ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Zülfikar587
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
26
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Ocak 2020 01:22
Son Ziyaret:
27 Ağustos 2020 18:49
Toplam Mesaj:
53 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tekin Temizöz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tekin Temizöz
SON 10 MESAJI
Etçil Tavsiye
[QUOTE=Samettkeskin]Bende oscar var ve öneririm gerçekten çok hızlı büyüyor aldığımda 5 cm civarıydı 2 ay falan oldu şu an 15 cm boyunda et de yiyor tek beslersen sana çok alışır bir bağ kurabilirsin elinden yem yer alıştırırsan kendini de sevdirir baya güzel bence ben avcumun içine biraz yem koyup elimi yavaşça suyun içine sokuyorum gelip avcumun içindeki yemleri yiyor falan çok hoş birşey bence bazen kaçmıyor da çok anı hareketler yapmazsam sevebiliyorum [:)))]
Direk büyük olarak alırsanız bunlar olabilir bende besliyorum bu sorunları hiç yaşamadım ama suyu kirletme konusunda çok haklısınız birde ne kadar dip çekimi yaparsanız yapın ertesi gün pislik doluyor ama bununda çözümü var pislikler kumların arasında kalıyordu bütün kumu boşalttım akvaryum bomboş ama daha temiz artık dip süpürgesi yaptım kendime konularıma bakabilirsiniz dip süpürgesiyle 5 dakika da bütün psilikleri temizliyorum ve bunu günlük yapıyorum artık su değişimi de yapmıyorum tank büyük olduğu için eziyet gibiydi ayda bir eksilen suyu tamamlıyorum ve filtre temizliği yapıyorum [/QUOTE]
Kesinlikle katılıyorum size belki ben olgunken aldığımdandır belkide balığın karakteri farklıdır :) ama (gerçekten güzel ve yeterli beslenmesi söz konusuysa) akvaryumu hızlı kirletiyor ; akvaryumun boş olması hoşuma gitmiyordu tabandaki lav kırıklarını alıp köşelere yığıyordu hep , eğlencesinide bozmak istemiyordum :( ama araya kaçan pislikler çok can sıkıyordu heleki o kurutulmuş karidesin parçaları mide kaldırıyor :)
[QUOTE=Samettkeskin]Bende oscar var ve öneririm gerçekten çok hızlı büyüyor aldığımda 5 cm civarıydı 2 ay falan oldu şu an 15 cm boyunda et de yiyor tek beslersen sana çok alışır bir bağ kurabilirsin elinden yem yer alıştırırsan kendini de sevdirir baya güzel bence ben avcumun içine biraz yem koyup elimi yavaşça suyun içine sokuyorum gelip avcumun içindeki yemleri yiyor falan çok hoş birşey bence bazen kaçmıyor da çok anı hareketler yapmazsam sevebiliyorum [:)))]
Direk büyük olarak alırsanız bunlar olabilir bende besliyorum bu sorunları hiç yaşamadım ama suyu kirletme konusunda çok haklısınız birde ne kadar dip çekimi yaparsanız yapın ertesi gün pislik doluyor ama bununda çözümü var pislikler kumların arasında kalıyordu bütün kumu boşalttım akvaryum bomboş ama daha temiz artık dip süpürgesi yaptım kendime konularıma bakabilirsiniz dip süpürgesiyle 5 dakika da bütün psilikleri temizliyorum ve bunu günlük yapıyorum artık su değişimi de yapmıyorum tank büyük olduğu için eziyet gibiydi ayda bir eksilen suyu tamamlıyorum ve filtre temizliği yapıyorum [/QUOTE]
Kesinlikle katılıyorum size belki ben olgunken aldığımdandır belkide balığın karakteri farklıdır :) ama (gerçekten güzel ve yeterli beslenmesi söz konusuysa) akvaryumu hızlı kirletiyor ; akvaryumun boş olması hoşuma gitmiyordu tabandaki lav kırıklarını alıp köşelere yığıyordu hep , eğlencesinide bozmak istemiyordum :( ama araya kaçan pislikler çok can sıkıyordu heleki o kurutulmuş karidesin parçaları mide kaldırıyor :)
Melek Balığım Diğer Melekleri Kovaliyor
Akvaryumunuzun hacmi çok yetersiz ;1 çift melek balığı için en az 80-100 L önerilir ki siz 30 L de yanlış anlamadıysam 4 melek ve lepistes bakıyorsunuz... kardeşim hiç değilse bare son aldıklarını geri ver günah hayvanlara zaten sitresten melekler lepistesleri delik deşik eder.
Akvaryumunuzun hacmi çok yetersiz ;1 çift melek balığı için en az 80-100 L önerilir ki siz 30 L de yanlış anlamadıysam 4 melek ve lepistes bakıyorsunuz... kardeşim hiç değilse bare son aldıklarını geri ver günah hayvanlara zaten sitresten melekler lepistesleri delik deşik eder.
Etçil Tavsiye
Arowana beslemedim ama büyük tanklarda beslendiğini biliyorum ; flowerhorn fena olmayabilir alabilirsiniz ama üst düzey bir ısırma veya saldırganlık beklemeyin , Astronot beni hobiden soğutan balıklardan biri oldu 2 defa aldım şimdiye kadar biri albino diğeri siyah siyah olanı 2 ay besleyip iade ettim albino (kimine göre lutino) baya kaldı (2-3 sene) üst düzey agrasifti parmağımın kenarını 1 cm uzunluğunda yırttı hafta sonları tavuk ciğerini 4 parçaya ayırıp veriyordum dip çekimi yaparken hunharca pompaya saldırıyor , pipo filitrenin üst kısımlarını zevkine göre parçalıyordu daha sonra sınavlar falan derken ağır gelmeye başladı sahiplendirdim o günden beri daha astronot u kafama silah dayasalar almam 1 yardımcı filitre 1 dış filtre 2 pipo ve 1 iç filtre olmasına rağmen fazla yemleme ilede alakalı olarak suyu mahvediyordu :( Önerim ya flowerhorn yada midas 1-2 sene eğer çok küçükten alırsanız 200 L de yaşayabilir hatta yetişkinken bile yaşayabilir :) ama hayatımda hiç midasta beslemedim o konuda da çok bilgim yok.
Arowana beslemedim ama büyük tanklarda beslendiğini biliyorum ; flowerhorn fena olmayabilir alabilirsiniz ama üst düzey bir ısırma veya saldırganlık beklemeyin , Astronot beni hobiden soğutan balıklardan biri oldu 2 defa aldım şimdiye kadar biri albino diğeri siyah siyah olanı 2 ay besleyip iade ettim albino (kimine göre lutino) baya kaldı (2-3 sene) üst düzey agrasifti parmağımın kenarını 1 cm uzunluğunda yırttı hafta sonları tavuk ciğerini 4 parçaya ayırıp veriyordum dip çekimi yaparken hunharca pompaya saldırıyor , pipo filitrenin üst kısımlarını zevkine göre parçalıyordu daha sonra sınavlar falan derken ağır gelmeye başladı sahiplendirdim o günden beri daha astronot u kafama silah dayasalar almam 1 yardımcı filitre 1 dış filtre 2 pipo ve 1 iç filtre olmasına rağmen fazla yemleme ilede alakalı olarak suyu mahvediyordu :( Önerim ya flowerhorn yada midas 1-2 sene eğer çok küçükten alırsanız 200 L de yaşayabilir hatta yetişkinken bile yaşayabilir :) ama hayatımda hiç midasta beslemedim o konuda da çok bilgim yok.
100lt Akvaryumda Bakılacak Balıklar
Eğer temzilik yormasın , dayanıklılık olsun derseniz 2 tür önerebilirim neon tetra ve gökkuşağı tetra
Eğer temzilik yormasın , dayanıklılık olsun derseniz 2 tür önerebilirim neon tetra ve gökkuşağı tetra
Yay Gibi Dönerek Yüzen Yaratıklar
[QUOTE=Aquapir]Ben netamodları dekor üzerinde yürüyen canlılar sanıyordum, bunları dekor (kaya, kütük bitki vb) üzerinde hiç görmedim, hep suda yüzerlerken görüyorum.[:?][/QUOTE]
Nemathod lar heryer de gezebilir , camın yüzeyinde , dekor da , bitkiler de yada serbest bir şekilde yüzerler. Aşırı yemleme de en veya dip yeminden kaynaklı çoğalırlar
[QUOTE=Aquapir]Ben netamodları dekor üzerinde yürüyen canlılar sanıyordum, bunları dekor (kaya, kütük bitki vb) üzerinde hiç görmedim, hep suda yüzerlerken görüyorum.[:?][/QUOTE]
Nemathod lar heryer de gezebilir , camın yüzeyinde , dekor da , bitkiler de yada serbest bir şekilde yüzerler. Aşırı yemleme de en veya dip yeminden kaynaklı çoğalırlar
Yay Gibi Dönerek Yüzen Yaratıklar
Eğer nemathod ise daha önce karides akvaryumunda başıma geldi , 40 L bir akvaryuma 4 tane platy attım ve 1 hafta içinde temizlediler , daha sonra aldığım yere geri verdim platy leri (her balık nemathod yemez) nemathod ların akvaryuma bir zararı yok dense de su kalitesini düşürürler ve akvaryumunuzda ki berraklık kayıp olur ; oturmuş bir akvaryum sarımtırak bile olsa berrak ve cam gibidir.
NOT:Oluşma sebebini petshop söyledi eğer kaz ciğeri diye halk tabiri ile kullanılan siyah dip yemini kullanıyorsanız ondan kaynaklanır %25 su değişimi ve her 20 L ye 2 platy atarak sorundan 1 hafta içinde kurtulabilirsiniz (palty yerine lepsiteste atabilirsiniz balıkların sağlığına göre sürede farklılık olabilir) eğer akvaryumunuz oturmamış bir akvaryum ise bu da çok büyük bir olasılıktır kaliteli yem kullanmanızı tavsiye ederim (aşırı yemleme de en büyük sebebi yemlemeyi azaltın ilk başlarda 1 - 2 tane görürsünğz daha sonra sayıları çok yüksek meblalara çıkar)[EDIT]Zülfikar587,2020-06-24 01:22:49[/EDIT]
Eğer nemathod ise daha önce karides akvaryumunda başıma geldi , 40 L bir akvaryuma 4 tane platy attım ve 1 hafta içinde temizlediler , daha sonra aldığım yere geri verdim platy leri (her balık nemathod yemez) nemathod ların akvaryuma bir zararı yok dense de su kalitesini düşürürler ve akvaryumunuzda ki berraklık kayıp olur ; oturmuş bir akvaryum sarımtırak bile olsa berrak ve cam gibidir.
NOT:Oluşma sebebini petshop söyledi eğer kaz ciğeri diye halk tabiri ile kullanılan siyah dip yemini kullanıyorsanız ondan kaynaklanır %25 su değişimi ve her 20 L ye 2 platy atarak sorundan 1 hafta içinde kurtulabilirsiniz (palty yerine lepsiteste atabilirsiniz balıkların sağlığına göre sürede farklılık olabilir) eğer akvaryumunuz oturmamış bir akvaryum ise bu da çok büyük bir olasılıktır kaliteli yem kullanmanızı tavsiye ederim (aşırı yemleme de en büyük sebebi yemlemeyi azaltın ilk başlarda 1 - 2 tane görürsünğz daha sonra sayıları çok yüksek meblalara çıkar)[EDIT]Zülfikar587,2020-06-24 01:22:49[/EDIT]
Japon Balığı Mı; Papağan Ciklet Mi ?
[QUOTE=ozdoganmehmet]Kurulumu yapacağınız akvaryum filtresi ve boyutuna göre balık seçimi yapmak en mantıklısı kirlilik tamamen sizin seçeceğiz filtrasyon canlı yükü ve akvaryumla ilgilenmenizle alakalı.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim fakat çok açıklayıcı olmadı :(
Ben önce akvaryumu alıp daha sonrasında tür seçmeyi doğru bulmuyorum. Aklımdaki plan önce tür belirlemek daha sonra o türe uygun bir hacim almak. Demek istediğiniz konuda haklısınız ozaman şu şekilde sorayım (bulunduğum il deki pet shop ta iki tür de var)
13 cm bir papağan ciklet mi filtre siz akvaryumu daha hızlı kirletir yoksa 13 cm bir oranda mı daha hızlı kirletir
NOT: Filtre alacağım fakat sadece karşılaştırma açısından sordum linç uemek istemem :)
[QUOTE=ozdoganmehmet]Kurulumu yapacağınız akvaryum filtresi ve boyutuna göre balık seçimi yapmak en mantıklısı kirlilik tamamen sizin seçeceğiz filtrasyon canlı yükü ve akvaryumla ilgilenmenizle alakalı.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim fakat çok açıklayıcı olmadı :(
Ben önce akvaryumu alıp daha sonrasında tür seçmeyi doğru bulmuyorum. Aklımdaki plan önce tür belirlemek daha sonra o türe uygun bir hacim almak. Demek istediğiniz konuda haklısınız ozaman şu şekilde sorayım (bulunduğum il deki pet shop ta iki tür de var)
13 cm bir papağan ciklet mi filtre siz akvaryumu daha hızlı kirletir yoksa 13 cm bir oranda mı daha hızlı kirletir
NOT: Filtre alacağım fakat sadece karşılaştırma açısından sordum linç uemek istemem :)
Japon Balığı Mı; Papağan Ciklet Mi ?
Öncelikle herkese selamlar;
Yaklaşık 2 ay balıksız geçen bir ardan sonra (benim için) yeniden akvaryum toplamaya karar verdim . Aklımda iki tür var ve kararsız kaldığım için birkaç gündür düşünüyorum ...
Görüntüsünden ve şirinliğin den dolayı oranda japon veya sahibine alışkanlığı ve zekasından dolayı Papağan Ciklet ; daha önce bir tane papağan ciklet besledim şeker pembesi renginde fakat aldığımda ki hastalığından dolayı hayatını kayıp etti bundan dolayı çok bir bilgi sahibi değilim.
Daha önce teleskop balığı da besledim hemde uzun süreli 120 L hacimde 3 tane orta boy du ve akvaryumda filitre olmasına rağmen akvaryum hep kirleniyor du; bulank değildi ama biraz koku ve sarılık vardı.
Asıl soru : Sizce papağan ciklet mi almalıyım yoksa oranda mı (tek besleyeceğim ) hangisi daha çok kirletir oranda mı papağan ciklet mi ?
NOT: Rica ediyorum başka tür önerisinde bulunmayınız , sadece bu 2 tür arasında öneride bulununuz ; akvaryumu almayı planladığım balığa göre toplayacağım herkese saygılar...
Öncelikle herkese selamlar;
Yaklaşık 2 ay balıksız geçen bir ardan sonra (benim için) yeniden akvaryum toplamaya karar verdim . Aklımda iki tür var ve kararsız kaldığım için birkaç gündür düşünüyorum ...
Görüntüsünden ve şirinliğin den dolayı oranda japon veya sahibine alışkanlığı ve zekasından dolayı Papağan Ciklet ; daha önce bir tane papağan ciklet besledim şeker pembesi renginde fakat aldığımda ki hastalığından dolayı hayatını kayıp etti bundan dolayı çok bir bilgi sahibi değilim.
Daha önce teleskop balığı da besledim hemde uzun süreli 120 L hacimde 3 tane orta boy du ve akvaryumda filitre olmasına rağmen akvaryum hep kirleniyor du; bulank değildi ama biraz koku ve sarılık vardı.
Asıl soru : Sizce papağan ciklet mi almalıyım yoksa oranda mı (tek besleyeceğim ) hangisi daha çok kirletir oranda mı papağan ciklet mi ?
NOT: Rica ediyorum başka tür önerisinde bulunmayınız , sadece bu 2 tür arasında öneride bulununuz ; akvaryumu almayı planladığım balığa göre toplayacağım herkese saygılar...
Lav Kırığimı Yoksa Hagen Mi
Hagen lav kırığından daha temiz tutar yane ikiside kirletmek ama kıyaslama yapsak hagen daha az kirletir fakat şöyle bir sorun var ki günümüzde orjinal hagen bulmak çok zor bitkilerin daha iyi olması için bence lav kırığı daha mantıklı gibi
Hagen lav kırığından daha temiz tutar yane ikiside kirletmek ama kıyaslama yapsak hagen daha az kirletir fakat şöyle bir sorun var ki günümüzde orjinal hagen bulmak çok zor bitkilerin daha iyi olması için bence lav kırığı daha mantıklı gibi
Gökkuşağı Tetra Mı Oranda
Maalesef ki 1 ayın sonunda puffer imi kayıp ettim , 1 hafta dur balıksız kaldım ve elimde 2 adet boş akvaryum var ; biri 30 L diğeride sanırım 70-80 L 4 damacana su alıyor ; 30 L lik olan boş olduğu için kullanmayı düşünmüyorum diğerini ise bitkisiz sadece dekor veya dekorları da çıkartıp sadece kum ve balık şeklinde de yapabilirim.
Asıl konu ;
Elimde güzel musait bir akvaryum varken aklıma bağzı türler geliyor "neon Tetra , kırmızı gözlü Tetra , zebra danio , gökkuşağı Tetra (doğal renk) ve oranda (kırmızı kafalı)" bu türler arasından en mantıklı geleni oranda ve gökkuşağı.
Kötü yanları:
Oranda: Suyu çok çabuk kirletir diye düşünüyorum ve dış filtre yok dandik denilebilecek bir tane 50 TL ye falan her yerde bulunan iç filitre var o da rahmetliye yetiyordu ve masraf ta yapmak istemiyorum (yem ve kum hariç)
Gökkuşağı Tetra : İnternette uzun bir araştırma sonrası doğal renklisini buldum , tanesi 20TL ben 3 yada 4 tane alırım çünkü daha önce besledim , ilk önce 2 tane aldım ve felaket tırsak şekilde dekorları arkasından çıkmıyorlardı daha sonra 3 tane daha aldım çok iyileri ve baya yaşadılar taşınırken arkadaşa hediye etmiştim , ben 2 sene baktım oda 3 sene falan baktı maşallah 5 sene yaşadılar ve ozaman tamamen cahildim 12-13 yaşlarındaydım ve 4 tanesi ne 30 L de bakıyordum üstelik sadece pipo filtre vardı hiçbir şekilde suyu kirletmiyorlardı bu yüzden çok seviyordum.
Tek balık beslemeyi seven tiplerdenim hemen Beta al diyenleri hisseder gibiyim lütfen tutarlı olarak bir öneride bulunun bonus olarak ise 6 tane neon Tetra (hayatımda hiç dışkılarını görmedim) ve hiç beslemediğim su kirletmesi nasıl olduğunu bilmediğim zebra danio da olabilir ama lütfen bu türler dışında birşey önermeyin sizce hangisini almalıyım ?
Maalesef ki 1 ayın sonunda puffer imi kayıp ettim , 1 hafta dur balıksız kaldım ve elimde 2 adet boş akvaryum var ; biri 30 L diğeride sanırım 70-80 L 4 damacana su alıyor ; 30 L lik olan boş olduğu için kullanmayı düşünmüyorum diğerini ise bitkisiz sadece dekor veya dekorları da çıkartıp sadece kum ve balık şeklinde de yapabilirim.
Asıl konu ;
Elimde güzel musait bir akvaryum varken aklıma bağzı türler geliyor "neon Tetra , kırmızı gözlü Tetra , zebra danio , gökkuşağı Tetra (doğal renk) ve oranda (kırmızı kafalı)" bu türler arasından en mantıklı geleni oranda ve gökkuşağı.
Kötü yanları:
Oranda: Suyu çok çabuk kirletir diye düşünüyorum ve dış filtre yok dandik denilebilecek bir tane 50 TL ye falan her yerde bulunan iç filitre var o da rahmetliye yetiyordu ve masraf ta yapmak istemiyorum (yem ve kum hariç)
Gökkuşağı Tetra : İnternette uzun bir araştırma sonrası doğal renklisini buldum , tanesi 20TL ben 3 yada 4 tane alırım çünkü daha önce besledim , ilk önce 2 tane aldım ve felaket tırsak şekilde dekorları arkasından çıkmıyorlardı daha sonra 3 tane daha aldım çok iyileri ve baya yaşadılar taşınırken arkadaşa hediye etmiştim , ben 2 sene baktım oda 3 sene falan baktı maşallah 5 sene yaşadılar ve ozaman tamamen cahildim 12-13 yaşlarındaydım ve 4 tanesi ne 30 L de bakıyordum üstelik sadece pipo filtre vardı hiçbir şekilde suyu kirletmiyorlardı bu yüzden çok seviyordum.
Tek balık beslemeyi seven tiplerdenim hemen Beta al diyenleri hisseder gibiyim lütfen tutarlı olarak bir öneride bulunun bonus olarak ise 6 tane neon Tetra (hayatımda hiç dışkılarını görmedim) ve hiç beslemediğim su kirletmesi nasıl olduğunu bilmediğim zebra danio da olabilir ama lütfen bu türler dışında birşey önermeyin sizce hangisini almalıyım ?
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 70 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Hidro Dinamik,
kasim12,
0rnn,
Jeveux,
hasancn,
Urar,
Tuby,
Öğretmen Ali,
altuntasseref,
simsela,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
TheDS,
osmandbnl,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
EKAR,
Kınayu,
sina cen,
DigitalPen,
Gökdeniz Kale,
GokturkEkinci,
heserx,
ternapi,
aupqua,
Corydoras.gram,
shkola onlain_zrei,
wille6994,
Ehtiyar,
yeekim,
MarkOrion,
Mertkk,
Tata,
wallece,
Sufisu,
TuRKeR,
alperibis,
LEGEND59,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
