ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BatuhanTürkoglu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Şubat 2020 16:21
Son Ziyaret:
07 Ağustos 2021 23:46
Toplam Mesaj:
21 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Batuhan Türkoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Doktor
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Batuhan Türkoğlu
SON 10 MESAJI
Lepistes Yavrusu Mu Endler Yavrusu Mu ?
Dostlar merhabalar, başıma ilginç bir olay geldi, lepisteslerimi kaybettikten sonra beş tane lepistes yavrusu akvaryumda boy gösterdi. Son dişi lepistesim öldükten bir iki hafta sonra ( önce bir endler erkeğim sonrasında sırayla iki dişi lepistesim öldü) bir molim doğum yaptı. Siyah moli yavrularının arasındaydılar, ben ilk olarak beyaz-gri moli yavruları olduğunu düşündüm ve yavruluğa moli yavrularıyla beraber aldım. Lakin büyüdükçe durumun böyle olmadığını anladım. Moli ağırlıklı akvaryumumda ne dişi ne erkek lepistes olmamasına rağmen 4 adet yavru lepistes/endler yavrum bulunmakta. Olayın ilginçliğinin yanı sıra çok küçükken renk almaya başladılar. Erkek gibi renklenen yavrunun dişi olduğunu görüyorum. Sizin yorumlarınızı merak ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/231120202300481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/231120202301241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/231120202305221.jpg[/IMG][EDIT]BatuhanTürkoglu,2020-11-23 23:07:08[/EDIT]
Dostlar merhabalar, başıma ilginç bir olay geldi, lepisteslerimi kaybettikten sonra beş tane lepistes yavrusu akvaryumda boy gösterdi. Son dişi lepistesim öldükten bir iki hafta sonra ( önce bir endler erkeğim sonrasında sırayla iki dişi lepistesim öldü) bir molim doğum yaptı. Siyah moli yavrularının arasındaydılar, ben ilk olarak beyaz-gri moli yavruları olduğunu düşündüm ve yavruluğa moli yavrularıyla beraber aldım. Lakin büyüdükçe durumun böyle olmadığını anladım. Moli ağırlıklı akvaryumumda ne dişi ne erkek lepistes olmamasına rağmen 4 adet yavru lepistes/endler yavrum bulunmakta. Olayın ilginçliğinin yanı sıra çok küçükken renk almaya başladılar. Erkek gibi renklenen yavrunun dişi olduğunu görüyorum. Sizin yorumlarınızı merak ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/231120202300481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/231120202301241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/231120202305221.jpg[/IMG][EDIT]BatuhanTürkoglu,2020-11-23 23:07:08[/EDIT]
Desteksiz Bitkili Beta Akvaryumu Kurulumu
[QUOTE=BlackMesa]Maşallah[:nazar:]
Benim tek önerim arka fon eklenebilir. (Tercihen) [:iyi:][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Arka fonla çok uyuşamadı. Yansıma oluyor ve rakip varmış gibi algılıyor. Türünün aksine biraz daha hareketli bir balık. Yeme zıplıyor, sürekli köpük yapıyor. Beni görünce bir o yana bir bu yana yüzüyor.
[QUOTE=BlackMesa]Maşallah[:nazar:]
Benim tek önerim arka fon eklenebilir. (Tercihen) [:iyi:][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Arka fonla çok uyuşamadı. Yansıma oluyor ve rakip varmış gibi algılıyor. Türünün aksine biraz daha hareketli bir balık. Yeme zıplıyor, sürekli köpük yapıyor. Beni görünce bir o yana bir bu yana yüzüyor.
Lav Kırığı Ve Mayalı Sistem İle Gelen Müthiş Değiş
Bu keyifli Karma akvaryum için kullandığım yemler;
Sera Vipan
Sera Flora
Ahm spirulina Garlic
Gemma Baby Pro Multicolour
Tetra Cory Shrimpwafers
Bu keyifli Karma akvaryum için kullandığım yemler;
Sera Vipan
Sera Flora
Ahm spirulina Garlic
Gemma Baby Pro Multicolour
Tetra Cory Shrimpwafers
Desteksiz Bitkili Beta Akvaryumu Kurulumu
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Güzel bir kurulum olmuş , balığın formu da kendisi de çok iyi sağlıkla besleyin .
Sadece fotoğraflarda ısıtıcı göremedim eğer yoksa mutlaka eklemenizi öneririm , nerdeyse kış a girdik ve sıcaklık iyice düştü .[/QUOTE]
Önerileriniz ve görüşleriniz için teşekkür ederim. Bu akvaryumum yatak odamda ve sıcaklığını yakından takip ediyorum. Odanın cephesinden dolayı kışları 25 derecenin altına düşmüyor. Eğer sıcaklık oynamaları olursa ekleyeceğim. Daha yüksek sıcaklıklarda betanın ömrü kısalıyor.
Arkadaşlar Betta splendes için kullandığım yemler;
Sera Bettagram
Sera Vipan
Sera Flora
Ahm Spirulina Garlic
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Güzel bir kurulum olmuş , balığın formu da kendisi de çok iyi sağlıkla besleyin .
Sadece fotoğraflarda ısıtıcı göremedim eğer yoksa mutlaka eklemenizi öneririm , nerdeyse kış a girdik ve sıcaklık iyice düştü .[/QUOTE]
Önerileriniz ve görüşleriniz için teşekkür ederim. Bu akvaryumum yatak odamda ve sıcaklığını yakından takip ediyorum. Odanın cephesinden dolayı kışları 25 derecenin altına düşmüyor. Eğer sıcaklık oynamaları olursa ekleyeceğim. Daha yüksek sıcaklıklarda betanın ömrü kısalıyor.
Arkadaşlar Betta splendes için kullandığım yemler;
Sera Bettagram
Sera Vipan
Sera Flora
Ahm Spirulina Garlic
Desteksiz Bitkili Beta Akvaryumu Kurulumu
Sevgili dostlar, amacım düşük destekli akvaryumlarda da sağlıklı balıklar, görsel zevk alabileceğimiz bitkiler yetiştitebilmek. Gerek ana tankımda gerekse bu minik tankımda her şey tıkırında. Ben de bitkilerimin gelişimini sizlerle paylaşmak istedim. Bu süreçte daha oturaklı bir bakteri kültürü elde etmek için minik bir pipo filtre ekledim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355491.jpg[/IMG][EDIT]BatuhanTürkoglu,2020-11-11 14:02:02[/EDIT]
Sevgili dostlar, amacım düşük destekli akvaryumlarda da sağlıklı balıklar, görsel zevk alabileceğimiz bitkiler yetiştitebilmek. Gerek ana tankımda gerekse bu minik tankımda her şey tıkırında. Ben de bitkilerimin gelişimini sizlerle paylaşmak istedim. Bu süreçte daha oturaklı bir bakteri kültürü elde etmek için minik bir pipo filtre ekledim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201355491.jpg[/IMG][EDIT]BatuhanTürkoglu,2020-11-11 14:02:02[/EDIT]
Lav Kırığı Ve Mayalı Sistem İle Gelen Müthiş Değiş
Evet dostlar, bitkileri budadım, büyüyen yavrularımı sahiplendirdim. Yeni yavrular büyümekte şimdilerde... Her şey yolunda gidiyor. Sizlerle yeni fotoğraflar paylaşmak istedim. Tek bir sorunum var bitkilerin üzerinde çıkan siyah renkli tüy benzeri yosunlar. Bu durum için tavsiyeniz varsa dinlemek isterim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201342581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201343201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201343391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201344011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201344211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201344421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201345021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201345231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201345441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201346081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201346281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201346491.jpg[/IMG][EDIT]BatuhanTürkoglu,2020-11-11 13:59:48[/EDIT]
Evet dostlar, bitkileri budadım, büyüyen yavrularımı sahiplendirdim. Yeni yavrular büyümekte şimdilerde... Her şey yolunda gidiyor. Sizlerle yeni fotoğraflar paylaşmak istedim. Tek bir sorunum var bitkilerin üzerinde çıkan siyah renkli tüy benzeri yosunlar. Bu durum için tavsiyeniz varsa dinlemek isterim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201342581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201343201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201343391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201344011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201344211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201344421.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201345021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201345231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201345441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201346081.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201346281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/111120201346491.jpg[/IMG][EDIT]BatuhanTürkoglu,2020-11-11 13:59:48[/EDIT]
Akvaryum Kurdu Ve Adını Bilmediğim Böcek
Sağlıklı hobiler dilerim, merhabalar. İlk fotoğraftaki canlının ayakları var ise evet yusufcuk larvası olabilir. Ve avcıdır. Karideslerinizi avlayabilir. Şekil olarak karidese benzerler. Ama böcek larvası olduğunu dikkatli incelerseniz anlarsınız. Planarya ise ki kafaları yassı olur ve kafalarının üstünde göze benzeyen iki yapı vardır. Bunun için çeşitli kimyasallar ve ilaçlar mevcut forumu inceleyerek çözümler bulabilirsiniz. İkinci canlının ne olduğunu tam olarak anlayamadım. Kabuklu bir canlı mı yoksa bir böcek mi daha ayrıntılı bilgi verirseniz yardımcı olabiliriz. Diğer bir husus ve benim konumdaki canlılar, detritus solucanı denilen fazla yemleme ve yeni tanklarda oluşan bir canlı, gayet zararsız ve döngüdeki doğal oluşumlardan. Sizin için primer tavsiye yemlemeyi olduğunca azaltmanız hatta bir iki gün yemlememeniz olacak. Böylece hem beslenemeyen bu canlılar açığa çıkar ve ne kadar fazlalar bunu görebilirsiniz hem de az yem ile sayılarını kontrol edebilirsiniz.
Sağlıklı hobiler dilerim, merhabalar. İlk fotoğraftaki canlının ayakları var ise evet yusufcuk larvası olabilir. Ve avcıdır. Karideslerinizi avlayabilir. Şekil olarak karidese benzerler. Ama böcek larvası olduğunu dikkatli incelerseniz anlarsınız. Planarya ise ki kafaları yassı olur ve kafalarının üstünde göze benzeyen iki yapı vardır. Bunun için çeşitli kimyasallar ve ilaçlar mevcut forumu inceleyerek çözümler bulabilirsiniz. İkinci canlının ne olduğunu tam olarak anlayamadım. Kabuklu bir canlı mı yoksa bir böcek mi daha ayrıntılı bilgi verirseniz yardımcı olabiliriz. Diğer bir husus ve benim konumdaki canlılar, detritus solucanı denilen fazla yemleme ve yeni tanklarda oluşan bir canlı, gayet zararsız ve döngüdeki doğal oluşumlardan. Sizin için primer tavsiye yemlemeyi olduğunca azaltmanız hatta bir iki gün yemlememeniz olacak. Böylece hem beslenemeyen bu canlılar açığa çıkar ve ne kadar fazlalar bunu görebilirsiniz hem de az yem ile sayılarını kontrol edebilirsiniz.
Bu Canlı Nedir, Balığa Ve Bana Zararı Olur Mu?
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Nematod mu yoksa planerya mı anlamadığım bir canlı formu var.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 9 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Bir adet Betta ve canlı bitkiler
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): basit kurulum
Filitrasyon: yok
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Henüz bir ilaç veya kimyasal kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Haftada bir yüzde elli su değişimi yapıyorum.
Arkadaşlar daha önce başıma gelmemişti bu durum. Sizce nasıl bir yol izlemem gerekir. Yemlemeyi azalttım ki az yem veririm zaten. Balığa bir hastalık bulaştırır mı ? Akvaryumla çok haşır neşirim. Bana geçme ihtimali var mı ? Yanıtlarsanız çok memnun olurum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/251020202000411.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/PFW216zRI54[/VID] Bu da videosu arkadaşlar. Şu an bayağı durumdan irite olmuş durumdayım. Bana geçmesini istemem ki aileme da bulaştırmak istemem. Yardımcı olmanız tecrübelerinizi paylaşmanız beni çok mutlu eder.
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Nematod mu yoksa planerya mı anlamadığım bir canlı formu var.
Akvaryum Kapasitesi (litre): 9 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Bir adet Betta ve canlı bitkiler
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): basit kurulum
Filitrasyon: yok
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Henüz bir ilaç veya kimyasal kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Haftada bir yüzde elli su değişimi yapıyorum.
Arkadaşlar daha önce başıma gelmemişti bu durum. Sizce nasıl bir yol izlemem gerekir. Yemlemeyi azalttım ki az yem veririm zaten. Balığa bir hastalık bulaştırır mı ? Akvaryumla çok haşır neşirim. Bana geçme ihtimali var mı ? Yanıtlarsanız çok memnun olurum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/251020202000411.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/PFW216zRI54[/VID] Bu da videosu arkadaşlar. Şu an bayağı durumdan irite olmuş durumdayım. Bana geçmesini istemem ki aileme da bulaştırmak istemem. Yardımcı olmanız tecrübelerinizi paylaşmanız beni çok mutlu eder.
Lav Kırığı Ve Mayalı Sistem İle Gelen Müthiş Değiş
Balıkların ve yavruların haşlanmış bezelye günü...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/081020202133251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/081020202133411.jpg[/IMG]
Balıkların ve yavruların haşlanmış bezelye günü...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/081020202133251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/081020202133411.jpg[/IMG]
Desteksiz Bitkili Beta Akvaryumu Kurulumu
Merhaba dostlar, aşağıda linkini bırakacağım akvaryumumdan budadığım bitkileri değerlendirmek istedim, biraz da betaların o asillikleri gözlemlemek... Başta 8 ltlerik bir fanusa kurulum yaptım lakin ışığın saçma kırılımlarından dolayı balığımı keyifle izleyemedim. Balığın da beni göremeyeceğini ve ısıtıcıyı uygun konumlandıramayacağım için 10 litrelik bir akvaryum edindim. Lav kırığında ciddi bir başarı yakaladığım için lav kırığı zemini oluşturdum. Ve budadığım bitkilerimi ekledim. İşin püf noktası olarak da diper akvaryumumda bulunan pipo filtreyi yeni kurduğum akvaryumun içine sıktım. Böylece bakterileri aşılamış oldum. Yaklaşık beş gün sonra da betayı ekledim.
Ancak ilk desteksiz akvaryumum olacak. Co2 vermeyi düşünmüyorum. Sadece ilerleyen zamanlarda sıvı gübre takviyesi yapacağım. Işıklandırma olarak da Osram 6w led ampül kullanıyorum. Şu an akvaryuma eklediğim bitkiler ise zeytin, çınar, bacopa, pistia ve kırmızı gül. Ev sahibi ise taç kuyruklu mavi, turkuaz, kırmızı, mor ve siyah renklere sahip, adını Faik koyduğum Betta splendens...
İlk desteksiz akvaryumum olacağı için sizin tecrübelerinize ve birikiminize ihtiyacım olacak. Kaç saatlik bir aydınlatma uygulamalıyım. Gübreleme nasıl olmalı. Yosun oluşmaması için ne yapmalıyım. Bitkileri nasıl güçlü ve sağlıklı yetiştirebilirim. Şimdiden hepinize teşekkür ediyorum. Ve ana akvaryumumun linkini bırakıyorum.
https://www.akvaryum.com/Forum/lav_kirigi_ve_mayali_sistem_ile_gelen_muthis_degis_k963225.asp
Şimdi de yanlış olan fanus kurulumunun fotoğraflarını bırakıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201929251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201929581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201933361.jpg[/IMG]
Şimdi ise fanusu bırakıp akvaryuma çevirdiğim yeni kurulumun fotoğraflarını bırakıyorum aşağıya..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201931341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201932381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201932431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201932471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201932511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201933001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201953051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201950591.jpg[/IMG]
Su değişimi yapmadığım için fotoğraflar biraz bulanık çıkmışlar ama aşıladığım bakteriler zemindeki lavların arasına yerleşebilsin diye bekliyorum. Yorumlarınızı, tavsiyelerinizi, tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum.[EDIT]BatuhanTürkoglu,2020-10-01 19:53:20[/EDIT]
Merhaba dostlar, aşağıda linkini bırakacağım akvaryumumdan budadığım bitkileri değerlendirmek istedim, biraz da betaların o asillikleri gözlemlemek... Başta 8 ltlerik bir fanusa kurulum yaptım lakin ışığın saçma kırılımlarından dolayı balığımı keyifle izleyemedim. Balığın da beni göremeyeceğini ve ısıtıcıyı uygun konumlandıramayacağım için 10 litrelik bir akvaryum edindim. Lav kırığında ciddi bir başarı yakaladığım için lav kırığı zemini oluşturdum. Ve budadığım bitkilerimi ekledim. İşin püf noktası olarak da diper akvaryumumda bulunan pipo filtreyi yeni kurduğum akvaryumun içine sıktım. Böylece bakterileri aşılamış oldum. Yaklaşık beş gün sonra da betayı ekledim.
Ancak ilk desteksiz akvaryumum olacak. Co2 vermeyi düşünmüyorum. Sadece ilerleyen zamanlarda sıvı gübre takviyesi yapacağım. Işıklandırma olarak da Osram 6w led ampül kullanıyorum. Şu an akvaryuma eklediğim bitkiler ise zeytin, çınar, bacopa, pistia ve kırmızı gül. Ev sahibi ise taç kuyruklu mavi, turkuaz, kırmızı, mor ve siyah renklere sahip, adını Faik koyduğum Betta splendens...
İlk desteksiz akvaryumum olacağı için sizin tecrübelerinize ve birikiminize ihtiyacım olacak. Kaç saatlik bir aydınlatma uygulamalıyım. Gübreleme nasıl olmalı. Yosun oluşmaması için ne yapmalıyım. Bitkileri nasıl güçlü ve sağlıklı yetiştirebilirim. Şimdiden hepinize teşekkür ediyorum. Ve ana akvaryumumun linkini bırakıyorum.
https://www.akvaryum.com/Forum/lav_kirigi_ve_mayali_sistem_ile_gelen_muthis_degis_k963225.asp
Şimdi de yanlış olan fanus kurulumunun fotoğraflarını bırakıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201929251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201929581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201933361.jpg[/IMG]
Şimdi ise fanusu bırakıp akvaryuma çevirdiğim yeni kurulumun fotoğraflarını bırakıyorum aşağıya..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201931341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201932381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201932431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201932471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201932511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201933001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201953051.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220970/011020201950591.jpg[/IMG]
Su değişimi yapmadığım için fotoğraflar biraz bulanık çıkmışlar ama aşıladığım bakteriler zemindeki lavların arasına yerleşebilsin diye bekliyorum. Yorumlarınızı, tavsiyelerinizi, tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum.[EDIT]BatuhanTürkoglu,2020-10-01 19:53:20[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
