ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bbetta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Eylül 2020 17:45
Son Ziyaret:
05 Ağustos 2021 17:57
Toplam Mesaj:
6 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
bbetta
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
bbetta
SON 5 MESAJI
Betta Kuyruk Erimesi
Yeni bir update yapayım betta'min durumuyla ilgili. Bactopur ve Mycopur kullandım birkac tur icindeki prospektuse uyarak. Kumu ve bitkileri değiştirdim. Su sicaklığını 29-30 dereceye kadar yukselttim bakterilerden arinsin diye. Şu an akvaryumda en başından beri bulunan birkaç taş parçası, dere kumu, birkaç bitki, ısıtıcı, şelale filtre ve bitkiler için ışık var.
Bu süreçte kuyruğu çok büyük bir ölçüde eridi, yuzgeclerinde erimeler başladı. Yuzgeclerindeki beyazlamalar kayboldu ama döküldüğü için mi yoksa düzelmeye başladığı için mi bilmiyorum. Çok fazla agresiflik göstermeye başladı. Her yem verdiğimde sanki açlıktan ölüyor gibi saldırıyor, akvaryumun önüne geldigimde cama dokundugumda çok agresiflesiyor. Halbuki gunde 3 kez besliyorum. 2 farkli yem ve kurutulmuş karidesle besliyorum. İlk başta karidesten çok hoslanmamisti ama artik daha iyi yiyor. Dediğim gibi halfmoon olmasina rağmen küçücük kaldi çoğu yeri eridi ama hareketleri çok canlı, hiç hasta balık gibi halsiz davranmıyor. Balığın stresini arttirmamak adina artik sürekli karantina tankı - akvaryum arası değişime sokmak istemiyorum. Akvaryumu mümkün olan en uygun hale getirdim ve çeşitli beslemeyle düzelmesini umuyorum. Bu süreçte cok fazla ilaca maruz kaldığı için artik daha fazla ilac tedavisine maruz birakmak istemiyorum balığımı. Olumlu veya olumsuz başka bir gelişme gördüğümde kendim takibini yapabilmek amaciyla yine forumda bu başlığa yorum olarak paylaşacağım.
Yeni bir update yapayım betta'min durumuyla ilgili. Bactopur ve Mycopur kullandım birkac tur icindeki prospektuse uyarak. Kumu ve bitkileri değiştirdim. Su sicaklığını 29-30 dereceye kadar yukselttim bakterilerden arinsin diye. Şu an akvaryumda en başından beri bulunan birkaç taş parçası, dere kumu, birkaç bitki, ısıtıcı, şelale filtre ve bitkiler için ışık var.
Bu süreçte kuyruğu çok büyük bir ölçüde eridi, yuzgeclerinde erimeler başladı. Yuzgeclerindeki beyazlamalar kayboldu ama döküldüğü için mi yoksa düzelmeye başladığı için mi bilmiyorum. Çok fazla agresiflik göstermeye başladı. Her yem verdiğimde sanki açlıktan ölüyor gibi saldırıyor, akvaryumun önüne geldigimde cama dokundugumda çok agresiflesiyor. Halbuki gunde 3 kez besliyorum. 2 farkli yem ve kurutulmuş karidesle besliyorum. İlk başta karidesten çok hoslanmamisti ama artik daha iyi yiyor. Dediğim gibi halfmoon olmasina rağmen küçücük kaldi çoğu yeri eridi ama hareketleri çok canlı, hiç hasta balık gibi halsiz davranmıyor. Balığın stresini arttirmamak adina artik sürekli karantina tankı - akvaryum arası değişime sokmak istemiyorum. Akvaryumu mümkün olan en uygun hale getirdim ve çeşitli beslemeyle düzelmesini umuyorum. Bu süreçte cok fazla ilaca maruz kaldığı için artik daha fazla ilac tedavisine maruz birakmak istemiyorum balığımı. Olumlu veya olumsuz başka bir gelişme gördüğümde kendim takibini yapabilmek amaciyla yine forumda bu başlığa yorum olarak paylaşacağım.
Betta Kuyruk Erimesi
Bugün bactopur, bettarelax, su piresi yemi ve şelale filtre siparişi verdim. İki farkli yem kullaniyorum yanında kurutulmuş su piresi biraz daha iyilesmesini hızlandırır diye düşündüm. Bactopur elime ulastiginda uygun dozlarda karantinada kullanip sonra balığı artik tam kurulu akvaryuma tekrar alacagim. Kumu kayalari vs zaten derinlemesine yikadim bakteri kalacagini düşünmüyorum, canlı bitkilerle beraber sıfırdan yeniden kurulum yapacağım muhtemelen haftaya ilac elime ulaştığında. Balık muhtemelen ölümcül bir durumda değil keyfi baya yerinde çünkü ama umarım kuyruğu eski güzelliğine kavuşabilir.
Bugün bactopur, bettarelax, su piresi yemi ve şelale filtre siparişi verdim. İki farkli yem kullaniyorum yanında kurutulmuş su piresi biraz daha iyilesmesini hızlandırır diye düşündüm. Bactopur elime ulastiginda uygun dozlarda karantinada kullanip sonra balığı artik tam kurulu akvaryuma tekrar alacagim. Kumu kayalari vs zaten derinlemesine yikadim bakteri kalacagini düşünmüyorum, canlı bitkilerle beraber sıfırdan yeniden kurulum yapacağım muhtemelen haftaya ilac elime ulaştığında. Balık muhtemelen ölümcül bir durumda değil keyfi baya yerinde çünkü ama umarım kuyruğu eski güzelliğine kavuşabilir.
Betta Kuyruk Erimesi
Teşekkür ederim yanıtınız için. Normalde bu rahatsızlık başlamadan önce şelale filtre hariç bütün uygun ortamı sunduğumu düşünmüştüm. Ama kullandığım kumun rengi ne kadar iyi yıkasam temizlesem de bir süre sonra değişmeye başladığı için problemin kum kaynaklı olabileceğini düşünüyorum, o yüzden içindeki her şeyi kaldırdım. Problem başlamadan önce canlı bitki, küçük kaya parçaları vs vardı içinde zaten. Balığı karantina akvaryumuna ayırdığım zaman daha mutlu olduğunu gözlemledim ve açıkçası problemin kum kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
Şu anda balığın güncel durumundan bahsedeyim. Keyfi ve hareketleri gayet yerinde ve bayağı aktif şu anda. İki farklı yemle besliyorum ama sanırım bir tane daha yem alacağım desteklemek açısından. Akvaryumun içi şu an 27-28 derece arasında stabil. Şelale filtre ve kum almayı düşünüyorum, şu an bütçeme uygun olanları araştırıyorum, yeni yılın başında temin etmeye çalışacağım. Hepsi tamamlandığında tekrar yeniden kurulum yapar gibi tertemiz kuracağım akvaryumu. Yani bu süreçte akvaryumun dengesi de kalmadı sürekli bakteri temizlemeye çalıştığım için. Mutlaka dinlenmiş ve birkac gün akvaryumda beklemiş bir şekilde balığı alistirarak alıyorum ama bu oradan oraya geçme süreci de tedirgin ediyor beni. Tam bir sistem oturmadi. Balığa uygun ortam sağladıktan sonra yine bir gelişme görmezsem bactopur kullanacağım sanırım.
[QUOTE=Dr Strange]Suyunbısısını 28 e çıkar
Forumdaki diğer kişiler öyle yapmış
Birde karanlıkta tut öyle demisler
Bide 3 günde bir ÷20 su değiştir
Ama sanırim betan düzelmeye başlamış kuyruğunda beyaz yeni yerler çıkıyorsa iyileşiyor demktir. Orası ilk beyaz çıkar sonra renklenir[/QUOTE]
Teşekkür ederim yanıtınız için. Şu an iyileşme sürecinde olduğunu düşünmüyorum, giderek eriyor kuyruğu çok çok yavaş bir şekilde ilerliyor
Teşekkür ederim yanıtınız için. Normalde bu rahatsızlık başlamadan önce şelale filtre hariç bütün uygun ortamı sunduğumu düşünmüştüm. Ama kullandığım kumun rengi ne kadar iyi yıkasam temizlesem de bir süre sonra değişmeye başladığı için problemin kum kaynaklı olabileceğini düşünüyorum, o yüzden içindeki her şeyi kaldırdım. Problem başlamadan önce canlı bitki, küçük kaya parçaları vs vardı içinde zaten. Balığı karantina akvaryumuna ayırdığım zaman daha mutlu olduğunu gözlemledim ve açıkçası problemin kum kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
Şu anda balığın güncel durumundan bahsedeyim. Keyfi ve hareketleri gayet yerinde ve bayağı aktif şu anda. İki farklı yemle besliyorum ama sanırım bir tane daha yem alacağım desteklemek açısından. Akvaryumun içi şu an 27-28 derece arasında stabil. Şelale filtre ve kum almayı düşünüyorum, şu an bütçeme uygun olanları araştırıyorum, yeni yılın başında temin etmeye çalışacağım. Hepsi tamamlandığında tekrar yeniden kurulum yapar gibi tertemiz kuracağım akvaryumu. Yani bu süreçte akvaryumun dengesi de kalmadı sürekli bakteri temizlemeye çalıştığım için. Mutlaka dinlenmiş ve birkac gün akvaryumda beklemiş bir şekilde balığı alistirarak alıyorum ama bu oradan oraya geçme süreci de tedirgin ediyor beni. Tam bir sistem oturmadi. Balığa uygun ortam sağladıktan sonra yine bir gelişme görmezsem bactopur kullanacağım sanırım.
[QUOTE=Dr Strange]Suyunbısısını 28 e çıkar
Forumdaki diğer kişiler öyle yapmış
Birde karanlıkta tut öyle demisler
Bide 3 günde bir ÷20 su değiştir
Ama sanırim betan düzelmeye başlamış kuyruğunda beyaz yeni yerler çıkıyorsa iyileşiyor demktir. Orası ilk beyaz çıkar sonra renklenir[/QUOTE]
Teşekkür ederim yanıtınız için. Şu an iyileşme sürecinde olduğunu düşünmüyorum, giderek eriyor kuyruğu çok çok yavaş bir şekilde ilerliyor
Betta Kuyruk Erimesi
Merhabalar Betta balığımın kuyruğu eriyor. Bir süredir bununla ilgili bir şeyler yapmaya çalışıyorum ama erime zaman zaman yavaşlıyor sonra tekrar hızlanıyor. Konuyla ilgili neler yapabilirim çünkü balığımın zayıfladığını görüyorum yavaş yavaş.
Öncelikle tankım 12-13 litre su alıyor. Normalde içinde kum, canlı bitki ve kaya parçaları vardı. Tankta bakteri olduğunu düşündüğüm için birkaç farklı yol denedim. Önce normalden 3-4 günde bir suyun bir kısmını yenileyerek suyu düzeltmeye çalıştım. Daha sonra düzelmeyince suyum tamamını değiştirdim içindeki bütün malzemeleri yıkadım belki problem sudadır diye düşünerek. Şu an akvaryumu komple boşalttım, sorun kumda bitkilerde veya kayalardaysa diye sadece boş akvaryuma koydum balığı.
Balığımı yaz sonunda aldığımda havalar sıcak olduğu için ısıtıcı almamıştım akvaryumcu kişinin de tavsiyesine uyarak, sonrasında sonbahar ortasindan beri ısıtıcı kullanmaya başladım. Kullandığım iç filtrenin debisi yüksek olduğu için sürekli çalıştırmıyorum, ara ara çalıştırıyorum çok düşük hızda ve düzenli su değişimi yapıyorum.
Süreç başladığından beri kendimce araştırarak yapmaya çalıştığım tedaviden de bahsetmek istiyorum.
İlk başta başka akvaryumum olmadığı için balığı karantina fanusuna alıp küçük bir parca antibiyotigi kendi suyunda eriterek verdim. Bunu bir hafta aralıklarla iki kez yaptım. Daha sonra balığı akvaryuma geri alıp metilen mavisi damlattim ve küçük bir iki kaya tuzunu kendi suyunda eriterek suyuna karıştırdım. Bir süre bekledikten sonra yine düzelmeyince mycopur aldım ve balığı karantina fanusunda mycopur verdim iki gun bekledikten sonra tekrar akvaryuma geri aldım. Bu akvaryum ve fanus döngüsü sırasında her seferinde akvaryumu tekrar temizleyerek aldım balığı. Anlatırken sürekli balığı ilaca maruz bırakmışım gibi duruyor ama uzunca bir süreçten bahsediyorum.
Fotoğraftaki hali şu anki halidir. Tankın içindeki her şeyi boşaltıp akvaryumu sirkeli suyla güzelce yikadim. 4 damla mycopur 4 damla metilen mavisi ve küçük bir parça da antibiyotik karıştırdım suyuna.
Yani başka ne yapabilirim bilemiyorum. Balığı kendi haline bıraksam da ilerliyor ilaç tedavisi biraz yavaşlatıyor durumu sadece. Bu problemi kökten nasıl çözebilirim?
Isıtıcı ayarim normalde 25 derecede dururken şu anda 26 dereceye yükselttim tedavi sırasında bir tik daha yuksek derece kullanilmasi gerektiğini okuduğum için.
Edit: Balığımın hareketlerinde hiçbir yavaşlık uyuşukluk veya yeme karşı isteksizlik yok. Sadece görsel olarak eridiği için endişe duyuyorum.
Yardiminizi bekliyorum. Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225830/271220201903051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225830/271220201903151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225830/271220201903281.jpg[/IMG][EDIT]bbetta,2020-12-27 19:25:03[/EDIT]
Merhabalar Betta balığımın kuyruğu eriyor. Bir süredir bununla ilgili bir şeyler yapmaya çalışıyorum ama erime zaman zaman yavaşlıyor sonra tekrar hızlanıyor. Konuyla ilgili neler yapabilirim çünkü balığımın zayıfladığını görüyorum yavaş yavaş.
Öncelikle tankım 12-13 litre su alıyor. Normalde içinde kum, canlı bitki ve kaya parçaları vardı. Tankta bakteri olduğunu düşündüğüm için birkaç farklı yol denedim. Önce normalden 3-4 günde bir suyun bir kısmını yenileyerek suyu düzeltmeye çalıştım. Daha sonra düzelmeyince suyum tamamını değiştirdim içindeki bütün malzemeleri yıkadım belki problem sudadır diye düşünerek. Şu an akvaryumu komple boşalttım, sorun kumda bitkilerde veya kayalardaysa diye sadece boş akvaryuma koydum balığı.
Balığımı yaz sonunda aldığımda havalar sıcak olduğu için ısıtıcı almamıştım akvaryumcu kişinin de tavsiyesine uyarak, sonrasında sonbahar ortasindan beri ısıtıcı kullanmaya başladım. Kullandığım iç filtrenin debisi yüksek olduğu için sürekli çalıştırmıyorum, ara ara çalıştırıyorum çok düşük hızda ve düzenli su değişimi yapıyorum.
Süreç başladığından beri kendimce araştırarak yapmaya çalıştığım tedaviden de bahsetmek istiyorum.
İlk başta başka akvaryumum olmadığı için balığı karantina fanusuna alıp küçük bir parca antibiyotigi kendi suyunda eriterek verdim. Bunu bir hafta aralıklarla iki kez yaptım. Daha sonra balığı akvaryuma geri alıp metilen mavisi damlattim ve küçük bir iki kaya tuzunu kendi suyunda eriterek suyuna karıştırdım. Bir süre bekledikten sonra yine düzelmeyince mycopur aldım ve balığı karantina fanusunda mycopur verdim iki gun bekledikten sonra tekrar akvaryuma geri aldım. Bu akvaryum ve fanus döngüsü sırasında her seferinde akvaryumu tekrar temizleyerek aldım balığı. Anlatırken sürekli balığı ilaca maruz bırakmışım gibi duruyor ama uzunca bir süreçten bahsediyorum.
Fotoğraftaki hali şu anki halidir. Tankın içindeki her şeyi boşaltıp akvaryumu sirkeli suyla güzelce yikadim. 4 damla mycopur 4 damla metilen mavisi ve küçük bir parça da antibiyotik karıştırdım suyuna.
Yani başka ne yapabilirim bilemiyorum. Balığı kendi haline bıraksam da ilerliyor ilaç tedavisi biraz yavaşlatıyor durumu sadece. Bu problemi kökten nasıl çözebilirim?
Isıtıcı ayarim normalde 25 derecede dururken şu anda 26 dereceye yükselttim tedavi sırasında bir tik daha yuksek derece kullanilmasi gerektiğini okuduğum için.
Edit: Balığımın hareketlerinde hiçbir yavaşlık uyuşukluk veya yeme karşı isteksizlik yok. Sadece görsel olarak eridiği için endişe duyuyorum.
Yardiminizi bekliyorum. Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225830/271220201903051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225830/271220201903151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225830/271220201903281.jpg[/IMG][EDIT]bbetta,2020-12-27 19:25:03[/EDIT]
Betta Bakımı
Merhabalar, forumda ve internette çok fazla betta balığı içeriği var bu yüzden özür dileyerek yeni konu açıyorum çünkü daha önce akvaryumcu kişiye güvenip hüsrana uğramıştım.
Yaklaşık 15 litre akvaryumum var. İçine akvaryumcunun önerdiği bitkileri ve taşları koydum, mümkün olduğunca uygun bir ortam sağlamaya çalıştım. Öncelikle sorularım şunlar olacak:
İç filtremi sürekli çalıştırmam gerekiyor mu? çünkü birçok kaynakta tamamen zıt fikirler okudum konuyla ilgili. Hem de su akıntısını kapasam bile bettam biraz ürkek kalıyor saklanıyor.
Isıtıcıya ihtiyacım var mı? İnternette mutlaka ısıtıcı olması gerektiğini çok okudum ama satın aldığım akvaryum bana ısıtıcıya ihtiyacım olmadığını söyledi. Odamın sıcaklığı yaz kış 24-26 derecedir. Kaloriferli daire olduğu ve güneş gördüğü için 24 derecenin altına düşmez. Aldığım akvaryum eğer su ve oda sıcaklığı arasında fark olursa balığımın üşüteceğini ve bu sebepten hastalanacağını söylediği için ısıtıcı almadım.
Yem olarak da küçük tuz gibi bir yem kullanıyorum "Art Akua Betta Granulat" isimli. İlk başta 3-4 sabah 3-4 akşam şeklinde besledim iki gün ama sonrasında 2 sabah 2 akşam şeklinde besliyorum artık. Bu yemin yeterli olmadığını okudum ama nasıl bir ek almam gerektiğini bilemedim. Evim canlı yeme uygun değil ailemle yaşadığım için, ancak kurutulmuş kurt yemler varsa onlardan alabilirim buzdolabını kullanamayacağım için.
Odam gün boyu ışık aldığı için akvaryuma başka bir ışık kaynağı eklemedim. Hem de bettaların çok ışıktan hoşlanmadığını okudum ve gözlemledim. Ancak gün ışığı ve akşam 8-12 arası odamın ışığı canlı bitkilerime yeterli olur mu?
Ve son olarak da bettam benden ve insanlardan korkuyor, akvaryuma yanaşınca kaçıyor. Başka balıklarla yaşıyordu aldığım akvaryumda, çok korkup sinmiş olabilir mi? Arada ayna göstermem gerekir mi? Geldiği ilk günden beri köpük yapıyor, o yüzden çok da mutsuz olmadığını düşünüyorum.
Balığımda veya akvaryumumda herhangi bir eksik veya yanlış varsa lütfen öneriler bekliyorum. Daha önce akvaryum satıcısı yüzünden balık kaybetmiş biri olarak bu konuda çok tedirginim.
Balığımın ve akvaryumumun fotoğraflarını paylaşıyorum. Yanıtlarınız ve vaktiniz için çok teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225830/240920201809521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225830/240920201810141.jpg[/IMG][EDIT]bbetta,2020-09-24 18:14:39[/EDIT]
Merhabalar, forumda ve internette çok fazla betta balığı içeriği var bu yüzden özür dileyerek yeni konu açıyorum çünkü daha önce akvaryumcu kişiye güvenip hüsrana uğramıştım.
Yaklaşık 15 litre akvaryumum var. İçine akvaryumcunun önerdiği bitkileri ve taşları koydum, mümkün olduğunca uygun bir ortam sağlamaya çalıştım. Öncelikle sorularım şunlar olacak:
İç filtremi sürekli çalıştırmam gerekiyor mu? çünkü birçok kaynakta tamamen zıt fikirler okudum konuyla ilgili. Hem de su akıntısını kapasam bile bettam biraz ürkek kalıyor saklanıyor.
Isıtıcıya ihtiyacım var mı? İnternette mutlaka ısıtıcı olması gerektiğini çok okudum ama satın aldığım akvaryum bana ısıtıcıya ihtiyacım olmadığını söyledi. Odamın sıcaklığı yaz kış 24-26 derecedir. Kaloriferli daire olduğu ve güneş gördüğü için 24 derecenin altına düşmez. Aldığım akvaryum eğer su ve oda sıcaklığı arasında fark olursa balığımın üşüteceğini ve bu sebepten hastalanacağını söylediği için ısıtıcı almadım.
Yem olarak da küçük tuz gibi bir yem kullanıyorum "Art Akua Betta Granulat" isimli. İlk başta 3-4 sabah 3-4 akşam şeklinde besledim iki gün ama sonrasında 2 sabah 2 akşam şeklinde besliyorum artık. Bu yemin yeterli olmadığını okudum ama nasıl bir ek almam gerektiğini bilemedim. Evim canlı yeme uygun değil ailemle yaşadığım için, ancak kurutulmuş kurt yemler varsa onlardan alabilirim buzdolabını kullanamayacağım için.
Odam gün boyu ışık aldığı için akvaryuma başka bir ışık kaynağı eklemedim. Hem de bettaların çok ışıktan hoşlanmadığını okudum ve gözlemledim. Ancak gün ışığı ve akşam 8-12 arası odamın ışığı canlı bitkilerime yeterli olur mu?
Ve son olarak da bettam benden ve insanlardan korkuyor, akvaryuma yanaşınca kaçıyor. Başka balıklarla yaşıyordu aldığım akvaryumda, çok korkup sinmiş olabilir mi? Arada ayna göstermem gerekir mi? Geldiği ilk günden beri köpük yapıyor, o yüzden çok da mutsuz olmadığını düşünüyorum.
Balığımda veya akvaryumumda herhangi bir eksik veya yanlış varsa lütfen öneriler bekliyorum. Daha önce akvaryum satıcısı yüzünden balık kaybetmiş biri olarak bu konuda çok tedirginim.
Balığımın ve akvaryumumun fotoğraflarını paylaşıyorum. Yanıtlarınız ve vaktiniz için çok teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225830/240920201809521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225830/240920201810141.jpg[/IMG][EDIT]bbetta,2020-09-24 18:14:39[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
umitlee,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
K3r3m,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Sunborn,
Deoxyss,
Akvaryumcu_Doru,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Hoppala,
yusufelik,
EKAR,
zen666,
knnynr,
Miller,
kopruluonur,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
umutak,
Canerkartal,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
Ankararif06,
BennyNek,
JasonPem,
Ancalagon,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
0rnn,
Alibicimcilci,
Fatihsm,
tukabu,
mitii,
Mithrandirr,
eackgzz,
reprise,
Gökdeniz Kale,
Oquanus,
peace41,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
Aqualandakvaryum,
OKIRATLI,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
