ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Nurullahim
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ocak 2020 21:24
Son Ziyaret:
27 Şubat 2026 11:08
Toplam Mesaj:
36 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Nurullah acar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Bilgisayar teknisyeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Nurullah acar
160 60 60 akvaryum
120 40 40 Sump
SON 10 MESAJI
160 60 60 Alttan Sump Li Akvaryum
[QUOTE=Melih25]Nurullah bey fark çok yok diyorsun aylık 14-15 tl karda kalarak daha kaliteli motor kullanırsın bendede rs marka vardı 5000 lik (sendeki ile denk marka) 1 yılda ciddi debi düşüşü oldu ve sana söylediğim markayı aldım gayet memnunum..
En sonki halini attım dediğin fotoda bitkileri gördüm yanlış mı gördüm [:(]
Sump malzemesi konusunda zeolit patlaması riskine karşı zeoliti ben olsam kullanmam.
Lav kırığıda bildiğim kadarı ile ph düşürücü özellikle troplar sert su sever.
Balıkları fotoda göremedim foto paylaşır mısın?
[/QUOTE]
Bahsettiğiniz motor 900 tl ve şuan haddinden fazla akıntı yapıyor bence bu fark fazla değil ve hesapladım tam olarak 11 tl yani yıla vursak 132 tl ki her cihazın yıpranma payı vardır ve ben zaten sürekli tüketimi ölçüyorum
Evet bitki var içinde ama yapay değil anubias 6 kök
Zeoliti 3 ayda bir degistiriyorum
Ph için akvaryumda mermer var dengeliyor ve ph seviyesi şuanda olceyim 8.4 tds oranı 316
Balıklar fotoda var aslında ama ekliyim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/060220202052341.jpg[/IMG]
26 tropeus 6 ciklet ( petshop kandırdı beni ama 2 aydır sorunsuz duruyor hatta yavru var ağızda
19 midye 4 salyangoz 3 vatos 4 çöpçü güncel olarak sump icinde şans bambu pothos sarmaşığı
Akvaryumdada pothos sarmaşığı var
300 w eheim isitici akvaryumda 300 w sump ta
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/110120200017511.jpg[/IMG]
Sump son hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/060220202057411.jpg[/IMG][EDIT]Nurullahim,2020-02-06 21:01:39[/EDIT]
[QUOTE=Melih25]Nurullah bey fark çok yok diyorsun aylık 14-15 tl karda kalarak daha kaliteli motor kullanırsın bendede rs marka vardı 5000 lik (sendeki ile denk marka) 1 yılda ciddi debi düşüşü oldu ve sana söylediğim markayı aldım gayet memnunum..
En sonki halini attım dediğin fotoda bitkileri gördüm yanlış mı gördüm [:(]
Sump malzemesi konusunda zeolit patlaması riskine karşı zeoliti ben olsam kullanmam.
Lav kırığıda bildiğim kadarı ile ph düşürücü özellikle troplar sert su sever.
Balıkları fotoda göremedim foto paylaşır mısın?
[/QUOTE]
Bahsettiğiniz motor 900 tl ve şuan haddinden fazla akıntı yapıyor bence bu fark fazla değil ve hesapladım tam olarak 11 tl yani yıla vursak 132 tl ki her cihazın yıpranma payı vardır ve ben zaten sürekli tüketimi ölçüyorum
Evet bitki var içinde ama yapay değil anubias 6 kök
Zeoliti 3 ayda bir degistiriyorum
Ph için akvaryumda mermer var dengeliyor ve ph seviyesi şuanda olceyim 8.4 tds oranı 316
Balıklar fotoda var aslında ama ekliyim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/060220202052341.jpg[/IMG]
26 tropeus 6 ciklet ( petshop kandırdı beni ama 2 aydır sorunsuz duruyor hatta yavru var ağızda
19 midye 4 salyangoz 3 vatos 4 çöpçü güncel olarak sump icinde şans bambu pothos sarmaşığı
Akvaryumdada pothos sarmaşığı var
300 w eheim isitici akvaryumda 300 w sump ta
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/110120200017511.jpg[/IMG]
Sump son hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/060220202057411.jpg[/IMG][EDIT]Nurullahim,2020-02-06 21:01:39[/EDIT]
160 60 60 Alttan Sump Li Akvaryum
[QUOTE=Melih25]Hsbao deep 6000 öneririm..
Son hali güzel duruyor ama içindeki yapay bitkileri tamamen sıfırlayın derim.
Ayrıca trop alacaksanız seçmiş olduğunuz kayalarda uygun görünmüyor.. keskin hatlı kayalar balık kavgalarında balıkların kaçısı sırasında derilerine zarar verebileceğini düşünmekteyim. Yerinizde olsam yuvarlak hatlara sahip kayalar alırım.
Sump malzemeleriniz nedir?[/QUOTE]
Arada sadece 20 w oynuyor söylediğiniz cihaz ile 20 w için o fiyatı vermeye değmez gibi duruyor
Akvaryum içinde yapay çiçek yokki ? Çıkarıldı dedim galiba okumadınız
Balık zaten 4 aydır içinde var 26 tane trop var
Sump malzemesine gelince
Sump boyutu 120.40.40
Sump da taşma sistemli içine şampdan gelen temiz şu girişide olan yavruluk basta bitki akvaryumu için düşündüğümden dolayı lav kirigi var içinde 5 adet midye 2 adet elma salyangozu
Sump motoru kısmında smart 200 w (Veya 300 emin değilim) isitici ve 1 adet elma salyangozu
Sump filtre malzemesi biobal sunger elyaf lav kirigi zeolit ismini bilmediğim nohut şeklinde malzeme aktif karbon alt kısımlar guvercin ızgarası55 w 5000 litre sump motoru
[EDIT]Nurullahim,2020-02-06 12:22:01[/EDIT]
[QUOTE=Melih25]Hsbao deep 6000 öneririm..
Son hali güzel duruyor ama içindeki yapay bitkileri tamamen sıfırlayın derim.
Ayrıca trop alacaksanız seçmiş olduğunuz kayalarda uygun görünmüyor.. keskin hatlı kayalar balık kavgalarında balıkların kaçısı sırasında derilerine zarar verebileceğini düşünmekteyim. Yerinizde olsam yuvarlak hatlara sahip kayalar alırım.
Sump malzemeleriniz nedir?[/QUOTE]
Arada sadece 20 w oynuyor söylediğiniz cihaz ile 20 w için o fiyatı vermeye değmez gibi duruyor
Akvaryum içinde yapay çiçek yokki ? Çıkarıldı dedim galiba okumadınız
Balık zaten 4 aydır içinde var 26 tane trop var
Sump malzemesine gelince
Sump boyutu 120.40.40
Sump da taşma sistemli içine şampdan gelen temiz şu girişide olan yavruluk basta bitki akvaryumu için düşündüğümden dolayı lav kirigi var içinde 5 adet midye 2 adet elma salyangozu
Sump motoru kısmında smart 200 w (Veya 300 emin değilim) isitici ve 1 adet elma salyangozu
Sump filtre malzemesi biobal sunger elyaf lav kirigi zeolit ismini bilmediğim nohut şeklinde malzeme aktif karbon alt kısımlar guvercin ızgarası55 w 5000 litre sump motoru
[EDIT]Nurullahim,2020-02-06 12:22:01[/EDIT]
160 60 60 Alttan Sump Li Akvaryum
[QUOTE=Melih25]Bence dekorlar çok fazla. Yapay bitkilerde kesinliklr çıkarılmalı.. Ve kayalarda azaltılmalı.
Ayrıca sump motorunuz sanırım rs marka. En kısa sürede değişmenizi öneririm.. çok elektrik çeker. [/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/060220200307341.jpg[/IMG]
[QUOTE=Melih25]Bence dekorlar çok fazla. Yapay bitkilerde kesinliklr çıkarılmalı.. Ve kayalarda azaltılmalı.
Ayrıca sump motorunuz sanırım rs marka. En kısa sürede değişmenizi öneririm.. çok elektrik çeker. [/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/060220200307341.jpg[/IMG]
160 60 60 Alttan Sump Li Akvaryum
[QUOTE=Melih25]Bence dekorlar çok fazla. Yapay bitkilerde kesinliklr çıkarılmalı.. Ve kayalarda azaltılmalı.
Ayrıca sump motorunuz sanırım rs marka. En kısa sürede değişmenizi öneririm.. çok elektrik çeker. [/QUOTE]
Yapay bitkiler çıkarıldı sob hali bu şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/060220200253521.jpg[/IMG]
Motor 62 w elektirik çekiyor
Siz ne önerirsiniz 6000 lt olan
[QUOTE=Melih25]Bence dekorlar çok fazla. Yapay bitkilerde kesinliklr çıkarılmalı.. Ve kayalarda azaltılmalı.
Ayrıca sump motorunuz sanırım rs marka. En kısa sürede değişmenizi öneririm.. çok elektrik çeker. [/QUOTE]
Yapay bitkiler çıkarıldı sob hali bu şekilde
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/060220200253521.jpg[/IMG]
Motor 62 w elektirik çekiyor
Siz ne önerirsiniz 6000 lt olan
Bitki Işık Şu Değişimi Sorunu Cevaplarsanız Sevini
Büyük bir heves ve umutla siteye üye oldum ama sitede hareket yok sorulara doğru düzgün cevap yok neyse
Tabiki cevap veren arkadaşları katmıyorum onlara tekrar tesekkurler
Büyük bir heves ve umutla siteye üye oldum ama sitede hareket yok sorulara doğru düzgün cevap yok neyse
Tabiki cevap veren arkadaşları katmıyorum onlara tekrar tesekkurler
Bitki Işık Şu Değişimi Sorunu Cevaplarsanız Sevini
[QUOTE=Furkanaydemir]Led-Florasan hakkındaki soru;
Merhaba bende t4 florasan kullanıyordum bitkiler için günde 3 saat açıp 1 saat bekleyıp daha sonra 3 saat tekrardan acıyordum.
Benımki mavi renkli florasan.
Led konusunda daha önce kullanmadım ama bir kac yabancı kaynaklı forumlardan okudugumda göre led konusunda herkes hem fikir olamıyor.Kullanmadıgım ıcın sadace okuduklarım ve bilgilerımı aktarıyorum deneyımleyen bırısı var ise o daha ayrıntılı bilgi verebilir.O yüzden düşüncemi söylemesem daha iyi olur.
Konuyu takip edicegım umarım yanlıs bir bilgi aktarmamişimdir size
İyi hobiler dilerim
[/QUOTE]
Benim florasanim biri sylvania ve grolux peki leşleri aynı anda açmam gereklimi ve ne renk önerirsiniz
[QUOTE=Furkanaydemir]Led-Florasan hakkındaki soru;
Merhaba bende t4 florasan kullanıyordum bitkiler için günde 3 saat açıp 1 saat bekleyıp daha sonra 3 saat tekrardan acıyordum.
Benımki mavi renkli florasan.
Led konusunda daha önce kullanmadım ama bir kac yabancı kaynaklı forumlardan okudugumda göre led konusunda herkes hem fikir olamıyor.Kullanmadıgım ıcın sadace okuduklarım ve bilgilerımı aktarıyorum deneyımleyen bırısı var ise o daha ayrıntılı bilgi verebilir.O yüzden düşüncemi söylemesem daha iyi olur.
Konuyu takip edicegım umarım yanlıs bir bilgi aktarmamişimdir size
İyi hobiler dilerim
[/QUOTE]
Benim florasanim biri sylvania ve grolux peki leşleri aynı anda açmam gereklimi ve ne renk önerirsiniz
Bitki Işık Şu Değişimi Sorunu Cevaplarsanız Sevini
160 60 60 akvaryum 120 40 40 Sump var Sump ta şans bamboo var hala kök salmadı 4 gün oldu nezaman kök salar bilen varmı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/240120202041301.jpg[/IMG]
Pothos sarmaşığı var akvaryum tepesinde oda henüz kök salmadı ne zaman kök salar ve her iki bitkiyi ne kadar süre akvaryumda tutabilirim bir sınırı varmı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/240120202042341.jpg[/IMG]
Akvaryumda anubias var doğru yerlestiemismiyim ?
Dip çekimi yapmadım 6 aydır şu değişimde sadece ekleme yaptım ama hiç sorun olmadı ölen balığında olmadı acaba doğrumu yapıyorum yanlış ise dip çekimi yapmam gereklimi sadece sumptan şu değiştirsem yeterlimi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/110120200018201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/240120202042511.jpg[/IMG]
Akvaryumda 2 tane t8 floresan iki farklı çeşit ve birtane rgb kaliteli led var 5 metre bitkiler için ne kadar süre açmam gerek her ikisinidemi yoksa sadece florasanmi yoksa sadece led yeterlimi led hangi renk yapmalıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/240120202046101.jpg[/IMG]
Akvaryumda 20 tane tatlı su midyesi var bu yüzden kuma gömülü bitki ekemem hangi bitkileri önerirsiniz ve eklemem durumunda ne kadar ışık açmam gerek ve hangilerini?
Sump ta şans bambu için led var 3 metre rgb açmam gerekiyormu gerekiyorsa hangi renk ve nekadar süre?
Sump ta bitki bölümü var içinde lav kirigi hangi bitkileri kullanabilirim ve ekler isem nekadar süre ışıkları açmam gerek ?
6 tane elma salyangoz 27 tane tropeus 6 tane ciklet var eklemem ve cikarmam gereken tur varmi ve hala yumurtlamadilar hangi boya gelince yumurtlama olur ?
Sorular çok biliyorum ama cevaplarsanız sevinirim teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/110120200056091.jpg[/IMG]
Ek olarak hava motoru calistirmiyorum sorun olurmu kule var diğe?[:?]
160 60 60 akvaryum 120 40 40 Sump var Sump ta şans bamboo var hala kök salmadı 4 gün oldu nezaman kök salar bilen varmı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/240120202041301.jpg[/IMG]
Pothos sarmaşığı var akvaryum tepesinde oda henüz kök salmadı ne zaman kök salar ve her iki bitkiyi ne kadar süre akvaryumda tutabilirim bir sınırı varmı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/240120202042341.jpg[/IMG]
Akvaryumda anubias var doğru yerlestiemismiyim ?
Dip çekimi yapmadım 6 aydır şu değişimde sadece ekleme yaptım ama hiç sorun olmadı ölen balığında olmadı acaba doğrumu yapıyorum yanlış ise dip çekimi yapmam gereklimi sadece sumptan şu değiştirsem yeterlimi ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/110120200018201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/240120202042511.jpg[/IMG]
Akvaryumda 2 tane t8 floresan iki farklı çeşit ve birtane rgb kaliteli led var 5 metre bitkiler için ne kadar süre açmam gerek her ikisinidemi yoksa sadece florasanmi yoksa sadece led yeterlimi led hangi renk yapmalıyım?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/240120202046101.jpg[/IMG]
Akvaryumda 20 tane tatlı su midyesi var bu yüzden kuma gömülü bitki ekemem hangi bitkileri önerirsiniz ve eklemem durumunda ne kadar ışık açmam gerek ve hangilerini?
Sump ta şans bambu için led var 3 metre rgb açmam gerekiyormu gerekiyorsa hangi renk ve nekadar süre?
Sump ta bitki bölümü var içinde lav kirigi hangi bitkileri kullanabilirim ve ekler isem nekadar süre ışıkları açmam gerek ?
6 tane elma salyangoz 27 tane tropeus 6 tane ciklet var eklemem ve cikarmam gereken tur varmi ve hala yumurtlamadilar hangi boya gelince yumurtlama olur ?
Sorular çok biliyorum ama cevaplarsanız sevinirim teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/110120200056091.jpg[/IMG]
Ek olarak hava motoru calistirmiyorum sorun olurmu kule var diğe?[:?]
Isıtıcı Sorunu
Sigortaya bakma şansın varmı kaçlık?
Sigortaya bakma şansın varmı kaçlık?
160 60 60 Alttan Sump Li Akvaryum
[QUOTE=Okansari]
Gayet güzel olmuş hocam[/QUOTE]
Teşekkürler başka bitki ekme şansım varmı akvaryuma sump dışında ve sump a neler bırakabilirim?
[QUOTE=Okansari]
Gayet güzel olmuş hocam[/QUOTE]
Teşekkürler başka bitki ekme şansım varmı akvaryuma sump dışında ve sump a neler bırakabilirim?
160 60 60 Alttan Sump Li Akvaryum
Anubiaslar geldi biraz değişiklik ile taşlara tutturdum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/210120201659431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/210120201659581.jpg[/IMG]
Anubiaslar geldi biraz değişiklik ile taşlara tutturdum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/210120201659431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220169/210120201659581.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
