Canli Elma Salyangoz olsaydi bitkilerinizi afiyetle yiyebilirdi [:)]
Akvaryum Macerasına Giriş
[QUOTE=mrrking]
Aydinlatmayi 4 - 5 saat araliginda yapiyorum bu hobit evini caydanlikta du kaynatip iki uc kez kaynar suda bekleterek bir test yaptim ama herhangi bir renk verme olayi olmadi zamanla takip edecegim birde daha buyuk akvaryuma gectigimde ust kismini silikonla (akvaryuma uygun var ise) kaplayarak gercek toprak atmayi dusunuyorum [/QUOTE]
Bir de şimdi fark ettim, akvaryumda zebra (çizgili) elma salyangoz mu var.
[QUOTE=mrrking]
Aydinlatmayi 4 - 5 saat araliginda yapiyorum bu hobit evini caydanlikta du kaynatip iki uc kez kaynar suda bekleterek bir test yaptim ama herhangi bir renk verme olayi olmadi zamanla takip edecegim birde daha buyuk akvaryuma gectigimde ust kismini silikonla (akvaryuma uygun var ise) kaplayarak gercek toprak atmayi dusunuyorum [/QUOTE]
Bir de şimdi fark ettim, akvaryumda zebra (çizgili) elma salyangoz mu var.
Akvaryum Macerasına Giriş
Yeşillikler içinde Hobit evi düşünceniz çok güzel olmuş. Ancak, evin boyalı kısımları zamanla suya salınım yapıp balıklarınıza zarar verebilir.
Su seviyesi biraz düşük kalmış, ısıtıcının üst siyah plastik kısmına kadar su seviyesini yükseltmeniz faydalı olur, aksi halde ısıtıcının su dışında kalan cam kısmı ısı ile çatlayabilir, tehlikeli durum yaratabilir.
Sanırım zeminde monte carlo ve parvula bitkisi kullanmışsınız, İki bitki de CO2 desteğine ihtiyacı duymaktadır. Mayalı veya Sitrik Asit (Karbonat+Limon Tuzu) ile kendiniz bir sistem kurabilirsiniz. Yaklaşık 1 buçuk aylık monte carlo denemesi yaptığım akvaryumuma Sitrik Asit (Karbonat+Limon Tuzu) ile CO2 veriyorum şuana kadar sorun yaşamadım.
Gübre konusunda da şuan için biraz erken. Araştırdığım kadarıyla, ben 3. hafta dolduktan sonra şişenin üzerinde yazan dozların yarısı kadar gübre vermeye başladım.
Son olarak, bitkilerin kökleri henüz tam tutunma sağlayamadığı için balıklar onların daha çabuk kumdan ayrılmalarına neden olabilirler. Eğer balıklar için 2. bir kurulu akvaryumunuz varsa şimdilik oraya aktarabilirsiniz.
Önemli olan haftalık %30-%40 su değişimini aksatmamak diye düşünüyorum.
Aydınlatmayı günlük kaç saat yapıyorsunuz?
Yeşillikler içinde Hobit evi düşünceniz çok güzel olmuş. Ancak, evin boyalı kısımları zamanla suya salınım yapıp balıklarınıza zarar verebilir.
Su seviyesi biraz düşük kalmış, ısıtıcının üst siyah plastik kısmına kadar su seviyesini yükseltmeniz faydalı olur, aksi halde ısıtıcının su dışında kalan cam kısmı ısı ile çatlayabilir, tehlikeli durum yaratabilir.
Sanırım zeminde monte carlo ve parvula bitkisi kullanmışsınız, İki bitki de CO2 desteğine ihtiyacı duymaktadır. Mayalı veya Sitrik Asit (Karbonat+Limon Tuzu) ile kendiniz bir sistem kurabilirsiniz. Yaklaşık 1 buçuk aylık monte carlo denemesi yaptığım akvaryumuma Sitrik Asit (Karbonat+Limon Tuzu) ile CO2 veriyorum şuana kadar sorun yaşamadım.
Gübre konusunda da şuan için biraz erken. Araştırdığım kadarıyla, ben 3. hafta dolduktan sonra şişenin üzerinde yazan dozların yarısı kadar gübre vermeye başladım.
Son olarak, bitkilerin kökleri henüz tam tutunma sağlayamadığı için balıklar onların daha çabuk kumdan ayrılmalarına neden olabilirler. Eğer balıklar için 2. bir kurulu akvaryumunuz varsa şimdilik oraya aktarabilirsiniz.
Önemli olan haftalık %30-%40 su değişimini aksatmamak diye düşünüyorum.
Aydınlatmayı günlük kaç saat yapıyorsunuz?
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 22:07
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 58 Üye
Online Kullanıcılar
Kınayu,
bysmokin,
sina cen,
MelihB,
MehmetEgemen,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
m170,
Ancalagon,
BilalM.,
0rnn,
IgorVladimir,
Can78,
OKIRATLI,
Koksal Gurkan,
Lilam,
G_can,
yeekim,
Jeveux,
Sungurr,
GokKurt,
DigitalPen,
osmandbnl,
1win_oter,
1win_mest,
oguzozt,
mostbet_ykPr,
ternapi,
Yusufankarali,
Ibrahimkahraman,
Hidro Dinamik,
reprise,
MK_71,
Riblja Corba,
Rhymestein,
Burak PEKDEMİR,
nurtensultan,
Mfk22,
Tata,
mcakir17,
syerli,
dremreavsar,
kazbek1,
ArdaCelik,
mareq,
Behzad,
Akrattin,
sedatkaryurek,
Baris124,
sorceres,
Cyber_Scout,
emrahdm,
EmiirKaan,
Ramses06,
twinsoul,
tuncaysargin,
mustafa191,
Tuby,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
