ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
furkan422
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Şubat 2018 19:16
Son Ziyaret:
12 Nisan 2021 23:09
Toplam Mesaj:
36 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Furkan Koca
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
...
SON 10 MESAJI
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=SelmanTaskin]
Bence artık betta almalısınız çünkü ısıtıcı ve filtre seçimini yapmışsınız artık .8 litrede çok mutlu bir betta elde edebilirsiniz benim fikrimce .[:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim hmpk bulamadım daha o yüzden gecikti biraz balık işi kafam karidese gitmişti [:)]
[QUOTE=SelmanTaskin]
Bence artık betta almalısınız çünkü ısıtıcı ve filtre seçimini yapmışsınız artık .8 litrede çok mutlu bir betta elde edebilirsiniz benim fikrimce .[:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim hmpk bulamadım daha o yüzden gecikti biraz balık işi kafam karidese gitmişti [:)]
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=furkan422][:)][:)][:)][:)]Ölçüler: 20x20x20
Canlı Türleri: Halfmoon Betta
Bitki Türleri: Anubias - Moss
Tankın Yaşı: 2 Günlük
Filtrasyon ve Işıklandırma: Mini akvaryum lambası - Pipo filtre
Tasarım ve Dekorasyon: Kaya - Hagen kum
Balık= Şuan yok ( Haftaya Halfmoon Betta eklenecek )
Isıtıcı= 2 güne gelecek.
Beta akvaryumu kurmak istedim ve yerim dar olduğu için küçük bir beta akvaryumu oldu.
Mossların bir kısmını tellere bağlayıp ön tarafa kalan kısmınıda küçük bir mangrow köküne bağlayıp güzel bir görüntü yakalamak istedim.
Bu işlerde acemi olduğum için istediğim görüntüyü pek yakalayamadım.
Beta'yı koyduktan sonra zıplama ihtimali var mı ? [:?][:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212103441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212106001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212107371.jpg[/IMG][URL]null[/URL]
[/QUOTE]
Güncelleme ;
Merhaba , akvaryumda biraz oynama yapayım dedim kum seviyesi fazlaydı sadece moss ve anubias olacağı için 1-2cm seviyesine düşürdüm mosslar 3 haftada hızlı bir şekilde büyüdü 3 tele ekstra mangrowa sardım yine , anubias alışma sürecinde heralde bir yaprağı sarardı ve yırtıldı ışıktanda olabilir tabi.
Isıtıcı geldi 1 hafta kullanıp çıkardım akvaryum ısısı 23 derecenin altına düşmüyor peteğin yanında olduğu için gereksiz buldum, pipo filtreyide çıkarıp dophin h100 model şelale filtre taktım akıntı ve çekiş kuvvetinide resimde görüldüğü şekilde azalttım akvaryumda dalga ve sirkülasyon yok derecek kadar azaldı. (Lepisteslere takılmayalım 3 dişi var ve 2 güne gidiyor)
Daha betta almadım aklımda betta mı karides mi kaldı şuan sizce hangisi yakışır. [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212108261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212110271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212112181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212114221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212116341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212118281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212120341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212122331.jpg[/IMG]
[QUOTE=furkan422][:)][:)][:)][:)]Ölçüler: 20x20x20
Canlı Türleri: Halfmoon Betta
Bitki Türleri: Anubias - Moss
Tankın Yaşı: 2 Günlük
Filtrasyon ve Işıklandırma: Mini akvaryum lambası - Pipo filtre
Tasarım ve Dekorasyon: Kaya - Hagen kum
Balık= Şuan yok ( Haftaya Halfmoon Betta eklenecek )
Isıtıcı= 2 güne gelecek.
Beta akvaryumu kurmak istedim ve yerim dar olduğu için küçük bir beta akvaryumu oldu.
Mossların bir kısmını tellere bağlayıp ön tarafa kalan kısmınıda küçük bir mangrow köküne bağlayıp güzel bir görüntü yakalamak istedim.
Bu işlerde acemi olduğum için istediğim görüntüyü pek yakalayamadım.
Beta'yı koyduktan sonra zıplama ihtimali var mı ? [:?][:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212103441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212106001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212107371.jpg[/IMG][URL]null[/URL]
[/QUOTE]
Güncelleme ;
Merhaba , akvaryumda biraz oynama yapayım dedim kum seviyesi fazlaydı sadece moss ve anubias olacağı için 1-2cm seviyesine düşürdüm mosslar 3 haftada hızlı bir şekilde büyüdü 3 tele ekstra mangrowa sardım yine , anubias alışma sürecinde heralde bir yaprağı sarardı ve yırtıldı ışıktanda olabilir tabi.
Isıtıcı geldi 1 hafta kullanıp çıkardım akvaryum ısısı 23 derecenin altına düşmüyor peteğin yanında olduğu için gereksiz buldum, pipo filtreyide çıkarıp dophin h100 model şelale filtre taktım akıntı ve çekiş kuvvetinide resimde görüldüğü şekilde azalttım akvaryumda dalga ve sirkülasyon yok derecek kadar azaldı. (Lepisteslere takılmayalım 3 dişi var ve 2 güne gidiyor)
Daha betta almadım aklımda betta mı karides mi kaldı şuan sizce hangisi yakışır. [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212108261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212110271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212112181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212114221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212116341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212118281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212120341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/100420212122331.jpg[/IMG]
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Denizs]Şelale filitre alıcaksan dophin h 80 öneririm ben h100 modelini kullanıyorum gayet sessiz ve güzel temizliyor .[/QUOTE]
https://www.armaturk.com.tr/urunler/venusaqua-vs-302hf-selale-filtre-5-watt-300-litre-saat-302hf-305 böyle bir filtre buldum nasıl olur sizce
[QUOTE=Denizs]Şelale filitre alıcaksan dophin h 80 öneririm ben h100 modelini kullanıyorum gayet sessiz ve güzel temizliyor .[/QUOTE]
https://www.armaturk.com.tr/urunler/venusaqua-vs-302hf-selale-filtre-5-watt-300-litre-saat-302hf-305 böyle bir filtre buldum nasıl olur sizce
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Denizs]Şelale filitre alıcaksan dophin h 80 öneririm ben h100 modelini kullanıyorum gayet sessiz ve güzel temizliyor .[/QUOTE]
Temizlik konusunda nasıl hocam dipteki pisliklerin hepsini çekebiliyormu.
[QUOTE=Denizs]Şelale filitre alıcaksan dophin h 80 öneririm ben h100 modelini kullanıyorum gayet sessiz ve güzel temizliyor .[/QUOTE]
Temizlik konusunda nasıl hocam dipteki pisliklerin hepsini çekebiliyormu.
20x20x20 Betta Akvaryumu
Dostlar pipo filtre ve iç filtre yerine şelale kullanmak daha mantıklı geldi.
Bu litreye göre kaliteli sesi az olan bir model önerebilirmisiniz daha önce hiç şelale filtre kullanmadım.[:)]
Dostlar pipo filtre ve iç filtre yerine şelale kullanmak daha mantıklı geldi.
Bu litreye göre kaliteli sesi az olan bir model önerebilirmisiniz daha önce hiç şelale filtre kullanmadım.[:)]
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Nursun]
Hava motoru o hacimdeki tek pipo için güçlü kalmış bir adet vana takıp akıntıyı azaltabilirsiniz ,en küçük pipolar xinyou xy-168 ve ista bio sponge filtre mini ,ben 20 litrede xy-168 i kullanıyorum normal pipodan farklı olarak küçük bir haznesi var oraya eheim substrat pro ekledim .
https://www.atakanpetshop.com/mec-hava-hortumu-muslugu-vana-tek-li?search=vana[/QUOTE]
Elimde vana vardı ama pipo filtrem büyük olduğu için çıkarmıştım , önerdiğiniz xinyou xy-168'i inceledim tam benim akvaryum için daha önce görmemiştim teşekkür ederim galiba bunu alıcam [:)]
[QUOTE=Nursun]
Hava motoru o hacimdeki tek pipo için güçlü kalmış bir adet vana takıp akıntıyı azaltabilirsiniz ,en küçük pipolar xinyou xy-168 ve ista bio sponge filtre mini ,ben 20 litrede xy-168 i kullanıyorum normal pipodan farklı olarak küçük bir haznesi var oraya eheim substrat pro ekledim .
https://www.atakanpetshop.com/mec-hava-hortumu-muslugu-vana-tek-li?search=vana[/QUOTE]
Elimde vana vardı ama pipo filtrem büyük olduğu için çıkarmıştım , önerdiğiniz xinyou xy-168'i inceledim tam benim akvaryum için daha önce görmemiştim teşekkür ederim galiba bunu alıcam [:)]
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Kaantp]
Yeni olduğunuza göre iyi olmuş kaya yerine yati kökleri olsaydı daha dramatik olurdu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152231.jpg[/IMG]
Buda benim tankım balık yok şuan boşta icinde su var 1 hafta kadar boş durucak kökler kayalar suyu emsin sonra blackwater yapicam artı bitki olucak [/QUOTE]
Tesekkür ederim sizinde kurulumunuz hayırlı olsun çok güzel gözüküyor
[QUOTE=Kaantp]
Yeni olduğunuza göre iyi olmuş kaya yerine yati kökleri olsaydı daha dramatik olurdu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229253/180320212152231.jpg[/IMG]
Buda benim tankım balık yok şuan boşta icinde su var 1 hafta kadar boş durucak kökler kayalar suyu emsin sonra blackwater yapicam artı bitki olucak [/QUOTE]
Tesekkür ederim sizinde kurulumunuz hayırlı olsun çok güzel gözüküyor
20x20x20 Betta Akvaryumu
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Kurulumunuz hayırlı olsun .
Eğer köklü bitkiler eklemeyecekseniz hacmin azalmaması için kum seviyesini azaltmanızı öneririm , sadece görüntü için tabanı 1-2 cm kaplaması yeterli olur .
Anubias ışığın fazla odağında , hem betta hemde anubiasa gölge oluşturması için su üstü bitkileri ekleyebilirsiniz . Ayrıca mutlaka bir ısıtıcı eklemenizi ve pleksi cam vb ile kapak yaptırmanızı tavsiye ederim .[/QUOTE]
Teşekkür ederim kum seviyesini 2-3cm'e kadar düşürdüm , üstü için yakında birşey ayarlıyacam ve ısıtıcımda yarin elimde olur lakin pipo filtrem küçük olmasına rağmen akvaryumda baya yer kapladı ve çıkarmak durumunda kaldım , elimde küçük iç filtre vardı şelale apartı takıp kullandım ama yinede sirkülasyonu fazlaydı ve aynı şekilde oda ciddi derecede yer kapladğı için çıkardım.
Bu ölçülerde bir akvaryum için askı filtrelere baktım ama sirkülasyon konusunda hepsi sıkıntı yaratacak gibi ne gibi bir filtreleme yapmam gerekiyor kararsız kaldım , şuan ki hali böyle. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211812151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211813381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211815031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211816211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211828121.jpg[/IMG][EDIT]furkan422,2021-03-22 18:28:41[/EDIT]
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Kurulumunuz hayırlı olsun .
Eğer köklü bitkiler eklemeyecekseniz hacmin azalmaması için kum seviyesini azaltmanızı öneririm , sadece görüntü için tabanı 1-2 cm kaplaması yeterli olur .
Anubias ışığın fazla odağında , hem betta hemde anubiasa gölge oluşturması için su üstü bitkileri ekleyebilirsiniz . Ayrıca mutlaka bir ısıtıcı eklemenizi ve pleksi cam vb ile kapak yaptırmanızı tavsiye ederim .[/QUOTE]
Teşekkür ederim kum seviyesini 2-3cm'e kadar düşürdüm , üstü için yakında birşey ayarlıyacam ve ısıtıcımda yarin elimde olur lakin pipo filtrem küçük olmasına rağmen akvaryumda baya yer kapladı ve çıkarmak durumunda kaldım , elimde küçük iç filtre vardı şelale apartı takıp kullandım ama yinede sirkülasyonu fazlaydı ve aynı şekilde oda ciddi derecede yer kapladğı için çıkardım.
Bu ölçülerde bir akvaryum için askı filtrelere baktım ama sirkülasyon konusunda hepsi sıkıntı yaratacak gibi ne gibi bir filtreleme yapmam gerekiyor kararsız kaldım , şuan ki hali böyle. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211812151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211813381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211815031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211816211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/220320211828121.jpg[/IMG][EDIT]furkan422,2021-03-22 18:28:41[/EDIT]
20x20x20 Betta Akvaryumu
Teşekkür ederim [:)] diğer akvaryumda adi salyangoz türemişti ordan 2 tane ekledim 1 hafta kadar durduktan sonra tekrar çıkarıcam
Teşekkür ederim [:)] diğer akvaryumda adi salyangoz türemişti ordan 2 tane ekledim 1 hafta kadar durduktan sonra tekrar çıkarıcam
20x20x20 Betta Akvaryumu
Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için sonuna kadar katılıyorum. [:3]
Bu arada anubiası yalnış bir şekilde koymuşum mango köküne sabitledim taşıda fazla büyük olduğu için çıkarmak durumunda kaldım böyle daha ferah geldi [:)] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212318351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212319521.jpg[/IMG]
Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için sonuna kadar katılıyorum. [:3]
Bu arada anubiası yalnış bir şekilde koymuşum mango köküne sabitledim taşıda fazla büyük olduğu için çıkarmak durumunda kaldım böyle daha ferah geldi [:)] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212318351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204295/200320212319521.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:31
Akvaryum Tanıtımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 15:20
Bitki Akvaryumları Genel - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
