ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
certok
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ağustos 2018 16:21
Son Ziyaret:
23 Nisan 2021 13:14
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağdaş Ertok
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
80X40X40 Fluval 206 / 7-24 tüplü Co2
SON 9 MESAJI
Fluval 106 Veya 206
[QUOTE=BoluluBurak]206 yı şu an kullanıyorum. 780 lt/h diyor ama çin malı 1000 lt/h debiden daha yüksek bir güce sahip olduğunu söyleyebilirim. Elektrik sarfiyatıda yarı yarıya olması güzel. Gayet sessiz sadece hafif pervane sesi geliyor onuda silikon gress ile yağlıyacam. Güzel makina.[/QUOTE]
Yağlamanıza gerek yok. Her temizlik sonrası ses yapabilir ama 15-20 gün içinde ses kesilecektir. Havayı atması vakit alıyor sadece
[QUOTE=kuman]Herkese merhaba,
110 litre civarı akvaryumum var. taşıdır kumudur derken en fazla 100 litredir. oda en fazla. dış filtreyi yenileyeceğim. fluval 106 ile 206 arasında kaldım. bitkili kurabilirim. şu anda öyle değil ama ileride olabilir. 70 cm uzunluğunda. fluval 106 küçük mü gelir? 206 alırsam debisi çok olur mu diye korkuyorum. hiç fluval kullanmadım. 107 serisinde debiyi artırmışlar ancak yeni seri çok pahalı. fluval kullananlar fikir yazarsa sevinirim. teşekkürler.[/QUOTE]
80X40X40 akv.da 206 kullanıyorum. Bitkili bir tank. Kesinlikle 206 kullanmalısınız. Debi fazla gelirse kısarak ayarlamanız mümkün ama yetersiz bir filtrenin çevirme gücünü hızlandıramazsınız.
[QUOTE=BoluluBurak]206 yı şu an kullanıyorum. 780 lt/h diyor ama çin malı 1000 lt/h debiden daha yüksek bir güce sahip olduğunu söyleyebilirim. Elektrik sarfiyatıda yarı yarıya olması güzel. Gayet sessiz sadece hafif pervane sesi geliyor onuda silikon gress ile yağlıyacam. Güzel makina.[/QUOTE]
Yağlamanıza gerek yok. Her temizlik sonrası ses yapabilir ama 15-20 gün içinde ses kesilecektir. Havayı atması vakit alıyor sadece
[QUOTE=kuman]Herkese merhaba,
110 litre civarı akvaryumum var. taşıdır kumudur derken en fazla 100 litredir. oda en fazla. dış filtreyi yenileyeceğim. fluval 106 ile 206 arasında kaldım. bitkili kurabilirim. şu anda öyle değil ama ileride olabilir. 70 cm uzunluğunda. fluval 106 küçük mü gelir? 206 alırsam debisi çok olur mu diye korkuyorum. hiç fluval kullanmadım. 107 serisinde debiyi artırmışlar ancak yeni seri çok pahalı. fluval kullananlar fikir yazarsa sevinirim. teşekkürler.[/QUOTE]
80X40X40 akv.da 206 kullanıyorum. Bitkili bir tank. Kesinlikle 206 kullanmalısınız. Debi fazla gelirse kısarak ayarlamanız mümkün ama yetersiz bir filtrenin çevirme gücünü hızlandıramazsınız.
Yosun Mu?
Yatideki pamukçuk sorun değil ama yeşil bitkinizde syano bakteri sorunu var gibi. Mavi-yeşil alg olarak sitede aratın, yapılacaklara bir bakın derim
Yatideki pamukçuk sorun değil ama yeşil bitkinizde syano bakteri sorunu var gibi. Mavi-yeşil alg olarak sitede aratın, yapılacaklara bir bakın derim
Balıklar Ölüyor
Kaz ciğerini balık yemi yapan dükkan neresi, merak ettim doğrusu:)
Sorununuz bakteri kültürünün oturmaması ve muhtemelen filtrenizin balık yükünü kaldırmaması.
Öncelikle Aquaforest veya Seachem gibi güvenilir markaların bakteri kültürünü tekrar ekleyin. Su değişimini abartmayın, haftada bir kez yüzde 15-20 olarak dinlenmiş su veya seachem prime eklenmiş suyla amonyak ve klordan arındırılmış su ile yapın.
Filtrenizin 110lt’yi saatte min 5 kez çevirecek kapasitede olduğundan emin olun. Kullanım kılavuzunda yazar.
Geçmiş olsun
Kaz ciğerini balık yemi yapan dükkan neresi, merak ettim doğrusu:)
Sorununuz bakteri kültürünün oturmaması ve muhtemelen filtrenizin balık yükünü kaldırmaması.
Öncelikle Aquaforest veya Seachem gibi güvenilir markaların bakteri kültürünü tekrar ekleyin. Su değişimini abartmayın, haftada bir kez yüzde 15-20 olarak dinlenmiş su veya seachem prime eklenmiş suyla amonyak ve klordan arındırılmış su ile yapın.
Filtrenizin 110lt’yi saatte min 5 kez çevirecek kapasitede olduğundan emin olun. Kullanım kılavuzunda yazar.
Geçmiş olsun
Mavi-yeşil Alg Ve Saç Yosunu Sorunu
[QUOTE=egedin]
Bu arada atladım kusura bakmayın eksik bilgi vermiş oldum. Dün resimlerde görünen bütün fissidensleri budadım bazı yerlerde tamamen çıkardım. Fisdenslerin alt kısmından sararmış ve beyazlamış kısımlar vardı hepsini temizledim. Altta baya bir tortu varmış hepsi açığa çıktı tortuların hepsini alamıyorum fissidenslerde kopuyor.
Camları temizledim, su değişiminde magnezyum, kalsiyum ve potasyum takviyesi yaptım, ışık hala 2+2 şeklinde veriyorum.
Az önce ölçüm yaptım;
Gh - 8
Kh - 7
Ph - 7
No3 - 10
Po4 - 2
Tds - 280 çıktı.
Ölçümlerden sonra dün kendim yaptığım nitrar gübresinden 5ppm ekleme yaptım.
Kendimce hata yaptığımı düşündüğüm noktalar şunlar;
Gübre seviyelerini bir türlü tutturamadım, ilk kurulumda da bakteri kültürü kullanmadım. 3 sae, 2 nerite, 2 kelebek vatoz aldım.
Kurulumdan yaklaşık bir buçuk ay sonra 5 melek, 5 cüce çöpçü, 2 ramirezi ve 40 yakut tetra almıştım. Şuanda tetraların yarısı kadarı yok filtreden hiç balık çıkmadı dip çekerken de rastlamadım akvaryumdan atlayanda görmedim. Sanırım melekler yedi ama belki benim bulamadığım kuytularda balık parçaları kalmış olabilir.
Eşime yaptığımız akvaryumu bozup 1 aylığına karantina akvaryumu yaptım. İçindeki teleskopları benim akvaryuma aldım, fissidensleri çok eşeledikleri için onları akvaryumun içinde bir pet şişeye ayırdım ama pet şişenin konumu sirkülasyonu biraz bozdu.
Bunlardan biri mi, yoksa hepsi azar azar mı etki etti bilmiyorum. Belki dikkat etmediğim başka birşey de olabilir. Tek tek herşeyin üstünden geçip hatayı bulmaya çalışıyorum.
Edit:
Siparişlerim geldi, eheim substrat pronun fotoğrafı aşağıdaki gibi;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/17533/080120191055571.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhabalar,
Öncelikle sorununuzu halletmenize sevindim. Nitrat ve fosfat değerlerinizi, PO4 / NO3 = 1 / 10 değerinde, yani nitratınızı fosfat'ınızın 10 katı olacak şekilde tutmaya çalışın. Bu oranla ve etkili bir filtrasyonla oluşabilecek bir çok yosun sorununun önüne geçersiniz. İlk postunuzda nitrat 10 ppm iken fosfat 0,25 ppm idi. Aradaki makas arttıkça yeşil nokta sorunu olmak üzere bir çok yosun sorunu başlayacaktır. Tankta fosfatın yüksek çıkması balıklarınız için sorun teşkil etmez. Nitrat'ta ise durum farklı. Su değerlerinizi bozabilirsiniz. Keyifli hobiler dilerim.
[QUOTE=egedin]
Bu arada atladım kusura bakmayın eksik bilgi vermiş oldum. Dün resimlerde görünen bütün fissidensleri budadım bazı yerlerde tamamen çıkardım. Fisdenslerin alt kısmından sararmış ve beyazlamış kısımlar vardı hepsini temizledim. Altta baya bir tortu varmış hepsi açığa çıktı tortuların hepsini alamıyorum fissidenslerde kopuyor.
Camları temizledim, su değişiminde magnezyum, kalsiyum ve potasyum takviyesi yaptım, ışık hala 2+2 şeklinde veriyorum.
Az önce ölçüm yaptım;
Gh - 8
Kh - 7
Ph - 7
No3 - 10
Po4 - 2
Tds - 280 çıktı.
Ölçümlerden sonra dün kendim yaptığım nitrar gübresinden 5ppm ekleme yaptım.
Kendimce hata yaptığımı düşündüğüm noktalar şunlar;
Gübre seviyelerini bir türlü tutturamadım, ilk kurulumda da bakteri kültürü kullanmadım. 3 sae, 2 nerite, 2 kelebek vatoz aldım.
Kurulumdan yaklaşık bir buçuk ay sonra 5 melek, 5 cüce çöpçü, 2 ramirezi ve 40 yakut tetra almıştım. Şuanda tetraların yarısı kadarı yok filtreden hiç balık çıkmadı dip çekerken de rastlamadım akvaryumdan atlayanda görmedim. Sanırım melekler yedi ama belki benim bulamadığım kuytularda balık parçaları kalmış olabilir.
Eşime yaptığımız akvaryumu bozup 1 aylığına karantina akvaryumu yaptım. İçindeki teleskopları benim akvaryuma aldım, fissidensleri çok eşeledikleri için onları akvaryumun içinde bir pet şişeye ayırdım ama pet şişenin konumu sirkülasyonu biraz bozdu.
Bunlardan biri mi, yoksa hepsi azar azar mı etki etti bilmiyorum. Belki dikkat etmediğim başka birşey de olabilir. Tek tek herşeyin üstünden geçip hatayı bulmaya çalışıyorum.
Edit:
Siparişlerim geldi, eheim substrat pronun fotoğrafı aşağıdaki gibi;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/17533/080120191055571.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhabalar,
Öncelikle sorununuzu halletmenize sevindim. Nitrat ve fosfat değerlerinizi, PO4 / NO3 = 1 / 10 değerinde, yani nitratınızı fosfat'ınızın 10 katı olacak şekilde tutmaya çalışın. Bu oranla ve etkili bir filtrasyonla oluşabilecek bir çok yosun sorununun önüne geçersiniz. İlk postunuzda nitrat 10 ppm iken fosfat 0,25 ppm idi. Aradaki makas arttıkça yeşil nokta sorunu olmak üzere bir çok yosun sorunu başlayacaktır. Tankta fosfatın yüksek çıkması balıklarınız için sorun teşkil etmez. Nitrat'ta ise durum farklı. Su değerlerinizi bozabilirsiniz. Keyifli hobiler dilerim.
Yavru Apisto Tankı
[QUOTE=TheHobi]
aynı sekılde bende oyle bır akvaryum kuruyorum yavru canlı doguranlarım ıcın ben arastırdım uygundur bende kum koymıcem dıpo cekımı kolay olsun dıye fıltre olarak da sızın gıbı pıpo fıltre ve hava motoru yukseklı bence bıraz arttırsanız ıyı olur en az soyle 30 olsa ıyı olur ben 40*30*30 kuruyorum[/QUOTE]
Yanıt için teşekkürler... Maalesef yer sıkıntım var. Mevcut mobilya dolabının altında 20 cm yüksekliğinde bir raf var. En fazla 16 cm yüksekliğinde bir akvaryum kurabilirim.
[QUOTE=TheHobi]
aynı sekılde bende oyle bır akvaryum kuruyorum yavru canlı doguranlarım ıcın ben arastırdım uygundur bende kum koymıcem dıpo cekımı kolay olsun dıye fıltre olarak da sızın gıbı pıpo fıltre ve hava motoru yukseklı bence bıraz arttırsanız ıyı olur en az soyle 30 olsa ıyı olur ben 40*30*30 kuruyorum[/QUOTE]
Yanıt için teşekkürler... Maalesef yer sıkıntım var. Mevcut mobilya dolabının altında 20 cm yüksekliğinde bir raf var. En fazla 16 cm yüksekliğinde bir akvaryum kurabilirim.
Dış Filtre Seçimi
[QUOTE=caspr]
Katılıyorum [:iyi:]
Ucuz olanlar genelde sesli çalışıyor, kullanacağınız ortamda sesli çalışması ne kadar önemli? Bence buna karar verin.
Tetra ex800 plus kullandım, çok sessizdi. ama 2 ayda bir hortumların içindeki yosunları temizlemek zor oluyordu, SUMP sistemine geçtim.
Diğerlerini kullanmadım.
Sunsun 55w [2000lt/s] 566TL (Uv filtreli)
Dolphin 40w [1600lt/s] 660TL
Tetra Ex1200 16,5w [1300lt/s] 800TL
Fluval 306 15w [1150lt/s] 870TL
Akvaryumunuz 300lt, Tavsiye edilen 900-1200LT/s kapasiteli filtre olması.
Tetra olabilir, o fiyata çıktıktan sonra bence FLUVAL isabetli karar olur. [/QUOTE]
%100 katılıyorum. Fiyat performans önemli. 1 yıldır 110 t. tankımda fluval 206 kullanıyorum. Sıfır ses, temizlik rahatlığı paha biçilemez.[:iyi:]
[QUOTE=caspr]
Katılıyorum [:iyi:]
Ucuz olanlar genelde sesli çalışıyor, kullanacağınız ortamda sesli çalışması ne kadar önemli? Bence buna karar verin.
Tetra ex800 plus kullandım, çok sessizdi. ama 2 ayda bir hortumların içindeki yosunları temizlemek zor oluyordu, SUMP sistemine geçtim.
Diğerlerini kullanmadım.
Sunsun 55w [2000lt/s] 566TL (Uv filtreli)
Dolphin 40w [1600lt/s] 660TL
Tetra Ex1200 16,5w [1300lt/s] 800TL
Fluval 306 15w [1150lt/s] 870TL
Akvaryumunuz 300lt, Tavsiye edilen 900-1200LT/s kapasiteli filtre olması.
Tetra olabilir, o fiyata çıktıktan sonra bence FLUVAL isabetli karar olur. [/QUOTE]
%100 katılıyorum. Fiyat performans önemli. 1 yıldır 110 t. tankımda fluval 206 kullanıyorum. Sıfır ses, temizlik rahatlığı paha biçilemez.[:iyi:]
Yavru Apisto Tankı
Merhabalar, karma tankta bulunan apisto çiftinin yavruları için ayrı bir tank kurmak istiyorum. Hemen akvaryum dolabımın altında 40X35X15 (h) ölçülerine uygun bir boşluk var. 15 cm yükseklik apisto yavruları için sıkıntı yaratır mı? Pipo filtre ve hava motoruyla filtrasyon sağlamayı düşünüyorum. Su üstü duracak şekilde moss koyacağım, kum koymayı planlamıyorum. Ne dersiniz? Teşekkürler
Merhabalar, karma tankta bulunan apisto çiftinin yavruları için ayrı bir tank kurmak istiyorum. Hemen akvaryum dolabımın altında 40X35X15 (h) ölçülerine uygun bir boşluk var. 15 cm yükseklik apisto yavruları için sıkıntı yaratır mı? Pipo filtre ve hava motoruyla filtrasyon sağlamayı düşünüyorum. Su üstü duracak şekilde moss koyacağım, kum koymayı planlamıyorum. Ne dersiniz? Teşekkürler
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=4Sight]Arkadaşlar merhaba, 90 litre hacminde bir akvaryumum var bitkili olacak şekilde tasarlamak istiyorum. Aydınlatma olarak led kullanmak istiyorum fakat tecrübesizim. Aşağıda vereceğim linkteki aydınlatma benim işimi görür mü? Ayrıca akvaryumum kapaklı bu ürünleri kapağa montajlamam mı gerekiyor yoksa direk hazır kurulup gelip fişe takıp kullanabilir muyum?
https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/aqualed-led-aydinlatma-armatur-beyaz-80cm-6500k-367208411[/QUOTE]
Merhabalar, belirttiğiniz ürünü 80 cm genişliğindeki tankımda 4 aydır kullanmaktayım ve çok memnunum. High tech değişikliği nedeniyle satmak zorundayım. İsterseniz profilime bakın, düşünürseniz size satabilirim.
İyi günler.[EDIT]certok,2018-09-26 17:11:48[/EDIT]
[QUOTE=4Sight]Arkadaşlar merhaba, 90 litre hacminde bir akvaryumum var bitkili olacak şekilde tasarlamak istiyorum. Aydınlatma olarak led kullanmak istiyorum fakat tecrübesizim. Aşağıda vereceğim linkteki aydınlatma benim işimi görür mü? Ayrıca akvaryumum kapaklı bu ürünleri kapağa montajlamam mı gerekiyor yoksa direk hazır kurulup gelip fişe takıp kullanabilir muyum?
https://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/aqualed-led-aydinlatma-armatur-beyaz-80cm-6500k-367208411[/QUOTE]
Merhabalar, belirttiğiniz ürünü 80 cm genişliğindeki tankımda 4 aydır kullanmaktayım ve çok memnunum. High tech değişikliği nedeniyle satmak zorundayım. İsterseniz profilime bakın, düşünürseniz size satabilirim.
İyi günler.[EDIT]certok,2018-09-26 17:11:48[/EDIT]
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Herkese merhaba,
6 ay evvel bitkili akvaryum kurarak hobiye başladım. Keyifle devam ediyorum. Herkese kolaylıklar diliyorum.
Herkese merhaba,
6 ay evvel bitkili akvaryum kurarak hobiye başladım. Keyifle devam ediyorum. Herkese kolaylıklar diliyorum.
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
KULLANICILAR
- 109 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Jeveux,
Mithrandirr,
OKIRATLI,
DigitalPen,
urzais,
osmandbnl,
yeekim,
sina cen,
wtreals,
BASARSURMEGOZ,
yns325,
hasancn,
bysmokin,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
Malawi34,
ErayDemirel,
eackgzz,
ciways,
ugurinann,
SeaWorld,
GLOSTERKANARYA,
K3r3m,
Vess34,
HalilSefaa,
reprise,
zen666,
0rnn,
peace41,
EKAR,
heserx,
nomercy,
kocoglu,
Hidro Dinamik,
metsi,
Oquanus,
sinor,
ncmberk,
Kaangzkr,
Burak PEKDEMİR,
Can78,
fetocan,
onuribrahim,
emreemin,
Sfenks111,
karidesrehberi,
Ehtiyar,
ilterisdoğukan,
Akvarist1923,
syerli,
yedili,
Ancalagon,
Brdk64,
aupqua,
semih058,
Legionsgamer,
ozbekir,
MCY4,
Çağatay Tozak,
Captainceko,
AC-72,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
